Maar hij heeft het taktisch vernuft van een doelpaal. Je kunt mijn inziens evengoed Emile Ratelband aantstellen ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bij feyenoord heeft hij een wondertje verricht na het vertrek van haan. dat mag wel even gezegd worden. wie herrinnert zich niet de gewonnen wedstrijd tegen juventus waar Cruz op magistrale wijze scoorde na een voorzet van Henk Vos. Leo is een uitstekende motivator om een team dat in het slop zit in een korte periode boven zichzelf uit te laten stijgen.
Dat lag toch echt vooral aan de onmacht van de zweden en de trainer daar die zelfs gebonden met het pistool op zijn slaap nog niet van zijn systeem zou gaan afwijken ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Die wissel met T&T na het rood tegen Zweden vond ik anders best een slimme.
tatisch stond feyenoord prima onder Leo, het was feyenoords best spelende team van de afgelopen 30 jaar. beter vind ik dan het feyenoord van van Marwijk dat de uefacup won, hij heeft bepaalde kwaliteiten die vrij uniek zijn. in bepaalde situaties hoort Leo tot swerelds beste trainers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar hij heeft het taktisch vernuft van een doelpaal. Je kunt mijn inziens evengoed Emile Ratelband aantstellen ...![]()
Uiteraard, dat Leo het taktisch vernuft van een doelpaal heeft wil niet zeggen dat er geen Zweden zijn die én het taktisch vernuft én de uitstraling van de lat hebben ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Dan zijn er dus nog trainers die én tactisch minder vernuft hebben én geen babbel.
Zullen ze wakker van liggenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de Arbeidinspectie riskeert de PZPN een boete van 750 euro en een verbod om gedurende een jaar buitenlands personeel aan te werven. Beenhakker wacht mogelijk een boete van 250 euro.
Grote zuchtquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wakker van liggen niet, maar Leo kennende zal ie er wel moe van worden.
quote:
quote:
Is dat zo? Weg uit Tienhoven?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij woont trouwens tegenwoordig in België blijkbaar
Ja dat is zo, hij zei dat op een persconferentie voor Belgie - Polen, dat hij nu definitief verhuisd is naar België en het hier wel gezellig om te wonen vond en blablaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |