En is dat ook je advies als er van rechterzijde gediscrimineerd word, of kunnen we dan wel actie verwachten?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef NorthernStar het volgende:
De nieuwe lijn op Fok! is echter 'minder modden'. Voldoen ze aan de huisregels (die er nu nog zijn) dan mag het.
Nou, dan mag ik ook los begrijp ik?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:29 schreef SCH het volgende:
Wie is er nou bot zeg.
milagro is toch echt ongelooflijk, wat een onvoorstelbare hufterigheid draag je toch in je.
Gatverdamme, je laat je zelf zo gigantisch kennen - respectloos loeder - en ook nog moeder
Wat mij betreft zijn jullie echt gestoord.quote:
Hoho , het is het beleid van hogere regionen wat wij slechts uitvoeren.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef ExTec het volgende:
Wat mij betreft zijn jullie echt gestoord.
Dat klopt.quote:Absolute vrijheid van meningsuiting werkt niet.
Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat mensen met een beetje verstand best wel weten hoe zij zich zouden moeten gedragenquote:Maar ik mag het dus als een 'Ja' debiteren?
Absoluut niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:41 schreef milagro het volgende:
Dus was SCH doet in een discussie is helemaal okay, moet kunnen?
quote:Nou, dan mag ik ook los begrijp ik?
Waarom staat daar niks over in MED, of zo? Heb ik iets gemist? Ik vind het maar raar hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tja het is duidelijk met wat voor bedoelingen dergelijke topics worden geopend.
De nieuwe lijn op Fok! is echter 'minder modden'. Voldoen ze aan de huisregels (die er nu nog zijn) dan mag het.
WMB niet (overigens heeft SCH daadwerkelijk een probleem met vrouwen ..heb zelf gelijksoortige opmerkingen ooit naar m'n hoofd gekregen als hij in een discussie zijn handdtas nie kan vinden om mee te meppen)quote:Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef milagro het volgende:
Maar dergelijke omgangsvormen mogen dus?
Ik zag dit voorval pas de afgelopen nacht en zag tevens dat o.a Lithion en jijzelf uitstekend in staat waren om SCH voor joker te zetten.quote:Jullie zeggen er niets van, ediitten het niet, roepen niet serieus tot de orde.
De eerstvolgende keer als ik het op tijd zie zal ik dan ook zeer zeker zijn postings editenquote:Nee, het betekent niet dat je het over moet nemen, maar ik heb ook geen zin om me een en ander aan te laten leunen steeds.
Er zal heus wel een MEDje komen over het verminderen van stickies en het nieuwe beleid mbt modden en bannen maar zoals je weet is in MED posten iets voor de FA's en A's en kunnen wij dat zelf nietquote:Op donderdag 23 december 2004 12:49 schreef OllieA het volgende:
Waarom staat daar niks over in MED, of zo? Heb ik iets gemist? Ik vind het maar raar hoor.
Fuckerdefuck, ik moet jou nog mailen!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Waarom staat daar niks over in MED, of zo? Heb ik iets gemist? Ik vind het maar raar hoor.
Loeder, ik ben zeker daartoe in staat, maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
WMB niet (overigens heeft SCH daadwerkelijk een probleem met vrouwen ..heb zelf gelijksoortige opmerkingen ooit naar m'n hoofd gekregen als hij in een discussie zijn handdtas nie kan vinden om mee te meppen)
[..]
Ik zag dit voorval pas de afgelopen nacht en zag tevens dat o.a Lithion en jijzelf uitstekend in staat waren om SCH voor joker te zetten.
[..]
De eerstvolgende keer als ik het op tijd zie zal ik dan ook zeer zeker zijn postings editen
Modjes kunnen niet meer editten?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan, het gaat over de zin of onzin van de Sharia. Dat is gewoon geen nieuws, ook al start je de discussie aan de hand van een artikeltje.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef flugeltje het volgende:
NorthernStar, waarom gooi je het Sharia-topic nou op slot?
Het is begonnen als een discussie over het nieuws dat een aantal vrouwen ter dood zijn veroordeeld en uiteindelijk een topic geworden waar mensen hun vragen kwijt konden over zin/onzin van de Sharia. Eindelijk eens een keer een topic waarin niet alleen maar gebashed werd...
Dat wil ik wel doen, maar dan wordt er van me verwacht dat ik het topic eerst opschoon van alle off-topic, slowchat, flames, onzin en andere vervelende posts (afspraak onder de mods) en volgens mij blijft er dan niet zo heel veel over.quote:Als het niet meer binnen NWS past kun je 'm toch ook een schopje naar GC geven?
Heeft het onze aandacht en zullen we er op letten.quote:
OMFGquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heeft het onze aandacht en zullen we er op letten.
En ondertussen, voor als je je verveelt -> **NWS-Forum NieuwsQuizzz 2004**
Waar in GC?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:33 schreef Meki het volgende:
Marokkanen maken kerstboodschap filmpje (zie link)
deze kan dicht
er loopt een topic bij GC
Vraag ik me ook af, ik zag hem niet staanquote:
marokkanen uit almerequote:
wihihi het is KLBquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Da's geen GC![]()
En die draait niet om Marokkanen in het algemeen, plus er staat geen mirror in
Laten we ze dus nog maar ff wat aandacht geven![]()
Duh, dat had iedereen toch wel door, wat een slecht ingestudeerde grap.quote:Op maandag 27 december 2004 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas was het dus toch een grap. De blauwe letters staan niet meer bij Meki
quote:Op maandag 27 december 2004 10:25 schreef ShaoliN het volgende:
En, wil het frisse briesje al een beetje aanslaan Loeder?
Je tilt er te zwaar aan mên.quote:Op maandag 27 december 2004 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[FP] Centraal topic voor moderaties
Ik zie de lol er niet zo van in om iemand af te branden, jij wel?quote:
Gelukkig kan meki tegen een stootje en heeft hij geen hulpverleners nodig om namens hem het woord te voeren Harry.quote:Op maandag 27 december 2004 14:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik zie de lol er niet zo van in om iemand af te branden, jij wel?
Het CIDI heeft geklaagd en zodoende greep Loedertje inquote:Op maandag 27 december 2004 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Imam 10 jaar vast voor verkrachting <<<<< Hier verdwijnen spontaan posts van mij. Kan iemand dat verklaren ?
Die *iemand* heeft al een verklaring gegeven in het bewuste topic beste BsB.quote:Op maandag 27 december 2004 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Imam 10 jaar vast voor verkrachting <<<<< Hier verdwijnen spontaan posts van mij. Kan iemand dat verklaren ?
Welke reactie?quote:Op maandag 27 december 2004 20:07 schreef Akkersloot het volgende:
Protest tegen moderator Northern_Star wegens het weghalen van een reactie op een post van Bansheeboy,. BSB mag volgens jou dan misschien maar een trolletje zijn maar dan mag ik er nog wel op reageren.
Imam 10 jaar vast voor verkrachting
![]()
Ha ha. Dus als je twee quotes van twee verschillende users onder elkaar zet is dat geen reactie ?quote:Op maandag 27 december 2004 20:13 schreef NorthernStar het volgende:
Welke reactie?
Ik heb tot twee keer toe een post weggehaald die alleen uit smilies bestond, bedoel je die?
Dat soort "reacties" haal ik wel vaker weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |