abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25190757
Whehehehehehehe, die dooie Martin Drent zal niet gauw meer "kom maar" zeggen en gebaren tegen die kale verdediger
  maandag 21 februari 2005 @ 09:59:03 #252
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25190800
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:55 schreef vanBoeschoten het volgende:
Whehehehehehehe, die dooie Martin Drent zal niet gauw meer "kom maar" zeggen en gebaren tegen die kale verdediger
Dan ken jij Martin Drent niet
  maandag 21 februari 2005 @ 10:00:54 #253
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25190816
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:51 schreef Moody het volgende:
Maar ik blijf de trap van Shoukov vele malen erger vinden dan de sprongen van Majstro. Shoukov had de ogen van die speler eruit kunnen trappen. Drent heeft alleen een beetje hoofdpijn
Daar heb je gelijk in.
pi_25190820
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:59 schreef Noca het volgende:

[..]

Dan ken jij Martin Drent niet
neej dat klopt....

en die ellebogen waren eigenlijk ook niet normaal...

maar ik vond het toch wel een beetje grappig dat ie: "kom maar" zei en meteen daarna er weer een te pakken had
  maandag 21 februari 2005 @ 10:07:38 #255
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25190887
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:01 schreef vanBoeschoten het volgende:
maar ik vond het toch wel een beetje grappig dat ie: "kom maar" zei en meteen daarna er weer een te pakken had
Hehe, dat is waar
pi_25191621
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:

Nog maar zeven verwijderd van de 4e plaats.
Ze moeten nu oppassen voor beneden want ADO, NEC en de Graafschap komen hard dichterbij. Het kan snel verkeren...
  Moderator maandag 21 februari 2005 @ 13:24:05 #257
8781 crew  Frutsel
pi_25193034
Bedankt he.. achterlijke criminelen van FC Groningen voor het wederom molesteren van enkele bussen.. Dappere gasten daar......
pi_25196641
quote:
Op maandag 21 februari 2005 13:24 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt he.. achterlijke criminelen van FC Groningen voor het wederom molesteren van enkele bussen.. Dappere gasten daar......
Jullie ook bedankt he.. achterlijke criminele verdedigers/mdidenvelders van FC Twente voor het wederom molesteren van enkele spelers.. Dappere gasten daar...

pi_25197013
Als je dat molesteren noemt, zou ik nooit in Engeland of Schotland gaan voetballen als ik jou was
En Johan Derken is het met me eens hoorde ik vanavond....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_25216197
quote:
GRONINGEN - Martin Drent blijft bij FC Groningen.

De 34-jarige spits stond in de belangstelling van de Chinese club Gimde FC, maar de onderhandelingen over een overgang zijn woensdagmiddag afgeketst. Drent had wel oren naar een transfer, maar volgens de aanvaller twijfelde de voorzitter van Gimde FC te lang. Daardoor verdween bij Drent het goede gevoel over de voortzetting van zijn carriere in China. Hij maakt nu gewoon het seizoen af bij FC Groningen.

Bron: www.rtvnoord.nl

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25219491
quote:
Drent blaast transfer naar Ginde FC af
23 februari, 14:46 uur

Martin Drent blijft bij FC Groningen. De spits heeft geen goed gevoel over het enthousiasme van de voltallige Chinese delegatie. Vanmiddag heeft hij aan Ginde FC aangegeven dat hij zal afzien van een transfer naar de Chinese club uit Shenyang.

Vanaf afgelopen woensdag zijn gesprekken gevoerd met de achtkoppige delegatie uit China, nadat bekend werd dat de ploeg belangstelling voor Drent heeft. Vanaf afgelopen zondag zijn tussen de technische staf en begeleiding van Ginde FC gesprekken gevoerd. Daarbij is met name trainer Martin Koopman een voorvechter geweest voor de komst van Drent naar China.

Bij Drent leefde niet de volle overtuiging dat de hele delegatie even enthousiast was over zijn komst: "Met name mijn gevoel bij de General Manager Yu Lei, die bij alle gesprekken aanwezig was, is dat hij niet 100% overtuigd is. Omdat ik op het punt stond een hele belangrijke stap te nemen, heb ik besloten om het niet te doen. Ik blijf definitief bij de mooiste club van Nederland."

Bron: Internetredactie FC Groningen
Jammer voor hem en voor FCG. Hadden we mooi nog wat geld kunnen vangen. Kan ie nu toch nog de laatste goal in het Oosterpark en de eerste in de Euroborg maken...
pi_25270054
Tussenstand NAC - Groningen 1-1 (bijna rust).

Nevland heeft het doel weer gevonden.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:20:56 #263
82589 S-Two
barba macacu
pi_25270233
De column in het dagblad van het noorden ging over Martin Drent. Was een erg leuke column .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25272739
Wie viel het nog meer op dat de NAC spelers wel érg sloon oogden?! Leek wel derde klas amateurs joh. Bal inleveren en dan er met een houding blijven staan van 'achjaaa..'.
Het was echt schokkend vond ik. Het was echt niet dat Groningen zo goed was. Volgens mij zijn de NAC spelers omgekocht
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_25274364
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef S-Two het volgende:
De column in het dagblad van het noorden ging over Martin Drent. Was een erg leuke column .
Heb je daar een link van misschien? Nevland knalde de bal er weer schitterend in vanavond. De goals vielen daarna wel erg makkelijk. NAC zit in een flinke dip. Groningen heeft daar goed van geprofiteerd.
That's all folks!
pi_25276191
Heerlijke pot!

Het duurt nog een half uur voor Studio Sport herhaald wordt.
  zondag 27 februari 2005 @ 02:08:23 #267
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_25276240
Ja! Europees overwinteren kan nu weer een doel zijn voor de mannen van Ron Jans.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_25276685
Ja, nu!
  zondag 27 februari 2005 @ 02:42:43 #269
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_25276768
1e ronde Kilmarnock er uit zetten.....

Dan de pool met Villareal, Hertha BSC, Excelsior Moeskroen en Ceahlul Ploiesti overleven om over een klein jaar alweer op te mogen draven tegen het machtige Sevilla, dat zich in de heenwedstrijd verkijkt op het scorende vermogen van Erik Nevland en thuis het net niet weet te vinden...
Ull de llebre.
pi_25276826
Met Moeskroen en Ploiesti vegen we de vloer aan.
  zondag 27 februari 2005 @ 10:29:40 #271
82589 S-Two
barba macacu
pi_25278712
quote:
Op zondag 27 februari 2005 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Heb je daar een link van misschien? Nevland knalde de bal er weer schitterend in vanavond. De goals vielen daarna wel erg makkelijk. NAC zit in een flinke dip. Groningen heeft daar goed van geprofiteerd.
Nee, helaas... En de scanner is ook stuk...
  zondag 27 februari 2005 @ 10:31:41 #272
82589 S-Two
barba macacu
pi_25278722
Het derde doelpunt was trouwens buitenspel, en bij de 4-1 lag de bal niet stil bij de vrije trap die genomen werd. Desalniettemin toch gewoon een goede overwinning!
pi_25280799
Klopt, wat dat betreft vielen de beslissingen deze week onze kant uit.
  zondag 27 februari 2005 @ 14:32:47 #274
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25281662
Nevland is eigenlijk veel te goed voor groningen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25281862
Toen ik in de buurt van Breda een telefoontje kreeg vanuit Groningen dat het daar hevig sneeuwde was ik nog even bang voor hetzelfde scenario als vorig jaar toen de wedstrijd na 17 minuten door sneeuw werd gestaakt. Gelukkig is het deze keer wel door gegaan en hoe! Maar we zijn er nog lang niet hoor. De ene week spelen we goed en de week erop weer super slecht. De gedachte alleen al aan het woord Europees gaat mij veel te ver. Laten we blij zijn als we aan het eind van de rit op de plaats staan waar we nu staan, dat zal al moeilijk genoeg worden. Volgende week zondag PSV-thuis weer een vrijwel zekere nederlaag. Maar laten we nu nog maar even genieten van de 3-punter in Breda gisteravond!
pi_25281950
Dat we Europees voetbal gaan halen is natuurlijk geouwehoer (hoewel het niet uitgesloten is ).

En PSV heeft tussendoor nog een zware wedstrijd tegen TOP Oss.
pi_25302419
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef S-Two het volgende:
Ik vond hem nogal flauw en voorspelbaar met grapjes over de Chinese namen en dat ze de r als l uitspreken. Nu vind ik de columns van Paul Bosman nooit echt geweldig...
quote:
Op zondag 27 februari 2005 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Heb je daar een link van misschien?
Zal hem zo hier wel ff plaatsen...
  maandag 28 februari 2005 @ 22:17:07 #278
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25302544
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:10 schreef Albertinho het volgende:

[..]

Ik vond hem nogal flauw en voorspelbaar met grapjes over de Chinese namen en dat ze de r als l uitspreken. Nu vind ik de columns van Paul Bosman nooit echt geweldig...
[..]

Zal hem zo hier wel ff plaatsen...
de r als de l??? geniaal, geniaal

Bernie en ik zijn tof.
pi_25302790
quote:
Drent in China
De afloop van de wel/niet-transfer van Martin Drent naar China was niet opzienbarend. In aanleg was de hele kwestie dat natuurlijk wel: Drent die op de voetbalbejaarde leeftijd van 34 jaar dreigt te gaan pionieren in een nog voetbal-te-ontginnen deel van China.
Ook al zou ze slechts voor acht maanden zijn, ik vond het meteen een combinatie die niet kon. Ziet u het wél voor u, gevoelsmens Drent in één elftal met verder allemaal chinezen die hij onmogelijk ooit uit elkaar had kunnen houden? Om van de namen maar te zwijgen (of juist niet: Li, Mi, Ni, Hi; lastig hoor).
En dan de tegenstanders. Hoe anders dan met een flinke uppercut hadden zij het luchtgevaar Drent kunnen bestrijden? En daar begin de ellende pas, want die Chinezen zijn echt niet allemaal zo herkenbaar als Majstorovic. Drent voor de Chinese tuchtcommissie: 'Het was die ene gele met dat zwarte haar'. Tuchtcommissie: 'Meneel Dlent, bedoelt u Wong, Song, Hong of Dong?'. Drent: 'Ja, eh, zoek dat even lekker zelf uit'. En dat zou zich dan elke week herhalen.
Merkwaardig was dat Drent blijkbaarhelemaal niet opzag tegen het Chinese leven buiten het voetbal om. Weliswaar gaf hij aan zijn maaltijden niet met stokjes te willen nuttigen, maar lekker vaak babi pangang eten, ach, dat leek hem wel wat. Wat zou Drent bedrogen zijn uitgekomen! China en babi pangang? Niks daarvan, babi pangang komt uit Indonesië, Martin!
En dan nu mijn oproep aan de heren Nijland, Veldmate en Jans om Drent alsjeblieft tegen zichzelf in bescherming te nemen en hem onmiddellijk een nieuw contract aan te bieden. Voor onbepaalde duur. Want Drent schijnt nu in de serieuze belangstelling te staan van Cambuur Leeuwarden, een club uit het verre Friesland. Drent zelf staat er niet eens onwelwillend tegenover, maar ook dit kan niets anders worden dan een onmogelijke combinatie: 'Die verkleedpartijen hoeven voor mij niet zo nodig', zei Drent vooruitlopend op de mogelijke transfer, 'maar bij de Friezen lekker carnaval vieren, dat lijkt me wel wat.'
pi_25302848
Dagblad van het Noorden.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:10:07 #281
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_25357061
Ron Jans geeft de mannen ijsvrij. Zoals het hoort!

Ik heb het gevoel dat PSV van een koude kermis thuis gaat komen.
Ull de llebre.
pi_25385228
quote:
De wedstrijd FC Groningen - PSV zal morgen geen doorgang vinden. Door de ijsvorming die op het veld is ontstaan, is het onverantwoord om te spelen in het Oosterpark. Bovendien zou de situatie op de tribunes gevaar opleveren voor de bezoekers.

Jammer, net nu de FC in vorm is, het veld zwaar en PSV aan de vooravond van hun belangrijkste wedstrijd sinds 1988 staat. Een idealer moment om PSV weer eens te verslaan was er niet.
pi_25396895
Zonde inderdaad Frits, het had er ingezeten!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25507533
Prima wedstrijd tegen FC Utrecht, maar er resteert een hamvraag: waarom heeft geen andere club Nevland gekocht? Hebben ze \'m gewoon over het hoofd gezien?
pi_25512003
En laat ze dat nog maar een tijdje doen. Ben bang dat we hem aan het einde van volgend seizoen kwijt zullen raken. Hopen dat we er een aardig centje aan verdienen...
  maandag 14 maart 2005 @ 21:56:58 #286
82589 S-Two
barba macacu
pi_25513095
Weer twee goede doelpunten van Nevland. Het werd dan ook wel een keertje tijd maar nu hebben jullie echt een superspits aangekocht .
pi_25515170
quote:
Op maandag 14 maart 2005 10:29 schreef Grunner het volgende:
En laat ze dat nog maar een tijdje doen. Ben bang dat we hem aan het einde van volgend seizoen kwijt zullen raken. Hopen dat we er een aardig centje aan verdienen...
Z'n contract loopt tot 2008.
pi_25517120
Dat betekent dus dat ze een leuk bedrag aan hem kunnen verdienen.
That's all folks!
pi_25553956
0-1 verloren dus. Ik was er niet bij waardoor mijn reeks van 84 bezochte competitewedstrijden (uit en thuis) op rij bij deze is verbroken.
Maar voor zover mijn persoonlijke statistieken

Ik hoorde dat FCG als een natte krant stond te ballen en PSV het wel best vond. Klopt dat? Drent nog op de paal las ik op teletekst. En koploper PSV was met het inmense aantal van maarliefst twee bussen in Groningen...
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:16:51 #290
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25554094
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:
0-1 verloren dus. Ik was er niet bij waardoor mijn reeks van 84 bezochte competitewedstrijden (uit en thuis) op rij bij deze is verbroken.
Kwalijke zaak dan
quote:
Ik hoorde dat FCG als een natte krant stond te ballen en PSV het wel best vond. Klopt dat? Drent nog op de paal las ik op teletekst. En koploper PSV was met het inmense aantal van maarliefst twee bussen in Groningen...
Groningen begon pas te laat met drukken.
Verders beide ploegen een keer een bal op de paal en je weet het;

PSV;Famous for not travelling
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:32:59 #291
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25554555
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Cruoninga het volgende:

Zo, indrukwekkende reeks! Ik was er vandaag ook niet, zo maar even naar SS kijken.

PSV speelde ook niet geweldig begreep ik..zondag Willem II, dat moet kunnen.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:32:25 #292
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_25563441
Famous for not traveliing...blabla, welke oetlul verplaatst een wedstrijd naar donderdagavond. De bussen vertrokken om 14.30 en die zullen wel pas 's nachts weer in Eindhoven gearriveerd zijn. Ik ben voor het derde jaar op rij maar weer op ZO gaan zitten. Altijd leuk met wat sfeer achter je. Wedstrijd zelf was drama, maar PSV speelde op de handrem en nam de 3 punten mee. Topavondje dus
pi_25563718
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Bobu het volgende:
Famous for not traveliing...blabla, welke oetlul verplaatst een wedstrijd naar donderdagavond. De bussen vertrokken om 14.30 en die zullen wel pas 's nachts weer in Eindhoven gearriveerd zijn. Ik ben voor het derde jaar op rij maar weer op ZO gaan zitten. Altijd leuk met wat sfeer achter je. Wedstrijd zelf was drama, maar PSV speelde op de handrem en nam de 3 punten mee. Topavondje dus
Donderdagavond vind ik geen excuus. PSV is een topclub die in principe elk uitvak vol moet kunnen krijgen. Waarom gaan er dan wel 2000 man mee naar de Europacup wedstrijden? Die zijn toch ook door de week. Maar dit is allemaal een beetje off-topic.

Ik kan me niet herinneren ooit zo'n slechte wedstrijd te hebben gezien. Dit is de verdienste van PSV, maar oh zo frustrerend om naar te kijken. Je weet gewoon na 10 minuutjes dat er geen goal in zit. Maar goed, het kon minder. Op naar zondag!
  zondag 20 maart 2005 @ 16:47:57 #294
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25613348
Slechte wedstrijd van beide kanten vandaag en imo een terecht gelijkspel. Weer Nevland die weet te scoren, een keer in een thuiswedstrijd

Seedorf speelde bagger en Krstev net zo....verschrikkelijk gewoon. Kurt vond ik matig, speelde niet zoals hij dat normaal doet. Bechan vond ik nog wel een lichtpuntje vandaag, durft zo nu en dan nog eens een actie te maken.

Willem II was slecht, Groningen bijna nog slechter...gelijkspel lijkt mij terecht.
pi_25613400
Die Seedorf was echt om te huilen!
  zondag 20 maart 2005 @ 16:53:16 #296
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25613495
Die handsbal van de muur van de FC was wel mooi trouwens, net als die van Kurt aan de zijlijn.

edit: ik heb trouwens grote twijfels of de goal van Willem II niet buitenspel was. De grens ging tot 2 keer toe met de vlag omhoog, maar op onverklaarbare wijze vond hij het ineens geen buitenspel meer toen de bal over de doellijn ging...ben benieuwd of het bij Studio sport goed te zien is.

[ Bericht 62% gewijzigd door Noca op 20-03-2005 17:32:48 ]
  zondag 20 maart 2005 @ 20:29:32 #297
82589 S-Two
barba macacu
pi_25618689
Was dus geen buitenspel.
pi_25618938
Pff, heb net SS (Studio Sport) gezien en wat stond die verdediging van FCG slecht te spelen zeg! Ze liepen twee keer (waaronder 1x bij het 1e doelpunt van willem II) gewoon achteruit, ipv dat minimaal 1 man druk op de bal zet.. Maja, iig 1 puntje
pi_25618984
Nee was geen buitenspel. Vanmiddag in het stadion leek dat wel zo vanaf onze plek, en de grens had inderdaad eerst stellig de vlag omhoog.
Ik vond dat ze er bij SS nog iets van hadden gemaakt hoor, twas namelijk echt niet best
pi_25619264
Mooi doelpunt van Nevland. Jammer dat we het linkerrijtje net niet in dit topic hebben kunnen halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')