Het zit hem in de OP:quote:Op maandag 1 november 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
Ja maar dat mocht niet.
Schijnbaar blijft je topic open als je minder cryptisch en on-orgineel bent.
Deze van dit huidige topic is gewoon inhoudelijk beter en voor niet insiders begrijpelijker.quote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
Beenhakkert zit weer eens te solliciteren naar een baantje bij Ajax.
Laten we gezamenlijk bidden dat God ons behoedt.
Hij houdt namelijk alle opties open
Ik hou me nog in, maar mocht ie terugkomen dan, ja dan dan.....
Pff, tyf op. Vuile judas is het.quote:Op maandag 1 november 2004 22:08 schreef kreischer2000 het volgende:
PLEUR OP VIEZE KAKKERLAK DAT HET IS
Dat is Van Hooijdonk ook, maar als 'ie jullie naar nog een UEFA-cup schiet hoor je daar niemand meer over. Zo denk ik ook over Leo. Laat 'm nog maar een paar Maxwells, Ibrahimovices en Trabelsi's halen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pff, tyf op. Vuile judas is het.
Couldn't agree more!quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Leo is een geweldige man, de perfecte keuze voor de functie van TD bij Ajax.
tuurlijk wel, jeugdbeleid e.d. jong scouten, altijd voldoende opties achter de hand hebben mocht er een speler vertrekkenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:01 schreef Radegast het volgende:
Lange termijn bestaat niet in het voetbal. En zeker niet bij Ajax.
Dacht jij ook dat Louis er lang zou zitten? Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, wie is dat wel? Iedereen dacht het van Louis, je ziet het..
Nog beter, net zoals Hiddink bij PSV.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef tong80 het volgende:
Youri Mulder noemde hem gisteren ook als eventuele coach van Ajax.
dan maar tegen Panama hequote:Beenhakker debuteert met pijnlijk verlies
11/5/2005 10:56
De eerste interland van Trinidad en Tobago onder Leo Beenhakker leverde een pijnlijke nederlaag op. Zijn Soca Warriors gingen met 2-0 ten onder tegen een plaatselijke club.
De Soca Warriors, die acteerden zonder de overzeese internationals, gingen ten onder tegen North East Stars. In tegenstelling tot de kampioen van Trinidad en Tobago liet de nationale ploeg weinig indruk achter. Kendall Jagdeosingh en Kayode McKinnon bezorgden Beenhakker een slecht debuut als bondscoach.
'Het verschil was dat het voor ons een trainingswedstrijd was en voor onze tegenstander, met alle respect, meer een WK-finale. Ze versloegen ons dus met een gezonde dosis agressie', zei Beenhakker na afloop. 'Het was een leerzaam duel.'
De nieuwbakken bondscoach maakte zich niet al te druk over het resultaat. 'Voor de wedstrijd had ik nog veel vragen. De manier waarop verschillende spelers zich hebben laten zien heeft mij veel antwoorden opgeleverd.'
Beenhakker is bezig met de voorbereidingen op het vervolg van de WK-kwalificatie. Op 4 juni wacht Panama. De Nederlander is in afwachting van de overzeese internationals, waarvan hij er 23 heeft opgeroepen.
http://www.vi.nl
Terug naar zijn jeugdliefde Ajax, of Feyenoord, of .......quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar zal hij gaan doen na dit avontuur
Wat zegt Uquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Die hebben geen schijn van kans tegen Mexico en The USA.
Ja idd.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Geweldig dat hij het onmogelijke mogelijk heeft gemaakt
quote:Patriotic fans celebrate
BY CAROL MATROO
The honking of horns and the chant, “Ole, ole, ole, ole, ole!” alerted the country to the victory of the T&T Warriors over Bahrain in the decisive World Cup qualifying match in Manama yesterday.
After 90 heart-stopping minutes of holding their breaths, pounding tables, beating bottles, booing the opposing team and cheering on their team, people took to the streets of Port-of-Spain to celebrate the victory.
In just one and a half hours, T&T was transformed. Crime took a back seat.
The phrase, “We win” was all-encompassing as every creed and race celebrated the first time T&T has ever made it to the World Cup. Everyone feted as one.
The true spirit of T&T emerged yesterday, showing that they could live together as one.
“It was like we was in Bahrain. All of we is one. You could see your enemy now and you could hug him up,” Jude Cuffie said as he celebrated.
Workers, students and limers alike crowded the streets giving it a Carnival-like atmosphere, only this time without the masqueraders.
All the popular bars in downtown Port-of-Spain, which were crowded before, were filled to overflowing.
Pancho’s at the corner of Queen and Abercromby streets saw patrons hailing all drivers, encouraging them to blow their horns.
“We win. Blow your horn. What? Your horn bust?” a jubilant fan asked.
Along Frederick, Henry and Charlotte streets, fans trudged behind music boxes and rhythm sections as they headed for Independence Square where the celebration culminated.
A sea of red floated across Independence Square as ecstatic fans jumped and waved, jumping on every conceivable mode of transport they found—car bonnets, hoods, trunks.
Big trucks abounded. Machel Montano would have been proud.
One section of revellers proudly carried a chequered red, white and black banner with followers shouting: “We are the conquerors!”
Hundreds of football fans, young and old alike, danced around the square, most of them holding up T&T flags in every conceivable size.
Even a policeman directing traffic was holding a miniature flag.
“I want a flag! I want a flag!” an elderly woman cried frantically.
Children were let out of school early, but gave not a thought to returning home.
When asked if she was finished working for the day, one woman replied: “Lady, what you talking about going home? We not going home. We going Germany.”
One man said: “We so overjoyed it ent funny. We created history.”
One woman claimed that “(Leo) Beenhakker is the best coach in the world.”
A Nalis crew outside the National Library also “took their hats off” to the T&T coach.
Staff at Puff ‘n’ Stuff also took some patriotic time out to wave their flags in their doorway.
The feting went on for hours and police tried in vain to move the revellers to the side of the streets to prevent a pile-up of traffic.
They paid no attention.
©2004-2005 Trinidad Publishing Company Limited
mooi zegquote:Op donderdag 17 november 2005 09:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
uit de trinidad en tobago guardian:
[..]
[afbeelding]
wk90 kan je hem niet kwalijk nemen, hij moest puinruimen en had de pech dat toen het begon te draaien we in 1e wedstrijd van de knockout fase meteen tegen de sterkste ploeg van het toernooi moesten.. Die wedstrijd tegen Duitsland (met het beruchte spuug incident) was zeker geen slechte wedstrijd van oranje, helaas nipt verloren.quote:Op maandag 1 november 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat deze coach die ooit degradeerde met Volendam. Met Oranje het WK 86 niet haalde. Mislukte met van Basten Koeman Gullit en Rijkaard op het WK90. Real Madrid van de eeuw niet naar europese successen kon leiden. Ajax drie keer verliet voor het grote geld een kans krijgt bij Ajax als technisch directeur. Hij zucht bij de vraag in voetbal insite of ie het nog wil. Hij zegt dat ie daar moe van wordt. Maar ik hoop oprecht dat deze briljante man de kans krijgt Ajax te redden.
Dan kan ik eindelijk die baksteen aan m'n been binden en me in de Waal storten.
Als hij zorgt dat ze minder dan 10 goals tegenkrijgen is ie mijn WK-held.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leo staat aan het begin van een mooie periode op het WK.
Wat zal hij nog kunnen presteren?
quote:Ibrahimovic kijkt uit naar weerzien met oude mentor
Van onze verslaggever Robèrt Misset
BREMEN - Zlatan Ibrahimovic heeft nog geen idee of hij na het WK terugkeert bij zijn in opspraak geraakte werkgever Juventus. De Italiaanse kampioen dreigt vanwege het omvangrijke fraudeschandaal te worden teruggezet naar de Serie B. ‘Ik kan er niets over zeggen, ik wacht eerst het onderzoek af’, zei de Zweedse spits gisteren in Bremen, waar zijn ploeg zich voorbereidt op het WK-duel met Trinidad en Tobago.
Een kalme aanloop naar zijn tweede WK heeft Ibrahimovic niet gekend. Twee weken geleden deed de Italiaanse politie een inval in zijn huis, omdat Juventus ook wordt verdacht van belastingfraude bij zijn transfer van Ajax naar Turijn in de zomer van 2004. Ibrahimovic staat zelf niet onder verdenking, al kwam zijn geforceerde vertrek na het onderzoek van de Italiaanse justitie wel in een ander daglicht te staan.
Oud-directeur Luciano Moggi fungeerde jarenlang als de regisseur van een corrupt netwerk dat Juventus stelselmatig bevoordeelde. Scheidsrechters werden omgekocht, concurrenten verzwakt door rode kaarten of omstreden transfers. Zo zou Ibrahimovic twee jaar geleden zijn aangezet tot obstructie bij Ajax om een lucratief contract bij Juventus te kunnen ondertekenen.
De licht ontvlambare aanvaller kreeg duidelijke instructies, bleek uit afgeluisterde telefoongesprekken van Juve-directeur Moggi. Over Ibrahimovic: ‘Die jongen heeft kloten. Hij heeft een geweldige ruzie gemaakt die door ons wel een beetje is aangewakkerd.’
De felle discussies tussen Ibrahimovic en voormalig Ajax-trainer Ronald Koeman, en zijn conflict met oud-ploeggenoot Van der Vaart, die hij in een oefenduel tussen Zweden en Oranje bewust zou hebben geblesseerd, lijken dus door Juventus te zijn geënsceneerd. Ibrahimovic wast zijn handen uiteraard in onschuld. Maar je vraagt je wel af hoe het was gelopen als zijn vroegere mentor Leo Beenhakker in 2004 nog bij Ajax had gewerkt.
Zaterdag ontmoet Ibrahimovic Beenhakker voor het eerst sinds 2003, toen ‘Don Leo’ om privé-redenen ontslag nam als technisch-directeur bij Ajax. Dinsdag verklaarde de huidige bondscoach van Trinidad en Tobago zich te verheugen op het weerzien met de speler, die als onhandelbaar werd afgeschilderd. ‘Ik geef hem een schop onder zijn kont en dan een kus, want ik houd van die jongen.’
In een tent naast het Weserstadion van Werder Bremen moest Ibrahimovic lachen om de grap van Beenhakker, die hij als een ‘vriend en een vaderfiguur voor de jonge spelers bij Ajax’ betitelde. ‘Leo haalde me in 2001 als jochie van negentien naar Amsterdam. Al bij onze eerste ontmoeting schonk hij me vertrouwen. Hij bleef in mij geloven, ook toen ik bij Ajax veel kritiek kreeg.’
Het is immers verleidelijk Ibrahimovic – de in Malmö opgegroeide zoon uit een Kroatisch-Bosnisch huwelijk – af te schilderen als een over het paard getilde vedette. Zijn magische bewegingen met de bal – denk aan de fenomenale solo in zijn een na laatste wedstrijd voor Ajax tegen NAC – en zijn artistieke doelpunten (de hakbal tegen Italië op het EK in Portugal) hebben Ibrahimovic de status van een filmster gegeven.
Het donkere timbre in zijn stem benadrukt de allure van een macho en op feesten mag Ibrahimovic graag zijn favoriete trucje demonstreren. Hij spuugt een stukje kauwgom uit, jongleert er met zijn voeten mee en trapt het achteloos weer in zijn mond.
Morgen zal hij voor het duel tussen Zweden en Trinidad en Tobago de man omhelzen die verliefd werd op zijn talent. Theatraal benadrukte Beenhakker dat Ibrahimovic een zuiver karakter heeft. ‘Zlatan had soms de kolder in zijn kop. Ik had vaak urenlange discussies met hem. Maar hij had wel de gave om Ajax kampioen te maken.’
Met warmte zei Ibrahimovic gisteren terug te denken aan die gesprekken op het kantoor van Beenhakker in de Arena. ‘Ik kon altijd bij hem terecht. Leo ontfermde zich graag over de jonge spelers van Ajax. We moesten wennen aan de druk, maar Leo wist telkens de juiste snaar te raken. Hij was meer dan een technisch directeur, hij was onze vriend en raadsman. Soms nodigde hij me alleen uit om een kopje koffie te drinken. Leo is een bijzonder mens.’
Iemand die Feyenoord kampioen maakt is een geniale trainer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef tong80 het volgende:
Het blijft een waardeloze trainer, maar ik moet wel altijd lachen om hem.
Waarom waardeloos, leg eens uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef tong80 het volgende:
Het blijft een waardeloze trainer, maar ik moet wel altijd lachen om hem.
Leed mijn OP maarquote:
Leoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:39 schreef venomsnake het volgende:
Leo met T&T na 37 minuten nog altijd 0-0 tegen zweden..
Leo![]()
Goh, had je die opmerking al niet eerder in het topic gemaakt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij heeft jullie kampioen gemaakt. Wat een geniale man moet ie dan wel niet zijn?
En nog met een mannetje minder in de 2e helftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:04 schreef OnlineGokker het volgende:
Met een kneuzenverdediging spelers als Zlatan, Larsson en Ljungberg de baas weten te zijn
Of gewonnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:34 schreef sportfreak het volgende:
Beenhakker heeft nog nooit een groepsduel op een wk verloren, dat kunnen er niet veel zeggen.
![]()
Haha ja dat zou een beste stunt zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 11:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zou mooi zijn als t&t de volgende ronde haalt, i ben benieuwd!
Inderdaad dat was een wissel uit de Hollandse school.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, die zet was geniaal. Hij was de Zweedse bondscoach een stap voor met een wissel.
Leo heeft lef, en dat kan je tegenwoordig niet over veel trainers zeggenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, die zet was geniaal. Hij was de Zweedse bondscoach een stap voor met een wissel.
Dat heb ik ook het was een poppenkast echt iets voor hem. Over 4 jaar weer de de seijchellen eilanden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef popolon het volgende:
Als ie in het buitenland zit is het een geweldenaar.
Prachtige prestatie toch, T&T hebben hun feestje gehad.
quote:Beenhakker in beeld bij Polen
De bondscoach van Polen, Pawel Janas, heeft zijn functie neergelegd. Hij wil een besluit van het bondsbestuur over zijn toekomst bij de nationale ploeg niet afwachten. De trainer wist na het teleurstellende WK in Duitsland, met kansloze uitschakeling in de groepsfase, dat hij geen nieuwe kans meer zou krijgen.
Janas is drie jaar in functie geweest. Op 14 juli zal het Poolse bondsbestuur zijn ontslag officieel aanvaarden. Mogelijk wordt op die dag ook de naam van de nieuwe bondscoach bekend. Bestuurslid Ryszard Czarnecki, tevens lid van het Poolse parlement, heeft al diverse gesprekken gevoerd met kandidaten.
Volgens Poolse media staat ook Leo Beenhakker op de lijst van gegadigden. De doorgewinterde coach beleefde in Duitsland een historisch WK met de bescheiden ploeg van Trinidad en Tobago. Hij liet na het toernooi weten dat hij open staat voor een nieuw avontuur, waar dan ook. Beenhakker was donderdagavond niet voor commentaar bereikbaar.
quote:PRZEGLAD PRASY. Leo Beenhakker, który kończy pracę z kadra Trynidadu i Tobago w wywiadzie dla "Super Expressu", stwierdził że jest gotów zostać selekcjonerem reprezentacji Polski.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Leuk!
Hoe gaat Leo die doorgaans wat grijze Polen motiveren? Het zal hem vast wel weer lukken, op zijn eigen unieke manier.
"Jongens, denk eens aan al die landgenoten van jullie die illegaal in het Westen werken. Dat blijft jullie bespaard, maar als jullie hier in Brussel verliezen, laat ik jullie allemaal achter!"
Maar Finland is dan natuurlijk wel een wereldteam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen goede start bij Polen: in eigen huis met 3-1 verliezen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar Finland is dan natuurlijk wel een wereldteam.
![]()
Maar Luxemburg had geen Litmanen. Jari scoorde vanavond 2 xquote:
Heb ik meegekregen, ja. Maar Oranje heeft een betere defensie dan die Polen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar Luxemburg had geen Litmanen. Jari scoorde vanavond 2 x
Maar hij heeft het taktisch vernuft van een doelpaal. Je kunt mijn inziens evengoed Emile Ratelband aantstellen ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bij feyenoord heeft hij een wondertje verricht na het vertrek van haan. dat mag wel even gezegd worden. wie herrinnert zich niet de gewonnen wedstrijd tegen juventus waar Cruz op magistrale wijze scoorde na een voorzet van Henk Vos. Leo is een uitstekende motivator om een team dat in het slop zit in een korte periode boven zichzelf uit te laten stijgen.
Dat lag toch echt vooral aan de onmacht van de zweden en de trainer daar die zelfs gebonden met het pistool op zijn slaap nog niet van zijn systeem zou gaan afwijken ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Die wissel met T&T na het rood tegen Zweden vond ik anders best een slimme.
tatisch stond feyenoord prima onder Leo, het was feyenoords best spelende team van de afgelopen 30 jaar. beter vind ik dan het feyenoord van van Marwijk dat de uefacup won, hij heeft bepaalde kwaliteiten die vrij uniek zijn. in bepaalde situaties hoort Leo tot swerelds beste trainers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar hij heeft het taktisch vernuft van een doelpaal. Je kunt mijn inziens evengoed Emile Ratelband aantstellen ...![]()
Uiteraard, dat Leo het taktisch vernuft van een doelpaal heeft wil niet zeggen dat er geen Zweden zijn die én het taktisch vernuft én de uitstraling van de lat hebben ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Dan zijn er dus nog trainers die én tactisch minder vernuft hebben én geen babbel.
Zullen ze wakker van liggenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de Arbeidinspectie riskeert de PZPN een boete van 750 euro en een verbod om gedurende een jaar buitenlands personeel aan te werven. Beenhakker wacht mogelijk een boete van 250 euro.
Grote zuchtquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wakker van liggen niet, maar Leo kennende zal ie er wel moe van worden.
quote:
quote:
Is dat zo? Weg uit Tienhoven?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij woont trouwens tegenwoordig in België blijkbaar
Ja dat is zo, hij zei dat op een persconferentie voor Belgie - Polen, dat hij nu definitief verhuisd is naar België en het hier wel gezellig om te wonen vond en blablaquote:
"Jongens, waar hebben we het nu eigelijk over. Winnen van Groningen en daarna tegen de winnaar Roda-Utrecht"quote:
quote:Beenhakker: 'We kunnen Lederhose bijna inpakken'
15/10/2007 08:45
Polen loopt weg met Leo Beenhakker. De Nederlandse coach kan bijtekenen tot het met het WK in 2010. Zijn laatste kunstje, want 'daarna dooft het lontje langzaam'.
Beenhakker heeft er de wind onder bij Polen, dat mede dankzij de Nederlandse coach afstevent op een eerste optreden op een EK. Na de zege op Kazachstan kan kwalificatie Polen nauwelijks meer ontgaan. 'Als we nog één wedstrijd weten te winnen, kunnen we de Lederhose in gaan pakken', zegt de 65-jarige coach in De Telegraaf.
Het succes gaat zich ook vertalen in een nieuwe verbintenis. Beenhakker kan zijn contract verlengen tot en met het WK in 2010. 'Voor mij is het een enorme blijk van erkenning, dat ik nu al bij kan tekenen, voordat de kwalificatie een feit is. Dat betekent dat men niet alleen naar de resultaten kijkt, maar waardering heeft voor mijn manier van werken', aldus Don Leo.
'We zijn er nog niet helemaal uit, maar ik heb er zeker zin in om door te gaan', is Beenhakker happig. De onderhandelingen behelzen niet zo zeer de financiën. 'Ik wil in het Poolse voetbal ook meer structuur brengen en bijvoorbeeld ook de jeugdopleiding verbeteren. Daar heb ik ideeën over en daarover zijn we nu in gesprek.'
Polen naar het WK loodsen en dan op dat mondiale podium verrassen, het zal Beenhakkers laatste klus worden. 'Ik heb in Duitsland enorm genoten van het WK met Trinidad & Tobago. In de vijf weken met die gasten heb ik de mooiste tijd van mijn leven gehad. Dat in tegenstelling tot het WK '90 (met Nederland, red.), toen ik geen dag plezier heb gehad. Maar nog een keer een EK met Polen en dan nog een WK lijkt me geweldig. Dat kan ik op mijn leeftijd nog net opbrengen, maar daarna dooft het lontje langzaam.'
Nee hoor, hij woont tegenwoordig in België en vindt het prima. Hij wil nooit meer in Nederland wonen en werken en zei dat hij geen tijd genoeg had om het uit te leggen. Maar het was iets met de mentaliteit & het klimaat momenteel in Nederland en mensen die niet aanvaarden dat hij voor zowel Feyenoord als Ajax heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:31 schreef tong80 het volgende:
Hij zei op de VRT dat ie nooit meer terugkomt naar Nederland. Hup Finland. Ik hoop echt dat ie het niet redt met Polen. Hoewel. Dan komt ie weer thuis
En dat is volgens jou ? Ceulemans ? Gerets ? Lozano ? Van Himst ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Joost in de voetbaldraft zijn er tot nu toe 2 Belgen gekozen Nilis en Coppens. e beste Belg ooit wordt nog steeds niet gekoezen.
quote:Beenhakker verlengt contract in Polen
13 november 2007
Leo Beenhakker blijft ook na het EK van 2008 bondscoach van Polen. De coach heeft met de Poolse voetbalbond overeenstemming bereikt over een nieuw contract, dat loopt tot eind 2009. Als Polen zich kwalificeert voor het wereldkampioenschap van 2010, wordt dit contract bovendien automatisch tot medio 2010 verlengd.
Beenhakker trad na het WK van 2006 in dienst bij de Poolse bond. Na een moeizame start kreeg hij het Poolse elftal snel op de rails, met als gevolg dat de ploeg nu op het punt staat om zich te kwalificeren voor het EK van 2008. Komende zaterdag, in de thuiswedstrijd tegen België, kan het karwei al geklaard worden.
In het verleden was Beenhakker onder meer coach van Ajax, Real Madrid, Feyenoord, het Nederlands elftal en het nationale team van Trinidad & Tobago.
Van Himst lijkt mequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat is volgens jou ? Ceulemans ? Gerets ? Lozano ? Van Himst ?
Als nr 1 is nog niet zeker, als ze woensdag niet winnen en Portugal wel zijn ze als nr 2 geplaatst ...quote:Op zondag 18 november 2007 09:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Leo flikt het hem dan toch weer, als nr 1 plaatsen voor het EK met Polen, grote klasse!
Jamaica, Costa Rica, Honduras, Canada, normaal gesproken allemaal beter dan TNTquote:Op zondag 18 november 2007 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toplanden hoor.
Costa Rica, Aruba, Panama, El Salvador en Haiti
Het is de 1ste keer dat ze naar een EK gaanquote:Op zondag 18 november 2007 17:26 schreef RayMania het volgende:
Wel de laatste titel met Feyenoord, is geen andere coach daarna meer gelukt. TNT naar het WK loodsen is een wereldprestatie, dat gaat nooit meer gebeuren met zo'n klein landje. Een EK (geen WK) halen is ook knap, is pas de tweede keer ooit voor Polen. En dat in een sterke poule met Portugal en Servië.
Kun je nagaanquote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Het is de 1ste keer dat ze naar een EK gaan![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:59 schreef Blawh het volgende:
Wat een leven voor Leo, gratis zuipen op Trinidad & Tobago en gratis hoeren in Polen. Het kan beroerder op die leeftijd.
Klasse prestatie! Diep Respect
Je vergeet Mexico en Amerikaquote:Op zondag 18 november 2007 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toplanden hoor.
Costa Rica, Aruba, Panama, El Salvador en Haiti
Dat zou verdomd sneu zijn voor Beenhakkerquote:Beenhakker vreest voor baan door omkoopschandaal
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 16-apr-2008 18:15
Het omkoopschandaal dat het Poolse voetbal in haar greep houdt, kan wel eens gevolgen hebben voor Leo Beenhakker (foto). De Poolse bondscoach is er naar eigen zeggen niet zeker van dat hij zijn tot 2010 durende contract uit zal dienen. Woensdag zei Beenhakker dat bij de bekendmaking van de selectie voor het EK van komende zomer.
Al bijna drie jaar zijn aanklagers in Wroclaw met een onderzoek bezig naar corruptie in het Poolse voetbal. Tot op heden zijn 120 mensen aangeklaagd, waaronder leden van de nationale voetbalbond, trainers, spelers en scheidsrechters. Allen worden verdacht van het manipuleren van wedstrijden. Verder zijn 29 clubs met de zaak in verband gebracht. Onder zware druk van de media en de politiek heeft Michal Listkiewicz, de president van de Poolse voetbalbond, al laten weten dat het bestuur op 14 september zal terugtreden. Het was Listkiewicz die Beenhakker in dienst nam als eerste buitenlandse bondscoach voor de nationale trots.
Beenhakker twijfelt of hij goed zal kunnen samenwerken met de nieuwe president. 'Om die reden is mijn toekomst niet duidelijk,' gaf Beenhakker woensdag aan. 'Ik wil graag blijven, maar ik moet de komende weken en maanden enkele beslissingen afwachten. Iedereen die betrokken is bij het Poolse voetbal zal inzien dat deze omkoopzaak slechte gevolgen zal krijgen. Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar ik probeer de nationale ploeg af te schermen van alle onrust. De toekomst van het Poolse voetbal is onzeker en daarmee ook mijn eigen toekomst.' (BR)
quote:Beenhakker: "Polen kan verrassen op EK"
18 april 2008
Bondscoach Leo Beenhakker hoopt deze zomer op het Europees kampioenschap iedereen te verrassen met 'zijn' Polen. De Nederlandse trainer werd in 2006 aangesteld als laatste hoop na jaren van teleurstellingen rond de nationale voetbalselectie.
"De sfeer was heel negatief, de spelers hadden geen vertrouwen meer. Maar na twee jaar is het een wereld van verschil. We hebben een mentaal sterk team, iedereen gelooft er weer in. Ik denk dat we een hoop mensen gaan verrassen", aldus Beenhakker. Hij is bovendien blij met zijn nieuwste aanwinst. De geboren Braziliaan van Legia Warschau Roger Guerreiro heeft net op tijd zijn naturalisatie in orde. "Van hem verwacht ik veel", aldus Beenhakker.
De oud-trainer van onder meer Ajax en Feyenoord zal in de voorbereiding naar het Europese toernooi vooral bezig zijn met de moraal in zijn team. De Poolse competitie is verwikkeld in een corruptiezaak waarbij mogelijk dertig clubs betrokken zijn. Voor een aantal dreigt degradatie. "Het is een rare en smerige zaak. Het zal niet makkelijk zijn de spelers daar van af te schermen. Ik ben nu ook meer 'peoplemanager' dan voetbalmanager."
Polen treft Duitsland als eerste tegenstander op het EK en daar kijkt 'Don Leo' naar uit. "Als we tien keer tegen Duitsland zouden spelen, winnen ze waarschijnlijk zes keer. Maar die andere vier keer is er de mogelijkheid van een gelijkspel of misschien wel een verrassing."
quote:Beenhakker na EK naar Borussia Dortmund
Leo Beenhakker staat voor zijn zoveelste Buitenlandse avontuur. ELF Voetbal heeft uit zeer betrouwbare bron binnen Borussia Dortmund vernomen dat de Nederlander voor 99% zeker de opvolger wordt van zittend trainer Thomas Doll.
Beenhakker zal eerst zijn karwei als bondscoach van Polen afmaken. De geboren Rotterdammer loodste het land naar de eindronde van het EK in Oostenrijk en Zwitserland.
ELF voetbal
quote:Beenhakker niet naar Borussia Dortmund
Door Sven (Svensational) op dinsdag 6 mei 2008 17:53
Bron: VI
Leo Beenhakker heeft het aanbod van Borussia Dortmund om Thomas Doll op te volgen afgeslagen. Doll zit op de schopstoel na een teleurstellend seizoen met Dortmund.
Beenhakker heeft voorlopig nog geen trek in de Duitse club: "Ik ben nu met Polen bezig en wil eerst het EK doen. Ik heb ook geen behoefte aan onrust. Dit is niet het moment om daar mee bezig te zijn. Daarom heb ik ook nee gezegd tegen Dortmund," aldus Don Leo. Maar hoewel hij een contract bij het Poolse elftal heeft tot 2010, is er zeker een kans dat Beenhakker na het EK alsnog naar de Dortmund vertrekt: "De situatie in Polen is op dit moment niet zo prettig met een lopende corruptiezaak en een nieuw bestuur plus nieuwe voorzitter, die na de zomer geïnstalleerd worden", aldus de Nederlander. "Met de huidige mensen kan ik prettig werken. Of dat straks nog zo is, weet ik niet. Ik heb ook aangegeven, dat ik richting WK van 2010 mijn conclusies zal trekken als ik niet kan werken in een situatie, die niet 100% goed ingevuld is."
quote:'Beenhakker blijft tot WK 2010 bondscoach Polen'
04 juli 2008
Leo Beenhakker hoeft niet te vrezen voor zijn baan. De Rotterdamse coach heeft nog een contract tot 2010 bij de Poolse voetbalbond en mag dit gewoon uitdienen. Dat is volgens Poolse media de conclusie na een gesprek tussen Beenhakker en de bond.
Beenhakker werd vorig jaar nog op handen gedragen in Polen, omdat hij het land voor het eerst in de historie naar een EK-eindronde leidde. In Oostenrijk en Zwitserland stelde Polen echter teleur, door met slechts één punt uit drie duels als laatste te eindigen in Groep B. Poolse media eisten hierna het hoofd van Don Leo.
De Poolse bond heeft echter nog altijd vertrouwen in de Nederlander, wiens contract nog twee jaar doorloopt. Hij mag voorlopig aanblijven en proberen om Polen naar het wereldkampioenschap van 2010 te leiden. In de kwalificatiereeks speelt het land tegen onder meer Tsjechië, Slowakije, Noord-Ierland en Slovenië.
Uit de column van Borstquote:In het hoogste echelon bij PSV valt trouwens ook de naam Leo Beenhakker, het Spaanssprekende orakel dat wél met voetballers en media kan omgaan. Beenhakker heeft het in Polen aan de stok met nog oudere bobo’s, dus wie weet. Zou wel bijzonder zijn: Beenhakker die na Ajax en Feyenoord ook PSV als hoofdcoach dient.
Dat is meer iets voor uitgerangeerde trainers. Leo doet nog wel een stuk of vier laatste kunstjes voor hij eens in die regio gaat kijken, denk ik.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat hij eigenlijk nog niet in de Emiraten of Qatar is gaan uitbollen ...
quote:Beenhakker over Feyenoord: 'Mijn handen jeuken'
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 15 januari 2009, 12:01
Ook Leo Beenhakker ziet een klus bij Feyenoord wel zitten. Hoewel de club hem nog niet heeft benaderd, beginnen de handen van de huidige bondscoach van Polen al te jeuken.
"Natuurlijk jeuken ze. Het blijft een fantastische uitdaging om zo'n club weer terug aan de top te krijgen. Zulke klussen vind ik altijd prachtig", zegt Beenhakker tegen De Telegraaf.
De geboren Rotterdammer volgt de ontwikkelingen bij Feyenoord op afstand. "Het is dramatisch, met name voor Gertjan Verbeek. Dit is slecht voor de club en dat gaat me aan het hart. Feyenoord is en blijft mijn cluppie. Het is wel zo dat Feyenoord nooit verloren zal gaan. Daarvoor zitten de wortels veel te diep. Vergelijk het met een boom van honderd jaar oud. De blaadjes worden bruin en vallen eraf, maar je krijgt die boom nooit om."
Was weinig te redden en het heeft Feyenoord toen ook geen geld gekost.No cure no pay.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef PogueMahone het volgende:
eeh, nou de laatste keer als Adje interim was niet zo'n succes
Dat was maar een paar wedstrijden, hij had toen net te weinig tijd,. De periode na Arie Haan kun je veel beter vergelijken met de situatie van nu , dit was een groot succes voor don Leo. Leo moet gewoon de komende anderhalf jaar de tijd krijgen wat moois neer te zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef PogueMahone het volgende:
eeh, nou de laatste keer als Adje interim was niet zo'n succes
quote:Geld vormt struikelblok in komst Beenhakker
Door Maarten Dekkers
Dinsdag, 27 januari 2009, 08:02
Feyenoord is naarstig op zoek naar geld om Leo Beenhakker als tussenpaus naar Rotterdam te halen. De precaire financiële situatie van de Stadionclub vormt een serieus obstakel voor de hereniging van Beenhakker met zijn grote liefde.
Belangrijkste struikelblok vormt het eventuele salaris van de gelouterde coach, omdat deze niet is opgenomen in de begroting. Dit meldt Telesport. Een tussentijds vertrek bij de Poolse bond, waar Beenhakker actief is als bondscoach, vormt financieel geen obstakel. In het contract dat 'Don Leo' heeft met de nationale bond van Polen zijn afspraken gemaakt over een tussentijds vertrek.
Beenhakker is bij Feyenoord dé gewenste kandidaat om het seizoen als eindverantwoordelijke af te maken. Hij moet in Rotterdam-Zuid, waar hij in zijn eerste periode de club kampioen maakte, de weg plaveien voor de komst van Mario Been. De NEC-coach is de voornaamste kandidaat om Feyenoord het nieuwe seizoen te leiden. Beenhakker zou daarna doorschuiven als technisch directeur.
De geboren Rotterdammer heeft eerder aangegeven open te staan voor een nieuw avontuur bij zijn 'cluppie', maar wil zich op dit moment volledig richten op zijn werk als bondscoach van Polen. "Over twee weken spelen we twee belangrijke interlands en tot die tijd wil ik niks meer horen over Feyenoord."
Vraag maar eens af wat er eerder gebeurt: Het overlijden van Beenhakker, of een nieuwe landstitel voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef TC03 het volgende:
Hij mag van mij komen. Ondanks het hoogverraad dat hij pleegde heeft hij ons wel de laatste landstitel geschonken.
quote:Polen valt over dubbelfunctie
Van onze Telesportredactie
FARO, dinsdag
De Poolse bondsvoorzitter Grzegorz Lato heeft onder druk van de vele kritiek in Polen op een mogelijke dubbelfunctie van bondscoach Leo Beenhakker door laten schemeren daar negatief tegenover te staan. De voormalige voetballegende meldt zich vandaag op het trainingskamp in Portugal om met Beenhakker te praten over diens voorstel om naast zijn werk voor Polen ook aan de slag te gaan als technisch directeur bij Feyenoord. Beenhakker bevestigde gisteren een dubbelfunctie uit te willen oefenen. „We zijn in gesprek om te kijken of we een en ander kunnen combineren. Ik wil die gesprekken niet verstoren door er te veel over uit te wijden.”
Eerder op de dag bevestigde Beenhakker tegenover de Poolse pers drie weken geleden door Feyenoord benaderd te zijn om interim-trainer te worden. Nadat ’Don Leo’ daarop nee had gezegd, kwam Feyenoord terug met een andere vraag. „Tien dagen geleden hebben ze me opnieuw om hulp gevraagd. Zonder contract, geld en functie. Ik zou alleen spelers bekijken, adviezen geven, wat doen om het team te verbeteren en meewerken aan het opbouwen van het team voor het nieuwe seizoen. De prioriteit ligt bij mijn baan bij de Poolse bond, maar in de maanden april en mei, als de nationale ploeg niet speelt, zou ik voor Feyenoord kunnen werken”, aldus Beenhakker.
quote:Feyenoord eens met Beenhakker
Door Sander Berends
Vrijdag, 13 februari 2009, 08:30
Feyenoord is rond met Leo Beenhakker. De Rotterdamse clubleiding heeft met de bondscoach van Polen een akkoord bereikt over een technische functie. Details van de overeenkomst maakt de directie vrijdagmiddag om 13.30 uur in De Kuip bekend tijdens een persconferentie.
Mogelijk is Beenhakker bij deze bijeenkomst aanwezig. De geboren Rotterdammer fungeerde eerder bij Feyenoord als jeugdcoach, hoofdcoach en interim-coach. Na het vertrek in januari van hoofdtrainer Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen werd Beenhakker meteen genoemd als ideale kandidaat om de gevallen topclub te reanimeren. Zelf wilde hij ook wel terugkeren naar De Kuip.
Om het te combineren met het bondscoachschap van Polen zal Beenhakker waarschijnlijk bij Feyenoord adviserend werk doen op technisch gebied op onbezoldigde basis. "Leo mag in zijn vrije tijd doen wat hij wil. Daar kunnen wij moeilijk iets over bepalen", meldde Grzegorz Lato, voorzitter van de Poolse voetbalbond reeds. Voorlopig gaat Beenhakker zijn 'werkzaamheden' tot het einde van het seizoen vervullen.
Op de achtergrond speelt de nieuwe rol van Guus Hiddink mee. Die kreeg wel toestemming om zijn taak als bondscoach van Rusland te combineren met die van manager van Chelsea FC. Voor de Poolse bondsbestuurders wordt het daarmee gemakkelijker om een nevenactiviteit van Beenhakker aan het Poolse voetbalpubliek te verkopen.
bron feyenoord.nlquote:13-02-2009 LEO BEENHAKKER KEERT TERUG BIJ FEYENOORD
Leo Beenhakker keert terug bij Feyenoord. De 66-jarige Rotterdammer wordt in ieder geval voor de rest van dit seizoen technisch adviseur. Beenhakker zal zijn werkzaamheden voor Feyenoord op onbezoldigde basis verrichten en combineren met het bondscoachschap van Polen.
Leo Beenhakker verbindt zich voor de vierde keer aan Feyenoord, waar hij eerder al werkzaam was als jeugdtrainer (1976-1978), hoofdtrainer (1997-2000) en interim-trainer (2007). Als hoofdtrainer bezorgde hij de Rotterdamse club in 1999 de laatste landstitel tot dusver. Het was slechts een van de vele prijzen in de lange carrière van Beenhakker, die ook tot drie keer toe landskampioen werd met Real Madrid en twee keer met Ajax. Beenhakker werkte verder onder meer bij Real Zaragoza, het Nederlands Elftal, Grasshopper, het nationale elftal van Saudi-Arabië, Clube América, Chivas, Vitesse en het nationale elftal van Trinidad en Tobago. Sinds 2006 is ‘Don Leo’ bondscoach van Polen, waarmee hij zich kwalificeerde voor het EK van 2008 in Zwitserland en Oostenrijk.
Allemaal prestaties van ruim 15 jaar terug.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
Succes met Beenhakker.
De man die degradeerde met Volendam. Ronald de Boer verkocht aan FC Twente en koos voor John van Loen. De man die het WK 86 niet haalde met Oranje. De man mislukte met de best5e spelers van de wereld op het WK-90. Gelukkig koos ie ooit voor het grote geld van Real Madrid en schonk ie Ajax Louis van Gaal.
Ik was nog vergeten dat ie met het beste Real na de jaren 50 de EC-1 niet wist te winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal prestaties van ruim 15 jaar terug.
Prima opsomming van zijn huidige kwaliteiten inderdaad.
Maar dat is ook alweer lang, lang, heeell lang geleden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten dat ie met het beste Real na de jaren 50 de EC-1 niet wist te winnen.
Dat meen je foutquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar dat is ook alweer lang, lang, heeell lang geleden.
Bij Ajax haalde hij Chivu, Trabelsi, Maxwel, Mido en Zlatan meen ik. Zo'n goede TD is er bij Ajax sindsdien niet meer geweest... Dat is bovendien een functie die veel meer lijkt op zijn huidige functie bij Feyenoord.
Ok.quote:
Van Ajaxonline.org.quote:Leo Beenhakker was op dat moment technisch directeur, Co Adriaanse hoofdtrainer. Wellicht heeft Beenhakker een beter oog voor talent dan de hele scoutingstaf van dit moment, maar volgens het rapport-Coronel wordt er gewoonweg niet gecommuniceerd met scouting. Onder Beenhakkers leiding werden spelers als Cristian Chivu, Zlatan Ibrahimovic en Maxwell aangetrokken. Deze spelers groeiden allen uit tot belangrijke pionnen binnen het elftal en hebben niet voor niets transfers naar grote clubs verdiend.
Dat was idd een supermooie tijd. Leo haalde allerlei spelers en stuk voor stuk waren het (iig voor Ajax) toppers. Van die 5 die je noemt zijn Trabelsi(voetbalt hij nog) en Mido niet echt groot geworden. Maar wat een Helden zijn Maxwell, Chivu en Zlatan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar dat is ook alweer lang, lang, heeell lang geleden.
Bij Ajax haalde hij Chivu, Trabelsi, Maxwel, Mido en Zlatan meen ik. Zo'n goede TD is er bij Ajax sindsdien niet meer geweest... Dat is bovendien een functie die veel meer lijkt op zijn huidige functie bij Feyenoord.
Ok, dan zitten Ajaxonline en ik daar even mis.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi en Mido werden wellicht niet groot, maar waren voor de eredivisie wel topspelers. Dus voor het niveau waarop Ajax speelt heeft hij ook die spelers goed gescout.
Chivu is overigens gehaald door TD Danny Blind.
Dat lijkt me stug, aangezien hij pas sinds mei dit jaar TD is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi en Mido werden wellicht niet groot, maar waren voor de eredivisie wel topspelers. Dus voor het niveau waarop Ajax speelt heeft hij ook die spelers goed gescout.
Danny Blind heeft twee periodes als TD gekend...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, aangezien hij pas sinds mei dit jaar TD is.
Weet je het zeker? Danny Blind stopte als speler in het seizoen 98/99 en Chivu's eerste seizoen bij Ajax was in 99/00.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Danny Blind heeft twee periodes als TD gekend...
Ja hoor. Zie ook de bijgevoegde link.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Danny Blind stopte als speler in het seizoen 98/99 en Chivu's eerste seizoen bij Ajax was in 99/00.
Hmm, vaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie ook de bijgevoegde link.
Mido kun je natuurlijk ook niet echt gescout noemen. Die was gewoon een topper in België waar ook de Belgische topclubs en nog enkele ploegen voor aan het "vechten" waren op dat moment ... Dat was een speler wiens kwaliteiten erg duidelijk waren ...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Is ook zo. Al had ik vooral van Trabelsi meer verwacht. Ik snap niet waar het bij hem is fout gegaag eigenlijk. Zou ie nog ergens spelen? Ik weet wel dat ie toen een hoop van zijn ajax spullen verkochtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Hij voetbalt niet meer dacht ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is ook zo. Al had ik vooral van Trabelsi meer verwacht. Ik snap niet waar het bij hem is fout gegaag eigenlijk. Zou ie nog ergens spelen?
Hij speelt voor Al Hilal in Saudi-Arabië nu.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is ook zo. Al had ik vooral van Trabelsi meer verwacht. Ik snap niet waar het bij hem is fout gegaag eigenlijk. Zou ie nog ergens spelen?
Toch raar hoe verschillend broers kunnen zijn. De ene is een terrorist en zit vast, de ander is een ex voetballer van je clubquote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij speelt voor Al Hilal in Saudi-Arabië nu.
Ik vraag mij af of de denkbeelden van zijn broer (veroordeelde terrorist in België) en familie er ook voor niks tussen zitten ...
Trabelsi is gestopt met voetballen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij speelt voor Al Hilal in Saudi-Arabië nu.
Hij moest toch vrijwel al zijn bezittingen verkopen doen? Twintig zonnebrillen ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is ook zo. Al had ik vooral van Trabelsi meer verwacht. Ik snap niet waar het bij hem is fout gegaag eigenlijk. Zou ie nog ergens spelen? Ik weet wel dat ie toen een hoop van zijn ajax spullen verkocht
Edit: Nevermind, zie net dat ie al 32 is, dus hij zal wel gestopt zijn.
Ja, dat en wedstrijdshirts en medailles gewonnen met Ajaxquote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij moest toch vrijwel al zijn bezittingen verkopen doen? Twintig zonnebrillen ofzo.
Ben toch benieuwd hoe hij het gaat managen.quote:De Poolse bondscoach Leo Beenhakker ligt onder vuur in het land dat hij afgelopen zomer naar het EK leidde. Antoni Piechniczek, vice-voorzitter van de Poolse bond, spreekt woensdag in het AD harde woorden over Don Leo's rol bij Feyenoord. "Wat denkt hij wel. Als ik de hoogste baas was bij de bond, dan zou ik hem aan zijn stropdas ons land uit slepen."
Grzegorz Lato, eindverantwoordelijke bij de Poolse voetbalbond, gaf in een eerder stadium aan dat het voor hem geen issue is. "Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet Leo zelf weten."
Hij wordt ontslagen en gaat voltijd aan de slag bij Feyenoord!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd hoe hij het gaat managen.
Zou kunnen, al is die Poolse bond ook niet echt kapitaalkrachtig genoeg om zijn contract af te kopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hij wordt ontslagen en gaat voltijd aan de slag bij Feyenoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |