Nee maar is zijn vertrek ooit in beeld gebracht of was hij gewoon weg ?quote:Op zondag 17 december 2006 23:47 schreef Mechamage1982 het volgende:
Omdat hij serieus niet grappig was in zijn rol als oversekste broer van de zij-ige Geer... En omdat geilen op pubermeisjes zelfs de VARA te ver gaat... Mis je hem dan?
Raar verhaal is dat trouwens. Die daan wou altijd met Julia neuken.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef Mechamage1982 het volgende:
Op zich, maar Oomens character leeft nog en zal vast nog wel eens een keer terugkeren, misschien in een gastrolletje... Misschien kan ie Daans iets-te-irritante vriendinnetje verleiden zodat ze weg is als Julia terugkomt
Ik geef 'm geen ongelijk. Celine is een hendig lekker wijf, deze is maar mwoahmwoah.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Raar verhaal is dat trouwens. Die daan wou altijd met Julia neuken.
Nu heeft ie een ander wijf dat hem steeds wil bespringen wil hij niet![]()
?
SHIT hebben die 2 dames wat Zaterdag meespeelde elkaar gekust. KUT bezoek. Stond 10 minuten voor het eind van de aflevering aan de deur. Toen ik ff later weer naar de tv liep was de uitzending afgelopen. Waar is de herhaling te zienquote:Op maandag 25 december 2006 16:54 schreef Mechamage1982 het volgende:Wist niet dat je grootouders lesbische seks konden waarderen... niet verkeerd, zulke ruimdenkende oldtimers
Staat laatste van 9 december opquote:Op dinsdag 26 december 2006 07:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Op de site van de vara , gewoon ff .nl erachter aan plakken![]()
Komen die ook niet op Humor TV?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:26 schreef Tristan1981 het volgende:
Voor degenen die de afleveringen van 16, 23 en 25 december hebben gemist, ze staan wel online, maar nog niet op de VARA-site
68. De verloren vader
69. Haar op de tanden
70. Klepto
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:00 schreef Mechamage1982 het volgende:
...En hoe vonden we Johnny Kraaijkamps laatste optreden op de Nederlandse tv,gisteravond in KGB?
ik kan van imke niet echt warm wordenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:44 schreef Cybart het volgende:
het wordt inderdaad hoog tijd dat die "imke" er uit gaat, enCeline / Julia
weer terug komt...
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kan van imke niet echt warm worden![]()
vanavond weer kijken. maar serie is een beetje dood aan het gaanquote:Kinderen geen bezwaar
Comedyserie
Grote oma komt Inke keuren, maar misschien heeft Gerard nog wel meer van haar te vrezen.
ja het is nog wel leuk. maar de verhaallijn met imke boeit me niet meerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:17 schreef jmac het volgende:
Mwah, oppassen had ook wel 's mindere periodes. Hoop dat ze nog lang doorgaan.
die ander is waarschijnlijk doodquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef BigFire het volgende:
toen het over een vervelende oma ging dacht ik dat die oma zou komen van kees & Co en t' Zonnetje in Huis. die speelt altijd heel goed de typische irritante oude oma. deze was ook niet slecht maar minder oud.
Ja echt he hebben ze een oma nodig duikt dat mens op.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef BigFire het volgende:
toen het over een vervelende oma ging dacht ik dat die oma zou komen van kees & Co en t' Zonnetje in Huis. die speelt altijd heel goed de typische irritante oude oma. deze was ook niet slecht maar minder oud.
Ja, dat vertelde hij bij RTL Boulevardquote:Op zondag 18 februari 2007 15:33 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat had ik nou gehoord die acteur die Daan speelt is bi-seksueel..
Te veel met Geer de Zweefveer omgegaan zeker.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde hij bij RTL Boulevard![]()
Zal zijn vriendinnetje Marly van der Velden (Nina uit GTST) leuk vinden![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Te veel met Geer de Zweefveer omgegaan zeker.![]()
He, hebben ze dezelfde achternaamquote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde hij bij RTL Boulevard![]()
Zal zijn vriendinnetje Marly van der Velden (Nina uit GTST) leuk vinden![]()
Volgens mij mis je gewoon Juliaquote:
Dan is er goed nieuws voor je: In oktober komen er weer vier afleveringen met Céline alias Juliaquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Dan is er goed nieuws voor je: In oktober komen er weer vier afleveringen met Céline alias Julia, daarna gaat ze in de serie in Amsterdam samenwonen met haar vriend
Maar in het nieuwe seizoen (van 26 afleveringen) zal Céline in 13 afleveringen te zien zijn
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Tristan1981 het volgende:
[..]
Dan is er goed nieuws voor je: In oktober komen er weer vier afleveringen met Céline alias Julia, daarna gaat ze in de serie in Amsterdam samenwonen met haar vriend
Maar in het nieuwe seizoen (van 26 afleveringen) zal Céline in 13 afleveringen te zien zijn
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |