En dat is ook wel weer gezellig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
zaterdagavond 19.30 is sinds jaar en dag oubollige grappen, ik noem Zeg 'ns A, Oppassen, Kinderen geen bezwaar
Kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
zaterdagavond 19.30 is sinds jaar en dag oubollige grappen, ik noem Zeg 'ns A, Oppassen, Kinderen geen bezwaar
Je bedoelt "Bergen Binnen" maar dat was crapquote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
KloptDeed ik ook altijd, al sinds ik klein ben
Oppassen kijken enzo
en Binnen Buiten ofzo (?) ook nog tijdje gekeken, en dan nu Kinderen Geen Bezwaar
Altijd leuk begin van mn zaterdagavond als ik thuis ben
Bergen Binnen was er ook nog ja, dat was nog wel het matigste...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
KloptDeed ik ook altijd, al sinds ik klein ben
Oppassen kijken enzo
en Binnen Buiten ofzo (?) ook nog tijdje gekeken, en dan nu Kinderen Geen Bezwaar
Altijd leuk begin van mn zaterdagavond als ik thuis ben
Bergen Binnen vond ik nog wel meevallen, alleen de comedy "Jansen, Jansen" vond ik echt verschrikkelijkquote:Op maandag 8 mei 2006 08:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Je bedoelt "Bergen Binnen" maar dat was crap![]()
Alles, helaasquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:54 schreef TLC het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat Celine Purcell met KGB gaat stoppen ?![]()
Ik vond beide series Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Bergen Binnen vond ik nog wel meevallen, alleen de comedy "Jansen, Jansen" vond ik echt verschrikkelijk![]()
![]()
Kan ik me beide niet goed meer herinnerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Bergen Binnen vond ik nog wel meevallen, alleen de comedy "Jansen, Jansen" vond ik echt verschrikkelijk![]()
![]()
Klopt Kinderen Geen Bezwaar is afgelopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:52 schreef pberends het volgende:
Het seizoen van Kinderen geen bezwaar is volgens mij afgelopen, vanavond om half 8 Najib Amali en geen Kinderen geen bezwaar.
http://www.aftgroup.nl/up(...)-39970E991D49%7D.jpgquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:55 schreef Tristan1981 het volgende:
Céline wordt iig wel vervangen door ene Bobbie die Inke, de vriendin van Daan gaat spelen. Inke komt in de tijd dat Julia in Salamanca aan het studeren is, logeren in huize Van Doorn-Zegers
wat een kutkop zegquote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Déze?
Volgens Google ene Bobbie Koek, "dochter van", stond er ook. Van wie dan, vraag ik me af?
Hmm, mijn reden om te kijken is ook wat over.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
wat een kutkop zeg
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
kijk dus niet meer
![]()
Celine![]()
Kop als een trekhaak!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Déze?
Volgens Google ene Bobbie Koek, "dochter van", stond er ook. Van wie dan, vraag ik me af?
Zat wel leuke griet inquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:43 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
![]()
als ik een caravan had zou ik 'm er IIG niet aan willen hangen!quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:30 schreef Smots het volgende:
[..]
als ik een caravan had zou ik 'm er IIG niet aan willen hangen!
Beetje meer respect graagquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
Neeeeeee waarom een fantopic voor deze grafkuttyfus comedy serie.
daar kan ik met m'n gedachten echt niet bij dat je daar geld aan uitgeeft + tijd verspilt om t nog eens te kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Beetje meer respect graagHet is je goed recht om die serie slecht te vinden, maar je toont zo ook geen enkel respect voor diegenen die die sere wèl leuk vinden (zoals ik!
)
Kinderen geen bezwaar = toppie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zelfs zó'n toffe komedie dat ik de eerste 32 afleveringen + bloopers op dvd heb
![]()
![]()
Volgende week is ze voor de laatste keer te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef DJJoris het volgende:
maar die dochter ging er toch uit o.i.d?
hmm die daar op de foto te zien is. Is zij niet van een paar weken terug met die beugelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgende week is ze voor de laatste keer te zien.
Yep, dat wordt/is de vriendin van Daan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hmm die daar op de foto te zien is. Is zij niet van een paar weken terug met die beugel
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgende week dus ( voorlopig ) de laatste keer ''Julia'' , hopelijk komt ze snel weer terug.
Of ze snel terugkomt weet ik niet, maar ze komt iig wel terug voor minimaal vijf afleveringen zijn al afspraken gemaakt, maar het is nog niet bekend wanneer die opnames plaats gaan vindenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgende week dus ( voorlopig ) de laatste keer ''Julia'' , hopelijk komt ze snel weer terug.
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegersquote:
Hoe dat zo ?? vond dat ze haar rol goed en overtuigd speelde.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegers![]()
![]()
![]()
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoe dat zo ?? vond dat ze haar rol goed en overtuigd speelde.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Maar ja, wel de aflevering met het voorlopige afscheid van Céline Purcell alias Julia Zegers![]()
![]()
![]()
Oke thnxsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.
owja jij bent er nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag is het dan zover , ik kan het ook niet zien om 19.30 maar ik download de aflevering wel ( als ze hun werk doen)
Is ze nu er voorgoed uit ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Celine staat momenteel in de musical '' My Fair Lady'' vandaar haar afscheid in de tv serie.
komt ze nog wel terug ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond dit ook altijd een leuke serie, erg jammer dat Celine Purcell er nu uit is, die vond ik het leukst. Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken.
Jawelquote:
"Ik heb het nog wel eens in een lege SRV-wagen gedaan, die bij een boer geparkeerd stond. Kijk dat is leuk en spannend. Ja, ik ben wel van grappige plekjes eigelijk."quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Sneu interview in de FHM:
[afbeelding]
![]()
Die blond acteert wel goed, maar is gewoon irritant dat constant zeiken van derquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind die blonde irritant. En het rare is nog dat Daan probeert te vluchten terwijl hij bij Julia altijd wel in de badkamer wilde.
En Gerard die wil gaan vliegen, wat een zweefnicht. Letterlijk met zijn constante gezeur over genegenheid, liefde, spirituele nonsens en andere onzin.
![]()
quote:Laatste tv-optreden van Johnny Kraaykamp sr. in Kinderen geen Bezwaar
Acteur en komiek Johnny Kraaykamp Senior speelt een gastrol in de aflevering ‘Oost-indisch in de war’ van de VARA-comedyserie ‘Kinderen Geen Bezwaar’, die op zaterdag 6 januari 2007 om 19.30 uur wordt uitgezonden op Nederland 1. In deze aflevering is Kraaykamp sr. te zien als Albert.
In de aflevering ’Oost-indisch in de war’ komt ene Albert (John Kraaykamp) zijn oude dag bij de familie slijten. Intussen zit Inke met haar uitverkoopjes…
Johnny Kraaykamp sr. maakte zijn televisiedebuut op 19 maart 1955 in de quiz ‘Weest op uw houde’ (AVRO). In juli 1956 speelde hij in de televisiebewerking van het blijspel ‘Pedro moet hangen’ de rol van Juan en Rijk de Gooyer die van Fernando, beiden sjacheraars.
Haye van der Heyden zegt over het optreden van Johnny Kraaykamp sr in ‘Kinderen Geen Bezwaar’: ‘
Hij heeft een flinke rol in mijn leven gespeeld. Als acteur heb ik naast hem een grote rol in de sitcom ‘Laat Maar Zitten’ van de VARA gespeeld. Daarna speelde hij ‘Zaterdagavondcafé’, een comedy die ik schreef, en een paar jaar geleden speelde hij de hoofdrol in mijn toneelstuk ‘Gouwe Handjes’. Hoogstwaarschijnlijk is zijn optreden in ‘Kinderen Geen Bezwaar’ zijn laatste verschijning als acteur. Het was voor ons allen een fantastische week. Die ze ons nooit meer af kunnen nemen.’
De hoofdrollen in ‘Kinderen Geen Bezwaar’ worden gespeeld door Alfred van den Heuvel, Anne-Mieke Ruyten, Joey van der Velden, Bobbie Koek en Céline Purcell.
‘Kinderen Geen Bezwaar’, aflevering ‘Oost-indisch in de war’ is zaterdag 6 januari 2007 om 19.30 uur te zien bij de VARA op Nederland 1.
bron
Ik vind KGB echt minder worden ; neem nou Daan ; als je die serie zo ziet begrijp je toch niet waarom hij het niet gewoon uitmaakt met zijn vriendin ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind die blonde irritant. En het rare is nog dat Daan probeert te vluchten terwijl hij bij Julia altijd wel in de badkamer wilde.
En Gerard die wil gaan vliegen, wat een zweefnicht. Letterlijk met zijn constante gezeur over genegenheid, liefde, spirituele nonsens en andere onzin.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |