De Sharia invoeren!quote:Op maandag 20 december 2004 22:44 schreef MeAndMyself het volgende:
Dat vraag ik me dus wel eens af. Wat moet de politiek of het volk doen om ervoor te zorgen dat iedereen gewoon vreedzaam naast elkaar kan leven?
quote:Op maandag 20 december 2004 22:46 schreef GewoneMan het volgende:
de islam erkennen als sekte. want dat is het
quote:Op maandag 20 december 2004 22:46 schreef GewoneMan het volgende:
oow en christendom erken ik vanaf vandaag als een sektequote:Op maandag 20 december 2004 22:46 schreef GewoneMan het volgende:
Zoals het hoort.quote:Op maandag 20 december 2004 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
oow en christendom erken ik vanaf vandaag als een sekte
Dat is niet waar. Wij zouden niet kunnen leven in een wereld zonder geld. Ten tweede bestaat geld al zo ongeveer zo lang als wij bestaan, niet alleen in de vorm van metalen muntjes enzo maar bijv. stenen of schelpen etc. Onmogelijk dus.quote:geld afschaffen, geld is namelijk de bron van alle kwaad.
Dat klopt maar ook dat is tegenwoordig niet meer mogelijk. Grote hervormingen moeten woren toegepast om de religies te moderniseren, dan passen ze waarschijnlijk beter in de samenleving. Vrijheid van religie is toch beter.quote:Alle soorten religie afschaffen want religie is het kankergezwel op de mensheid.
dus daarmee zeg je dat Chirstendom geen geloof is maar een sektequote:
Ah, zodat de islam niet meer mag worden afgekraakt bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2004 22:52 schreef Meki het volgende:
Radicalen aanpakken , FUNDI´s uitzetten en Meningsuiting moet worden aangepast
Alsof veel Nederlanders daarmee zullen zitten.quote:Op maandag 20 december 2004 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar slaat dit dan op? Het beste, in mijn opinie, wat men hier in nederland kan doen is alle Fundie's en Radicalen van welk geloof dan ook gewoon het land uitknikkeren.. gewoon oprotten.. Want er zijn zat mensen die hun geloof wel fatsoenlijk tot uiting kunnen brengen in een westerse samenleving... alleen daar spreekt men nooit over.. het is altijd alleen maar het negatieve..quote:Op maandag 20 december 2004 22:46 schreef GewoneMan het volgende:
Dat iets 40 jaar lang gebeurt wil niet zeggen dat het daarom voor altijd moet blijven. Het is juist tijd dat het veranderd en dat mensen de discussie weer normaal kunnen voeren.quote:Op maandag 20 december 2004 23:18 schreef Philosocles het volgende:
Ah, zodat de islam niet meer mag worden afgekraakt bedoel je?
Hier in Nederland worden al ruim 40 jaar allerhande geloven belachelijk gemaakt als iemand het nodig vindt om dat te doen. Begonnen met het christendom, en nu zijn anderen ook aan de beurt.
Get used to it.
toon jij eens RECENTELIJK nieuws waaruit blijkt dat het christendom in NEDERLAND als sekte gezien moet worden ?quote:Op maandag 20 december 2004 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
wacht ff jij denkt als GAST even de regels dmv geweld te veranderen?quote:Op maandag 20 december 2004 23:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat iets 40 jaar lang gebeurt wil niet zeggen dat het daarom voor altijd moet blijven. Het is juist tijd dat het veranderd en dat mensen de discussie weer normaal kunnen voeren.
wacht maar tot 2007 (hopelijk eerder)quote:En omdat jij het zo mooi zegt, als we zo doorgaan:
Get used to mohammed-b wannabes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |