nee is geen grap hoezoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:49 schreef 3rdStrike het volgende:
Dit is een grapje... niet?
tjek! Dat zou me auto wel goet staan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:58 schreef Impry het volgende:
Nog even witte knippers erop en hij is helemaal af!![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:01 schreef riceboy het volgende:
[..]
tjek! Dat zou me auto wel goet staan.
nog meer?
woa die is gaaaf zegquote:
OZ Gran Turismo...ff g00glen en je hebt ze...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
woa die is gaaaf zeg![]()
wat voor velge zouden dan zijn?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:10 schreef riceboy het volgende:
img]http://www.imoc.co.uk/users/upload/Rims.JPG[/img]
deze zijn te vet zeg weet iemand wat dat merk is?
wat zou je me aanrade dan, want ik wil de auto wel wat sneller maken maar een gti is me te duur snappie. dus ik wil een mooie luchtfilter en een dikke uitlaat dat hep me kamaraad ook op zijn golf en die gaat best hard johquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:13 schreef P-au-L het volgende:
Een maat van me heeft ook zo'n knakenbak, alles wat hij er aan uitgeeft is verspilt geld want alles gaat te barsten of is niet goed gemonteerd. Hij heeft een openluchtfilter = merk je niet. Een andere uitlaat = waardeloos. Maar zelf vind hij het de shit. Ik zou als ik jou was je geld bewaren voor iets dat wel de moeite is...
Staat mooi bij je rood/roze Ibizaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:25 schreef riceboy het volgende:
Weet iemand welke verf ik moet hebbe om de remklauwen mee te verfen? die wil ik dan blauw ofzo doen dat lijkt me wel gaaf.
Waarschijnlijk zal de performance van je "auto" niet echt omhoog gaan, en voor tuningparts zou ik iets anders opzoeken dan www.autostyle.nl.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:25 schreef riceboy het volgende:
ja leuk joh.
Weet iemand welke verf ik moet hebbe om de remklauwen mee te verfen? die wil ik dan blauw ofzo doen dat lijkt me wel gaaf.
ik hep gekeke op www.autostyle.nl en ik kwam een leuk setje tegen voor als openluchtfilter weet iemand of het wat is?
[afbeelding]
SEAT
Ibiza 1.4-16V 9/99-
70 mm
DK VW16V (wat betekent dat?)
¤ 65*
hoi Mr t-rexquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Een beetje fatsoenlijk typen kan idd geen kwaad om serieuze reacties te krijgen.
ontopic: Die luchtfilter en uitlaat merk je echt weinig van aan performance, alleen het geluid is wel leuk (als je goed spul koopt, dus geen halfords shit). Mooie velgen zijn altijd goed voor de look natuurlijk. Koop idd geen chroom spul zoals hierboven al werd gezegd. De velgen die je hierboven hebt gepost zijn geloof ik van Oxygen. Remklauwverf krijg je bij Heutz, Agron of een verfspeciaalzaak. Het moet iig hittebestendige verf zijn (btw blauw staat dus niet bij een rode seat, maargoed).
Je zegt dat een gti je te duur is, maar je wil wel kuipstoelen, velgen, booskijkers, uitlaat en luchtfilter. Ik de maar een wilde gok: 300~400 + 1600 + 50 + 500 + 60 = dik 2500 euro en dan heb ik denk ik krap gerekend als je goed spul wil hebben. Denk dat je daarvoor wel leukere dingen kan kopen dan een 1.4 om mee te beginnen, niet?
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar er rijden al veel van dat soort auto's rond.
En ik weet dus ECHT dat de performance daar niet (misschien 1 pk) van vooruit gaat..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:45 schreef riceboy het volgende:
En ik denk dus ECHT wel dat me performanse daar van vooruit gaat en ja ook een lekkere brul natuurlijk.
in wat voor droomwereld leef jij? een open luchtfilter is leuk voor het geluid... verder niks.. en een uitlaat is pas zinnig als er een katvervanger en ander uitlaatspruitstuk op komen.. en dan gewoon de originele einddemper laten zitten want 300 euro voor een eind-pot van remus ofzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:17 schreef riceboy het volgende:
[..]
wat zou je me aanrade dan, want ik wil de auto wel wat sneller maken maar een gti is me te duur snappie. dus ik wil een mooie luchtfilter en een dikke uitlaat dat hep me kamaraad ook op zijn golf en die gaat best hard joh
Je performance gaat er ECHT NIET op vooruit met alleen een eindpijp. Hij zal rond de 300 of 400 euro zijn. Geeft misschien een leuk geluidje en als jij dénkt dat je hard gaat:quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:45 schreef riceboy het volgende:
Tjabo bedankt voor je antwoord ik heb ff gekeke maar die uitlate zijn nog wel duur zeg.
deze lijk me wel mooi maar wat moet zoiets nou koste dan eigelijk?
[afbeelding]
En ik denk dus ECHT wel dat me performanse daar van vooruit gaat en ja ook een lekkere brul natuurlijk.
Een 1.6 bestaat, ik heb zelf een rode Ibiza 1.6 uit 1994.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:32 schreef Tjabbo het volgende:
Ah kom op mensen moet dat nou.
Ontopic:
Ik denk niet dat je veel aan een open luchtfilter gaat hebben.
Gebruik de zoekfunctie eens en kijk wat andere mensen van een luchtfilter vinden. Wil je wat leuks met je geld doen dan kun je beter een 1.6 of 1.8 kopen (bestaat de 1.6 eigenlijk? )
Kijk eens op de site van remus (www.remus.nl) voor een leuke uitlaat die niet teveel kabaal geeft.
En heb je al eens bekeken wat de maximale band is die onder je auto kan? Misschien kun je beter niet hier maar bij de seat club (ibiza club ???) eens vragen die weten dat vast.
Die hebben te vet gave bakke die hard boeke.
Mjah, maar het zou wel fijn zijn als je een beetje moeite doet om serieuze reakties te krijgen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:28 schreef Googolplexian het volgende:
Ik geloof dat hij nu wel begrijpt dat hij niet de spelkampioen van Nederland is maar iedereen begrijpt 'm toch? Waarom meteen zo neerbuigend? Zijn we allemaal zo gefocussed op spelfoutjes?
cupra is snel ja... en heeft ook wel wat leuke optiesquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:54 schreef riceboy het volgende:
bedankt thafreak voor het opruime
Googleplexian dank je voor je hulp ik zal me posts door word speltjek laten gaan als ik thuis ben hier hep ik geen word.
een cupra is erg vet tuurlijk maar ja de verzekering voor die auto wort wel erg duur hoor!
is zon cupra erg snel en heef die standaart veel opties?
koop voor 50 cent een blikje heineken, zuip het leeg en frutsel het blikje op je uitlaat. eens gezien op een fiat panda. je steelt de show met zo'n opzetblikje!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:04 schreef riceboy het volgende:
800 euro voor een uitlaat vin ik wel wat veel.
dan zet ik dr wel een mooi opzetstuk op
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zou eerst een typcurses volgen.
En dan misschien andere lichtmetalen velgen, geen verchroomde, maar van die metaalkleurige. Verder niets aan je auto doen, is zo al mooi zat.
ja. koop een andere autoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:48 schreef riceboy het volgende:
iemand tips?
graag gedaan.quote:alvast bedankt.
en scheer je snor eraf, dat scheelt gewichtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:44 schreef Steve-O het volgende:
plak er een cupra logo op dan ga je vast harder .
Vergeet niet dat diesel alleen zinvol is als je meer dan 20.000 km per jaar rijd. IK dacht dat die Cupra 1:10 rijd dus dat gaat best!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:59 schreef riceboy het volgende:
verbruik?
wat gaat me dat koste dan zijn die er niet op diesel?
Nee want word checkt woorden, zoals 'me', en rekent dat goed terwijl jij het in een foute context gebruikt (me auto, komop zeg je bent toch geen debiel)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:22 schreef riceboy het volgende:
p.s. ik heb bijna alle tekst door msword gelaten en de fouten zullen er bijna uitzijn, zo beter?
Doe dat nou niet zonde van je geldquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:22 schreef riceboy het volgende:
Ok mense bedankt voor de reacties.
ik merk een beetje dat veel gasten hier gek zijn op snelheid net as ikzelf. mooi!
maar helaas helaas ik heb met men pap overlegd en de auto gaat niet weg maar ik mag hem wel wat verbouwen.
@googloplexian, die oz gran turismo velgen lijken die op de cupra velgen want ik vin de cupra velgen in het wit niet zo mooi
ik zit trouwens te denken een maat van me heb ze auto van voren verder verlaagt dan van achteren dat lijkt erg goed maar heeft dat ook zin?
p.s. ik heb bijna alle tekst door msword gelaten en de fouten zullen er bijna uitzijn, zo beter?
ja maar iedereen gebruikt 'me', ook me vrienden, en op msn al helemaal hoewel ik het soms overdeven vin hoe ze soms TyPeN mja daar doe je niets an.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee want word checkt woorden, zoals 'me', en rekent dat goed terwijl jij het in een foute context gebruikt (me auto, komop zeg je bent toch geen debiel)
Maar het leest al wat beter idd.
Ik denk dat jij je een beetje verkijkt op prijzen. Het is erg leuk om je auto te 'tunen', of iig aan te passen aan jou stijl/wensen en daar is niets mis mee.
Maar wil je er ook respect of waardering voor krijgen moet je het goed doen. En dat kost knaken.
Dus geen plakband over je lampen, niet je veren doorknippen maar een echte fatsoenlijke verlagingsset nemen (veren+dempers) van 400 euro of meer. Ook niet alleen een Sebring of Remus-troep demper maar een echte hele uitlaat en zorg dat het bij de hele setup hoort!
Tja...ik vin ut nog steeds nie zo prettig lezen hoor.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
ja maar iedereen gebruikt 'me', ook me vrienden, en op msn al helemaal hoewel ik het soms overdeven vin hoe ze soms TyPeN mja daar doe je niets an.
maar het is wel duur ja inderdaad zeg poeh.
Kan iemand me vertellen hoe ik zelf booskijkers maak misschien?
kan misschien wel met polyester plaatjes en dan met duckttape eerst een mal maken ofzo heeft iemand dat al eens gedaan?
Een 1.6 gelukkig welquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:08 schreef Jaydeem het volgende:
praat gvd nederlands!! En nee een zielige 1.4 is niet te tunen!
Dat make we zelf wel uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:36 schreef Henkmanz het volgende:
TS mag van mij weer buiten gaan spelen.
Nou die kamaraad van me die heb een golfie ook met turbo dus vandaar he. een g-lader ofzo dacht ik kan datquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:40 schreef daNpy het volgende:
Je blok is niet geschikt voor een turbo en aangezien je je booskijkers van ducttape wil maken zou ik zeker geen turbo op je blok gaan proberen te schroeven
Die luchthapper hebben ze nagemaakt van een Celica GT-Fourquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:45 schreef riceboy het volgende:
[..]
Dat make we zelf wel uit
[..]
Nou die kamaraad van me die heb een golfie ook met turbo dus vandaar he. een g-lader ofzo dacht ik kan dat
want als die op MIJNblokkie past dan lijk me dat wel wat
en die booskijkers daar zie ik eerst maar vanaf. ik hep op www.teamibiza gekeken, goeje tipen daar stond toch een vet stoere ibiza, namelijk deze
[afbeelding]
Die spoiler![]()
en ook de luchthapper is mooi zou die ook een turbo hebbe ?
ik wil ook zon raamstikker hebben waar kan ik die halen
en een petje en als de TS hip wilt zijn moet hij een Von Dutch petje opzettenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:41 schreef Tjabbo het volgende:
Weet je wat je nog mist, een paar van die mooie strepen midden over de auto, en dobbelsteentjes aan de spiegel.
Nike man, Nike is ta bomb!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en een petje en als de TS hip wilt zijn moet hij een Von Dutch petje opzetten
je moest ze de kost geven die al zo rondrijdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:58 schreef Jaydeem het volgende:
ik neem aan dat die gast niet serieus is...... anders ben je best triest
Een G-lader en turbo zijn 2 verschillende dingen..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:45 schreef riceboy het volgende:
[..]
Dat make we zelf wel uit
[..]
Nou die kamaraad van me die heb een golfie ook met turbo dus vandaar he. een g-lader ofzo dacht ik kan dat
want als die op MIJNblokkie past dan lijk me dat wel wat
en die booskijkers daar zie ik eerst maar vanaf. ik hep op www.teamibiza gekeken, goeje tipen daar stond toch een vet stoere ibiza, namelijk deze
[afbeelding]
Die spoiler![]()
en ook de luchthapper is mooi zou die ook een turbo hebbe ?
ik wil ook zon raamstikker hebben waar kan ik die halen
Ik vind het altijd wel schattig om te zienquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
je moest ze de kost geven die al zo rondrijden
En hoppa!! Weer 15 optische pk's er bij!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef Ronald1903 het volgende:
Weet je wat ook VET stoer is: van die opplakroosters waardoor het lijkt dat je van die luchthappers op je motorkap hebt bijvoorbeeld!![]()
Dat heet low-budget stylingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:01 schreef nero355 het volgende:
* StephanL krijgtaanval van dit Topic ......
Verder zou ik voorstellen om lekker NFS:U2 te gaan spelen is net zo triest als dit Topic
ik hep zelf al echte luchthappers gekeken vandaag. tommykulkinski zij dat ik die kon krijgen van een celica maar dat is te duur. Nu heb ik bij de autostyle gekeke maar die zijn te duur 500 euro kom op zegquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef Ronald1903 het volgende:
Weet je wat ook VET stoer is: van die opplakroosters waardoor het lijkt dat je van die luchthappers op je motorkap hebt bijvoorbeeld!![]()
Even serieus he, kijk nou eens goed naar jouw neus en die van het nieuwe type...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:48 schreef riceboy het volgende:
Ik hep nog even gekeke naar luchthappers voor de grille van de ibiza zelf en die zijn lekker goedkoper dan voor die stomme jappenbakken.
dese: [afbeelding]
kos maar 319 eurootje
maja dat is het nieuwe tiepe zou die ook op de mijne passen?
Ok nu neem ik je niet serieus meerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:53 schreef riceboy het volgende:
oh ik heb met me paps vandaag ook deze gekoch bij de halfords. daar hebben ze vet veeeel joh!
ja ma ik bedoelde ook alleen voor op de moterkapquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:53 schreef Timen het volgende:
[..]
Even serieus he, kijk nou eens goed naar jouw neus en die van het nieuwe type...![]()
En typ ook even normaal, leest heel klote dat hep/tiepe/dese etc... Denk een beetje na, typ normaal en je zal serieus genomen worden.
[autotopic] Seatquote:Ik hep een seat ibiza sinds een maand mijn rijbewijs het is een GTi en gaat lekker hard.
het is een rode en nog helemaal standaard maar ik heb me kameraad gevraagt of hij wil helpen die kan goed lassen en dan zetten we er een mooie dikke uitlaat onder net als hij bij zijn golf heb.
oh ha hallo ja ik weet niet wat dat kosten moet maar mijn kamaraad die ken iemand die ze broer die is spuiter en dan kan het goedkoper misschien maar ik dacht ik kan het ook wel in de goede kleur bestellen toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:19 schreef Ronald1903 het volgende:
Het leuke van bumpers, spoilers en dat soort spul is dat je het ook allemaal nog moet laten spuiten in de juiste kleur van je eigen auto. Al eens nagedacht over de kosten daarvan?
Btw: Leer eens typen.
Tuurlijk jongenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:20 schreef riceboy het volgende:
[..]
oh ha hallo ja ik weet niet wat dat kosten moet maar mijn kamaraad die ken iemand die ze broer die is spuiter en dan kan het goedkoper misschien maar ik dacht ik kan het ook wel in de goede kleur bestellen toch?
ik zei net 'mijn'quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:Oh mijn God.... Eddy Wally eat your hart out!
riceboy, doe eens gek, trek een cape aan, en ga zingen
Kom je daar nu pas achterquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:47 schreef Googolplexian het volgende:
TS is niet serieus.daar "begint" het tenminste op te lijken.
Ik "tief op" uit dit topic.
sommige jopies van een bepaalde leeftijd in bepaalde voitures denken er zo serieus overquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Of deze jongen moet echt verstandelijk gehandicapt zijn..............
Zeker al naar bed nu?? :pquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:19 schreef riceboy het volgende:en mensen die me niet gelove
lekker optieven uit me topic!
Een ibiza is een echte autoquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:52 schreef ReVeRnEj het volgende:
Sorry TS maar in mijn bui nu kan ik me echt niet meer inhouden hierover:
Hahahahahahahaha
Koop gewoon een echte auto om iets mee te doen.
ik geloof dat dit fake moet zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:53 schreef riceboy het volgende:
oh ik heb met me paps vandaag ook deze gekoch bij de halfords. daar hebben ze vet veeeel joh!
ik heb de rooie gekocht ik zal snel een foto maken als me kamaraad zjin digitale toestel meebrengd.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:19 schreef riceboy het volgende:
en mensen die me niet gelove
lol @ avatar, droog en erg funnyquote:Op zondag 31 oktober 2004 09:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een ibiza is een echte auto![]()
![]()
Jip een mooie auto voor de TS.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:30 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[TK] Seat Ibiza 1.8i GLX 4deurs rood
Thanks, heb ik al een tijdjequote:Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef Timen het volgende:
[..]
lol @ avatar, droog en erg funny![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:19 schreef riceboy het volgende:
ja dat klopt ja ik heb daar geloge mja ik dacht ik kom hier toch nooit weeer maar ik lees veel mee enzo en ik vin het een vet forum dus ik dag laat ik ook een tuningtopic openen.
en mensen die me niet gelove
wel goede inspiratiebron voor TS:quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:52 schreef VanDread het volgende:
spoiler+skirts+scooby happer+booskijkers+vaillant demper= minstens 100 pk meer![]()
ik krijg een starslet dejavu gevoel
http://www.cs.vu.nl/~jvwilge/starlet/
echter besefte de heren daar wat ze deden![]()
JAHAHAAHHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA GEWELDIGquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:52 schreef VanDread het volgende:
spoiler+skirts+scooby happer+booskijkers+vaillant demper= minstens 100 pk meer![]()
ik krijg een starslet dejavu gevoel
http://www.cs.vu.nl/~jvwilge/starlet/
echter besefte de heren daar wat ze deden![]()
Op wie doel jij? De TS op de starslet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:14 schreef ijsmeis het volgende:![]()
![]()
![]()
Dit is een grap hoop ik.
De TSquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Op wie doel jij? De TS op de starslet?![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:04 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
wel goede inspiratiebron voor TS:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das de wagen van Sinterklaas zijn broertjequote:Op zondag 31 oktober 2004 14:04 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
wel goede inspiratiebron voor TS:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij moet denk ik nog even uitloggen en weer inloggenquote:Op maandag 1 november 2004 13:51 schreef Fwnk het volgende:
Al nieuws van de TS?
welke kleur ? Geel? rood?quote:Op maandag 1 november 2004 21:16 schreef Jaydeem het volgende:
Er zaten wel 4 gekleurde mensen in
Spinning rimmsquote:Op maandag 1 november 2004 20:44 schreef DeStedebouwer het volgende:
Of van die bling bling draaiende wieldoppen.
kenners, geef mij ff de officiele naam van deze bagger.
Kijk! Nog een kloon!quote:Op donderdag 4 november 2004 21:18 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Is het treiteren gewoon gestopt, of nemen jullie een adempauze? Ik ben benieuwd hoe z'n Ibiza er nu uitziet, wil graag de nieuwste foto's zien. Of zou de nieuwe Halfords-bodykit er nog niet op zitten?
Dat is vragen naar de bekende weg, zoals dat zo mooi genoemd wordt....quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:46 schreef Henkmanz het volgende:
of spinning rims duur zijn vraagt ie![]()
![]()
.
Die zijn stervens duur. Red je niet met 2000quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:59 schreef riceboy het volgende:
ik lees net van die spinning rims zijn die trouwen duur misschien?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk! Nog een kloon!
Oh nee, een blanke neger
ach ik heb hem al een openluchtfilter aangeboden, maar daar gaat ie ook niet op in, bewijst de grote grap weer!quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:57 schreef Veilside_red het volgende:
Trouwens ik weet niet wat voor steek je heb maar volgens mij 4*100. In deze maat heb ik nog een set 15" velgen leggen die er eerst bij mij hebben onder gezeten. Die kan je krijgen voor 200. Is nog geen tiende van die prijs van die spinners![]()
Het is dus duidelijk, een hele slechte grap....quote:Op donderdag 18 november 2004 13:57 schreef Joefje het volgende:
hij durft denk ik nie meer !!!!!!!!
Wow zo'n uitlaat wil ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hehehe,
jullie denken ma dat ik et nie meen, mja ik hep pas een mooie sebring uitlaatje gescored, en die zit nu onder me auto.
hij hang echt vet laag, ma nu schuurd hij over de grond as ik een drempel pak
En het geluit is echt om je op af te sjorre![]()
Ik wil graag de groeten doen aan Tjabboquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:04 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Wow zo'n uitlaat wil ik ook
Heb ik gedaan, hij wou ze niet hebben dus je krijgt ze terugquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil graag de groeten doen aan Tjabbo![]()
doe dat maar als je wilt
je LIEGT, ik kijk nu naar de webcam van TJabbo en zie geen "kale homo"quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, hij wou ze niet hebben dus je krijgt ze terug![]()
Oh jee, hebben we hier ook al kale homo's op de kamer zitten ????quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je LIEGT, ik kijk nu naar de webcam van TJabbo en zie geen "kale homo"
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Oh jee, hebben we hier ook al kale homo's op de kamer zitten ????![]()
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hehehe,
jullie denken ma dat ik et nie meen, mja ik hep pas een mooie sebring uitlaatje gescored, en die zit nu onder me auto.
ik hoef geen foto's van zijn gesjorr hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef daNpy het volgende:
En die blok beton uit je kofferbak halen.
Verlagen doe je niet zo
\o/.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hey! het is wel een afstammeling van de kever he! Stoeprand verplichtquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef daNpy het volgende:
En die blok beton uit je kofferbak halen.
Verlagen doe je niet zo
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoef geen foto's van zijn gesjorr hoor![]()
ik pak liever drempeltjes met 110 km/u dan te klinken als een bromvliegjequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hehehe,
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:13 schreef JAY-T het volgende:
Kanker hé.. laat die kerel toch, hij heeft tenminste een hobby..
inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2004 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]optiefen, met je kanker
![]()
Oprotten met je kanker. Je hebt geen idee waar je over praat. Jij wel dan? Ja.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:13 schreef JAY-T het volgende:
Kanker hé.. laat die kerel toch, hij heeft tenminste een hobby..
Bij de kever ligt de motor al achterin.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey! het is wel een afstammeling van de kever he! Stoeprand verplicht
Heel toevallig heb ik ook een idee waar ik over praat ja.. wat kun je tegenwoordig nog wel zeggen dan zonder dat je er iemand mee beledigd?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:17 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
Oprotten met je kanker. Je hebt geen idee waar je over praat. Jij wel dan? Ja.
*agrees*quote:Op woensdag 24 november 2004 22:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
inderdaad![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ik pak liever drempeltjes met 110 km/u dan te klinken als een bromvliegje![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:00 schreef Metro2005 het volgende:
mijn bx haalt 196km/u
alleen jammer dat ie momenteel (weer) stilstaat vanwege pech
hey extreme bedankt voor je kompliment ik ben dr zelf ook bes blij mee.quote:Op maandag 13 december 2004 12:17 schreef Xtreem het volgende:
stoelhoezen zijn imo een beetje jammer, maar verder ziet-ie er redelijk netjes uit...Ik ben niet zo'n fan van raamstickers, die mag er wat mij betreft af....
GEWELDIGquote:Op maandag 13 december 2004 12:57 schreef Kentaro het volgende:
Je doet ons Seat rijders niet bepaald eer aan met zo'n gruwelijk gedrocht. Misschien dat het er op de bodem van het Ijsselmeer wel leuk uitziet maar op de weg zeker niet.
Een Opel Manta niet wat voor jou ?quote:Op maandag 13 december 2004 13:05 schreef riceboy het volgende:
[..]
hey extreme bedankt voor je kompliment ik ben dr zelf ook bes blij mee.
een spoiler komt eerst niet die had ik willen bestellen mja die was echt vet duur dus dat gaat niet door.
no probs...quote:Op maandag 13 december 2004 13:05 schreef riceboy het volgende:
[..]
hey extreme bedankt voor je kompliment ik ben dr zelf ook bes blij mee.
een spoiler komt eerst niet die had ik willen bestellen mja die was echt vet duur dus dat gaat niet door.
Ik zou een taalcursus voor de TS aanradenquote:Op maandag 13 december 2004 13:12 schreef VinnyTheDuke het volgende:
Een Opel Manta niet wat voor jou ?
Het enige dat ik vind is dat je beter je geld aan een cursus nederlands kunt uitgeven...quote:
OMG die tekst zie ik nu pasquote:maandag 13 december 2004
me wieldoppies, lijkt echt vet zeker als de auto rijd dan lijken het net echte felgen.
Neuh, hij kan beter Opel Manta gaan rijden, in die scene is goed taalgebruik ook taboe.quote:Op maandag 13 december 2004 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zou een taalcursus voor de TS aanraden
quote:Op maandag 13 december 2004 14:27 schreef jeucken het volgende:
[..]
Neuh, hij kan beter Opel Manta gaan rijden, in die scene is goed taalgebruik ook taboe.
hey ja het klinkt ook egt te vet man! echt strak cool geluid!quote:Op maandag 13 december 2004 13:55 schreef Fugie het volgende:
Egt super gedaan![]()
JBL is egt zwaar fet![]()
En je wieldoppeh zijn egt wel strak !!!
Ja vet gaaf man, wij willen die dikke bak van je weleens bekijken.quote:Op maandag 13 december 2004 15:20 schreef riceboy het volgende:
[..]
hey ja het klinkt ook egt te vet man! echt strak cool geluid!
En nie fukken met me wieldoppen die zijn echt gaaf als je ze in aktie ziet!
En voor die losers die me niet geloofd hebbe nou kun je zien dat dit me eigen tunig projektje is.![]()
slasme bedant voor je kompeliment ik ben nog niet op meetings geweest maar dat wil ik nog wel gaan doen hebbe jullie ook meetings want dan kom ik ook een keer!
hey haha ja ik zie je reactsie nu pas maar haha het zijn geen spinners hoor gewoon mooie bling bling felgendoppe!quote:
Hey ja BassoZ klopt ik wil me kamaraad nog vrage of hij een stukje uit de bumer kan vrezen want dan kan hij wat omhoog hij schuurt soms ook als ik zachies rij.quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef BazzoS het volgende:
Je hebt al een paar keer met je uitlaat aan de grond gezeten zie ik, neem de drempels eens wat rustiger
Hang je trouwens ook nog een keer zo'n klein bh'tje aan de binnenspiegel, of een vossestaart is ook wel erg VET.quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef riceboy het volgende:
[..]
hey haha ja ik zie je reactsie nu pas maar haha het zijn geen spinners hoor gewoon mooie bling bling felgendoppe!
Dude!quote:Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Hang je trouwens ook nog een keer zo'n klein bh'tje aan de binnenspiegel, of een vossestaart is ook wel erg VET.
![]()
zech kan je niet normaal doen ofzow blijf dan weg ofzowquote:Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Hang je trouwens ook nog een keer zo'n klein bh'tje aan de binnenspiegel, of een vossestaart is ook wel erg VET.
![]()
Dat zie je verkeerd riceboy, iedereen is juist heel erg enthousiast over die enorme vette bak van je.quote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef riceboy het volgende:
[..]
zech kan je niet normaal doen ofzow blijf dan weg ofzow![]()
dat gelt voor iedereen trouwens het is nu niet leuk meer iedereen die vroeg om fotows en nu zijn er fotows en weinig leuke reaktsies.
Volgens mij hebben wij voorlopig geen meetings meer na het laatste 'succes'.quote:Op maandag 13 december 2004 15:20 schreef riceboy het volgende:
[..]
slasme bedant voor je kompeliment ik ben nog niet op meetings geweest maar dat wil ik nog wel gaan doen hebbe jullie ook meetings want dan kom ik ook een keer!
sorry hoor, maar vind je gek?!quote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef riceboy het volgende:
[..]
zech kan je niet normaal doen ofzow blijf dan weg ofzow![]()
dat gelt voor iedereen trouwens het is nu niet leuk meer iedereen die vroeg om fotows en nu zijn er fotows en weinig leuke reaktsies.
Wat jij fout vind wil niet zeggen dat dat algemeen als fout wordt gezien.quote:Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
sorry hoor, maar vind je gek?!
je bent gewoon fouter dan fout bezig, nog fouter dan stereotype "getjoende" auto's. Als je zo met auto accesoires aan de gang gaat dan WEET je dat er zulke reacties op gaan komen. Klaar uit.
Het is wel algemeen bekend wat fout en niet fout is hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef slashme het volgende:
[..]
Wat jij fout vind wil niet zeggen dat dat algemeen als fout wordt gezien.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef slashme het volgende:
[..]
Wat jij fout vind wil niet zeggen dat dat algemeen als fout wordt gezien.
van die bazaarquote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waar heb je die Pioneer radio nou gekocht?![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is alleen maar wanneer ik het zeg.
Standaard bedoel je? Misschien groepskorting voor die taalcursus.quote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij deze. Zelfs de jostiband zou dit niet als standaartvervoermiddel willen hebben.
Nee dit was een spoor taal fouten op post.quote:Op maandag 13 december 2004 16:38 schreef slashme het volgende:
[..]
Standaard bedoel je? Misschien groepskorting voor die taalcursus.
quote:Op maandag 13 december 2004 16:38 schreef slashme het volgende:
[..]
Standaard bedoel je? Misschien groepskorting voor die taalcursus.
LOLquote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Dat is alleen maar wanneer ik het zeg.
Bij deze. Zelfs de jostiband zou dit niet als standaartvervoermiddel willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje dislectisch of niet?quote:Op maandag 13 december 2004 15:20 schreef riceboy het volgende:
hey ja het klinkt ook egt te vet man! echt strak cool geluid!
En nie fukken met me wieldoppen die zijn echt gaaf als je ze in aktie ziet!
En voor die losers die me niet geloofd hebbe nou kun je zien dat dit me eigen tunig projektje is.![]()
het boeite me erg weinig of het echt is of niet. Het zal wel niet, maar ik vind het toch wel erg lachenquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:12 schreef FlowDesign het volgende:
Dat jullie allemaal nog steeds serieus reageren op zo'n duffe kloon zeg
Of jij snapt niet dat iedereen gewoon lekker meelult.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:12 schreef FlowDesign het volgende:
Uit de kloonscan komt nog steeds niet dat het een kloon is... Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat het een echte user is...quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:12 schreef FlowDesign het volgende:
Dat is eng....quote:Op woensdag 15 december 2004 10:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uit de kloonscan komt nog steeds niet dat het een kloon is... Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat het een echte user is...
wtf is dat voor ding?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef VanDread het volgende:
Wow we zijn nog aan de gang![]()
Deeeee shiiiit die pics! Brilliant! ^_^
Maaruh waarom geen spinners? Die zijn ook kewl johDeze zijn veel te open, of je mot er van die echt dikke dichte velgen onder gooien (kom op mensen hoe heten die ... prachtige... dingen
)
Deze dingen zijn ook de shiteen echte turbo die je zelf erop kan zetten
![]()
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)43862&category=33741
Geven je NOG meer boost!
Sorry heb ik wel vaker last van....![]()
Misschien een update voor de kloonscanquote:Op woensdag 15 december 2004 10:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uit de kloonscan komt nog steeds niet dat het een kloon is... Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat het een echte user is...
teringmongool! ik lig op de grond van het lachen om jou man!quote:Op maandag 13 december 2004 13:44 schreef ook_gek het volgende:
oh shit gek ik ga kapot hier wat een graf debiel zeg
Als je blieft zeg me niet dat je serieus genomen wilt worden.
Zelfs een helmjostie kan dit niet eens verzinnen.
OH SHIT ik heb pijn in m,n buik![]()
He t0n, ook in dit topic?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef t0n het volgende:
[..]
teringmongool! ik lig op de grond van het lachen om jou man!
heb je gemist opde meeting!![]()
Meelullen? Ben je wel helemaal lekker ofzo? Uitlachen bedoel jequote:Op dinsdag 14 december 2004 16:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Of jij snapt niet dat iedereen gewoon lekker meelult.![]()
Waar en voor hoeveel heb je je ramen laten doen????? (en waarom heb je ze niet zwart laten maken?)quote:
Ik denk met pritt vastgeplakt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:44 schreef BazzoS het volgende:
Hoe heb je die uber13373 wieldoppen gemonteerd?
Donkere stikkers gekocht? Wat voor stickers? Welke winkel?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:36 schreef riceboy het volgende:
hij hoi ik heb me rame zelf gedaan gewoon donkere stikkers gekoch en same met me kamaraad hep ik die erop gemaakt.
lijkt me een goeie....quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef One_conundrum het volgende:na het commentaar van Metro kan op dit topic een slotje! een beter einde is der niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |