Ik wil een kind van je!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:18 schreef toiletseatgirl het volgende:
Die serie heette Pril geluk.
Martijn Hartemink speelde idd ook Raoul in Oppassen, en speelt nu in Het Glazen Huis. Ik herinner me nog dat hij een keertje poedelnaakt (en ja full frontal, je zag alles) was in Pril geluk, vrij uniek voor een comedyserie.
ik herinner mij ook nog dat ie een kei grote lul hadquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:18 schreef toiletseatgirl het volgende:
Die serie heette Pril geluk.
Martijn Hartemink speelde idd ook Raoul in Oppassen, en speelt nu in Het Glazen Huis. Ik herinner me nog dat hij een keertje poedelnaakt (en ja full frontal, je zag alles) was in Pril geluk, vrij uniek voor een comedyserie.
Da's het bij ons eigenlijk ook (al wil ik zelf Kassa zien).quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:55 schreef miarae het volgende:
die dochter acteert vrij geforceerd, maar voor de rest valt het best te doen. Zet het niet uit zoals ik dat deed bij Bergen-Binnen. Al zet ik het ook niet apart voor dit programma aan, maar ja ervoor komt Kassa (wat mijn vader wil zien) en erna Kopspijkers...
Het is volgens mij al afgelopen. Of komt er een tweede seizoen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:39 schreef evil-me het volgende:
leuk programma en niet zon heel slechte tijd.
Whatever, mijn neger.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:10 schreef Jojogirl het volgende:
Nieuw seizoen? Dit is toch gewoon nog steeds het eerste seizoen? Ze waren alleen ff verdwenen vanwege alle Kerst en Oudjaarsdingen.
Val je op vrouwen van rond de 25 dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook wel lief.
Leuke serie. Ik hoop dat hij het nog een tijdje vol houdt.
op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Val je op vrouwen van rond de 25 dan?
IMDB is at your service, motherfucker.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:58 schreef Toad het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren
edit: is ze 25![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |