quote:GRONINGEN - Kurt Elshot verlaat FC Groningen aan het eind van het seizoen. De 27-jarige rechtsback had zijn contract met drie seizoenen kunnen verlengen, maar zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.
Elshot heeft nog geen nieuwe club. Hij is bezig aan zijn tiende seizoen bij de FC. Elshot speelde in die periode 230 competitiewedstrijden en maakte vier doelpunten. Voor zijn profloopbaan speelde Elshot voor de stad-Groninger amateurclubs Gronitas en GVAV/Rapiditas.
Jup, was ook wel te verwachten dat hij weg zou gaan...maar blijft jammerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:11 schreef S-Two het volgende:
Jammer voor Groningen... Maar dat wou hij vorig jaar toch ook al? Toen is ie nog ff bij Stoke City geweest, maar bleek het nix te zijn en is ie gewoon bij Groningen gebleven....
Ja ik hoop ook niet dat hij naar een club in de middenmoot gaat...mooie club in Engeland gun ik hem welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elshot bedankt.
Hopelijk vindt hij een leuke club in het buitenland, en speelt hij volgend jaar niet voor Willem II of andere middenmootmeuk (oftewel een concurrent ).
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:20 schreef Grunner het volgende:
Hehe, als er één speler van Groningen is die dat niet zou doen, dan is dat Kurt Elshot. Oké, twee spelers dan. Martin Drent zal zich nog liever zelf ophangen dan in Friesland te gaan voetballen...Maar ik denk niet dat Heereveen die ooit wil hebben
![]()
Ah joh, over een paar jaar kunnen jullie niet meer tegen ons aanquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:45 schreef MaxPower het volgende:
Natuurlijk zeggen die voetballers dat ze niet naar Heerenveen willen. Dat vinden de supporters mooi om te horen. Totdat ze het salarisstrookje van Heerenveen zien. Dan gaat zelfs oppergroninger Harris naar de buren.
Overigens zou ik Drent zeker wel bij Heerenveen willen zien, maar van hem geloof ik het wél als hij zegt nooit voor Heerenveen te willen voetballen.
Mooi eerbetoon..quote:Op zondag 30 januari 2005 20:56 schreef Cruoninga het volgende:
Mooi vandaag, terechte maar moeizame overwinning.
Eerbetoon aan twee in de winterstop overleden supporters:
[]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot de sterren toegetreden,
Houd je boven ons de wacht.
En ben jij soms de reden,
Van hun groen-wit licht bij nacht?
Naar NAC dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elshot bedankt.
Hopelijk vindt hij een leuke club in het buitenland, en speelt hij volgend jaar niet voor Willem II of andere middenmootmeuk (oftewel een concurrent ).
Of AZ nu blijkt dat Valencia verregaande belangstelling heeft voor Jan Kromkamp.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Voor je het weet heeft Feyenoord weer een rechtsback nodig.
Ik snap hem ook niet helemaal..ik denk dat hij zeker een betere club had kunnen krijgen!quote:Op maandag 31 januari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik las het net in Dagblad van zaterdag. Inderdaad, hij had best kunnen wachten. Voor je het weet heeft Feyenoord weer een rechtsback nodig.
Ik begreep dat een groep supporters de ingang had bestormd zodat ze niet gefouilleerd werden en dus ook geen toegangsbewijs hebben laten zien? Zo wilden ze voorkomen dat de fakkels weggenomen werden?quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:54 schreef Cruoninga het volgende:
De club gaat dus optreden tegen die fakkelactie. Ze gooien het op een bestorming van de tribune vooraf die ontstond om die fakkels binnen te krijgen en door twijfelachtig optreden van de bereden politie, maar alles wijst erop dat dat gewoon een stok is om mee te slaan.
De uitvoering wordt het door Hans Nijland de hemel in geprezen, maar de voorbereiding dus afgekeurd.
De manier hoe de club nu ook naar buiten treed op fcgroningen.nl is ook te scheef voor woorden.
De uitvoering kan je wel waarderen, maar de voorbereiding had er dus nooit moeten zijn? Dat gaat niet echt samen volgens mij.quote:Mooi eerbetoon..
*stil is*
Dat doen ze dus wel. Al is het indirect omdat die actie zelf zo goed is ontvangen.quote:Ik hoop in ieder geval niet dat men optreed tegen de fakkelactie.
Tuurlijk moet de voorbereiding er zijn, ik vroeg me alleen af of dat niet anders had gekund.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:21 schreef Cruoninga het volgende:
Jij kan die bestormingsactie niet waarderen maar je post hierboven:
[..]
De uitvoering kan je wel waarderen, maar de voorbereiding had er dus nooit moeten zijn? Dat gaat niet echt samen volgens mij.
Heb je gelijk in. Ik ken alleen die kant van het verhaal en ging daar dus vanuit.quote:Het ligt trouwens wel wat genuanceerder. Die zogenaamde bestorming (lees: duw en trekwerk) is mede veroorzaakt door de politie te paard die zich daar nogal twijfelachtig heeft gedragen. Het is zo frapant dat de club dat gewoon kan benoemen en ze vervolgens al een hard gemaakte beschuldiging hebben. Hun woord is gelijk de waarheid.
Ik weet niet of er geprobeerd was om de fakkelactie te voorkomen. Dat zou betekenen dat ze er van te voren dus wel van op de hoogte waren?quote:En als het niet zou gaan om die fakkels op zichzelf maar om de bestorming vooraf vraag ik me af waardoor die bestorming is ontstaan. Dat had toevallig niets te maken met een poging om die fakkels vooraf te voorkomen? Dan wordt er dus indirect alsnog opgetreden tegen die actie, maar krijgt het naar buiten toe een andere naam. Wel zo handig immers, wanneer er zelfs in de media lovend over het gebeuren wordt gesproken.
Volgens mij gaat het niet om het naar binnen meenemen, maar op de manier waarop dit gedaan is.quote:Dus de actie is goed met dat vuurwerk, daar lopen Nijland en co nu mee te pronken. Maar het naar binnen nemen wordt veroordeeld. heel apart.
Dat is mooi om te horen! En dan is het doel bereikt jaquote:Ik hoorde dat de familie's van de twee overleden supporters het prachtig vonden. Doel bereikt lijkt me dan. Een gebroken vinger geneest wel weer, en in dit geval kunnen we ook met recht stellen dat het doel de middelen meer dan geheiligd heeft.
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar ik ben het met Cruoninga eens dat hier het doel de middelen heiligde. Ook snap ik dat het risico op verbod niet is genomen. De club zou daarom moeten inzien dat het risico op verbod van dit soort acties moet worden afgeschaft, m.a.w. ze moeten toezeggen dat bepaalde dingen onder bepaalde omstandigheden zullen worden toegestaan, zodat er geen onheilige middelen hoeven worden aangewend voor goede doelen.
Geen idee. Beetje vreemd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:18 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
Wat deden die paarden daar? Hen gestamp voorkwam nou niet bepaald oproer, in tegendeel dus.
Hoe dan? Die dingen moesten naar binnen worden gesmokkeld omdat het risico niet kon worden genomen dat de actie in zijn geheel zou zijn verboden. Die kans was veel te groot en het belang ervan te groot.quote:Tuurlijk moet de voorbereiding er zijn, ik vroeg me alleen af of dat niet anders had gekund.
Zonder weten van de club dus. Waarom dat zo is heb ik al meedere keren uitgelegd.quote:Volgens mij gaat het niet om het naar binnen meenemen, maar op de manier waarop dit gedaan is.
Ik val helemaal nergens over. Ik vind alleen dat overleg misschien handiger geweest was.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zonder weten van de club dus. Waarom dat zo is heb ik al meedere keren uitgelegd.
Dat het op het moment zelf onverwachts en ongepland wat uit de hand liep is dus alles waar jij over valt?
quote:Eigen site voor de Groningen Fanatics
De Groningen Fanatics (GF) groeien met de dag. Tifo-acties in het stadion, de GF-merchandise en nog meer plannen in het verschiet. Met de komst van een eigen website denken we ons weer een stap in de goede richting te begeven. De site die te vinden is onder www.groningenfanatics.nl staat vol met nieuwtjes over de GF en wordt je op deze manier op de hoogte gehouden over de Tifo-acties. Daarnaast zijn er op de site veel fotoverslagen te vinden van de voorbereidingen en wedstrijden zelf, kan je GF-merchandise bestellen en kan je je mening geven op het forum.
Bron: GroningenFanatics.nl
Kom op Grun, pak de draad weer op vanavond.quote:Aan de vooravond van de wedstrijd tussen FC Groningen en Vitesse hebben de beide trainers verschillende uitgangspunten. Ron Jans heeft met de FC iets recht te zetten. Edward Sturing probeert de druk juist van zijn ploeg te halen.
Ron Jans in het programmaboekje van vanavond: "Als reactie op de vorige week moeten we nu laten blijken dat het een negatieve uitschieter is geweest. Dat het eenmalig was, en dat we weer terug bij ons oude niveau willen komen. ... Iedereen is er aan toe om het recht te zetten en zal gebrand zijn op een goed resultaat. Het is nog geen garantie voor de drie punten, maar vanavond is de eis dat iedereen tot op de bodem zal gaan!"
Edward Sturing, die met Vitesse momenteel vijfde staat, meldde aan Omroep Gelderland: "Europees voetbal is geen thema. Wij hebben een andere doelstelling, wat niet wil zeggen dat we het niet willen halen. Want nu lees ik weer dat we te voorzichtig zijn, maar de doelstelling blijft acht tot en met twaalf. ... Iedereen dwingt mij nu om andere dingen te gaan roepen, maar daar begin ik niet aan. Eerst moeten we onze doelstelling maar eens realiseren. Bij winst in Groningen komt dat dichterbij."
Bron: www.fcgroningen.nl
Inderdaad...erg kut!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:25 schreef Cruoninga het volgende:
Verloren, kut dus.
Elleboog.... Elleboog... Elleboog...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:22 schreef -Hans- het volgende:
BELACHELIJK !!! de actie op Drent dus, jezus daar had die man diep rood voor MOETEN krijgen. Vanavond nog maar een keer Studio Voetbal checken voor de beelden, te bizar.
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Elleboog.... Elleboog... Elleboog...
"De elleboog van de week"
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:07 schreef Stpan het volgende:
Trrring heej, werd FCG daar ff genaaid. Dat FCT de wedstrijd nog mocht eindigen met 10 man. Shoukov had natuurlijk rood moet krijgen voor zijn Karate Kid immitatie. En Majstorovicwat ziet Bossen wel? Dat is dus een onthouden pingel. En als aanhanger van de 'hands is hands'-school heb ik ook nog een ander moment gezien waarop de bal op de stip kon. Bossen
Mooie plaatjes van de Euroborg (hij gaat toch anders heten?) trouwens.
Maar een penalty is een penalty is het niet?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:53 schreef Moody het volgende:
een half uur spelen tegen 10 man en maar 1 kansje creëren is niet genoeg om te mogen mekkeren om een penalty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |