Waarom moet de topictitel worden aangepast? Twee gewapende jongens zouden naar de zoon van Van Gogh gevraagd hebben. Als het waar is, kun je moeilijk zeggen dat het was om koekjes te brengen.quote:Op maandag 13 december 2004 01:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Kan de OP van dit topic: zoontje van Gogh doelwit worden aangepast?
TS maakt zich schuldig aan stemmingmakerij (zie laatste post in betreffende topic).
(zoontje is evenmin doelwit, er werden vragen over hem gesteld, verders is er NIETS bekend, dus ook de topictitel is om die reden meer dan overdreven)
Ik had het over de openingspost, dan hier maar even:quote:Op maandag 13 december 2004 01:48 schreef Tarak het volgende:
Waarom moet de topictitel worden aangepast? Twee gewapende jongens zouden naar de zoon van Van Gogh gevraagd hebben. Als het waar is, kun je moeilijk zeggen dat het was om koekjes te brengen.
In het officiële persbericht van het ANP dat overal leterlijk wordt geciteerd in de kranten en op de diverse nieuwssites wordt geen melding gemaakt van getinte jongens.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef THC1 het volgende:
TWEE GETINTE JONGENS VAN rond de 15 en
16 jaar oud hebben gisteren een
12-jarige jongen in de Pythagorasstraat,
het woonadres van de vermoorde
Theo van Gogh in Amsterdamse
Cosma-Shiva en Dagonet, vandaag las ik dit bericht in de Telegraaf van zaterdag. Er wordt in dit bericht wel degelijk gesproken over getinte jongens. Dit betekent dat "getinte" niet door TS verzonnen is, maar geciteerd uit de Telegraafkrant van zaterdag.quote:Op maandag 13 december 2004 01:54 schreef Cosma-Shiva het volgende:
In het officiële persbericht van het ANP dat overal leterlijk wordt geciteerd in de kranten en op de diverse nieuwssites wordt geen melding gemaakt van getinte jongens.
Voor zoiets wordt echt geen note gezet.quote:
Van mij hoeft het ook niet, vond het alleen vervelend dat THC1 verweten werd dat het een eigen toevoeging was met als doel stemmingmakerij en dat hij het zelf verzonnen zou hebben en nu blijkt het dus wel degelijk zo in de Telegraaf te hebben gestaan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor zoiets wordt echt geen note gezet.
Of Dagonet het terug wil veranderen laat ik aan hem over. Persoonlijk zie ik er geen reden voor.
Ik weet niet van welke site hij het weg geknipt heeft want hij heeft er geen bron of link bijgezet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:01 schreef Tarak het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet, vond het alleen vervelend dat THC1 verweten werd dat het een eigen toevoeging was met als doel stemmingmakerij en dat hij het zelf verzonnen zou hebben en nu blijkt het dus wel degelijk zo in de Telegraaf te hebben gestaan.
Geen twee "getinte" jongens.quote:Twee jongens van rond de 15 en 16 jaar oud hebben vrijdagavond een 12-jarige jongen in de Pythagorasstraat, het woonadres van de vermoorde Theo van Gogh in Amsterdam-Oost, vragen gesteld ....
HAHAHAHAH :’)quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar mag je dan in FB over klagen. Hier niet tegen elkaar gaan opbieden wie het meest een hekel heeft aan de ander. Vanaf nu haal ik het weg dus.
Ik probeer enkel te voorkomen dat er in dat topic geouwehoert gaat worden wat nu wel ontopic is en wat niet. Beetje minder achterdochtig BSB.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het ergens niet mee eens en jij vindt het een klacht dus moet ik naar feedback, sorry hoor, maar dit is toch echt op vernauwende wijze mij proberen te betrappen op een fout, is nergens voor nodig hoor
Ik geef toe dat het achterdochtig is, maar dat achterdocht is gebasseerd op het feit dat je niet onder stoelen of banken steekt dat je me niet mag. Ik ben diverse malen om de meest kinderachtige redenen gebanned vanwege jouw interactiequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik probeer enkel te voorkomen dat er in dat topic geouwehoert gaat worden wat nu wel ontopic is en wat niet. Beetje minder achterdochtig BSB.
Slechts je manier van posten. Ik vind dat je "gimmick-kloons" lekker voor ONZ en andere luchtige fora moet bewaren en de mensen hier de kans moet gunnen ergens eens dieper op in te kunnen gaan. Zonder stoorzenders en andere "ik-denk-dat-ik-een-briljante-provocateur-ben" users. Daar kunnen die topics prima zonder namelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het achterdochtig is, maar dat achterdocht is gebasseerd op het feit dat je niet onder stoelen of banken steekt dat je me niet mag. Ik ben diverse malen om de meest kinderachtige redenen gebanned vanwege jouw interactie
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef DeHeldjes het volgende:
Als deze film word gebanned, heeft Mohammed B 100% succes gehad van zijn aanslag...
Dan hebben Linkse moslim-knuffelaars en extreme moslims hun zin...
Goed zo! Bannen die hap!! Fascisme yeah!! Mond snoeren!! O wee O wee als islam in een slecht daglicht wordt gezet... Komen weer van die "rascisme-roepers"... Die zelf de grootste fascisten zijn..
Zal ik jullie es wat vertellen... 99% van jullie STINKTmoet maken dat ik wegkom uit dit land... ik zoek me ergens een religie-loos onbewoond eiland... geen stress... heerlijk...
Mijn manier van posten of de inhoud ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Slechts je manier van posten.
Ik ben geen kloon noch heb ik kloonsquote:Ik vind dat je "gimmick-kloons" lekker voor ONZ en andere luchtige fora moet bewaren
Ik weet dat dus bijna zeker. Telkens als ik de discussie met je aanga en op het punt sta deze te winnen en de overwinning kan gaan vieren kan ik ineens niet meer posten, wat een toevalquote:Verder dus niks persoonlijks BSB. En aangezien jij verder niks weet over hoe de bans met betrekking tot jou zijn verlopen is de rest pure speculatie.
In de krant Telegraaf stond dus wel getinte jongens.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke site hij het weg geknipt heeft want hij heeft er geen bron of link bijgezet.
Zolang dat niet te controleren is kan hij "TWEE GETINTE" er evengoed zelf aan hebben toegevoegd. Geen enkel ander artikel begint met die opening.
telegraaf bijvoorbeeld:
[..]
Geen twee "getinte" jongens.
Heb ik al eens gezegd. Beide. Dat 'ge-gimmick' met die smilies bijvoorbeeld. Erg storend. Maar daarom doe je het ook nietwaar?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn manier van posten of de inhoud ?
geen commentaarquote:Ik ben geen kloon noch heb ik kloons
Ik kan er als crew-zijnde niks over zeggen en eerlijk gezegd interesseert het mij ook niet zo bijster veel wat jij denkt te weten. Ik hou me niet zo met dat soort dingen bezig, sorry.quote:Ik weet dat dus bijna zeker. Telkens als ik de discussie met je aanga en op het punt sta deze te winnen en de overwinning kan gaan vieren kan ik ineens niet meer posten, wat een toeval
Heb je een linkje voor me? Want het enige bericht dat ik kon vinden heb ik (zoals je ziet) gelinked en daar stond dat dus niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:51 schreef Tarak het volgende:
[..]
In de krant Telegraaf stond dus wel getinte jongens.
De inhoud/mening kan je storen, maar daarom is dit ook een forum, iedereen is anders en iedereen houdt er een andere mening op na, en als ik gebruikers als Akkersloot of Koosvoos zie mag ik mezelf gerust genuanceerd noemenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd. Beide.
Wat bedoel je in hemelsnaam met "ge-gimmick" ???quote:Dat 'ge-gimmick' met die smilies bijvoorbeeld. Erg storend.
Ja, inderdaad, ik maak er een dagtaak van om mensen te vervelen en te storen, ik heb niks beters te doenquote:Maar daarom doe je het ook nietwaar?
Tnx, voor je bevestiging, zwijgen is instemmen.quote:geen commentaar
quote:Ik kan er als crew-zijnde niks over zeggen en eerlijk gezegd interesseert het mij ook niet zo bijster veel wat jij denkt te weten. Ik hou me niet zo met dat soort dingen bezig, sorry.
Neuh, dat valt heus wel mee hoor, het is niet zo dat iedere mod die iemand gebanned wil zien die wens ook in vervulling ziet gaan. Er zal altijd per geval gekeken worden door degenen die de banknop hanteren, de FA's en A's dus, zij kijken naar notes, postgeschiedenis, het topic in kwestie enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weet dat dus bijna zeker. Telkens als ik de discussie met je aanga en op het punt sta deze te winnen en de overwinning kan gaan vieren kan ik ineens niet meer posten, wat een toeval
Nee, ik las de Telegraaf in een snackbar. Misschien is er iemand met een abonnement op de Telegraaf die het berichtje kan scannen en posten? Het stond in de krant van afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Want het enige bericht dat ik kon vinden heb ik (zoals je ziet) gelinked en daar stond dat dus niet.
Kun je ook nader toelichten wat je met deze zin bedoeld Dagonet? Ik moet nogal wat woorden van plaats verzetten om de zinsopbouw te laten kloppen.quote:Dat heen en weer getroll mag ook eens afgelopen zijn eigenlijk best wel.
Dan doe je dat lekker, als dat je getroll stopt.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kun je ook nader toelichten wat je met deze zin bedoeld Dagonet? Ik moet nogal wat woorden van plaats verzetten om de zinsopbouw te laten kloppen.
Dat lukt Dr. Wolffenstein nooit, zijn hele bestaansrecht op Fok! heeft hij te danken aan het feit dat trollen bestaat, anders zou hier nooit posten. Het is ziek, dat weet ik, maar wat kunnen wij goede users daaraan doen ? Niks denk ikquote:Op woensdag 15 december 2004 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan doe je dat lekker, als dat je getroll stopt.
Ik daag je uit om 1 normale reactie uit je eigen postgeschiedenis hier te plaatsen.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lukt Dr. Wolffenstein nooit, zijn hele bestaansrecht op Fok! heeft hij te danken aan het feit dat trollen bestaat, anders zou hier nooit posten. Het is ziek, dat weet ik, maar wat kunnen wij goede users daaraan doen ? Niks denk ik
Je denk toch niet dat ik dat doe ? Je weet heus wel dat mijn posts altijd normaal zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 16:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik daag je uit om 1 normale reactie uit je eigen postgeschiedenis hier te plaatsen.
Dit bewijst mijn stelling. Goedeavond verder.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat ik dat doe ? Je weet heus wel dat mijn posts altijd normaal zijn
Niet zoveel. Het staat nog altijd vrij om op elkaar te reageren natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg modjes, dit figuur achtervolgt mijn account al een paar dagen met vervelende opmerkingen, misschien kunnen jullie er iets aan doen?
Balkenende stuurt troepen in Irak kerstgedicht
Waarop?quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Northenstar, reageer je nog ? Is wel zo nobel nl.
Ik zie niet in waar dat verder toe dient. Jij trekt conclusies en die moet ik dan weerleggen ofzo? Kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Lees een stuk of 10 berichten terug in de topic. Daarin reageer ik op jou, uit respect. Dat verwacht ik dan toch min of meer ook van jou
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:58 schreef err het volgende:
...
ik wacht met smart op Bansheeboy en co die dit goed gaan praten.
Tja het is duidelijk met wat voor bedoelingen dergelijke topics worden geopend.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Achterlijk, misbruikt en ter dood veroordeeld.
[..]
Dus meer bagger toelaten...en daar is al zoveel van.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tja het is duidelijk met wat voor bedoelingen dergelijke topics worden geopend.
De nieuwe lijn op Fok! is echter 'minder modden'. Voldoen ze aan de huisregels (die er nu nog zijn) dan mag het.
Dat werd ook hoog tijd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef NorthernStar het volgende:
De nieuwe lijn op Fok! is echter 'minder modden'.
De tijd van de gedachtenpolitie is voorbij. Users krijgen op deze manier het forum dat ze verdienen; ze zijn zelf immers volledig verantwoordelijk voor de kwaliteit van de content.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:32 schreef Bluesdude het volgende:
Want? Je bent pro meer afzeiken en ander geschreeuw ?
Wat maakt het voor verschil dat je een vrouw bent dan? Mannen kunnen harder op het toetsenbord slaan ?quote:Op woensdag 22 december 2004 13:00 schreef ikkemem het volgende:
NorthernStar vind jouw antwoord nu niet echt een antwoord op mijn vraag?
ik moet me dus maar door youssef steeds laten uitmaken voor een tweederangs mens.
Ik ben maar een vrouw.
Zelfs als ik op iemand anders reageer vind hij het nog leuk om een opmerking als hou je smoel eens dom wijf 111 te antwoorden .
Ik moet dus van jou me er maar niet aan storen.
Ik ben ook maar een vrouw he![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:00 schreef ikkemem het volgende:
NorthernStar vind jouw antwoord nu niet echt een antwoord op mijn vraag?
ik moet me dus maar door youssef steeds laten uitmaken voor een tweederangs mens.
Ik ben maar een vrouw.
Zelfs als ik op iemand anders reageer vind hij het nog leuk om een opmerking als hou je smoel eens dom wijf 111 te antwoorden .
Ik moet dus van jou me er maar niet aan storen.
Ik ben ook maar een vrouw he![]()
Als antwoord op een vraag die ik jouw stelde kreeg ik dit antwoord.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:18 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Uhh hij postte een link naar een topic op fok, dus hij zei helemaal niet dat je je smoel moest houden (sorry voor het taalgebruik).
Hij plaats alleen een link naar een ander fok topic, das niks mis mee.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Als antwoord op een vraag die ik jouw stelde kreeg ik dit antwoord.
Daarbij verwees hij dus naar die link.
Als je goed gelezen hebt kun je al twee dagen zien dat hij me steeds aanvalt op mijn vrouw zijn.
Ze varieren van och maar een vrouw ga jij maar afwassen tot jouw gemeeloop en gejank.
Dat ik alleen antwoord verdien als een mahram aanwezig is.
en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
Sta erboven.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef ikkemem het volgende:
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |