Welke supermarkt?quote:Op maandag 1 november 2004 15:52 schreef cerror het volgende:
Ik: Die cassiére schiet verdomme ook niet op!
Vriend: Ach het is een lekker wijf, dat scheelt weer
Cassiére:(versneld tempo)
Ik:
quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
Middelbare school: Ik en klasgenoot naast me krijgen straf (wegens praten of iets onzinnigs)
Lerares: Volgende les, morgen, verwacht ik dat jullie een gesprek voor de klas houden.
Wij:Hoe dan?
Lerares: Nou, doe alsof je elkaar voor het eerst tegenkomt in Frankrijk en hou een gesprek.
Volgende dag wij voor de klas:
Ik: Ah, bonjour.
hij bonjour!
Ik: Ca va?
Hij Ca va bien!
Ik: Je suis Hollandais:
Hij: Ik ook!
En daarna gewoon in nederlands verder lullen.
Klas:![]()
Lerares:![]()
![]()
Wij:![]()
Prachtig!quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
Zo waren wij ook op de middelbare school, geweldigquote:Op maandag 1 november 2004 15:52 schreef cerror het volgende:
Ik: Die cassiére schiet verdomme ook niet op!
Vriend: Ach het is een lekker wijf, dat scheelt weer
Cassiére:(versneld tempo)
Ik:
quote:Op maandag 1 november 2004 17:24 schreef mcDavid het volgende:dr zijn toch wel dingen aan de middelbare school die je gaat missen jah.
OMG ik een een vriend van me deden precies hetzelfde maar dan in het Duitsquote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
Middelbare school: Ik en klasgenoot naast me krijgen straf (wegens praten of iets onzinnigs)
Lerares: Volgende les, morgen, verwacht ik dat jullie een gesprek voor de klas houden.
Lerares: Nou, doe alsof je elkaar voor het eerst tegenkomt in Frankrijk en hou een gesprek.
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 18:24 schreef 9christensen het volgende:
Tankmeister: Tank, hoe hejt dan?
Tank: Zat had
tre bienquote:[b]
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
Ga jij nog maar een keer naar franse lesquote:Op maandag 1 november 2004 18:44 schreef punkchic het volgende:
[..]
tre bien![]()
Geweldig!quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
BRILJANT!quote:Op maandag 1 november 2004 19:25 schreef Fred_B het volgende:
Ook op de middelbare school, tijdens de economie-les:
Leraar pakt zijn portemonnaie van het bureau om wat briefgeld te tonen, o.m. een briefje van 10, van 25, enz.
Leerling: heb je geen briefjes van 1000?
Leraar: als ik die had, dan zou ik die niet zo open en bloot op het bureau leggen, maar eerder in mijn onderbroek bewaren.
Leerling: Ja, ruimte zat!
Klas én Leraar:![]()
![]()
Doet me denken aan 2 jongens in de brugklas bij Frans: hele proefwerk in het Engels invullen, dan kun je je lerares ook laten flippen....quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Posdnous het volgende:
hij bonjour!
Hij Ca va bien!
![]()
Nee joh veel erger is om je marrokaanse frans leraar die amper nederlands praat in de zeik te nemen door het proefwerk in het duits te maken, vond ie niet leukquote:Op maandag 1 november 2004 20:12 schreef sklommel het volgende:
[..]
Doet me denken aan 2 jongens in de brugklas bij Frans: hele proefwerk in het Engels invullen, dan kun je je lerares ook laten flippen....![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Xebrozius het volgende:
Een oude, die ik al eerder hier gepost had.
Toen had ik nog een kuif, die omhoog stond met wax.
Ik als ijdeltuit altijd een kammetje mee.
En ik had een hekel aan m'n lerares Duits en vice versa.
Toen heb ik dus mijn kuif naar rechts gekamd, een stukje van die kam afgebroken en met pritt die ik geleend had van een meisje uit m'n klas onder m'n neus geplakt.
Ik ben toen marcherend de klas ingelopen terwijl ik iets in de trant riep van:
Du sollst luisteren ( alleen dan in het duits, ik weet er nu niks meer van die taal).
Dat leverde me dus 3 dagen een schorsing op en een nieuwe lerares aangezien ik dat half jaar duits in een andere klas kon gaan volgen.
Maar het was het waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2004 21:44 schreef Orealo het volgende:
Zo heb ik er nog 1, vorige week gebeurt...
les Godsdienst,
Leraar : Sommige dingen in het leven staat vast, bijvoorbeeld word bij je geboorte al bepaald of je een wiskundeknobbel hebt, of aanleg voor een bepaalde opleiding, talenten, ..
op dat moment schreeuwt iemand uit de klas "Of dat je een man of vrouw bent , toch?"
Leraar "Nee, kijk maar naar Bob, die is ook als meisje geboren!"
(Ik heb nogal lange haren voor jongen)
Klas :
Leraar :![]()
ik :![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |