abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:05:55 #126
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_24897596
Ik kan me nog herinneren op de middelbare school dat de telefoon van een klasgenoot afging.
De leraar loopt naar de leerling toe, houdt zijn hand op (zo van 'lever maar in') en neemt de telefoon aan
Begint 'ie een heel gesprek!
pi_24897606
Een of ander bedrijf belt op om me een verzekering aan te smeren

Vrouwtje: Met deze verzekering krijgt u gegarandeerd € 200,- per dag die u in het ziekenhuis ligt,
lijkt u dat wat?
Ik: Nee
Vrouwtje: Heeft u al een goede verzekering dan?
Ik: Ja, maar weet je wat, stuur dat geld maar wel op, want dat kan ik wel gebruiken!
Vrouwtje:
Ik:

*hoorn op de haak gooit*
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:48:03 #128
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24898187
Op de middelbare school, gast uit mijn klas heeft ruzie met iemand anders. Die klasgenoot is nogal een eter, en hij had dus een ijsje vast. Komt die andere gast waarmee hij ruzie heeft naar hem toe: "Hee wil je nou nog vechten of wat?" Zegtie heel droog: "Ja, eerst ff mijn ijsje opeten!" (Daarna wel gaan vechten overigens, het was echt menens dus).

Les Latijn, we zitten een video te kijken over een of andere Romeinse keizer die ongelooflijk stottert. Op een gegeven moment zegt een vriend: "Hee, hij zit te scratchen!"

Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24898545
september, een van de eerste lessen problem solving (wiskunde) gaat de telefoon van de aula af.
Leraar neemt op, legt de hoorn meteen weer op en zegt droog:
Problem solving.
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:18:48 #130
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_24899836
paar jaar geleden: een beetje domme gozer zat een beetje dom te doen, zegt er een tegen die gozer beetje onbewust: Zal ik soms nóg een deuk in je hoofd slaan ofzo?
All I Need, is the air I breathe...
pi_24900269
ik met n vriend met lang haar in n hifi winkel. komt er een verkoper van achter ons aanlopen en zegt gezellig "MENEER EN MEVROUW... WAARMEE KAN IK U HELPEN?"
ik zo: "nou, het is een meneer hoor"
verkoper: "o ja?' en betast de borstkas van die vriend met beide handen!

prachtig tafereel was dat. en dat in zo'n overdreven dure hifi winkel!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24900308
nog 1: waren tijdens wiskunde B te hard aan t praten en ook liedjes aan t zingen, zegt de leraar tegen n vriend van me: "je kan wel op de markt gaan staan als druivenverkoper!, en niet omdat je zo goed kan zingen maar omdat je zo arm bent"
dus wij allemaal heel hard lachen aangezien dat weer helemaal nergens op sloeg, zegt die leraar: "ja en jij erbij! als druif!"
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24902450
Niet briljant, maar mijn laatste opmerking die ik me kan herinneren (betekent niet langer dan een uur geleden) :

Collega: "Ik heb zo'n schijthekel aan iemand die me eens voor slet, hoer en allerlei andere dingen uitmaakte."
Ik: "Hij was tenminste wel eerlijk."
Collega:

Iemand komt na een half jaar weer eens online op MSN..
IK: "Hoe was je winterslaap?"
ha ha ha ha ha
pi_24903262
Let op!! niet geschikt voor kinderoogjes (dus niet lezen he braun )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_24903279
Collega vraagt aan mij of ik ook thee wil, ik: nee ik hou niet van hete dingen

Collega roept over de gang: uitspraak van de dag! Ze houdt niet van hete dingen!!
Heb het later wel even rechtgezet

Nog één, ik werk bij een bedrijf en we hebben een parkeerdek waarbij je omhoog moet rijden. Er staat een hek voor, om door te mogen rijden moet je aanbellen en je naam in zo'n kastje zeggen.
Laatst deed een collega van me open, hoort ze heel droog: ja ik wou graag 1 big mac en een milkshake.

Kan ik altijd wel om lachen
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:40:41 #136
110592 Morale_Ridder
Ziekelijk moraal.
pi_24916229
Marijke: Weet je hoe duur een bewijs van in leven zijn is bij de gemeente?
Ik: Geen idee
Marijke: 6 euro 55. KOM OP! Dan kom je daar in levende lijve, moet je ook nog eens gaan betalen.
Ik: Alles kost geld. Waar heb je dat dan voor nodig?
Marijke: Om te bewijzen dat je leeft.
Ik: Laten we een revolutie starten
pi_24930478
Hehehe weet nog wel een tof verhaal van toen ik op de middelbare school zat.
Ik zat dus lekker relax mn werkstuk te typen in de mediatheek. En onze mediatheek is echt volop stil en kalm enzo ( dankzij van die irritante mediatheek-juffrouwen die overal over lopen te zeiken ).
Opeens komt onze systeembeheerder binnenlopen ( denk aan zo'n vies mannetje die altijd van die zwarte metal-shirts inclusief baard en een paardenstaart tot aan zn aars).
Hij gaat dus stilletjes achter zo'n pc zitten..

..doodste stilte....en ineens...

KANKER-KANKERZOOI!!! WEER ZO'N KANKERVIRUS!!!!

nou geloof me, dan heb je 't echt niet meer!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:58:34 #138
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24930716
Stond in de krant deze week:

Oudere man (lees OUD) gaat om twaalf uur 's nachts naar Utrecht CS omdat hij zin heeft in een hamburger.

Staat hij in een ontzettend lange rij te wachten:

Jong iemand: Hé ouwe LUL !
Hij: Hé jong pikkie !
Jong iemand:
Hele rij:

Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_24930826
tvp
  zaterdag 5 februari 2005 @ 02:19:53 #140
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_24930911
Een goede vriendin: Ik vind Bram echt zoooo lief (verliefd op hem dus)
Ik tegen bram: Hoe staat het in de meidenwereld mit du?
Hij: Who cares, ik ben zo homo als een regenworm.
Ik: (wist ik veel)
Vriendin :
Ik:

Net vanavond gebeurt.... ik moest echt lachen
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_24931009
Whahaha LMAO cerror .
  zaterdag 5 februari 2005 @ 02:51:04 #142
105263 Litso
Interlectueel.
pi_24931093
Bij wiskunde, iets met ruimtelijke figuren en lijnen

Leraar: Dan heb je hier dus de driehoek ASB en de lijn MN. <verhaaltje over lijnen tussen bepaalde punten in figuur> Maar daar ben ik allemaal niet in geinterresseerd. Ik ben alleen geïnterresseerd in MS.
Leerling: Dat is een ernstige ziekte meneer, daar moet u niet mee spotten!
Leraar en klas:

Leraar vervolgt: Okee, wat jij wil Het mooie van wiskunde is dat je de lijn ook gewoon andersom kan zien. Ik ben dus geïnterresseerd in SM.
Klas:
Leraar:
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_24931373
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 02:19 schreef cerror het volgende:
Een goede vriendin: Ik vind Bram echt zoooo lief (verliefd op hem dus)
Ik tegen bram: Hoe staat het in de meidenwereld mit du?
Hij: Who cares, ik ben zo homo als een regenworm.
Ik: (wist ik veel)
Vriendin :
Ik:

Net vanavond gebeurt.... ik moest echt lachen
LOL... zo homo als een regnworm... hahahaha
pi_24931423
Aangezien het allemaal flauwe grappen en grollen zijn in dit topic, zal ik dr ook maar wat toevoegen:

Ik sta bij de McDonalds en zie daar het "Groot Letter en Braille Menu" liggen. Dus dat meisje vraagt wat ik wil. Dus ik: doe mij maar het groot letter en braille menu. Dus dat meisje pakt chagrijnig die kaart en ziet er niet echt de humor van in.

Bij diezelfde Mac: ze zouden die vette hambo later komen brengen aan tafel. Dus het duurt en duurt dus ik zeg tegen 2 gasten die ook mee waren dat ik net doe alsof ik 3 hambo's had besteld, want weet je hoeveel die mac verdient?? Dat kunnen ze makkelijk missen. Blijkt de manager naast ons aan tafel te zitten en die vraagt: "nou, nou, hoeveel verdient de mac hier dan???"
Tja, dan sta je ff met je bek vol tanden.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 05:17:18 #145
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24931496
Afgelopen zomer liep ik over straat. Het was bloedjemooi weer en ik loop een beetje bij te komen van de kater van de nacht ervoor. Plotseling zie ik vanuit het niets een meisje vlak voor me staan. In een flits zie ik dat ze prachtige (en grote) borsten onder haar strakke t-shirt heeft. Ik denk... - maar mijn hersenen zijn helemaal fucked up van de drank, dus mijn spraakcentrum en mijn denkcentrum functioneren niet zo goed meer - 'oe, tiete!'

Het duurde enkele milliseconden voordat ik doorhad wat er zojuist was gebeurd, maar de versnelde tred van het meisje met de mooie borsten en het schaamtevolle gezicht dat zij trok, bevestigden mijn vermoedens: Ik had het hardop gezegd! Ik geloof dat Freud zich kostelijk had kunnen vermaken met dit voorval.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 05:22:24 #146
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24931500
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 05:17 schreef Nickthedick het volgende:
Afgelopen zomer liep ik over straat. Het was bloedjemooi weer en ik loop een beetje bij te komen van de kater van de nacht ervoor. Plotseling zie ik vanuit het niets een meisje vlak voor me staan. In een flits zie ik dat ze prachtige (en grote) borsten onder haar strakke t-shirt heeft. Ik denk... - maar mijn hersenen zijn helemaal fucked up van de drank, dus mijn spraakcentrum en mijn denkcentrum functioneren niet zo goed meer - 'oe, tiete!'

Het duurde enkele milliseconden voordat ik doorhad wat er zojuist was gebeurd, maar de versnelde tred van het meisje met de mooie borsten en het schaamtevolle gezicht dat zij trok, bevestigden mijn vermoedens: Ik had het hardop gezegd! Ik geloof dat Freud zich kostelijk had kunnen vermaken met dit voorval.
Je had ook moeten zeggen: Nuekuh ? Dat werkt op een productievere manier..... ze dacht vast dat je schrok van haar grote bos hout voor de deur
  zaterdag 5 februari 2005 @ 05:29:33 #147
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24931509
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 05:22 schreef matboy het volgende:

[..]

Je had ook moeten zeggen: Nuekuh ? Dat werkt op een productievere manier..... ze dacht vast dat je schrok van haar grote bos hout voor de deur
Ja, zo'n holbewoner ben ik ook wel!
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 05:44:23 #148
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24931519
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 05:29 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ja, zo'n holbewoner ben ik ook wel!
pi_24931620
Toen ik nog bij de Mac werkte:

Gast: blabla{insert bestelling}blabla, en kunt u het inpakken?
Ik: Is het een cadeautje?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:02:29 #150
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24932139
toen ik nog op de middelbare school zat, was er ook altijd zo'n schoolkrant-achtig iets, waar ook altijd geinige uitspraken van docenten in stonden. Een keer stond er het volgende in:

Muziekleraar: ... en dan kwak je gewoon wat noten op het papier!
Leerling: ik kwak anders liever wat uit mijn noten

Ook toen in mijn klas, mijn leraar Nederlands had het toen gehad met een jongen die van zijn achternaam "Hol" heette. Zelf heette hij van zijn achter naam "van der Kloet".
Leraar: dat kan me geen HOL schelen!
Hol: Nou, dat vind ik dan mooi KLOETe van je!
patat ftw :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')