Kinderen, waar je beter geen aandacht aan kunt besteden in de vorm van een nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Mr_Knoxville het volgende:
het laat zich raden wat voor gastjes het zijn...
en dat zou niet mogen want ? die zijn niet in staat rare dingen uit te halen? Die conrector is ook door een minderjarige doodgeschoten hoor dus vind dat het best in het nieuws mag komen. Je gedragen als een volwassene dan ook maar de consequenties dragen als een volwassene.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kinderen, waar je beter geen aandacht aan kunt besteden in de vorm van een nieuwsbericht.
Iemand door zijn hoofd schieten vind ik eigenlijk wel iets anders dan twee kwajongens die met een alarmpistooltje op straat vragen waar iemand woont.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef R4V3 het volgende:
[..]
en dat zou niet mogen want ? die zijn niet in staat rare dingen uit te halen? Die conrector is ook door een minderjarige doodgeschoten hoor dus vind dat het best in het nieuws mag komen. Je gedragen als een volwassene dan ook maar de consequenties dragen als een volwassene.
natuurlijk is dat iets anders, maar moet het even ernstig zijn dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Iemand door zijn hoofd schieten vind ik eigenlijk wel iets anders dan twee kwajongens die met een alarmpistooltje op straat vragen waar iemand woont.
Christennen geloven er ook in meen ik, maja leg jij dat even uit aan die Mokro's die alleen de FHM lezen voor de plaatjes?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:54 schreef Eightball het volgende:
Daar doen ortodoxe Joden toch alleen aan?
Nah, ik zit net lekker.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:00 schreef HarigeKerel het volgende:
maja leg jij dat even uit aan die Mokro's die alleen de FHM lezen voor de plaatjes?
Nee, maar dit is een scheet die volgens mij wordt uitvergroot tot een orkaan. Of een mug waarvan een olifant wordt gemaakt, je mag kiezen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:58 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
natuurlijk is dat iets anders, maar moet het even ernstig zijn dan?
ja, echt te walgelijk voor woorden. Wat moet er door dit jochie, dat net z,n pappa kwijt is, z,n koppetje gaan als hij dit hoort.quote:
Ik vind dat toch wel iets verder gaan dan een kwajongensstreek eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, maar dit is een scheet die volgens mij wordt uitvergroot tot een orkaan. Of een mug waarvan een olifant wordt gemaakt, je mag kiezen.
Jij hebt maar een rare kijk op een kwajongensstreek. Net alsof dat zoontje van V. Gogh niet voldoende heeft meegemaakt? En met een alarmpistool rondlopen lijkt me ook niet echt normaal voor een 16 jarige. Gelukkig heeft de politie niet dezelfde houding als jij.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Iemand door zijn hoofd schieten vind ik eigenlijk wel iets anders dan twee kwajongens die met een alarmpistooltje op straat vragen waar iemand woont.
Ik zeg toch ook nergens dat ze niet gestraft moeten worden?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:15 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Jij hebt maar een rare kijk op een kwajongensstreek. Net alsof dat zoontje van V. Gogh niet voldoende heeft meegemaakt? En met een alarmpistool rondlopen lijkt me ook niet echt normaal voor een 16 jarige. Gelukkig heeft de politie niet dezelfde houding als jij.
Iedereen in de buurt is doof of reageert er niemand meer op knallen/pistoolschoten daar ?quote:enkele
malen in de lucht geschoten met
een alarmpistool.
Je bent idd de enige die zich daaraan stoort. En als jij niet snapt dat hier meer achter zit dan schieten met een alarmpistool zit er bij jou volgens mij net zo goed een steekje los.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ze niet gestraft moeten worden?
Wat is normaal gesproken de straf voor het op straat in de lucht schieten met een alarmpistool?
Want meer is er niet gebeurd.
Leuk ook dat er vetgedrukt "GETINTE JONGENS" in de eerste zin van dit nieuwsberichtje staat, trouwens. Maar misschien ben ik de enige die zich daar aan stoort.
Knallen van een alarmpistool kan je makkelijk afdoen als knallen van vuurwerk hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef sooty het volgende:
Ben ik nou de enige die vraagtekens stelt bij dit verhaal ?
[..]
Iedereen in de buurt is doof of reageert er niemand meer op knallen/pistoolschoten daar ?
Verdict: Hoax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |