Idd, zelf nog een kleine polonaise na de 5-1quote:Op zondag 5 december 2004 04:35 schreef DarkShine het volgende:
Ontrechte rode kaart maar toch een terechte overwinning voor Roda. Sfeer van onze kant was er geeneens, ook niet na de 4-0 en 5-0...Enigste sfeer kwam uit het uitvak tot de 2-0, daarna hoorde ik jullie ook niet meer tot na jullie goal.
Succes nog dit seizoen.
Komt heus wel goed met Groningen, wees maar niet bang.quote:Op zondag 5 december 2004 11:36 schreef RayMania het volgende:
Ze hebben nu ook wel een zwaar programma (Ajax, Heerenveen, en nog 1 lastige).
Ze kunnen nog aardig zakken.
't is jouw schuld man.....quote:Op woensdag 8 december 2004 18:12 schreef MaxPower het volgende:
Het is traditie dat nieuwe aankopen geblesseerd raken bij Groningen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:33 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop dat ie 10 december geschorst/geblesseerd is..
Je kon voor 5 euri een mutsje met hoorns kopen.. was dat alles?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:58 schreef -Hans- het volgende:
http://www.fcgroningen.nl/nieuws.php?ID=6772&type=1#top
Dat gaat leuk worden!
-> http://forum.fok.nl/topic/632827/3/50#23860288 dat Jans mag winnen!
En nog meer FC Grunn nieuws, het kan niet op vandaag.![]()
Skulason vrijwel zeker naar FC
Doh, dat was al algemeen bekend hoor, dat ze mutsen gingen verkopen. Dus dat zou het wel niet zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kon voor 5 euri een mutsje met hoorns kopen.. was dat alles?![]()
Eightball komt ook voor het eerst in een stadion.. ? Genant dat je nu nog steeds aankomt met die sfeerargumenten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef Eightball het volgende:
Wat een ongelooflijk zeikpubliek zeg. Geen wonder dat iedereen het altijd over dat relaxte clubje heeft, ze zitten twee keer vijfenveertig minuten te pitten..
quote:Verder uitstekende sfeer.
Dat klopt wel. Het was sowieso vrij 'vervelend' in het uitvak vanavond. De 2e tot en met de 18e keer "zit en hou je bek olé olé" was echt tenenkrommend. Andere anti-liedjes i.p.v. zingen voor eigen club irritant, de paar opstootjes jammer en die minuut stilte verstoren kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb Groningen veel en veel beter gehoord in het ALS... ook de Groningensupporters waren vrij mat vanavond vond ik.
Ik was inderdaad nog nooit in het ALS geweest .quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef MaxPower het volgende:
Eightball komt ook voor het eerst in een stadion.. ?
Misschien wordt het tijd dat er eens wat beter gevoetbald gaat worden. Hoe je het ook wendt of keert, dat slaat over op het publiek. Als het na 30 minuten nog een matte vertoning is zijn er weinig supportersgroepen die er nog een heksenketel van kunnen maken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:11 schreef Cruoninga het volgende:
Jammer, Heerenveen-uit was juist altijd wel een spectaculair duel qua beleving.
Gebruik je de nick Power ook op andere Fora?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat er eens wat beter gevoetbald gaat worden. Hoe je het ook wendt of keert, dat slaat over op het publiek. Als het na 30 minuten nog een matte vertoning is zijn er weinig supportersgroepen die er nog een heksenketel van kunnen maken.
Neen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:36 schreef Noca het volgende:
Gebruik je de nick Power ook op andere Fora?![]()
Nee, dan doorbreken we deze cyclus weerquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:04 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer jongens... nu al weer 3 wedstrijden op rij verloren...
en komend weekend de volgende...![]()
Hij was wel erg leukquote:Op zondag 12 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ron Jans was zelfs bij Kopspijkers, zag ik vanmorgen op video. Bijzonder voor een Groningen-trainer.
quote:Benefietduel FC Groningen - BV Veendam
GRONINGEN - FC Groningen en BV Veendam spelen woensdagavond een benefietwedstrijd voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.
Het duel vindt plaats in het Oosterparkstadion en begint om 19.30 uur. Een kaartje kost vijf euro voor supporters, maar ook voor spelers, trainers, bestuursleden en journalisten.
FC Groningen en BV Veendam hopen op een uitverkocht Oosterparkstadion.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:39 schreef Cruoninga het volgende:
Deze foto's van het Oosterpark wilde ik jullie trouwens niet onthouden. Erg mooi....
http://www.martinidesign.nl/foto1.htm
Jammer van de matige pot voetbal, maar soms zijn andere dingen belangrijker.quote:De wedstrijdbal van het benefietduel FC Groningen – BV Veendam wordt vandaag geveild door RTV Noord. De hele dag kan nog worden geboden op de unieke bal die is voorzien van handtekeningen van alle spelers en trainers van FC Groningen en BV Veendam.
Deze bal wordt vandaag geveild door RTV Noord. De omroep staat de hele dag in het teken van de actie voor Azië. FC-spits Martin Drent komt de bal vanmiddag persoonlijk afleveren in de studio van RTV Noord.
Belangstellenden kunnen nog de hele middag een bod uitbrengen op de wedstrijdbal. Hiervoor kunt u bellen naar RTV Noord, (050) 31 88 288.
Rond een uur of vijf zal worden bekendgemaakt wie de hoogste bieder is en in het bezit komt van deze unieke bal. Rond één uur vanmiddag was al 650 euro geboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:35 schreef FritsVanEgters het volgende:Niet mee eens, het was de tweede helft echt FC Groningen 2 tegen BV Veendam 1, en Veendam was dan ook wat sterker, op de laatste paar minuutjes na. Het was echt een baggerpot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het topic over de ramp schreef ik het volgende:quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Daalemmer het volgende:
Inderdaad. Het was een baggerwedstrijd van niks, de toespraakjes en het optreden van Pe en Rinus voor de wedstrijd waren niet te horen door de dramatische geluidsinstallatie in het Oosterpark (die niet vernieuwd wordt omdat er toch een nieuw stadion komt), en van Wouter Bos en Erwin Koeman heb ik niks gezien of gehoord, maar die 150.000 euro was netjes.
Na de wedstrijd maakte Hans Nijland (algemeen directeur van FC Groningen) de uitslag bekend: ongeveer 10700 toeschouwers, samen goed voor meer dan 50.000 euro, en dan nog meer dan 65.000 euro van sponsors erbij, wat samen rond de 120.000 euro is. De provincie en gemeente Groningen vulden dit bedrag aan tot 150.000 euro. Na de wedstrijd stonden er (net als voor en tijdens de wedstrijd) nog collectebussen, dit vond ik wel komisch, want elke euro die je daarin gooide ging volgens mij rechtstreeks naar de provincie Groningen. Die 150.000 euro stond immers al vast, dus hoeveel er nog in die collectebussen gegooid werd maakte volgens mij niet uit.
Maar goed, niet erg boeiend.
Al met al vond ik het niet bijzonder leuk ofzo, die benefietwedstrijd, vanwege bovenstaande redenen. Kan er ook mee te maken hebben dat ik altijd naar FC Groningen ga, en dus wel leukere wedstrijden zie, maar goed, dit was voor het goede doel en dat maakt het wel weer speciaal.
Waarom zijn mensen altijd zo achterdochtig zeg. Dat geld gaat rechtstreeks naar de gemeente? Dat slaat echt nergens op. Ze ronden het bedrag af om dat meteen aan de supporters te kunnen laten zien. Dat gaat echt wel naar giro 555 hoor..quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:45 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Niet mee eens, het was de tweede helft echt FC Groningen 2 tegen BV Veendam 1, en Veendam was dan ook wat sterker, op de laatste paar minuutjes na. Het was echt een baggerpot.
In het topic over de ramp schreef ik het volgende:
[..]
Dat heeft niks met achterdocht te maken, het leek me gewoon logisch, en we hadden er op de weg terug nog lol om. Maar of het echt zo is weet ik niet, maar goed, giro 555 krijgt gewoon 150.000 euro overgemaakt volgens mij, en dus maken die laatste paar centen niet zoveel uit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen altijd zo achterdochtig zeg. Dat geld gaat rechtstreeks naar de gemeente? Dat slaat echt nergens op. Ze ronden het bedrag af om dat meteen aan de supporters te kunnen laten zien. Dat gaat echt wel naar giro 555 hoor..
Ach ja, zou ook maar zo kunnen. Ergerde me gewoon even aan wat andere mensen betreffend een soortgelijk onderwerpquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met achterdocht te maken, het leek me gewoon logisch, en we hadden er op de weg terug nog lol om. Maar of het echt zo is weet ik niet, maar goed, giro 555 krijgt gewoon 150.000 euro overgemaakt volgens mij, en dus maken die laatste paar centen niet zoveel uit.
Maar ik kan me zoals gezegd heel goed vergissen.
Dat staat buiten kijf. Ajax, Feyenoord een PSV 150.000 euro, en FCG en BV Veendam ook. Prima!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:10 schreef Noca het volgende:
Maar 150.000 door de FC en BV en alle supporters, sponsoren etc. vind ik netjes![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:20 schreef RubberenRobbie het volgende:
De FC is goed uit de winterstop gekomen. Uit met 0-3 gewonnen van ADO. Niet een topploeg, maar altijd een mooie uitslag en een goed begin van het tweede deel van de competitie
Als Nevland maar speelt. Met hem in de basis hebben we alles gewonnen!quote:Op zondag 23 januari 2005 18:29 schreef Noca het volgende:
Volgende week De Graafschap, moeten weer 3 punten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |