Aha, Moslims zijn dus licht onvlambaar en gevaarlijk.quote:Toen ik die film zag, dacht ik: oei, oei, loopt dit wel goed af? Je weet wat er gebeurt als je in een munitiemagazijn een sigaret opsteekt.
Ja, net als iedereen tegenwoordig. Gelukkig lopen niet overal rokende sufferds rond.quote:Op maandag 13 december 2004 21:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Aha, Moslims zijn dus licht onvlambaar
heh, viel mij ook al op. Hij zegt eigenlijk dus dat Moslims gevaarlijk zijn en dus onbetrouwbaar, alles in het nette uiteraard.quote:Op maandag 13 december 2004 21:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Aha, Moslims zijn dus licht onvlambaar en gevaarlijk.
komt nogquote:Op maandag 13 december 2004 23:25 schreef Snik het volgende:
Ik neuk allah in zijn reet.
Zo, wie gaat me koud maken?
ah een collegga die niet eens komt voor haar verantwoordelijkheid en niet eens in de tweede kamer zit , wij betalen haar als Volksvertegenwoordiger en niet als Grappenmaker .quote:Op maandag 13 december 2004 23:37 schreef milagro het volgende:
Domme man, die Brinkhorst
In een munitiedepot steek je geen sigaret op.
Nee, maar als er in de achtertuin van je buurman zich een dergelijk depot bevindt, dan is die sigaret die je opsteekt niet het probleem, maar dat depot!
Hij loopt vast in zijn eigen beeldspraak op deze manier.
Lekker die solidariteit naar een collega toe, die al ruim vóór die film gemaakt was, te maken kreeg met de levensgevaarlijke korte lontjes uit dat zelfde depot.
als ze een grappenmaker is, en de film dus niet meer dan een grap, waar is al die ophef dan voor nodig, waarom die woede, de beledigde bekkies van al die moslimsquote:Op maandag 13 december 2004 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
ah een collegga die niet eens komt voor haar verantwoordelijkheid en niet eens in de tweede kamer zit , wij betalen haar als Volksvertegenwoordiger en niet als Grappenmaker .
met die film vertegenwoordigd ze heel veel vrouwen past precies in haar functiequote:Op maandag 13 december 2004 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
ah een collegga die niet eens komt voor haar verantwoordelijkheid en niet eens in de tweede kamer zit , wij betalen haar als Volksvertegenwoordiger en niet als Grappenmaker .
Vind je het gek als zij bedreigd wordt door mensen die een geloof aanhangen wat zich nog in de middeleeuwen bevindt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:41 schreef Meki het volgende:
behoorlijk groot maar goed dat er armour piercing bullets bestaanquote:Op maandag 13 december 2004 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vind je het gek als zij bedreigd wordt door mensen die een geloof aanhangen wat zich nog in de middeleeuwen bevindt.
Bovendien durven ze nog te beweren dat het een tolerant en verdraagzaam geloof is. Hoe groot kan de plaat voor je kop zijn![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
als ze een grappenmaker is, en de film dus niet meer dan een grap, waar is al die ophef dan voor nodig, waarom die woede, de beledigde bekkies van al die moslims
true, enkel; het bezigen van woorden als kutmarokkanen en geiteneukers is onnodig provocerend, voegt niets toe, aan geen enkele discussie. De film submission vond ik zelf wel mooi; ik heb echter geen enkele moslim gehoord over de inhoud, maar alles over de vorm. Zolang dat niet gebeurt blijft er ook een waas van onbetrouwbaarheid over moslims hangen. Openheid en eerlijkheid is nu ver te zoeken, ben dan ook benieuwd naar deel 2. Die discussie mag wat mij betreft gaande blijven, ook al is dit een soort van 'uit de tent lokken.' Vind het zelf een groot verschil met ordinair schelden.quote:Op maandag 13 december 2004 23:37 schreef milagro het volgende:
Domme man, die Brinkhorst
In een munitiedepot steek je geen sigaret op.
Nee, maar als er in de achtertuin van je buurman zich een dergelijk depot bevindt, dan is die sigaret die je opsteekt niet het probleem, maar dat depot!
Hij loopt vast in zijn eigen beeldspraak op deze manier.
Lekker die solidariteit naar een collega toe, die al ruim vóór die film gemaakt was, te maken kreeg met de levensgevaarlijke korte lontjes uit dat zelfde depot.
Wilders wordt Bedreigd maar hem zie je in tweede kamer Hij doet wat ie moet doenquote:Op maandag 13 december 2004 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vind je het gek als zij bedreigd wordt door mensen die een geloof aanhangen wat zich nog in de middeleeuwen bevindt.
Bovendien durven ze nog te beweren dat het een tolerant en verdraagzaam geloof is. Hoe groot kan de plaat voor je kop zijn![]()
waarom vinden jullie de film goed omdat het over de Islaam gaatquote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef fokje het volgende:
[..]
true, enkel; het bezigen van woorden als kutmarokkanen en geiteneukers is onnodig provocerend, voegt niets toe, aan geen enkele discussie. De film submission vond ik zelf wel mooi; ik heb echter geen enkele moslim gehoord over de inhoud, maar alles over de vorm. Zolang dat niet gebeurt blijft er ook een waas van onbetrouwbaarheid over moslims hangen. Openheid en eerlijkheid is nu ver te zoeken, ben dan ook benieuwd naar deel 2. Die discussie mag wat mij betreft gaande blijven, ook al is dit een soort van 'uit de tent lokken.' Vind het zelf een groot verschil met ordinair schelden.
Het doel heiligt de middelen in dit gevalquote:Op maandag 13 december 2004 23:49 schreef GewoneMan het volgende:
behoorlijk groot maar goed dat er armour piercing bullets bestaan![]()
Heeft Ayaan ooit dergelijke taal gebruikt?quote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef fokje het volgende:
[..]
true, enkel; het bezigen van woorden als kutmarokkanen en geiteneukers is onnodig provocerend, voegt niets toe, aan geen enkele discussie. De film submission vond ik zelf wel mooi; ik heb echter geen enkele moslim gehoord over de inhoud, maar alles over de vorm. Zolang dat niet gebeurt blijft er ook een waas van onbetrouwbaarheid over moslims hangen. Openheid en eerlijkheid is nu ver te zoeken, ben dan ook benieuwd naar deel 2. Die discussie mag wat mij betreft gaande blijven, ook al is dit een soort van 'uit de tent lokken.' Vind het zelf een groot verschil met ordinair schelden.
Nee hoor, schatteke, dergelijke films zijn er al immers, en hooguit een handje vol fundi's op de Veluwe sputteren dan wat en Andries Knevel schudt zijn hoofd en dan heb je het wel gehadquote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom vinden jullie de film goed omdat het over de Islaam gaat
als dit een film over Jezus ging gingen jullie anders praten he
Wilders wordt niet voor niets verplaatst in de tweede kamer en zijn werkkamer is ook niet voor niets gewijzigd. Als je ff slim nadenkt weet je dat Ayaan ook liever werkt dan ondergedoken zit. Maar als er mensen zijn die haar willen vermoorden is het toch logisch dat je onderduikt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:53 schreef Meki het volgende:
Wilders wordt Bedreigd maar hem zie je in tweede kamer Hij doet wat ie moet doen
en zoals ik al eerder zei Hirsi Alia moet haar verantwoordelijkheid opeisen en in de tweede kamer verschijnen want ze heeft gratis 8000 euro ontvangen .
Dat slaat natuurlijk nergens op. Het is een sterke vrouw die een goede vriend kwijt is geraakt. Logisch dat je dan van slag bent en ff rust wilt.quote:ipv werken gaat ze huilen een echte vrouw zou haar Verantwoordelijkheid opeisen en niet wegschuilen
Brinkhorst begrijpt de discrepantie tussen de politiek en wat mensen in de straat belangrijk vinden nog steeds niet. Misschien dat hij het niet eens is met de prioriteiten die "het volk" stelt, maar dan is het aan hem als politicus om de boodschap beter over te brengen. Hij geeft zichzelf een brevet van overmogen door de man in de straat te verwijten dat hij te makkelijk achter bepaalde mensen aanloopt.quote:Brinkhorst zegt in het interview ook dat de tijd rijp is voor een nieuwe beweging: "Mijn gedachten gaan uit naar een beweging die tegenwicht geeft aan het populisme.
Kan ik hieruit begrijpen dat hij de moslimgemeenschap een munitiemagazijn noemt? Dan is het erger met de moslimgemeenschap gesteld dan Hirsi Ali ooit heeft beweerd.quote:Je weet wat er gebeurt als je in een munitiemagazijn een sigaret opsteekt.
aha die ken ik nietquote:Op maandag 13 december 2004 23:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee hoor, schatteke, dergelijke films zijn er al immers, en hooguit een handje vol fundi's op de Veluwe sputteren dan wat en Andries Knevel schudt zijn hoofd en dan heb je het wel gehad
Jammer, joh, die korte lontjes zijn toch echt vooral bij moslims te vinden
Ik heb vandaag toevallig de film Monty Phyton The Life of Brian gekeken. Dat is een parodie op het leven van Jezus. Die film is een fantastisch leuke film die ook menig christen kan waarderen. Weg argument van jequote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef Meki het volgende:
Aha dat denk jijquote:Op maandag 13 december 2004 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wilders wordt niet voor niets verplaatst in de tweede kamer en zijn werkkamer is ook niet voor niets gewijzigd. Als je ff slim nadenkt weet je dat Ayaan ook liever werkt dan ondergedoken zit. Maar als er mensen zijn die haar willen vermoorden is het toch logisch dat je onderduikt.
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Het is een sterke vrouw die een goede vriend kwijt is geraakt. Logisch dat je dan van slag bent en ff rust wilt.
Ja, hier kan ik geen touw aan vastknopen, kort lontje.quote:Op maandag 13 december 2004 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
aha die ken ik niet
Omdat de Media er niet wil over schrijven maar moet Anti-islaam vinden anders gaan ze Failliet
hetzlefde geldt als FP er is geen een dag gekomen dat er geen Anti-Islaam nieuws stond
Je moet een onderscheid maken tussen kritiek op de manier waarop de religie Islam door gelovigen, ethnische groeperingen, politici, organisaties en landen ge- en misbruikt wordt voor hun eigen machtsposities (bijv. de positie van vrouwen in Submission),quote:Op maandag 13 december 2004 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
aha die ken ik niet
Omdat de Media er niet wil over schrijven maar moet Anti-islaam vinden anders gaan ze Failliet
hetzlefde geldt als FP er is geen een dag gekomen dat er geen Anti-Islaam nieuws stond
wat wil je nou zeggen¿¿¿quote:Op maandag 13 december 2004 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
aha die ken ik niet
Ik ontken zeker het verband niet tussen de moord en de film. Dat heeft als katalysator gewerkt. Maar dat toont eens te meer aan hoe bepaalde moslims denken over vrouwen. Want als het zoveel los maakt in de moslimgemeenschap betekent dat ze wel een punt aanroerde dat erg gevoelig ligt in die wereld. Daar ging die film over en nergens anders over. Dat Theo dat met zijn leven heeft moeten bekopen is afschuwelijk. Het heeft wel aangetoond dat in de moslimgemeenschap er mensen zijn die er zeer rare en niet-westerse ideeën op na houden. Als die film niet was uitgebracht bleef die vrouwen problematiek bestaan maar was het alleen nooit aan de kaak gesteld. Had je dat liever gewild?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:01 schreef Meki het volgende:
Aha dat denk jij
Ik weet wat Hirsi Allemaal uitspookt als Hirsi niet naar Theo was geweest was Theo er niet aan geweest en was er geen Onrust ik weet dat jij het hiermee eens bent maar je hoeft het niet toegeven hoor
In de eerste plaats praat ik enkel voor mezelf.quote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Ayaan mag van mij ook blijven hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 23:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Heeft Ayaan ooit dergelijke taal gebruikt?
ik snap niet wat dergelijk grof taalgebruik met Submission of Ayaan te maken heeftquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:10 schreef fokje het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Ayaan mag van mij ook blijven hoor.ik kan alleen de strekking van Brinkhorst wel begrijpen en ben er ook wel deels mee eens.
Het is te merken dat hij geestelijk aftakeld door die baan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:40 schreef Harry_Sack het volgende:
voor degenen die het niet weten, Brinkhorst is minister van economische zaken, da's een hele zware baan.
Durven wij een motie van wantrouwen te lanceren ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is te merken dat hij geestelijk aftakeld door die baan.
zieltjes winnen bij de moslims en moslim knuffelaars ? dat gaat natuurlijk goed als je met ze meelult, dat je daarvoor de waarheid moet verdraaien en manipuleren doet er niet toe toch? dat de problemen dan alleen maar groter worden maakt ook niet uit toch ? doen we al 30 jaar en zie de resultaten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap niet wat dergelijk grof taalgebruik met Submission of Ayaan te maken heeft
De SP altijd. D66(6) is te gematigd om daadwerkelijk iets te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Durven wij een motie van wantrouwen te lanceren ?
quote:Op maandag 13 december 2004 23:55 schreef milagro het volgende:
Heeft Ayaan ooit dergelijke taal gebruikt?
Het gaat hier om de film van Ayaan, zij heeft het script geschreven, zij heeft de vorm bedacht, de teksten op de lichamen etc etc.
Brinkhorst richt zich nu op Ayaan
Heeft uiteraard niets met Submission van doen.quote:Hij vindt, dat dit "niets te maken heeft met de vrijheid van meningsuiting. Als ik voor het huis van mijn buurvrouw de hele dag 'rothoer' roep, wordt ze boos. Daar moet ik dan niet verbaasd over zijn. De situatie is kwetsbaar met zoveel tegenstellingen. Als je dan voortdurend herhaalt dat je gelijk hebt en gelijk wilt krijgen, draag je bij tot een klimaat waarin oplossingen niet meer mogelijk zijn. Zo denk ik erover en voor die opvatting zal ik strijden".
Ik kan het woord kutmarokkaan niet meer horen. En de term geitenneuker krijg ik niet over mijn lippen. In het dagelijks leven en op de televisie worden nu woorden gebruikt waarvan ik zeg: die zijn provocerend. Die zijn vuig, die hebben niets meer te maken met het benoemen van de problematiek.
Het is dat er ook nog minder bevooroordeelde mensen zijn, anders had je al meteen na deze inleiding niet meer verder hoeven te lezen, want het staat in Vrij Nederland - nou dan weet je wel uit welke slinkse hoek de wind waait...quote:AMSTERDAM - Minister Brinkhorst van Economische Zaken noemt het maken van de film Submission, van filmmaker Theo van Gogh en Tweede-Kamerlid Hirsi Ali, onverstandig. De D66-bewindsman zegt dat in een interview met het weekblad Vrij Nederland.
Tja, zoals Brinkhorst het verwoordt klinkt het niet onredelijk - alhoewel achteraf is het altijd makkelijk 'lullen'. Toch geeft Brinkhorts hiermee wellicht onbedoeld hetzelfde onverteerbare signaal af namelijk de houding van; 'Ik keur de moord op van Gogh ten sterkste af, maar je kon het ergens wel verwachten'.quote:
"Toen ik die film zag, dacht ik: oei, oei, loopt dit wel goed af? Je weet wat er gebeurt als je in een munitiemagazijn een sigaret opsteekt. Zo'n film mag, maar ik vond het niet verstandig. Ik vind het heel begrijpelijk dat daar onder moslims opwinding over is ontstaan. Neem me niet kwalijk! Wie is hier nou naïef?" aldus Brinkhorst.
Typisch iemand die de zaken uit zijn context haalt en groepsprocessen projecteert op een persoon als mobilisator.quote:Hij vindt, dat dit "niets te maken heeft met de vrijheid van meningsuiting. Als ik voor het huis van mijn buurvrouw de hele dag 'rothoer' roep, wordt ze boos.
Ook weer zo'n “achterafwijsheid” die op het eerste gehoor niet onaannemelijk klinkt maar waar in feite het onbenul van afdruipt.quote:Daar moet ik dan niet verbaasd over zijn. De situatie is kwetsbaar met zoveel tegenstellingen. Als je dan voortdurend herhaalt dat je gelijk hebt en gelijk wilt krijgen, draag je bij tot een klimaat waarin oplossingen niet meer mogelijk zijn.
Maar dan mag het?!quote:
Brinkhorst is er "tegen om ongeremd van alles te roepen. Je moet nadenken voordat je iemand voor rotte vis uitmaakt.
Ik heb niet teveel gezegd, als ik constateer dat wij steeds meer worden overgeleverd aan het huichelachtige sociaal-democratische fatsoenspopulisme, waarvan de verkondigers niet te beroerd zijn electoraal van twee walletjes willen eten.quote:Ik kan het woord kutmarokkaan niet meer horen. En de term geitenneuker krijg ik niet over mijn lippen. In het dagelijks leven en op de televisie worden nu woorden gebruikt waarvan ik zeg: die zijn provocerend. Die zijn vuig, die hebben niets meer te maken met het benoemen van de problematiek.
Alsof het redelijk alternatief niet al door en door afgezaagd klinkt. Het is typisch dat politici die zich het meest profileren aan de hand van populisme anderen verwijten populistisch bezig te zijn.quote:Brinkhorst zegt in het interview ook dat de tijd rijp is voor een nieuwe beweging: "Mijn gedachten gaan uit naar een beweging die tegenwicht geeft aan het populisme. De aanhangers kunnen uit verschillende groeperingen komen: PvdA, VVD, CDA en ook uit D66. Het is tijd voor een nieuw appèl aan de samenleving, zoals D66 in de jaren zestig deed. Toen ging het om het vermolmde politieke bestel, nu zou het moeten gaan om de samenhang in de maatschappij. Om het actief uitdragen van de Europese gedachte."
Als Mw Hirsi Ali de discussie over de rol van de vrouw binnen de islam wil aanzwengelen had ze beter een andere vorm kunnen kiezen. Met deze film sluit ze door de gekozen vorm elke discussie uit. Het is inderdaad een filmpje op Bert en Ernie niveau of eigenlijk meer een puberaal schop-filmpje, als het onderwerp de bond tegen het vloeken was geweest hadden we waarschijnlijk een filmpje lang vloeken gehoord.quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Brinkhorst gaat, zoals veel mensen met een plaat voor hun hoofd, totaal voorbij aan het werkelijke punt van submission. Door blind te gaan op de koranteksten geeft hij aan een filmpje van bert en ernie niveau niet te kunnen begrijpen.
De beste man is daarom niet veel beter dan het gemiddelde facistoïde en geheel dogmatische lid van de AFA.
Zo, is dat een bedreiging, Amenkour?quote:
Opmerkelijk zinnetje.quote:Op dinsdag 14 december 2004 07:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar we zijn in Nederland zo ziek geworden dat we niets meer relativeren.
nee dat is haar taak nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:09 schreef fokje het volgende:
[..]
In de eerste plaats praat ik enkel voor mezelf.
Waarom ik die film goed vond; het gaat over dieprelegieuze vrouwen waarbij de regels (het Heilige Schrift) niet in overeenstemming lijken te zijn met de spirituele beleving die zij ervaren met het geloof en waar anderen volgens datzelfde Heilige Schrift misbruik maken van diezelfde regels. Dat vind ik zelf heel boeiend weergegeven. Het had ook over het christendom mogen gaan hoor. Rigide geloofsbelevingen volgens regels ipv een abstractere vorm van geloven vind ik in alle gevallen idioot, omdat het niet over religie meer gaat maar over macht. Indien regels passen in jouw persoonlijke beleving van religie en spritueel gezien kloppen met dat wat je ervaart, voelt, dat is wat anders. Maar zo werkt het lang altijd niet. En daar waar misbruik wordt gemaakt van het Heilige Schrift is het niet zo vreemd dat het Heilige Schrift ook in deze beeldtaal gebruikt wordt zoals Hirsi Ali dat deed. Dat is weliswaar confronterend, dat snap ik ook wel, maar m.i. lang zo erg niet als de machtsmisbruik ervan in het dagelijks leven door verschillende mensen die zich Moslim noemen. Deze Moslims verdedigen is idioot vind ik.
Wie zegt dat hoe die vrouwen leven religie is?quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:25 schreef lionsguy18 het volgende:
Brinkman heeft gelijk.
Er is niets op tegen om misstanden aan de kaak te stellen of er zelfs een film over te maken.
Waar ik bezwaar tegen maak, is dat religie er bij wordt gehaald en belachelijk wordt gemaakt.
Dat is kwetsend voor mensen die gelovig zijn.
Het maakt niet uit of het om de mohammedanen of de Christenen gaat.
Positieve kritiek mits zorgvuldig verpakt is te accepteren, maar bashen op religie schiet elk doel voorbij.
Het was beter geweest als Hirsi Ali (ben wel een fan van haar) de religie buiten beschouwing had gelaten om de misstanden tav vrouwen onderdukking in beeld te brengen.
Op mijn beurt vind ik de opmerking van brinkhorst naief. Lekker makkelijk om achteraf je gelijk te halen zoals hij nu doet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:16 schreef SCH het volgende:
Hij vindt het maken van de film onverstandig en naief, daar kan ik me in vinden.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:30 schreef Redux het volgende:
[..]
Op mijn beurt vind ik de opmerking van brinkhorst naief. Lekker makkelijk om achteraf je gelijk te halen zoals hij nu doet.
Waarom komt hij er nu pas mee volgens jou?quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]Had hij het vooraf kunnen doen dan? Hij geeft gewoon zijn mening.
Misschien is hij er nu pas naar gevraagd? Of omdat ze aangekondigd heeft een tweede film te maken? Het is gewoon een actueel onderwerp dus logisch dat het ter sprake komt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom komt hij er nu pas mee volgens jou?
Brinkhorst is een minister. Hij heeft kritiek op een kamerlid, zonder dat de kamer hem steunt. Die kritiek uit hij buiten de kamer. Hoe naief ben je dan als minister? Hij moet beter weten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:37 schreef SCH het volgende:
zo gaat dat.
Hij heeft volgens mij kritiek op de prive-activiteiten van een kamerlid. Toch?quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Brinkhorst is een minister. Hij heeft kritiek op een kamerlid, zonder dat de kamer hem steunt. Die kritiek uit hij buiten de kamer. Hoe naief ben je dan als minister? Hij moet beter weten.
dat is dan de keerzijde van secundair werk buiten de kamer om, mag je daar als minister bij voorbaat dan al geen commentaar op geven... ook dus niet als je het er mee eens zou zijn...quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Brinkhorst is een minister. Hij heeft kritiek op een kamerlid, zonder dat de kamer hem steunt. Die kritiek uit hij buiten de kamer. Hoe naief ben je dan als minister? Hij moet beter weten.
Het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt. Ik word juist heel rustig van wat hij zegtquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Redux het volgende:
Het ligt vooral in een moment van de rust proberen te herstellen natuurlijk erg gevoelig, en brinkhorst als minister is dan in mijn ogen naief bezig.
