abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22956101
Het is alweer weken op de buis maar dan toch een topic erover:
quote:
Nieuwe comedy bij de Vara, 'Kinderen Geen Bezwaar'

‘Zeg ‘ns Aaa’, ‘All Stars’, ‘Oppassen!!!’: de VARA heeft een rijke traditie waar het comedy's betreft. Vanaf 25 september is op zaterdagavond – tussen ‘Kassa’ en ‘Kopspijkers’ - een nieuwe comedyserie te zien: ‘Kinderen Geen Bezwaar’. Het is een eigentijdse kruising tussen een relatie- en een familiecomedy, geschreven door Haye van der Heyden.

Een jaar of vijf, zes geleden hebben Gerard (Alfred van den Heuvel) en Maud (Anne-Mieke Ruyten) elkaar leren kennen via een contactadvertentie. De deal was snel gesloten en nu zijn ze getrouwd. Hij kookt, strijkt, stoft en doet de was, zij werkt als psychotherapeute met praktijk aan huis. Maud’s dochter Julia (Céline Purcell) komt uit haar eerste huwelijk. Julia wordt geadoreerd door Gerard’s zoon Daan (Joey van der Velden), die Gerard op zijn beurt uit een ‘vorig leven’ heeft ingebracht. En dan is er nog Eddie (Bart Oomen), de jongere broer van Gerard, die kind aan huis is en in allerlei opzichten verschilt van zijn grote broer. Eddie is mannelijker, zorgelozer en vooral jonger. Want voor Gerard gaan de jaren tellen, terwijl Maud – hard op weg naar de veertig – behoefte heeft aan een tweede jeugd…

De cast van ‘Kinderen Geen Bezwaar’ bestaat uit Alfred van den Heuvel (bekend van onder meer ‘Purper’ en ‘Ook dat nog’), Anne-Mieke Ruyten (onder meer te zien in de musicals ‘West Side Story’ en ‘Tsjechov’ én als Chris in de comedyserie ‘SamSam’), Céline Purcell (speelt de rol van Sophie in de hitmusical ‘Mamma Mia!’, waarvoor ze in maart 2004 de Cubus Award en in mei 2004 de John Kraaykamp Musical Award voor Aanstormend Talent ontving), Joey van der Velden (onder meer te zien in de speelfilm ‘Minoes’ en als Danny in ‘Costa’) en Bart Oomen (bekend van onder meer ‘Volgens hem, volgens haar’).

‘Kinderen Geen Bezwaar’ is geschreven door Haye van der Heyden, die bekend werd als mede-oprichter van ‘Purper’ en als schrijver van diverse boeken, toneelstukken, liedjes en televisieseries.

Zdenek Kraus (bekend als regisseur van onder meer ‘Toen was geluk heel gewoon’) tekent voor de regie.

De productie is namens de VARA in handen van Remmelt Remmelts, die eerder ook VARA-series als ‘Unit 13’ en ‘Ernstige Delicten’ produceerde.

De eindredacteur van de serie is Robert Kievit, die als eindredacteur Drama bij de VARA ook verantwoordelijk was voor onder meer ‘All Stars’, ‘De Band’, ‘De Enclave’ en ‘Ernstige Delicten’.

vanaf 25 september 2004 op zaterdagavond om 19.35 uur bij de VARA op Nederland 3.
Vara website

Kijkcijfers liegen er ook niet om, 1.200.000 vorige week. Wie durft er ook toe te geven dat ie ernaar kijkt? Ik vind het een goede serie, maar goed ik vond Oppassen al goed
pi_22956163
'k vind 't matigjes... drie keer gezien, ofzo... Ongeveer even vaak als Oppassen, wat ik ook matig vond
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 16:50:16 #3
78907 Charro
Oh no!..Charro don't go!
pi_22956256
Ik vind dat er nogal een overkill aan seksgrappen in zit. Het wat bravere dat Oppassen ed. hadden proberen ze wel èrg duidelijk van zich af te schudden.
He'll be a lot quieter when that swelling goes down.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 16:57:34 #4
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_22956368
Mij lijkt het totaal ruk. Net als alle Nederlandse producties, op tv of series.

Alleen Cloaca heerscht.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_22956602
Celiné Purell
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 17:14:27 #6
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_22956736
Zeg eens Aaa en Allstars vond ik anders best wel lache series hoor Duritz
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_22956738
Ik wil het op zich wel een keertje zien. Meestal zijn Nederlandse comedyseries wel vrij flauw, maar 't heeft ook wel iets gezelligs om ernaar te kijken.

Hoewel sommige series dan weer té zijn, met zo'n sullige vader en van die overdreven bijdehante kinderen. Maar goed, moet het eerst es zien.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22956753
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef Pearly het volgende:
Allstars vond ik ook goed, en Fort Alpha.

Zeg eens Aaa is te lang geleden voor mij om er een oordeel over te hebben, toen was ik ook nog best klein.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22957292
Ik kijk voor die celine de rest vind ik het slechter dan oppassen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_22960454
Ondanks dat het wéér om een gezinnetje draait, is het toch weer een geslaagde comedy... maar het kan niet tippen aan 'Zeg 'ns Aaa' (sindskort op dvd) en 'All Stars'.

De slaapkamer van Gerard & Maud doet me trouwens denken aan de huiskamer van de familie Van de Ploeg uit 'Zeg 'ns Aaa'.
  zondag 31 oktober 2004 @ 07:43:01 #11
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_22969357
ik heb het nog niet gezien, maar het kan bijna niet slechter zijn dan bergen binnen
  zondag 31 oktober 2004 @ 10:53:16 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_22970612
* Jojogirl vindt het wel leuk. Tuurlijk, er zijn veel leukere komedies (buitenlandse), maar ik vind hem leuk genoeg om er naar te blijven kijken.
  zondag 31 oktober 2004 @ 12:28:22 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_22972283
Wat ik nu zo heb gezien. Vind ik het beter dan Bergen Binnen .. dat was echt het lowest of the lowest. Goed van de VARA dat ze dat van de buis hebben gehaald.

Het mag van mij nog wel een kans krijgen om zich te bewijzen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 31 oktober 2004 @ 12:29:41 #14
52357 Lambiekje
pi_22972312
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef Pearly het volgende:
Zeg eens AAA .. moet je nu ECHT niet meer terug zien. Te oubollig voor woorden.
All Stars is goed en blijft goed ... zie de rest van de wereld maakt nu zijn eigen versie ervan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_22972322
Ik vind het overgeacteerd, daar houd ik dus echt niet van.
pi_22972533
Matig, erg matig... heeft mij iig niet kunnen boeien, maar ik heb het dan ook wel weer gezien met morele Nederlandse sit-coms.
  zondag 31 oktober 2004 @ 12:48:26 #17
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_22972657
Ik keek effe wat het was, realiseerde me het al heel snel toen ik het topic opende, en keek toen terug of het niet toevallig in KB stond ipv TV.

Wat een baggerzooi, man. Vooral die vent met z'n acteerkunsten (niet alleen zijn acteerkunsten, ook zijn teksten zijn kut) maakt het weer net zo triest en kneuterig als Oppassen. Gister even een paar minuten aangehad, maar echt erg irritant.

Als ze nou eens een andere acteur inhuren en wat minder scenario's schrijven om bejaarden etc te plezieren, zou het eventueel nog een redelijk programma kunnen worden.
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
  zondag 31 oktober 2004 @ 12:55:06 #18
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_22972782
Och, ik kijk het omdat het voor Kopspijkers zit. Het is beter dan het pijnlijk onleuke Oppassen en het nóg pijnlijker nóg onleukere Bergen-Binnen.

Alfred van den Heuvel zet een prima neuroot neer, die Anne-Mieke Ruyten is verbeterd t.o.v. het geneuzel met die John Jones. Die kids zijn te gestudeerd. Die jongen doet qua dictie sterk denken aan dat Rotterdams geaccenteerde putjoch uit Oppassen, en dat meisje -ondanks het lekkere uiterlijk en een ronduit poëtische naam- is ook te gemaakt, maar zij hebben ook de minst leuke scènes samen.

Die Amstel-gozer met die spleet in zijn bek moet zich sinds 'Volgens Hem, Volgens Haar' verre houden van alles dat naar comedy riekt. Sterker nog, hij moet een ander vak kiezen.

Verder valt mij op dat de toon -en de karakters en problemen- van de ouder-protagonisten wel ERG duidelijk zijn gejat van het superieure My Family.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:27:07 #19
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_22973512
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 12:55 schreef Verbal het volgende:
Och, ik kijk het omdat het voor Kopspijkers zit. Het is beter dan het pijnlijk onleuke Oppassen en het nóg pijnlijker nóg onleukere Bergen-Binnen.

Alfred van den Heuvel zet een prima neuroot neer

een prima kutmongool ja
quote:
Die Amstel-gozer met die spleet in zijn bek moet zich sinds 'Volgens Hem, Volgens Haar' verre houden van alles dat naar comedy riekt. Sterker nog, hij moet een ander vak kiezen.
mee eens
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:52:26 #20
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22979205
Alfred van de Heuvel is leuk op het toneel, maar hiermee slaat ie volledig de plank mis. Hij heeft dan ook een vreselijk debiele rol gekregen. Wat een zeikerd van een huisvader zeg. Ze hadden die rol best nog wel een grappig tintje mogen geven, in plaats van dit gemekker. Die zoon is best wel oké, vind ik, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zijn karakter gewoon het leukst vind. Die dochter heeft een cursusje acteren en timing nodig, en daarbij ook nog eens een lekkere veeg van ondergetekende. :') Dat SamSam vrouwtje is nog wel de slechtste van allemaal.

Die Amstel kerel moet trouwens gewoon blijven doen wat hij het beste kan. Bier zuipen, keukens slopen, en z'n bek houden.

De serie doet mij trouwens sterk denken aan een wat oudere (en tevens geflopte) Nederlandse comedy met als huisvader Porgy Franssen. Ik heb geen idee meer hoe die serie heette, maar hij was lachwekkend banaal. In die serie probeerde zoonlief ook zijn stiefzusje tussen de lakens te krijgen, wat hem uiteindelijk ook lukte. Volgens mij werd die zoon gespeeld door dezelfde jongen die Raoul speelde in de vroegere afleveringen van Oppassen.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:54:23 #21
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_22979245
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef Shagster het volgende:
Alfred van de Heuvel is leuk op het toneel, maar hiermee slaat ie volledig de plank mis. Hij heeft dan ook een vreselijk debiele rol gekregen. Wat een zeikerd van een huisvader zeg. Ze hadden die rol best nog wel een grappig tintje mogen geven, in plaats van dit gemekker. Die zoon is best wel oké, vind ik, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zijn karakter gewoon het leukst vind. Die dochter heeft een cursusje acteren en timing nodig, en daarbij ook nog eens een lekkere veeg van ondergetekende. Dat SamSam vrouwtje is nog wel de slechtste van allemaal.

Die Amstel kerel moet trouwens gewoon blijven doen wat hij het beste kan. Bier zuipen, keukens slopen, en z'n bek houden.

De serie doet mij trouwens sterk denken aan een wat oudere (en tevens geflopte) Nederlandse comedy met als huisvader Porgy Franssen. Ik heb geen idee meer hoe die serie heette, maar hij was lachwekkend banaal. In die serie probeerde zoonlief ook zijn stiefzusje tussen de lakens te krijgen, wat hem uiteindelijk ook lukte. Volgens mij werd die zoon gespeeld door dezelfde jongen die Raoul speelde in de vroegere afleveringen van Oppassen.
die ken ik
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:55:34 #22
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22979275
Die serie met Porgy Franssen? Hoe heet die nou in godsnaam? Word hier helemaal gek, en dat Google ding biedt ook geen uikomst...
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:56:15 #23
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_22979287
porgy franssen?
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:57:01 #24
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_22979307
ik ken die gast en die serie komt me ook bekend voor. weet de titel verder niet
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:57:14 #25
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22979312
Aan jou heb ik ook niks.
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:58:02 #26
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_22979327
pi_22982393
Die serie heette Pril geluk.

Martijn Hartemink speelde idd ook Raoul in Oppassen, en speelt nu in Het Glazen Huis. Ik herinner me nog dat hij een keertje poedelnaakt (en ja full frontal, je zag alles) was in Pril geluk, vrij uniek voor een comedyserie.
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_22987128
vind het wel een aardige serie, stukken beter dan zijn voorlopers
  zondag 31 oktober 2004 @ 23:04:31 #29
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22987182
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:18 schreef toiletseatgirl het volgende:

Martijn Hartemink speelde idd ook Raoul in Oppassen, en speelt nu in Het Glazen Huis. Ik herinner me nog dat hij een keertje poedelnaakt (en ja full frontal, je zag alles) was in Pril geluk, vrij uniek voor een comedyserie.
Ik wil een kind van je! Helemaal gek werd ik er van. Ik ga morgen meteen op zoek naar afleveringen/video's/DVD's ervan.
  zondag 31 oktober 2004 @ 23:12:51 #30
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_22987411
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:18 schreef toiletseatgirl het volgende:

ik herinner mij ook nog dat ie een kei grote lul had
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:50:13 #31
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_23362968
Ik ontdekte nogal vaak geforceerde humor. Maar op zich is het programma wel het bekijken waard.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_23363100
die dochter acteert vrij geforceerd, maar voor de rest valt het best te doen. Zet het niet uit zoals ik dat deed bij Bergen-Binnen. Al zet ik het ook niet apart voor dit programma aan, maar ja ervoor komt Kassa (wat mijn vader wil zien) en erna Kopspijkers...
Falling in love is scary, falling in love and knowing that other person is falling for you too is even scarier.
http://forum.fok.nl/topic/719509/1/50#28354644 HELP
  woensdag 17 november 2004 @ 08:34:34 #33
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_23370514
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:55 schreef miarae het volgende:
die dochter acteert vrij geforceerd, maar voor de rest valt het best te doen. Zet het niet uit zoals ik dat deed bij Bergen-Binnen. Al zet ik het ook niet apart voor dit programma aan, maar ja ervoor komt Kassa (wat mijn vader wil zien) en erna Kopspijkers...
Da's het bij ons eigenlijk ook (al wil ik zelf Kassa zien).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:39:05 #35
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_24064116
leuk programma en niet zon heel slechte tijd.
Life is easy with your eyes closed
pi_24064307
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:39 schreef evil-me het volgende:
leuk programma en niet zon heel slechte tijd.
Het is volgens mij al afgelopen. Of komt er een tweede seizoen?
pi_24468767
Vanavond weer de eerste aflevering van een nieuw seizoen

Om 19.35, ned3.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 19:10:26 #38
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_24468880
Nieuw seizoen? Dit is toch gewoon nog steeds het eerste seizoen? Ze waren alleen ff verdwenen vanwege alle Kerst en Oudjaarsdingen.
pi_24469123
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 19:10 schreef Jojogirl het volgende:
Nieuw seizoen? Dit is toch gewoon nog steeds het eerste seizoen? Ze waren alleen ff verdwenen vanwege alle Kerst en Oudjaarsdingen.
Whatever, mijn neger.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 20:28:13 #40
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_24470208
Ome Willem te gast
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:03:02 #41
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24470918
Ja, was leuk zeg..

Die jaloerse vader verhaallijn word wel tot ergenis toe gebruikt.
pi_25387937
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Celiné Purell
Ik vind d'r ook wel lief.
Leuke serie. Ik hoop dat hij het nog een tijdje vol houdt.
pi_25388051
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:47 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik vind d'r ook wel lief.
Leuke serie. Ik hoop dat hij het nog een tijdje vol houdt.
Val je op vrouwen van rond de 25 dan?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:53:16 #44
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_25388058
Ik betrap mijzelf er ook steeds op dat ik ernaar kijk, terwijl het toch eigenlijk niet zo ontzettend leuk is. Ik vind vooral die vader alleen maar irritant. Misschien dat andere mensen zijn karakter leuk vinden, maar ik vind dat nichterige gevoelens gezeik van die kerel om te kotsen, eerlik gezegd.

Maar zolang dochterlief die strakke truitjes aantrekt, ben ik van de partij.
pi_25388156
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Val je op vrouwen van rond de 25 dan?
op een oude fiets moet je het leren

edit: is ze 25
pi_25388169
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:58 schreef Toad het volgende:

[..]

Gatverdamme .
pi_25388188
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:58 schreef Toad het volgende:

[..]

edit: is ze 25
IMDB is at your service, motherfucker.

Die jongen is net als jij van '87 zie ik
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:02:16 #49
88233 Steve
Still the best.
pi_25388226
ze mogen het van mij wat later uitzenden, voor ik ga slapen. Kan ik eindelijk eens goed in slaap vallen
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:03:04 #50
94080 VeX-
pi_25388241
Die vader altijd met zijn gezeur wordt zo onderhand nu ook wel irritant. Dat hij een aansteller is hoeft niet elke aflevering naar voren te komen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_25388265
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:03 schreef VeX- het volgende:
Die vader altijd met zijn gezeur wordt zo onderhand nu ook wel irritant. Dat hij een aansteller is hoeft niet elke aflevering naar voren te komen.
Joh, tis een huisvader .
pi_25388313
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Gatverdamme .
Ik ga niet al je topics omhoog krikken.
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef pberends het volgende:

[..]

IMDB is at your service, motherfucker.

Die jongen is net als jij van '87 zie ik
Die jongen heeft het begrepen. Celine heeft niet echt een reputatie in de film en televisiewereld. Ze doet wel wat met theater.
pi_25388336
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 23:06 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik ga niet al je topics omhoog krikken.
[..]

Die jongen heeft het begrepen. Celine heeft niet echt een reputatie in de film en televisiewereld. Ze doet wel wat met theater.
Gatver, theater ZUIGT.
  maandag 30 mei 2005 @ 14:20:42 #54
94080 VeX-
pi_27481576
Komt dit nog op tv?
pi_27482840
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef VeX- het volgende:
Komt dit nog op tv?
na de zomer volgens mij....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 juni 2005 @ 23:19:04 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27593464
Céline Purcell
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32059569
Waarom is die broer van Gerard eruit geschreven?
pi_32406607
Hoe heet die "Milldred" ofzo irl?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_32407055
Ja hoe heet dat mens, volgens mij speelde ze al eens in GTST.
pi_32407365
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Ja hoe heet dat mens, volgens mij speelde ze al eens in GTST.
Frederique Huydts ......

Als er nog iemand een mokkels.nl account heeft:
http://forum3.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=4333&group=1&start=13
Ff caps vragen van de uitzending van net
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_33014412
Wat ziet Celine er toch elke week weer leuk uit!
pi_33016198
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef Toad het volgende:
Wat ziet Celine er toch elke week weer leuk uit!
Jaaaa ze is leuk

De kinderen zijn leuk.
De ouders minder.
pi_33016512
Dat vond ik geen leuke aflevering.
pi_33016698
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:53 schreef WAT het volgende:
Dat vond ik geen leuke aflevering.
Je hoeft het niet niet leuk te vinden omdat ik 'm wel leuk vond hoor.
pi_33016716
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Je hoeft het niet niet leuk te vinden omdat ik 'm wel leuk vond hoor.
Eigenlijk vond ik hem best wel grappig.
  maandag 12 december 2005 @ 16:07:24 #67
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33016873
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Céline Purcell
Céline Purcell speelde ook in de musical Mama Mia als Donna
Ik heb haar in het echt gezien.
On-topic, ik heb Kinderen Geen Bezwaar ook paar keer op tv gezien.
Wel aardige comedy
  maandag 12 december 2005 @ 20:52:50 #68
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_33026112
Afgelopen zaterdag Nederland 3 te vroeg op gezet voor Paul De Leeuw. Dit was er toen nog op. Heb er maar iets meer dan 5 minuten van gezien, maar dat was al genoeg. God allejezus wat slecht
Compleet niet leuk, slecht geacteerd en het geheel afgemaakt met een lach bandje.
Waren de eerste en gelijk de laatste 5 minuten die ik er van heb gezien
pi_34976066
Goh, het was 19:33 en het was allang en breed bezig. Terwijl in de gids toch echt 19;35 staat. Geen stijl weer .
pi_36988458
Leuke aflv.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 april 2006 @ 02:41:43 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36997367
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:02 schreef Toad het volgende:
Leuke aflv.
het eerste stuk sowieso, heb helaas het einde niet gezien
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36998333
Celine
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_37000752
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zaterdag Nederland 3 te vroeg op gezet voor Paul De Leeuw. Dit was er toen nog op. Heb er maar iets meer dan 5 minuten van gezien, maar dat was al genoeg. God allejezus wat slecht
Compleet niet leuk, slecht geacteerd en het geheel afgemaakt met een lach bandje.
Waren de eerste en gelijk de laatste 5 minuten die ik er van heb gezien
Dat heb ík nou met Paul de Leeuw. Hoewel, als ik die achterbakse nichtenkop maar 1 seconde zie heb ik voor een paar uur gegeten en gedronken. Een héél eng relnichie, dat met z'n schofterige opmerkingen alleen maar wegkomt omdat 't een relnichie ís. Als-ie hetero was geweest waren er al véél meer mensen geweest die 'm hadden uitgekotst! Liever 3 afleveringen "Kinderen geen bezwaar" dan 1 seconde die vette Rotterdamse r***ridder!
  zondag 16 april 2006 @ 13:38:30 #75
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37003661
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:36 schreef progrock het volgende:

[..]

Dat heb ík nou met Paul de Leeuw. Hoewel, als ik die achterbakse nichtenkop maar 1 seconde zie heb ik voor een paar uur gegeten en gedronken. Een héél eng relnichie, dat met z'n schofterige opmerkingen alleen maar wegkomt omdat 't een relnichie ís. Als-ie hetero was geweest waren er al véél meer mensen geweest die 'm hadden uitgekotst! Liever 3 afleveringen "Kinderen geen bezwaar" dan 1 seconde die vette Rotterdamse r***ridder!
pi_37004016
paul de leeuw is legendarisch,

ot: dat geouwehoer tussen die zoon en die dochter is voor iedereen die de intro van de serie niet heeft gezien totaal onlogisch
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 april 2006 @ 14:28:45 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37004829
de serie scoort goed, miljoen+
DeLuna vindt me dik ;(
pi_37164928
Wat is er waar van het gerucht dat Celine Purcell met KGB gaat stoppen ?
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:38:38 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37167333
Celine gaat in een musical spelen in het najaar.
pi_37192180
quote:
19:35 - 20:05

Afl: De proefbaby.

Nederlandse (NL) comedyserie. Afl.: De proefbaby. Julia wil het moederschap uitproberen. Gerard helpt graag.
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:26:37 #81
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37192209
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef pberends het volgende:

[..]
las het ook net. Als dat maar goed gaat
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37192704
Céline
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:46:39 #84
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37192896
wat een snoepie - wat een droppie
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37409085
quote:
Afl: De publieke opinie.

Gerard en Maud gaan samen hardlopen. Daan en Julia krijgen hun eígen relatietherapie.
pi_37411972
Erg grappige serie, lig iedere keer weer in een deuk hierom al was vandaag een beetje minder.
pi_37427277
Maar gaan ze nu verder met de verhaallijn dat Julia eindelijk toegeeft dat ze iets met Daan wil, of is alles volgende week weer als vanouds?
  zondag 30 april 2006 @ 15:47:59 #88
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
pi_37427885
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:20 schreef waterreus23 het volgende:
Maar gaan ze nu verder met de verhaallijn dat Julia eindelijk toegeeft dat ze iets met Daan wil, of is alles volgende week weer als vanouds?
Ik vond het een beetje bizar.. maar Celiné Purell mag wel iets meer naakts laten zien..
  zondag 30 april 2006 @ 16:23:34 #89
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_37428742
Ik vond het wel verfrissend. Eindelijk een beetje toegeven, dat zou een verse draai geven aan de serie. Maar gaat ze nou weg?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_37429421
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:47 schreef Jaco90 het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje bizar.. maar Celiné Purell mag wel iets meer naakts laten zien..

Ik kijk het ook wel, al is het om het gezelligheidskarakter van de serie en niet om acteertalent of humor..
pi_37430015
Weet iemand waar Kinderen geen Bezwaar volgende week over gaat.

En Julia, als Daan moeite heeft om met je verkering te nemen, ik sta altijd voor je klaar

pi_37430870
Julia en Daan moeten nooit wat met elkaar krijgen, dan is gelijk de hele clou van waar de serie om draait weg

Er is trouwens een dvd uitgekomen van Kinderen Geen Bezwaar
pi_37435242
die serie is zoo leuk
pi_37608791
Vanavond:
quote:
Afl.: Jim.

Gerard plakt foto's. Julia heeft Jim te logeren gehad, en ze kan hem nog wel even gebruiken.
pi_37610007
quote:
Gerard: "Jij was toch homo?!" (tegen Jim)
pi_37610087
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:39 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]
In z'n roze badjas .
pi_37610188
Die grappen zijn zo stom .
pi_37611102
Weer leuke woordspelingen met "ik heb hier geloof ik niks in te brengen" .
Een best sterke aflevering! .
pi_37613580
Goeie aflevering, maar hoe ze elke keer die Daan weer weten weg te moffelen .
pi_37613617
Ja, issie kwijt dan?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:20:27 #101
57497 happyme28
I'm so happy
pi_37614989
Keek het eigenlijk nooit, maar had gelezen dat Jim erin zou spelen, dus toch even gekeken. Leuke serie wel. Ga misschien wel vaker kijken. Hou normaal niet zo van nederlandse comedy maar hier zaten best lollige grappen in.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:20:57 #102
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37615004
die dochter is
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_37615463
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
die dochter is
Inderdaad .
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:38:59 #104
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_37615540
't Is een redelijk matige comedy met gigantische oubollige grappen; maar Celine inderdaad ..
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:45:05 #105
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37615728
zaterdagavond 19.30 is sinds jaar en dag oubollige grappen, ik noem Zeg 'ns A, Oppassen, Kinderen geen bezwaar
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:47:49 #106
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_37615819
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
zaterdagavond 19.30 is sinds jaar en dag oubollige grappen, ik noem Zeg 'ns A, Oppassen, Kinderen geen bezwaar
En dat is ook wel weer gezellig eigenlijk
pi_37616720
Ik vind het echt een hele behoorlijke comedy hoor voor NL-begrippen... Celine Purcell is en
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_37641010
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
Klopt Deed ik ook altijd, al sinds ik klein ben Oppassen kijken enzo en Binnen Buiten ofzo (?) ook nog tijdje gekeken, en dan nu Kinderen Geen Bezwaar Altijd leuk begin van mn zaterdagavond als ik thuis ben
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_37649239
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:

[..]

Klopt Deed ik ook altijd, al sinds ik klein ben Oppassen kijken enzo en Binnen Buiten ofzo (?) ook nog tijdje gekeken, en dan nu Kinderen Geen Bezwaar Altijd leuk begin van mn zaterdagavond als ik thuis ben
Je bedoelt "Bergen Binnen" maar dat was crap
  maandag 8 mei 2006 @ 08:59:43 #110
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37649296
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:

[..]

Bergen Binnen was er ook nog ja, dat was nog wel het matigste...

Jules Unlimited daarintegen
pi_37698785
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:55 schreef TLC het volgende:

[..]

Je bedoelt "Bergen Binnen" maar dat was crap
Bergen Binnen vond ik nog wel meevallen, alleen de comedy "Jansen, Jansen" vond ik echt verschrikkelijk
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
pi_37699097
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:54 schreef TLC het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat Celine Purcell met KGB gaat stoppen ?
Alles, helaas Céline is nog maar te zien in DRIE afleveringen van Kinderen Geen Bezwaar (waarvan er nog twee opgenomen moeten worden)

Céline gaat namelijk fulltime in de musical My Fair Lady spelen. Hierdoor heeft ze geen tijd meer om haar medewerking te verlenen aan de opnames van Kinderen Geen Bezwaar. Voorlopig is ze er iig voor één jaar uit Kinderen Geen Bezwaar.
Wat er daarna met Céline en KGB gaat gebeuren is nog niet bekend Céline wordt iig wel vervangen door ene Bobbie die Inke, de vriendin van Daan gaat spelen. Inke komt in de tijd dat Julia in Salamanca aan het studeren is, logeren in huize Van Doorn-Zegers
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
pi_37715288
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Tristan1981 het volgende:

[..]

Bergen Binnen vond ik nog wel meevallen, alleen de comedy "Jansen, Jansen" vond ik echt verschrikkelijk
Ik vond beide series Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_37785683
quote:

[..]

Kan ik me beide niet goed meer herinneren 1tje was iig met een soort restaurant/koffiecorner Maar twas niet zo leuk als oppassen!
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_37786659
Bergen Binnen was zo'n dom dat het hilarisch was. Vooral die homo Ricardo. De rest was bagger.

Het seizoen van Kinderen geen bezwaar is volgens mij afgelopen, vanavond om half 8 Najib Amali en geen Kinderen geen bezwaar.
pi_37821199
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:52 schreef pberends het volgende:
Het seizoen van Kinderen geen bezwaar is volgens mij afgelopen, vanavond om half 8 Najib Amali en geen Kinderen geen bezwaar.
Klopt Kinderen Geen Bezwaar is afgelopen Half september komt het weer op de buis
pi_38292700
Die uitzendingen worden ook niet meer geupdate @ de vara site, laatste aflevering is van 6 mei. Maarja ik koop die DVD wel.
pi_38970860
Laatste nieuwtjes omtrent Kinderen Geen Bezwaar:

• Nieuwe uitzendingen worden vanaf 9 september (onder voorbehoud) uitgezonden op Nederland 1 en dus niet meer op Ned. 3
  • DVD van seizoen 2 verschijnt eind deze maand/begin volgende maand
  • You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
    pi_40114432
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 22:55 schreef Tristan1981 het volgende:
    Céline wordt iig wel vervangen door ene Bobbie die Inke, de vriendin van Daan gaat spelen. Inke komt in de tijd dat Julia in Salamanca aan het studeren is, logeren in huize Van Doorn-Zegers
    http://www.aftgroup.nl/up(...)-39970E991D49%7D.jpg

Déze?
    Volgens Google ene Bobbie Koek, "dochter van", stond er ook. Van wie dan, vraag ik me af?

[ Bericht 6% gewijzigd door Dagonet op 31-08-2006 15:54:40 ]
    pi_40115618
    quote:
    Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Toeps het volgende:

[..]

[afbeelding]

Déze?
    Volgens Google ene Bobbie Koek, "dochter van", stond er ook. Van wie dan, vraag ik me af?
    wat een kutkop zeg

Gatverdamme kijk dus niet meer

Celine
    pi_40115748
    quote:
    Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

wat een kutkop zeg

Gatverdamme kijk dus niet meer

Celine
    Hmm, mijn reden om te kijken is ook wat over. .
      maandag 24 juli 2006 @ 01:36:22 #122
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_40121178
    huh

Dan is de enige reden die er was om te blijven hangen bij het zappen ook meteen verdwenen
      maandag 24 juli 2006 @ 01:42:52 #123
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_40121313
    Geen kerel meer die er vrijwillig naar meekijkt. Dat bestaat dus nog hoogstens 1 seizoen
    pi_40124176
    Nou kan ik uit ervaring zeggen dat de foto's bij AFT nou niet bepaald de meest flatteuze zijn. Dus misschien ziet ze er beter uit dan hier.
    pi_40125146
    quote:
    Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Toeps het volgende:

[..]

[afbeelding]

Déze?
    Kop als een trekhaak!
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
      woensdag 26 juli 2006 @ 22:51:23 #126
    5805 FrankR
    aka Kiuchi
    pi_40219145
    quote:

[..]

Zat wel leuke griet in en opeens was het weg

Geertje van Vliet heette ze, helaas niks over te vinden :/
    Realisme moet de leidraad zijn van ons bestaan, maar mag het ons er niet van weerhouden te dromen. Of te fantaseren over het paradijs -- Real life goes before e-life
      donderdag 27 juli 2006 @ 00:30:38 #127
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_40222718
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 09:39 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Kop als een trekhaak!
    als ik een caravan had zou ik 'm er IIG niet aan willen hangen!
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      donderdag 27 juli 2006 @ 01:38:15 #128
    93800 7eVeNL
    IAM Prof?
    pi_40224777
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 00:30 schreef Smots het volgende:

[..]

als ik een caravan had zou ik 'm er IIG niet aan willen hangen!
    pi_41735544
    Neeeeeee waarom een fantopic voor deze grafkuttyfus comedy serie.

Wat een slechte grappen, want een lomp acteerspel, wat een typische Nederlandse moderne comedyserie dus.

Kinderen geen bezwaar:
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_41737299
    Leuke serie is het!!

Enige leuke Nederlandse comedy.
    pi_41905369
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
    Neeeeeee waarom een fantopic voor deze grafkuttyfus comedy serie.
    Beetje meer respect graag Het is je goed recht om die serie slecht te vinden, maar je toont zo ook geen enkel respect voor diegenen die die sere wèl leuk vinden (zoals ik! )

Kinderen geen bezwaar = toppie Ik vind het zelfs zó'n toffe komedie dat ik de eerste 32 afleveringen + bloopers op dvd heb
    pi_41914560
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef Tristan1981 het volgende:
    Hoi newbie, welkom op FOK!
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_42257127
    -dubbel-

[ Bericht 99% gewijzigd door Toad op 30-09-2006 13:42:15 ]
    pi_42259277
    Ik vind het ook altijd wel lache
    En lekker om Celine Purcell te zien
      zaterdag 30 september 2006 @ 16:52:35 #135
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42260111
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef Tristan1981 het volgende:

[..]

Beetje meer respect graag Het is je goed recht om die serie slecht te vinden, maar je toont zo ook geen enkel respect voor diegenen die die sere wèl leuk vinden (zoals ik! )

Kinderen geen bezwaar = toppie Ik vind het zelfs zó'n toffe komedie dat ik de eerste 32 afleveringen + bloopers op dvd heb
    daar kan ik met m'n gedachten echt niet bij dat je daar geld aan uitgeeft + tijd verspilt om t nog eens te kijken.
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:57:49 #136
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_42450952
    Toffe serie zeg, kijk het elke zaterdag. vanavond ook weer

die dochter is zo cute
    pi_42451253
    maar die dochter ging er toch uit o.i.d?
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:35:12 #138
    139407 jorienvdherik
    pi_42451810
    weet ik niet, nu nog niet gelukkig
    pi_42453687
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef DJJoris het volgende:
    maar die dochter ging er toch uit o.i.d?
    Volgende week is ze voor de laatste keer te zien.
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:54:03 #140
    139407 jorienvdherik
    pi_42453717
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:52 schreef Toad het volgende:

[..]

Volgende week is ze voor de laatste keer te zien.
    hmm die daar op de foto te zien is. Is zij niet van een paar weken terug met die beugel
    pi_42453793
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hmm die daar op de foto te zien is. Is zij niet van een paar weken terug met die beugel
    Yep, dat wordt/is de vriendin van Daan.
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:58:04 #142
    139407 jorienvdherik
    pi_42453823
    Ow oke, ook een leuk meisje
    pi_42455993
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
    Ow oke, ook een leuk meisje
    Maar het is geen Celine Purcell..
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:37:24 #144
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_42460570
    Tis weer bezig.
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:48:37 #145
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_42460848
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 16:26 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Maar het is geen Celine Purcell..
    Celine speelt in Mij Fair lady een musical
    pi_42462028
    komt celine dan wel nog een keer terug? Ik weet niet hoe lang de serie nog gaat lopen, maar van mij mag het wel blijven ik vindt het een leuke serie.
    No bitch to me
    pi_42462735
    Leuke uitzending was het weer
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:51:14 #148
    139407 jorienvdherik
    pi_42462758
    ja best wel, nog ff wennen aan dat meisje
    pi_42475951
    Ik wil geen Inke

Ik wil Julia

pi_42481298
    Had gedacht dat ze nu eindelijk bij elkaar zouden komen. Maar zij gaat dus weg... Bummer
    pi_42497897
    volgende week dus ( voorlopig ) de laatste keer ''Julia'' , hopelijk komt ze snel weer terug.
      zondag 8 oktober 2006 @ 23:36:42 #152
    139407 jorienvdherik
    pi_42498151
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
    volgende week dus ( voorlopig ) de laatste keer ''Julia'' , hopelijk komt ze snel weer terug.
    pi_42582947
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Of ze snel terugkomt weet ik niet, maar ze komt iig wel terug voor minimaal vijf afleveringen zijn al afspraken gemaakt, maar het is nog niet bekend wanneer die opnames plaats gaan vinden

Het is daarom dus ook nog niet duidelijk wanneer die afleveringen met haar worden uitgezonden We zullen dus geduld moeten hebben
      donderdag 12 oktober 2006 @ 09:16:16 #154
    139407 jorienvdherik
    pi_42602107
    het is al bijna zaterdag
    pi_42607201
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
    het is al bijna zaterdag
    Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegers
      donderdag 12 oktober 2006 @ 20:28:21 #156
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_42620878
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef Tristan1981 het volgende:

[..]

Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegers
    Hoe dat zo ?? vond dat ze haar rol goed en overtuigd speelde.
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
    (Hans teeuwen)
      donderdag 12 oktober 2006 @ 20:42:41 #157
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_42621376
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef edje34 het volgende:

[..]

Hoe dat zo ?? vond dat ze haar rol goed en overtuigd speelde.
    Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.
      donderdag 12 oktober 2006 @ 20:53:09 #158
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_42621736

Cast

De prachtige klassieker My Fair Lady komt terug in het theater met niemand minder dan Thom Hoffman in de rol van professor Higgins. De bekende acteur en fotograaf, die eerder te zien was in films als De Vierde Man en De Avonden, maakt daarmee zijn musicaldebuut. Céline Purcell (Mamma Mia!, The Sound of Music en Elisabeth) speelt de rol van Eliza Doolittle, het eenvoudige bloemenmeisje dat ontzettend plat praat. Hugo Haenen (42nd street, Titanic The Musical en The Sound of Music) zal de rol van Kolonel Pickering op zich nemen. Bob Fosko (De Jantjes, A Tribute to the Blues Brothers) speelt Alfred P. Doolittle, de vader van Eliza Doolittle.
    Thom Hoffman Professor Higgins
    Céline Purcell Eliza Doolittle
    Hugo Haenen Kolonel Pickering
    Bob Fosko Alfred P. Doolittle

www.musicals.nl
      donderdag 12 oktober 2006 @ 20:55:17 #159
    139407 jorienvdherik
    pi_42621818
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef Tristan1981 het volgende:

[..]

vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:45:34 #160
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_42651379
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.
    Oke thnxs
    (Hans teeuwen)
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:47:36 #161
    139407 jorienvdherik
    pi_42659516
    Morgen ben ik karten, kijk het wel online terug
    pi_42672752
    vandaag is het dan zover , ik kan het ook niet zien om 19.30 maar ik download de aflevering wel ( als ze hun werk doen )
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:20:37 #163
    139407 jorienvdherik
    pi_42672810
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
    vandaag is het dan zover , ik kan het ook niet zien om 19.30 maar ik download de aflevering wel ( als ze hun werk doen )
    owja jij bent er niet
    pi_42678189
    Daar gaat ze...
    pi_42678206
    Oefen jij maar niet
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:06:11 #166
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_42678462
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Is ze nu er voorgoed uit ?
    (Hans teeuwen)
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:08:04 #167
    94080 VeX-
    pi_42678518
    Tja, jammer dat ze ervandoor gaat. Maar ik heb zo het gevoel dat ze er nog wel in zal verschijnen.
    pi_42680708
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 20:06 schreef edje34 het volgende:

[..]

Is ze nu er voorgoed uit ?
    Lees anders even terug.
    pi_42682341
    Ik vind die Inke he-le-maal niet leuk
    Ik mis Julia nú al
    Life is the road
    Now and forever
    Wonderful journey
    pi_42683155
    de aflevering staat nog niet op mokkels , nog maar ff afwachten dan.
    pi_42685213
    Hopelijk komt Julia weer snel terug, mis haar nu al
      zondag 15 oktober 2006 @ 00:50:51 #172
    139407 jorienvdherik
    pi_42686591
    Eens kijken waneer het online staat
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 oktober 2006 @ 03:48:11 #173
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_42690086
    ik mis dr nu al
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 oktober 2006 @ 04:00:17 #174
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_42690214

DeLuna vindt me dik ;(
    pi_42691869
    Sneu interview in de FHM:

pi_42697839
    ben de aflevering nu aan het binnenhalen , zo maar is kijken dan
    pi_42869621
    En wat vonden we er van ..... of kijkt niemand meer nu Celine ( een tijdje ) niet meer meespeelt.
      zondag 22 oktober 2006 @ 13:41:27 #178
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_42883997
    Gisteren was het wel aardig.
    (Hans teeuwen)
    pi_42888851
    Ik vond dit ook altijd een leuke serie, erg jammer dat Celine Purcell er nu uit is, die vond ik het leukst. Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken.
      zondag 22 oktober 2006 @ 16:29:18 #180
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_42889552
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef Fannetje het volgende:
    Ik vond dit ook altijd een leuke serie, erg jammer dat Celine Purcell er nu uit is, die vond ik het leukst. Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken.
    komt ze nog wel terug ?
    (Hans teeuwen)
    pi_42925861
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef edje34 het volgende:
    [..]
    komt ze nog wel terug ?
    Jawel Ze komt iig nog in minimaal vijf afleveringen terug , die nog opgenomen moeten worden (ná 2 november), maar die opname- en uitzenddata zijn nog niet bekend
    pi_42927193
    Leuk dat ze nog terugkomt!
      woensdag 25 oktober 2006 @ 22:42:17 #183
    132411 Mr_Booze
    Mollenklem leggen met Jantien
    pi_42937513
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 09:32 schreef TerroRobbie het volgende:
    Sneu interview in de FHM:

[afbeelding]

"Ik heb het nog wel eens in een lege SRV-wagen gedaan, die bij een boer geparkeerd stond. Kijk dat is leuk en spannend. Ja, ik ben wel van grappige plekjes eigelijk."
    This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:07:10 #184
    132411 Mr_Booze
    pi_43021593
    Ik vind die blonde irritant. En het rare is nog dat Daan probeert te vluchten terwijl hij bij Julia altijd wel in de badkamer wilde.

En Gerard die wil gaan vliegen, wat een zweefnicht. Letterlijk met zijn constante gezeur over genegenheid, liefde, spirituele nonsens en andere onzin.
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:10:51 #185
    139407 jorienvdherik
    pi_43021694
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Mr_Booze het volgende:
    Ik vind die blonde irritant. En het rare is nog dat Daan probeert te vluchten terwijl hij bij Julia altijd wel in de badkamer wilde.

En Gerard die wil gaan vliegen, wat een zweefnicht. Letterlijk met zijn constante gezeur over genegenheid, liefde, spirituele nonsens en andere onzin.
    Die blond acteert wel goed, maar is gewoon irritant dat constant zeiken van der
    pi_43999920
    Op Eerste Kerstdag wordt om 19.30 uur op Nederland 1 een EXTRA aflevering uitgezonden

Bron: ~ Kinderen Geen Bezwaar ~
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 november 2006 @ 19:55:17 #187
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_44002051
    de kijkcijfers zijn uitstekend trouwens.
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_44251997
    quote:
    Laatste tv-optreden van Johnny Kraaykamp sr. in Kinderen geen Bezwaar

Acteur en komiek Johnny Kraaykamp Senior speelt een gastrol in de aflevering ‘Oost-indisch in de war’ van de VARA-comedyserie ‘Kinderen Geen Bezwaar’, die op zaterdag 6 januari 2007 om 19.30 uur wordt uitgezonden op Nederland 1. In deze aflevering is Kraaykamp sr. te zien als Albert.

In de aflevering ’Oost-indisch in de war’ komt ene Albert (John Kraaykamp) zijn oude dag bij de familie slijten. Intussen zit Inke met haar uitverkoopjes…

Johnny Kraaykamp sr. maakte zijn televisiedebuut op 19 maart 1955 in de quiz ‘Weest op uw houde’ (AVRO). In juli 1956 speelde hij in de televisiebewerking van het blijspel ‘Pedro moet hangen’ de rol van Juan en Rijk de Gooyer die van Fernando, beiden sjacheraars.

Haye van der Heyden zegt over het optreden van Johnny Kraaykamp sr in ‘Kinderen Geen Bezwaar’: ‘

Hij heeft een flinke rol in mijn leven gespeeld. Als acteur heb ik naast hem een grote rol in de sitcom ‘Laat Maar Zitten’ van de VARA gespeeld. Daarna speelde hij ‘Zaterdagavondcafé’, een comedy die ik schreef, en een paar jaar geleden speelde hij de hoofdrol in mijn toneelstuk ‘Gouwe Handjes’. Hoogstwaarschijnlijk is zijn optreden in ‘Kinderen Geen Bezwaar’ zijn laatste verschijning als acteur. Het was voor ons allen een fantastische week. Die ze ons nooit meer af kunnen nemen.’

De hoofdrollen in ‘Kinderen Geen Bezwaar’ worden gespeeld door Alfred van den Heuvel, Anne-Mieke Ruyten, Joey van der Velden, Bobbie Koek en Céline Purcell.

‘Kinderen Geen Bezwaar’, aflevering ‘Oost-indisch in de war’ is zaterdag 6 januari 2007 om 19.30 uur te zien bij de VARA op Nederland 1.

bron
      zaterdag 9 december 2006 @ 00:06:55 #189
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_44274223
    Op HumorTV komen ook veel (oude) afleveringen van KGB

Vandaag was die geweldige aflevering waarin Gerard en Daan meedoen aan Twee voor Twaalf
    pi_44295182
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Mr_Booze het volgende:

Ik vind KGB echt minder worden ; neem nou Daan ; als je die serie zo ziet begrijp je toch niet waarom hij het niet gewoon uitmaakt met zijn vriendin ?
    Of anders moet 'ie maar uit de kast komen
    pi_44295706
    Ik vind er niets meer aan. Ik heb gisteravond de t.v. uitgezet toen de dames 'lachuuuuuuuuuuuuuuuuuh' begonnen te roepen Te irritant.
      zondag 10 december 2006 @ 11:20:58 #193
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_44296273
    Dat 'lachuuuuuh' deed me iets teveel aan m'n eigen familie denken... And they wonder why I drink...
    I'm-a-gonna-go-to-hell-when-I-die...
    pi_44296297
    Julia moet terug komen en die Inke moet verdwijnen, dan is het meteen een stuk leuker!
    pi_44296714
    Ikzelf vind de serie ook niet echt meer boeien, tijd dat Julia weerterug komt want dat gedoe steeds met die Inke wordt nu wel heel erg vervelend .
    pi_44512755
    Misschien komt Julia eventjes terug met de kerst ui Salamanca
      zondag 17 december 2006 @ 18:31:20 #197
    139407 jorienvdherik
    pi_44514137
    Ik vind het idd nu ook niet boeiend
      zondag 17 december 2006 @ 23:43:02 #198
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_44525093
    Ach welnee, de uitzendingen zijn altijd bijzonder inventief (... voor een Nederlandse comedy/onnederlands goed) Neem nou de aflevering van gister, 'De verloren vader' waarin ze een splitscreen toepasten in 't midden van de uitzending en gingen werken met alternatieve uitkomsten. Wie het gezien heeft, snap wat ik bedoel... In 1 realiteit ging Daan slapen, in de andere bleef hij wakker... En op 't eind komen de twee werkelijkheden samen, surreel goed!
    pi_44525143
    Ik vind het wel grappig ik ga er niet voor zitten maar als het op staat vind ik het wel vermakelijk.
    Ik vind het ook ergens wel jammer dat Julia nu weg is maar aan de andere kant vond ik haar ergens altijd een beetje te oud voor haar rol als pubermeisje.
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_44525177
    btw waarom is Bart Oomen opeens verdwenen ?
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      zondag 17 december 2006 @ 23:47:56 #201
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_44525233
    Omdat hij serieus niet grappig was in zijn rol als oversekste broer van de zij-ige Geer... En omdat geilen op pubermeisjes zelfs de VARA te ver gaat... Mis je hem dan?
    pi_44525313
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 23:47 schreef Mechamage1982 het volgende:
    Omdat hij serieus niet grappig was in zijn rol als oversekste broer van de zij-ige Geer... En omdat geilen op pubermeisjes zelfs de VARA te ver gaat... Mis je hem dan?
    Nee maar is zijn vertrek ooit in beeld gebracht of was hij gewoon weg ?
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      zondag 17 december 2006 @ 23:51:54 #203
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_44525348
    Niet dat ik weet... In de dvd box van seizoen 1 (deel 2) is hij nog te zien, maar aan 't einde van seizoen 1 komt ie domweg niet meer voor... Een zachte dood gestorven, maar wat mij betreft kwam het de dynamiek van de serie ten goede.
    pi_44525449
    Ook raar dat ze hem nooit meer benoemen.
    Eigenlijk nog erger als in Kees en Co daar ging een acteur nog echt de serie uit weliswaar geplet door een wc pot maar toch.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      zondag 17 december 2006 @ 23:59:05 #205
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_44525550
    Op zich, maar Oomens character leeft nog en zal vast nog wel eens een keer terugkeren, misschien in een gastrolletje... Misschien kan ie Daans iets-te-irritante vriendinnetje verleiden zodat ze weg is als Julia terugkomt
    pi_44525570
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef Mechamage1982 het volgende:
    Op zich, maar Oomens character leeft nog en zal vast nog wel eens een keer terugkeren, misschien in een gastrolletje... Misschien kan ie Daans iets-te-irritante vriendinnetje verleiden zodat ze weg is als Julia terugkomt
    Raar verhaal is dat trouwens. Die daan wou altijd met Julia neuken.
    Nu heeft ie een ander wijf dat hem steeds wil bespringen wil hij niet
    ?
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      maandag 18 december 2006 @ 00:07:42 #207
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_44525753
    Beetje de omgekeerde wereld, niet? Maar Julia heeft afscheid genomen met de mededeling "Ach Daantje, oefen maar een beetje op d'r..." Dus dat belooft wat
    pi_44697878
    was weer een leuke uitzending
      zondag 24 december 2006 @ 01:47:23 #209
    150517 SpecialK
    No hesitation, no delay.
    pi_44697929
    Dat's echt zo'n programma die m'n grootouders (85 en 91) wel kunnen waarderen.
    There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
      maandag 25 december 2006 @ 16:54:02 #210
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_44735146
    Wist niet dat je grootouders lesbische seks konden waarderen... niet verkeerd, zulke ruimdenkende oldtimers
    pi_44735588
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Raar verhaal is dat trouwens. Die daan wou altijd met Julia neuken.
    Nu heeft ie een ander wijf dat hem steeds wil bespringen wil hij niet
    ?
    Ik geef 'm geen ongelijk. Celine is een hendig lekker wijf, deze is maar mwoahmwoah.
      maandag 25 december 2006 @ 20:46:30 #212
    71199 Sjoerd102
    Oet Zjwame!!!
    pi_44738014
    quote:
    Op maandag 25 december 2006 16:54 schreef Mechamage1982 het volgende:
    Wist niet dat je grootouders lesbische seks konden waarderen... niet verkeerd, zulke ruimdenkende oldtimers
    SHIT hebben die 2 dames wat Zaterdag meespeelde elkaar gekust. KUT bezoek. Stond 10 minuten voor het eind van de aflevering aan de deur. Toen ik ff later weer naar de tv liep was de uitzending afgelopen. Waar is de herhaling te zien
    Net efkes anges
    pi_44745647
    Op de site van de vara , gewoon ff .nl erachter aan plakken
      dinsdag 26 december 2006 @ 11:35:21 #214
    71199 Sjoerd102
    Oet Zjwame!!!
    pi_44747016
    quote:
    Op dinsdag 26 december 2006 07:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Op de site van de vara , gewoon ff .nl erachter aan plakken
    Staat laatste van 9 december op
    Net efkes anges
      dinsdag 26 december 2006 @ 15:16:30 #215
    71199 Sjoerd102
    Oet Zjwame!!!
    pi_44749982
    op uitzendinggemist.nl staat hij nu online, maar mijn firewall en virusscanners blokkeren de zooi
    Net efkes anges
    pi_44923083
    Voor degenen die de afleveringen van 16, 23 en 25 december hebben gemist, ze staan wel online, maar nog niet op de VARA-site

68. De verloren vader
    69. Haar op de tanden
    70. Klepto
      maandag 1 januari 2007 @ 23:49:36 #217
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_44930188
    quote:
    Op maandag 1 januari 2007 20:26 schreef Tristan1981 het volgende:
    Voor degenen die de afleveringen van 16, 23 en 25 december hebben gemist, ze staan wel online, maar nog niet op de VARA-site

68. De verloren vader
    69. Haar op de tanden
    70. Klepto
    Komen die ook niet op Humor TV?
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      zondag 7 januari 2007 @ 10:00:40 #218
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_45102153
    ... En hoe vonden we Johnny Kraaijkamps laatste optreden op de Nederlandse tv,gisteravond in KGB?
    pi_45103951
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 10:00 schreef Mechamage1982 het volgende:
    ... En hoe vonden we Johnny Kraaijkamps laatste optreden op de Nederlandse tv,gisteravond in KGB?
    pi_45556817
    Gister had Inke in de aflevering een erg vette zebraprint broek aan
    Iemand die ergens in de winkel gezien?
      zondag 21 januari 2007 @ 16:50:18 #221
    139407 jorienvdherik
    pi_45563752
    Weer gekeken gister, maar de serie is echt minder geworden met het vertrek van de dochter, helaas

gister was wel leuk overigens
    pi_45565161
    tvp
      zondag 21 januari 2007 @ 17:44:15 #223
    20297 Cybart
    FRISBEE FUCKER
    pi_45565499
    het wordt inderdaad hoog tijd dat die "imke" er uit gaat, en Celine / Julia weer terug komt...
      zondag 21 januari 2007 @ 17:57:32 #224
    139407 jorienvdherik
    pi_45565648
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 17:44 schreef Cybart het volgende:
    het wordt inderdaad hoog tijd dat die "imke" er uit gaat, en Celine / Julia weer terug komt...
    ik kan van imke niet echt warm worden
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 januari 2007 @ 18:21:28 #225
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_45566359
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik kan van imke niet echt warm worden
    DeLuna vindt me dik ;(
      zaterdag 27 januari 2007 @ 18:24:35 #226
    139407 jorienvdherik
    pi_45731026
    quote:
    Kinderen geen bezwaar

Comedyserie

Grote oma komt Inke keuren, maar misschien heeft Gerard nog wel meer van haar te vrezen.
    vanavond weer kijken. maar serie is een beetje dood aan het gaan
    pi_45732711
    Mwah, oppassen had ook wel 's mindere periodes. Hoop dat ze nog lang doorgaan.
      zaterdag 27 januari 2007 @ 19:22:26 #228
    139407 jorienvdherik
    pi_45732878
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 19:17 schreef jmac het volgende:
    Mwah, oppassen had ook wel 's mindere periodes. Hoop dat ze nog lang doorgaan.
    ja het is nog wel leuk. maar de verhaallijn met imke boeit me niet meer
      zaterdag 27 januari 2007 @ 19:54:31 #229
    139407 jorienvdherik
    pi_45734000
    Vandaag was die tof
      zaterdag 27 januari 2007 @ 19:55:26 #230
    132411 Mr_Booze
    pi_45734035
    Wie is er weer een vegatariër ja hoor Geer de zweefveer.

Die oma was grappig bitchy! trouwens speelde zij niet een rolletje in dat geflopte Buiten Binnen.
      zaterdag 27 januari 2007 @ 21:56:58 #231
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_45738540
    toen het over een vervelende oma ging dacht ik dat die oma zou komen van kees & Co en t' Zonnetje in Huis. die speelt altijd heel goed de typische irritante oude oma. deze was ook niet slecht maar minder oud.
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
      zondag 28 januari 2007 @ 00:08:32 #232
    139407 jorienvdherik
    pi_45743650
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef BigFire het volgende:
    toen het over een vervelende oma ging dacht ik dat die oma zou komen van kees & Co en t' Zonnetje in Huis. die speelt altijd heel goed de typische irritante oude oma. deze was ook niet slecht maar minder oud.
    die ander is waarschijnlijk dood
    pi_45762615
    Band vandaag gekeken , en het was een leuke aflevering
    pi_45785633
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef BigFire het volgende:
    Ja echt he hebben ze een oma nodig duikt dat mens op.
    of die magere die bij Oppasen altijd de zus van Henry moest spelen.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_46425571
    Gisteren gingen ze op vakantie naar Spanje. En zoeken ze geneens Julia op
      zondag 18 februari 2007 @ 15:33:00 #236
    132411 Mr_Booze
    pi_46427925
    Wat had ik nou gehoord die acteur die Daan speelt is bi-seksueel..
    pi_46428799
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 15:33 schreef Mr_Booze het volgende:
    Wat had ik nou gehoord die acteur die Daan speelt is bi-seksueel..
    Ja, dat vertelde hij bij RTL Boulevard

Zal zijn vriendinnetje Marly van der Velden (Nina uit GTST) leuk vinden
      zondag 18 februari 2007 @ 17:05:51 #238
    132411 Mr_Booze
    pi_46431323
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Te veel met Geer de Zweefveer omgegaan zeker.
    pi_46444065
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Te veel met Geer de Zweefveer omgegaan zeker.
    idd
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

He, hebben ze dezelfde achternaam Had ''t trouwens van veel mensen verwacht, maar niet van hem.

Wel leuk trouwens, dat ze naar spanje gingen

[ Bericht 25% gewijzigd door jmac op 18-02-2007 23:26:35 ]
      zaterdag 17 maart 2007 @ 20:02:17 #240
    52357 Lambiekje
    pi_47378257
    Er zijn nieuwe buren komen wonen. Met een geile dochter volgens Daan.
    De volgende ochtend heeft hij zich niet gewassen, heeft in z'n normale kleren lopen sporten. Eet knoflook bij het ontbijt en heeft z'n handen niet gewassen na het toilet. Dit als experiment om te kijken of Maud hem echt leuk vind... Maar mevrouw heeft de nieuwe buurmeid uit genodigd. En hij is net in topvorm van stinken ... Whaaa geweldig dit.
      zaterdag 17 maart 2007 @ 20:04:18 #241
    139407 jorienvdherik
    pi_47378325
    Er is geen ruk meer aan
      zaterdag 17 maart 2007 @ 20:56:43 #242
    52357 Lambiekje
    pi_47380125
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
    Er is geen ruk meer aan
    Volgens mij mis je gewoon Julia
      zaterdag 17 maart 2007 @ 21:07:58 #243
    139407 jorienvdherik
    pi_47380517
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 20:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens mij mis je gewoon Julia
    Ja, dat zeker
    pi_47979405
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja, dat zeker
    Dan is er goed nieuws voor je: In oktober komen er weer vier afleveringen met Céline alias Julia , daarna gaat ze in de serie in Amsterdam samenwonen met haar vriend Maar in het nieuwe seizoen (van 26 afleveringen) zal Céline in 13 afleveringen te zien zijn
    pi_47979842
    Mooi dat t iig doorgaat
    pi_47980555
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Tristan1981 het volgende:

[..]

Dan is er goed nieuws voor je: In oktober komen er weer vier afleveringen met Céline alias Julia , daarna gaat ze in de serie in Amsterdam samenwonen met haar vriend Maar in het nieuwe seizoen (van 26 afleveringen) zal Céline in 13 afleveringen te zien zijn
    Leuk!
      dinsdag 3 april 2007 @ 22:29:29 #247
    52357 Lambiekje
    pi_47983886
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Tristan1981 het volgende:

[..]

Leuke avatar
      woensdag 4 april 2007 @ 02:21:43 #248
    139407 jorienvdherik
    pi_47991994
    Wil alle afleveringen nog eens bekijken,

Vanaf de site van de vara staat vanaf afl 20 van seizoen 1 online.
    Ze zijn op tv nu bij afl 29 van seizoen 3

Waar zullen de 1e 19 afleveringen van seizoen 1 te zien zijn ?
    pi_47992298
    ik gok binnenkort op dvd
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 03:09:29 #250
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_47992322
    goed nieuws dus!
    DeLuna vindt me dik ;(
      woensdag 4 april 2007 @ 08:48:54 #251
    52357 Lambiekje
    pi_47993594
    Ik ben niet de enige die Céline Purcell mist
      woensdag 4 april 2007 @ 09:04:52 #252
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_47993888
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
    Céline was eigenlijk de reden dat ik af en toe KGB keek, maar die nieuwe griet is geen hol aan.
      woensdag 4 april 2007 @ 09:28:56 #253
    52357 Lambiekje
    pi_47994386
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 09:04 schreef cosmick het volgende:

[..]

Céline was eigenlijk de reden dat ik af en toe KGB keek, maar die nieuwe griet is geen hol aan.
    Een breezer he ...
    pi_47997461
    quote:
    nee
      woensdag 4 april 2007 @ 11:45:06 #255
    139407 jorienvdherik
    pi_47998560
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 03:03 schreef jmac het volgende:
    ik gok binnenkort op dvd
    seizoen 1 afl 1 tot alf 16 is op dvd
    seizoen 2 zijn 28 afl die staan wel allemaal op dvd
    pi_48005668
    Afleveringen 1 t/m 16 staan op DVD seizoen 1
    Afleveringen 17 t/m 32 staan op DVD seizoen 2

Deze twee DVD's zijn inmiddels allang uit!

Afleveringen 33 t/m 48 komen op DVD 3 te staan en daar is de VARA nog mee bezig Maar het is iig wel een feit dat ook die DVD uit gaat komen
    pi_48134229
    Maar s opgeven om de opnames bij te wonen
      maandag 9 april 2007 @ 00:55:17 #258
    139407 jorienvdherik
    pi_48134256
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Tristan1981 het volgende:

Afleveringen 33 t/m 48 komen op DVD 3 te staan en daar is de VARA nog mee bezig Maar het is iig wel een feit dat ook die DVD uit gaat komen
    ow noemen ze dat seizoenen
    pi_48137447
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Tristan1981 het volgende:

De term 'seizoen' is een beetje ongelukkig gekozen, want officieel telde het eerste seizoen 28 afleveringen. Seizoen 2 telde 13 afleveringen en seizoen 3 had 14 afleveringen. Maar het is begrijpelijk dat de VARA ervoor gekozen heeft om de afleveringen zo te verdelen dat elke box even veel afleveringen heeft. Misschien hadden ze het beter volume 1, 2, enz. kunnen noemen.

BTW: Frits Landesbergen, de vibrafoonleraar van Gerard, heeft een website.
    pi_48186761
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 08:47 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]
    Misschien hadden ze het beter volume 1, 2, enz. kunnen noemen.
    Op de dvd's staat ook alleen maar Kinderen Geen Bezwaar 1, 2 of 3 Het woordje 'seizoen' wordt er niet op genoemd
    pi_48332599
    vandaag was ie wel weer aardig
    pi_48812551
    hhmmzz... ouwe aflevering...vandaag
    ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
    pi_48826230
    Oude aflevering, maar wel duidelijk beter dan die nieuwe meuk met dat vriendinnetje
      zondag 29 april 2007 @ 11:20:22 #264
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_48827496
    quote:
    Nee, hoor ik vind de nieuwe ook een stuk minder leuk om naar te kijken

Psst tipje
    Céline Purcell
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_49043504
    Weer herhaling vandaag???
      zaterdag 5 mei 2007 @ 19:46:33 #266
    139407 jorienvdherik
    pi_49043902
    Ja
      zaterdag 5 mei 2007 @ 20:16:00 #267
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_49044803
    Het enige voordeel van die herhalingen is dat Céline Purcell weer terug is
      zondag 6 mei 2007 @ 00:13:52 #268
    139407 jorienvdherik
    pi_49051349
    Super toch, iedereen blij
      zondag 6 mei 2007 @ 00:17:07 #269
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_49051426
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 20:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Het enige voordeel van die herhalingen is dat Céline Purcell weer terug is
    Céline staat dagelijks in het theater in '' My Fair Lady'' Ja, met de HH van ''Kinderen Geen Bezwaar'' zie je haar weer
    pi_49120538
    Céline Purcell komt terug in het nieuwe seizoen(2007/2008);) vanaf aflv5 zal zij weer regelmatig te zien zijn;)
      maandag 7 mei 2007 @ 22:10:48 #271
    139407 jorienvdherik
    pi_49120613
    Goed nieuws
    pi_49120981
    jaaa!:)
    pi_49123501
    Dus t seizoen is nu afgelopen.. Wanneer komen de nieuwe afleveringen dan? Pas na de zomer?
    pi_49128847
    na de zomervakantie (ik denk begin september )
      dinsdag 8 mei 2007 @ 10:30:31 #275
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_49134048
    Offtopic: Céline Purcell is genomineerd als de beste vrouwelijke hoofdrol in '' My Fair Lady'' voor de ''John Kraaykamp award" dat op 21 mei rechtstreeks uitgezonden wordt bij de '' AVRO''
    pi_49365142
    Ik moet vanavond voor werk naar een ander musicalgala waar Celine jurylid is.
    pi_49387782
    Voor de liefhebbers: een van de mislukte foto's uit een fotoserie van vanavond.

*btw: is ze zwanger *
    pi_53748256
    Céline Purcell

Ze is er weer
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:37:50 #279
    94080 VeX-
    pi_53748395
    Is het geen herhaling dan?

ik ga vandaag maar eens kijken. Voor het eerst in een jaar ofzo.
    pi_53748407
    Dit zijn nieuwe afleveringen
    pi_53748463
    Ik zit in aflevering 103, weet iemand waar je kan vinden wat de nummers zijn?
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:45:44 #282
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_53748574
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 19:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Céline Purcell

Ze is er weer

!!!
    pi_53751574
    Céline Purcell terug!
    pi_53751752
    Ik dacht "fuck, een herhaling die ik niet gezien heb".
    Maar even voor de duidelijkheid: ze gaat dus gelijk weer pleite naar die vriend van d'r, en ze was dus maar voor 1x terug?
    pi_53757046
    Echt gaar, had wel gedacht dat Daan haar nu eens flink zou nemen.
      zondag 7 oktober 2007 @ 21:05:05 #286
    184336 Vale17
    Divide et impera
    pi_53774962
    Ik vond het wel een leuke afl. Beetje een Curb Your Enthusiasm-achtige aflevering, waar Gerard zich ergert aan de sluitingen van allerlei verpakkingen..
    pi_53775252
    Hey. Ik vind het eigenlijk best gay dat ik het af en toe kijk. Zijn er mensen die dat gevoel delen?
      maandag 15 oktober 2007 @ 14:23:47 #288
    102436 Mechamage1982
    I call bullshizz
    pi_53948605
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 21:16 schreef veldmuis het volgende:
    Hey. Ik vind het eigenlijk best gay dat ik het af en toe kijk. Zijn er mensen die dat gevoel delen?
    Herkenbaar gevoel... maar a little gay never killed anyone, darlin'
    pi_53949172
    quote:
    pi_53949192
    quote:
    Vond je oppassen ook gay dan?

Ik herken me er iig niet in
    pi_54217681
    Julia
      zondag 28 oktober 2007 @ 10:00:05 #292
    150517 SpecialK
    No hesitation, no delay.
    pi_54217902
    quote:
    Ik vind het ook eik best gay dat jullie der naar kijken. Dus ja.
    There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
    pi_56505866
    Ik was er gisteren in.
      zondag 3 februari 2008 @ 19:19:30 #294
    139407 jorienvdherik
    pi_56505945
    Leuk, wat voor rol had je
    pi_56506027
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
    Leuk, wat voor rol had je
    Gast op het feestje. Ik was voor de verandering eens herkenbaar in beeld, en meer dan 2 seconden.
      zondag 3 februari 2008 @ 19:58:47 #296
    139407 jorienvdherik
    pi_56506753
    Leuk, mooie website heb je ook, leuke fotos van je daar
    pi_56506887
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Toeps het volgende:

[..]

Gast op het feestje. Ik was voor de verandering eens herkenbaar in beeld, en meer dan 2 seconden.
    He ik heb je gezien! Leuk je haar zo kort!
    Het zag er alleen best klungelig uit met die cd's, maar dat maakte het wel weer een beetje grappig
    pi_56507055
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 20:03 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

He ik heb je gezien! Leuk je haar zo kort!
    Het zag er alleen best klungelig uit met die cd's, maar dat maakte het wel weer een beetje grappig
    Dat moest. Je wil trouwens niet weten wat voor 'n cd's daar staan, echt te grappig! Echt de grootste meuk!
    pi_56507145
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 20:12 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat moest. Je wil trouwens niet weten wat voor 'n cd's daar staan, echt te grappig! Echt de grootste meuk!
    Oh oke, het zag er wel grappig uit! Lijkt me leuk zo'n uitzending meemaken en dan ook echt meedoen dan he! Niet op de tribune.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')