Dat heb ik ook het was een poppenkast echt iets voor hem. Over 4 jaar weer de de seijchellen eilanden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef popolon het volgende:
Als ie in het buitenland zit is het een geweldenaar.
Prachtige prestatie toch, T&T hebben hun feestje gehad.
quote:Beenhakker in beeld bij Polen
De bondscoach van Polen, Pawel Janas, heeft zijn functie neergelegd. Hij wil een besluit van het bondsbestuur over zijn toekomst bij de nationale ploeg niet afwachten. De trainer wist na het teleurstellende WK in Duitsland, met kansloze uitschakeling in de groepsfase, dat hij geen nieuwe kans meer zou krijgen.
Janas is drie jaar in functie geweest. Op 14 juli zal het Poolse bondsbestuur zijn ontslag officieel aanvaarden. Mogelijk wordt op die dag ook de naam van de nieuwe bondscoach bekend. Bestuurslid Ryszard Czarnecki, tevens lid van het Poolse parlement, heeft al diverse gesprekken gevoerd met kandidaten.
Volgens Poolse media staat ook Leo Beenhakker op de lijst van gegadigden. De doorgewinterde coach beleefde in Duitsland een historisch WK met de bescheiden ploeg van Trinidad en Tobago. Hij liet na het toernooi weten dat hij open staat voor een nieuw avontuur, waar dan ook. Beenhakker was donderdagavond niet voor commentaar bereikbaar.
quote:PRZEGLAD PRASY. Leo Beenhakker, który kończy pracę z kadra Trynidadu i Tobago w wywiadzie dla "Super Expressu", stwierdził że jest gotów zostać selekcjonerem reprezentacji Polski.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Leuk!
Hoe gaat Leo die doorgaans wat grijze Polen motiveren? Het zal hem vast wel weer lukken, op zijn eigen unieke manier.
"Jongens, denk eens aan al die landgenoten van jullie die illegaal in het Westen werken. Dat blijft jullie bespaard, maar als jullie hier in Brussel verliezen, laat ik jullie allemaal achter!"
Maar Finland is dan natuurlijk wel een wereldteam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen goede start bij Polen: in eigen huis met 3-1 verliezen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar Finland is dan natuurlijk wel een wereldteam.
![]()
Maar Luxemburg had geen Litmanen. Jari scoorde vanavond 2 xquote:
Heb ik meegekregen, ja. Maar Oranje heeft een betere defensie dan die Polen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar Luxemburg had geen Litmanen. Jari scoorde vanavond 2 x
Maar hij heeft het taktisch vernuft van een doelpaal. Je kunt mijn inziens evengoed Emile Ratelband aantstellen ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bij feyenoord heeft hij een wondertje verricht na het vertrek van haan. dat mag wel even gezegd worden. wie herrinnert zich niet de gewonnen wedstrijd tegen juventus waar Cruz op magistrale wijze scoorde na een voorzet van Henk Vos. Leo is een uitstekende motivator om een team dat in het slop zit in een korte periode boven zichzelf uit te laten stijgen.
Dat lag toch echt vooral aan de onmacht van de zweden en de trainer daar die zelfs gebonden met het pistool op zijn slaap nog niet van zijn systeem zou gaan afwijken ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Die wissel met T&T na het rood tegen Zweden vond ik anders best een slimme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |