Ja jezus... dat kan echt vanalles zijn lijkt mequote:Op dinsdag 16 november 2004 19:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de laatste single van rapper Nas?
Yep, Bridging the Gap is een samenwerking tussen Nas en zijn vader, jazzmuzikant Olu Dara!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Z'n vader doet mee.
Nope, nogal andere stijl.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's zeker niet Mystikal he?
Madlib inderdaad!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:40 schreef bukgeit het volgende:
Jongens, dit is deel 270. Dubbele punten!
Madlib
Volgende vraag:quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Welkom bij het Tweehonderdnegenenzestigste deel van* Fok! Muziek Trivia *
Xzibitquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:52 schreef bukgeit het volgende:
DaisyDuke, kun jij dit nog wijzigen?
[..]
Volgende vraag:
Wie presenteert de uitreiking van de MTV Europe Music Awards, komende donderdag in Rome?
Alweer een rapper. Correct!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Xzibit
quote:Too damn bad if at the end of the day
the only thoughts in your brain
are all the things that they say
what a waste
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:15 schreef bartrid het volgende:
rollins band - disconnect
Jimmy +2!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:01 schreef Jimmy het volgende:
Het goede antwoord is nee.
Correcto!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:11 schreef bukgeit het volgende:
!!! - Louden Up Now
Hulde, mannen!quote:Shaggy - Oh Carolina
Sweet Sixteen - Peter
Dolly Parton - Jolene
Fatboy Slim - Song For Lindy
Corrie van Gorp - Ik Ben Alie Van De Wegenwacht
Sister Sledge - Frankie
Lemonheads - Hannah & Gabi
Fischer Z - Marliese
Suzanne Vega - Tom's Diner
Suzanne Vega - Luka
Distophia - Joanne
Blondie - Denis
Townes Van Zandt - Kathleen
Waterboys - A Girl Called Johnny
Durutti Column - For Mimi
Elton John - Song For Guy
Queers - Tamara Is A Punk
Ramones - Sheena Is a Punk Rocker
Red House Painters - Michael
American Music Club - Jenny
Twee Belgen - Lena
Soft Parade - Eric Said
Skik - Tomme
Meindert Talma - Dikke Paulus
The Clash - Rudie Can't Fail
Zwarte Lola - Lola Laat Je Benen Nog Eens Zien
Pharoahe Monch - Simon Says
AC/DC - Whole Lotta Rosie
Fleetwood Mac - Sara
Slint - Warren
Ben zo wel offline, sorry.quote:I never will forget those nights
I wonder if it was a dream
Remember how you made me crazy?
Remember how I made you scream
Ronnie Tober - Rozen voor Sandraquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:02 schreef bukgeit het volgende:De bloemen zijn voor Bekery!
Ik weet niet of Gambolputty al offline is maar dit is wel goed.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:06 schreef bartrid het volgende:
boys of summer van don henley.
Wel één hele minuut tussen vraag en antwoord.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:06 schreef bartrid het volgende:
boys of summer van don henley.
Tip: het laatste nummer was de hitsingle, track 4 was ook een (minder succesvolle) single...quote:1. DSVDL
2. AIJVM
3. DIM
4. BJIHP
5. ITG
6. SEW
7. L
8. G
9. IVEV
10. DH
11. P
12. TODWV
13. GB
14. DKD
15. AMDZ
16. DS
17. VMMM
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Dat moet Vlieg Met Me Mee zijn. Album.. Van U Wil Ik Zingen?
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:49 schreef bukgeit het volgende:
Van welk 'vergrijp' wordt zanger Jim verdacht door het weekblad Story?
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:02 schreef pyl het volgende:
Tja, ik was van de week bij mijn schoonmoeder en toen, nou ja, heb ik uit verveling de bladen maar doorgenomen.![]()
Inderdaad, cokegebruik. Tijdens de premiere van de film Snow Feverquote:Op woensdag 17 november 2004 10:02 schreef pyl het volgende:
Cocaïnegebruik, meen ik. Tja, ik was van de week bij mijn schoonmoeder en toen, nou ja, heb ik uit verveling de bladen maar doorgenomen.![]()
Ach, wie niet?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:06 schreef Doc het volgende:
zo zo heb jij een schoonmoeder die dat soort bladen leest...?
Tja iets weten van stoner is een ding, een band herkennen van een foto is iets heel andersquote:Op woensdag 17 november 2004 12:11 schreef Zanderrr het volgende:
Ook geen idee. Een stonerrock-band, denk ik? (moet me daar toch eens wat meer in verdiepen, al is 't alleen maar om punten op Doc-vragen te scoren..)
Of de band überhaupt kennen. Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja iets weten van stoner is een ding, een band herkennen van een foto is iets heel anders
Da's de eerste gok die verwachte na het dumpen van m'n hintquote:Op woensdag 17 november 2004 12:21 schreef Zanderrr het volgende:
Hermano of zo? Daar had ik laatst iets over gelezen, leek me wel een aardige plaat.
+2 Markquote:Op woensdag 17 november 2004 13:20 schreef Mark het volgende:
.nida => Unida?
Helemaal goedquote:Op woensdag 17 november 2004 14:03 schreef Doc het volgende:
PeterGabriel - Biko
+2 pylquote:Op woensdag 17 november 2004 15:15 schreef pyl het volgende:
Thin Lizzy - Jailbreak (eerste keer dat ik zoiets 'zie' - vooral dankzij Belsen)
Ummm...ja, het tekstje is van Gruppo, da's waar. Maar ik wil graag weten wie er op de lp-hoes staan.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:32 schreef belsen het volgende:
Gruppo Sportivo!
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Ummm...ja, het tekstje is van Gruppo, da's waar. Maar ik wil graag weten wie er op de lp-hoes staan.
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ten Years After?
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:43 schreef belsen het volgende:
Hulk Hogan?
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:52 schreef Doc het volgende:
Richard Thompson?
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Berkery het volgende:
Paul Rodgers
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:59 schreef Zanderrr het volgende:
Ian Anderson van Jethro Tull, zo te zien. De historische Jethro Tull was de uitvinder van een soort ploeg, geloof ik.
Een beetje hagiografisch omschreven in de AMG, naar mijn smaak, maar goed..quote:The best British folk-rock band of the late '60s,did more than any other act to develop a truly British variation on the folk-rock prototype by drawing upon traditional material and styles indigenous to the British Isles. While the revved-up renditions of traditional British folk tunes drew the most critical attention, the group were also (at least at the outset) talented songwriters as well as interpreters. They were comfortable with conventional harmony-based folk-rock as well as tunes that drew upon more explicitly traditional sources, and boasted some of the best singers and instrumentalists of the day. A revolving door of personnel changes, however, saw the exit of their most distinguished talents, and basically changed the band into a living museum piece after the early '70s, albeit an enjoyable one with integrity.
Uiteraard. Ik moest er aan denken omdat de naam van Richard Thompson hierboven ook al voorbij kwam.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:14 schreef bukgeit het volgende:
Fairport Convention?
Allemaal een Essent-Award gewonnenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:26 schreef bukgeit het volgende:
Wat hebben Gem, Textures en Ali B. gemeen, behalve een muzikantenbestaan en het Nederlanderschap?
Denk je dat je een lastige vraag steltquote:Op woensdag 17 november 2004 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Allemaal een Essent-Award gewonnen
Ik niet.....quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ooit nog gewerkt voor de Essent Awards, dus dan is het een makkie natuurlijk.
Wie weet er nog 15 artiesten met een Essent Award
Ik durfde 't niet te vragenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:35 schreef pyl het volgende:
Mwjaoaow....wat zijn Essent-awards?![]()
http://www.essentawards.nl/index.aspquote:Op woensdag 17 november 2004 16:35 schreef pyl het volgende:
Mwjaoaow....wat zijn Essent-awards?![]()
En de eerder genoemde Spades dus ook, 6 nog nuquote:Op woensdag 17 november 2004 16:37 schreef bukgeit het volgende:
Junkie XL?
Zuco 103 Hoewel ik zelf ook dacht dat die er wel eentje hadden
Oil
Electro Coco
Face Tomorrow
Olabola
League of XO Gentlemen
The Sheer
Van Katoen
Kopna Kopna
Arling & Cameron?
Alsof ik ook maar de geringste kans had gehad...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Na het kijken ben je uitgesloten van deelname aan deze vraag![]()
En we hebben er nu 15quote:Op woensdag 17 november 2004 16:38 schreef DaisyDuke het volgende:
kom er tot 10...
wyatt
voicst
kopna kopna
spinvis
relax
blues brother castro
the sheer
stuurbaard bakkebaard
leaghue of XO gentlemen
alamo race track
quote:16 Down
Alamo Race Track
Ali B
Asrai
Autumn
Benny Sings
Black Market Audio
Blues Brother Castro
C-Mon & Kypski
DI-Rect
Electro Côco
Epica
F33L3R
Face Tomorrow
Floris
Gem
Intersection
Kirsten
Kopna Kopna
Laidback Luke
Lange Frans & Baas B
League of XO Gentlemen
Legowelt
Luie Hond
Mimezine
Oil
OLaBOLA
Opgezwolle
Raymzter
Relax
Robert Lee
Rose
Rosemary's Sons
SeNA
Silkstone
Smogus
Solo
Soulvation
Soundsurfer
Spades
Spinvis
Stuurbaard Bakkebaard
Suimasen
Tasha's World
Textures
The Apers
The Herb Spectacles
The Sheer
The Skidmarks
This Beautiful Mess
Van Katoen
Voicst
VSOP
Wealthy Beggar
Wyatt
Je wordt ook financieel ondersteund, en je kunt vaker optreden dacht ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:39 schreef Jimmy het volgende:
ZO te horen helpen de Essent Awards echt goed, je band wordt na het winnen echt veeeel bekender door de enorme publiciteit die de awards krijgen.
Oooh Laat alsjeblieft Frans Bauer ook zo'n award winnen dan !!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En je mag spelen op Lowlands of Noorderslag, lijkt me ook wel mooi meegenomen
Die toetert toch alleen maar?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:46 schreef bukgeit het volgende:
Fela Kuti?
Wilde het toch proberenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:48 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Die toetert toch alleen maar?
Zanderrr + 2quote:Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef Zanderrr het volgende:
Sun Ra
Ach shit..quote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef bukgeit het volgende:
Zander, Night At The Opera hebben we net gehad, precies in deze vorm.
o.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef bukgeit het volgende:
Zander, Night At The Opera hebben we net gehad, precies in deze vorm.
Dan was je nog te laat geweestquote:Op woensdag 17 november 2004 17:10 schreef pyl het volgende:
Queen - A night at the opera.
Edit: shit.
Jaquote:Op woensdag 17 november 2004 17:12 schreef bukgeit het volgende:
Dan was je nog te laat geweest
Ja, dit is wel een goede hint, ja..quote:Op woensdag 17 november 2004 21:37 schreef Tomek het volgende:
De band heeft tussen 70 en 75 een stuk of 7 platen gemaakt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:41 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een goede hint, ja..
ik had trouwens gedacht dat jij het wel zou weten Zanderquote:Op woensdag 17 november 2004 21:41 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een goede hint, ja..
Was dat niet in The Kinks?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:24 schreef belsen het volgende:
Na het uit elkaar vallen Argent, doken drummer Robert Henrit en bassist Jim Rodford halverwege de jaren 90 weer op in een andere band. Om precies te zijn in een van mijn meest favoriete bands.
Welke band?
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:28 schreef Tomek het volgende:
[..]
Was dat niet in The Kinks?
Is ook de titel van een album van The Kinks.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:45 schreef webfreak het volgende:Jaco
Dat was Word of Mouth
Nog nooit iets van gehoord, maar 't schijnt heel gaaf te zijn.
Zekers!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:45 schreef webfreak het volgende:Jaco
Dat was Word of Mouth
Nog nooit iets van gehoord, maar 't schijnt heel gaaf te zijn.
quote:[...]'s end came suddenly two years later, reputedly when the group's manager decided to sell a share of his management to a South African entertainment conglomerate. Supposedly, as part of a stand against South African politics,
immediately announced
's breakup.
quote:'s end came suddenly two years later, in 198?, reputedly when the group's manager, Simon Napier-Bell (later to manage Take That), decided to sell a share of his management to a South African entertainment conglomerate. Supposedly, as part of a stand against South African politics,
immediately announced
's breakup. They gave their farewell performance before a sold-out audience of 72,000 fans at London's Wembley Stadium.
comfortably stepped straight into his own highly successful solo performing and recording career.
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:15 schreef ranja het volgende:
Police en Sting
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:18 schreef DaisyDuke het volgende:
wham en george michael?
Heb je nu een nieuwe stand gemaakt (op mijn sitequote:
Nee, was linkje voor webfreak maar ik was zo lui om zijn vraag niet te quoten, zie twee posts erbovenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:30 schreef belsen het volgende:
Heb je nu een nieuwe stand gemaakt (op mijn site) of is dit een of andere absurde vorm van humor...
Eh, oké, fair point, point taken...quote:Op woensdag 17 november 2004 23:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, was linkje voor webfreak maar ik was zo lui om zijn vraag niet te quoten, zie twee posts erboven
mij ook nietquote:Op donderdag 18 november 2004 08:38 schreef Mark het volgende:
Komt er geen een bekend voor
Ik reken deze ietwat afwijkende schrijfwijze maar goed.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:34 schreef Bimmel het volgende:
Dob Billen
Yup, Leftfield met Inspection (Check one).quote:Op donderdag 18 november 2004 09:58 schreef bartrid het volgende:
leftfield - inspectoin toch?
Ken je die reclame van O2 voor I-mode?quote:Op donderdag 18 november 2004 10:00 schreef Mark het volgende:
Zegt me wederom niks
naar aanleiding van deze vraag heb ik hem maar weer eens opgezet. Geweldige plaat, vooral Original (Tony Hallidayquote:Op donderdag 18 november 2004 10:03 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ken je die reclame van O2 voor I-mode?
Die tune die ze gebruiken is van Leftfield (eeuwig zonde dat ze dat nummer hebben gehoereerd daarvoor, maar dat ter zijde)
Koop gewoon het album van Leftfield- Leftism! Aanrader.
Nog even een reminder voor het nieuwe topic...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef belsen het volgende:
De openingspost is alweer geüpdate!
Stand komt hopelijk nog...
Rico Suave?quote:Op donderdag 18 november 2004 10:06 schreef Mark het volgende:
Maar ik draai nu Rico en die is ook goed
Yep, zie ook mijn post in Wat luister je nu? -- Nieuwe stijl -- deel 25.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:07 schreef bartrid het volgende:
die moet ik ook nog eens checken. Heeft die niet ook dingen met Gary Numan gedaan?
wel erg kleinquote:Op donderdag 18 november 2004 10:07 schreef bartrid het volgende:
die moet ik ook nog eens checken. Heeft die niet ook dingen met Gary Numan gedaan?
Welke langharige mannen zijn dit?
[afbeelding]
Neequote:
jazeker mark +2quote:Op donderdag 18 november 2004 10:13 schreef Mark het volgende:
Paradise lost na 2x kijken
Tsk Tsk....licht aangebrand?quote:Op donderdag 18 november 2004 10:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee
Wat is er eigenlijk gebeurd met Gerardo? Leeft 'ie nog?quote:Op donderdag 18 november 2004 10:15 schreef Bimmel het volgende:
Wat is er mis met Gerardo?
Ziet er uit als iets voor op de Vrijdagquote:Op donderdag 18 november 2004 10:15 schreef Bimmel het volgende:
Wat is er mis met Gerardo?
"Crazier" staat nu ook op de nieuwste van Rico, erg lekker nummer net als de cover van "Psycho Killer" (Talking Heads)quote:Op donderdag 18 november 2004 10:14 schreef bartrid het volgende:
rico heeft inderdaad een paar erg goeie dingen op Hybrid van Gary Numan gedaan zie ik nu.
Berkery +2quote:Op donderdag 18 november 2004 10:27 schreef Berkery het volgende:
Pink Floyd - Money
The Clash - bankrobber
Abba - Money money money
Flying Lizards - Money
Queens Of The Stone Age - You Think I Ain't Worth A Dollar,but I Feel Like A Millionaire
Screaming Trees - Dollar Bill
TVTV$ - Daddy Drank Our Xmas Money
Hollywood Beyond - What's The Colour Of Money?
Erste Allgemeine Verunsicherung - Ba-ba-bankueberfall
Dire Straits - Money For Nothing
ik submitte pas toen ik er 10 had, vandaarquote:Op donderdag 18 november 2004 10:32 schreef Bimmel het volgende:
Lekker op tijd Dolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |