Vara websitequote:Nieuwe comedy bij de Vara, 'Kinderen Geen Bezwaar'
‘Zeg ‘ns Aaa’, ‘All Stars’, ‘Oppassen!!!’: de VARA heeft een rijke traditie waar het comedy's betreft. Vanaf 25 september is op zaterdagavond – tussen ‘Kassa’ en ‘Kopspijkers’ - een nieuwe comedyserie te zien: ‘Kinderen Geen Bezwaar’. Het is een eigentijdse kruising tussen een relatie- en een familiecomedy, geschreven door Haye van der Heyden.
Een jaar of vijf, zes geleden hebben Gerard (Alfred van den Heuvel) en Maud (Anne-Mieke Ruyten) elkaar leren kennen via een contactadvertentie. De deal was snel gesloten en nu zijn ze getrouwd. Hij kookt, strijkt, stoft en doet de was, zij werkt als psychotherapeute met praktijk aan huis. Maud’s dochter Julia (Céline Purcell) komt uit haar eerste huwelijk. Julia wordt geadoreerd door Gerard’s zoon Daan (Joey van der Velden), die Gerard op zijn beurt uit een ‘vorig leven’ heeft ingebracht. En dan is er nog Eddie (Bart Oomen), de jongere broer van Gerard, die kind aan huis is en in allerlei opzichten verschilt van zijn grote broer. Eddie is mannelijker, zorgelozer en vooral jonger. Want voor Gerard gaan de jaren tellen, terwijl Maud – hard op weg naar de veertig – behoefte heeft aan een tweede jeugd…
De cast van ‘Kinderen Geen Bezwaar’ bestaat uit Alfred van den Heuvel (bekend van onder meer ‘Purper’ en ‘Ook dat nog’), Anne-Mieke Ruyten (onder meer te zien in de musicals ‘West Side Story’ en ‘Tsjechov’ én als Chris in de comedyserie ‘SamSam’), Céline Purcell (speelt de rol van Sophie in de hitmusical ‘Mamma Mia!’, waarvoor ze in maart 2004 de Cubus Award en in mei 2004 de John Kraaykamp Musical Award voor Aanstormend Talent ontving), Joey van der Velden (onder meer te zien in de speelfilm ‘Minoes’ en als Danny in ‘Costa’) en Bart Oomen (bekend van onder meer ‘Volgens hem, volgens haar’).
‘Kinderen Geen Bezwaar’ is geschreven door Haye van der Heyden, die bekend werd als mede-oprichter van ‘Purper’ en als schrijver van diverse boeken, toneelstukken, liedjes en televisieseries.
Zdenek Kraus (bekend als regisseur van onder meer ‘Toen was geluk heel gewoon’) tekent voor de regie.
De productie is namens de VARA in handen van Remmelt Remmelts, die eerder ook VARA-series als ‘Unit 13’ en ‘Ernstige Delicten’ produceerde.
De eindredacteur van de serie is Robert Kievit, die als eindredacteur Drama bij de VARA ook verantwoordelijk was voor onder meer ‘All Stars’, ‘De Band’, ‘De Enclave’ en ‘Ernstige Delicten’.
vanaf 25 september 2004 op zaterdagavond om 19.35 uur bij de VARA op Nederland 3.
Allstars vond ik ook goed, en Fort Alpha.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef Pearly het volgende:
Zeg eens Aaa en Allstars vond ik anders best wel lache series hoor Duritz
Zeg eens AAA .. moet je nu ECHT niet meer terug zien. Te oubollig voor woorden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef Pearly het volgende:
Zeg eens Aaa en Allstars vond ik anders best wel lache series hoor Duritz
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:55 schreef Verbal het volgende:
Och, ik kijk het omdat het voor Kopspijkers zit. Het is beter dan het pijnlijk onleuke Oppassen en het nóg pijnlijker nóg onleukere Bergen-Binnen.
Alfred van den Heuvel zet een prima neuroot neer
mee eensquote:Die Amstel-gozer met die spleet in zijn bek moet zich sinds 'Volgens Hem, Volgens Haar' verre houden van alles dat naar comedy riekt. Sterker nog, hij moet een ander vak kiezen.
die ken ikquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef Shagster het volgende:
Alfred van de Heuvel is leuk op het toneel, maar hiermee slaat ie volledig de plank mis. Hij heeft dan ook een vreselijk debiele rol gekregen. Wat een zeikerd van een huisvader zeg. Ze hadden die rol best nog wel een grappig tintje mogen geven, in plaats van dit gemekker. Die zoon is best wel oké, vind ik, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zijn karakter gewoon het leukst vind. Die dochter heeft een cursusje acteren en timing nodig, en daarbij ook nog eens een lekkere veeg van ondergetekende.Dat SamSam vrouwtje is nog wel de slechtste van allemaal.
Die Amstel kerel moet trouwens gewoon blijven doen wat hij het beste kan. Bier zuipen, keukens slopen, en z'n bek houden.
De serie doet mij trouwens sterk denken aan een wat oudere (en tevens geflopte) Nederlandse comedy met als huisvader Porgy Franssen. Ik heb geen idee meer hoe die serie heette, maar hij was lachwekkend banaal. In die serie probeerde zoonlief ook zijn stiefzusje tussen de lakens te krijgen, wat hem uiteindelijk ook lukte. Volgens mij werd die zoon gespeeld door dezelfde jongen die Raoul speelde in de vroegere afleveringen van Oppassen.
Ik wil een kind van je!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:18 schreef toiletseatgirl het volgende:
Die serie heette Pril geluk.
Martijn Hartemink speelde idd ook Raoul in Oppassen, en speelt nu in Het Glazen Huis. Ik herinner me nog dat hij een keertje poedelnaakt (en ja full frontal, je zag alles) was in Pril geluk, vrij uniek voor een comedyserie.
ik herinner mij ook nog dat ie een kei grote lul hadquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:18 schreef toiletseatgirl het volgende:
Die serie heette Pril geluk.
Martijn Hartemink speelde idd ook Raoul in Oppassen, en speelt nu in Het Glazen Huis. Ik herinner me nog dat hij een keertje poedelnaakt (en ja full frontal, je zag alles) was in Pril geluk, vrij uniek voor een comedyserie.
Da's het bij ons eigenlijk ook (al wil ik zelf Kassa zien).quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:55 schreef miarae het volgende:
die dochter acteert vrij geforceerd, maar voor de rest valt het best te doen. Zet het niet uit zoals ik dat deed bij Bergen-Binnen. Al zet ik het ook niet apart voor dit programma aan, maar ja ervoor komt Kassa (wat mijn vader wil zien) en erna Kopspijkers...
Het is volgens mij al afgelopen. Of komt er een tweede seizoen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:39 schreef evil-me het volgende:
leuk programma en niet zon heel slechte tijd.
Whatever, mijn neger.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:10 schreef Jojogirl het volgende:
Nieuw seizoen? Dit is toch gewoon nog steeds het eerste seizoen? Ze waren alleen ff verdwenen vanwege alle Kerst en Oudjaarsdingen.
Val je op vrouwen van rond de 25 dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook wel lief.
Leuke serie. Ik hoop dat hij het nog een tijdje vol houdt.
op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Val je op vrouwen van rond de 25 dan?
IMDB is at your service, motherfucker.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:58 schreef Toad het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren
edit: is ze 25![]()
Joh, tis een huisvaderquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:03 schreef VeX- het volgende:
Die vader altijd met zijn gezeur wordt zo onderhand nu ook wel irritant. Dat hij een aansteller is hoeft niet elke aflevering naar voren te komen.
Ik ga niet al je topics omhoog krikken.quote:
Die jongen heeft het begrepen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
IMDB is at your service, motherfucker.
Die jongen is net als jij van '87 zie ik![]()
Gatver, theater ZUIGT.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ga niet al je topics omhoog krikken.
[..]
Die jongen heeft het begrepen.Celine heeft niet echt een reputatie in de film en televisiewereld.
Ze doet wel wat met theater.
na de zomer volgens mij....quote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef VeX- het volgende:
Komt dit nog op tv?
Frederique Huydts ......quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Ja hoe heet dat mens, volgens mij speelde ze al eens in GTST.
Jaaaa ze is leukquote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef Toad het volgende:
Wat ziet Celine er toch elke week weer leuk uit!
Je hoeft het niet niet leuk te vinden omdat ik 'm wel leuk vond hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 15:53 schreef WAT het volgende:
Dat vond ik geen leuke aflevering.
Eigenlijk vond ik hem best wel grappig.quote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hoeft het niet niet leuk te vinden omdat ik 'm wel leuk vond hoor.
Céline Purcell speelde ook in de musical Mama Mia als Donnaquote:
het eerste stuk sowieso, heb helaas het einde niet gezienquote:
Dat heb ík nou met Paul de Leeuw. Hoewel, als ik die achterbakse nichtenkop maar 1 seconde zie heb ik voor een paar uur gegeten en gedronken. Een héél eng relnichie, dat met z'n schofterige opmerkingen alleen maar wegkomt omdat 't een relnichie ís. Als-ie hetero was geweest waren er al véél meer mensen geweest die 'm hadden uitgekotst! Liever 3 afleveringen "Kinderen geen bezwaar" dan 1 seconde die vette Rotterdamse r***ridder!quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zaterdag Nederland 3 te vroeg op gezet voor Paul De Leeuw. Dit was er toen nog op. Heb er maar iets meer dan 5 minuten van gezien, maar dat was al genoeg. God allejezus wat slecht![]()
Compleet niet leuk, slecht geacteerd en het geheel afgemaakt met een lach bandje.
Waren de eerste en gelijk de laatste 5 minuten die ik er van heb gezien![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 11:36 schreef progrock het volgende:
[..]
Dat heb ík nou met Paul de Leeuw. Hoewel, als ik die achterbakse nichtenkop maar 1 seconde zie heb ik voor een paar uur gegeten en gedronken. Een héél eng relnichie, dat met z'n schofterige opmerkingen alleen maar wegkomt omdat 't een relnichie ís. Als-ie hetero was geweest waren er al véél meer mensen geweest die 'm hadden uitgekotst! Liever 3 afleveringen "Kinderen geen bezwaar" dan 1 seconde die vette Rotterdamse r***ridder!
quote:19:35 - 20:05
Afl: De proefbaby.
Nederlandse (NL) comedyserie. Afl.: De proefbaby. Julia wil het moederschap uitproberen. Gerard helpt graag.
las het ook net. Als dat maar goed gaatquote:
quote:Afl: De publieke opinie.
Gerard en Maud gaan samen hardlopen. Daan en Julia krijgen hun eígen relatietherapie.
Ik vond het een beetje bizar.. maar Celiné Purell mag wel iets meer naakts laten zien..quote:Op zondag 30 april 2006 15:20 schreef waterreus23 het volgende:
Maar gaan ze nu verder met de verhaallijn dat Julia eindelijk toegeeft dat ze iets met Daan wil, of is alles volgende week weer als vanouds?
quote:Op zondag 30 april 2006 15:47 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje bizar.. maar Celiné Purell mag wel iets meer naakts laten zien..
quote:Afl.: Jim.
Gerard plakt foto's. Julia heeft Jim te logeren gehad, en ze kan hem nog wel even gebruiken.
In z'n roze badjasquote:
En dat is ook wel weer gezellig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
zaterdagavond 19.30 is sinds jaar en dag oubollige grappen, ik noem Zeg 'ns A, Oppassen, Kinderen geen bezwaar
Kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
zaterdagavond 19.30 is sinds jaar en dag oubollige grappen, ik noem Zeg 'ns A, Oppassen, Kinderen geen bezwaar
Je bedoelt "Bergen Binnen" maar dat was crapquote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
KloptDeed ik ook altijd, al sinds ik klein ben
Oppassen kijken enzo
en Binnen Buiten ofzo (?) ook nog tijdje gekeken, en dan nu Kinderen Geen Bezwaar
Altijd leuk begin van mn zaterdagavond als ik thuis ben
Bergen Binnen was er ook nog ja, dat was nog wel het matigste...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
KloptDeed ik ook altijd, al sinds ik klein ben
Oppassen kijken enzo
en Binnen Buiten ofzo (?) ook nog tijdje gekeken, en dan nu Kinderen Geen Bezwaar
Altijd leuk begin van mn zaterdagavond als ik thuis ben
Bergen Binnen vond ik nog wel meevallen, alleen de comedy "Jansen, Jansen" vond ik echt verschrikkelijkquote:Op maandag 8 mei 2006 08:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Je bedoelt "Bergen Binnen" maar dat was crap![]()
Alles, helaasquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:54 schreef TLC het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat Celine Purcell met KGB gaat stoppen ?![]()
Ik vond beide series Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Bergen Binnen vond ik nog wel meevallen, alleen de comedy "Jansen, Jansen" vond ik echt verschrikkelijk![]()
![]()
Kan ik me beide niet goed meer herinnerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Bergen Binnen vond ik nog wel meevallen, alleen de comedy "Jansen, Jansen" vond ik echt verschrikkelijk![]()
![]()
Klopt Kinderen Geen Bezwaar is afgelopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:52 schreef pberends het volgende:
Het seizoen van Kinderen geen bezwaar is volgens mij afgelopen, vanavond om half 8 Najib Amali en geen Kinderen geen bezwaar.
http://www.aftgroup.nl/up(...)-39970E991D49%7D.jpgquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:55 schreef Tristan1981 het volgende:
Céline wordt iig wel vervangen door ene Bobbie die Inke, de vriendin van Daan gaat spelen. Inke komt in de tijd dat Julia in Salamanca aan het studeren is, logeren in huize Van Doorn-Zegers
wat een kutkop zegquote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Déze?
Volgens Google ene Bobbie Koek, "dochter van", stond er ook. Van wie dan, vraag ik me af?
Hmm, mijn reden om te kijken is ook wat over.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
wat een kutkop zeg
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
kijk dus niet meer
![]()
Celine![]()
Kop als een trekhaak!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Déze?
Volgens Google ene Bobbie Koek, "dochter van", stond er ook. Van wie dan, vraag ik me af?
Zat wel leuke griet inquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
![]()
als ik een caravan had zou ik 'm er IIG niet aan willen hangen!quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:30 schreef Smots het volgende:
[..]
als ik een caravan had zou ik 'm er IIG niet aan willen hangen!
Beetje meer respect graagquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
Neeeeeee waarom een fantopic voor deze grafkuttyfus comedy serie.
daar kan ik met m'n gedachten echt niet bij dat je daar geld aan uitgeeft + tijd verspilt om t nog eens te kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Beetje meer respect graagHet is je goed recht om die serie slecht te vinden, maar je toont zo ook geen enkel respect voor diegenen die die sere wèl leuk vinden (zoals ik!
)
Kinderen geen bezwaar = toppie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zelfs zó'n toffe komedie dat ik de eerste 32 afleveringen + bloopers op dvd heb
![]()
![]()
Volgende week is ze voor de laatste keer te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef DJJoris het volgende:
maar die dochter ging er toch uit o.i.d?
hmm die daar op de foto te zien is. Is zij niet van een paar weken terug met die beugelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgende week is ze voor de laatste keer te zien.
Yep, dat wordt/is de vriendin van Daan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hmm die daar op de foto te zien is. Is zij niet van een paar weken terug met die beugel
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgende week dus ( voorlopig ) de laatste keer ''Julia'' , hopelijk komt ze snel weer terug.
Of ze snel terugkomt weet ik niet, maar ze komt iig wel terug voor minimaal vijf afleveringen zijn al afspraken gemaakt, maar het is nog niet bekend wanneer die opnames plaats gaan vindenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgende week dus ( voorlopig ) de laatste keer ''Julia'' , hopelijk komt ze snel weer terug.
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegersquote:
Hoe dat zo ?? vond dat ze haar rol goed en overtuigd speelde.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegers![]()
![]()
![]()
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoe dat zo ?? vond dat ze haar rol goed en overtuigd speelde.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegers![]()
![]()
![]()
Oke thnxsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.
owja jij bent er nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag is het dan zover , ik kan het ook niet zien om 19.30 maar ik download de aflevering wel ( als ze hun werk doen)
Is ze nu er voorgoed uit ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.
komt ze nog wel terug ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond dit ook altijd een leuke serie, erg jammer dat Celine Purcell er nu uit is, die vond ik het leukst. Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken.
Jawelquote:
"Ik heb het nog wel eens in een lege SRV-wagen gedaan, die bij een boer geparkeerd stond. Kijk dat is leuk en spannend. Ja, ik ben wel van grappige plekjes eigelijk."quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Sneu interview in de FHM:
[afbeelding]
![]()
Die blond acteert wel goed, maar is gewoon irritant dat constant zeiken van derquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind die blonde irritant. En het rare is nog dat Daan probeert te vluchten terwijl hij bij Julia altijd wel in de badkamer wilde.
En Gerard die wil gaan vliegen, wat een zweefnicht. Letterlijk met zijn constante gezeur over genegenheid, liefde, spirituele nonsens en andere onzin.
![]()
quote:Laatste tv-optreden van Johnny Kraaykamp sr. in Kinderen geen Bezwaar
Acteur en komiek Johnny Kraaykamp Senior speelt een gastrol in de aflevering ‘Oost-indisch in de war’ van de VARA-comedyserie ‘Kinderen Geen Bezwaar’, die op zaterdag 6 januari 2007 om 19.30 uur wordt uitgezonden op Nederland 1. In deze aflevering is Kraaykamp sr. te zien als Albert.
In de aflevering ’Oost-indisch in de war’ komt ene Albert (John Kraaykamp) zijn oude dag bij de familie slijten. Intussen zit Inke met haar uitverkoopjes…
Johnny Kraaykamp sr. maakte zijn televisiedebuut op 19 maart 1955 in de quiz ‘Weest op uw houde’ (AVRO). In juli 1956 speelde hij in de televisiebewerking van het blijspel ‘Pedro moet hangen’ de rol van Juan en Rijk de Gooyer die van Fernando, beiden sjacheraars.
Haye van der Heyden zegt over het optreden van Johnny Kraaykamp sr in ‘Kinderen Geen Bezwaar’: ‘
Hij heeft een flinke rol in mijn leven gespeeld. Als acteur heb ik naast hem een grote rol in de sitcom ‘Laat Maar Zitten’ van de VARA gespeeld. Daarna speelde hij ‘Zaterdagavondcafé’, een comedy die ik schreef, en een paar jaar geleden speelde hij de hoofdrol in mijn toneelstuk ‘Gouwe Handjes’. Hoogstwaarschijnlijk is zijn optreden in ‘Kinderen Geen Bezwaar’ zijn laatste verschijning als acteur. Het was voor ons allen een fantastische week. Die ze ons nooit meer af kunnen nemen.’
De hoofdrollen in ‘Kinderen Geen Bezwaar’ worden gespeeld door Alfred van den Heuvel, Anne-Mieke Ruyten, Joey van der Velden, Bobbie Koek en Céline Purcell.
‘Kinderen Geen Bezwaar’, aflevering ‘Oost-indisch in de war’ is zaterdag 6 januari 2007 om 19.30 uur te zien bij de VARA op Nederland 1.
bron
Ik vind KGB echt minder worden ; neem nou Daan ; als je die serie zo ziet begrijp je toch niet waarom hij het niet gewoon uitmaakt met zijn vriendin ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind die blonde irritant. En het rare is nog dat Daan probeert te vluchten terwijl hij bij Julia altijd wel in de badkamer wilde.
En Gerard die wil gaan vliegen, wat een zweefnicht. Letterlijk met zijn constante gezeur over genegenheid, liefde, spirituele nonsens en andere onzin.
![]()
Nee maar is zijn vertrek ooit in beeld gebracht of was hij gewoon weg ?quote:Op zondag 17 december 2006 23:47 schreef Mechamage1982 het volgende:
Omdat hij serieus niet grappig was in zijn rol als oversekste broer van de zij-ige Geer... En omdat geilen op pubermeisjes zelfs de VARA te ver gaat... Mis je hem dan?
Raar verhaal is dat trouwens. Die daan wou altijd met Julia neuken.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef Mechamage1982 het volgende:
Op zich, maar Oomens character leeft nog en zal vast nog wel eens een keer terugkeren, misschien in een gastrolletje... Misschien kan ie Daans iets-te-irritante vriendinnetje verleiden zodat ze weg is als Julia terugkomt
Ik geef 'm geen ongelijk. Celine is een hendig lekker wijf, deze is maar mwoahmwoah.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Raar verhaal is dat trouwens. Die daan wou altijd met Julia neuken.
Nu heeft ie een ander wijf dat hem steeds wil bespringen wil hij niet![]()
?
SHIT hebben die 2 dames wat Zaterdag meespeelde elkaar gekust. KUT bezoek. Stond 10 minuten voor het eind van de aflevering aan de deur. Toen ik ff later weer naar de tv liep was de uitzending afgelopen. Waar is de herhaling te zienquote:Op maandag 25 december 2006 16:54 schreef Mechamage1982 het volgende:Wist niet dat je grootouders lesbische seks konden waarderen... niet verkeerd, zulke ruimdenkende oldtimers
Staat laatste van 9 december opquote:Op dinsdag 26 december 2006 07:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Op de site van de vara , gewoon ff .nl erachter aan plakken![]()
Komen die ook niet op Humor TV?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:26 schreef Tristan1981 het volgende:
Voor degenen die de afleveringen van 16, 23 en 25 december hebben gemist, ze staan wel online, maar nog niet op de VARA-site
68. De verloren vader
69. Haar op de tanden
70. Klepto
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:00 schreef Mechamage1982 het volgende:
...En hoe vonden we Johnny Kraaijkamps laatste optreden op de Nederlandse tv,gisteravond in KGB?
ik kan van imke niet echt warm wordenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:44 schreef Cybart het volgende:
het wordt inderdaad hoog tijd dat die "imke" er uit gaat, enCeline / Julia
weer terug komt...
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kan van imke niet echt warm worden![]()
vanavond weer kijken. maar serie is een beetje dood aan het gaanquote:Kinderen geen bezwaar
Comedyserie
Grote oma komt Inke keuren, maar misschien heeft Gerard nog wel meer van haar te vrezen.
ja het is nog wel leuk. maar de verhaallijn met imke boeit me niet meerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:17 schreef jmac het volgende:
Mwah, oppassen had ook wel 's mindere periodes. Hoop dat ze nog lang doorgaan.
die ander is waarschijnlijk doodquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef BigFire het volgende:
toen het over een vervelende oma ging dacht ik dat die oma zou komen van kees & Co en t' Zonnetje in Huis. die speelt altijd heel goed de typische irritante oude oma. deze was ook niet slecht maar minder oud.
Ja echt he hebben ze een oma nodig duikt dat mens op.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef BigFire het volgende:
toen het over een vervelende oma ging dacht ik dat die oma zou komen van kees & Co en t' Zonnetje in Huis. die speelt altijd heel goed de typische irritante oude oma. deze was ook niet slecht maar minder oud.
Ja, dat vertelde hij bij RTL Boulevardquote:Op zondag 18 februari 2007 15:33 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat had ik nou gehoord die acteur die Daan speelt is bi-seksueel..
Te veel met Geer de Zweefveer omgegaan zeker.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde hij bij RTL Boulevard![]()
Zal zijn vriendinnetje Marly van der Velden (Nina uit GTST) leuk vinden![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Te veel met Geer de Zweefveer omgegaan zeker.![]()
He, hebben ze dezelfde achternaamquote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde hij bij RTL Boulevard![]()
Zal zijn vriendinnetje Marly van der Velden (Nina uit GTST) leuk vinden![]()
Volgens mij mis je gewoon Juliaquote:
Dan is er goed nieuws voor je: In oktober komen er weer vier afleveringen met Céline alias Juliaquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Dan is er goed nieuws voor je: In oktober komen er weer vier afleveringen met Céline alias Julia, daarna gaat ze in de serie in Amsterdam samenwonen met haar vriend
Maar in het nieuwe seizoen (van 26 afleveringen) zal Céline in 13 afleveringen te zien zijn
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Dan is er goed nieuws voor je: In oktober komen er weer vier afleveringen met Céline alias Julia, daarna gaat ze in de serie in Amsterdam samenwonen met haar vriend
Maar in het nieuwe seizoen (van 26 afleveringen) zal Céline in 13 afleveringen te zien zijn
![]()
![]()
![]()
Céline was eigenlijk de reden dat ik af en toe KGB keek, maar die nieuwe griet is geen hol aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
Ik ben niet de enige die Céline Purcell mist![]()
Een breezer he ...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Céline was eigenlijk de reden dat ik af en toe KGB keek, maar die nieuwe griet is geen hol aan.
neequote:Op woensdag 4 april 2007 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
seizoen 1 afl 1 tot alf 16 is op dvdquote:Op woensdag 4 april 2007 03:03 schreef jmac het volgende:
ik gok binnenkort op dvd
ow noemen ze dat seizoenenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Tristan1981 het volgende:
Afleveringen 1 t/m 16 staan op DVD seizoen 1
Afleveringen 17 t/m 32 staan op DVD seizoen 2
Deze twee DVD's zijn inmiddels allang uit!
Afleveringen 33 t/m 48 komen op DVD 3 te staan en daar is de VARA nog mee bezigMaar het is iig wel een feit dat ook die DVD uit gaat komen
![]()
De term 'seizoen' is een beetje ongelukkig gekozen, want officieel telde het eerste seizoen 28 afleveringen. Seizoen 2 telde 13 afleveringen en seizoen 3 had 14 afleveringen. Maar het is begrijpelijk dat de VARA ervoor gekozen heeft om de afleveringen zo te verdelen dat elke box even veel afleveringen heeft. Misschien hadden ze het beter volume 1, 2, enz. kunnen noemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Tristan1981 het volgende:
Afleveringen 1 t/m 16 staan op DVD seizoen 1
Afleveringen 17 t/m 32 staan op DVD seizoen 2
Deze twee DVD's zijn inmiddels allang uit!
Afleveringen 33 t/m 48 komen op DVD 3 te staan en daar is de VARA nog mee bezigMaar het is iig wel een feit dat ook die DVD uit gaat komen
![]()
Op de dvd's staat ook alleen maar Kinderen Geen Bezwaar 1, 2 of 3quote:Op maandag 9 april 2007 08:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het beter volume 1, 2, enz. kunnen noemen.
Nee, hoor ik vind de nieuwe ook een stuk minder leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
Céline staat dagelijks in het theater in '' My Fair Lady'' Ja, met de HH van ''Kinderen Geen Bezwaar'' zie je haar weerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het enige voordeel van die herhalingen is dat Céline Purcell weer terug is![]()
Herkenbaar gevoel... maar a little gay never killed anyone, darlin'quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Hey. Ik vind het eigenlijk best gay dat ik het af en toe kijk. Zijn er mensen die dat gevoel delen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Hey. Ik vind het eigenlijk best gay dat ik het af en toe kijk. Zijn er mensen die dat gevoel delen?
Vond je oppassen ook gay dan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het ook eik best gay dat jullie der naar kijken. Dus ja.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Gast op het feestje. Ik was voor de verandering eens herkenbaar in beeld, en meer dan 2 seconden.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk, wat voor rol had je
He ik heb je gezien! Leuk je haar zo kort!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gast op het feestje. Ik was voor de verandering eens herkenbaar in beeld, en meer dan 2 seconden.![]()
Dat moest.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:03 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
He ik heb je gezien! Leuk je haar zo kort!
Het zag er alleen best klungelig uit met die cd's, maar dat maakte het wel weer een beetje grappig
Oh oke, het zag er wel grappig uit! Lijkt me leuk zo'n uitzending meemaken en dan ook echt meedoen dan he! Niet op de tribune.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat moest.Je wil trouwens niet weten wat voor 'n cd's daar staan, echt te grappig! Echt de grootste meuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |