Het zit hem in de OP:quote:Op maandag 1 november 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
Ja maar dat mocht niet.
Schijnbaar blijft je topic open als je minder cryptisch en on-orgineel bent.
Deze van dit huidige topic is gewoon inhoudelijk beter en voor niet insiders begrijpelijker.quote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
Beenhakkert zit weer eens te solliciteren naar een baantje bij Ajax.
Laten we gezamenlijk bidden dat God ons behoedt.
Hij houdt namelijk alle opties open
Ik hou me nog in, maar mocht ie terugkomen dan, ja dan dan.....
Pff, tyf op. Vuile judas is het.quote:Op maandag 1 november 2004 22:08 schreef kreischer2000 het volgende:
PLEUR OP VIEZE KAKKERLAK DAT HET IS
Dat is Van Hooijdonk ook, maar als 'ie jullie naar nog een UEFA-cup schiet hoor je daar niemand meer over. Zo denk ik ook over Leo. Laat 'm nog maar een paar Maxwells, Ibrahimovices en Trabelsi's halen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pff, tyf op. Vuile judas is het.
Couldn't agree more!quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Leo is een geweldige man, de perfecte keuze voor de functie van TD bij Ajax.
tuurlijk wel, jeugdbeleid e.d. jong scouten, altijd voldoende opties achter de hand hebben mocht er een speler vertrekkenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:01 schreef Radegast het volgende:
Lange termijn bestaat niet in het voetbal. En zeker niet bij Ajax.
Dacht jij ook dat Louis er lang zou zitten? Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, wie is dat wel? Iedereen dacht het van Louis, je ziet het..
Nog beter, net zoals Hiddink bij PSV.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef tong80 het volgende:
Youri Mulder noemde hem gisteren ook als eventuele coach van Ajax.
dan maar tegen Panama hequote:Beenhakker debuteert met pijnlijk verlies
11/5/2005 10:56
De eerste interland van Trinidad en Tobago onder Leo Beenhakker leverde een pijnlijke nederlaag op. Zijn Soca Warriors gingen met 2-0 ten onder tegen een plaatselijke club.
De Soca Warriors, die acteerden zonder de overzeese internationals, gingen ten onder tegen North East Stars. In tegenstelling tot de kampioen van Trinidad en Tobago liet de nationale ploeg weinig indruk achter. Kendall Jagdeosingh en Kayode McKinnon bezorgden Beenhakker een slecht debuut als bondscoach.
'Het verschil was dat het voor ons een trainingswedstrijd was en voor onze tegenstander, met alle respect, meer een WK-finale. Ze versloegen ons dus met een gezonde dosis agressie', zei Beenhakker na afloop. 'Het was een leerzaam duel.'
De nieuwbakken bondscoach maakte zich niet al te druk over het resultaat. 'Voor de wedstrijd had ik nog veel vragen. De manier waarop verschillende spelers zich hebben laten zien heeft mij veel antwoorden opgeleverd.'
Beenhakker is bezig met de voorbereidingen op het vervolg van de WK-kwalificatie. Op 4 juni wacht Panama. De Nederlander is in afwachting van de overzeese internationals, waarvan hij er 23 heeft opgeroepen.
http://www.vi.nl
Terug naar zijn jeugdliefde Ajax, of Feyenoord, of .......quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar zal hij gaan doen na dit avontuur
Wat zegt Uquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Die hebben geen schijn van kans tegen Mexico en The USA.
Ja idd.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Geweldig dat hij het onmogelijke mogelijk heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |