quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgende week dus ( voorlopig ) de laatste keer ''Julia'' , hopelijk komt ze snel weer terug.
Of ze snel terugkomt weet ik niet, maar ze komt iig wel terug voor minimaal vijf afleveringen zijn al afspraken gemaakt, maar het is nog niet bekend wanneer die opnames plaats gaan vindenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgende week dus ( voorlopig ) de laatste keer ''Julia'' , hopelijk komt ze snel weer terug.
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegersquote:
Hoe dat zo ?? vond dat ze haar rol goed en overtuigd speelde.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegers![]()
![]()
![]()
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoe dat zo ?? vond dat ze haar rol goed en overtuigd speelde.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegers![]()
![]()
![]()
Oke thnxsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.
owja jij bent er nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag is het dan zover , ik kan het ook niet zien om 19.30 maar ik download de aflevering wel ( als ze hun werk doen)
Is ze nu er voorgoed uit ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |