abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32330694
begin d'r een beetje moe van te worden zo langzamerhand..
The gum you like, is coming back in style.
pi_32334998
Waarvan Johnny? Van die grap?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32335513
wat een prestatie van Leo! Guus mag niet eens in zijn schaduw staan vind ik
twee wedstrijden 0 punten, zelf instappen en gewoon naar het WK gaan
  donderdag 17 november 2005 @ 09:30:26 #54
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32335671
uit de trinidad en tobago guardian:
quote:
Patriotic fans celebrate

BY CAROL MATROO

The honking of horns and the chant, “Ole, ole, ole, ole, ole!” alerted the country to the victory of the T&T Warriors over Bahrain in the decisive World Cup qualifying match in Manama yesterday.

After 90 heart-stopping minutes of holding their breaths, pounding tables, beating bottles, booing the opposing team and cheering on their team, people took to the streets of Port-of-Spain to celebrate the victory.

In just one and a half hours, T&T was transformed. Crime took a back seat.

The phrase, “We win” was all-encompassing as every creed and race celebrated the first time T&T has ever made it to the World Cup. Everyone feted as one.

The true spirit of T&T emerged yesterday, showing that they could live together as one.

“It was like we was in Bahrain. All of we is one. You could see your enemy now and you could hug him up,” Jude Cuffie said as he celebrated.

Workers, students and limers alike crowded the streets giving it a Carnival-like atmosphere, only this time without the masqueraders.

All the popular bars in downtown Port-of-Spain, which were crowded before, were filled to overflowing.

Pancho’s at the corner of Queen and Abercromby streets saw patrons hailing all drivers, encouraging them to blow their horns.

“We win. Blow your horn. What? Your horn bust?” a jubilant fan asked.

Along Frederick, Henry and Charlotte streets, fans trudged behind music boxes and rhythm sections as they headed for Independence Square where the celebration culminated.

A sea of red floated across Independence Square as ecstatic fans jumped and waved, jumping on every conceivable mode of transport they found—car bonnets, hoods, trunks.

Big trucks abounded. Machel Montano would have been proud.

One section of revellers proudly carried a chequered red, white and black banner with followers shouting: “We are the conquerors!”

Hundreds of football fans, young and old alike, danced around the square, most of them holding up T&T flags in every conceivable size.

Even a policeman directing traffic was holding a miniature flag.

“I want a flag! I want a flag!” an elderly woman cried frantically.

Children were let out of school early, but gave not a thought to returning home.

When asked if she was finished working for the day, one woman replied: “Lady, what you talking about going home? We not going home. We going Germany.”

One man said: “We so overjoyed it ent funny. We created history.”

One woman claimed that “(Leo) Beenhakker is the best coach in the world.”

A Nalis crew outside the National Library also “took their hats off” to the T&T coach.

Staff at Puff ‘n’ Stuff also took some patriotic time out to wave their flags in their doorway.

The feting went on for hours and police tried in vain to move the revellers to the side of the streets to prevent a pile-up of traffic.

They paid no attention.

©2004-2005 Trinidad Publishing Company Limited

[ Bericht 4% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 17-11-2005 09:44:11 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32335727
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
uit de trinidad en tobago guardian:
[..]

[afbeelding]
mooi zeg
  donderdag 17 november 2005 @ 09:46:58 #56
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32335973
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat deze coach die ooit degradeerde met Volendam. Met Oranje het WK 86 niet haalde. Mislukte met van Basten Koeman Gullit en Rijkaard op het WK90. Real Madrid van de eeuw niet naar europese successen kon leiden. Ajax drie keer verliet voor het grote geld een kans krijgt bij Ajax als technisch directeur. Hij zucht bij de vraag in voetbal insite of ie het nog wil. Hij zegt dat ie daar moe van wordt. Maar ik hoop oprecht dat deze briljante man de kans krijgt Ajax te redden.

Dan kan ik eindelijk die baksteen aan m'n been binden en me in de Waal storten.

wk90 kan je hem niet kwalijk nemen, hij moest puinruimen en had de pech dat toen het begon te draaien we in 1e wedstrijd van de knockout fase meteen tegen de sterkste ploeg van het toernooi moesten.. Die wedstrijd tegen Duitsland (met het beruchte spuug incident) was zeker geen slechte wedstrijd van oranje, helaas nipt verloren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 donderdag 17 november 2005 @ 16:01:13 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_32346093
Het was wel een slechte wedstrijd. En dat nipt verliezen is ook maar betrekkelijk. De 2-1 viel pas in de 89ste minuut. Er kon nog net worden afgetrapt.

Maar ehm gefeliciteerd Leo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38687707
Leo staat aan het begin van een mooie periode op het WK.

Wat zal hij nog kunnen presteren?
pi_38690155
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leo staat aan het begin van een mooie periode op het WK.

Wat zal hij nog kunnen presteren?
Als hij zorgt dat ze minder dan 10 goals tegenkrijgen is ie mijn WK-held.
pi_38690431
quote:
Ibrahimovic kijkt uit naar weerzien met oude mentor
Van onze verslaggever Robèrt Misset

BREMEN - Zlatan Ibrahimovic heeft nog geen idee of hij na het WK terugkeert bij zijn in opspraak geraakte werkgever Juventus. De Italiaanse kampioen dreigt vanwege het omvangrijke fraudeschandaal te worden teruggezet naar de Serie B. ‘Ik kan er niets over zeggen, ik wacht eerst het onderzoek af’, zei de Zweedse spits gisteren in Bremen, waar zijn ploeg zich voorbereidt op het WK-duel met Trinidad en Tobago.

Een kalme aanloop naar zijn tweede WK heeft Ibrahimovic niet gekend. Twee weken geleden deed de Italiaanse politie een inval in zijn huis, omdat Juventus ook wordt verdacht van belastingfraude bij zijn transfer van Ajax naar Turijn in de zomer van 2004. Ibrahimovic staat zelf niet onder verdenking, al kwam zijn geforceerde vertrek na het onderzoek van de Italiaanse justitie wel in een ander daglicht te staan.

Oud-directeur Luciano Moggi fungeerde jarenlang als de regisseur van een corrupt netwerk dat Juventus stelselmatig bevoordeelde. Scheidsrechters werden omgekocht, concurrenten verzwakt door rode kaarten of omstreden transfers. Zo zou Ibrahimovic twee jaar geleden zijn aangezet tot obstructie bij Ajax om een lucratief contract bij Juventus te kunnen ondertekenen.

De licht ontvlambare aanvaller kreeg duidelijke instructies, bleek uit afgeluisterde telefoongesprekken van Juve-directeur Moggi. Over Ibrahimovic: ‘Die jongen heeft kloten. Hij heeft een geweldige ruzie gemaakt die door ons wel een beetje is aangewakkerd.’

De felle discussies tussen Ibrahimovic en voormalig Ajax-trainer Ronald Koeman, en zijn conflict met oud-ploeggenoot Van der Vaart, die hij in een oefenduel tussen Zweden en Oranje bewust zou hebben geblesseerd, lijken dus door Juventus te zijn geënsceneerd. Ibrahimovic wast zijn handen uiteraard in onschuld. Maar je vraagt je wel af hoe het was gelopen als zijn vroegere mentor Leo Beenhakker in 2004 nog bij Ajax had gewerkt.

Zaterdag ontmoet Ibrahimovic Beenhakker voor het eerst sinds 2003, toen ‘Don Leo’ om privé-redenen ontslag nam als technisch-directeur bij Ajax. Dinsdag verklaarde de huidige bondscoach van Trinidad en Tobago zich te verheugen op het weerzien met de speler, die als onhandelbaar werd afgeschilderd. ‘Ik geef hem een schop onder zijn kont en dan een kus, want ik houd van die jongen.’

In een tent naast het Weserstadion van Werder Bremen moest Ibrahimovic lachen om de grap van Beenhakker, die hij als een ‘vriend en een vaderfiguur voor de jonge spelers bij Ajax’ betitelde. ‘Leo haalde me in 2001 als jochie van negentien naar Amsterdam. Al bij onze eerste ontmoeting schonk hij me vertrouwen. Hij bleef in mij geloven, ook toen ik bij Ajax veel kritiek kreeg.’

Het is immers verleidelijk Ibrahimovic – de in Malmö opgegroeide zoon uit een Kroatisch-Bosnisch huwelijk – af te schilderen als een over het paard getilde vedette. Zijn magische bewegingen met de bal – denk aan de fenomenale solo in zijn een na laatste wedstrijd voor Ajax tegen NAC – en zijn artistieke doelpunten (de hakbal tegen Italië op het EK in Portugal) hebben Ibrahimovic de status van een filmster gegeven.

Het donkere timbre in zijn stem benadrukt de allure van een macho en op feesten mag Ibrahimovic graag zijn favoriete trucje demonstreren. Hij spuugt een stukje kauwgom uit, jongleert er met zijn voeten mee en trapt het achteloos weer in zijn mond.

Morgen zal hij voor het duel tussen Zweden en Trinidad en Tobago de man omhelzen die verliefd werd op zijn talent. Theatraal benadrukte Beenhakker dat Ibrahimovic een zuiver karakter heeft. ‘Zlatan had soms de kolder in zijn kop. Ik had vaak urenlange discussies met hem. Maar hij had wel de gave om Ajax kampioen te maken.’

Met warmte zei Ibrahimovic gisteren terug te denken aan die gesprekken op het kantoor van Beenhakker in de Arena. ‘Ik kon altijd bij hem terecht. Leo ontfermde zich graag over de jonge spelers van Ajax. We moesten wennen aan de druk, maar Leo wist telkens de juiste snaar te raken. Hij was meer dan een technisch directeur, hij was onze vriend en raadsman. Soms nodigde hij me alleen uit om een kopje koffie te drinken. Leo is een bijzonder mens.’
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 juni 2006 @ 13:23:00 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_38691144
Het blijft een waardeloze trainer, maar ik moet wel altijd lachen om hem.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38691186
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef tong80 het volgende:

Iemand die Feyenoord kampioen maakt is een geniale trainer.
pi_38691213
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef tong80 het volgende:

Waarom waardeloos, leg eens uit.
That's all folks!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:26:10 #64
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_38691255
juist, dat jaar na het ontslag van arie haan was toch een topjaar. feyenoord speelde erg fraai voetbal en werd kampioen. een hoogtepunt in Leos carriere en zeker een grote verdienste van hem.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 juni 2006 @ 13:36:59 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_38691679
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Waarom waardeloos, leg eens uit.
Leed mijn OP maar

pi_38697810
Leo heeft het vermogen om spelers groter te praten. In die zin zou zelfs T&T wellicht een stuntje kunnen hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38728479
''Ik word daar zo moe van''
hi
pi_38728484
Leo met T&T na 37 minuten nog altijd 0-0 tegen zweden..

Leo
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_38728503
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:39 schreef venomsnake het volgende:
Leo met T&T na 37 minuten nog altijd 0-0 tegen zweden..

Leo
Leo
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2006 @ 18:40:05 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_38728515
Ik ben voor Leo vanavond

zaterdag 10 juni 2006 @ 18:40:08 #71
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_38728518
Leo
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:45:49 #72
52919 Sappys
mega mega white thing
pi_38728665
Held dat ie is.
pi_38728763
0-0 bij rust
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2006 @ 18:50:27 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_38728813
Klasse

zaterdag 10 juni 2006 @ 19:00:45 #75
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38729012
Judas
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')