Welke supermarkt?quote:Op maandag 1 november 2004 15:52 schreef cerror het volgende:
Ik: Die cassiére schiet verdomme ook niet op!
Vriend: Ach het is een lekker wijf, dat scheelt weer
Cassiére:(versneld tempo)
Ik:
quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
Middelbare school: Ik en klasgenoot naast me krijgen straf (wegens praten of iets onzinnigs)
Lerares: Volgende les, morgen, verwacht ik dat jullie een gesprek voor de klas houden.
Wij:Hoe dan?
Lerares: Nou, doe alsof je elkaar voor het eerst tegenkomt in Frankrijk en hou een gesprek.
Volgende dag wij voor de klas:
Ik: Ah, bonjour.
hij bonjour!
Ik: Ca va?
Hij Ca va bien!
Ik: Je suis Hollandais:
Hij: Ik ook!
En daarna gewoon in nederlands verder lullen.
Klas:![]()
Lerares:![]()
![]()
Wij:![]()
Prachtig!quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
Zo waren wij ook op de middelbare school, geweldigquote:Op maandag 1 november 2004 15:52 schreef cerror het volgende:
Ik: Die cassiére schiet verdomme ook niet op!
Vriend: Ach het is een lekker wijf, dat scheelt weer
Cassiére:(versneld tempo)
Ik:
quote:Op maandag 1 november 2004 17:24 schreef mcDavid het volgende:dr zijn toch wel dingen aan de middelbare school die je gaat missen jah.
OMG ik een een vriend van me deden precies hetzelfde maar dan in het Duitsquote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
Middelbare school: Ik en klasgenoot naast me krijgen straf (wegens praten of iets onzinnigs)
Lerares: Volgende les, morgen, verwacht ik dat jullie een gesprek voor de klas houden.
Lerares: Nou, doe alsof je elkaar voor het eerst tegenkomt in Frankrijk en hou een gesprek.
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 18:24 schreef 9christensen het volgende:
Tankmeister: Tank, hoe hejt dan?
Tank: Zat had
tre bienquote:[b]
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
Ga jij nog maar een keer naar franse lesquote:Op maandag 1 november 2004 18:44 schreef punkchic het volgende:
[..]
tre bien![]()
Geweldig!quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
BRILJANT!quote:Op maandag 1 november 2004 19:25 schreef Fred_B het volgende:
Ook op de middelbare school, tijdens de economie-les:
Leraar pakt zijn portemonnaie van het bureau om wat briefgeld te tonen, o.m. een briefje van 10, van 25, enz.
Leerling: heb je geen briefjes van 1000?
Leraar: als ik die had, dan zou ik die niet zo open en bloot op het bureau leggen, maar eerder in mijn onderbroek bewaren.
Leerling: Ja, ruimte zat!
Klas én Leraar:![]()
![]()
Doet me denken aan 2 jongens in de brugklas bij Frans: hele proefwerk in het Engels invullen, dan kun je je lerares ook laten flippen....quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
Nee joh veel erger is om je marrokaanse frans leraar die amper nederlands praat in de zeik te nemen door het proefwerk in het duits te maken, vond ie niet leukquote:Op maandag 1 november 2004 20:12 schreef sklommel het volgende:
[..]
Doet me denken aan 2 jongens in de brugklas bij Frans: hele proefwerk in het Engels invullen, dan kun je je lerares ook laten flippen....![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Xebrozius het volgende:
Een oude, die ik al eerder hier gepost had.
Toen had ik nog een kuif, die omhoog stond met wax.
Ik als ijdeltuit altijd een kammetje mee.
En ik had een hekel aan m'n lerares Duits en vice versa.
Toen heb ik dus mijn kuif naar rechts gekamd, een stukje van die kam afgebroken en met pritt die ik geleend had van een meisje uit m'n klas onder m'n neus geplakt.
Ik ben toen marcherend de klas ingelopen terwijl ik iets in de trant riep van:
Du sollst luisteren ( alleen dan in het duits, ik weet er nu niks meer van die taal).
Dat leverde me dus 3 dagen een schorsing op en een nieuwe lerares aangezien ik dat half jaar duits in een andere klas kon gaan volgen.
Maar het was het waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2004 21:44 schreef Orealo het volgende:
Zo heb ik er nog 1, vorige week gebeurt...
les Godsdienst,
Leraar : Sommige dingen in het leven staat vast, bijvoorbeeld word bij je geboorte al bepaald of je een wiskundeknobbel hebt, of aanleg voor een bepaalde opleiding, talenten, ..
op dat moment schreeuwt iemand uit de klas "Of dat je een man of vrouw bent , toch?"
Leraar "Nee, kijk maar naar Bob, die is ook als meisje geboren!"
(Ik heb nogal lange haren voor jongen)
Klas :
Leraar :![]()
ik :![]()
Hmm.. zo heb ik er ook nog een paar:quote:Op maandag 1 november 2004 22:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
lotgenoot, bij gym ook, Hey dames gym is aan de andere kant van ut veld
en ze zei lullo er achteraan?quote:Op maandag 1 november 2004 19:43 schreef Houzer het volgende:
Ik: Ik verveel me
Vriendin: He?
Ik: wat?
Vriendin: Ik verveel me
quote:Op maandag 1 november 2004 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
tijdens volleyballen (of eigenlijk voor het volleyballen) enkele jaren geleden:
ik was iets van 14.
Ik kwam te laat voor een wedstrijd en rende ons kleedlokaal binnen en begon me driftig uit te trekken.
op een gegeven moment komen er een stuk of 5 vrouwen van dames 1 het lokaal binnen gerend.
zij:
ik:![]()
zij: zit je hier wel goed? *gniffel* *gniffel*
ik: alles jullie zodadelijk jullie kleren ook uittrekken dan wel.
zij:
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:00 schreef Vieske het volgende:
Ik had een leraar wiskunde met grijs haar en een gele snor (door het roken).
Brugklassers: Hoe komt het dat je een gele snor hebt?
Leraar: Dat komt door het beffen!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:47 schreef redarrowsfan het volgende:
Bij een vriend gaat midden in een tentamen mobiel af, rond 5 december, paarden gehinnik als beltoon
Vriend: "Ow kut..."
Leraar, loopt naar het raam: "Heey Sinterklaas!!"
Vriend:![]()
Klas![]()
Je zit verkeerd; dit is het briljante opmerkingen topic, het "Lief Poeziealbum" topic is verderopquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef AnnekeM het volgende:
Een docente vertelde opeens dat ze een nieuwe vriend had (kwam tijdens een onderwerp ter sprake).
Leerling: alweer(ze is al over de 45)
Docente: bla bla.. we doen wel rustig aan hoor.. eerst gezellig koffie drinken, uit eten e.d (jaja, en daarna naar bed)
Klas:lag natuurlijk in een deuk. Ik zag het ook gewoon voor me. Gezien haar leeftijd hadden we er gewoon veel meer lol om
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:42 schreef BrauN het volgende:
Opa: Ik ben een Nederlander in hart en nieren, mien jong!
Ik: En hoezo dat dan?
Opa: Een lever heb ik haast niet meer.
Ik:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:16 schreef Vieske het volgende:
Jaartje geleden ongeveer was ik op verjaardagsvisite bij mijn ex. Hele kamer zat vol met voor mij onbekende familieleden. Ik lach nogal veel en op een gegeven moment moest ik dus weer ergens om lachen:
Vader van ex: Jezus volgens mij heb jij ook je clitoris in je keel zitten.
Vrienden:![]()
![]()
Ik:en nog harder lachen
quote:Op maandag 10 januari 2005 19:05 schreef cappp het volgende:
Klasgenoot houdt spreekbeurt:
Klasgenoot: 'een gemiddelde kat slaapt 25 uur in een etmaal...'
En het hele terras kwam natuurlijk niet meer bij van het lachen, incl. serveerster!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:24 schreef nr11 het volgende:
Terrasje in de zomer, zat er met 2 vrienden en eentje zou trakteren, maar ik doe de bestelling.
Komt er een bloedmooie serveerster aanlopen.
Z: Wat mag het zijn?
I: 3 bier, je telefoon nummer , en hij betaald
Vond het wel grappig![]()
Meestal ben ik behoorlijk adrem maar ik vergeet dat allemaal dus, komt allemaal spontaan dus ga het niet onthouden...
Cool Runnings!quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef Topmaat het volgende:
Ik was aan het praten met mijn nichtje.
Ik: wat heb je gisteravond allemaal gedaan?
Zij: Ik heb een comedy gekeken over een bobslee team uit Jamaica
Ik: Comedies over bobslee teams uit Jamaica zijn natuurlijk altijd lachen![]()
Zij:![]()
Ik:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
LOL... zo homo als een regnworm... hahahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:19 schreef cerror het volgende:
Een goede vriendin: Ik vind Bram echt zoooo lief(verliefd op hem dus)
Ik tegen bram: Hoe staat het in de meidenwereld mit du?
Hij: Who cares, ik ben zo homo als een regenworm.
![]()
(wist ik veel)
Vriendin :![]()
Ik:
Net vanavond gebeurt.... ik moest echt lachen
Je had ook moeten zeggen: Nuekuh ? Dat werkt op een productievere manier..... ze dacht vast dat je schrok van haar grote bos hout voor de deurquote:Op zaterdag 5 februari 2005 05:17 schreef Nickthedick het volgende:
Afgelopen zomer liep ik over straat. Het was bloedjemooi weer en ik loop een beetje bij te komen van de kater van de nacht ervoor. Plotseling zie ik vanuit het niets een meisje vlak voor me staan. In een flits zie ik dat ze prachtige (en grote) borsten onder haar strakke t-shirt heeft. Ik denk... - maar mijn hersenen zijn helemaal fucked up van de drank, dus mijn spraakcentrum en mijn denkcentrum functioneren niet zo goed meer - 'oe, tiete!'
Het duurde enkele milliseconden voordat ik doorhad wat er zojuist was gebeurd, maar de versnelde tred van het meisje met de mooie borsten en het schaamtevolle gezicht dat zij trok, bevestigden mijn vermoedens: Ik had het hardop gezegd! Ik geloof dat Freud zich kostelijk had kunnen vermaken met dit voorval.
Ja, zo'n holbewoner ben ik ook wel!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 05:22 schreef matboy het volgende:
[..]
Je had ook moeten zeggen: Nuekuh ? Dat werkt op een productievere manier..... ze dacht vast dat je schrok van haar grote bos hout voor de deur
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 05:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, zo'n holbewoner ben ik ook wel!
Briljant!quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
Als je mijn verhaal bedoelt, dan mag je best quoten.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:04 schreef knuppelhout het volgende:
dat vind ik alleen maar sneu eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 06:30 schreef Lonestarr101 het volgende:
Toen ik nog bij de Mac werkte:
Gast: blabla{insert bestelling}blabla, en kunt u het inpakken?
Ik: Is het een cadeautje?
Hehehe _0-quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:46 schreef DzjieDub het volgende:
Tijdens biertje na 't werk, we zaten over tekenfilms te praten. Een collega (beetje snob): "Ik houd meer van kunst, ik kijk geen tekenfilms!"
Ik: Oh ja? Noem eens vier Renaissance-kunstschilders op dan?
Hij: Donatello, Rafael, Leonardo, Michelangelo.
Ik:
Hij is leuker zo:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:29 schreef fembol het volgende:
Op straat waar altijd van de reli's verveldende vragen stellen:
Reli: mag ik u wat vragen??
Mijn zus: Ik vraag u toch ook nix?
Ook leuk is om zo'n kaartje te bekrassen en keihard door de Appie te juichen:"Hoera! Vijf airmiles!"quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:07 schreef junkiexp het volgende:
Ik kom net bij de AH aan de kass:
Kassier : Dat is dan 23,39 meneer
Ik : Ok
Ik : Krijg ik nog zo'n mooi kaartje van je ?![]()
Kassier: Heuh,waarvoor
Ik : Voor de parkeergarage natuurlijk![]()
Kassier: Heuh,die hebben we hier toch helemaal niet?![]()
Ik : Nee dùh ik bedoel ook zo'n kraskaart die je boven de 20 euro boodschappen krijgt![]()
![]()
Kassier : O Bedoel je dat![]()
![]()
Ik :![]()
![]()
Mensen in de rij :![]()
![]()
![]()
Jaa... dat veelde niet scheel!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:38 schreef Fiddlergurl het volgende:
Mijn moeder is altijd zo droog...
Laatst zaten we naar de televisie te kijken, naar een programma over een duivenopvang. Die vrouw ging een duif vrijlaten.
Zij: Deze duif is tegen een vrachtwagen aangevlogen.
Moeder: Hoezo? Was er geen plek naast?
Ik en mijn pa:![]()
Moeder:![]()
Wat ook altijd leuk is, als mensen woorden omdraaien.
Ik: We gaan wel ff met de lift
Zij: Oke, maar hij gaat niet vanzelf, je moet wel ff op het drukkie knoppen![]()
Ik: We moeten hier naar rechts.
Zij: Neej, je gaat de verkante keer uit!!!!![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:19 schreef DarkFly het volgende:
Lang, lang geleden toen ik nog als vakkenvuller werkte, kwam er eens een bepaalde, irritante, klant in de winkel.
Klant: Hebben jullie nog dat merk kattenvoer?
Ik: Sorry mevrouw, is uitverkocht.
Klant tegen collega: Hebben jullie nog dat merk kattenvoer?
Collega: Sorry mevrouw, is uitverkocht.
Klant tegen andere collega: Hebben jullie nog dat merk kattenvoer?
Andere collega: nee, uitverkocht.
Klant: Kan je niet even in het magazijn kijken?
Collega: Nee het is er niet, is uitverkocht
Klant (slaat boze toon aan) zegt tegen mij: Wil je dat niet nakijken in het magazijn, want ik vertrouw weet wel zeker dat het er moet zijn.
Ik (kan dat mens wel schieten op dat moment, maar toch vriendelijk proberen te blijven): sorry, maar het is er echt niet. Ik heb net alles nagekeken en bijgevuld, dus het is ook niet in het magazijn.
Klant (echt pissig): Kijk dan toch maar even in het magazijn, het moet er gewoon zijn.
- net alsof ik het niet zouden weten -
Ik: vooruit dan maar mevrouw. Is het voor u zelf of voor de kat?
Resultaat: klant helemaal over de rooie en loopt kwaad weg, collega's en ik lachen!
Zeker, tot op zekere hoogte als ik niet serieus word genomen door de klant, waarom zou ik de klant dan wel serieus nemen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:27 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
trouwens, de klant is koning!
Dus je hebt er echt mee geneukt?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zeker, tot op zekere hoogte als ik niet serieus word genomen door de klant, waarom zou ik de klant dan wel serieus nemen?
Een paar weken terug.
Een collega komt in het magazijn naar me toe: "hee, die kerel (die duidelijk homo was) die vanochtend bij jou die koffiezetter heeft gekocht, die is er weer."
Ik ( aanemende dat die kerel bij de balie was blijven staan, 25 meter verderop) zei: "hoezo, wil die neuken ofzo"?
Collega: "eh, hij staat hier bij de magazijndeur..."
Ik loop het magazijn uit en kijk hem aan en hij had een gezicht van:![]()
Het stomme was dat ik deed alsof er niets aan de hand was
Whehe,quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef HuGo-BoSS het volgende:
Hehehe weet nog wel een tof verhaal van toen ik op de middelbare school zat.
Ik zat dus lekker relax mn werkstuk te typen in de mediatheek. En onze mediatheek is echt volop stil en kalm enzo ( dankzij van die irritante mediatheek-juffrouwen die overal over lopen te zeiken ).
Opeens komt onze systeembeheerder binnenlopen ( denk aan zo'n vies mannetje die altijd van die zwarte metal-shirts inclusief baard en een paardenstaart tot aan zn aars).
Hij gaat dus stilletjes achter zo'n pc zitten..
..doodste stilte....en ineens...
KANKER-KANKERZOOI!!! WEER ZO'N KANKERVIRUS!!!!![]()
nou geloof me, dan heb je 't echt niet meer!![]()
![]()
![]()
Nee, kben geen homoquote:Op zondag 20 februari 2005 23:52 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dus je hebt er echt mee geneukt?
WHAAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Zielig
![]()
Dit is geen klant meer, eerder een lastpak.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:27 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
zeer matig
trouwens, de klant is koning!
Ons moeder over de huishoudbeurs: "Sander de Bouvier was er ookquote:Op zondag 6 februari 2005 13:44 schreef IM_Barney het volgende:
Mijn moeder heeft ook altijd briljante opmerkingen:
Moeder: Marco heeft nog gebeld en hij zou je een air-miletje sturen.
Moeder: Ik kwam vanmiddag Ragout nog tegen (bedoelt Raoul).
En nog veel meer waar ik nu even niet op kom.
Wat een briljante opmerkingquote:Op maandag 4 april 2005 21:16 schreef ssebass het volgende:
Oh ik ga ook even nog wat bedenken.
peurt op schijt limboquote:Op zondag 7 november 2004 13:14 schreef R2cksson het volgende:
tvp
Festivalcamping, ik lig in een tent langs een 'ingang'.
Domme brabander: "Er zit een gat in m'n poncho?!"
Ik: "Doa mot diene kop doorhaer!" (Daar moet je kop doorheen)
Festivalcamping, BBQen is zojuist gedaan en we zitten nog even warmte op te vangen van die kolen.
Domme brabander: Hey, is dat warm?
Vriend: "Nae, det is koud-vuur."
Brabanders. Altijd humor mee te beleven.
In het echt zou ie misschien een beetje leuk zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:24 schreef Dannytjeuh het volgende:
Mijn moeder tegen mijn jongste broertje :
mams : "Oma is dood"
broertje " in welke level ?"
moeder :![]()
broertje :![]()
(is wel niet echt gebeurt hoor ........ maar ik vind deze wel briljant)
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:50 schreef MrGP het volgende:
Niet echt een opmerking, wel mooie actie...
Bij de McDonalds:
Vriend: Één BigMac menu graag!
Kassadoos: Hier opeten of meenemen?
Vriend: Hier opeten!
*Kassadoos haalt BicMac menu... *
*Vriend gaat heel droog alles staan opeten aan de bali*![]()
Dan geloven we het niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:21 schreef vannilesoep het volgende:
minstens 6 keer per week zo'n opmerking hier![]()
Alleen zulke dingen onthoud je natuurlijk nooit![]()
quote:Telling the truth is just a weak excuse for a lack of imagination. - Garak Andrew J. Robinson, Star Trek - Deep Space 9
ga ik direct doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:22 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dan geloven we het niet.
Schrijf ze gelijk op als je zoon opmerking gemaakt heb.
Zoquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:24 schreef Dannytjeuh het volgende:
Mijn moeder tegen mijn jongste broertje :
mams : "Oma is dood"
broertje " in welke level ?"
moeder :![]()
broertje :![]()
(is wel niet echt gebeurt hoor ........ maar ik vind deze wel briljant)
quote:Op zondag 17 april 2005 10:52 schreef pannaking_ het volgende:
Ik aan het werk
Zeg tegen zo bekende van mij iets in de zin van dat is echt een kut ding ofzo
andere klant:Pardon?
Ik:Kortom Uitermate Teleurstellend
![]()
Klant heeft de rest van zijn winkelbezoek niks meer gezegd![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:36 schreef Da-Ali-G het volgende:
komt een man me tegemoed
yep... (verkapte tvp)quote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef Woffel het volgende:
[..]
![]()
verkapte Al die tvp-tjes moet dat nou echt
De ideale schoonzoon dachten ze, totdat ze merkten dat zij 11 was en jij 21quote:Op zondag 17 april 2005 23:33 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een een jaar ponyrijles gegeven aan een groep kinderen tussen de 10 en 12. Ouders staan dan altijd aan de kant te kijken en luisteren. Gebeurt het volgende:
Een van de kids zat op een wat moeilijke pony. Beessie wilde niet galopperen en ik zo van: 'probeer het nog maar eens' Eindeiljk lukt het en ik draai me om om een ander te helpen. Hoor ik dat meisje in ene kehard roepen: KUT!
Zonder me om te draaien zeg ik rustig: Nee Sascha, minder prettig vaginaal zeg je dan.
Meisje:![]()
Ouders: na een paar seconden bezinking liggen volledig in een deuk en gaan staan applaudiseren!![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 22:58 schreef Moreno het volgende:
Een vriend van me had een tijd geleden verkering, en toen hadden we het in de kroeg over zijn vriendin.
Hij zo: "Pijpen kan ze niet, maar hij word er wel lekker schoon van"
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:51 schreef got.rice het volgende:
tvp
Ik zal wel de enige zijn die 'm niet snaptquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:40 schreef LibertarianX het volgende:
Oude indische dame, heel vriendelijk maar met javaans accent tegen verkoopster: "mevrouw, heeft u ook bindtouw"
Verkoopster: "kijkt u eens bij de conimex producten"
Resultaat van deze actie: hoefde 5* weken geen wiskunde meer te volgen.quote:Leraar : DarkFly & klasgenoot komen jullie maar even voor de klas staan.
Ik : Moet dat?
Leraar : Ja, aangezien je de uitleg niet meer nodig had kan je dus het probleem oplossen. Gebruik het bord maar om uit te leggen wat het probleem eigenlijk is en hoe je het oplost.
Klasgenoot : Damn, net nu ik zou winnen met boter-kaas-en-eieren.
Leraar : Pech hebben.
* We lopen dus naar voren. Ik begin met het zetten van 2 horizontale en 2 verticale lijnen (boter-kaas-en-eieren speelveld!). Daarna zet ik alle rondjes en kruisjes zoals ze ook in het schrift stonden. *
Leraar : Wat is hier de bedoeling van?
Ik : Kijk u zegt dat ik mijn probleem moest oplossen, maar zoals u ziet als ik het rondje hier neerzet wint hij en als ik hem hier neerzet dan ook, dus dat is mijn probleem.
Resultaat van deze actie: mocht bij de rector komen en heb daar uitgelegd dat ik niet met dhr. Ploegmakers kon opschieten en hij niet met mij. Daarna mocht ik ANW gaan volgen bij een andere leraar.quote:Ik (kom net lokaal binnen) : Een goedemiddag meneer Ploegmakers! Ik heb er weer zin in vandaag!
Ploegmakers (de leraar) : Als jij je deze les niet kan gedragen zet ik je er weer uit, dus gedraag je.
Ik : Zal ik dan maar meteen weer gaan of wilt u wachten totdat ik de les heb verpest?
Ploegmakers : Je hebt gehoord wat ik zeg!
Ik : Nou, dan kan ik beter maar direct weggaan.
* Ik pak m'n tas en loop weg. *
Leraar : GA ZITTEN!!!
* Ik ga weer zitten *
Leraar : Je blijft zitten en houdt de hele les je mond!
Ik : Weet u zeker dat ik niet beter nu weg kan gaan? Misschien dat u dan goed kan lesgeven, want als ik erbij ben geeft u nooit geen goede les!
* Leraar wordt vuurrood en de hele klas houdt zijn adem in (vond het best wel grappig op dat moment). *
Leraar : EN NU IS HET GENOEG GEWEEST! SODEMIETER MAAR OP!!!
Ik : Ik heb de hele tijd al gezegd dat ik beter kon gaan, maar dat mocht niet van u.
* leraar loopt me achterna terwijl ik de deur uitloop en gooit de deur echt loei-hard dicht. Hij gooit die deur zo hard dicht dat de ruit barst!
Ik snap hem niet, of hij is heel flauw. Je leraar heeft iig meer humorquote:Op donderdag 21 april 2005 12:31 schreef mcDavid het volgende:
vriendin zegt iets brutaals...
schoonvader: is ze ook zo brutaal als ze bij jou thuis is?
ik: nee, maar ik ben thuis ook lang niet zo brutaal als hier, dus....
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef Skv het volgende:
Tijdens toets Geschiedenis.
Leraar: waar is Eric?
Leerling: ik weet niet, meneer.
*telefoon van leerling gaat*
Leerling: 'ja wat? Oh hoi Eric.'
Leraar: paas die telefoon eens hier?
*telefoon gaat naar leraar, op speaker*
Leraar: hoi Eric, waar ben je?
Eric: (niet door dat ie met leraar praat) Jah ik ga niet naar school man, fock die toets, ik ga ff drugs halen en een joint roken.
Leraar:![]()
![]()
3 weken geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |