Zeker, tot op zekere hoogte als ik niet serieus word genomen door de klant, waarom zou ik de klant dan wel serieus nemen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:27 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
trouwens, de klant is koning!
Dus je hebt er echt mee geneukt?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zeker, tot op zekere hoogte als ik niet serieus word genomen door de klant, waarom zou ik de klant dan wel serieus nemen?
Een paar weken terug.
Een collega komt in het magazijn naar me toe: "hee, die kerel (die duidelijk homo was) die vanochtend bij jou die koffiezetter heeft gekocht, die is er weer."
Ik ( aanemende dat die kerel bij de balie was blijven staan, 25 meter verderop) zei: "hoezo, wil die neuken ofzo"?
Collega: "eh, hij staat hier bij de magazijndeur..."
Ik loop het magazijn uit en kijk hem aan en hij had een gezicht van:![]()
Het stomme was dat ik deed alsof er niets aan de hand was
Whehe,quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef HuGo-BoSS het volgende:
Hehehe weet nog wel een tof verhaal van toen ik op de middelbare school zat.
Ik zat dus lekker relax mn werkstuk te typen in de mediatheek. En onze mediatheek is echt volop stil en kalm enzo ( dankzij van die irritante mediatheek-juffrouwen die overal over lopen te zeiken ).
Opeens komt onze systeembeheerder binnenlopen ( denk aan zo'n vies mannetje die altijd van die zwarte metal-shirts inclusief baard en een paardenstaart tot aan zn aars).
Hij gaat dus stilletjes achter zo'n pc zitten..
..doodste stilte....en ineens...
KANKER-KANKERZOOI!!! WEER ZO'N KANKERVIRUS!!!!![]()
nou geloof me, dan heb je 't echt niet meer!![]()
![]()
![]()
Nee, kben geen homoquote:Op zondag 20 februari 2005 23:52 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dus je hebt er echt mee geneukt?
WHAAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Zielig
![]()
Dit is geen klant meer, eerder een lastpak.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:27 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
zeer matig
trouwens, de klant is koning!
Ons moeder over de huishoudbeurs: "Sander de Bouvier was er ookquote:Op zondag 6 februari 2005 13:44 schreef IM_Barney het volgende:
Mijn moeder heeft ook altijd briljante opmerkingen:
Moeder: Marco heeft nog gebeld en hij zou je een air-miletje sturen.
Moeder: Ik kwam vanmiddag Ragout nog tegen (bedoelt Raoul).
En nog veel meer waar ik nu even niet op kom.
Wat een briljante opmerkingquote:Op maandag 4 april 2005 21:16 schreef ssebass het volgende:
Oh ik ga ook even nog wat bedenken.
peurt op schijt limboquote:Op zondag 7 november 2004 13:14 schreef R2cksson het volgende:
tvp
Festivalcamping, ik lig in een tent langs een 'ingang'.
Domme brabander: "Er zit een gat in m'n poncho?!"
Ik: "Doa mot diene kop doorhaer!" (Daar moet je kop doorheen)
Festivalcamping, BBQen is zojuist gedaan en we zitten nog even warmte op te vangen van die kolen.
Domme brabander: Hey, is dat warm?
Vriend: "Nae, det is koud-vuur."
Brabanders. Altijd humor mee te beleven.
In het echt zou ie misschien een beetje leuk zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:24 schreef Dannytjeuh het volgende:
Mijn moeder tegen mijn jongste broertje :
mams : "Oma is dood"
broertje " in welke level ?"
moeder :![]()
broertje :![]()
ik :![]()
(is wel niet echt gebeurt hoor ........ maar ik vind deze wel briljant)
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:50 schreef MrGP het volgende:
Niet echt een opmerking, wel mooie actie...
Bij de McDonalds:
Vriend: Één BigMac menu graag!
Kassadoos: Hier opeten of meenemen?
Vriend: Hier opeten!
*Kassadoos haalt BicMac menu... *
*Vriend gaat heel droog alles staan opeten aan de bali*![]()
Dan geloven we het niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:21 schreef vannilesoep het volgende:
minstens 6 keer per week zo'n opmerking hier![]()
Alleen zulke dingen onthoud je natuurlijk nooit![]()
quote:Telling the truth is just a weak excuse for a lack of imagination. - Garak Andrew J. Robinson, Star Trek - Deep Space 9
ga ik direct doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:22 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dan geloven we het niet.
Schrijf ze gelijk op als je zoon opmerking gemaakt heb.
Zoquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:24 schreef Dannytjeuh het volgende:
Mijn moeder tegen mijn jongste broertje :
mams : "Oma is dood"
broertje " in welke level ?"
moeder :![]()
broertje :![]()
ik :![]()
(is wel niet echt gebeurt hoor ........ maar ik vind deze wel briljant)
quote:Op zondag 17 april 2005 10:52 schreef pannaking_ het volgende:
Ik aan het werk
Zeg tegen zo bekende van mij iets in de zin van dat is echt een kut ding ofzo
andere klant:Pardon?
Ik:Kortom Uitermate Teleurstellend
![]()
Klant heeft de rest van zijn winkelbezoek niks meer gezegd![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:36 schreef Da-Ali-G het volgende:
komt een man me tegemoed
yep... (verkapte tvp)quote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef Woffel het volgende:
[..]
![]()
verkapte Al die tvp-tjes moet dat nou echt
De ideale schoonzoon dachten ze, totdat ze merkten dat zij 11 was en jij 21quote:Op zondag 17 april 2005 23:33 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een een jaar ponyrijles gegeven aan een groep kinderen tussen de 10 en 12. Ouders staan dan altijd aan de kant te kijken en luisteren. Gebeurt het volgende:
Een van de kids zat op een wat moeilijke pony. Beessie wilde niet galopperen en ik zo van: 'probeer het nog maar eens' Eindeiljk lukt het en ik draai me om om een ander te helpen. Hoor ik dat meisje in ene kehard roepen: KUT!
Zonder me om te draaien zeg ik rustig: Nee Sascha, minder prettig vaginaal zeg je dan.
Meisje:![]()
Ik:![]()
Ouders: na een paar seconden bezinking liggen volledig in een deuk en gaan staan applaudiseren!![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 22:58 schreef Moreno het volgende:
Een vriend van me had een tijd geleden verkering, en toen hadden we het in de kroeg over zijn vriendin.
Hij zo: "Pijpen kan ze niet, maar hij word er wel lekker schoon van"
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:51 schreef got.rice het volgende:
tvp
Ik zal wel de enige zijn die 'm niet snaptquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:40 schreef LibertarianX het volgende:
Oude indische dame, heel vriendelijk maar met javaans accent tegen verkoopster: "mevrouw, heeft u ook bindtouw"
Verkoopster: "kijkt u eens bij de conimex producten"
Resultaat van deze actie: hoefde 5* weken geen wiskunde meer te volgen.quote:Leraar : DarkFly & klasgenoot komen jullie maar even voor de klas staan.
Ik : Moet dat?
Leraar : Ja, aangezien je de uitleg niet meer nodig had kan je dus het probleem oplossen. Gebruik het bord maar om uit te leggen wat het probleem eigenlijk is en hoe je het oplost.
Klasgenoot : Damn, net nu ik zou winnen met boter-kaas-en-eieren.
Leraar : Pech hebben.
* We lopen dus naar voren. Ik begin met het zetten van 2 horizontale en 2 verticale lijnen (boter-kaas-en-eieren speelveld!). Daarna zet ik alle rondjes en kruisjes zoals ze ook in het schrift stonden. *
Leraar : Wat is hier de bedoeling van?
Ik : Kijk u zegt dat ik mijn probleem moest oplossen, maar zoals u ziet als ik het rondje hier neerzet wint hij en als ik hem hier neerzet dan ook, dus dat is mijn probleem.
Resultaat van deze actie: mocht bij de rector komen en heb daar uitgelegd dat ik niet met dhr. Ploegmakers kon opschieten en hij niet met mij. Daarna mocht ik ANW gaan volgen bij een andere leraar.quote:Ik (kom net lokaal binnen) : Een goedemiddag meneer Ploegmakers! Ik heb er weer zin in vandaag!
Ploegmakers (de leraar) : Als jij je deze les niet kan gedragen zet ik je er weer uit, dus gedraag je.
Ik : Zal ik dan maar meteen weer gaan of wilt u wachten totdat ik de les heb verpest?
Ploegmakers : Je hebt gehoord wat ik zeg!
Ik : Nou, dan kan ik beter maar direct weggaan.
* Ik pak m'n tas en loop weg. *
Leraar : GA ZITTEN!!!
* Ik ga weer zitten *
Leraar : Je blijft zitten en houdt de hele les je mond!
Ik : Weet u zeker dat ik niet beter nu weg kan gaan? Misschien dat u dan goed kan lesgeven, want als ik erbij ben geeft u nooit geen goede les!
* Leraar wordt vuurrood en de hele klas houdt zijn adem in (vond het best wel grappig op dat moment). *
Leraar : EN NU IS HET GENOEG GEWEEST! SODEMIETER MAAR OP!!!
Ik : Ik heb de hele tijd al gezegd dat ik beter kon gaan, maar dat mocht niet van u.
* leraar loopt me achterna terwijl ik de deur uitloop en gooit de deur echt loei-hard dicht. Hij gooit die deur zo hard dicht dat de ruit barst!
Ik snap hem niet, of hij is heel flauw. Je leraar heeft iig meer humorquote:Op donderdag 21 april 2005 12:31 schreef mcDavid het volgende:
vriendin zegt iets brutaals...
schoonvader: is ze ook zo brutaal als ze bij jou thuis is?
ik: nee, maar ik ben thuis ook lang niet zo brutaal als hier, dus....
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef Skv het volgende:
Tijdens toets Geschiedenis.
Leraar: waar is Eric?
Leerling: ik weet niet, meneer.
*telefoon van leerling gaat*
Leerling: 'ja wat? Oh hoi Eric.'
Leraar: paas die telefoon eens hier?
*telefoon gaat naar leraar, op speaker*
Leraar: hoi Eric, waar ben je?
Eric: (niet door dat ie met leraar praat) Jah ik ga niet naar school man, fock die toets, ik ga ff drugs halen en een joint roken.
Leraar:![]()
Klas:![]()
![]()
3 weken geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |