bron: teletekstquote:FC TWENTE-FC GRONINGEN 1-2 Onverwacht,
maar zeker niet onverdiend nam de ploeg
van Jans drie punten mee uit Enschede.
Groningen combineerde beter en kon meer
rust opbrengen dan de Tukkers.Aankoop
Nevland,vorige week acteerde hij nog in
de Noorse competitie,oogde fris en was
vaak lastig voor de Twentse-defensie.
Heb je je tentamens gehaald?quote:Op zondag 7 november 2004 16:48 schreef Noca het volgende:
Goede zaak dit!![]()
quote:Nevland scorend in zijn debuut is helemaal lekker. Volgende week de beste man maar eens in levenden lijve in actie zien.
Volgende week FC Den Bosch, op naar het linkerrijtje dus!![]()
Twee van de drie sowieso wel, maar eentje was erg pittig..hehequote:Op zondag 7 november 2004 16:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je je tentamens gehaald?
Moet kunnen tochquote:[..]
![]()
Daarna wel een taai programma tot de winterstop. Of we zetten de Kuip nog een keer op z'n kop.![]()
Isjespatiebalkkapot?quote:Op zondag 7 november 2004 16:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vervelendeploeguit
gelukkigspelenwethuisquote:Op zondag 7 november 2004 16:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vervelendeploeguit
ikwouhetnetzeggen!quote:Op zondag 7 november 2004 17:01 schreef savelkoul het volgende:
[..]
gelukkigspelenwethuis
IkhebmometeelgeentoetsenbordFritsquote:Op zondag 7 november 2004 17:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Isjespatiebalkkapot?
Knap werk dat je dan nog zo kan typen!quote:Op zondag 7 november 2004 17:03 schreef Eightball het volgende:
[..]
IkhebmometeelgeentoetsenbordFrits![]()
Specialetekens-aanklikkenenbevesigenikwordergekvanquote:Op zondag 7 november 2004 17:06 schreef Noca het volgende:
Knap werk dat je dan nog zo kan typen!![]()
![]()
vertel eens, hoe doe je dat precies?quote:Op zondag 7 november 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Specialetekens-aanklikkenenbevesigenikwordergekvan
JemoetzelfsblijzijdatjebijdeFCspeeltquote:Op zondag 7 november 2004 17:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ron Jans vindt het steeds leuker worden.
quote:Voor de 25e confrontatie tussen FC Twente en FC Groningen begon werd in het Arke Stadion traditioneel een voorwedstrijd met megagrote spandoeken gespeeld. FC Groningen startte met een groot doek met het stadswapen, waarop FC Twente antwoordde met een vierluik van doeken waarin de 'slachting' van FC Groningen werd uitgebeeld met uiteindelijk een aanbieding van 'Z-peklappen'. In Enschede had men de actie niet stil kunnen houden, want in het Groningen-vak antwoordden de 400 FC-fans met een doek 'Vandaag wordt FC Twente geslacht'.
Jaloers?quote:Op maandag 8 november 2004 00:20 schreef MaxPower het volgende:
Ze halen één scandi en het lek is boven...![]()
verkeerde avatar dan?quote:Op maandag 8 november 2004 01:02 schreef StarGazer het volgende:
Dat spandoek, linker plaatje onderin.. *zucht*
Grunn, mijn stad
Inmiddels mijn achtergrond!quote:Op maandag 8 november 2004 01:17 schreef Cruoninga het volgende:
In't groot:
Nee sjap, kga toch geen FC Grunn avatar plaatsen als Ajax mijn club isquote:Op maandag 8 november 2004 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
verkeerde avatar dan?
Florén heeft volgens mij nog niet gescoord voor de FC, dus ik gok op Magnus Johansson.quote:Op maandag 8 november 2004 00:52 schreef Cruoninga het volgende:
Nevland is trouwens al de 2e Scandi die Twente in eigen huis de das om doet namens FC Groningen. Huiskamervraag: Wie deed dat al eens eerder?
Dan gok ik op Matias Rosén.quote:Op maandag 8 november 2004 14:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Florén heeft volgens mij nog niet gescoord voor de FC, dus ik gok op Magnus Johansson.
Oe, zo'n beetje Grun's laatst gescoorde pingel tot vorige week.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:10 schreef Cruoninga het volgende:
Magnus Johansson besliste in het seizoen 2001/2002 Twente - Groningen door zo'n 10 minuten voor tijd vanaf elf meter binnen te schieten nadat...
Zwaar overdreven rood.quote:Op zondag 14 november 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
Het blijven boeven, die jongens uit Bujumbura.
Amen, die rode kaart gaan ze echt wel terug draaien.quote:Op zondag 14 november 2004 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hugo Borst vindt het ook: Bizimana vrij!![]()
Ze krijgen het al benauwd in Heerenveen zeker?quote:Op maandag 15 november 2004 01:05 schreef MaxPower het volgende:
Nevland is veel te goed voor FC Groningen.
De FC is gewoon goedquote:Op maandag 15 november 2004 01:05 schreef MaxPower het volgende:
Nevland is veel te goed voor FC Groningen.
Nou zeg, als Uneken niet opspringt breekt 'ie z'n poten. Lomp om zo met gestrekt been in te komen. Kan je best rood voor geven.quote:Op zondag 14 november 2004 21:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zwaar overdreven rood.![]()
Sterk was erg zwak.
Doet niks aan de aard van de overtreding af.quote:Op maandag 15 november 2004 13:20 schreef MaxPower het volgende:
Uneken was zelf de hele wedstrijd al aan het uitdelen. En als hij dan zelf een trapje krijgt ligt meneer gelijk te kreperen van de pijn.
bron: RTV Noordquote:GRONINGEN - De Euroborg zal toch op tijd klaar zijn. De bouwers laten weten dat de vertraging is ingelopen.
Dat zou ook inhouden dat de FC gewoon vanaf 1 oktober 2005 in het nieuwe stadion kan voetballen.
Goed nieuws, zegt directeur Hans Nijland, al is de club nog niet officieel op de hoogte gesteld. Nijland wil dan ook eerst definitief uitsluitsel van de bouwcombinatie.
Dan had ie Schulp er ook af moeten sturen.quote:Op maandag 15 november 2004 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou zeg, als Uneken niet opspringt breekt 'ie z'n poten. Lomp om zo met gestrekt been in te komen. Kan je best rood voor geven.
quote:Op maandag 15 november 2004 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou zeg, als Uneken niet opspringt breekt 'ie z'n poten. Lomp om zo met gestrekt been in te komen. Kan je best rood voor geven.
quote:ZEIST - FC Groningen-speler Kassim Bizimana is vrijgesproken door de tuchtcommissie van de KNVB.
De 18-jarige aanvaller kreeg zondag tegen FC Den Bosch een rode kaart, na een overtreding op Uneken. Bizimana stond nog geen minuut in het veld toen scheidsrechter Sterk hem alweer weg stuurde.
Maandag deed de KNVB hem nog een schikkingsvoorstel van twee wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. FC Groningen wees dit voorstel af. Na de mondelinge behandeling van de zaak oordeelde de tuchtcommissie donderdag dat vrijspraak op zijn plaats was.
Bron: TV Noord
quote:GRONINGEN - FC Groningen heeft Kiran Bechan van Ajax ingelijfd.
De 22-jarige Bechan is een rechterspits die momenteel bij Jong Ajax speelt. Bechan speelde vorig seizoen op uitleenbasis bij Sparta.
FC Groningen heeft hem een contract voor 3,5 jaar aangeboden. Er moet nog wel overeenstemming met Ajax worden bereikt.
FC Groningen-directeur Hans Nijland verwacht dat Bechan maandag al op de training present is in het Oosterpark.
Bron: TV Noord
Toch mooi,die selectiviteit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan had ie Schulp er ook af moeten sturen.
En Snoyl.
"Alles is zoals ik wil als ik kijk door mijn blauwe bril"quote:Belachelijke beslissing van de KNVB natuurlijk.
Klopt,hij raakt hem totaal niet.....quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:53 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
"Alles is zoals ik wil als ik kijk door mijn blauwe bril"
Ben ik niet vergeten, maar was me überhaupt niet opgevallen (de ernst ervan iig).quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:48 schreef DutchGooner het volgende:
Toch mooi,die selectiviteit.
Ze zijn opeens de aanslag op Koen vergeten.
En wel lopen te miepen als een andere speler wel terecht weggestuurd wordtquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben ik niet vergeten, maar was me überhaupt niet opgevallen (de ernst ervan iig).
Ik ga ervan uit dat het een overtreding was van Matthijs, die maakt er veel en zat gemene, dus ik geloof je best.
Heb volgens mij meerdele malen gezegd dat Schulp een kaart verdiendequote:De selectiviteit is in het FCdB-topic minstens even sterk aanwezig.
Wat een onzin. Als je de beelden gezien hebt kan je er echt niet meer onderuit dat dat bij lange na geen directe rode kaart was.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wel lopen te miepen als een andere speler wel terecht weggestuurd wordt
tuurlijk wel,Uneken springt op en wordt zelfs dan nog geraakt,intensie is genoeg tegenwoordig voor een schorsingquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je de beelden gezien hebt kan je er echt niet meer onderuit dat dat bij lange na geen directe rode kaart was.
Doet er toch niet toe,Verhaegh hoekt iemand neer in de 90e minuut maar krijg geen rood,wedstrijd is al zo goed als gespeeld....quote:Het had sowieso geen invloed op de wedstrijd.
Principe kwestie.quote:Ik begrijp dus niet waarom je er hier nog voor komt pleiten dat die wel geschorst zou moeten worden. Niets anders dan onderbuikgevoelens? Wat voor verschil maakt het voor jou of hij nog een schorsing krijgt of niet?
Was niet terecht. Dat vinden meer mensen die geen Den Bosch-supporter zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
En wel lopen te miepen als een andere speler wel terecht weggestuurd wordt
Geel ja. Net zoals ik meerdere malen heb gezegd over de overtreding van Bizimana.quote:Heb volgens mij meerdele malen gezegd dat Schulp een kaart verdiende![]()
De intentie was "Kut ik raak de bal kwijt laat ik hem heroveren" en dat te wild. Deed me denken aan Gascoigne's gele kaart tegen Duitsland in 1990.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tuurlijk wel,Uneken springt op en wordt zelfs dan nog geraakt,intensie is genoeg tegenwoordig voor een schorsing
Niet alleen die volgens mijquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was niet terecht. Dat vinden meer mensen die geen Den Bosch-supporter zijn.
In mijn optiek tijdens de wedstrijd was het geel en tijdens de SV kon je het niet duidelijk zien omdat er iemand voorliepquote:[..]
Geel ja. Net zoals ik meerdere malen heb gezegd over de overtreding van Bizimana.
Klopt,heb ik gezegd.quote:Je zei overigens ook dat het te billijken was als goedmakertje voor niet rood geven eerder. Dat vind ik nooit een reden voor rood.
Precies,die verdiende een pingel maar kreeg geel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Belachelijk!
Dan zouden een aantal belachelijke gele kaarten van o.a. Powel ook wel kwijtgescholden mogen worden..
Die actie van Gazza kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De intentie was "Kut ik raak de bal kwijt laat ik hem heroveren" en dat te wild. Deed me denken aan Gascoigne's gele kaart tegen Duitsland in 1990.
Het was alleen absoluut geen intentie van bizi om Uneken een trap te verkopen. Waarom zou hij, hij stond er net in en was gewoon overfanatiek omdat hij weer mocht spelen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tuurlijk wel,Uneken springt op en wordt zelfs dan nog geraakt,intensie is genoeg tegenwoordig voor een schorsing
De titel is alweer achterhaald.quote:Op zondag 21 november 2004 16:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LINKERRIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2004 16:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De titel is alweer achterhaald.![]()
Hahaquote:Op zondag 21 november 2004 16:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De titel is alweer achterhaald.![]()
Absoluut, hopelijk wordt het thuis dan meer dan een 2-2 gelijkspelquote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh my God!!!![]()
We zijn de nieuwe angstgegner van Feyenoord.![]()
Volgens teletekst nu toch 2x Nevland.quote:FEYENOORD-FC GRONINGEN 1-2
Groningen boekte in een aantrekkelijke wedstrijd net als vorig seizoen een 2-1 zege in de Kuip. Na de verdiende voorsprong van de bezoekers ging Feyenoord met veel passie op zoek naar de gelijkmaker. Ook na de 1-1 ging het duel gelijk op. Op een pass van invaller Pinas frommelden Van Gessel en Nevland de 2-1 binnen.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens teletekst nu toch 2x Nevland.
Nagenieten kan verder oa in de HCE Live Verslagen #29 en #28.![]()
Dat ik dit soort taverelen allemaal moet missen nu ik twee maanden in Finland zit. Sinds ik hier zit vier overwinningen op rij en nu dit... Groningen leeft!!!quote:Het was maandagavond ronduit hectisch te noemen in het Supportershome. Op de eerste verkoopavond voor de noordelijke derby van 10 december, gingen reeds 725 kaarten van de hand. De FanTour zal afreizen met twee bussen. De resterende kaarten zullen dinsdagavond vanaf 19.00 uur verkocht worden.
Nog 275 kaarten zijn er vanavond in het Supportershome te koop voor de wedstrijd SC Heerenveen-FC Groningen, die op vrijdag 10 december om 20.00 uur zal beginnen in het ALS te Heerenveen. De FanTourbussen zijn naar de stormloop van maandag inmiddels vol, dus zijn alleen nog omwisselbiljetten verkrijgbaar voor de eigen vervoer.
Bron: FC Groningen.nl
We zijn het er wel over eens dat het nu geen toeval meer is. We zijn dan ook met z'n allen aan het sparen om jouw verblijf daar nog enige tijd te verlengen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:15 schreef Grunner het volgende:
[..]
Dat ik dit soort taverelen allemaal moet missen nu ik twee maanden in Finland zit. Sinds ik hier zit vier overwinningen op rij en nu dit... Groningen leeft!!!
Nee helaas. Een paar weekjes later, maar had inderdaad toch geen kaarten gehad... Lach jij maarquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:27 schreef MaxPower het volgende:
Ben je 10 december terug Grunner?
Voor een maandje? Mooi man, gratis vakantie en ben ik nog op tijd terug voor Den Haag-uit ook...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:34 schreef Cruoninga het volgende:
We zijn het er wel over eens dat het nu geen toeval meer is. We zijn dan ook met z'n allen aan het sparen om jouw verblijf daar nog enige tijd te verlengen.
Hij is voor Heerenveen (stiekem ook voor Groningen, maar dat probeert die nog te verkroppenquote:Op donderdag 25 november 2004 12:45 schreef Grunner het volgende:
... Lach jij maar![]()
Wordt weer lekker druk dus zondag in het stadion, heb er nu alweer zin inquote:Op donderdag 25 november 2004 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Ook de verkoop van de wedstrijd tegen AZ gaat bruut hard, het is al bijna uitverkocht.
Leonardo is trouwens weer in Grunn! hij trainde vandaag met het tweede mee om op die manier zijn conditie op peil te houden, hij is nog clubloos.
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Wordt weer lekker druk dus zondag in het stadion, heb er nu alweer zin in
Behoorlijk kut dit, nu is het te hopen dat hij de volgende wedstrijd weer van de partij is. Drent hoogstwaarschijnlijk wel weer van de partij, maar jah hij mist een hoop wedstrijd ritme.quote:GRONINGEN - Erik Nevland kan zondag in het Oosterpark niet spelen voor FC Groningen tegen AZ.
De Noorse spits heeft een kniebandblessure. Het is nog niet duidelijk hoe lang het herstel zal duren. Ook Brian Pinas, Chris de Witte en Gijs Luirink zijn wegens blessures niet beschikbaar.
Martin Drent en de vorige week van Ajax aangetrokken Kiran Bechan maken mogelijk deel uit van de selectie. Beide spelers zijn fit en worden zaterdag op de training getest. De vermoedelijke opstelling luidt:
Roorda; Elshot, Van der Linden, Kruiswijk, Floren; Krstev, Buijs, Matthijs, Van Gessel; Seedorf en Salmon
TV Noord
Inderdaad erg kloten dat hij geblesseerd is, maar ik zie het nog steeds wel zitten komende zondag!quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:44 schreef MaxPower het volgende:
En het is voorbij met de mooie serie in Groningen... zonder Nevland zie ik het niet zitten tegen AZ.
Ik herken de bovenste 3 ook niet zo 123..quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Neeskens, Koeman, Meijer en Djurovski herken ik zo, maar die andere 3 zie ik zo snel niet.
Was toch niet zo. Ik heb gisteren om 5 uur nog een kaartje kunnen kopen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:46 schreef Noca het volgende:
En de wedstrijd tegen AZ is inmiddels al helemaal uitverkocht
Ik zit ZO. Ik doe wel een dikke jas aan, zal wel koud zijn morgen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ook van voor mijn tijd.
[..]
Was toch niet zo. Ik heb gisteren om 5 uur nog een kaartje kunnen kopen.![]()
Wel voor achter het doel, maar toch...
bron: rtv noordquote:Ribeiro tekent bij FC Groningen
GRONINGEN - De Braziliaan Luis Pontes Ribeiro tekent een contract bij FC Groningen.
De 22-jarige linkermiddenvelder is akkoord gegaan met een overeenkomst tot aan het einde van het seizoen. Bovendien kwam hij een optie op de daarop volgende drie seizoenen overeen.
Ribeiro is al vier weken bij FC Groningen in training. Hij heeft eerder in de jeugd van De Graafschap gespeeld en in Frankrijk voor Le Havre.
Verdomme dat meen je niet??! had ik dat geweten dan had ik ook even een kaartje gekocht, mede om op die manier onder een verjaardag uit te komen. Zouden er nog kaartjes via de legale weg te verkrijgen zijn?!?quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ook van voor mijn tijd.
[..]
Was toch niet zo. Ik heb gisteren om 5 uur nog een kaartje kunnen kopen.![]()
Wel voor achter het doel, maar toch...
Hee Hans, dit staat op de FC site, erg raar dus dat Frits nog kaarten kon krijgen:quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verdomme dat meen je niet??! had ik dat geweten dan had ik ook even een kaartje gekocht, mede om op die manier onder een verjaardag uit te komen. Zouden er nog kaartjes via de legale weg te verkrijgen zijn?!?
Erg vreemd dus..quote:26 november, 09:09 uur
De wedstrijd FC Groningen - AZ is volledig uitverkocht. Vrijdagochtend vroeg gingen de laatste kaarten voor de kraker over de toonbank.
Eej Noca, ja dat klopt inderdaad en het stond ook op de website van TV Noord dus ik was er behoorlijk van overtuigd dat het was uitverkocht. Frits heeft wel geluk dat hij nog kaarten heeft gescoord, ik vrees dat het nu echt uitverkocht is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee Hans, dit staat op de FC site, erg raar dus dat Frits nog kaarten kon krijgen:
[..]
Erg vreemd dus..
De bovenste is Hugo Hovenkamp. Die 2 daaronder herken ik ook niet, maar het shirt is wel mooi.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Neeskens, Koeman, Meijer en Djurovski herken ik zo, maar die andere 3 zie ik zo snel niet.
Jup ik ben er welquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej Noca, ja dat klopt inderdaad en het stond ook op de website van TV Noord dus ik was er behoorlijk van overtuigd dat het was uitverkocht. Frits heeft wel geluk dat hij nog kaarten heeft gescoord, ik vrees dat het nu echt uitverkocht is.
Jij gaat toch wel? veel plezier morgen! hopen dat de FC weet te winnen al ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel.
Ik had zeker geluk. Ik was ook best verbaasd, ik heb één van de allerlaatste kaarten denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Frits heeft wel geluk dat hij nog kaarten heeft gescoord,
Ik ga maar lekker vroeg heen denk ik, wil wel even lekker zittenquote:Op zondag 28 november 2004 12:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had zeker geluk. Ik was ook best verbaasd, ik heb één van de allerlaatste kaarten denk ik.![]()
De tweede dus ook, of niet? Als twee druppels water...quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:20 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
De bovenste is Hugo Hovenkamp. Die 2 daaronder herken ik ook niet, maar het shirt is wel mooi.
Beter!quote:Op zondag 28 november 2004 12:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb een stoelnummer.![]()
Daar zit ik normaal ook het liefst.quote:Op zondag 28 november 2004 12:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Beter!
Ik zit ZO en heb dus geen stoelnummer..
Als je elke wedstrijd gaat wel. Ach, en het is goed voor de clubkas.quote:Volgend jaar een seizoenskaart, das wat goedkoper dan elke wedstrijd los betalen, stupid me
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op zondag 28 november 2004 12:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daar zit ik normaal ook het liefst.
[..]
Als je elke wedstrijd gaat wel. Ach, en het is goed voor de clubkas.![]()
Misschien kun je in de winter wel een halve seizoenskaart kopen voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 28 november 2004 12:31 schreef Noca het volgende:
Maar voor mijn eigen portemonnee is een seizoenskaart dan verstandiger![]()
In de eerste helft hadden we inderdaad geluk dat AZ de kansen niet afmaakte en dat Roorda een erg goede redding deed op de doorgebroken Perez? Maar ik had bij de eerste goal ook mijn twijfels over Roorda, net als bij de tweede...leek in ieder geval erg schlemielig.quote:Op zondag 28 november 2004 17:22 schreef Cruoninga het volgende:
Jammer van de nederlaag. Die 1-2 was volgens mij een behoorlijke fout van Roorda. Ik had van te voren wel op verlies gerekend, maar dat het dan via zo’n blunder van de keeper gaat is wel wat zuur. Opvallend dat wat vorig seizoen de sterkste positie in het team was, nu de zwakste is. Maar ja, gezien de slappe vertoning voor rust mag je nog blij zijn dat het maar 0-1 staat. Alle 3 de goals waren eigenlijk toevaltreffers. Nevland werd wel gemist, dat was duidelijk.
Verder vind ik het jammer dat de beleving uit het Oosterpark is verdwenen dit jaar. Waar er de voorgaande jaargangen nog weleens een golf van geluid wilde opstijgen vanuit West en ZI waarin dan de volledige Zuid-tribune mee ging (kippenvel), is het nu zo goed als altijd stil. Het is erg jammer dat we dat wapen kwijt zijn bij onze thuiswedstrijden. Vandaag hadden ze die steun 5 minuten voor tijd best wel kunnen gebruiken.
Ja klopt, in het stadion kun je het natuurlijk niet heel goed zien maar daar leek het heel schlemielig wat Roorda deed.quote:Op zondag 28 november 2004 23:14 schreef du_ke het volgende:
Hij had op TV ook een aantal aardige reddingen opzich.
Deze wedstrijd speelde hij idd wel een puike pot, maar ik heb ook heel wat minder van hem gezien..quote:Op zondag 28 november 2004 23:14 schreef du_ke het volgende:
Hij had op TV ook een aantal aardige reddingen opzich.
Idd, zelf nog een kleine polonaise na de 5-1quote:Op zondag 5 december 2004 04:35 schreef DarkShine het volgende:
Ontrechte rode kaart maar toch een terechte overwinning voor Roda. Sfeer van onze kant was er geeneens, ook niet na de 4-0 en 5-0...Enigste sfeer kwam uit het uitvak tot de 2-0, daarna hoorde ik jullie ook niet meer tot na jullie goal.
Succes nog dit seizoen.
Komt heus wel goed met Groningen, wees maar niet bang.quote:Op zondag 5 december 2004 11:36 schreef RayMania het volgende:
Ze hebben nu ook wel een zwaar programma (Ajax, Heerenveen, en nog 1 lastige).
Ze kunnen nog aardig zakken.
't is jouw schuld man.....quote:Op woensdag 8 december 2004 18:12 schreef MaxPower het volgende:
Het is traditie dat nieuwe aankopen geblesseerd raken bij Groningen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:33 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop dat ie 10 december geschorst/geblesseerd is..
Je kon voor 5 euri een mutsje met hoorns kopen.. was dat alles?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:58 schreef -Hans- het volgende:
http://www.fcgroningen.nl/nieuws.php?ID=6772&type=1#top
Dat gaat leuk worden!
-> http://forum.fok.nl/topic/632827/3/50#23860288 dat Jans mag winnen!
En nog meer FC Grunn nieuws, het kan niet op vandaag.![]()
Skulason vrijwel zeker naar FC
Doh, dat was al algemeen bekend hoor, dat ze mutsen gingen verkopen. Dus dat zou het wel niet zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kon voor 5 euri een mutsje met hoorns kopen.. was dat alles?![]()
Eightball komt ook voor het eerst in een stadion.. ? Genant dat je nu nog steeds aankomt met die sfeerargumenten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef Eightball het volgende:
Wat een ongelooflijk zeikpubliek zeg. Geen wonder dat iedereen het altijd over dat relaxte clubje heeft, ze zitten twee keer vijfenveertig minuten te pitten..
quote:Verder uitstekende sfeer.
Dat klopt wel. Het was sowieso vrij 'vervelend' in het uitvak vanavond. De 2e tot en met de 18e keer "zit en hou je bek olé olé" was echt tenenkrommend. Andere anti-liedjes i.p.v. zingen voor eigen club irritant, de paar opstootjes jammer en die minuut stilte verstoren kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb Groningen veel en veel beter gehoord in het ALS... ook de Groningensupporters waren vrij mat vanavond vond ik.
Ik was inderdaad nog nooit in het ALS geweest .quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef MaxPower het volgende:
Eightball komt ook voor het eerst in een stadion.. ?
Misschien wordt het tijd dat er eens wat beter gevoetbald gaat worden. Hoe je het ook wendt of keert, dat slaat over op het publiek. Als het na 30 minuten nog een matte vertoning is zijn er weinig supportersgroepen die er nog een heksenketel van kunnen maken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:11 schreef Cruoninga het volgende:
Jammer, Heerenveen-uit was juist altijd wel een spectaculair duel qua beleving.
Gebruik je de nick Power ook op andere Fora?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat er eens wat beter gevoetbald gaat worden. Hoe je het ook wendt of keert, dat slaat over op het publiek. Als het na 30 minuten nog een matte vertoning is zijn er weinig supportersgroepen die er nog een heksenketel van kunnen maken.
Neen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:36 schreef Noca het volgende:
Gebruik je de nick Power ook op andere Fora?![]()
Nee, dan doorbreken we deze cyclus weerquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:04 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer jongens... nu al weer 3 wedstrijden op rij verloren...
en komend weekend de volgende...![]()
Hij was wel erg leukquote:Op zondag 12 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ron Jans was zelfs bij Kopspijkers, zag ik vanmorgen op video. Bijzonder voor een Groningen-trainer.
quote:Benefietduel FC Groningen - BV Veendam
GRONINGEN - FC Groningen en BV Veendam spelen woensdagavond een benefietwedstrijd voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.
Het duel vindt plaats in het Oosterparkstadion en begint om 19.30 uur. Een kaartje kost vijf euro voor supporters, maar ook voor spelers, trainers, bestuursleden en journalisten.
FC Groningen en BV Veendam hopen op een uitverkocht Oosterparkstadion.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:39 schreef Cruoninga het volgende:
Deze foto's van het Oosterpark wilde ik jullie trouwens niet onthouden. Erg mooi....
http://www.martinidesign.nl/foto1.htm
Jammer van de matige pot voetbal, maar soms zijn andere dingen belangrijker.quote:De wedstrijdbal van het benefietduel FC Groningen – BV Veendam wordt vandaag geveild door RTV Noord. De hele dag kan nog worden geboden op de unieke bal die is voorzien van handtekeningen van alle spelers en trainers van FC Groningen en BV Veendam.
Deze bal wordt vandaag geveild door RTV Noord. De omroep staat de hele dag in het teken van de actie voor Azië. FC-spits Martin Drent komt de bal vanmiddag persoonlijk afleveren in de studio van RTV Noord.
Belangstellenden kunnen nog de hele middag een bod uitbrengen op de wedstrijdbal. Hiervoor kunt u bellen naar RTV Noord, (050) 31 88 288.
Rond een uur of vijf zal worden bekendgemaakt wie de hoogste bieder is en in het bezit komt van deze unieke bal. Rond één uur vanmiddag was al 650 euro geboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:35 schreef FritsVanEgters het volgende:Niet mee eens, het was de tweede helft echt FC Groningen 2 tegen BV Veendam 1, en Veendam was dan ook wat sterker, op de laatste paar minuutjes na. Het was echt een baggerpot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het topic over de ramp schreef ik het volgende:quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Daalemmer het volgende:
Inderdaad. Het was een baggerwedstrijd van niks, de toespraakjes en het optreden van Pe en Rinus voor de wedstrijd waren niet te horen door de dramatische geluidsinstallatie in het Oosterpark (die niet vernieuwd wordt omdat er toch een nieuw stadion komt), en van Wouter Bos en Erwin Koeman heb ik niks gezien of gehoord, maar die 150.000 euro was netjes.
Na de wedstrijd maakte Hans Nijland (algemeen directeur van FC Groningen) de uitslag bekend: ongeveer 10700 toeschouwers, samen goed voor meer dan 50.000 euro, en dan nog meer dan 65.000 euro van sponsors erbij, wat samen rond de 120.000 euro is. De provincie en gemeente Groningen vulden dit bedrag aan tot 150.000 euro. Na de wedstrijd stonden er (net als voor en tijdens de wedstrijd) nog collectebussen, dit vond ik wel komisch, want elke euro die je daarin gooide ging volgens mij rechtstreeks naar de provincie Groningen. Die 150.000 euro stond immers al vast, dus hoeveel er nog in die collectebussen gegooid werd maakte volgens mij niet uit.
Maar goed, niet erg boeiend.
Al met al vond ik het niet bijzonder leuk ofzo, die benefietwedstrijd, vanwege bovenstaande redenen. Kan er ook mee te maken hebben dat ik altijd naar FC Groningen ga, en dus wel leukere wedstrijden zie, maar goed, dit was voor het goede doel en dat maakt het wel weer speciaal.
Waarom zijn mensen altijd zo achterdochtig zeg. Dat geld gaat rechtstreeks naar de gemeente? Dat slaat echt nergens op. Ze ronden het bedrag af om dat meteen aan de supporters te kunnen laten zien. Dat gaat echt wel naar giro 555 hoor..quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:45 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Niet mee eens, het was de tweede helft echt FC Groningen 2 tegen BV Veendam 1, en Veendam was dan ook wat sterker, op de laatste paar minuutjes na. Het was echt een baggerpot.
In het topic over de ramp schreef ik het volgende:
[..]
Dat heeft niks met achterdocht te maken, het leek me gewoon logisch, en we hadden er op de weg terug nog lol om. Maar of het echt zo is weet ik niet, maar goed, giro 555 krijgt gewoon 150.000 euro overgemaakt volgens mij, en dus maken die laatste paar centen niet zoveel uit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen altijd zo achterdochtig zeg. Dat geld gaat rechtstreeks naar de gemeente? Dat slaat echt nergens op. Ze ronden het bedrag af om dat meteen aan de supporters te kunnen laten zien. Dat gaat echt wel naar giro 555 hoor..
Ach ja, zou ook maar zo kunnen. Ergerde me gewoon even aan wat andere mensen betreffend een soortgelijk onderwerpquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met achterdocht te maken, het leek me gewoon logisch, en we hadden er op de weg terug nog lol om. Maar of het echt zo is weet ik niet, maar goed, giro 555 krijgt gewoon 150.000 euro overgemaakt volgens mij, en dus maken die laatste paar centen niet zoveel uit.
Maar ik kan me zoals gezegd heel goed vergissen.
Dat staat buiten kijf. Ajax, Feyenoord een PSV 150.000 euro, en FCG en BV Veendam ook. Prima!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:10 schreef Noca het volgende:
Maar 150.000 door de FC en BV en alle supporters, sponsoren etc. vind ik netjes![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:20 schreef RubberenRobbie het volgende:
De FC is goed uit de winterstop gekomen. Uit met 0-3 gewonnen van ADO. Niet een topploeg, maar altijd een mooie uitslag en een goed begin van het tweede deel van de competitie
Als Nevland maar speelt. Met hem in de basis hebben we alles gewonnen!quote:Op zondag 23 januari 2005 18:29 schreef Noca het volgende:
Volgende week De Graafschap, moeten weer 3 punten zijn.
quote:GRONINGEN - Kurt Elshot verlaat FC Groningen aan het eind van het seizoen. De 27-jarige rechtsback had zijn contract met drie seizoenen kunnen verlengen, maar zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.
Elshot heeft nog geen nieuwe club. Hij is bezig aan zijn tiende seizoen bij de FC. Elshot speelde in die periode 230 competitiewedstrijden en maakte vier doelpunten. Voor zijn profloopbaan speelde Elshot voor de stad-Groninger amateurclubs Gronitas en GVAV/Rapiditas.
Jup, was ook wel te verwachten dat hij weg zou gaan...maar blijft jammerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:11 schreef S-Two het volgende:
Jammer voor Groningen... Maar dat wou hij vorig jaar toch ook al? Toen is ie nog ff bij Stoke City geweest, maar bleek het nix te zijn en is ie gewoon bij Groningen gebleven....
Ja ik hoop ook niet dat hij naar een club in de middenmoot gaat...mooie club in Engeland gun ik hem welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elshot bedankt.
Hopelijk vindt hij een leuke club in het buitenland, en speelt hij volgend jaar niet voor Willem II of andere middenmootmeuk (oftewel een concurrent ).
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:20 schreef Grunner het volgende:
Hehe, als er één speler van Groningen is die dat niet zou doen, dan is dat Kurt Elshot. Oké, twee spelers dan. Martin Drent zal zich nog liever zelf ophangen dan in Friesland te gaan voetballen...Maar ik denk niet dat Heereveen die ooit wil hebben
![]()
Ah joh, over een paar jaar kunnen jullie niet meer tegen ons aanquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:45 schreef MaxPower het volgende:
Natuurlijk zeggen die voetballers dat ze niet naar Heerenveen willen. Dat vinden de supporters mooi om te horen. Totdat ze het salarisstrookje van Heerenveen zien. Dan gaat zelfs oppergroninger Harris naar de buren.
Overigens zou ik Drent zeker wel bij Heerenveen willen zien, maar van hem geloof ik het wél als hij zegt nooit voor Heerenveen te willen voetballen.
Mooi eerbetoon..quote:Op zondag 30 januari 2005 20:56 schreef Cruoninga het volgende:
Mooi vandaag, terechte maar moeizame overwinning.
Eerbetoon aan twee in de winterstop overleden supporters:
[]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot de sterren toegetreden,
Houd je boven ons de wacht.
En ben jij soms de reden,
Van hun groen-wit licht bij nacht?
Naar NAC dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elshot bedankt.
Hopelijk vindt hij een leuke club in het buitenland, en speelt hij volgend jaar niet voor Willem II of andere middenmootmeuk (oftewel een concurrent ).
Of AZ nu blijkt dat Valencia verregaande belangstelling heeft voor Jan Kromkamp.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Voor je het weet heeft Feyenoord weer een rechtsback nodig.
Ik snap hem ook niet helemaal..ik denk dat hij zeker een betere club had kunnen krijgen!quote:Op maandag 31 januari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik las het net in Dagblad van zaterdag. Inderdaad, hij had best kunnen wachten. Voor je het weet heeft Feyenoord weer een rechtsback nodig.
Ik begreep dat een groep supporters de ingang had bestormd zodat ze niet gefouilleerd werden en dus ook geen toegangsbewijs hebben laten zien? Zo wilden ze voorkomen dat de fakkels weggenomen werden?quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:54 schreef Cruoninga het volgende:
De club gaat dus optreden tegen die fakkelactie. Ze gooien het op een bestorming van de tribune vooraf die ontstond om die fakkels binnen te krijgen en door twijfelachtig optreden van de bereden politie, maar alles wijst erop dat dat gewoon een stok is om mee te slaan.
De uitvoering wordt het door Hans Nijland de hemel in geprezen, maar de voorbereiding dus afgekeurd.
De manier hoe de club nu ook naar buiten treed op fcgroningen.nl is ook te scheef voor woorden.
De uitvoering kan je wel waarderen, maar de voorbereiding had er dus nooit moeten zijn? Dat gaat niet echt samen volgens mij.quote:Mooi eerbetoon..
*stil is*
Dat doen ze dus wel. Al is het indirect omdat die actie zelf zo goed is ontvangen.quote:Ik hoop in ieder geval niet dat men optreed tegen de fakkelactie.
Tuurlijk moet de voorbereiding er zijn, ik vroeg me alleen af of dat niet anders had gekund.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:21 schreef Cruoninga het volgende:
Jij kan die bestormingsactie niet waarderen maar je post hierboven:
[..]
De uitvoering kan je wel waarderen, maar de voorbereiding had er dus nooit moeten zijn? Dat gaat niet echt samen volgens mij.
Heb je gelijk in. Ik ken alleen die kant van het verhaal en ging daar dus vanuit.quote:Het ligt trouwens wel wat genuanceerder. Die zogenaamde bestorming (lees: duw en trekwerk) is mede veroorzaakt door de politie te paard die zich daar nogal twijfelachtig heeft gedragen. Het is zo frapant dat de club dat gewoon kan benoemen en ze vervolgens al een hard gemaakte beschuldiging hebben. Hun woord is gelijk de waarheid.
Ik weet niet of er geprobeerd was om de fakkelactie te voorkomen. Dat zou betekenen dat ze er van te voren dus wel van op de hoogte waren?quote:En als het niet zou gaan om die fakkels op zichzelf maar om de bestorming vooraf vraag ik me af waardoor die bestorming is ontstaan. Dat had toevallig niets te maken met een poging om die fakkels vooraf te voorkomen? Dan wordt er dus indirect alsnog opgetreden tegen die actie, maar krijgt het naar buiten toe een andere naam. Wel zo handig immers, wanneer er zelfs in de media lovend over het gebeuren wordt gesproken.
Volgens mij gaat het niet om het naar binnen meenemen, maar op de manier waarop dit gedaan is.quote:Dus de actie is goed met dat vuurwerk, daar lopen Nijland en co nu mee te pronken. Maar het naar binnen nemen wordt veroordeeld. heel apart.
Dat is mooi om te horen! En dan is het doel bereikt jaquote:Ik hoorde dat de familie's van de twee overleden supporters het prachtig vonden. Doel bereikt lijkt me dan. Een gebroken vinger geneest wel weer, en in dit geval kunnen we ook met recht stellen dat het doel de middelen meer dan geheiligd heeft.
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar ik ben het met Cruoninga eens dat hier het doel de middelen heiligde. Ook snap ik dat het risico op verbod niet is genomen. De club zou daarom moeten inzien dat het risico op verbod van dit soort acties moet worden afgeschaft, m.a.w. ze moeten toezeggen dat bepaalde dingen onder bepaalde omstandigheden zullen worden toegestaan, zodat er geen onheilige middelen hoeven worden aangewend voor goede doelen.
Geen idee. Beetje vreemd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:18 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
Wat deden die paarden daar? Hen gestamp voorkwam nou niet bepaald oproer, in tegendeel dus.
Hoe dan? Die dingen moesten naar binnen worden gesmokkeld omdat het risico niet kon worden genomen dat de actie in zijn geheel zou zijn verboden. Die kans was veel te groot en het belang ervan te groot.quote:Tuurlijk moet de voorbereiding er zijn, ik vroeg me alleen af of dat niet anders had gekund.
Zonder weten van de club dus. Waarom dat zo is heb ik al meedere keren uitgelegd.quote:Volgens mij gaat het niet om het naar binnen meenemen, maar op de manier waarop dit gedaan is.
Ik val helemaal nergens over. Ik vind alleen dat overleg misschien handiger geweest was.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zonder weten van de club dus. Waarom dat zo is heb ik al meedere keren uitgelegd.
Dat het op het moment zelf onverwachts en ongepland wat uit de hand liep is dus alles waar jij over valt?
quote:Eigen site voor de Groningen Fanatics
De Groningen Fanatics (GF) groeien met de dag. Tifo-acties in het stadion, de GF-merchandise en nog meer plannen in het verschiet. Met de komst van een eigen website denken we ons weer een stap in de goede richting te begeven. De site die te vinden is onder www.groningenfanatics.nl staat vol met nieuwtjes over de GF en wordt je op deze manier op de hoogte gehouden over de Tifo-acties. Daarnaast zijn er op de site veel fotoverslagen te vinden van de voorbereidingen en wedstrijden zelf, kan je GF-merchandise bestellen en kan je je mening geven op het forum.
Bron: GroningenFanatics.nl
Kom op Grun, pak de draad weer op vanavond.quote:Aan de vooravond van de wedstrijd tussen FC Groningen en Vitesse hebben de beide trainers verschillende uitgangspunten. Ron Jans heeft met de FC iets recht te zetten. Edward Sturing probeert de druk juist van zijn ploeg te halen.
Ron Jans in het programmaboekje van vanavond: "Als reactie op de vorige week moeten we nu laten blijken dat het een negatieve uitschieter is geweest. Dat het eenmalig was, en dat we weer terug bij ons oude niveau willen komen. ... Iedereen is er aan toe om het recht te zetten en zal gebrand zijn op een goed resultaat. Het is nog geen garantie voor de drie punten, maar vanavond is de eis dat iedereen tot op de bodem zal gaan!"
Edward Sturing, die met Vitesse momenteel vijfde staat, meldde aan Omroep Gelderland: "Europees voetbal is geen thema. Wij hebben een andere doelstelling, wat niet wil zeggen dat we het niet willen halen. Want nu lees ik weer dat we te voorzichtig zijn, maar de doelstelling blijft acht tot en met twaalf. ... Iedereen dwingt mij nu om andere dingen te gaan roepen, maar daar begin ik niet aan. Eerst moeten we onze doelstelling maar eens realiseren. Bij winst in Groningen komt dat dichterbij."
Bron: www.fcgroningen.nl
Inderdaad...erg kut!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:25 schreef Cruoninga het volgende:
Verloren, kut dus.
Elleboog.... Elleboog... Elleboog...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:22 schreef -Hans- het volgende:
BELACHELIJK !!! de actie op Drent dus, jezus daar had die man diep rood voor MOETEN krijgen. Vanavond nog maar een keer Studio Voetbal checken voor de beelden, te bizar.
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Elleboog.... Elleboog... Elleboog...
"De elleboog van de week"
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:07 schreef Stpan het volgende:
Trrring heej, werd FCG daar ff genaaid. Dat FCT de wedstrijd nog mocht eindigen met 10 man. Shoukov had natuurlijk rood moet krijgen voor zijn Karate Kid immitatie. En Majstorovicwat ziet Bossen wel? Dat is dus een onthouden pingel. En als aanhanger van de 'hands is hands'-school heb ik ook nog een ander moment gezien waarop de bal op de stip kon. Bossen
Mooie plaatjes van de Euroborg (hij gaat toch anders heten?) trouwens.
Maar een penalty is een penalty is het niet?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:53 schreef Moody het volgende:
een half uur spelen tegen 10 man en maar 1 kansje creëren is niet genoeg om te mogen mekkeren om een penalty.
Dan ken jij Martin Drent nietquote:Op maandag 21 februari 2005 09:55 schreef vanBoeschoten het volgende:
Whehehehehehehe, die dooie Martin Drent zal niet gauw meer "kom maar" zeggen en gebaren tegen die kale verdediger
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:51 schreef Moody het volgende:
Maar ik blijf de trap van Shoukov vele malen erger vinden dan de sprongen van Majstro. Shoukov had de ogen van die speler eruit kunnen trappen. Drent heeft alleen een beetje hoofdpijn
neej dat klopt....quote:
Hehe, dat is waarquote:Op maandag 21 februari 2005 10:01 schreef vanBoeschoten het volgende:
maar ik vond het toch wel een beetje grappig dat ie: "kom maar" zei en meteen daarna er weer een te pakken had
Ze moeten nu oppassen voor beneden want ADO, NEC en de Graafschap komen hard dichterbij. Het kan snel verkeren...quote:Op zondag 30 januari 2005 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nog maar zeven verwijderd van de 4e plaats.![]()
Jullie ook bedankt he.. achterlijke criminele verdedigers/mdidenvelders van FC Twente voor het wederom molesteren van enkele spelers.. Dappere gasten daar...quote:Op maandag 21 februari 2005 13:24 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt he.. achterlijke criminelen van FC Groningen voor het wederom molesteren van enkele bussen.. Dappere gasten daar......
quote:GRONINGEN - Martin Drent blijft bij FC Groningen.
De 34-jarige spits stond in de belangstelling van de Chinese club Gimde FC, maar de onderhandelingen over een overgang zijn woensdagmiddag afgeketst. Drent had wel oren naar een transfer, maar volgens de aanvaller twijfelde de voorzitter van Gimde FC te lang. Daardoor verdween bij Drent het goede gevoel over de voortzetting van zijn carriere in China. Hij maakt nu gewoon het seizoen af bij FC Groningen.
Jammer voor hem en voor FCG. Hadden we mooi nog wat geld kunnen vangen. Kan ie nu toch nog de laatste goal in het Oosterpark en de eerste in de Euroborg maken...quote:Drent blaast transfer naar Ginde FC af
23 februari, 14:46 uur
Martin Drent blijft bij FC Groningen. De spits heeft geen goed gevoel over het enthousiasme van de voltallige Chinese delegatie. Vanmiddag heeft hij aan Ginde FC aangegeven dat hij zal afzien van een transfer naar de Chinese club uit Shenyang.
Vanaf afgelopen woensdag zijn gesprekken gevoerd met de achtkoppige delegatie uit China, nadat bekend werd dat de ploeg belangstelling voor Drent heeft. Vanaf afgelopen zondag zijn tussen de technische staf en begeleiding van Ginde FC gesprekken gevoerd. Daarbij is met name trainer Martin Koopman een voorvechter geweest voor de komst van Drent naar China.
Bij Drent leefde niet de volle overtuiging dat de hele delegatie even enthousiast was over zijn komst: "Met name mijn gevoel bij de General Manager Yu Lei, die bij alle gesprekken aanwezig was, is dat hij niet 100% overtuigd is. Omdat ik op het punt stond een hele belangrijke stap te nemen, heb ik besloten om het niet te doen. Ik blijf definitief bij de mooiste club van Nederland."
Bron: Internetredactie FC Groningen
Heb je daar een link van misschien? Nevland knalde de bal er weer schitterend in vanavond. De goals vielen daarna wel erg makkelijk. NAC zit in een flinke dip. Groningen heeft daar goed van geprofiteerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef S-Two het volgende:
De column in het dagblad van het noorden ging over Martin Drent. Was een erg leuke column.
Nee, helaas... En de scanner is ook stuk...quote:Op zondag 27 februari 2005 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je daar een link van misschien? Nevland knalde de bal er weer schitterend in vanavond. De goals vielen daarna wel erg makkelijk. NAC zit in een flinke dip. Groningen heeft daar goed van geprofiteerd.
Ik vond hem nogal flauw en voorspelbaar met grapjes over de Chinese namen en dat ze de r als l uitspreken. Nu vind ik de columns van Paul Bosman nooit echt geweldig...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef S-Two het volgende:
De column in het dagblad van het noorden ging over Martin Drent. Was een erg leuke column.
Zal hem zo hier wel ff plaatsen...quote:Op zondag 27 februari 2005 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je daar een link van misschien?
de r als de l???quote:Op maandag 28 februari 2005 22:10 schreef Albertinho het volgende:
[..]
Ik vond hem nogal flauw en voorspelbaar met grapjes over de Chinese namen en dat ze de r als l uitspreken. Nu vind ik de columns van Paul Bosman nooit echt geweldig...
[..]
Zal hem zo hier wel ff plaatsen...
quote:Drent in China
De afloop van de wel/niet-transfer van Martin Drent naar China was niet opzienbarend. In aanleg was de hele kwestie dat natuurlijk wel: Drent die op de voetbalbejaarde leeftijd van 34 jaar dreigt te gaan pionieren in een nog voetbal-te-ontginnen deel van China.
Ook al zou ze slechts voor acht maanden zijn, ik vond het meteen een combinatie die niet kon. Ziet u het wél voor u, gevoelsmens Drent in één elftal met verder allemaal chinezen die hij onmogelijk ooit uit elkaar had kunnen houden? Om van de namen maar te zwijgen (of juist niet: Li, Mi, Ni, Hi; lastig hoor).
En dan de tegenstanders. Hoe anders dan met een flinke uppercut hadden zij het luchtgevaar Drent kunnen bestrijden? En daar begin de ellende pas, want die Chinezen zijn echt niet allemaal zo herkenbaar als Majstorovic. Drent voor de Chinese tuchtcommissie: 'Het was die ene gele met dat zwarte haar'. Tuchtcommissie: 'Meneel Dlent, bedoelt u Wong, Song, Hong of Dong?'. Drent: 'Ja, eh, zoek dat even lekker zelf uit'. En dat zou zich dan elke week herhalen.
Merkwaardig was dat Drent blijkbaarhelemaal niet opzag tegen het Chinese leven buiten het voetbal om. Weliswaar gaf hij aan zijn maaltijden niet met stokjes te willen nuttigen, maar lekker vaak babi pangang eten, ach, dat leek hem wel wat. Wat zou Drent bedrogen zijn uitgekomen! China en babi pangang? Niks daarvan, babi pangang komt uit Indonesië, Martin!
En dan nu mijn oproep aan de heren Nijland, Veldmate en Jans om Drent alsjeblieft tegen zichzelf in bescherming te nemen en hem onmiddellijk een nieuw contract aan te bieden. Voor onbepaalde duur. Want Drent schijnt nu in de serieuze belangstelling te staan van Cambuur Leeuwarden, een club uit het verre Friesland. Drent zelf staat er niet eens onwelwillend tegenover, maar ook dit kan niets anders worden dan een onmogelijke combinatie: 'Die verkleedpartijen hoeven voor mij niet zo nodig', zei Drent vooruitlopend op de mogelijke transfer, 'maar bij de Friezen lekker carnaval vieren, dat lijkt me wel wat.'
Jammer, net nu de FC in vorm is, het veld zwaar en PSV aan de vooravond van hun belangrijkste wedstrijd sinds 1988 staat. Een idealer moment om PSV weer eens te verslaan was er niet.quote:De wedstrijd FC Groningen - PSV zal morgen geen doorgang vinden. Door de ijsvorming die op het veld is ontstaan, is het onverantwoord om te spelen in het Oosterpark. Bovendien zou de situatie op de tribunes gevaar opleveren voor de bezoekers.
Z'n contract loopt tot 2008.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:29 schreef Grunner het volgende:
En laat ze dat nog maar een tijdje doen. Ben bang dat we hem aan het einde van volgend seizoen kwijt zullen raken. Hopen dat we er een aardig centje aan verdienen...
Kwalijke zaak danquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
0-1 verloren dus. Ik was er niet bij waardoor mijn reeks van 84 bezochte competitewedstrijden (uit en thuis) op rij bij deze is verbroken.
Maar voor zover mijn persoonlijke statistieken
Groningen begon pas te laat met drukken.quote:Ik hoorde dat FCG als een natte krant stond te ballen en PSV het wel best vond. Klopt dat? Drent nog op de paal las ik op teletekst. En koploper PSV was met het inmense aantal van maarliefst twee bussen in Groningen...
Zo, indrukwekkende reeks! Ik was er vandaag ook niet, zo maar even naar SS kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
0-1 verloren dus. Ik was er niet bij waardoor mijn reeks van 84 bezochte competitewedstrijden (uit en thuis) op rij bij deze is verbroken.
Maar voor zover mijn persoonlijke statistieken
Ik hoorde dat FCG als een natte krant stond te ballen en PSV het wel best vond. Klopt dat? Drent nog op de paal las ik op teletekst. En koploper PSV was met het inmense aantal van maarliefst twee bussen in Groningen...
Donderdagavond vind ik geen excuus. PSV is een topclub die in principe elk uitvak vol moet kunnen krijgen. Waarom gaan er dan wel 2000 man mee naar de Europacup wedstrijden? Die zijn toch ook door de week. Maar dit is allemaal een beetje off-topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Bobu het volgende:
Famous for not traveliing...blabla, welke oetlul verplaatst een wedstrijd naar donderdagavond. De bussen vertrokken om 14.30 en die zullen wel pas 's nachts weer in Eindhoven gearriveerd zijn. Ik ben voor het derde jaar op rij maar weer op ZO gaan zitten. Altijd leuk met wat sfeer achter je. Wedstrijd zelf was drama, maar PSV speelde op de handrem en nam de 3 punten mee. Topavondje dus
Ja jammer hè. Zag het voor de wedstrijd helemaal zitten maar mocht niet zo zijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooi doelpunt van Nevland. Jammer dat we het linkerrijtje net niet in dit topic hebben kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |