SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 04:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zoals ik dus zeigaaf hoor! hoeveel mensen zie je dan op straat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
owja; verdwijnen voertuigen als in gta:vc wanneer je even wegkijkt ?
voor de rest wacht ik op de PC versie![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 04:06 schreef sapjes het volgende:
[..]
gaaf hoor! hoeveel mensen zie je dan op straat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja is ongeveer hetzelfdequote:owja; verdwijnen voertuigen als in gta:vc wanneer je even wegkijkt ?zondequote:voor de rest wacht ik op de PC versie![]()
Maar 100 eurootjes man. En dan heb je een vette game. Doen!quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
ik wil dat de pc versie eens een keer komt
ik ga toch geen complete console aanschaffen voor 1 (!) spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
Ze verdwijnen wel na een tijdje maar dit verschilt wel, soms blijft een auto er echt tijden staan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 04:06 schreef sapjes het volgende:
[..]
owja; verdwijnen voertuigen als in gta:vc wanneer je even wegkijkt ?
Haha, die heb ik al de hele week in mijn hoofd. Ik zing hem zelfs vaak hardop mee, wordt mijn omgeving ook gek van.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb sinds gisteren de hele tijd 'all my exes live in texas' in mijn hoofd...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 04:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zoals ik dus zeiBij wie krijg je die missie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal maar net heel ver met gta:sa zijnquote:Blunder Sony kost gamers hun savefiles
Een Amerikaanse demoschijfje van Sony beloofde veel goeds, maar een vervelende bug zorgt ervoor dat een gamers na het spelen, zijn savefiles kan vergeten.
Demo discs zijn een uistekende manier om kennis te maken met een game. Uitgevers brengen dan ook regelmatig nieuwe schijfjes uit om hun games te promoten. In de VS bleek de demo van Viewtiful Joe 2 echter minder leuk uit te vallen. De demo in kwestie (die door Sony zelf is verspreid), wist namelijk de complete inhoud van je memorycard.
Iedereen die ooit slachtoffer is geweest van het falen van een memorycard (lang leve de harde schijf) weet hoe ontzettend klote het is om je dierbare savegames, waar je zo hard voor hebt gewerkt te verliezen. Op diverse fora ging het er dan ook stevig aan toe dit weekend. Inmiddels heeft de Amerikaanse tak van Sony zijn excuses aangeboden.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:51 schreef LaZZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Voor PC, ergens in 2005.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:06 schreef N-E-R-D het volgende:
ik heb het spel niet want heb geen ps2
maar ff een vraagje over de intelligentie van de politie zijn ze nog steeds zo lomp offe...
in ander delen ging me openduur irriteren aan hoe stom ze waren.
En wanneer kan ik hem ongeveer op de pc verwachten
dafan!quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:37 schreef DaFan het volgende:
Weer een tvpGaat hard hier.
Deze week PS2(en ja...waarom post ik hier eigenlijk
)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:58 schreef KaiN het volgende:
[..]
Bij wie krijg je die missie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zoekt ff een plek op met veel ganglui, begin met een groepje. Staan meestal wel 3 of 4 bij elkaar. Schiet die af, en dan z.s.m. ander gangmembers afschieten in de buurt. Zou moeten werken. Als je in een paars gebied (op de map) bent uiteraard.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:20 schreef Badabingea het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar het lukt me niet om gangwars te kweken, iemand tips?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Je moet wel eerst de missie hebben gedaan die de gang wars 'activeert'quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:20 schreef Badabingea het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar het lukt me niet om gangwars te kweken, iemand tips?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dawnbreaker, kun jij niet wegblijven uit deze topics. Iedere keer als ik jou zie posten let ik meer op je avatar dan op de posts zelf.
Transfenders - Temple, Los Santos; Doherty, SF; Come-a-Lot, LVquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
owja heeft er iemand trouwens een lijstje met welke auto's je waar kunt tunen? ik heb alle steden al unlocked en wil ff gaan tunen.. heb alle auto's van wang cars all getuned en de lowriders in los santos..
maar welke auto's kan ik nu nog tunen (dus niet alleen wielen, nox, bassboost, hydrolics enz)
ik bedoel dus auto's waar ik ook nog spoilers, sideskirts, special paints, luchthappers ect kan opzetten...
Ok, ik ben genezenquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]ps klik eens op de link in mn sign en dan op die link weer... daar staan al haar foto's... en op de grote foto's vind ik haar maar een lelijke slet maarja.
ghehehe ja inderdaad, maar op klein formaat is ze heerlijk!quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ok, ik ben genezenZiet er inderdaad een stuk minder uit.
shhhhhhhht!quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:35 schreef wc-eend het volgende:
speedfreakssj heeft gewoon nog niet gepost
Je moet je bukken (L3 ofzo)quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:36 schreef supajip het volgende:
Klinkt stom, maar kan nergens even vinden in de handleiding hoe je kan verschuilen bij een vuurgevecht? moet helemaal aan het begin wat gasten bij een trein afmaken maar ze knallen me neer....
Ben ik weerquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:35 schreef wc-eend het volgende:
speedfreakssj heeft gewoon nog niet gepost
1. Nee, je bent niet gewoon dood bij 3 sterren. De politie moet je eerst doodschieten. (En met 3 sterren kan je nog makkelijk de hele stad door normaal gezien)quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:53 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Ben ik weer
zeg, is het normaal dat je met 3 oif meer sterren gewoon dood bent? wat je ook doet?
bij VC ging ik rustig op het strand rijden met 4.
Nu heb ik bij 2 sterren al iets van wow. wegwezen.
Wel wazig trouwens dat je, nadat je die laatste missie van die blinde hebt gedaan en je terug moet naar je hideout je opeens 5 of 4 sterren krijgt. heeft iedereen dat if kwam ik op een verboden gebied?
just what i thoughtquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:18 schreef wc-eend het volgende:
Oh.. My.. God...
tis een playstation spel, daar kun je niet op print screen drukkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:25 schreef Georges het volgende:
Al bijna 30 delen en niemand die ook maar een screenshot plaatst, beetje jammer.
Tsja, misschien met je digicamquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef Blik het volgende:
[..]
tis een playstation spel, daar kun je niet op print screen drukken
Save game kapot of zo'n demo disc geval?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik heb ook nog geen Desert Eagle kunnen kopen. Niet dat ik er nu bij kan, aangezien ik weer opnieuw moest beginnen![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik had een nieuw spel gestart, gewoon voor de lol. Toen heb ik per ongeluk over m'n oude spel heen gesaved :')quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:15 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Save game kapot of zo'n demo disc geval?
Same here.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:16 schreef CosmoKramer het volgende:
[..]. Same here, alleen pas sinds vanmiddag.
Nee idd, maar wel op het knopje van de digicam.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef Blik het volgende:
[..]
tis een playstation spel, daar kun je niet op print screen drukken
Ahum, ik had anders paar topics geleden paar screenshots geplaatstquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:25 schreef Georges het volgende:
Al bijna 30 delen en niemand die ook maar een screenshot plaatst, beetje jammer.
Ik heb de Strategy Guide ook gekocht en ik denk dat ie voor jouw ook erg handig zou zijn. Voor alle missies staan er tips in, missies staan op volgorde, vind plaatsen van wapens, andere stuff, snapshots, tags etcquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom kan je eifeblijk niet meer trainen in de gym in Los Santos? zocht een auto daar maar was niks te vinden enmijn spieren waren op dus..
En wat er dan zo slecht aan mijn post is?
Een forum is voor informatie dus...
Jullie zijn volgens mij een beetje zielig. KIJK MIJ een stoer doen.....
Evil_koekje is gewoon zelf een slappe nerd die NOG eens 13 euro uitgeeft voor een dom boek.
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom kan je eifeblijk niet meer trainen in de gym in Los Santos? zocht een auto daar maar was niks te vinden enmijn spieren waren op dus..
Evil_koekje is gewoon zelf een slappe nerd die NOG eens 13 euro uitgeeft voor een dom boek.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:15 schreef Deviant1nl het volgende:
op verzoek dan maar, al zijn het geen bijzondere plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Absoluut nietquote:Zijn de straten trouwens echt zo verlaten?
Wat is er zo slecht aan je posts?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef speedfreakssj het volgende:
Normaal is het stukken drukker in die straat, maar dit was savonds, en niemand wou maar in beeld komenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:43 schreef Georges het volgende:
[..]
Zijn de straten trouwens echt zo verlaten?
Ok, wat ik me nou afvraag. Als Vice zo groot was geweest was als San Andreas, met alle mogelijkheden, was het dan een beter spel geweest?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:01 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Normaal is het stukken drukker in die straat, maar dit was savonds, en niemand wou maar in beeld komenal het verkeer bleef achter me staan, en ging niet langs me.
Toreno, Woozie, the Truth, al die karakters die uit Vice en Liiberty in dit spel voorkomen, vind ik toch wel errug relaxte gasten. Ik zit trouwens nog eens beetje te wachten tot dat ik de voorgeschiedenis van 8Ball te horen krijg. Ook een neger, wellicht familie van CJ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:09 schreef Deviant1nl het volgende:
Als alles wat in SA kan ook in VC kan, en VC is dus net zo groot, denk ik dat die wel beter is. Mede door de miami sfeer en de personen.
Waar heb jij gelezen dat ik dat boek heb gekocht, want die heb ik dus niet. Al ga ik 'm nog wel kopen, en ik zie niet in wat daar mis mee is als fan van GTA. *gaat verder negeren*quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef speedfreakssj het volgende:
whahaha ja ik wou t gisteren even spelen ter vergelijking maar het is nu niet leuk meer als je san andreas kunt spelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vice City is echt belachelijk klein geworden opeens eigenlijk.
Ook een BMX fan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:15 schreef Deviant1nl het volgende:
op verzoek dan maar, al zijn het geen bijzondere plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Exactly my thoughts! Kan er niet ff een gast zoiets maken? (hč als je toch niks te doen hebt...)Als je ziet wat voor patches ze allemaal voor VC gemaakt hebben...quote:Op woensdag 24 november 2004 01:20 schreef Don_Tom het volgende:
Ik vind vice city ook beter qua sfeer maar ik denk dat san andreas leuker is dan een megagroot vice city, omdat hier 3 steden zijn met ieder hun eigen karakter en een grote coutryside. Heel wat meer afwisseling dus dan bij een groot Miami.....
Wat me wel leuk lijkt is een groot florida, met miami, orlando met zijn pretparken, de everglades, de keys, etc......
Gast,quote:Op woensdag 24 november 2004 08:05 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Exactly my thoughts! Kan er niet ff een gast zoiets maken? (hč als je toch niks te doen hebt...)Als je ziet wat voor patches ze allemaal voor VC gemaakt hebben...
Lijkt me opzich ook wel leuk als iemand nu kan maken dat je in VC kan zwemmen en vliegen, enz...maar dan zullen we wel moeten wachten tot de pc-versie...(laat maar gaan, tis ochtend...)
Je kan in VC toch vliegen?quote:Op woensdag 24 november 2004 08:05 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
........
Lijkt me opzich ook wel leuk als iemand nu kan maken dat je in VC kan zwemmen en vliegen, enz...maar dan zullen we wel moeten wachten tot de pc-versie...(laat maar gaan, tis ochtend...)
Nee ... niet een tip of een betere manier, je zou ook op banden kunnen schieten en op de personen in de auto. Maar dit is wel hoe je de missie moet volbrengen en je bent als je bij sweets huis bent echt bijna bij het einde... Sterktequote:Op woensdag 24 november 2004 11:00 schreef Flat-Eric het volgende:
Heeft iemand een tip voor de missie Reuniting the Families? Het eerste deel van die missie is goed te doen als je dat gebouw door moet en de politie moet afknallen. Maar het deel waarin je achterin de auto zit met een AK vind ik lastig, de auto ontploft altijd en dit gebeurt meestal als ik vlak bij 'the hood' ben waar Sweets huis zich bevindt. Wat ik doe is het schieten op politiewagens totdat ze in brand vliegen en het schieten op de motoragenten, is er misschien een betere manier om de politiewagens van je af te houden??
haha ofquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:16 schreef CosmoKramer het volgende:
[..]. Same here, alleen pas sinds vanmiddag.
Eerst de schutter uitschakelen (als die uit het raam hangt), op de motor(kap) schieten is ook wel effectief, maar het best is als je de tank kan raken, dan gaat de auto het snelst (1/2 goedgeplaatste schoten is dan genoeg) de lucht in.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:00 schreef Flat-Eric het volgende:
Heeft iemand een tip voor de missie Reuniting the Families? Het eerste deel van die missie is goed te doen als je dat gebouw door moet en de politie moet afknallen. Maar het deel waarin je achterin de auto zit met een AK vind ik lastig, de auto ontploft altijd en dit gebeurt meestal als ik vlak bij 'the hood' ben waar Sweets huis zich bevindt. Wat ik doe is het schieten op politiewagens totdat ze in brand vliegen en het schieten op de motoragenten, is er misschien een betere manier om de politiewagens van je af te houden??
edit: Missie gehaald, het halen van de missie ging bij nader inzien om het afschieten van 1 politieauto die mij de hele tijd eerst afschoot voordat ik hem kon afschieten.
doe ik ook gewoon,maar word steeds afgeknaldquote:Op woensdag 24 november 2004 14:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je moet gewoon naar huis fietsen en op niemand schieten ofzo onderweg.
Maar door wie dan, probeer dat gebied te ontwijken en snel door te fietsen (snel op X drukken). Kijk op je grote map (start indrukken) naar de kortste weg naar huis en als ze beginnen schieten ff wegsprinten.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:23 schreef edje34 het volgende:
[..]
doe ik ook gewoon,maar word steeds afgeknald
Ik heb het over de eerste missie dat je met z`n drieen wegfiets.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Maar door wie dan, probeer dat gebied te ontwijken en snel door te fietsen (snel op X drukken). Kijk op je grote map (start indrukken) naar de kortste weg naar huis en als ze beginnen schieten ff wegsprinten.
Djeeezz waar woon je anders kom ik het ff doen... dan kan je tenminste normaal verderquote:Op woensdag 24 november 2004 14:36 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik heb het over de eerste missie dat je met z`n drieen wegfiets.
Het kaartje gebruiken en op strategische plekken de + gebruiken die je op de kaart kunt activeren en de-activeren met de O toets.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:02 schreef edje34 het volgende:
los flores sorry
Ja,maar zoek mijn huis nu,kan hem niet vindenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het kaartje gebruiken en op strategische plekken de + gebruiken die je op de kaart kunt activeren en de-activeren met de O toets.
Heb je die missie nu gehaald dan?
quote:Op woensdag 24 november 2004 07:45 schreef pmponer het volgende:
ff een vraag..
Ik zat gister die vigilante missies te doen van de politie. Kan je daar eigenlijk ook tussendoor saven? Dus dat je gewoon stopt bij ca 7 ofzo daarna load een nieuw vigilante start en dan van 7 door naar 12?
ik wilde dat gister nog zelf proberen maar ik ging dood en moest toen weg
Enne mocht dit niet kunnen heeft iemand dan een tip om die missies tot level 12 te halen? Want ik heb bij level 6 ofzo vaak al 3 of 4 sterren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Satan Stole My Teddybear
wheheheh, zielige kneus.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:58 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan je posts?
hmmm eens kijken:
1. Geen zinstructuur.
2. 50 onderwerpen door elkaar gegooid in 1 post.
3. We krijgen koppijn van jouw "Elke zin op een nieuwe regel" methode.
4. JE POST KLINKLARE BULLSHIT!
Duidelijk? En mensen die een guide hebben geen nerds noemen, want die zoeken alles op in het boekje. Ze stellen dus geen irritante en koppijn bevorderende vragen.
En val nu maar dood, sterf, hang jezelf op, jaag een kogel door je kop of zeg je abonnement bij je provider op.... Ik zie geen andere oplossing iig.
Oke thnxs,ben nu al wel een stuk verder.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Mensen, laten we Edje liever ff proberen te helpen in plaats van hem af te maken op zijn beperkingen (het niet kunnen spelen van GTA) Er is niets vervelender dan je eerste missie niet kunnen halen, helemaal als je nog nooit eerder GTA hebt gespeeld.
Misschien dat ik vanavond wel even de eerste missie opnieuw doe voor je, Edje. Als ik tenminste tijd heb (wat ik waarschijnlijk niet heb)
Schiet jjj je eerst lekker zelf voor je kop sukkel.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:02 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
wheheheh, zielige kneus.
maarre, moet ik wel poen hebben dis misschien volgende maand dat boek.
Zal ik anders gaan baukelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmm welke missie is dat ook alweer?, meer uitleg graagquote:Op woensdag 24 november 2004 20:26 schreef BrauN het volgende:
Ik kan de race van "Farewell..., my love" niet gewonnen krijgen
Ik heb 'm al wel 10 keer gedaan, serieus, maar nu wordt ik echt kwaad.
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:09 schreef minicooperS het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Satan Stole My Teddybear
meestal 's middags bij mijquote:Op woensdag 24 november 2004 20:30 schreef lennert. het volgende:
wanneer is millie thuis? ik moet haar keycard hebben voor de missie: Breaking the bank at Caligula's. maar ze is nooit thuis.
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:30 schreef lennert. het volgende:
wanneer is millie thuis? ik moet haar keycard hebben voor de missie: Breaking the bank at Caligula's. maar ze is nooit thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Satan Stole My Teddybear
Ik ging meestal met m'n baron op de grond staan zodat ik niet tig rondjes hoefde te vliegen om die lui te raken. Wat wel lastig is dan af en toe is het opstijgen (ivm lantaarnpalen enzo), kan nog wel wat ergernis opleveren. Maar iig heel veel proberen, heb d'r ook 9 keer over gedaan oid, echt een van de frustrerendste missies in SA.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:19 schreef Jair het volgende:
kan iemand mij helpen, heb de "verhaal missies" allemaal gehaald en ben nu nog de missies van Zero aan het doen. Ik ben nu bij de missie dat je de koeriers moet uitschakelen met de red baron maar zodra ik de laatste heb neergeschoten is m'n benzine op dus kan ik niet meer terug vliegen. Heeft iemand tips om dit te verhelpen?
Zo'n race tegen 3 andere snelle wagens, op 't platteland. De missie hiervoor was ook een race, echter tegen langzame bakken, dus veel simpeler.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:28 schreef Jair het volgende:
[..]
mmm welke missie is dat ook alweer?, meer uitleg graag
Dat is toch de eerste race die je in dat gebied voor Cesar doet? Zo ja, zoek een Ranger (zo'n 4x4) en ga naar die race. Hiermee kan je namelijk amper omvallen omdat 'ie toch wel weer op z'n pootjes terecht komt (ookal ligt 'ie compleet om ver). Anyway, ga daarmee die race doen, en doe gewoon rustig aan, ga niet fullspeed overal gestressed doorheen proberen te crossen dat schiet niet op. Dus doe rustig aan, vooral de bochten zodat je niet wegslipt, en dan zou je 'm op zich moeten kunnen halen.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:26 schreef BrauN het volgende:
Ik kan de race van "Farewell..., my love" niet gewonnen krijgen
Ik heb 'm al wel 10 keer gedaan, serieus, maar nu wordt ik echt kwaad.
Ik heb die eerste race met een vrachtwagen gehaald (ik suck in racen........is nog een wonder dat ik die 2de wel in een keer haalde)quote:Op woensdag 24 november 2004 20:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste race die je in dat gebied voor Cesar doet? Zo ja, zoek een Ranger (zo'n 4x4) en ga naar die race.
druk op L1, het staat dan onderaan je stats. Was mij ook pas na tijdje spelen opgevallen.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Heb je dagen in GTA: SA dan? Is me nooit opgevallen
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:52 schreef Blik het volgende:
Ik ben eindelijk langs de Life's a Beach missie, ik heb mijn PS2 nog niet zo lang en ik ben nog niet helemaal gewend aan de knoppen dus het was een hele moeilijke missie voor mij
kan ik eindelijk verder gaan met de rest
inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2004 21:11 schreef Drakul het volgende:
Een race doen met een NRG-500, da's pas leuk
Dat ding maakt gewoon automatisch wheelies!
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:05 schreef savelkoul het volgende:
Even een zielig verhaal tussendoor![]()
Ik wacht al bijna acht weken op mijn playstation2. Krijg er eén gratis bij mijn mobiel, maar problemen met nummerbehoud.![]()
Heb GTA SA al vier weken in huis. Spel nog niet gespeeld. Poster aan de muur opgehangen. Alle 28 topics doorgelezen. Wat een martelgang![]()
Game on
dat was jou 7373e postquote:Op donderdag 25 november 2004 02:14 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik hou ook van jouquote:Op donderdag 25 november 2004 02:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat was jou 7373e post![]()
just so you know
mjaquote:Op donderdag 25 november 2004 02:20 schreef mr.marcus het volgende:
kan je eigenlijk iets doen met die hoeren?
serieus?quote:Op donderdag 25 november 2004 02:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
mja
in een auto naast hun zitten en dan krijg je een andere view en dan moet je je erbij voorstellen dat je een fictieve hoer neukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.....
![]()
Je kon al hoeren neucken in GTA 3, daar zijn ze beroemd mee geworden!quote:Op donderdag 25 november 2004 02:25 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje mensen.... ben heerlijk aan het gamen. Zit op zo'n 35 uur en mag bijna naar Las Ventures. Ben nu met mijn vliegbrevet bezig.... nu komt het:veel oefenen, hoe meer je vliegt, hoe meer flying-skills je krijgt, hoe makkelijker het wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips ?
Feel free to ignore my comments.
Krijg nou watquote:Op donderdag 25 november 2004 09:46 schreef KaiN het volgende:
Als je niet hoog genoeg komt moet je waarschijnlijk je wielen/landingsgestel ding nog intrekken met de R3 knop.
Inderdaad!quote:Op donderdag 25 november 2004 09:46 schreef KaiN het volgende:
Als je niet hoog genoeg komt moet je waarschijnlijk je wielen/landingsgestel ding nog intrekken met de R3 knop.
Een missie daarvoor moet je het nog zelf doen... hahahaha... wat dom van me ! Dat is het idd !quote:Op donderdag 25 november 2004 09:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik was daar ook een dag mee bezig voordat ik het mezelf realiseerde!
En ik maar niet begrijpen waarom ik niet zo hoog kwam.
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krijg nou watdat is waar ook !!! Thanks
![]()
![]()
schaam jullie diep...quote:Op donderdag 25 november 2004 09:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik was daar ook een dag mee bezig voordat ik het mezelf realiseerde!
En ik maar niet begrijpen waarom ik niet zo hoog kwam.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik had het hier niet gevraagd. Daardoor heb ik dus twee dagen lopen kloten om m'n vliegbrevet te halen. En ik begreep maar niet waarom de motor steeds begon te haperen...quote:Op donderdag 25 november 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krijg nou watdat is waar ook !!! Thanks
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik had het hier niet gevraagd. Daardoor heb ik dus twee dagen lopen kloten om m'n vliegbrevet te halen. En ik begreep maar niet waarom de motor steeds begon te haperen...![]()
vermoei jezelf niet met dat zoeken naar die tags, speel de verhaallijn en cruise lekker wat rond,quote:Op donderdag 25 november 2004 10:35 schreef edje34 het volgende:
Ik blijf problemen houden om de andere tags te vinden.
De eerste 3 lukt wel maar dan???
Heb het probleem zelf ook gehadquote:Op donderdag 25 november 2004 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een missie daarvoor moet je het nog zelf doen... hahahaha... wat dom van me ! Dat is het idd !
Moet die tags toch doen om mijn missie te voltooien??quote:Op donderdag 25 november 2004 10:38 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
vermoei jezelf niet met dat zoeken naar die tags, speel de verhaallijn en cruise lekker wat rond,
dan kom je er vanzelf meer tegen, niet dat ze enig nut hebben overigens...
Dude, die worden aangegeven op je map, als je die niet kunt vinden moet je,quote:Op donderdag 25 november 2004 11:03 schreef edje34 het volgende:
[..]
Moet die tags toch doen om mijn missie te voltooien??
Als hij nou een bril koopt, reageer jij dan de volgende keer een beetje relaxt?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:07 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Dude, die worden aangegeven op je map, als je die niet kunt vinden moet je,
of een bril kopen,
of het spel verkopen...
quote:Dude, die worden aangegeven op je map, als je die niet kunt vinden moet je,
of een bril kopen,
of het spel verkopen...
Je moet daar slechts een aantal tags opspuiten. Een stuk of 3 tot 5 ofzo. Dan ben je qua missie al klaar. Om het idee te pakken te krijgen, zeg maar. Als het je kan helpen, hier een kaartje met de tagpunten:quote:Op donderdag 25 november 2004 11:23 schreef edje34 het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar wat is mijn missie dan wel als ik bij Sweets in de auto rijd??
geloof me jochie, dit is voor mijn doen zeer relaxed, dus als jij je nu ff nergens mee bemoeit,quote:Op donderdag 25 november 2004 11:20 schreef Jayes het volgende:
[..]
Als hij nou een bril koopt, reageer jij dan de volgende keer een beetje relaxt?
Die gast stelt gewoon een vraag!
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:28 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
geloof me jochie, dit is voor mijn doen zeer relaxed, dus als jij je nu ff nergens mee bemoeit,
dan hoef ik je geen billekoek te geven...
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:29 schreef Jayes het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:35 schreef Prep2Fight het volgende:
je hebt toch ook ergens een straaljager?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel free to ignore my comments.
De motor haperd volgens mij als je te lang te stijl wilt klimmen.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik had het hier niet gevraagd. Daardoor heb ik dus twee dagen lopen kloten om m'n vliegbrevet te halen. En ik begreep maar niet waarom de motor steeds begon te haperen...![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:40 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]Dan zal me broertje daar wel zijn gweest, ik heb hem uitgespeeld (de missies dan) maar niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
thnxs maatjequote:Op donderdag 25 november 2004 11:26 schreef Jayes het volgende:
[..]
Je moet daar slechts een aantal tags opspuiten. Een stuk of 3 tot 5 ofzo. Dan ben je qua missie al klaar. Om het idee te pakken te krijgen, zeg maar. Als het je kan helpen, hier een kaartje met de tagpunten:
http://gtadomain.gtagaming.com/tagmap.html
Suc6!![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dan zal me broertje daar wel zijn gweest, ik heb hem uitgespeeld (de missies dan) maar niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:50 schreef KaiN het volgende:
[..]thanks mate, zal is effe kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
vettig!
ps is er ook een garage waar ik veel auto's kan stallen?
ik dacht, ik gebruik de hangaar wel... maar die kan ook maar 4 auto's aan
veel? je bedoeld CJ' garage? daar kon ik er maar 2 kwijtquote:Op donderdag 25 november 2004 12:07 schreef Prep2Fight het volgende:
Nope, bij het 2de eiland, waar je al die missies moet doen (verlaten benzinepomp) daar kon je wel wat auto's kwijt, maar niet superveel
ik meen toch echt 2... als ik er meer in store en ik hem safe ben ik de oudste auto's die erin staan kwijt..quote:Op donderdag 25 november 2004 12:09 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik dacht 4, maargoed..
Dat is dan een bug waarschijnlijk. Normaal gesproken geeft het spel aan als er niet meer auto's in kunnen. Ik wou bijvoorbeeld in de garage in CJ's huis naast een Remmington en ZR-350 (of hoe die bak ook heet) nog een motor kwijt, nou dat accepteerde hij dus even niet. Linksboven krijg je dan te zien "There's no more room!!" (oid)quote:Op donderdag 25 november 2004 12:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik meen toch echt 2... als ik er meer in store en ik hem safe ben ik de oudste auto's die erin staan kwijt..
In die garage op je eigen luchthaven (die eigenlijk bedoelt is voor vliegtuigen) is in ieder geval plek voor héél veel auto's!quote:Op donderdag 25 november 2004 12:35 schreef KaiN het volgende:
Precies. Vind het wel jammer dat je verspreid over de map alles kwijt moet. Zou wel makkelijk zijn zo'n garage voor 25 auto's maar denk niet dat waar is helaas
ja inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2004 12:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
In die garage op je eigen luchthaven (die eigenlijk bedoelt is voor vliegtuigen) is in ieder geval plek voor héél veel auto's!
Hm er is daar een garage maar daar kunnen er maar 4 in en daar past geen vliegtuig in. Dus bedoel je gewoon die hangers? Als je daar een auto inzet blijft die dan ook?quote:Op donderdag 25 november 2004 12:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
In die garage op je eigen luchthaven (die eigenlijk bedoelt is voor vliegtuigen) is in ieder geval plek voor héél veel auto's!
Je kan wachten op de (soort) screensaver. Als je een paar minuten niet beweegt heb je een beeld dat CJ kijkt naar de dingen om hem heen. Het is niet echt hetzelfde dat geef ik toe.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:10 schreef Jayes het volgende:
Ik vind het nog steeds verrekte jammer dat ze de first person viewport met de rechter analog stick eruit hebben gehaald. Vanuit CJ's ogen kijken kan niet meer. Tenzij je een fototoestel, rocketlauncher of sniper gebruikt. Maar da's ook weer zo omslachtig...
Bestaat er geen alternatieve toescombi?
ow relax vanavond even uit checken, had nog nooit in die hanger gekekenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Alleen in de hangar aan de overkant van de control tower, niet die open hangars.
ach man, gooi jezelf voor een politieauto.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:37 schreef edje34 het volgende:
[..]
Schiet jjj je eerst lekker zelf voor je kop sukkel.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je kan wachten op de (soort) screensaver. Als je een paar minuten niet beweegt heb je een beeld dat CJ kijkt naar de dingen om hem heen. Het is niet echt hetzelfde dat geef ik toe.
"I've never been alone in New York. Actually I've never been east of the Mississippi, I ain't a whore!"quote:Op donderdag 25 november 2004 20:00 schreef reconnect het volgende:
btw I love k-roseAll my exes live in texas hehe
of heeey good lookin das zo gaaf om door die bossen te scheuren en dan keihard mee zingen \o/ "one step forward and 2 step ....
Inderdaad. Ik heb in de tussentijd 3 andere girlfriends tot 100% gekregen (en die waren ŕltijd netjes om hun eigen tijden thuis), maar dat rotwijf van een Millie niet hoor!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:46 schreef djmurcielago het volgende:
die vriendin die zich millie noemt is nooit thuis, nu kom ik dus niet verder, heb er vaak op meerdere tijdstippen gekeken, tussen 14 en 18, tussen 2 en 10, tussen 12 en 14, dat staat tenminste in de guides, maar ze is er verdomme noooooooooooooooit
Ik ben nog nóóit gebeld door een vriendin en al helemaal niet door Millie! Millie zit nu op 4%!!! Omdat ze nooit thuis is! Volgens mij raak ik haar binnenkort voor goed kwijt!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Belt ze ook nooit?
Oh, ik heb vandaag die missie gedaan waar je Denise uit het brandende huis redt. Ze heeft me al twee keer gebeld in twee dagen (heb ook al een 'kopje koffie' bij haar 'gedronken'quote:Op donderdag 25 november 2004 23:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ben nog nóóit gebeld door een vriendin en al helemaal niet door Millie! Millie zit nu op 4%!!! Omdat ze nooit thuis is! Volgens mij raak ik haar binnenkort voor goed kwijt!
Nou je het zegt... Denise was inderdaad de enige die wčl belde... maar mijn Denise werd vermoord door een Ballas-gozer die haar uit de auto sleurde...quote:Op donderdag 25 november 2004 23:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Oh, ik heb vandaag die missie gedaan waar je Denise uit het brandende huis redt. Ze heeft me al twee keer gebeld in twee dagen (heb ook al een 'kopje koffie' bij haar 'gedronken')
Mama's don't let your babies grow up to be comboys, they can be doctors or lawyersquote:Op donderdag 25 november 2004 21:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
"I've never been alone in New York. Actually I've never been east of the Mississippi, I ain't a whore!"
K-Rose all the way!
nee, zelfs dat niet, nu heeft mn broertje me zelfs ingehaald met het spel, omdat ze bij hem wel thuis wasquote:Op donderdag 25 november 2004 23:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Belt ze ook nooit?
Ik weet er 1 staan, naast het militaire schip in de haven, alleen jammer dat je dan met 5 sterren achter je aan zitquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
Waar vind ik de patriot?
niet veel, iets van 1/8e van je metertje ongeveer 6 streepjes ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:01 schreef StarGazer het volgende:
Hoevee longinhoud moet je wel niet hebben wil je weer een missie doen met die blinde gast? Op een gegeven moment zegt ie nl dat je eerst meer longinhoud moet creeeren wil je die missie doen
Stom eigenlijk..., dat dat moet. Sonde van je tijd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
als het goed is heb je 20% longinhoud nodig. Ik moest in ieder geval mijn longinhoud twee keer upgraden voor ik aan die missie kon beginnen (en mijn longinhoud balkje was helemaal leeg toen ik die missie de eerste keer wou starten)
Gewoon ff tien/twintig minuutjes onder water zwemmen.
Ik wou dat mijn Denise nog leefdequote:Op vrijdag 26 november 2004 20:29 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Bij mij zijn het juist andere spellen die blijven liggen
Anyway, Ik heb bíjna m'n pimpsuitIk zit nu op 80% bij Denise.
ja ik denk ook wel dat ze iedereen gaan helpen die vast zit in het spelquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:07 schreef djmurcielago het volgende:
k ga rockstar binnenkort maar es ff mailen, want die millie is sinds ik haar twee en een halve week geleden voor het eerst mee uit heb genomen nooit thuis. En ik speel het spel ongeveer twee uur per dag, dit is toch belachelijk
first person al geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef sweex het volgende:
Zit verdomme alweer vastmoet dat rondje vliegen op vliegschool en dat lukt me niet helemaal
Werkt dat beter dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
first person al geprobeerd?
Ja, als je draait heb je geen last van de camera vertragingquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:51 schreef sweex het volgende:
[..]
Werkt dat beter dan?![]()
Thnx...dat heerschte zwaarquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, als je draait heb je geen last van de camera vertraging
Je leunt naar voren en als je aan de kegels komt druk je hard op de rem (vierkant) en je laat'm onmiddelijk weer los van het moment dat je achterwiel van de grond komt. Als je op je voorwiel rijdt is het met de joystick een beetje naar het evenwicht zoeken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:15 schreef magical_reflex het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij de motorschool de "missie" dat je een stoppie moet maken kan halen? Ik kom niet eens voorbij de eerste pionnetjes.....
Bij voorbaat dank![]()
Je side missions, maar ik weet niet of je alles moet doen (vliegen, racen, bloodring ...)quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:57 schreef LostFormat het volgende:
Net de hele dag besteed aan m'n ganggebied op 100% te krijgen. Heb ik alles binnen staat die teller nog op 98%.Iemand een idee hoe dit kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Er zit een gang ten noorden van San Fierro in Bayside Marina (klein dorpje). Ook zit er op de grens van Temple en Mulholland nog een heel klein strookje paars gebied dat nauwelijks te zien is, die had ik m'n eerste keer ook niet. Als ze daar niet zitten weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:57 schreef LostFormat het volgende:
Net de hele dag besteed aan m'n ganggebied op 100% te krijgen. Heb ik alles binnen staat die teller nog op 98%.Iemand een idee hoe dit kan?
weet iemand dit, want ik ben nu aan het spelen en wil het graag wetenquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
vraagje, ik heb bijna alle auto's op de "export list" op de pier, waar je die auto's in zo'n kraan naar een boot kan doen..
alleen de STAFFORD ontbreekt..
weet iemand hoe die uit ziet en waar die staat?
Die andere gangleden rijden daar vaak rond. Die uit de auto rukken en afknallen. Duurde ook even voordat ik die voor elkaar had.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:57 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb een paars gebied dat alleen maar 1 gebouw is (dat Motel) en ik vind daar geen andere gang, het gebied errond is van mij en dat zijn dus de enige mannetjes die daar lopen. Echt irri om dat in handen te gaan krijgen.
in welk gebied heb je de admiral gevondenquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
weet iemand dit, want ik ben nu aan het spelen en wil het graag weten
quote:weet iemand dit, want ik ben nu aan het spelen en wil het graag weten
Stafford - Looks old-fashioned. Has a Chrome bumper, and also has 4 doors.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
vraagje, ik heb bijna alle auto's op de "export list" op de pier, waar je die auto's in zo'n kraan naar een boot kan doen..
alleen de STAFFORD ontbreekt..
weet iemand hoe die uit ziet en waar die staat?
Admiral - Parked in Conference, in Los Santos.quote:Op zondag 28 november 2004 00:24 schreef reconnect het volgende:
[..]
in welk gebied heb je de admiral gevondenik kan hem niet vinden
dude.........die had je al gepost en er is jack shit aanquote:Op zondag 28 november 2004 10:59 schreef sweex het volgende:
Bedankt fok, weer anderhalf gieg erdoorheen gejaagd
GTA Area 51 filmpie
je bent fantastischquote:Op zondag 28 november 2004 01:31 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Stafford - Looks old-fashioned. Has a Chrome bumper, and also has 4 doors.
Voor look's (pic) check de laatste url onderaan, hij heet daar de Strattford geloof ik.
[..]
Admiral - Parked in Conference, in Los Santos.
Info uit:
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/36831.html
- De Vehicle Export/Import List guide
http://gtawh.com/sa/vehicles.php
Bedoel je de Brady guide? Die vind ik nogal tegenvallen eigenlijk... niet echt goede missiestrategy's...quote:Op zondag 28 november 2004 12:34 schreef BrauN het volgende:
Ik heb vandaag het GTA: San Andreas boek gekregen
Schitterend verzamelobject, ook veel mooier dan ik had verwacht. En er staat ook echt álles in. Ik ga straks denk ik maar eens alle photo-ops in San Fierro doen met dat boek als guide, gewoon even om te proberen.
Als je alle missies hebt gedaanquote:Op zondag 28 november 2004 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond dat Gang Wars gebeuren in Los Santos erg cool. Zit nu echter in Las Venturas. Komt dat Gang Wars gebeuren nog terug in het spel en gaat CJ nog zijn comebank in Los Santos maken zonder al teveel te spoileren ?
Brady Guide? Kan goed ja.quote:Op zondag 28 november 2004 13:23 schreef washandje het volgende:
[..]
Bedoel je de Brady guide? Die vind ik nogal tegenvallen eigenlijk... niet echt goede missiestrategy's...
jammer van die KUTmuziekquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:26 schreef sweex het volgende:
GTA San Andreas AREA 51 Tank (Windows Media 9 - 19.7 M)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |