Ja hoor. Zie ook de bijgevoegde link.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Danny Blind stopte als speler in het seizoen 98/99 en Chivu's eerste seizoen bij Ajax was in 99/00.
Hmm, vaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie ook de bijgevoegde link.
Mido kun je natuurlijk ook niet echt gescout noemen. Die was gewoon een topper in België waar ook de Belgische topclubs en nog enkele ploegen voor aan het "vechten" waren op dat moment ... Dat was een speler wiens kwaliteiten erg duidelijk waren ...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi en Mido werden wellicht niet groot, maar waren voor de eredivisie wel topspelers. Dus voor het niveau waarop Ajax speelt heeft hij ook die spelers goed gescout.
Chivu is overigens gehaald door TD Danny Blind.
Is ook zo. Al had ik vooral van Trabelsi meer verwacht. Ik snap niet waar het bij hem is fout gegaag eigenlijk. Zou ie nog ergens spelen? Ik weet wel dat ie toen een hoop van zijn ajax spullen verkochtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi en Mido werden wellicht niet groot, maar waren voor de eredivisie wel topspelers. Dus voor het niveau waarop Ajax speelt heeft hij ook die spelers goed gescout.
Chivu is overigens gehaald door TD Danny Blind.
Hij voetbalt niet meer dacht ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is ook zo. Al had ik vooral van Trabelsi meer verwacht. Ik snap niet waar het bij hem is fout gegaag eigenlijk. Zou ie nog ergens spelen?
Hij speelt voor Al Hilal in Saudi-Arabië nu.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is ook zo. Al had ik vooral van Trabelsi meer verwacht. Ik snap niet waar het bij hem is fout gegaag eigenlijk. Zou ie nog ergens spelen?
Toch raar hoe verschillend broers kunnen zijn. De ene is een terrorist en zit vast, de ander is een ex voetballer van je clubquote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij speelt voor Al Hilal in Saudi-Arabië nu.
Ik vraag mij af of de denkbeelden van zijn broer (veroordeelde terrorist in België) en familie er ook voor niks tussen zitten ...
Trabelsi is gestopt met voetballen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij speelt voor Al Hilal in Saudi-Arabië nu.
Hij moest toch vrijwel al zijn bezittingen verkopen doen? Twintig zonnebrillen ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is ook zo. Al had ik vooral van Trabelsi meer verwacht. Ik snap niet waar het bij hem is fout gegaag eigenlijk. Zou ie nog ergens spelen? Ik weet wel dat ie toen een hoop van zijn ajax spullen verkocht
Edit: Nevermind, zie net dat ie al 32 is, dus hij zal wel gestopt zijn.
Ja, dat en wedstrijdshirts en medailles gewonnen met Ajaxquote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij moest toch vrijwel al zijn bezittingen verkopen doen? Twintig zonnebrillen ofzo.
Ben toch benieuwd hoe hij het gaat managen.quote:De Poolse bondscoach Leo Beenhakker ligt onder vuur in het land dat hij afgelopen zomer naar het EK leidde. Antoni Piechniczek, vice-voorzitter van de Poolse bond, spreekt woensdag in het AD harde woorden over Don Leo's rol bij Feyenoord. "Wat denkt hij wel. Als ik de hoogste baas was bij de bond, dan zou ik hem aan zijn stropdas ons land uit slepen."
Grzegorz Lato, eindverantwoordelijke bij de Poolse voetbalbond, gaf in een eerder stadium aan dat het voor hem geen issue is. "Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet Leo zelf weten."
Hij wordt ontslagen en gaat voltijd aan de slag bij Feyenoord!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd hoe hij het gaat managen.
Zou kunnen, al is die Poolse bond ook niet echt kapitaalkrachtig genoeg om zijn contract af te kopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hij wordt ontslagen en gaat voltijd aan de slag bij Feyenoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |