Joh, tis een huisvaderquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:03 schreef VeX- het volgende:
Die vader altijd met zijn gezeur wordt zo onderhand nu ook wel irritant. Dat hij een aansteller is hoeft niet elke aflevering naar voren te komen.

Ik ga niet al je topics omhoog krikken.quote:
Die jongen heeft het begrepen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
IMDB is at your service, motherfucker.
Die jongen is net als jij van '87 zie ik![]()

Gatver, theater ZUIGT.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ga niet al je topics omhoog krikken.
[..]
Die jongen heeft het begrepen.Celine heeft niet echt een reputatie in de film en televisiewereld.
Ze doet wel wat met theater.

na de zomer volgens mij....quote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef VeX- het volgende:
Komt dit nog op tv?

Frederique Huydts ......quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Ja hoe heet dat mens, volgens mij speelde ze al eens in GTST.

Jaaaa ze is leukquote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef Toad het volgende:
Wat ziet Celine er toch elke week weer leuk uit!

Je hoeft het niet niet leuk te vinden omdat ik 'm wel leuk vond hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 15:53 schreef WAT het volgende:
Dat vond ik geen leuke aflevering.

Eigenlijk vond ik hem best wel grappig.quote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hoeft het niet niet leuk te vinden omdat ik 'm wel leuk vond hoor.

Céline Purcell speelde ook in de musical Mama Mia als Donnaquote:

het eerste stuk sowieso, heb helaas het einde niet gezienquote:

Dat heb ík nou met Paul de Leeuw. Hoewel, als ik die achterbakse nichtenkop maar 1 seconde zie heb ik voor een paar uur gegeten en gedronken. Een héél eng relnichie, dat met z'n schofterige opmerkingen alleen maar wegkomt omdat 't een relnichie ís. Als-ie hetero was geweest waren er al véél meer mensen geweest die 'm hadden uitgekotst! Liever 3 afleveringen "Kinderen geen bezwaar" dan 1 seconde die vette Rotterdamse r***ridder!quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zaterdag Nederland 3 te vroeg op gezet voor Paul De Leeuw. Dit was er toen nog op. Heb er maar iets meer dan 5 minuten van gezien, maar dat was al genoeg. God allejezus wat slecht![]()
Compleet niet leuk, slecht geacteerd en het geheel afgemaakt met een lach bandje.
Waren de eerste en gelijk de laatste 5 minuten die ik er van heb gezien![]()

quote:Op zondag 16 april 2006 11:36 schreef progrock het volgende:
[..]
Dat heb ík nou met Paul de Leeuw. Hoewel, als ik die achterbakse nichtenkop maar 1 seconde zie heb ik voor een paar uur gegeten en gedronken. Een héél eng relnichie, dat met z'n schofterige opmerkingen alleen maar wegkomt omdat 't een relnichie ís. Als-ie hetero was geweest waren er al véél meer mensen geweest die 'm hadden uitgekotst! Liever 3 afleveringen "Kinderen geen bezwaar" dan 1 seconde die vette Rotterdamse r***ridder!

quote:19:35 - 20:05
Afl: De proefbaby.
Nederlandse (NL) comedyserie. Afl.: De proefbaby. Julia wil het moederschap uitproberen. Gerard helpt graag.

las het ook net. Als dat maar goed gaatquote:

quote:Afl: De publieke opinie.
Gerard en Maud gaan samen hardlopen. Daan en Julia krijgen hun eígen relatietherapie.

Ik vond het een beetje bizar.. maar Celiné Purell mag wel iets meer naakts laten zien..quote:Op zondag 30 april 2006 15:20 schreef waterreus23 het volgende:
Maar gaan ze nu verder met de verhaallijn dat Julia eindelijk toegeeft dat ze iets met Daan wil, of is alles volgende week weer als vanouds?

quote:Op zondag 30 april 2006 15:47 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje bizar.. maar Celiné Purell mag wel iets meer naakts laten zien..

quote:Afl.: Jim.
Gerard plakt foto's. Julia heeft Jim te logeren gehad, en ze kan hem nog wel even gebruiken.

In z'n roze badjasquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |