abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23479230
Nevland .... Groningen naar Europees voetbal .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_23479528
Het gaat goed met groningen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23504590
Ongelofelijk man! 800 verkochtte kaarten voor Heerenveen-uit op de 1e verkoopdag . Heb ook al wel mensen gehoord die zeiden dat het al helemaal uitverkocht was (1000 beschikbare plaatsen), beetje onduidelijk dus. Gelukkig heeft iemand een kaart voor me geregeld anders had ik dus wel fijn naar Kerkrade maar niet naar Heerenveen gekund. Ik heb namelijk andere verplichtingen morgenavond, net zoals ik deze avond had.
Maar dat het leeft is wel duidelijk. Die wedstrijd is pas over 3 weken.
pi_23506050
Er zijn nog 275 kaarten te krijgen hoor ik nu. Dat valt dus nog wel mee. Morgen vanaf 19:00 zijn die voor 15 euro op te halen in het supportershome bij het Oosterpark Stadion.
pi_23517140
quote:
Het was maandagavond ronduit hectisch te noemen in het Supportershome. Op de eerste verkoopavond voor de noordelijke derby van 10 december, gingen reeds 725 kaarten van de hand. De FanTour zal afreizen met twee bussen. De resterende kaarten zullen dinsdagavond vanaf 19.00 uur verkocht worden.

Nog 275 kaarten zijn er vanavond in het Supportershome te koop voor de wedstrijd SC Heerenveen-FC Groningen, die op vrijdag 10 december om 20.00 uur zal beginnen in het ALS te Heerenveen. De FanTourbussen zijn naar de stormloop van maandag inmiddels vol, dus zijn alleen nog omwisselbiljetten verkrijgbaar voor de eigen vervoer.

Bron: FC Groningen.nl
Dat ik dit soort taverelen allemaal moet missen nu ik twee maanden in Finland zit. Sinds ik hier zit vier overwinningen op rij en nu dit... Groningen leeft!!!
pi_23520417
Ben je 10 december terug Grunner?
pi_23520621
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:15 schreef Grunner het volgende:

[..]

Dat ik dit soort taverelen allemaal moet missen nu ik twee maanden in Finland zit. Sinds ik hier zit vier overwinningen op rij en nu dit... Groningen leeft!!!
We zijn het er wel over eens dat het nu geen toeval meer is. We zijn dan ook met z'n allen aan het sparen om jouw verblijf daar nog enige tijd te verlengen.
pi_23523306
Ik heb gelukkig kaarten voor de 10e.
Hebben ze bij de FC niet te best aangepakt. Over de manier waarop ze deze kaarten verdeeld hebben krijgen ze nog wel wat gezeik denk ik. Een hoop teleurgestelde mensen nu buiten het hek.
Vreemd dat scc en cc geen voorrang hebben, zeker bij Heerenveen uit.
pi_23563065
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:27 schreef MaxPower het volgende:
Ben je 10 december terug Grunner?
Nee helaas. Een paar weekjes later, maar had inderdaad toch geen kaarten gehad... Lach jij maar
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:34 schreef Cruoninga het volgende:
We zijn het er wel over eens dat het nu geen toeval meer is. We zijn dan ook met z'n allen aan het sparen om jouw verblijf daar nog enige tijd te verlengen.
Voor een maandje? Mooi man, gratis vakantie en ben ik nog op tijd terug voor Den Haag-uit ook...
pi_23567097
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:45 schreef Grunner het volgende:

... Lach jij maar
Hij is voor Heerenveen (stiekem ook voor Groningen, maar dat probeert die nog te verkroppen ) en zal met zijn opmerking erop hebben gedoeld dat je hoopte terug te zijn wanneer wij tegen hun spelen, gezien jij duidelijk een ongeluksfactor bent.

Het uitvak is inmiddels uiteraard al uitverkocht. Ook de thuisvakken zouden al vol zitten, maar ik lees sinds dat bekend werd gemaakt nog genoeg berichten van mensen die nog kaarten konden krijgen.
pi_23567639
Ik pak zo m'n wedstrijdjes mee in het Oosterpark, Cruo... dat klopt.
  donderdag 25 november 2004 @ 19:32:51 #112
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_23572677
Ook de verkoop van de wedstrijd tegen AZ gaat bruut hard, het is al bijna uitverkocht.

Leonardo is trouwens weer in Grunn! hij trainde vandaag met het tweede mee om op die manier zijn conditie op peil te houden, hij is nog clubloos.
  donderdag 25 november 2004 @ 23:40:40 #113
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23579336
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Ook de verkoop van de wedstrijd tegen AZ gaat bruut hard, het is al bijna uitverkocht.

Leonardo is trouwens weer in Grunn! hij trainde vandaag met het tweede mee om op die manier zijn conditie op peil te houden, hij is nog clubloos.
Wordt weer lekker druk dus zondag in het stadion, heb er nu alweer zin in
  vrijdag 26 november 2004 @ 12:46:49 #114
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23587113
En de wedstrijd tegen AZ is inmiddels al helemaal uitverkocht

Lekker volle bak dus!
pi_23587207
Kut, ik heb nog geen kaartje.

Wordt er niks op de wedstrijddag zelf verkocht?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:41:57 #116
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_23588401
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:40 schreef Noca het volgende:

[..]

Wordt weer lekker druk dus zondag in het stadion, heb er nu alweer zin in
inderdaad! volle bak zondag.

Helaas heb ik ook slecht nieuws.
quote:
GRONINGEN - Erik Nevland kan zondag in het Oosterpark niet spelen voor FC Groningen tegen AZ.

De Noorse spits heeft een kniebandblessure. Het is nog niet duidelijk hoe lang het herstel zal duren. Ook Brian Pinas, Chris de Witte en Gijs Luirink zijn wegens blessures niet beschikbaar.

Martin Drent en de vorige week van Ajax aangetrokken Kiran Bechan maken mogelijk deel uit van de selectie. Beide spelers zijn fit en worden zaterdag op de training getest. De vermoedelijke opstelling luidt:

Roorda; Elshot, Van der Linden, Kruiswijk, Floren; Krstev, Buijs, Matthijs, Van Gessel; Seedorf en Salmon

TV Noord
Behoorlijk kut dit, nu is het te hopen dat hij de volgende wedstrijd weer van de partij is. Drent hoogstwaarschijnlijk wel weer van de partij, maar jah hij mist een hoop wedstrijd ritme.
pi_23588475
En het is voorbij met de mooie serie in Groningen... zonder Nevland zie ik het niet zitten tegen AZ.
pi_23588565
Ai. Pinas dus ook (weer) geblesseerd.
  vrijdag 26 november 2004 @ 17:30:34 #119
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23590851
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 15:44 schreef MaxPower het volgende:
En het is voorbij met de mooie serie in Groningen... zonder Nevland zie ik het niet zitten tegen AZ.
Inderdaad erg kloten dat hij geblesseerd is, maar ik zie het nog steeds wel zitten komende zondag!
pi_23591109
Ik hoop wel dat Groningen AZ eens met beide beentjes terug op aarde zet. En dan weer een Co die stelt ondanks de nederlaag "het beste AZ van het seizoen" gezien te hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23591878
For old time sake:

pi_23592568
Neeskens, Koeman, Meijer en Djurovski herken ik zo, maar die andere 3 zie ik zo snel niet.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 november 2004 @ 19:05:54 #123
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23592632
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Neeskens, Koeman, Meijer en Djurovski herken ik zo, maar die andere 3 zie ik zo snel niet.
Ik herken de bovenste 3 ook niet zo 123..
pi_23608450
Ook van voor mijn tijd.
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 12:46 schreef Noca het volgende:
En de wedstrijd tegen AZ is inmiddels al helemaal uitverkocht
Was toch niet zo. Ik heb gisteren om 5 uur nog een kaartje kunnen kopen.
Wel voor achter het doel, maar toch...
  zaterdag 27 november 2004 @ 18:28:19 #125
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23611648
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ook van voor mijn tijd.
[..]

Ik zit ZO. Ik doe wel een dikke jas aan, zal wel koud zijn morgen.

Ik las idd ook dat het gister ergens uitverkocht was.
  zaterdag 27 november 2004 @ 18:39:52 #126
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23611875
quote:
Ribeiro tekent bij FC Groningen
GRONINGEN - De Braziliaan Luis Pontes Ribeiro tekent een contract bij FC Groningen.

De 22-jarige linkermiddenvelder is akkoord gegaan met een overeenkomst tot aan het einde van het seizoen. Bovendien kwam hij een optie op de daarop volgende drie seizoenen overeen.

Ribeiro is al vier weken bij FC Groningen in training. Hij heeft eerder in de jeugd van De Graafschap gespeeld en in Frankrijk voor Le Havre.
bron: rtv noord

Ik ken de speler niet, maar gezien het aankoopbeleid het laatste jaar moet dit wel weer goed zijn
  zaterdag 27 november 2004 @ 21:19:00 #127
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_23615854
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ook van voor mijn tijd.
[..]

Verdomme dat meen je niet??! had ik dat geweten dan had ik ook even een kaartje gekocht, mede om op die manier onder een verjaardag uit te komen. Zouden er nog kaartjes via de legale weg te verkrijgen zijn?!?
  zaterdag 27 november 2004 @ 21:21:16 #128
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23615902
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:19 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Verdomme dat meen je niet??! had ik dat geweten dan had ik ook even een kaartje gekocht, mede om op die manier onder een verjaardag uit te komen. Zouden er nog kaartjes via de legale weg te verkrijgen zijn?!?
Hee Hans, dit staat op de FC site, erg raar dus dat Frits nog kaarten kon krijgen:
quote:
26 november, 09:09 uur

De wedstrijd FC Groningen - AZ is volledig uitverkocht. Vrijdagochtend vroeg gingen de laatste kaarten voor de kraker over de toonbank.
Erg vreemd dus..
  zaterdag 27 november 2004 @ 21:55:29 #129
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_23616561
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:21 schreef Noca het volgende:

[..]

Hee Hans, dit staat op de FC site, erg raar dus dat Frits nog kaarten kon krijgen:
[..]

Erg vreemd dus..
Eej Noca, ja dat klopt inderdaad en het stond ook op de website van TV Noord dus ik was er behoorlijk van overtuigd dat het was uitverkocht. Frits heeft wel geluk dat hij nog kaarten heeft gescoord, ik vrees dat het nu echt uitverkocht is.
Jij gaat toch wel? veel plezier morgen! hopen dat de FC weet te winnen al ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel.
pi_23617132
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
De bovenste is Hugo Hovenkamp. Die 2 daaronder herken ik ook niet, maar het shirt is wel mooi. Een stuk beter dan dat walgelijke vod waar Neeskens op die foto in staat.
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:37:06 #131
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23617616
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:55 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Eej Noca, ja dat klopt inderdaad en het stond ook op de website van TV Noord dus ik was er behoorlijk van overtuigd dat het was uitverkocht. Frits heeft wel geluk dat hij nog kaarten heeft gescoord, ik vrees dat het nu echt uitverkocht is.
Jij gaat toch wel? veel plezier morgen! hopen dat de FC weet te winnen al ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel.
Jup ik ben er wel Bedankt.

Ik hoop iig op een mooie pot!

Leuke quizvraag Cruoninga, wie weet wie de andere 2 spelers zijn.
pi_23625624
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Frits heeft wel geluk dat hij nog kaarten heeft gescoord,
Ik had zeker geluk. Ik was ook best verbaasd, ik heb één van de allerlaatste kaarten denk ik.
  zondag 28 november 2004 @ 12:12:57 #133
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23625668
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:09 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik had zeker geluk. Ik was ook best verbaasd, ik heb één van de allerlaatste kaarten denk ik.
Ik ga maar lekker vroeg heen denk ik, wil wel even lekker zitten
pi_23625703
Ik heb een stoelnummer.
pi_23625779
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:20 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

De bovenste is Hugo Hovenkamp. Die 2 daaronder herken ik ook niet, maar het shirt is wel mooi.
De tweede dus ook, of niet? Als twee druppels water...

Ik vind het shirt van Neeskens ook best oké. Groene broekjes zoals bij Erwin Koeman zie ik ook graag, wel liever met de rode letters van "ago" op het shirt.
  zondag 28 november 2004 @ 12:20:28 #136
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23625791
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb een stoelnummer.
Beter!
Ik zit ZO en heb dus geen stoelnummer..

Volgend jaar een seizoenskaart, das wat goedkoper dan elke wedstrijd los betalen, stupid me
pi_23625906
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:20 schreef Noca het volgende:

[..]

Beter!
Ik zit ZO en heb dus geen stoelnummer..
Daar zit ik normaal ook het liefst.
quote:
Volgend jaar een seizoenskaart, das wat goedkoper dan elke wedstrijd los betalen, stupid me
Als je elke wedstrijd gaat wel. Ach, en het is goed voor de clubkas.
  zondag 28 november 2004 @ 12:31:41 #138
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23625975
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:27 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Daar zit ik normaal ook het liefst.
[..]

Als je elke wedstrijd gaat wel. Ach, en het is goed voor de clubkas.
Zo kun je het ook bekijken

Maar voor mijn eigen portemonnee is een seizoenskaart dan verstandiger
pi_23626091
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:31 schreef Noca het volgende:
Maar voor mijn eigen portemonnee is een seizoenskaart dan verstandiger
Misschien kun je in de winter wel een halve seizoenskaart kopen voor de rest van het seizoen.
Heb ik eens van gehoord.
pi_23628163
Het ziet er naar uit dat mijn Groningse vrienden Ajax niet nog een dienst gaan bewijzen...
www.thuisuiteten.nl
pi_23628603
Jammer van de nederlaag. Die 1-2 was volgens mij een behoorlijke fout van Roorda. Ik had van te voren wel op verlies gerekend, maar dat het dan via zo’n blunder van de keeper gaat is wel wat zuur. Opvallend dat wat vorig seizoen de sterkste positie in het team was, nu de zwakste is. Maar ja, gezien de slappe vertoning voor rust mag je nog blij zijn dat het maar 0-1 staat. Alle 3 de goals waren eigenlijk toevaltreffers. Nevland werd wel gemist, dat was duidelijk.

Verder vind ik het jammer dat de beleving uit het Oosterpark is verdwenen dit jaar. Waar er de voorgaande jaargangen nog weleens een golf van geluid wilde opstijgen vanuit West en ZI waarin dan de volledige Zuid-tribune mee ging (kippenvel), is het nu zo goed als altijd stil. Het is erg jammer dat we dat wapen kwijt zijn bij onze thuiswedstrijden. Vandaag hadden ze die steun 5 minuten voor tijd best wel kunnen gebruiken.
  zondag 28 november 2004 @ 17:31:23 #142
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23628773
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:22 schreef Cruoninga het volgende:
Jammer van de nederlaag. Die 1-2 was volgens mij een behoorlijke fout van Roorda. Ik had van te voren wel op verlies gerekend, maar dat het dan via zo’n blunder van de keeper gaat is wel wat zuur. Opvallend dat wat vorig seizoen de sterkste positie in het team was, nu de zwakste is. Maar ja, gezien de slappe vertoning voor rust mag je nog blij zijn dat het maar 0-1 staat. Alle 3 de goals waren eigenlijk toevaltreffers. Nevland werd wel gemist, dat was duidelijk.

Verder vind ik het jammer dat de beleving uit het Oosterpark is verdwenen dit jaar. Waar er de voorgaande jaargangen nog weleens een golf van geluid wilde opstijgen vanuit West en ZI waarin dan de volledige Zuid-tribune mee ging (kippenvel), is het nu zo goed als altijd stil. Het is erg jammer dat we dat wapen kwijt zijn bij onze thuiswedstrijden. Vandaag hadden ze die steun 5 minuten voor tijd best wel kunnen gebruiken.
In de eerste helft hadden we inderdaad geluk dat AZ de kansen niet afmaakte en dat Roorda een erg goede redding deed op de doorgebroken Perez? Maar ik had bij de eerste goal ook mijn twijfels over Roorda, net als bij de tweede...leek in ieder geval erg schlemielig.

Ik zit zelf op ZO en ik ben het wel met je eens over de beleving. Als ik met wat vrienden van me inzet om mee te gaan zingen gaan er wel wat mensen in mee, maar echt maar een heel kleine groep. De meeste mensen houden waarschijnlijk niet van zingen en klappen ofzo..hehe

Op basis van de tweede helft vind ik trouwens dat we echt een punt verdienden.
  zondag 28 november 2004 @ 17:36:29 #143
82589 S-Two
barba macacu
pi_23628865
Een aantal jaar geleden ging ik nog wel eens naar de FC, maar vond het voetbal altijd niet van een goed niveau en omdat mijn "hart" bij Ajax ligt ben ik er al een tijd niet meer geweest. Weet niet hoe het nu is, maar op zich leek het me wel leuk om weer eens te gaan kijken. Wat ik steeds van mensen hoor en ook wel op de tv zie, speelt Groningen nu gewoon leuk voetbal.

En dat over Roorda, tjah ik heb al eerder in deze fora gezegt dat hij gewoon de zwakste is in dit team. Hij wint geen punten, maar verliest er zelfs wat denk ik...

Toch jammer van die 2-1....
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_23634392
Hij had op TV ook een aantal aardige reddingen opzich.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 29 november 2004 @ 11:10:40 #145
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23639237
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:14 schreef du_ke het volgende:
Ja klopt, in het stadion kun je het natuurlijk niet heel goed zien maar daar leek het heel schlemielig wat Roorda deed.

Na het zien van de tv-beelden ben ik wel wat genuanceerder over de twee goals. Hij had daarnaast natuurlijk een aantal geweldige reddingen.
  maandag 29 november 2004 @ 19:47:09 #146
82589 S-Two
barba macacu
pi_23651524
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:14 schreef du_ke het volgende:
Deze wedstrijd speelde hij idd wel een puike pot, maar ik heb ook heel wat minder van hem gezien..
pi_23715039
GRONINGEN - FC Groningen verhuist in de winterstop van het volgend seizoen naar de Euroborg. Dat heeft de club besloten na overleg met Euroborg NV, de eigenaar van het stadion.

De Euroborg is wel volgens afspraak gereed op 1 oktober 2005, maar FC Groningen kiest ervoor pas in de winterstop over te gaan. Het nieuwe stadion wordt in oktober opgeleverd, waar wel gevoetbald kan worden maar supporters en sponsoren kunnen niet goed worden ontvangen. Vandaar dat in de winterstop wordt verhuisd.

Bron: www.rtvnoord.nl
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 5 december 2004 @ 04:35:26 #148
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23773307
Ontrechte rode kaart maar toch een terechte overwinning voor Roda. Sfeer van onze kant was er geeneens, ook niet na de 4-0 en 5-0... Enigste sfeer kwam uit het uitvak tot de 2-0, daarna hoorde ik jullie ook niet meer tot na jullie goal.

Succes nog dit seizoen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_23774710
En weer met beide benen op de grond, in het rechterrijtje .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 5 december 2004 @ 11:33:56 #150
82589 S-Two
barba macacu
pi_23774798
Tjah, erg jammer... Maar het was natuurlijk onvermijdelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')