abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2004 @ 01:48:34 #51
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23928873
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Kan de OP van dit topic: zoontje van Gogh doelwit worden aangepast?

TS maakt zich schuldig aan stemmingmakerij (zie laatste post in betreffende topic).

(zoontje is evenmin doelwit, er werden vragen over hem gesteld, verders is er NIETS bekend, dus ook de topictitel is om die reden meer dan overdreven)
Waarom moet de topictitel worden aangepast? Twee gewapende jongens zouden naar de zoon van Van Gogh gevraagd hebben. Als het waar is, kun je moeilijk zeggen dat het was om koekjes te brengen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23928931
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:48 schreef Tarak het volgende:

Waarom moet de topictitel worden aangepast? Twee gewapende jongens zouden naar de zoon van Van Gogh gevraagd hebben. Als het waar is, kun je moeilijk zeggen dat het was om koekjes te brengen.
Ik had het over de openingspost, dan hier maar even:
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef THC1 het volgende:
TWEE GETINTE JONGENS VAN rond de 15 en
16 jaar oud hebben gisteren een
12-jarige jongen in de Pythagorasstraat,
het woonadres van de vermoorde
Theo van Gogh in Amsterdamse
In het officiële persbericht van het ANP dat overal leterlijk wordt geciteerd in de kranten en op de diverse nieuwssites wordt geen melding gemaakt van getinte jongens.

Waarom zet je dat er dan toch in hoofdletters bij?

(aan de uitloop van de eerste zin van je artikeltje is overigens al simpel af te leiden dat je het woord 'getinte' er zelf hebt bijgeplakt, met welke reden?).
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 13 december 2004 @ 01:55:05 #53
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23928938
Done CS., thanks.
En het was hier nét zo rustig
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23928961
Thanks.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 13 december 2004 @ 22:46:13 #55
94405 Tarak
pi_23955033
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:54 schreef Cosma-Shiva het volgende:

In het officiële persbericht van het ANP dat overal leterlijk wordt geciteerd in de kranten en op de diverse nieuwssites wordt geen melding gemaakt van getinte jongens.
Cosma-Shiva en Dagonet, vandaag las ik dit bericht in de Telegraaf van zaterdag. Er wordt in dit bericht wel degelijk gesproken over getinte jongens. Dit betekent dat "getinte" niet door TS verzonnen is, maar geciteerd uit de Telegraafkrant van zaterdag.

Ongetwijfeld is er note gemaakt bij TS, het zou netjes zijn als dit gecorrigeerd werd in note en topic.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 00:47:14 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23958046
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef Tarak het volgende:

[..]
Voor zoiets wordt echt geen note gezet.

Of Dagonet het terug wil veranderen laat ik aan hem over. Persoonlijk zie ik er geen reden voor.
  dinsdag 14 december 2004 @ 01:01:16 #57
94405 Tarak
pi_23958302
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voor zoiets wordt echt geen note gezet.

Of Dagonet het terug wil veranderen laat ik aan hem over. Persoonlijk zie ik er geen reden voor.
Van mij hoeft het ook niet, vond het alleen vervelend dat THC1 verweten werd dat het een eigen toevoeging was met als doel stemmingmakerij en dat hij het zelf verzonnen zou hebben en nu blijkt het dus wel degelijk zo in de Telegraaf te hebben gestaan.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 01:24:40 #58
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23958739
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 01:01 schreef Tarak het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet, vond het alleen vervelend dat THC1 verweten werd dat het een eigen toevoeging was met als doel stemmingmakerij en dat hij het zelf verzonnen zou hebben en nu blijkt het dus wel degelijk zo in de Telegraaf te hebben gestaan.
Ik weet niet van welke site hij het weg geknipt heeft want hij heeft er geen bron of link bijgezet.

Zolang dat niet te controleren is kan hij "TWEE GETINTE" er evengoed zelf aan hebben toegevoegd. Geen enkel ander artikel begint met die opening.

telegraaf bijvoorbeeld:
quote:
Twee jongens van rond de 15 en 16 jaar oud hebben vrijdagavond een 12-jarige jongen in de Pythagorasstraat, het woonadres van de vermoorde Theo van Gogh in Amsterdam-Oost, vragen gesteld ....
Geen twee "getinte" jongens.
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:25:49 #59
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23961955
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Daar mag je dan in FB over klagen. Hier niet tegen elkaar gaan opbieden wie het meest een hekel heeft aan de ander. Vanaf nu haal ik het weg dus.
HAHAHAHAH :’)

Ik ben het ergens niet mee eens en jij vindt het een klacht dus moet ik naar feedback, sorry hoor, maar dit is toch echt op vernauwende wijze mij proberen te betrappen op een fout, is nergens voor nodig hoor

Ik ben het gewoon niet eens met deze actie, het is geen klacht hoor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 10:28:21 #60
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23962011
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik ben het ergens niet mee eens en jij vindt het een klacht dus moet ik naar feedback, sorry hoor, maar dit is toch echt op vernauwende wijze mij proberen te betrappen op een fout, is nergens voor nodig hoor
Ik probeer enkel te voorkomen dat er in dat topic geouwehoert gaat worden wat nu wel ontopic is en wat niet. Beetje minder achterdochtig BSB.
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:32:00 #61
13462 BansheeBoy
pi_23962085
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:28 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik probeer enkel te voorkomen dat er in dat topic geouwehoert gaat worden wat nu wel ontopic is en wat niet. Beetje minder achterdochtig BSB.
Ik geef toe dat het achterdochtig is, maar dat achterdocht is gebasseerd op het feit dat je niet onder stoelen of banken steekt dat je me niet mag. Ik ben diverse malen om de meest kinderachtige redenen gebanned vanwege jouw interactie

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 10:40:06 #62
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23962225
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik geef toe dat het achterdochtig is, maar dat achterdocht is gebasseerd op het feit dat je niet onder stoelen of banken steekt dat je me niet mag. Ik ben diverse malen om de meest kinderachtige redenen gebanned vanwege jouw interactie

Slechts je manier van posten. Ik vind dat je "gimmick-kloons" lekker voor ONZ en andere luchtige fora moet bewaren en de mensen hier de kans moet gunnen ergens eens dieper op in te kunnen gaan. Zonder stoorzenders en andere "ik-denk-dat-ik-een-briljante-provocateur-ben" users. Daar kunnen die topics prima zonder namelijk.

Verder dus niks persoonlijks BSB. En aangezien jij verder niks weet over hoe de bans met betrekking tot jou zijn verlopen is de rest pure speculatie.
pi_23962346
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef DeHeldjes het volgende:
Als deze film word gebanned, heeft Mohammed B 100% succes gehad van zijn aanslag...

Dan hebben Linkse moslim-knuffelaars en extreme moslims hun zin...

Goed zo! Bannen die hap!! Fascisme yeah!! Mond snoeren!! O wee O wee als islam in een slecht daglicht wordt gezet... Komen weer van die "rascisme-roepers"... Die zelf de grootste fascisten zijn..

Zal ik jullie es wat vertellen... 99% van jullie STINKT moet maken dat ik wegkom uit dit land... ik zoek me ergens een religie-loos onbewoond eiland... geen stress... heerlijk...
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:48:44 #64
13462 BansheeBoy
pi_23962385
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Slechts je manier van posten.
Mijn manier van posten of de inhoud ?
quote:
Ik vind dat je "gimmick-kloons" lekker voor ONZ en andere luchtige fora moet bewaren
Ik ben geen kloon noch heb ik kloons
quote:
Verder dus niks persoonlijks BSB. En aangezien jij verder niks weet over hoe de bans met betrekking tot jou zijn verlopen is de rest pure speculatie.
Ik weet dat dus bijna zeker. Telkens als ik de discussie met je aanga en op het punt sta deze te winnen en de overwinning kan gaan vieren kan ik ineens niet meer posten, wat een toeval

† In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 10:51:24 #65
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23962433
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:47 schreef Meki het volgende:

[..]
Gezien. Lijkt me een eerlijke mening. Recht voor zijn raap en dat mag (met mate)
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:51:37 #66
94405 Tarak
pi_23962437
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 01:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik weet niet van welke site hij het weg geknipt heeft want hij heeft er geen bron of link bijgezet.

Zolang dat niet te controleren is kan hij "TWEE GETINTE" er evengoed zelf aan hebben toegevoegd. Geen enkel ander artikel begint met die opening.

telegraaf bijvoorbeeld:
[..]

Geen twee "getinte" jongens.
In de krant Telegraaf stond dus wel getinte jongens.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 10:58:16 #67
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23962571
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn manier van posten of de inhoud ?
Heb ik al eens gezegd. Beide. Dat 'ge-gimmick' met die smilies bijvoorbeeld. Erg storend. Maar daarom doe je het ook nietwaar?
quote:
Ik ben geen kloon noch heb ik kloons
geen commentaar
quote:
Ik weet dat dus bijna zeker. Telkens als ik de discussie met je aanga en op het punt sta deze te winnen en de overwinning kan gaan vieren kan ik ineens niet meer posten, wat een toeval

Ik kan er als crew-zijnde niks over zeggen en eerlijk gezegd interesseert het mij ook niet zo bijster veel wat jij denkt te weten. Ik hou me niet zo met dat soort dingen bezig, sorry.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:05:52 #68
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23962733
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:51 schreef Tarak het volgende:

[..]

In de krant Telegraaf stond dus wel getinte jongens.
Heb je een linkje voor me? Want het enige bericht dat ik kon vinden heb ik (zoals je ziet) gelinked en daar stond dat dus niet.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:12:09 #69
13462 BansheeBoy
pi_23962858
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Heb ik al eens gezegd. Beide.
De inhoud/mening kan je storen, maar daarom is dit ook een forum, iedereen is anders en iedereen houdt er een andere mening op na, en als ik gebruikers als Akkersloot of Koosvoos zie mag ik mezelf gerust genuanceerd noemen
quote:
Dat 'ge-gimmick' met die smilies bijvoorbeeld. Erg storend.
Wat bedoel je in hemelsnaam met "ge-gimmick" ??? En met smilies kan toch niks mis zijn ? Nee, het is duidelijk, je irriteert je aan me maar je hebt geen echte concrete redenen
quote:
Maar daarom doe je het ook nietwaar?
Ja, inderdaad, ik maak er een dagtaak van om mensen te vervelen en te storen, ik heb niks beters te doen
quote:
geen commentaar
Tnx, voor je bevestiging, zwijgen is instemmen.
quote:
Ik kan er als crew-zijnde niks over zeggen en eerlijk gezegd interesseert het mij ook niet zo bijster veel wat jij denkt te weten. Ik hou me niet zo met dat soort dingen bezig, sorry.

Beter, dan is het dus duidelijk dat het ons bijna niks boeit

dinsdag 14 december 2004 @ 11:12:28 #70
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23962861
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:

Neuh, dat valt heus wel mee hoor, het is niet zo dat iedere mod die iemand gebanned wil zien die wens ook in vervulling ziet gaan. Er zal altijd per geval gekeken worden door degenen die de banknop hanteren, de FA's en A's dus, zij kijken naar notes, postgeschiedenis, het topic in kwestie enz. enz. enz.

Ze houden ook in de gaten of een mod geen rancune of andere vooroordelen laat meespelen bij banaanvragen.

NS vraagt trouwens weinig bans aan en al helemaal amper mbt jijzelf.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:58:21 #71
94405 Tarak
pi_23963822
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Heb je een linkje voor me? Want het enige bericht dat ik kon vinden heb ik (zoals je ziet) gelinked en daar stond dat dus niet.
Nee, ik las de Telegraaf in een snackbar. Misschien is er iemand met een abonnement op de Telegraaf die het berichtje kan scannen en posten? Het stond in de krant van afgelopen zaterdag.
pi_23977669
FA's, Mods, exuses voor de spam, maar dit is zo belangrijk dat ik het risico van een ban neem:

Allemaal kijken: [LEUKEMIE] 23:15 VARA LAAT!!!!!!!!!
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_23997483
quote:
Dat heen en weer getroll mag ook eens afgelopen zijn eigenlijk best wel.
Kun je ook nader toelichten wat je met deze zin bedoeld Dagonet? Ik moet nogal wat woorden van plaats verzetten om de zinsopbouw te laten kloppen.
  woensdag 15 december 2004 @ 22:15:27 #74
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23999870
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:38 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Kun je ook nader toelichten wat je met deze zin bedoeld Dagonet? Ik moet nogal wat woorden van plaats verzetten om de zinsopbouw te laten kloppen.
Dan doe je dat lekker, als dat je getroll stopt.
  donderdag 16 december 2004 @ 11:28:07 #75
13462 BansheeBoy
pi_24008326
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dan doe je dat lekker, als dat je getroll stopt.
Dat lukt Dr. Wolffenstein nooit, zijn hele bestaansrecht op Fok! heeft hij te danken aan het feit dat trollen bestaat, anders zou hier nooit posten. Het is ziek, dat weet ik, maar wat kunnen wij goede users daaraan doen ? Niks denk ik

donderdag 16 december 2004 @ 11:29:18 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24008342

Dank je BSB, dat had ik nodig

*spiegel erbij pakt
pi_24014793
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat lukt Dr. Wolffenstein nooit, zijn hele bestaansrecht op Fok! heeft hij te danken aan het feit dat trollen bestaat, anders zou hier nooit posten. Het is ziek, dat weet ik, maar wat kunnen wij goede users daaraan doen ? Niks denk ik

Ik daag je uit om 1 normale reactie uit je eigen postgeschiedenis hier te plaatsen.
  donderdag 16 december 2004 @ 17:50:47 #78
13462 BansheeBoy
pi_24016861
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:14 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik daag je uit om 1 normale reactie uit je eigen postgeschiedenis hier te plaatsen.
Je denk toch niet dat ik dat doe ? Je weet heus wel dat mijn posts altijd normaal zijn

pi_24016929
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je denk toch niet dat ik dat doe ? Je weet heus wel dat mijn posts altijd normaal zijn

Dit bewijst mijn stelling. Goedeavond verder.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:54:54 #80
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24024221
Zeg modjes, dit figuur achtervolgt mijn account al een paar dagen met vervelende opmerkingen, misschien kunnen jullie er iets aan doen?
Balkenende stuurt troepen in Irak kerstgedicht
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 07:57:18 #81
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24029557
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg modjes, dit figuur achtervolgt mijn account al een paar dagen met vervelende opmerkingen, misschien kunnen jullie er iets aan doen?
Balkenende stuurt troepen in Irak kerstgedicht
Niet zoveel. Het staat nog altijd vrij om op elkaar te reageren natuurlijk.

Ik wil er wel even op letten, maar als je zelf voortdurend bait uitgooit is het niet zo vreemd dat er mensen happen.
  vrijdag 17 december 2004 @ 08:03:57 #82
13462 BansheeBoy
pi_24029587
Northenstar, reageer je nog ? Is wel zo nobel nl.

† In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 08:07:05 #83
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24029598
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 08:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Northenstar, reageer je nog ? Is wel zo nobel nl.

Waarop?
  vrijdag 17 december 2004 @ 08:18:27 #84
13462 BansheeBoy
pi_24029668
Lees een stuk of 10 berichten terug in de topic. Daarin reageer ik op jou, uit respect. Dat verwacht ik dan toch min of meer ook van jou

† In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 08:24:29 #85
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24029702
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 08:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Lees een stuk of 10 berichten terug in de topic. Daarin reageer ik op jou, uit respect. Dat verwacht ik dan toch min of meer ook van jou

Ik zie niet in waar dat verder toe dient. Jij trekt conclusies en die moet ik dan weerleggen ofzo? Kan mijn tijd wel beter besteden.

Je hebt antwoorden gekregen. Daar moet je het maar mee doen.

pi_24030778
Achterlijk, misbruikt en ter dood veroordeeld.
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 09:58 schreef err het volgende:
...
ik wacht met smart op Bansheeboy en co die dit goed gaan praten.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 10:15:05 #87
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24030925
quote:
Tja het is duidelijk met wat voor bedoelingen dergelijke topics worden geopend.

De nieuwe lijn op Fok! is echter 'minder modden'. Voldoen ze aan de huisregels (die er nu nog zijn) dan mag het.
pi_24031478
Dank voor de uitleg. Ik ben het er niet mee eens. Ik vind dit gewoon trollen.
pi_24050557
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Tja het is duidelijk met wat voor bedoelingen dergelijke topics worden geopend.

De nieuwe lijn op Fok! is echter 'minder modden'. Voldoen ze aan de huisregels (die er nu nog zijn) dan mag het.
Dus meer bagger toelaten...en daar is al zoveel van.
  zaterdag 18 december 2004 @ 15:27:48 #90
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24058734
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef NorthernStar het volgende:
De nieuwe lijn op Fok! is echter 'minder modden'.
Dat werd ook hoog tijd.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24058817
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 15:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat werd ook hoog tijd.
Want? Je bent pro meer afzeiken en ander geschreeuw ?
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:18:09 #92
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24059630
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 15:32 schreef Bluesdude het volgende:
Want? Je bent pro meer afzeiken en ander geschreeuw ?
De tijd van de gedachtenpolitie is voorbij. Users krijgen op deze manier het forum dat ze verdienen; ze zijn zelf immers volledig verantwoordelijk voor de kwaliteit van de content.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24136774
NorthernStar vind jouw antwoord nu niet echt een antwoord op mijn vraag?
ik moet me dus maar door youssef steeds laten uitmaken voor een tweederangs mens.
Ik ben maar een vrouw.
Zelfs als ik op iemand anders reageer vind hij het nog leuk om een opmerking als hou je smoel eens dom wijf 111 te antwoorden .
Ik moet dus van jou me er maar niet aan storen.
Ik ben ook maar een vrouw he
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 13:58:53 #94
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24137545
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:00 schreef ikkemem het volgende:
ik moet me dus maar door youssef steeds laten uitmaken voor een tweederangs mens.
Ik ben maar een vrouw.
Zelfs als ik op iemand anders reageer vind hij het nog leuk om een opmerking als hou je smoel eens dom wijf 111 te antwoorden .
Wat maakt het voor verschil dat je een vrouw bent dan? Mannen kunnen harder op het toetsenbord slaan ?

Mijn vraag was of iedereen op wilde houden om op elkaar in te hakken. Wie nu eigenlijk op wie reageerde maakt dan niet zoveel uit. En als je ergens vindt dat youssef of iemand tever gaat tegen je dan kun je het beter even melden -of hier of via een topicreport ( ) of desnoods via mail- in plaats van terug gaan schelden.

pi_24137688
Ik schold niet
Hierbij meld ik
pi_24137859
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:00 schreef ikkemem het volgende:
Ik ben maar een vrouw.
Uhh hij postte een link naar een topic op fok, dus hij zei helemaal niet dat je je smoel moest houden (sorry voor het taalgebruik).
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24138259
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:18 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Uhh hij postte een link naar een topic op fok, dus hij zei helemaal niet dat je je smoel moest houden (sorry voor het taalgebruik).
Als antwoord op een vraag die ik jouw stelde kreeg ik dit antwoord.
Daarbij verwees hij dus naar die link.
Als je goed gelezen hebt kun je al twee dagen zien dat hij me steeds aanvalt op mijn vrouw zijn.
Ze varieren van och maar een vrouw ga jij maar afwassen tot jouw gemeeloop en gejank.
Dat ik alleen antwoord verdien als een mahram aanwezig is.
en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
pi_24138736
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Als antwoord op een vraag die ik jouw stelde kreeg ik dit antwoord.
Daarbij verwees hij dus naar die link.
Als je goed gelezen hebt kun je al twee dagen zien dat hij me steeds aanvalt op mijn vrouw zijn.
Ze varieren van och maar een vrouw ga jij maar afwassen tot jouw gemeeloop en gejank.
Dat ik alleen antwoord verdien als een mahram aanwezig is.
en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
Hij plaats alleen een link naar een ander fok topic, das niks mis mee.
Nou ja, een vrouw hoort ook te afwassenm stoffen etc. Dit is een mening en is ook niet tegen de policy.Mahram, tja kwestie van geloof, lijkt me nog steeds niet strafbaar.
Misschien kunnen jullie beter niet op elkaar reageren.

Nou ja wacht anders op het antwoord van de mod, maar volgens mij wordt hier geen enkele regel overtreden.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24152412
in zand kan je ook tekenen
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 03:43:46 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24152562
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef ikkemem het volgende:
....
Sta erboven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties