abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 00:13:17 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23769263
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Je moet niet altijd heel bewust de kat op het spek binden inderdaad. Is dat nou zo'n ontzettend gekke opmerking???
Ja sorry, maar dat is een zwaar gestoorde opmerking ja. Want als je dat gaat doen is dus echt het einde zoek. Voor je het weet lopen we allemaal met ons hoofd naar benedengebogen in jute zakkenover straat om maar niemand perongeluk tegen het hoofd te stoten.
Ik kan er niet bij dat jij dit soort dingen schrijft.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 5 december 2004 @ 00:14:34 #2
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23769284
Schisma in de linkse kerk zo te zien.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 5 december 2004 @ 00:15:15 #3
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23769300
Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
pi_23769312
Als je de boel zo blijft verdraaien, heeft een gesprek weinig zin verder.

Je haalt er allerlei dingen bij die er niet toe doen. Het is prachtig als ze zoveel risico neemt hoor maar wat hebben de mensen waar ze voor zegt te gaan, aan een dode Ayaan. Kan ze niet beter de realiteit in het oog houden.

Dat doe jij niet. Jij ontkent dat er terorristen en fundi's zijn. Alles moet kunnen, nou helaas, wake up, de realiteit is anders en daar kan je maar beter mee leven in plaats van heel idealistisch te blijven roepen dat alles moet kunnen. Het is altijd zo geweest dat er grenzen zijn waar je rekening mee moet houden of je dat nou leuk vindt of niet.
  zondag 5 december 2004 @ 00:16:35 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23769325
Milagro schreef:
quote:
Zo als jij redeneert nu, is precies de rechtvaardiging die mannen vinden als ze hun vrouw slaan.
Als ZIJ niet geprovoceerd had, door niet te luisteren of te gehoorzamen, had HIJ niet geslagen.
Zij weet nu eenmaal dat hij een kort lontje heeft, daag hem dan ook niet uit.
Hele juiste vergelijking

SCH schreef:
quote:
Wat doe jij naief? Jij laat je vrouw het gevaar heel bewust op zoeken ofzo?
Nee, maar toen hij sexy geklede meisjes halve hoeren noemde was het voor mij bekeken.
  zondag 5 december 2004 @ 00:18:16 #6
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23769354
quote:
Hier 2 reacties die aangeven dat Hirshi Ali inderdaad verkeerd bezig is. AHA is respectloos tegenover anderen en beledigt bewust de moslimgemeenschap. Ik ben het er totaal mee eens, respect moet je verdienen, bij deze heeft AHA niets verdien
Weer een onbegrijpelijke drogredenering waar moslims patent op lijken te hebben. AHA kaart misstanden aan, die met behulp van de koran door sommige moslims gerechtvaardigd worden. Sinds wanneer is dat respectloos en een belediging van een hele gemeenschap? En waarom staat daar de doodstraf op?
pi_23769362
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:16 schreef scanman01 het volgende:

Nee, maar toen hij sexy geklede meisjes halve hoeren noemde was het voor mij bekeken.
Sommige meisjes lopen erbij als een halve hoer, is dat raar ofzo ?
pi_23769380
En Theo kan nu bullet dodgen? Of is dat pas in Submission: Revolutions.
  zondag 5 december 2004 @ 00:19:31 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23769387
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:15 schreef SCH het volgende:
Als je de boel zo blijft verdraaien, heeft een gesprek weinig zin verder.

Je haalt er allerlei dingen bij die er niet toe doen.
Die doen er wel toe. Jij zegt dat je geen risico moet lopen door dingen te maken of te zeggen die anderen kunnen kwetsen. Als jij nu wilt gaan beweren dat je dat niet hebt gezegd moet je nog maar eens terug lezen dan. Het gaat nu inderdaad om iets heftigs. Maar daar begint het mee ja. Er wordt nu zelfs al geroepen dat je je als meisje maar niet zo sexy moet kleden tijdens stappen omdat je dan de kat op het spek bindt. Waar lul je dan over?? Als dat soort dingen niet meer kunnen, dan kun je straks echt niets meer, want de grens zal steeds verschuiven zodra blijkt dat extreme aanpak blijkt te werken en mensen er rekening mee gaan houden.
  zondag 5 december 2004 @ 00:20:27 #10
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23769413
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:18 schreef gelly het volgende:
Moet kunnen zonder verkracht te worden.

Haal aub dat vreselijke bewegende nijlpaard weg, ik wordt er misselijk van.
  zondag 5 december 2004 @ 00:20:48 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23769418
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Tuurlijk niet joh. Je hebt groot gelijk meisjes die sexy kleding dragen halve hoeren te noemen
pi_23769420
Kortom, Rushdie had dat boek nooit moeten schrijven, Ayaan die film nooit moeten maken, die vrouw had gewoon haar agressieve echtgenoot moeten gehoorzamen, die kleuter had nooit met die vreemde meneer moeten meegaan, allemaal kippen die moedwillig de hond gingen irriteren.
quote:
Inderdaad, mooi gezegd milagro. Iemand die respect hoog in het vaandel heeft staan zal nooit bewust grote groepen mensen beledigen.
En je kunt je dus altijd bewust zijn dat je iemand gaat beledigen?
Je weet van te voren altijd waar de lat ligt?
En als je dat niet weet, kom je er vanzelf wel achter, dan kan je op geweld rekenen en mocht je dat overleven moet jij die lat een volgende keer dus lager leggen?
Tot dat die ander ook dat weer beledigend vindt en door zijn actie de lat nog lager legt?

En dat houdt waar op?
Nu is het Mohammed een pedofiel noemen of een te kort rokje aantrekken, erbij lopen als een halve hoer.
Morgen is iedere kanttekening die je bij een geloof zet al moord uitlokkend of oogkontakt al een verkrachting.

Mijn hemel zeg.
Een mens moet dus ten alle tijden zich aanpassen aan diegene die de lat het laagst legt?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23769466
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die doen er wel toe. Jij zegt dat je geen risico moet lopen door dingen te maken of te zeggen die anderen kunnen kwetsen. Als jij nu wilt gaan beweren dat je dat niet hebt gezegd moet je nog maar eens terug lezen dan. Het gaat nu inderdaad om iets heftigs. Maar daar begint het mee ja. Er wordt nu zelfs al geroepen dat je je als meisje maar niet zo sexy moet kleden tijdens stappen omdat je dan de kat op het spek bindt. Waar lul je dan over?? Als dat soort dingen niet meer kunnen, dan kun je straks echt niets meer, want de grens zal steeds verschuiven zodra blijkt dat extreme aanpak blijkt te werken en mensen er rekening mee gaan houden.
Ja jongen, het is 2004. Blijf lekker leven in je vredige jaren 60.
pi_23769487
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet joh. Je hebt groot gelijk meisjes die sexy kleding dragen halve hoeren te noemen
Is toch normaal.
De 'echte' hoeren die de keel doorgesneden worden door een klant, daar moet je je al helemaal niet druk om maken
Is toch maar een hoer, moet ze dat vak maar niet kiezen.
Ik snap dan ook niet dat de politie ook maar enige tijd steekt in het oplossen van dat soort zaken.
Ja okay, moord mag niet en zo, maar ze vragen er wel een beetje om , ze lopen er niet alleen bij als een hoer, ze zijn het ook!
  zondag 5 december 2004 @ 00:24:15 #15
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23769498
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:23 schreef SCH het volgende:
Toen zat men collectief aan de LSD. Nu slechts de media.
  zondag 5 december 2004 @ 00:25:47 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23769538
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:20 schreef milagro het volgende:
Mijn hemel zeg.
Een mens moet dus ten alle tijden zich aanpassen aan diegene die de lat het laagst legt?
Jep.. en die jongen die niet zo lang geleden iets in de stad zei tegen een stel criminelen had dat ook niet moeten doen want dan kun je nagaan dat dat je leven gaat kosten. Laten we ons allemaal met onszelf bemoeien, niets hatelijks of wat dan ook zeggen tegen en over anderen. Misschien kunnen we het beste 24 uur per dag gewoon thuis blijven, dan lok je tenminste niets uit.
  zondag 5 december 2004 @ 00:26:44 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23769555
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:15 schreef SCH het volgende:
Het is altijd zo geweest dat er grenzen zijn waar je rekening mee moet houden of je dat nou leuk vindt of niet.
Dat is waar ja. Er worden al heel lang mensen vermoord vanwege films. Waar ben jou nou mee bezig man
  zondag 5 december 2004 @ 00:27:34 #18
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23769574
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat is waar ja. Er worden al heel lang mensen vermoord vanwege films. Waar ben jou nou mee bezig man
Zelfs Michael Moore leeft nog. En die heeft pas vijanden.
pi_23769575
Of wat dacht je van vrouwen die hun man nie tgenoeg sex geven, maar wel iedere avond in een niemandalletje naast hem kruipen.
Die moeten dus ook er niet van staan te kijken als die man een keer met geweld sex afdwingt.

Ik bedoel, ga dan gescheiden slapen of trek wat fatsoenlijks aan.
Die man wilt sex, jij geeft hem niets en trekt dan zo iets provocerends aan.
Vind je het gek dat die kerel zich dan op een gegeven moment niet kan bedwingen?

Nou ikke niet. Kat en spek moet je gescheiden houden.
  zondag 5 december 2004 @ 00:27:54 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23769579
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Sterke reactie zeg ... Leef jij dan maar lekker door in het tijdperk dat mensen nog met knuppels liepen dan. Want daar pas je wel goed tussen met deze uitspraken.
pi_23769585
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:20 schreef milagro het volgende:
Nee, een mens moet rekening houden met ongewenste elementen binnen onze samenleving zolang deze nog aanwezig zijn. Of dat nou inbrekende junks, pedofiele verkrachters of koppensnellende extremisten zijn. Je hoeft je mond niet te houden, je moet enkel rekening houden met wat je zegt, wanneer je het zegt en tegen wie je het zegt. Dat stukje eigen verantwoordelijkheid bedoel ik. Dat noemden we vroeger gewoon gezond verstand en fatsoen, en zolang geleden is dat vroeger niet. Tegenwoordig lijkt Nederland wel een soort Vinkenslag waar men via scheldkannonades communiceert i.p.v. op een manier die zo kenmerkend is voor onze westerse beschaving, namelijk met respect voor je discussiepartner en d.m.v. argumenten je gelijk proberen te halen.
  zondag 5 december 2004 @ 00:29:37 #22
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23769618
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jep.. en die jongen die niet zo lang geleden iets in de stad zei tegen een stel criminelen had dat ook niet moeten doen want dan kun je nagaan dat dat je leven gaat kosten. Laten we ons allemaal met onszelf bemoeien, niets hatelijks of wat dan ook zeggen tegen en over anderen. Misschien kunnen we het beste 24 uur per dag gewoon thuis blijven, dan lok je tenminste niets uit.
Je geeft een mooi voorbeeld van die jongen. Je moet gewoon reëel blijven dus deze jongen had alleen wat moeten zeggen wanneer ie met genoeg omstanders was. En een meisje moet inderdaad 's nachts niet over straat gaan, want dan is het gevaarlijk voor haar. En je middel vinger opsteken naar een opgefokte sjonnie in een golf kun je beter ook laten.

Reëel blijven

Nu praten we weliswaar over iets heel anders. 1 miljoen moslims hoor je gewoon niet indirect te beschuldigen van walgelijke daden. Dan vraag je om problemen.
Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
  zondag 5 december 2004 @ 00:31:30 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23769655
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:28 schreef gelly het volgende:
Nee, een mens moet rekening houden met ongewenste elementen binnen onze samenleving zolang deze nog aanwezig zijn.
Maar zodra een keer iemand vermoord wordt die het toch vrij netjes bracht, moeten we dat ook maar niet meer doen dan? Snapje dan echt niet dat dat dus de volgende stap is?
  zondag 5 december 2004 @ 00:32:13 #24
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23769666
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar zodra een keer iemand vermoord wordt die het toch vrij netjes bracht,
Daar gaat je redenering de fout in.

Probleem opgelost, slotje
  zondag 5 december 2004 @ 00:33:54 #25
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23769705
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:29 schreef AbdelGhafied het volgende:
Nu praten we weliswaar over iets heel anders. 1 miljoen moslims hoor je gewoon niet indirect te beschuldigen van walgelijke daden. Dan vraag je om problemen.
Verkapt dreigement?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')