abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:05:28 #201
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24742193
quote:
GRONINGEN - Kurt Elshot verlaat FC Groningen aan het eind van het seizoen. De 27-jarige rechtsback had zijn contract met drie seizoenen kunnen verlengen, maar zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.

Elshot heeft nog geen nieuwe club. Hij is bezig aan zijn tiende seizoen bij de FC. Elshot speelde in die periode 230 competitiewedstrijden en maakte vier doelpunten. Voor zijn profloopbaan speelde Elshot voor de stad-Groninger amateurclubs Gronitas en GVAV/Rapiditas.
Jammer Kurt. Hij gaat voor een nieuwe uitdaging.

10 jaar trouwe dienst, vaste kracht! Ik gun hem het allerbeste, hoop dat hij een goede club kan vinden!

Kurt
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:11:31 #202
82589 S-Two
barba macacu
pi_24742277
Jammer voor Groningen... Maar dat wou hij vorig jaar toch ook al? Toen is ie nog ff bij Stoke City geweest, maar bleek het nix te zijn en is ie gewoon bij Groningen gebleven....
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:17:00 #203
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24742360
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:11 schreef S-Two het volgende:
Jammer voor Groningen... Maar dat wou hij vorig jaar toch ook al? Toen is ie nog ff bij Stoke City geweest, maar bleek het nix te zijn en is ie gewoon bij Groningen gebleven....
Jup, was ook wel te verwachten dat hij weg zou gaan...maar blijft jammer
pi_24748285
Elshot bedankt.

Hopelijk vindt hij een leuke club in het buitenland, en speelt hij volgend jaar niet voor Willem II of andere middenmootmeuk (oftewel een concurrent ).
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 22:36:58 #205
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24749820
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elshot bedankt.

Hopelijk vindt hij een leuke club in het buitenland, en speelt hij volgend jaar niet voor Willem II of andere middenmootmeuk (oftewel een concurrent ).
Ja ik hoop ook niet dat hij naar een club in de middenmoot gaat...mooie club in Engeland gun ik hem wel
pi_24750757
Laat maar komen die Elshot. Hoeft ie niet te verhuizen en heeft ie toch een nieuwe uitdaging.
pi_24756688
Hehe, als er één speler van Groningen is die dat niet zou doen, dan is dat Kurt Elshot. Oké, twee spelers dan. Martin Drent zal zich nog liever zelf ophangen dan in Friesland te gaan voetballen... Maar ik denk niet dat Heereveen die ooit wil hebben
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:27:11 #208
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24756821
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:20 schreef Grunner het volgende:
Hehe, als er één speler van Groningen is die dat niet zou doen, dan is dat Kurt Elshot. Oké, twee spelers dan. Martin Drent zal zich nog liever zelf ophangen dan in Friesland te gaan voetballen... Maar ik denk niet dat Heereveen die ooit wil hebben

Nee ik denk ook niet dat hij dat gaat doen.

Ik zag twee dagen terug iets op Oog tv met Danny Buijs, die zal ook niet zo snel naar heerenveen vertrekken ook al is hij geen echt Groninger. Hij vond het maar belachelijk dat ze daar voor het volkslied van friesland moeten staan
pi_24757162
Natuurlijk zeggen die voetballers dat ze niet naar Heerenveen willen. Dat vinden de supporters mooi om te horen. Totdat ze het salarisstrookje van Heerenveen zien. Dan gaat zelfs oppergroninger Harris naar de buren.

Overigens zou ik Drent zeker wel bij Heerenveen willen zien, maar van hem geloof ik het wél als hij zegt nooit voor Heerenveen te willen voetballen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:00:17 #210
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24757396
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:45 schreef MaxPower het volgende:
Natuurlijk zeggen die voetballers dat ze niet naar Heerenveen willen. Dat vinden de supporters mooi om te horen. Totdat ze het salarisstrookje van Heerenveen zien. Dan gaat zelfs oppergroninger Harris naar de buren.

Overigens zou ik Drent zeker wel bij Heerenveen willen zien, maar van hem geloof ik het wél als hij zegt nooit voor Heerenveen te willen voetballen.
Ah joh, over een paar jaar kunnen jullie niet meer tegen ons aan
pi_24833788
Nevland heeft weer gesoord .
  zondag 30 januari 2005 @ 20:56:40 #212
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_24839111
Mooi vandaag, terechte maar moeizame overwinning.
Eerbetoon aan twee in de winterstop overleden supporters:

Tot de sterren toegetreden,
Houd je boven ons de wacht.
En ben jij soms de reden,
Van hun groen-wit licht bij nacht?

[ Bericht 5% gewijzigd door Cruoninga op 30-01-2005 21:27:39 ]
  zondag 30 januari 2005 @ 21:42:05 #213
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24839325
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:56 schreef Cruoninga het volgende:
Mooi vandaag, terechte maar moeizame overwinning.
Eerbetoon aan twee in de winterstop overleden supporters:

[]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot de sterren toegetreden,
Houd je boven ons de wacht.
En ben jij soms de reden,
Van hun groen-wit licht bij nacht?
Mooi eerbetoon..

*stil is*
pi_24839481
Erg mooi en respectvol!
pi_24842308
Drie punten.

Nog maar zeven verwijderd van de 4e plaats.
  maandag 31 januari 2005 @ 16:57:49 #216
82589 S-Two
barba macacu
pi_24852508
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elshot bedankt.

Naar NAC dus .
pi_24852753
Tja, verassende transfer. Ik denk dat hij kiest voor zekerheid door nu al een contract te tekenen. Als hij wacht was er vast een betere club gekomen. 10 jaar Groningen op je CV en dan verkassen naar NAC, pfff.
pi_24853195
Ik las het net in Dagblad van zaterdag. Inderdaad, hij had best kunnen wachten. Voor je het weet heeft Feyenoord weer een rechtsback nodig.
pi_24854474
quote:
Op maandag 31 januari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Voor je het weet heeft Feyenoord weer een rechtsback nodig.
Of AZ nu blijkt dat Valencia verregaande belangstelling heeft voor Jan Kromkamp.
pi_24862794
Ja is inderdaad jammer .
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:09:21 #221
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24862876
quote:
Op maandag 31 januari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik las het net in Dagblad van zaterdag. Inderdaad, hij had best kunnen wachten. Voor je het weet heeft Feyenoord weer een rechtsback nodig.
Ik snap hem ook niet helemaal..ik denk dat hij zeker een betere club had kunnen krijgen!
Eindigt hij volgend jaar ook nog onder Groningen op de ranglijst, geen echte vooruitgang lijkt me
pi_24879426
De club gaat dus optreden tegen die fakkelactie. Ze gooien het op een bestorming van de tribune vooraf die ontstond om die fakkels binnen te krijgen en door twijfelachtig optreden van de bereden politie, maar alles wijst erop dat dat gewoon een stok is om mee te slaan.
De uitvoering wordt het door Hans Nijland de hemel in geprezen, maar de voorbereiding dus afgekeurd.
De manier hoe de club nu ook naar buiten treed op fcgroningen.nl is ook te scheef voor woorden.
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:58:58 #223
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24879519
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 10:54 schreef Cruoninga het volgende:
De club gaat dus optreden tegen die fakkelactie. Ze gooien het op een bestorming van de tribune vooraf die ontstond om die fakkels binnen te krijgen en door twijfelachtig optreden van de bereden politie, maar alles wijst erop dat dat gewoon een stok is om mee te slaan.
De uitvoering wordt het door Hans Nijland de hemel in geprezen, maar de voorbereiding dus afgekeurd.
De manier hoe de club nu ook naar buiten treed op fcgroningen.nl is ook te scheef voor woorden.
Ik begreep dat een groep supporters de ingang had bestormd zodat ze niet gefouilleerd werden en dus ook geen toegangsbewijs hebben laten zien? Zo wilden ze voorkomen dat de fakkels weggenomen werden?

Ik moet zeggen dat ik een "bestormingsactie" ook niet echt kan waarderen. Aan de andere kant, zouden ze wel akkoord gegaan zijn met de actie als het overlegd was... Ik hoop in ieder geval niet dat men optreed tegen de fakkelactie.
pi_24879914
Natuurlijk waren ze vooraf niet akkoord gegaan. Leer mij het beleid kennen (helaas heb ik dat dus al meerdere keren gedaan). Achteraf loopt Nijland uiteraard die actie de hemel in te prijzen. Lekker meelullen met de publieke opinie.
Nijland vroeg zich nog af waarom er niet overlegd was vooraf, maar dat is echt een non-argument.
Dat is achteraf wel heel makkelijk aan te dragen nu iedereen heeft kunnen zien wat die actie los heeft gemaakt. Natuurlijk zeg je dan dat je dat had toegestaan. Na alle emotionele reactie's wil je uiteraard niet de botte lul zijn. Het is echter maar ten zeerste de vraag of het vóóraf ook goed gekeurd was. Toen waren er immers nog geen emotionele reactie's geweest en was je bij een verbod dus ook niet de botte lul geweest.

Als de FC niet zulke positieve reactie's had verwacht (wat ze waarschijnlijk niet gedaan hadden) hadden ze het uiteraard verboden.
Dat is echt alleen maar achteraf praten en het lijkt me daarom totaal misplaatst om daar nu nog mee aan te komen.

Bovendien was het risico op een verbod veel te groot. Daar kan ik heel goed inkomen. Het belang van de gedachte achter deze actie was te groot om dat risico te lopen. Dat lijkt me echt allemaal zo klaar als een klontje.

Jij kan die bestormingsactie niet waarderen maar je post hierboven:
quote:
Mooi eerbetoon..

*stil is*
De uitvoering kan je wel waarderen, maar de voorbereiding had er dus nooit moeten zijn? Dat gaat niet echt samen volgens mij.

Het ligt trouwens wel wat genuanceerder. Die zogenaamde bestorming (lees: duw en trekwerk) is mede veroorzaakt door de politie te paard die zich daar nogal twijfelachtig heeft gedragen. Het is zo frapant dat de club dat gewoon kan benoemen en ze vervolgens al een hard gemaakte beschuldiging hebben. Hun woord is gelijk de waarheid.

En als het niet zou gaan om die fakkels op zichzelf maar om de bestorming vooraf vraag ik me af waardoor die bestorming is ontstaan. Dat had toevallig niets te maken met een poging om die fakkels vooraf te voorkomen? Dan wordt er dus indirect alsnog opgetreden tegen die actie, maar krijgt het naar buiten toe een andere naam. Wel zo handig immers, wanneer er zelfs in de media lovend over het gebeuren wordt gesproken.

Het is dus zo:
-club probeert fakkelactie te voorkomen
-club looft achteraf de actie
-club vervolgt de verantwoordelijken, maar richt zich enkel op wat er vooraf aan ging en niet aan de uitvoering zelf om de publieke opinie niet teveel tegen zich te krijgen.

Dus de actie is goed met dat vuurwerk, daar lopen Nijland en co nu mee te pronken. Maar het naar binnen nemen wordt veroordeeld. heel apart.

Dat een steward zijn vinger zou hebben gebroken is sneu voor die persoon, maar het is slechts een gedeelte van het totaal-plaatje. FCG heeft zich daar tegen de groep opgesteld die zij nu loven. In het gedrang wat een gevolg was van die actie is toen een vinger gesneuveld die toevallig van een steward was. Omdat de intentie niet was om mensen te verwonden is het irrelevant om dat nu naar buiten te brengen. Een stok om mee te slaan zeg maar.

Ik hoorde dat de familie's van de twee overleden supporters het prachtig vonden. Doel bereikt lijkt me dan. Een gebroken vinger geneest wel weer, en in dit geval kunnen we ook met recht stellen dat het doel de middelen meer dan geheiligd heeft.
quote:
Ik hoop in ieder geval niet dat men optreed tegen de fakkelactie.
Dat doen ze dus wel. Al is het indirect omdat die actie zelf zo goed is ontvangen.
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:25:13 #225
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24884533
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 11:21 schreef Cruoninga het volgende:

Jij kan die bestormingsactie niet waarderen maar je post hierboven:
[..]

De uitvoering kan je wel waarderen, maar de voorbereiding had er dus nooit moeten zijn? Dat gaat niet echt samen volgens mij.
Tuurlijk moet de voorbereiding er zijn, ik vroeg me alleen af of dat niet anders had gekund.
quote:
Het ligt trouwens wel wat genuanceerder. Die zogenaamde bestorming (lees: duw en trekwerk) is mede veroorzaakt door de politie te paard die zich daar nogal twijfelachtig heeft gedragen. Het is zo frapant dat de club dat gewoon kan benoemen en ze vervolgens al een hard gemaakte beschuldiging hebben. Hun woord is gelijk de waarheid.
Heb je gelijk in. Ik ken alleen die kant van het verhaal en ging daar dus vanuit.
quote:
En als het niet zou gaan om die fakkels op zichzelf maar om de bestorming vooraf vraag ik me af waardoor die bestorming is ontstaan. Dat had toevallig niets te maken met een poging om die fakkels vooraf te voorkomen? Dan wordt er dus indirect alsnog opgetreden tegen die actie, maar krijgt het naar buiten toe een andere naam. Wel zo handig immers, wanneer er zelfs in de media lovend over het gebeuren wordt gesproken.
Ik weet niet of er geprobeerd was om de fakkelactie te voorkomen. Dat zou betekenen dat ze er van te voren dus wel van op de hoogte waren?
quote:
Dus de actie is goed met dat vuurwerk, daar lopen Nijland en co nu mee te pronken. Maar het naar binnen nemen wordt veroordeeld. heel apart.
Volgens mij gaat het niet om het naar binnen meenemen, maar op de manier waarop dit gedaan is.
quote:
Ik hoorde dat de familie's van de twee overleden supporters het prachtig vonden. Doel bereikt lijkt me dan. Een gebroken vinger geneest wel weer, en in dit geval kunnen we ook met recht stellen dat het doel de middelen meer dan geheiligd heeft.
Dat is mooi om te horen! En dan is het doel bereikt ja

Je hebt ook wel gelijk als je zegt dat het misschien wel helemaal niet goedgekeurd was als ze het in overleg gedaan hadden. Ik ging dan ook voornamelijk af op het stuk van Nijland.

De actie blijft gewoon geweldig en de voorbereiding had misschien wat anders gekund, maar ik vind het erg laag als mensen vervolgd gaan worden om deze gebeurtenissen (zoals ik eerder al zei.)

En ik ken het beleid bij dit soort acties idd ook niet, misschien ben ik wat te goedgelovig om ervan uit te gaan dat de FC het dan wel had goedgekeurd.
pi_24889935
Zonde dat deze actie zo'n nasleep krijgt. Ik vond het een zeer positieve en mooie actie, alhoewel ik het niet eens in het stadion heb meegemaakt. Het is jammer dat zelfs dit aanleiding geeft voor negatieve publiciteit over voetbalsupporters.

Aan de andere kant begrijp ik dat de club zich consequent moet opstellen over het stadionbeleid. Doen ze dit niet dan zien sommigen wellicht een opening om de grenzen van het toelaatbare op te rekken. Dus ik vind het logisch dat zij een 'bestorming' veroordelen.

Maar ik ben het met Cruoninga eens dat hier het doel de middelen heiligde. Ook snap ik dat het risico op verbod niet is genomen. De club zou daarom moeten inzien dat het risico op verbod van dit soort acties moet worden afgeschaft, m.a.w. ze moeten toezeggen dat bepaalde dingen onder bepaalde omstandigheden zullen worden toegestaan, zodat er geen onheilige middelen hoeven worden aangewend voor goede doelen.
pi_24890025

Wat deden die paarden daar? Hen gestamp voorkwam nou niet bepaald oproer, in tegendeel dus.
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:26:17 #228
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24890187
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar ik ben het met Cruoninga eens dat hier het doel de middelen heiligde. Ook snap ik dat het risico op verbod niet is genomen. De club zou daarom moeten inzien dat het risico op verbod van dit soort acties moet worden afgeschaft, m.a.w. ze moeten toezeggen dat bepaalde dingen onder bepaalde omstandigheden zullen worden toegestaan, zodat er geen onheilige middelen hoeven worden aangewend voor goede doelen.
Daar ben ik het ook mee eens.
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:18 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]

Wat deden die paarden daar? Hen gestamp voorkwam nou niet bepaald oproer, in tegendeel dus.
Geen idee. Beetje vreemd.
pi_24893624
quote:
Tuurlijk moet de voorbereiding er zijn, ik vroeg me alleen af of dat niet anders had gekund.
Hoe dan? Die dingen moesten naar binnen worden gesmokkeld omdat het risico niet kon worden genomen dat de actie in zijn geheel zou zijn verboden. Die kans was veel te groot en het belang ervan te groot.
Het is me inmiddels wel duidelijk dat 'bestorming' trouwens nogal een misplaatste term is wat betreft het beeld wat het oproept. Dat er duw en trekwerk is ontstaan is een samenloop van omstandigheden geweest waarvan de aanleiding dus ook bij de politie zou kunnen liggen.
Men had enkel het doel voor ogen om die fakkels naar binnen te krijgen. Waarom zouden ze het risico op een mislukking vooraf gaan lopen door de aandacht te trekken door dit met onnodig veel bombarie te doen?
quote:
Volgens mij gaat het niet om het naar binnen meenemen, maar op de manier waarop dit gedaan is.
Zonder weten van de club dus. Waarom dat zo is heb ik al meedere keren uitgelegd.
Dat het op het moment zelf onverwachts en ongepland wat uit de hand liep is dus alles waar jij over valt?
  donderdag 3 februari 2005 @ 07:42:05 #230
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24896419
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]

Zonder weten van de club dus. Waarom dat zo is heb ik al meedere keren uitgelegd.
Dat het op het moment zelf onverwachts en ongepland wat uit de hand liep is dus alles waar jij over valt?
Ik val helemaal nergens over. Ik vind alleen dat overleg misschien handiger geweest was.

Boeiend ook allemaal, laten we van een mug geen olifant maken. Het was een erg mooie actie en zoals je in mn reply boven de jouwe kunt lezen snap ik het ook wel. Laten we er nou niet een heel punt van gaan maken en hopen dat de FC dat ook niet doet. Daar ga ik ook vanuit trouwens.
pi_24919791
quote:
Eigen site voor de Groningen Fanatics

De Groningen Fanatics (GF) groeien met de dag. Tifo-acties in het stadion, de GF-merchandise en nog meer plannen in het verschiet. Met de komst van een eigen website denken we ons weer een stap in de goede richting te begeven. De site die te vinden is onder www.groningenfanatics.nl staat vol met nieuwtjes over de GF en wordt je op deze manier op de hoogte gehouden over de Tifo-acties. Daarnaast zijn er op de site veel fotoverslagen te vinden van de voorbereidingen en wedstrijden zelf, kan je GF-merchandise bestellen en kan je je mening geven op het forum.

Bron: GroningenFanatics.nl

[ Bericht 2% gewijzigd door Grunner op 04-02-2005 13:08:16 ]
pi_24953640
Pff, gaat lekker.. Binnen 23 minuten staat RKC met 3-0 voor
  zondag 6 februari 2005 @ 21:38:30 #233
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_24959987
Laat ze de volgende keer even van te voren even zeggen wanneer ze maar eens weekendje rust nemen. Kunnen wij daar ook rekening mee houden. Als ze verliezen vind ik dat best, maar die eerste helft getuigde echt van zo weinig wil om dat niet te doen dat ik me daar op zo'n moment 'lichtelijk' aan erger.
Oeteldonk was wel geinig met carnaval trouwens. Vooralsnog geen carnaval in't noorden helaas.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:50:06 #234
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_24960198
De Borg in aanbouw:
  zondag 6 februari 2005 @ 22:59:45 #235
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_24961646
Uitvak in Waalwijk
pi_25044807
quote:
Aan de vooravond van de wedstrijd tussen FC Groningen en Vitesse hebben de beide trainers verschillende uitgangspunten. Ron Jans heeft met de FC iets recht te zetten. Edward Sturing probeert de druk juist van zijn ploeg te halen.

Ron Jans in het programmaboekje van vanavond: "Als reactie op de vorige week moeten we nu laten blijken dat het een negatieve uitschieter is geweest. Dat het eenmalig was, en dat we weer terug bij ons oude niveau willen komen. ... Iedereen is er aan toe om het recht te zetten en zal gebrand zijn op een goed resultaat. Het is nog geen garantie voor de drie punten, maar vanavond is de eis dat iedereen tot op de bodem zal gaan!"

Edward Sturing, die met Vitesse momenteel vijfde staat, meldde aan Omroep Gelderland: "Europees voetbal is geen thema. Wij hebben een andere doelstelling, wat niet wil zeggen dat we het niet willen halen. Want nu lees ik weer dat we te voorzichtig zijn, maar de doelstelling blijft acht tot en met twaalf. ... Iedereen dwingt mij nu om andere dingen te gaan roepen, maar daar begin ik niet aan. Eerst moeten we onze doelstelling maar eens realiseren. Bij winst in Groningen komt dat dichterbij."

Bron: www.fcgroningen.nl
Kom op Grun, pak de draad weer op vanavond.
pi_25045906
Bechan, Sankoh en Drent in de basis.
pi_25056108
Jammer dat Nevland uitgleed toen die vrije doortocht had op Wapenaar. In de eerste helft waren er kansen, maar gezien de tweede mogen we blij zijn met een puntje.
Over die afgekeurde goal van Amoah heb ik verschillende geluiden gehoord. Volgens de één was het geen buitenspel, maar een ander was er dan weer heel zeker van dat het een terechte beslissing was. Zelf heb ik het niet terug gezien. Matthijs was niet goed, Sankoh wel. Het aankoopbeleid is best sterk dit jaar, want behalve dus Sankoh en natuurlijk Nevland deed Bechan het ook niet onaardig.
Volgende week thuis tegen Twente. Waarschijnlijk de laatste editie in het Oosterpark. Zal om die reden wel gezellig worden dus.
pi_25057812
Goed om te lezen dat Sankoh goed speelde. Dat bleek namelijk niet uit de samenvatting.
pi_25182383
Verloren, kut dus.

Het agressieve sfeertje wat er doorgaans op de tribunes hangt bij deze wedstrijd sloeg ook behoorlijk over op het veld. Een paar van die Tukkers kunnen er wat van en bij ons gaat Buijs gelukkig ook voorop in de strijd. Hoewel Twente een paar schandalige overtredingen maakte heb ik dat liever dan dat 'lieve' wat sommige FCG-spelers in hun spel hebben.
Na die rode kaart ging Twente achterin hangen en kwam Groningen er niet meer door. Wat er op het laatst met Drent gebeurde heb van de andere kant van het stadion niet kunnen zien, maar van jongens achter het doel hoorde ik dat zijn kop behoorlijk open lag. Bossen kon het allemaal maar lastig bijbenen had ik het idee.
Na het laatste fluitsignaal vlogen de spelers elkaar weer meteen in de haren, wat zich dus voortzette in de gebruikelijke parkshow achter het stadion.

Opzich prima dat het overal zo fel gaat. Maar dan moeten we alle FCG'ers daarin mee gaan want anders verlies je de strijd dus. Een opvallende periode was dat de ene na de andere korte bal achterin fout ging. Gewoon korte pasjes over een paar meter met de binnenkant. Te amateuristisch voor woorden.

Buijs is een topper. Jammer van de bal op de paal van Nevland.
Geen actie van Twente-kant. Ik had het na de heenwedstrijd ook niet aangedurfd.

We komen elkaar volgend jaar wel weer tegen en dan zal het weer hard tegen hard gaan, op en buiten veld.
  zondag 20 februari 2005 @ 19:13:10 #241
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_25183100
Jammer dat het 0 - 1 is gebleven! De afgereisde Chinese afvaardiging voor Martin Drent heeft hem maar weinig in actie kunnen zien. Jammer dat ADO heeft gewonnen, ze komen nu ook aardig in de buurt van de FC.
  zondag 20 februari 2005 @ 21:01:15 #242
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25184016
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:25 schreef Cruoninga het volgende:
Verloren, kut dus.
Inderdaad...erg kut!

Volgende week hopelijk punten pakken en daarna vanaf Willem II thuis genoeg kansen om goed wat punten te pakken denk ik. Het slot van de competitie wordt zwaar qua tegenstanders, dus bij die wedstrijden vanaf Willem II t/m Den Bosch moeten de punten gepakt gaan worden.
Bij de overige vallen natuurlijk ook punten te pakken, maar dat zijn de wat moeilijkere wedstrijden.
  zondag 20 februari 2005 @ 21:22:09 #243
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_25184154
BELACHELIJK !!! de actie op Drent dus, jezus daar had die man diep rood voor MOETEN krijgen. Vanavond nog maar een keer Studio Voetbal checken voor de beelden, te bizar.
  zondag 20 februari 2005 @ 21:29:24 #244
82589 S-Two
barba macacu
pi_25184258
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:22 schreef -Hans- het volgende:
BELACHELIJK !!! de actie op Drent dus, jezus daar had die man diep rood voor MOETEN krijgen. Vanavond nog maar een keer Studio Voetbal checken voor de beelden, te bizar.
Elleboog.... Elleboog... Elleboog...

"De elleboog van de week"
  zondag 20 februari 2005 @ 21:36:54 #245
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_25184400
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:29 schreef S-Two het volgende:

[..]

Elleboog.... Elleboog... Elleboog...

"De elleboog van de week"
  zondag 20 februari 2005 @ 22:07:21 #246
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25184867
Trrring heej, werd FCG daar ff genaaid. Dat FCT de wedstrijd nog mocht eindigen met 10 man. Shoukov had natuurlijk rood moet krijgen voor zijn Karate Kid immitatie. En Majstorovic wat ziet Bossen wel? Dat is dus een onthouden pingel. En als aanhanger van de 'hands is hands'-school heb ik ook nog een ander moment gezien waarop de bal op de stip kon. Bossen

Mooie plaatjes van de Euroborg (hij gaat toch anders heten?) trouwens.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:13:47 #247
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25185000
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:07 schreef Stpan het volgende:
Trrring heej, werd FCG daar ff genaaid. Dat FCT de wedstrijd nog mocht eindigen met 10 man. Shoukov had natuurlijk rood moet krijgen voor zijn Karate Kid immitatie. En Majstorovic wat ziet Bossen wel? Dat is dus een onthouden pingel. En als aanhanger van de 'hands is hands'-school heb ik ook nog een ander moment gezien waarop de bal op de stip kon. Bossen

Mooie plaatjes van de Euroborg (hij gaat toch anders heten?) trouwens.
Helemaal mee eens.

Ze weten nog niet hoe het gaat heten, zijn ze mee bezig
Van mij mag het Euroborg blijven.
pi_25187063
Majstro is bikkelhard, meestal pakt dat goed uit, nu iets minder.
Jammer dat iedereen meteen weer begint te mekkeren. Voetbal is geen ballet. En alsof die Drent zo'n lieverdje is

De critici hier vergeten dat Twente de ploeg was die wilde voetballen, Groningen wilde liever op strijd spelen. Naja....dan gaat Twente gewoon mee blijkbaar. De nederlaag hebben jullie trouwens niet aan de scheids te danken, maar aan jezelf.....een half uur spelen tegen 10 man en maar 1 kansje creëren is niet genoeg om te mogen mekkeren om een penalty.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 21 februari 2005 @ 09:44:09 #249
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25190626
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:53 schreef Moody het volgende:
een half uur spelen tegen 10 man en maar 1 kansje creëren is niet genoeg om te mogen mekkeren om een penalty.
Maar een penalty is een penalty is het niet?

Je vergeet de karate trap trouwens. En nee voetbal is geen ballet en Drent is geen lieverdje, maar heb jij Drent 2 ellebogen uit zien delen?
Ik zal niet zeuren over het verlies, daarvoor waren we idd te onmachtig.

En twente wilde gewoon voetballen... !!
pi_25190712
Naja, dit heeft sowieso wel gevolgen. Een paar wedstrijden zonder Majstro zal ons niet goed doen en daar kunnen jullie weer op lachen

Maar ik blijf de trap van Shoukov vele malen erger vinden dan de sprongen van Majstro. Shoukov had de ogen van die speler eruit kunnen trappen. Drent heeft alleen een beetje hoofdpijn
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')