abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24138519
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb meerdere malen uitgebreid uiteengezet waarom ik dat vind maar als jij het weg wilt poetsen, dan zit ik daar verder niet mee. Vind jij het niet kinderachtig dan?
Ik niet, ik vond de verontwaardiging wel terecht.
pi_24138705
En nog steeds niemand die terugkomt op de leugens rond Cohen - typerend.
pi_24138785
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
Er zijn alleen maar indirecte slachtoffers als je het zo wilt noemen. Ook de ouders zijn indirecte slachtoffers. Maar dat terzijde.

De ouders vinden blijkbaar dat hij Lieuwe had moeten bezoeken, daar valt best wat voor te zeggen en dat zouden ze dan moeten zeggen. Maar ze maken er een ander verhaal van: ze halen er anderen bij en zetten het daar tegen af.

Hoe je het ook wendt of keert, dat is nogal flauw en kinderachtig. Zij wel maar wij niet. De moslims wel, en die hebben het nog gedaan ook, maar wij, die pas echt de slachtoffers zijn niet.

Het is zo'n ontzettend kromme redenering. Als ze zeggen: wij vinden dat de premier Lieuwe had moeten bezoeken, dan hoor je mij niet. Nu maken ze een zielige vergelijking die in het licht van de hele situatie ook nog eens pijnlijk en ongepast is. Juist omdat het een tegenstelling creeert die er niet is. De kinderen waarvan de school in Uden is verbrand, hebben niks met de moordenaar van hun zoon te maken. Helemaal niets. Maar die suggestie wekken zij wel.

En de tweedeling die jij aanbrengt is dus niet juist. Daarom kloppen je vergeiljkingen ook niet. B. is niet bij de moslimgeenschap geweest, wat jij maar volhoudt. Leg dat dan eens uit.
Het zijn natuurlijk in de eerste plaats ouders en geen politici. Ik denk dat zij vinden dat in vergelijking hun zoon net zo veel aandacht moet krijgen omdat de regering daarmee een sein afgeeft dat de mens Theo en zijn werk serieus genomen worden en niet dat de regering de moord ergens wel goedkeurt omdat het om een geschifte filmmaker ging, daarmee de moordenaar in de kaart spelend.
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 22 december 2004 @ 15:07:05 #154
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24138787
Kok ging moskee hoppen op 12 september 2001, Balkenende gaat suikerfeest vieren na de terreur-moord op theo van gogh - en schudt handjes van goedkeurende hooffddoekjes. De politieke correctheid zit zo diep ingerot - van het koningshuis tot de politiek en de media - dat kankert nog vele jaren voort.
Tenzij er eens een bloedige aanslag plaats vindt in een winkelcentrum ofzo, of misschien wel op het binnenhof, en blijken die oranje bandjes niet explosie-proof te zijn. Misschien verandert er dan eens iets.
pi_24139071
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:51 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik niet, ik vond de verontwaardiging wel terecht.
Waarom?
pi_24139164
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik het zeer merkwaadig vind dat onze Minister President wel symbolische bezoeken brengt aan 'de Islamitische gemeenschap' maar niet aan de getroffen familie zelf. Nu vond ik het bezoek van JP aan de school e.d. zeer terecht, maar hij had ook de slachtoffers aan 'de andere kant' moeten bezoeken.
pi_24139683
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee dus, hij was wel welkom bij de crematie, van harte zelfs.
nee, hij was welkom in de tent.
dat zei de vader.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24139770
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:00 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zei de vader.
Precies - dus is het gelogen dat hij helemaal niet welkom was en zich er in heeft geluld en zou het prettig en volwassen zijn als jij en de Pamela's onder ons terugkomen op hun beschuldigingen.
pi_24139928
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:15 schreef SCH het volgende:
Jij maakt dat onderscheid zo sterk Doc. Als Balkenende naar zo'n school gaat, gaat hij toch ook naar ons - ik heb dat niet ervaren als een bezoek aan de moslimgemeenschap maar aan kinderen en ouders waarvan de school is verbrand, en aan de buurt.

Ik snap ergens wel dat dat onderscheid zo gelegd wordt maar ik vind dat storend en in die zin stoort me zo'n uitspraak van de ouders ook.
Had je het ook zo opgevat als het andersom was geweest?
Een moslim vermoord door een Lonsdale idioot, en Balkenende naar andere Lonsdale dragers om hun het gevoel te geven dat ze er gewoon bij horen? We hen niet beoordelen puur op de kleding, ze niet over 1 kam scheren dus met die ene idioot?
Had je dan ook het gevoel gehad dat Balkenende naar ONS ging?

Ik denk, nee ik weet wel zeker van niet.

Balkenende wist niet hoe snel hij dáár de gemoederen moest sussen, omdat het altijd zo gaat, kijk naar Driss, Cohen was daar er ook als de kippen bij, net als bij de weggepeste familie, eerst op bezoek bij de daders, de slachtoffers krijgen eventueel een brief thuis.

Men is als de dood de moslim gemeenschap voor het hoofd te stoten.
Het was werkelijk ( met dank aan Femke voor het woord) stuitend te zien hoe Balkenende zich bij de school die opmerking van die moeder liet aanleunen "Snoer die Ayaan de mond eens, het is haar schuld dat wij ons niet veilig voelen"... was die moeder nu werkelijk bang, of zag ze weer een mooie aanleiding om AHA te blamen. En ondertussen maar klagen over polarisatie en de zwarte piet uitgedeeld krijgen

Als je de boel bij elkaar wilt houden , verdeel je aandacht dan gelijk.
En zeker nu gebleken is dat die 'aanslagen' het werk blijken te zijn van opgeschoten knulletjes van diverse komaf, is het nog zeker niet te laat om alsnog eens wat bezoekjes af te leggen.

Als Balkenende alleen naar de ouders en de mensen in de Linnaeuststraat was gegaan, had men ook net zo geklaagd, was het ook niet een gebaar aan ONS geweest, had de moslimgemeenschap zich ook (terecht) in de steek gelaten gevoeld.
pi_24140020
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:00 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zei de vader.
Nee Milagro, je hoort weer eens wat je wilt horen.

Vader Van Gogh zei zelfs dat het wat hem betreft vast stond dat Van Gogh bij de crematieplechtigheid aanwezig zou zijn. 'Vanzelfsprekend' noemde hij dat zelfs, hij was daar nooit tegen geweest. Gijs van de Westelaken had toen voorgesteld dat Cohen in de tent zou zijn.
pi_24140167
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee Milagro, je hoort weer eens wat je wilt horen.

Vader Van Gogh zei zelfs dat het wat hem betreft vast stond dat Van Gogh bij de crematieplechtigheid aanwezig zou zijn. 'Vanzelfsprekend' noemde hij dat zelfs, hij was daar nooit tegen geweest. Gijs van de Westelaken had toen voorgesteld dat Cohen in de tent zou zijn.
Ja en als de vader Cohen persé in de crematorium zélf had willen hebben had hij er wel voor gezorgd dat het gebeurde, het was tenslotte de burgemeester en ik mag aannemen dat de ouders ook enige zeggenschap hadden als ze iemand er persé bij wilde hebben.
Maar Cohen mocht in de tent zitten, en dat vond de vader blijkbaar meer dan voldoende.

Cohen was níet uitgenodigd in 1e instantie, maar is op eigen verzoek uitgenodigd en dat boeide de ouders verder niet, laat hem maar komen dan, het is tenslotte de burgemeester.

Kritiek op Cohen en zoef daar is-ie, Kozzmic
  woensdag 22 december 2004 @ 16:26:04 #162
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24140171
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:18 schreef Kozzmic het volgende:
Vader Van Gogh zei zelfs dat het wat hem betreft vast stond dat Van Gogh bij de crematieplechtigheid aanwezig zou zijn.
Dat lijkt me wel ja. Tenzij het plan was om Cohen te frituren. .
pi_24140322
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja en als de vader Cohen persé in de crematorium zélf had willen hebben had hij er wel voor gezorgd dat het gebeurde, het was tenslotte de burgemeester en ik mag aannemen dat de ouders ook enige zeggenschap hadden als ze iemand er persé bij wilde hebben.
Maar Cohen mocht in de tent zitten, en dat vond de vader blijkbaar meer dan voldoende.
Nee, de vader zei dat hij het vanzelfsprekend vond dat Cohen bij de crematieplechtigheid aanwezig zou zijn. Gijs van de Westelaken wilde de burgemeester in de tent plaatsen. Kijk het nog maar eens na, de uitzending staat op de NOVA-site.
quote:
Cohen was níet uitgenodigd in 1e instantie, maar is op eigen verzoek uitgenodigd en dat boeide de ouders verder niet, laat hem maar komen dan, het is tenslotte de burgemeester.
Het boeide de ouders wel. Daarbij is het kennelijk volgens jou nooit goed, Balkenende die zich niet opdringt, en Cohen die zich wel opdringt.
quote:
Kritiek op Cohen en zoef daar is-ie, Kozzmic
Het zou je sieren als je wat minder Pamela Hemelrijk zou nablaten en wat meer de feiten in je argumenten zou gebruiken.
pi_24140398
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:26 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja. Tenzij het plan was om Cohen te frituren. .

Cohen wordt begraven tzt in een sobere houten kist
pi_24140688
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:33 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee, de vader zei dat hij het vanzelfsprekend vond dat Cohen bij de crematieplechtigheid aanwezig zou zijn. Gijs van de Westelaken wilde de burgemeester in de tent plaatsen. Kijk het nog maar eens na, de uitzending staat op de NOVA-site.
[..]

Het boeide de ouders wel. Daarbij is het kennelijk volgens jou nooit goed, Balkenende die zich niet opdringt, en Cohen die zich wel opdringt.
[..]

Het zou je sieren als je wat minder Pamela Hemelrijk zou nablaten en wat meer de feiten in je argumenten zou gebruiken.
Ja en waar zat Cohen? in de tent, volgens mij
ook bij BvD vonden de toch als pro Cohen bekend staande gastheren, de verdediging van Cohen niet bepaald sterk
Cohen heeft zichzelf uitgenodigd.
quote:
AMSTERDAM, zaterdag
De Amsterdamse burgemeester Job Cohen heeft zware druk uitgeoefend om aanwezig te zijn bij de crematie van de vermoorde Theo van Gogh, waar hij nadrukkelijk niet welkom was. Zowel bij de nabestaanden als bij de directrice van begraafplaats De Nieuwe Ooster probeerde hij een plaatsbewijs te ritselen.
Tot zeer kort voor de plechtigheid liet Cohen zijn secretariaat een salvo aan smeektelefoontjes afvuren op familie en vrienden. Ook bestookte zijn staf de organisatoren van de crematie – werkzaam bij Van Goghs productiemaatschappij Column Producties – om toegang te krijgen.

Bokkensprongen
Dit bevestigen vijf afzonderlijke bronnen. Zowel in politiek Den Haag als in ambtelijke kringen in de hoofdstad en in de kringen rond de vermoorde Van Gogh is gisteren met stijgende verbazing gereageerd op de ’bokkensprongen’ die de burgemeester dezer dagen heeft gemaakt.
Zo zegt medewerkster Doesjka van Hoogdalem van Column Producties dat „Cohens medewerkster voortdurend belde of het nou toch écht niet mogelijk was dat hij werd toegelaten”.
Zelfs op de dag van de crematie, tot kort voor aanvang van de plechtigheid, werden de organisatoren ’platgebeld’. Bronnen zeggen dat Cohen feitelijk met de jas alvast aan wachtte op groen licht.
„Hij zou en moest erbij zijn, al moest hij over de hekken klimmen”, aldus Van Hoogdalem. „De directrice van de begraafplaats werd ernstig in verlegenheid gebracht door Cohens vasthoudendheid. Want er was een strikt toegangsbeleid. En Cohen was beslist geen vriend van Theo. Die directrice zat heel vervelend tussen twee vuren. Wél uitgenodigd waren Gerrit Zalm, Rita Verdonk, Jozias van Aartsen, Femke Halsema, Jan Marijnissen en Agnes Kant. Maar zéker geen Cohen.” Theodor Holman bevestigt dat de organisatie beslist niet wilde dat Cohen werd toegelaten.
Dat hij toch kon binnendringen, kwam doordat Theo’s ouders geen conflict wilden. „De ouders van Van Gogh zijn beschaafde, nette mensen, die geen ruzie willen.” Cohen kreeg uiteindelijk een staanplaats, helemaal weggestopt achterin de tent. Hij mocht niet in de aula, tussen Van Goghs intimi.
„Cohen had eigenlijk buiten de hekken moeten blijven, en moeten kijken naar het grote scherm op de Kruislaan. Tussen het volk en de gemeenteraadsleden, die ook buiten moesten toekijken”, zegt Van Hoogdalem. „Het was gênant
Balkenende en Van Gogh konden door 1 deur, Cohen en van Gogh niet.
Je opdringen op een begrafenis op de hier boven beschreven manier, is wel heel wat anders dan langs de ouders vh slachtoffer gaan persoonlijk, na natuurlijk eerst geinformeerd te hebben of de ouders er WEL PRIJS OP STELLEN.
pi_24141416
Wie is er nou bot zeg.

milagro is toch echt ongelooflijk, wat een onvoorstelbare hufterigheid draag je toch in je.

Gatverdamme, je laat je zelf zo gigantisch kennen - respectloos loeder - en ook nog moeder
  woensdag 22 december 2004 @ 20:15:41 #167
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24144733
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:29 schreef SCH het volgende:
Wie is er nou bot zeg.

milagro is toch echt ongelooflijk, wat een onvoorstelbare hufterigheid draag je toch in je.

Gatverdamme, je laat je zelf zo gigantisch kennen - respectloos loeder - en ook nog moeder

De enige die zich nu laat kennen is SCH. Botte, respectloze posts van Milagro zie ik niet.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24144854
quote:

[...] en ook nog moeder
Je bent gewoon jaloers.

Milagro is lief
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24145001
Niet jaloers, wel bezorgd.

En het is jammer dat milagro zo slecht haar ongelijk toe kan geven. De vader van Theo van Gogh gaf in het interview nadrukkelijk te kennen dat Cohen van harte welkom was terwijl het verhaal (herhaald door vele columnisten, de Telegraaf, users etc.) was dat Cohen er tegen de zin van de ouders was. Daar valt niks tegen in te brengen, en toch blijft die milagro krampachtig spartelen
pi_24145183
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:30 schreef SCH het volgende:
Niet jaloers, wel bezorgd.
[..]
Kan je dat dan ook op een andere manier uiten dan haar persoonlijk aan te vallen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24145206
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Kan je dat dan ook op een andere manier uiten dan haar persoonlijk aan te vallen?
Nee sorry - daarvoor vind ik haar manier van posten te laag en lafhartig.
  woensdag 22 december 2004 @ 22:00:55 #172
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24147108
Ah, nu kwam milagro zeker ook weer zelf met haar moederschap op de proppen?
pi_24147205
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef Lithion het volgende:
Ah, nu kwam milagro zeker ook weer zelf met haar moederschap op de proppen?
Is ze ineens geen moeder meer dan? Sorry, dat wist ik niet.
pi_24147212
quote:
Wie is er nou bot zeg.

Hallo!! Doe eens even normaal zeg!!
geniet nooit met mate
pi_24149081
quote:
Wie is er nou bot zeg.

Wel ja, toe maar weer.
pi_24149141
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Wel ja, toe maar weer.
ach je weet wie het zegt come on als SCH mij zou beledigen zou ik het zien als een SUPER compliment
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24149342
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Wel ja, toe maar weer.
Kap dan ook eens met dat oeverloze getroll en geef gewoon je ongelijk toe.

Als het over Cohen gaat dan ben je een op hol geslagen pittbull en in dit topic verkoop je dan ook de ene leugen na de andere. Maar daar mag natuurlijk niks van gezegd worden, dan is het ineens huilen.
pi_24149403
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Als het over Cohen gaat dan ben je een op hol geslagen pittbull en in dit topic verkoop je dan ook de ene leugen na de andere. Maar daar mag natuurlijk niks van gezegd worden, dan is het ineens huilen.

nog even zo doorgaan en ik zie blauw
  woensdag 22 december 2004 @ 23:39:49 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24149405
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

jij kan ook gewoon een keer sorry zeggen met je oeverloze getroll dat soms veel te ver gaat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24149442
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:39 schreef milagro het volgende:

[..]

nog even zo doorgaan en ik zie blauw
Je zegt hiermee dat je ongelijk hebt?
pi_24149461
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij kan ook gewoon een keer sorry zeggen met je oeverloze getroll dat soms veel te ver gaat.
Als ik ongelijk heb, geef ik dat inderdaad gewoon toe. milagro blijft uitvluchten verzinnen om Cohen te kunnen bashen.
  woensdag 22 december 2004 @ 23:42:52 #182
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24149485
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:41 schreef SCH het volgende:
Als ik ongelijk heb, geef ik dat inderdaad gewoon toe.
.
  woensdag 22 december 2004 @ 23:43:25 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24149505
quote:

[..]

Als ik ongelijk heb, geef ik dat inderdaad gewoon toe. milagro blijft uitvluchten verzinnen om Cohen te kunnen bashen.
je kan ook iemands ongelijk op een andere manier verwoorden dan je vandaag deed. dus een sorry voor je opmerking is wel op zijn plaats, ook al vind je dat je in je gelijk staat.
pi_24149511
quote:

[..]

jij en je ongelijk toegeven ????????????? LOL
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24149543
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:43 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jij en je ongelijk toegeven ????????????? LOL
beter opletten knullie
pi_24149568
quote:

[..]

Je zegt hiermee dat je ongelijk hebt?
Natuurlijk niet, ik ben een respectloos hufterig loeder tenslotte.
  woensdag 22 december 2004 @ 23:47:10 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24149608
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:44 schreef SCH het volgende:

[..]

beter opletten knullie
zeg dan tenminste sorry voor je hufterig gedrag.
  woensdag 22 december 2004 @ 23:47:15 #188
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24149609
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:46 schreef milagro het volgende:
En een kutmoeder.
pi_24149632
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:42 schreef Lithion het volgende:

[..]

.

volgens mij stak er iemand net zijn kop boven mijn maaiveld uit... mag die iemand dan repressailles verwachten, wat denk je?
pi_24149635
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Zelfkennis roeleert
pi_24149688
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Zelfkennis roeleert
Ach... je bent helemaal blij , een kinderhand is gauw gevuld, zo zie je maar weer, maar goed, dat weet jij als geen ander natuurlijk
  woensdag 22 december 2004 @ 23:52:02 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24149736
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach... je bent helemaal blij , een kinderhand is gauw gevuld, zo zie je maar weer, maar goed, dat weet jij als geen ander natuurlijk
pi_24149740
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:47 schreef Lithion het volgende:

[..]

En een kutmoeder.
yep, ik heb er net nog een gietertje haat in gegoten, ze slapen er zo heerlijk op
  woensdag 22 december 2004 @ 23:53:54 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24149794
sch ff een vraagje tussendoor, klopt het dat jij in herenveen woont?
pi_24149896
Op CNN komt er om 00:00 een coverage over de dood van Theo en de gevolgen ervan op de Ned. samenleving ...
Before all else, be armed.
  woensdag 22 december 2004 @ 23:58:45 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24149927
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:57 schreef Umm-Qasr het volgende:
Op CNN komt er om 00:00 een coverage over de dood van Theo en de gevolgen ervan op de Ned. samenleving ...
thanks
pi_24149949
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
sch ff een vraagje tussendoor, klopt het dat jij in herenveen woont?
bekijk zijn profiel ik denk ut wel
  donderdag 23 december 2004 @ 00:28:35 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24150626
leuke docu op cnn
pi_24150683
Ik vond die opmerking van de presentator wel opvallend ': " There are only 150 radicals in the Netherlands, but if you think of the fact that only 19 men caused 9/11 ... "
Before all else, be armed.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:34:00 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24150728
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vond die opmerking van de presentator wel opvallend ': " There are only 150 radicals in the Netherlands, but if you think of the fact that only 19 men caused 9/11 ... "
hoezo? wil je die 150 gaan bagatelliseren? nog niet te spreken van de 10 procent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')