Zie mijn post van 08:16quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:08 schreef Redux het volgende:
Waarom dat, sch?
Ik vind het opzich knap dat je denkt te weten hoe brinkhorst denkt en met welke redenen hij dit heeft gezegd in elsevier.quote:
ik zou graag willen dat er geen rust komt maar discussie... men heeft lang genoeg lopen negerenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Redux het volgende:
Het ligt vooral in een moment van de rust proberen te herstellen natuurlijk erg gevoelig, en brinkhorst als minister is dan in mijn ogen naief bezig.
oow Brinkhorst heeft dus een film gemaakt hequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Redux het volgende:
Dat bestaat niet in Nederland. Gelukkig.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:18 schreef pro_jeex het volgende:
Het lijkt me evident dat deze film de ban in moet en wel zo snel mogelijk.
Zoals tegenwoordig door veel volksvertegewoordigers wordt geroepen:quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in Nederland. Gelukkig.
ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:21 schreef mr.marcus het volgende:
Ik vind dat Brinkhorst wel gelijk heeft hoor
neeh Hirsi Ali en Mohammed B zijn allebei hetzelfdequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef DeHeldjes het volgende:
Als deze film word gebanned, heeft Mohammed B 100% succes gehad van zijn aanslag...
Dan hebben Linkse moslim-knuffelaars en extreme moslims hun zin...
Goed zo! Bannen die hap!! Fascisme yeah!! Mond snoeren!! O wee O wee als islam in een slecht dachlicht wordt gezet... Komen weer van die "rascisme-roepers"... Die zelf de grootste fascisten zijn..
Zal ik jullie es wat vertellen... 99% van jullie STINKTmoet maken dat ik wegkom uit dit land... ik zoek me ergens een religie-loos onbewoond eiland... geen stress... heerlijk...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef DeHeldjes het volgende:
Als deze film word gebanned, heeft Mohammed B 100% succes gehad van zijn aanslag...
Dan hebben Linkse moslim-knuffelaars en extreme moslims hun zin...
Goed zo! Bannen die hap!! Fascisme yeah!! Mond snoeren!! O wee O wee als islam in een slecht daglicht wordt gezet... Komen weer van die "rascisme-roepers"... Die zelf de grootste fascisten zijn..
Zal ik jullie es wat vertellen... 99% van jullie STINKTmoet maken dat ik wegkom uit dit land... ik zoek me ergens een religie-loos onbewoond eiland... geen stress... heerlijk...
Daar kun je dan héél lang op wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:35 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Zoals tegenwoordig door veel volksvertegewoordigers wordt geroepen:
Als er geen wet voor is, dan wordt die maar gemaakt.
OSN, stuur je een kaartje?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef DeHeldjes het volgende:
Hier heeft hij dan wel gelijk in:quote:
quote:Als deze film word gebanned, heeft Mohammed B 100% succes gehad van zijn aanslag...
Ja klopt ook...grotendeels... alleen er is een verschil...quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:44 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh Hirsi Ali en Mohammed B zijn allebei hetzelfde
allen op een ding uit Onrust zooien
nee kwil niks meer met jullie te maken hebbenquote:
Beetje melodramatisch natuurlijk, vooral omdat er helemaal geen sprake is van een ban, daar wordt niet om gevraagd door Brinkhorst, zou me ook wat zijn. Onverstandig is wat anders dan verbieden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Hier heeft hij dan wel gelijk in:
[..]
Volgens jullie welquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ja klopt ook...grotendeels... alleen er is een verschil...
Hirsi ali doet niet aan rituele moordaanslagen om haar gelijk te krijgen...
En alleen maar het feit dat Theo vermoord is door een extreme moslim.. bewijst dat theo en Hirsi gelijk hadden met hun eerste film...
Zonder postzegel? Heb je ons alsnog tuk.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:51 schreef DeHeldjes het volgende:
nee kwil niks meer met jullie te maken hebben![]()
Iets met opgeruimd en netjesquote:Wat betekend OSN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |