abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22934156
OK mense ik hep dus al een poosje deze mooie ibiza 1.4 en die bevalt me goet.
Lekker best trekkracht en erg leip mooi netuurlijk, maar ik wil het intrieur graag verandere en nog wat dinge meer.

mooi he

ik zat te denke aan sportvelgies, en ik wil kuipstoele en andere hoofdsteune en ook de motor word niet vergeten ik wil graag een open luchtfilter (K&N lijkt me wel een goeje) en een andere uitlaat netuurlijk.

iemand tips?

alvast bedankt.
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
pi_22934293
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:49 schreef 3rdStrike het volgende:
Dit is een grapje... niet?
nee is geen grap hoezo

ik zit te denke misschien zijn booskijkers ook wel mooi
wat zou dat gaan koste?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:56:01 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22934334
Ik denk trouwens dat hij zo veel mooier is dan met spoilers
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22934394
Nog even witte knippers erop en hij is helemaal af!
pi_22934458
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:58 schreef Impry het volgende:
Nog even witte knippers erop en hij is helemaal af!
tjek! Dat zou me auto wel goet staan.
nog meer?
pi_22934471
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:01 schreef riceboy het volgende:

[..]

tjek! Dat zou me auto wel goet staan.
nog meer?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:04:40 #7
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22934521

ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_22934580
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:04 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]

woa die is gaaaf zeg
wat voor velge zouden dan zijn?
  Moderator vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:08:51 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_22934602
Zou eerst een typcurses volgen.

En dan misschien andere lichtmetalen velgen, geen verchroomde, maar van die metaalkleurige. Verder niets aan je auto doen, is zo al mooi zat.
pi_22934619
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:07 schreef riceboy het volgende:

[..]

woa die is gaaaf zeg
wat voor velge zouden dan zijn?
OZ Gran Turismo...ff g00glen en je hebt ze...

Wat een vrijdagmiddag-topic...
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:10:30 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_22934644
ik zou er een zo groot mogelijk opzetstuk opzetten, op je uitlaat he. Daar maak je helemaal de blits mee tegenwoordig!

Kosten niet duur bij de halfords niet !

:|
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_22934648

deze zijn te vet zeg weet iemand wat dat merk is?
pi_22934691
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:10 schreef riceboy het volgende:
img]http://www.imoc.co.uk/users/upload/Rims.JPG[/img]
deze zijn te vet zeg weet iemand wat dat merk is?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:13:37 #14
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_22934728
Een maat van me heeft ook zo'n knakenbak, alles wat hij er aan uitgeeft is verspilt geld want alles gaat te barsten of is niet goed gemonteerd . Hij heeft een openluchtfilter = merk je niet. Een andere uitlaat = waardeloos. Maar zelf vind hij het de shit. Ik zou als ik jou was je geld bewaren voor iets dat wel de moeite is...
pi_22934836
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:13 schreef P-au-L het volgende:
Een maat van me heeft ook zo'n knakenbak, alles wat hij er aan uitgeeft is verspilt geld want alles gaat te barsten of is niet goed gemonteerd . Hij heeft een openluchtfilter = merk je niet. Een andere uitlaat = waardeloos. Maar zelf vind hij het de shit. Ik zou als ik jou was je geld bewaren voor iets dat wel de moeite is...
wat zou je me aanrade dan, want ik wil de auto wel wat sneller maken maar een gti is me te duur snappie. dus ik wil een mooie luchtfilter en een dikke uitlaat dat hep me kamaraad ook op zijn golf en die gaat best hard joh
pi_22935025
ja leuk joh.

Weet iemand welke verf ik moet hebbe om de remklauwen mee te verfen? die wil ik dan blauw ofzo doen dat lijkt me wel gaaf.

ik hep gekeke op www.autostyle.nl en ik kwam een leuk setje tegen voor als openluchtfilter weet iemand of het wat is?

SEAT
Ibiza 1.4-16V 9/99-
70 mm
DK VW16V (wat betekent dat?)
¤ 65*
pi_22935053
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:25 schreef riceboy het volgende:
Weet iemand welke verf ik moet hebbe om de remklauwen mee te verfen? die wil ik dan blauw ofzo doen dat lijkt me wel gaaf.
Staat mooi bij je rood/roze Ibiza
pi_22935120
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:25 schreef riceboy het volgende:
ja leuk joh.

ik hep gekeke op www.autostyle.nl en ik kwam een leuk setje tegen voor als openluchtfilter weet iemand of het wat is?

[afbeelding]
SEAT
Ibiza 1.4-16V 9/99-
70 mm
DK VW16V (wat betekent dat?)
¤ 65*
Waarschijnlijk zal de performance van je "auto" niet echt omhoog gaan, en voor tuningparts zou ik iets anders opzoeken dan www.autostyle.nl.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:32:12 #19
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22935179
Ah kom op mensen moet dat nou.

Ontopic:
Ik denk niet dat je veel aan een open luchtfilter gaat hebben.
Gebruik de zoekfunctie eens en kijk wat andere mensen van een luchtfilter vinden. Wil je wat leuks met je geld doen dan kun je beter een 1.6 of 1.8 kopen (bestaat de 1.6 eigenlijk? )

Kijk eens op de site van remus (www.remus.nl) voor een leuke uitlaat die niet teveel kabaal geeft.
En heb je al eens bekeken wat de maximale band is die onder je auto kan? Misschien kun je beter niet hier maar bij de seat club (ibiza club ???) eens vragen die weten dat vast.

Die hebben te vet gave bakke die hard boeke.
pi_22935345
Een beetje fatsoenlijk typen kan idd geen kwaad om serieuze reacties te krijgen.
ontopic: Die luchtfilter en uitlaat merk je echt weinig van aan performance, alleen het geluid is wel leuk (als je goed spul koopt, dus geen halfords shit). Mooie velgen zijn altijd goed voor de look natuurlijk. Koop idd geen chroom spul zoals hierboven al werd gezegd. De velgen die je hierboven hebt gepost zijn geloof ik van Oxygen. Remklauwverf krijg je bij Heutz, Agron of een verfspeciaalzaak. Het moet iig hittebestendige verf zijn (btw blauw staat dus niet bij een rode seat, maargoed).

Je zegt dat een gti je te duur is, maar je wil wel kuipstoelen, velgen, booskijkers, uitlaat en luchtfilter. Ik de maar een wilde gok: 300~400 + 1600 + 50 + 500 + 60 = dik 2500 euro en dan heb ik denk ik krap gerekend als je goed spul wil hebben. Denk dat je daarvoor wel leukere dingen kan kopen dan een 1.4 om mee te beginnen, niet?

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar er rijden al veel van dat soort auto's rond.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_22935431
Tjabo bedankt voor je antwoord ik heb ff gekeke maar die uitlate zijn nog wel duur zeg.
deze lijk me wel mooi maar wat moet zoiets nou koste dan eigelijk?

En ik denk dus ECHT wel dat me performanse daar van vooruit gaat en ja ook een lekkere brul natuurlijk.
pi_22935516
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Een beetje fatsoenlijk typen kan idd geen kwaad om serieuze reacties te krijgen.
ontopic: Die luchtfilter en uitlaat merk je echt weinig van aan performance, alleen het geluid is wel leuk (als je goed spul koopt, dus geen halfords shit). Mooie velgen zijn altijd goed voor de look natuurlijk. Koop idd geen chroom spul zoals hierboven al werd gezegd. De velgen die je hierboven hebt gepost zijn geloof ik van Oxygen. Remklauwverf krijg je bij Heutz, Agron of een verfspeciaalzaak. Het moet iig hittebestendige verf zijn (btw blauw staat dus niet bij een rode seat, maargoed).

Je zegt dat een gti je te duur is, maar je wil wel kuipstoelen, velgen, booskijkers, uitlaat en luchtfilter. Ik de maar een wilde gok: 300~400 + 1600 + 50 + 500 + 60 = dik 2500 euro en dan heb ik denk ik krap gerekend als je goed spul wil hebben. Denk dat je daarvoor wel leukere dingen kan kopen dan een 1.4 om mee te beginnen, niet?

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar er rijden al veel van dat soort auto's rond.
hoi Mr t-rex

eindelijk wat mensen die wat serieus antwoorde

men pa zegt dat veel gti's afgeragt zijn en deze auto heeft nog maar 75000 kilometers gemaakt dus nog best goed en hij zegt dat ik er dan weinig onderhoud aan hep maar ja het gaat niet echt snel genoeg voor me enzo snappie.

maar gaat dat 2500 euro koste, want dan koop ik toch bij de autostyle, mooie spullen en nie duur

weet jij ook wat goeje kuipstoele zijn?
pi_22935662
ja, voor een goeie gti moet je zoeken en weten waar je op moet letten natuurlijk. Geloof ons nou maar als we zeggen dat je van zo'n uitlaat bijna nix aan performance wint. En wat het ongeveer kost. De Remus einddemper van een vriend van me (90mm, BMW 320i E30) kostte dik 800 euro.

Mooie kuipstoelen moet je bij recaro of sparco ofzo zijn. Schrik niet van de prijzen. Je kan idd alles bij autostyle halen, maar dat is meestal goedkope troep als je het mij vraagt (als het het geen merkspul is). Het past allemaal niet lekker en gaat een stuk minder lang mee. Ook goedkope velgen zijn er natuurlijk, maar kijk niet vreemd op als je na een paar maanden de remstof niet meer eraf krijgt. Dure velgen hebben ook een goede laklaag enzo
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:56:25 #24
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_22935677
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:45 schreef riceboy het volgende:

En ik denk dus ECHT wel dat me performanse daar van vooruit gaat en ja ook een lekkere brul natuurlijk.
En ik weet dus ECHT dat de performance daar niet (misschien 1 pk) van vooruit gaat..
pi_22935835
800 euro voor een uitlaat vin ik wel wat veel.

dan zet ik dr wel een mooi opzetstuk op want met een ander luchtfilter krijg ik best ander geluid toch?

En ik vin zelf de autostyle best goed wat raad je dan aan misschien halfords ofzo die hebben ook best veel in de winkel staan altijd.
natuurlijk hep ik best wat gespaart en het mag wel wat kosten maar ja als ik zo jullie antwoorde zie dan ben ik wel lekker duur uit zeg.
wat zijn goeje velgen dan? ik neem dan geen grome velgen.
pi_22936068
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:17 schreef riceboy het volgende:

[..]

wat zou je me aanrade dan, want ik wil de auto wel wat sneller maken maar een gti is me te duur snappie. dus ik wil een mooie luchtfilter en een dikke uitlaat dat hep me kamaraad ook op zijn golf en die gaat best hard joh
in wat voor droomwereld leef jij? een open luchtfilter is leuk voor het geluid... verder niks.. en een uitlaat is pas zinnig als er een katvervanger en ander uitlaatspruitstuk op komen.. en dan gewoon de originele einddemper laten zitten want 300 euro voor een eind-pot van remus ofzo is weggegooid geld... verder het enige wat je aan het uiterlijk moet doen zijn lichtmetalen velgjes er onder en dan is het wel goed..

btw, snel is hij niet en wordt hij ook niet...
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:18:12 #27
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22936113
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:45 schreef riceboy het volgende:
Tjabo bedankt voor je antwoord ik heb ff gekeke maar die uitlate zijn nog wel duur zeg.
deze lijk me wel mooi maar wat moet zoiets nou koste dan eigelijk?
[afbeelding]

Je performance gaat er ECHT NIET op vooruit met alleen een eindpijp. Hij zal rond de 300 of 400 euro zijn. Geeft misschien een leuk geluidje en als jij dénkt dat je hard gaat:

Een hele uitlaat en inlaatlijn kan wel je performance opschroeven. Maar dat is net zo duur als een GTI en daar kun je tenminste wel iets mee beginnen.

Maar ik zou als ik jou was eerder 2500 euro uitgeven aan een taalcursus
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_22936281
ok ok ik snap het al die extra snelheid kan ik dan wel vegeten. jammer

maar wat kan ik dan wel doen om me auto wat mooier te maken dan?
die velge die moeten er komen hoor dit vin ik helemaal niks.
maar iemand een leuk idee misscien?

ik hep zelf dit:

+ booskijkers
+ kuipstoel
+ mooie witte wijzerplaten in me deshboard. (hoe maak ik dat zelf???????????)
+ velgen en dan de remklouwen allemaal mooi blauw of rood spuite.
+ misschien van die viper strepen erover dat staat soms wel mooi bij autos.

wat nog meer allemaal
pi_22936335
Ik geloof dat hij nu wel begrijpt dat hij niet de spelkampioen van Nederland is maar iedereen begrijpt 'm toch? Waarom meteen zo neerbuigend? Zijn we allemaal zo gefocussed op spelfoutjes?

Ontopic: Het is al een paar keer voorbij gekomen maar ik zou in jouw geval lekker doorsparen voor een betere basis. Als je helemaal weg bent van die seat dan kan je je zinnen zetten op een mooie Cupra. Je hebt ook nog niet zo lang je rijbewijs dus kan je van die tijd mooi gebruik maken om voldoende rij-ervaring op te doen want een kras of deuk in je mooie bak (riced 1.4 of snelle Cupra maakt niet uit) breekt je hart.

(Optisch) Tunen is gewoon erg duur!
Calm down, please!
pi_22936421
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:32 schreef Tjabbo het volgende:
Ah kom op mensen moet dat nou.

Ontopic:
Ik denk niet dat je veel aan een open luchtfilter gaat hebben.
Gebruik de zoekfunctie eens en kijk wat andere mensen van een luchtfilter vinden. Wil je wat leuks met je geld doen dan kun je beter een 1.6 of 1.8 kopen (bestaat de 1.6 eigenlijk? )

Kijk eens op de site van remus (www.remus.nl) voor een leuke uitlaat die niet teveel kabaal geeft.
En heb je al eens bekeken wat de maximale band is die onder je auto kan? Misschien kun je beter niet hier maar bij de seat club (ibiza club ???) eens vragen die weten dat vast.

Die hebben te vet gave bakke die hard boeke.
Een 1.6 bestaat, ik heb zelf een rode Ibiza 1.6 uit 1994.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:34:30 #31
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22936457
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:28 schreef Googolplexian het volgende:
Ik geloof dat hij nu wel begrijpt dat hij niet de spelkampioen van Nederland is maar iedereen begrijpt 'm toch? Waarom meteen zo neerbuigend? Zijn we allemaal zo gefocussed op spelfoutjes?
Mjah, maar het zou wel fijn zijn als je een beetje moeite doet om serieuze reakties te krijgen.
Hij verwacht moeite van ons voor het aankleden van zijn auto, mogen wij toch verwachten dat hij een beetje moeite doet om zijn teksten een beetje leesbaar te houden?
En al kun je niet schrijven/spellen, flikker desnoods eerst je posts door word heen... Dit is heel erg storend...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:42:20 #32
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22936631
Hij vraagt toch gewoon?

laat maar ook.
pi_22936747
topic opgeruimd....
heb je niets optopic te melden aub een eind optieven uit dit topic....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_22936890
bedankt thafreak voor het opruime

Googleplexian dank je voor je hulp ik zal me posts door word speltjek laten gaan als ik thuis ben hier hep ik geen word.

een cupra is erg vet tuurlijk maar ja de verzekering voor die auto wort wel erg duur hoor!
is zon cupra erg snel en heef die standaart veel opties?
pi_22936941
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:54 schreef riceboy het volgende:
bedankt thafreak voor het opruime

Googleplexian dank je voor je hulp ik zal me posts door word speltjek laten gaan als ik thuis ben hier hep ik geen word.

een cupra is erg vet tuurlijk maar ja de verzekering voor die auto wort wel erg duur hoor!
is zon cupra erg snel en heef die standaart veel opties?
cupra is snel ja... en heeft ook wel wat leuke opties ik zou zeggen zoek ff met google.. en tsjah verzekering is niet het enige.. verbruik is ook duur.. maar goed je moet prioriteiten stellen in deze wereld
Hopeloos benzine verslaafd
pi_22937013
verbruik?
wat gaat me dat koste dan zijn die er niet op diesel?
pi_22937116
website tipje >>>> www.teamibiza.nl
Ze hebben daar veel ervaring met ibiza-tuning, kom maar eens langs. Zelf ben ik er ook al een tijdje aktief op het forum.
Ook kan je op www.seat-online.nl erg veel informatie vinden.

Succes!
pi_22937162
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:04 schreef riceboy het volgende:
800 euro voor een uitlaat vin ik wel wat veel.
dan zet ik dr wel een mooi opzetstuk op
koop voor 50 cent een blikje heineken, zuip het leeg en frutsel het blikje op je uitlaat. eens gezien op een fiat panda. je steelt de show met zo'n opzetblikje!
pi_22937185
Er is veel te vinden wat net niet nieuw is, ik zal eens navragen waar dat te vinden is.

Ps... normaal irriteer ik me niet aan spelfouten, ik maak er zelf ook genoeg. Maar het weigeren woorden te eindigen is hoogst vervelend.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_22937514
Riceboy: vergeet niet dat performance-tuning veelal procentueel is:

Als voorbeeld: een einddemper van ¤ 400,- die (zogenaamd) 5% extra vermogen geeft levert jou dus hooguit 2-3 pk op. Dezelfde uitlaat geeft een Impreza misschien 10-15 pk.

Daar komt ook nog eens bij dat uitlaatsystemen zelden echt zin hebben als ze niet compleet en in combinatie met een inlaatsysteem zijn. Dus openluchtfilter + inlaatbuis + spruitstuk + voorpijp + katvervanger + tussenpijp + einddemper. Dan zit je al over de dagwaarde van je auto heen.

Als je ECHT NIET wilt wachten is mijn advies: koop onderdelen die je kan overschroeven op je volgende auto. Wel zo makkelijk dus als je van tevoren als weet wat je volgende auto gaat worden. Velgen, bijv., passen vaak maar lang niet altijd op andere modellen Ibiza. Zou zonde zijn als je je OZ Gran Turismo's met je 1.4 moet verkopen als je op een gegeven moment wilt overstappen van auto.
Calm down, please!
pi_22937724
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zou eerst een typcurses volgen.

En dan misschien andere lichtmetalen velgen, geen verchroomde, maar van die metaalkleurige. Verder niets aan je auto doen, is zo al mooi zat.

Ontopic: mooie velgen, en verlagen, dat is IMO genoeg

[ Bericht 9% gewijzigd door BazzoS op 29-10-2004 17:41:31 ]
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:48:40 #42
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_22938121
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:48 schreef riceboy het volgende:
iemand tips?
ja. koop een andere auto
quote:
alvast bedankt.
graag gedaan.
Heb je nog bloed onder je nagels?
pi_22938230
Mja, pas de kleppentiming aan, inspuiting, vertanding, lichter vliegwiel, spaghettispruitstuk etc
Dat soort dingen aanpassen is tunen.

Wat jij wil is meer optisch tunen.

Je zegt zelf dat je een vriend met een golf(met andere uitlaat) veel meer performance heeft,, vraag eens aan hem wat hij voor motor heeft, en wat hij verandert heeft.

Verder is natuurlijk alleen wat verlagen, een openluchtfilter en evt chip + uitlaat mooier als alles wat jij noemt, maar dat is heel persoonlijk

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2004 17:58:52 ]
pi_22938376
Kijk eens op Hbase.nl, daar kun je bijv al wat prijzen vinden van een uitlaat, luchtfilter etc.

Zo'n dubbele remus eindpijp kost ongeveer 250-275 euro (ex. btw denk ik). K&N sportluchtfilter kost je 68 euro, dat is dus wel een vervangingsfilter volgens mij, maar je niet zoveel aan hebt.

Ik zou dat geld lekker in je zak houden. En als je dan toch wat wilt uitgeven aan een 1.4 ibiza, kijk op marktplaats. Daar kun je echt wel voor een paar honderd euro wat leuke velgen kopen, uitlaat einddemper etc. Daar moet genoeg te vinden zijn.
pi_22938671
Je moet gewoon niks doen aan die seat. Het zijn geen wagens om nou echt mee optevallen. Stel je heb alles veranders wat je wou en hij ziet er sportief uit en ik kom jou tegen. Dan verwacht ik gewoon dat je snel bent. Als je dan wegtrekt en het gaat met een slakkegangetje dat ik je met 2 vingers in de neus bijhou dan word je alleen maar uitgelachen.
Je moet het zelf weten maar spaar gewoon ff verder voor een andere snellere wagen.
Je heb voorderest wel een leuke auto zeker om mee te beginnen maar doe er verder niks aan is mijn tip

Succes ermee!
pi_22939147
Wat weegt dat nou, zo'n Ibiza? Volgens mij trek ik dat er met mijn diesel nog uit.

Oh,.. en wat Revernej zegt natuurlijk
pi_22939171
plak er een cupra logo op dan ga je vast harder .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22939212
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 18:44 schreef Steve-O het volgende:
plak er een cupra logo op dan ga je vast harder .
en scheer je snor eraf, dat scheelt gewicht
pi_22939698
Ontopic!!!!
pi_22939861
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:59 schreef riceboy het volgende:
verbruik?
wat gaat me dat koste dan zijn die er niet op diesel?
Vergeet niet dat diesel alleen zinvol is als je meer dan 20.000 km per jaar rijd. IK dacht dat die Cupra 1:10 rijd dus dat gaat best!
pi_22940763
begin gewoon met een grilletje zonder logo en witte knippers. dan laat je hem 40 mm ofzo zakken door andere veren, en flikker je er 2de hands cupra velgen onder. denk dat je dan al qua looks een stukken prettigere auto hebt. verder kan je de stootstrips deurklinken en spiegels naar de spuiter brengen als je weet wat verder gespaard hebt.
2825cc Single Turbo Beast
pi_22940878
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.

Ik zou het geld wat je in je auto wilde steken gaan gebruiken voor cursus Nederlands, dit lijkt er niet op natuurlijk.

.
pi_22944273
Ok mense bedankt voor de reacties.

ik merk een beetje dat veel gasten hier gek zijn op snelheid net as ikzelf. mooi!
maar helaas helaas ik heb met men pap overlegd en de auto gaat niet weg maar ik mag hem wel wat verbouwen.

@googloplexian, die oz gran turismo velgen lijken die op de cupra velgen want ik vin de cupra velgen in het wit niet zo mooi

ik zit trouwens te denken een maat van me heb ze auto van voren verder verlaagt dan van achteren dat lijkt erg goed maar heeft dat ook zin?

p.s. ik heb bijna alle tekst door msword gelaten en de fouten zullen er bijna uitzijn, zo beter?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:47:27 #54
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22944874
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:22 schreef riceboy het volgende:
p.s. ik heb bijna alle tekst door msword gelaten en de fouten zullen er bijna uitzijn, zo beter?
Nee want word checkt woorden, zoals 'me', en rekent dat goed terwijl jij het in een foute context gebruikt (me auto, komop zeg je bent toch geen debiel)

Maar het leest al wat beter idd.
Ik denk dat jij je een beetje verkijkt op prijzen. Het is erg leuk om je auto te 'tunen', of iig aan te passen aan jou stijl/wensen en daar is niets mis mee.
Maar wil je er ook respect of waardering voor krijgen moet je het goed doen. En dat kost knaken.

Dus geen plakband over je lampen, niet je veren doorknippen maar een echte fatsoenlijke verlagingsset nemen (veren+dempers) van 400 euro of meer. Ook niet alleen een Sebring of Remus-troep demper maar een echte hele uitlaat en zorg dat het bij de hele setup hoort!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_22947438
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:22 schreef riceboy het volgende:
Ok mense bedankt voor de reacties.

ik merk een beetje dat veel gasten hier gek zijn op snelheid net as ikzelf. mooi!
maar helaas helaas ik heb met men pap overlegd en de auto gaat niet weg maar ik mag hem wel wat verbouwen.

@googloplexian, die oz gran turismo velgen lijken die op de cupra velgen want ik vin de cupra velgen in het wit niet zo mooi

ik zit trouwens te denken een maat van me heb ze auto van voren verder verlaagt dan van achteren dat lijkt erg goed maar heeft dat ook zin?

Doe dat nou niet zonde van je geld Spaar gewoon voor een sportieve auto en verander daar wat aan. Gewoon ff paar jaar sparen en dan heb je ook wat leuks.
Die ibiza krijg je niet sportief voor 1000 euro.
pi_22947604
leuke optie voor "weinig" geld: Lenzo VPD

heb ik zelf ook (ook donker). Wegen maar 6,5 kilo per stuk dus scheelt in verbruik t.o.v. OZ gran turismo.
Calm down, please!
pi_22948032
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:47 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nee want word checkt woorden, zoals 'me', en rekent dat goed terwijl jij het in een foute context gebruikt (me auto, komop zeg je bent toch geen debiel)

Maar het leest al wat beter idd.
Ik denk dat jij je een beetje verkijkt op prijzen. Het is erg leuk om je auto te 'tunen', of iig aan te passen aan jou stijl/wensen en daar is niets mis mee.
Maar wil je er ook respect of waardering voor krijgen moet je het goed doen. En dat kost knaken.

Dus geen plakband over je lampen, niet je veren doorknippen maar een echte fatsoenlijke verlagingsset nemen (veren+dempers) van 400 euro of meer. Ook niet alleen een Sebring of Remus-troep demper maar een echte hele uitlaat en zorg dat het bij de hele setup hoort!
ja maar iedereen gebruikt 'me', ook me vrienden, en op msn al helemaal hoewel ik het soms overdeven vin hoe ze soms TyPeN mja daar doe je niets an.

maar het is wel duur ja inderdaad zeg poeh.

Kan iemand me vertellen hoe ik zelf booskijkers maak misschien?
kan misschien wel met polyester plaatjes en dan met duckttape eerst een mal maken ofzo heeft iemand dat al eens gedaan?
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 01:15:45 #58
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22948141
'Me' gebruiken staat gewoon erg dom vind ik, alsof je je basisischool niet eens gehaald hebt.

Ja nu het ineens duur wordt schrik je wel terug, toch vreemd

Beetje eigen fantasie mag ook wel om booskijkers te maken, ik ga niet alles voorkauwen. Voor m'n Corsa is het ook simpel gelukt om ze zelf te buigen, alleen het nadeel bij de Seat is dat hij wat meer rond is en je wat preciezer te werk moet gaan en goed moet nadenken.
pi_22948170
ah ok, maar ik kan dus zeg maar wel eerst met ducktape wat booskjkers maken en dan in de goede kleur spuiten? dan staat best vet volgens mij.

en ik had het met mijn paps over een turbo hij zegt dat dat erg veel sneller gaat enzo wat kost een turbo voor mijn auto want dan ben ik in een keer klaar.
pi_22948305
mijn God! Hoe belangrijk kan het zijn om booskijkers op je auto te hebben?!

Turbosetje kost ongeveer 3000 - 5000 euri ... klaar ben je, idd

*Googolplexian was al van mening dat MSN en SMS het taalgebruik ernstig beïnvloeden
Calm down, please!
pi_22948307
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 01:07 schreef riceboy het volgende:

[..]

ja maar iedereen gebruikt 'me', ook me vrienden, en op msn al helemaal hoewel ik het soms overdeven vin hoe ze soms TyPeN mja daar doe je niets an.

maar het is wel duur ja inderdaad zeg poeh.

Kan iemand me vertellen hoe ik zelf booskijkers maak misschien?
kan misschien wel met polyester plaatjes en dan met duckttape eerst een mal maken ofzo heeft iemand dat al eens gedaan?
Tja...ik vin ut nog steeds nie zo prettig lezen hoor.....

Maar....zoals ik al had geschreven, kan je voor al je ibiza-tuning-vragen het beste even naar het forum van www.teamibiza.nl gaan. Als je daar eens even rond neust dan zal je er achter komen dat je b.v. voor je ibiza ook polo-classic materiaal kan gebruiken. O.a. een motorkapverlenging.
Ook is er (in ieder geval) 1 lid die zelf een handeltje heeft en korting geeft aan mede leden. Hij weet ook precies hoe de pasvorm van verschillende immitatie materialen zijn.
Kortom, daar zijn de kenners dus daar moet je zijn!

Succes!

Oh ja....DHZ report voor het fabriceren van;
Koplampspoilers >>>> http://www.ibizadesire.com/teamibiza/koplampspoilers.php

Sideskirts >>>> http://www.ibizadesire.com/teamibiza/zijlijsten.php

M3 spiegels >>>> http://www.ibizadesire.com/teamibiza/m3spiegels.php

Gaasgril >>>> http://teamibiza.futurized.nl/report/grill/grill.htm
pi_22949494
. Mén. Hallo. Zijn we nog een beetje wakker? Als je niet na 2-3 posts ziet dat dit een kloon is ben je wel heel erg naief. Spelling door MS-Word . Heerlijk. Kom op zeg. Je ziet toch meteen dat precies alle cliche-onderdelen voorbij komen? Hoe blind can you be. Veel succes met reply-en .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_22949742
praat gvd nederlands!! En nee een zielige 1.4 is niet te tunen!
pi_22950399
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 08:08 schreef Jaydeem het volgende:
praat gvd nederlands!! En nee een zielige 1.4 is niet te tunen!
Een 1.6 gelukkig wel
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 10:38:30 #65
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22950484
1.4 turbo ook
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 10:40:05 #66
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22950503
Je blok is niet geschikt voor een turbo en aangezien je je booskijkers van ducttape wil maken zou ik zeker geen turbo op je blok gaan proberen te schroeven
pi_22951119
TS mag van mij weer buiten gaan spelen.
pi_22952172
een 1.4 zal je niet veel vermogen extra uit kunnen persen. wel is het zo dat als je de combinatie luchtfilter (goed aangesloten dus waar ie koude lucht krijgt!) en een goede einddemper met evt een middendempervervanger aanschaft je best een paar pk erbij krijgt (zeg tussen de 5 en 7 pk)
echt veel is het niet maar alle beetjes helpen. evt zou je dan nog de boel kunnen chippen voor nog een paar extra pk's. dan heb je denk rond de 10 - 15 pk erbij. niet veel maar zo'n 1.4 weegt ook een stuk minder als een 1.6 en zal dus best vlot vooruit komen.
bovendien is de gasresponse een stuk beter als je bovenstaande uitvoert.
probeer niet al te veel optisch te tunen (hoogstens velgen + sideskirts ofzo) anders ben je weer zo'n sjonnie met veel spoilers en weinig pk's
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_22953083
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 11:36 schreef Henkmanz het volgende:
TS mag van mij weer buiten gaan spelen.
Dat make we zelf wel uit
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 10:40 schreef daNpy het volgende:
Je blok is niet geschikt voor een turbo en aangezien je je booskijkers van ducttape wil maken zou ik zeker geen turbo op je blok gaan proberen te schroeven
Nou die kamaraad van me die heb een golfie ook met turbo dus vandaar he. een g-lader ofzo dacht ik kan dat
want als die op MIJN blokkie past dan lijk me dat wel wat

en die booskijkers daar zie ik eerst maar vanaf. ik hep op www.teamibiza gekeken, goeje tip en daar stond toch een vet stoere ibiza, namelijk deze

Die spoiler

en ook de luchthapper is mooi zou die ook een turbo hebbe ?
ik wil ook zon raamstikker hebben waar kan ik die halen
pi_22953279
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:45 schreef riceboy het volgende:

[..]

Dat make we zelf wel uit
[..]

Nou die kamaraad van me die heb een golfie ook met turbo dus vandaar he. een g-lader ofzo dacht ik kan dat

en die booskijkers daar zie ik eerst maar vanaf. ik hep op www.teamibiza gekeken, goeje tip en daar stond toch een vet stoere ibiza, namelijk deze
[afbeelding]

Die spoiler

Die luchthapper hebben ze nagemaakt van een Celica GT-Four
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:41:48 #71
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22954003
Weet je wat je nog mist, een paar van die mooie strepen midden over de auto, en dobbelsteentjes aan de spiegel.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:52:14 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22954194
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:41 schreef Tjabbo het volgende:
Weet je wat je nog mist, een paar van die mooie strepen midden over de auto, en dobbelsteentjes aan de spiegel.
en een petje en als de TS hip wilt zijn moet hij een Von Dutch petje opzetten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_22954265
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en een petje en als de TS hip wilt zijn moet hij een Von Dutch petje opzetten
Nike man, Nike is ta bomb!
pi_22955308
ik neem aan dat die gast niet serieus is...... anders ben je best triest
pi_22955650
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:58 schreef Jaydeem het volgende:
ik neem aan dat die gast niet serieus is...... anders ben je best triest
je moest ze de kost geven die al zo rondrijden
Calm down, please!
pi_22955698
een atmosferische 1.4 liter motor tunen?
pi_22955710
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:45 schreef riceboy het volgende:

[..]

Dat make we zelf wel uit
[..]

[afbeelding]

Die spoiler

Een G-lader en turbo zijn 2 verschillende dingen..
pi_22955955
Iemand die bij em op school zat had ook zo'n verneukte Ibiza

Ricemanneke, je zit/zat toch niet toevalig in Heerenveen op school he?
pi_22956287
Als je nog een openlucht filter wilt hebben... dan kan ik je er wel aan helpen! Heb er nl. pas 1 van iemand op FOK! overgenomen maar het geluid bevalt mn vriendin niet... het is wel stoor

Het is een Green Open Lucht Filter voor de seat ibiza 1.4. Mail maar dimacho@gmail.com
pi_22956741
Weet je wat ook VET stoer is: van die opplakroosters waardoor het lijkt dat je van die luchthappers op je motorkap hebt bijvoorbeeld!
Geluk zit in grote dingen
pi_22957132
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:22 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

je moest ze de kost geven die al zo rondrijden
Ik vind het altijd wel schattig om te zien .

Die lieve jongetjes die hun zuurverdiende centjes in hun kutauto steken, da's toch geniaal eigenlijk.
pi_22957220
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef Ronald1903 het volgende:
Weet je wat ook VET stoer is: van die opplakroosters waardoor het lijkt dat je van die luchthappers op je motorkap hebt bijvoorbeeld!
En hoppa!! Weer 15 optische pk's er bij!

Maar zonder gekheid, waarom zou je een 1.4 niet optisch gaan tunen? Als je dat nou leuk vindt?
Ik ken iemand en die heeft zijn Ibiza ontzettend mooi (maar da's een kwestie van smaak) getuned, terwijl en een simpele 1.9 diesel in zit. Tja, of het financieel gezien een handige zet is, betwijfel ik. Maar tunen kan ook gewoon een hobbie zijn, zonder dat je daarbij alle sprintjes hoeft te winnen....
En je hoeft natuurlijk ook niet op alle stoplicht-sprintjes in te gaan.... Je kan je ook gewoon "volwassen" gedragen. En aan het taalgebruik van de TS te zien is hij een erg serieuze chauffeur die niet eens aan sprintjes zou willen doen!
pi_22957534
Ach hij zit nu nog ff in dromenland maar eind volgende week ziet hij in dat hij de auto beter zo kan laten als wat tie nu is.
Dat hoop ik dan maar voor h'm.
Oja TS je auto word er niet meer waard van als je er 1000 of 2000 euro aan gaat besteden daar letten garages niet op mocht je h'm een keer getuned gaan inruilen.
pi_22957742
Ik heb al gaas achter mijn grill van mijn Ibiza, weliswaar met logo Hij trekt veel harder

Nee effe zonder dollen, gaas zit er wel op, maar ik vind gaas nou eenmaal mooier dan de standaard zwarte grill wat er achterzat, oogt sportiever
pi_22957854
* nero355 krijgt aanval van dit Topic ......

Verder zou ik voorstellen om lekker NFS:U2 te gaan spelen is net zo triest als dit Topic
pi_22957991
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:01 schreef nero355 het volgende:
* StephanL krijgt aanval van dit Topic ......

Verder zou ik voorstellen om lekker NFS:U2 te gaan spelen is net zo triest als dit Topic
Dat heet low-budget styling
pi_22958156
Zeg, ik heb thuis nog een oude volvo 340 GLS staan, daar is denk ik toch nog wel wat aan te sleutelen, dacht zelf zo aan, dikke uitlaat eronder en op die 1.3 motor moet toch wel een vet koele turbo op kunnen lijkt me, het is een variomatic, dus gaan met die banaan

Maar om ff serieus te proberen te zijn, ik denk persoonlijk dat aan jouw auto weinig eer valt te halen en als je er een turbo op wil zetten, maar je pa wil geen nieuwe auto voor je kopen of samen kopen, geen idee hoe jullie dat doen, dan zou ik hem maar vertellen hoe duur zo'n turbo is en dan kan je misschien hem wel overhalen om een tunable auto te kopen.

Tevens het is misschien slimmer om eerst rij ervaring op te doen, voordat je aan een auto begint die veel te veel peekaa's voor jouw heeft en aangezien je van hard rijden houdt, is zo'n boom sterker dan je denkt
pi_22958707
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:14 schreef Ronald1903 het volgende:
ik hep zelf al echte luchthappers gekeken vandaag. tommykulkinski zij dat ik die kon krijgen van een celica maar dat is te duur. Nu heb ik bij de autostyle gekeke maar die zijn te duur 500 euro kom op zeg

Maar ik heb wel nu vette booskijkers of eigenlijk kappies betstelt bij de autostyle deze zijn het:

mooi he

Oh die turbo wat is het verschil met een g-lader dan kan ik misschien ook een andere moter erin doen (motorswop) van een golf g60 dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door riceboy op 30-10-2004 18:44:31 (foutje oepsssss) ]
pi_22958744

Riceboy, je bent gewledig... Jij bent net zo leuk als Eddy Wally.. je bent een comische act zonder dat je het in de gaten hebt
pi_22958796
Ik hep nog even gekeke naar luchthappers voor de grille van de ibiza zelf en die zijn lekker goedkoper dan voor die stomme jappenbakken.

dese:

kos maar 319 eurootje

maja dat is het nieuwe tiepe zou die ook op de mijne passen?
pi_22958901
oh ik heb met me paps vandaag ook deze gekoch bij de halfords. daar hebben ze vet veeeel joh!
ik heb de rooie gekocht ik zal snel een foto maken als me kamaraad zjin digitale toestel meebrengd.

pi_22958914
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:48 schreef riceboy het volgende:
Ik hep nog even gekeke naar luchthappers voor de grille van de ibiza zelf en die zijn lekker goedkoper dan voor die stomme jappenbakken.

dese: [afbeelding]

kos maar 319 eurootje

maja dat is het nieuwe tiepe zou die ook op de mijne passen?
Even serieus he, kijk nou eens goed naar jouw neus en die van het nieuwe type...

En typ ook even normaal, leest heel klote dat hep/tiepe/dese etc... Denk een beetje na, typ normaal en je zal serieus genomen worden.
pi_22959114

Goodluck??
pi_22959146
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:53 schreef riceboy het volgende:
oh ik heb met me paps vandaag ook deze gekoch bij de halfords. daar hebben ze vet veeeel joh!
Ok nu neem ik je niet serieus meer
pi_22959309
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:53 schreef Timen het volgende:

[..]

Even serieus he, kijk nou eens goed naar jouw neus en die van het nieuwe type...

En typ ook even normaal, leest heel klote dat hep/tiepe/dese etc... Denk een beetje na, typ normaal en je zal serieus genomen worden.
ja ma ik bedoelde ook alleen voor op de moterkap sorry.
maar zou dat wat zijn denk je en waar kan ik zo'n vette raamband kopen.
pi_22959316
Ik geloof er ook niets meer van... in het PTA Seat topic zeg je:
quote:
Ik hep een seat ibiza sinds een maand mijn rijbewijs het is een GTi en gaat lekker hard.
het is een rode en nog helemaal standaard maar ik heb me kameraad gevraagt of hij wil helpen die kan goed lassen en dan zetten we er een mooie dikke uitlaat onder net als hij bij zijn golf heb.
[autotopic] Seat

laterSz
pi_22959403
Het leuke van bumpers, spoilers en dat soort spul is dat je het ook allemaal nog moet laten spuiten in de juiste kleur van je eigen auto. Al eens nagedacht over de kosten daarvan?

Btw: Leer eens typen.
pi_22959406
ja dat klopt ja ik heb daar geloge mja ik dacht ik kom hier toch nooit weeer maar ik lees veel mee enzo en ik vin het een vet forum dus ik dag laat ik ook een tuningtopic openen.

en mensen die me niet gelove
lekker optieven uit me topic!
pi_22959430
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:19 schreef Ronald1903 het volgende:
Het leuke van bumpers, spoilers en dat soort spul is dat je het ook allemaal nog moet laten spuiten in de juiste kleur van je eigen auto. Al eens nagedacht over de kosten daarvan?

Btw: Leer eens typen.
oh ha hallo ja ik weet niet wat dat kosten moet maar mijn kamaraad die ken iemand die ze broer die is spuiter en dan kan het goedkoper misschien maar ik dacht ik kan het ook wel in de goede kleur bestellen toch?
pi_22959455
Oh mijn God.... Eddy Wally eat your hart out!

riceboy, doe eens gek, trek een cape aan, en ga zingen
pi_22959485
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:20 schreef riceboy het volgende:

[..]

oh ha hallo ja ik weet niet wat dat kosten moet maar mijn kamaraad die ken iemand die ze broer die is spuiter en dan kan het goedkoper misschien maar ik dacht ik kan het ook wel in de goede kleur bestellen toch?
Tuurlijk jongen
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:24:38 #102
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_22959515
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh mijn God.... Eddy Wally eat your hart out!

riceboy, doe eens gek, trek een cape aan, en ga zingen
ik zei net 'mijn'
pi_22959673
de staatsmijnen in limburg? Die zijn toch al dicht?
pi_22960236
Riceboy, get over it...

Je kan tunen wat je wil, maar met een 1.4 60pk motor zal je geen straatstenen uit de grond trekken... En als er iets lelijk is dan is het een auto vol met bumpers en bling bling die 15.8s over de 0-100 sprint doet. Spaar door, en koop een echte auto.

PS: Herexamen nederlands zou ook helpen. Maar, het zal wel aan je leeftijd liggen.
pi_22960674
jij vind Petjes toch ook 1337?
pi_22961522
TS is niet serieus. daar "begint" het tenminste op te lijken.

Ik "tief op" uit dit topic.
Calm down, please!
pi_22961737
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:47 schreef Googolplexian het volgende:
TS is niet serieus. daar "begint" het tenminste op te lijken.

Ik "tief op" uit dit topic.
Kom je daar nu pas achter

Bij het lezen van de eerste post was ik er al achter dat een of andere grapjas lollig meent te zijn. Of deze jongen moet echt verstandelijk gehandicapt zijn..............
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 21:25:43 #108
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_22962256
Stel, ja ik weet dat het moeilijk is maar STEL nou dat deze TS serieus is:

Als je een snelle auto wilt hebben moet je deze z.s.m. verkopen. Elke euro die je er insteekt is ten opzichte van grotere motorvarianten WEGGEGOOID geld. 1.4 turbo is best mogelijk mits je zelf ontzettend veel tijd, de juiste tools en technisch inzicht hebt. Zonder dat is het niet wat, wordt het niet wat en zal het ook nooit wat worden. Mocht het je lukken dan zullen andere ibiza's nog steeds sneller zijn omdat die iig uitgaan van de 1.ACHT liter turbo, daar is sowieso meer uit te halen.
Life is too short don't stress every day
pi_22962704
ik zou er een vleugel op zetten,... dat scheelt seconden van 0-100
pi_22963058
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:59 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Of deze jongen moet echt verstandelijk gehandicapt zijn..............
sommige jopies van een bepaalde leeftijd in bepaalde voitures denken er zo serieus over
pi_22966821
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:19 schreef riceboy het volgende:en mensen die me niet gelove
Zeker al naar bed nu?? :p

Maar als je die openlucht filter van me wilt overnemen... mail dan even, dimacho@gmail.com
pi_22968083
Sorry TS maar in mijn bui nu kan ik me echt niet meer inhouden hierover:

Hahahahahahahaha

Koop gewoon een echte auto om iets mee te doen.
pi_22969861
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 02:52 schreef ReVeRnEj het volgende:
Sorry TS maar in mijn bui nu kan ik me echt niet meer inhouden hierover:

Hahahahahahahaha

Koop gewoon een echte auto om iets mee te doen.
Een ibiza is een echte auto
  zondag 31 oktober 2004 @ 11:28:03 #114
41107 deriopramos
If you can't beat them,
pi_22971219

mwcartuning kitje, mocht dit serieus zijn
Noord , Zuid ,............. Oost, West, ASBEST !!!
pi_22971547
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:53 schreef riceboy het volgende:
ik heb de rooie gekocht ik zal snel een foto maken als me kamaraad zjin digitale toestel meebrengd.

[afbeelding]
ik geloof dat dit fake moet zijn
pi_22971586
Phat man Phat net
  zondag 31 oktober 2004 @ 12:12:05 #117
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22972024
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:19 schreef riceboy het volgende:
het begin van een imperium...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_22972320
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_22972925
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 09:37 schreef StephanL het volgende:

[..]

Een ibiza is een echte auto
lol @ avatar, droog en erg funny
pi_22973351
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 12:30 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[TK] Seat Ibiza 1.8i GLX 4deurs rood
Jip een mooie auto voor de TS.
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef Timen het volgende:

[..]

lol @ avatar, droog en erg funny
Thanks, heb ik al een tijdje
pi_22973853
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:19 schreef riceboy het volgende:
ja dat klopt ja ik heb daar geloge mja ik dacht ik kom hier toch nooit weeer maar ik lees veel mee enzo en ik vin het een vet forum dus ik dag laat ik ook een tuningtopic openen.

.

Slotje imo.
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:46:46 #122
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_22973971
wat sneu.
[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
pi_22974113
spoiler+skirts+scooby happer+booskijkers+vaillant demper= minstens 100 pk meer

ik krijg een starslet dejavu gevoel
http://www.cs.vu.nl/~jvwilge/starlet/
echter besefte de heren daar wat ze deden
en toen.....
pi_22974339
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:52 schreef VanDread het volgende:

wel goede inspiratiebron voor TS:

---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_22974359
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:52 schreef VanDread het volgende:

JAHAHAAHHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA GEWELDIG
pi_22974458
ken je klassiekers he
De Vaillant einddemper is de top
en toen.....
pi_22974586

Dit is een grap hoop ik.
pi_22974777
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 14:14 schreef ijsmeis het volgende:

Dit is een grap hoop ik.
Op wie doel jij? De TS op de starslet?
  zondag 31 oktober 2004 @ 14:22:48 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22974792
het hele leven is 1 grote grap
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 31 oktober 2004 @ 18:00:20 #130
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_22979381
http://www.laughatrice.com/

Lijkt mij wel een toepasselijke link in dit supertopic.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_22979605
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 14:22 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Op wie doel jij? De TS op de starslet?
De TS
pi_22979863
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 14:04 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh... my... GOD!! Moehahahaaa
Die uitlaat! Zo iemand moet een prijs winnen!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_22997210
Al nieuws van de TS?
  maandag 1 november 2004 @ 13:55:04 #134
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22997281
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 14:04 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Das de wagen van Sinterklaas zijn broertje
Inmiddels verkocht, maar ikheb dat uber vette filmpje nog wel ergens
pi_22997446
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:51 schreef Fwnk het volgende:
Al nieuws van de TS?
Hij moet denk ik nog even uitloggen en weer inloggen
pi_23001821
TS heeft inspiratie opgedaan en is nu bezig om een spoiler te maken van betonplex.
pi_23002126
riceboy, zo'n apparaat is onmisbaar voor jou:

Een figuurzaag
pi_23003601
Er zijn ook ppssscccht kitjes te koop!
lijkt het net alsof je een turbo hebt
en toen.....
pi_23003754
Ja, missxhien moet je er een M3 sticker opplakken, dat lijkt ook vééééeéé't
  maandag 1 november 2004 @ 20:32:53 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23005789
sowieso

en luchthapper stickers!
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23006154
Of van die bling bling draaiende wieldoppen.

kenners, geef mij ff de officiele naam van deze bagger.
pi_23007153
spinners, haha zag laatst een standaard ford escort (oude model) rijden, met bandjes van ong 155 breed, en als wieldoppen had hij spinners FOUTTTT!!! Er zaten wel 4 gekleurde mensen in, maar of dat er mee te maken heeft.....
pi_23008427
Mooie kloon.
  maandag 1 november 2004 @ 21:58:51 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23008574
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:16 schreef Jaydeem het volgende:
Er zaten wel 4 gekleurde mensen in
welke kleur ? Geel? rood?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 1 november 2004 @ 22:51:18 #145
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23010431
zo mensen na een lang wiekendje weg.nl te zijn geweest maar weer eens dit topic opgezocht.

ik hep met me paps erover gehad en ik ga niks aan de moter doen die late we zo. Als ik sneller wil ruil ik me ibiza wel in voor een mooie golf gti of astra gsi die zijn ook vet

Daarom ga ik hem alleen opties tunen, ik hep de coole koplampmaskers besteld bij de autstyle die ik al gepost hep en ik ga der een bodycit omheen doen ik heb met googel gezocht en zoeen moet et worre:

en weet nou iemand waar ik me een mooie raamband kan kope?
pi_23010563
Ga eens naar Rijswijk Ik zag vandaag dat daar een Autostyle winkel zit naast het station
  maandag 1 november 2004 @ 23:07:18 #147
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23010908
ik woon daar een vet end uit de buurt. ik bestel me spul via internet denk ik. toch bedankt
pi_23010938
hoezo, je bent 18, en je gedraagt je alsof je nog wel een heleboel onderwijs kunt gebruiken.. dus je hebt een OV-jaarkaart.... En het is op 50 meter van het station

Anders vraag ej ook_gek of ie iets voro je wil kopen.. die komt er met lijn 23 langs
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:36:17 #149
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_23016125
/edit

laat ook maar :/
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_23016571
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:44 schreef DeStedebouwer het volgende:
Of van die bling bling draaiende wieldoppen.

kenners, geef mij ff de officiele naam van deze bagger.
Spinning rimms
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:17:48 #151
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_23017024
Dub Dubs
pi_23045793
  donderdag 4 november 2004 @ 21:18:53 #153
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23083019
Is het treiteren gewoon gestopt, of nemen jullie een adempauze? Ik ben benieuwd hoe z'n Ibiza er nu uitziet, wil graag de nieuwste foto's zien. Of zou de nieuwe Halfords-bodykit er nog niet op zitten?
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
pi_23088441
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:18 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Is het treiteren gewoon gestopt, of nemen jullie een adempauze? Ik ben benieuwd hoe z'n Ibiza er nu uitziet, wil graag de nieuwste foto's zien. Of zou de nieuwe Halfords-bodykit er nog niet op zitten?
Kijk! Nog een kloon!

Oh nee, een blanke neger
  vrijdag 5 november 2004 @ 10:57:24 #155
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23093150
he mense wat zeikt iedereen nou over een kloon ech leuk is dat niet hoor!!!!!!

in ieder geval heb ik me mooie raamband besteld bij onse drukkerij in de buurt.
er komt "Ibiza Powerrr" op te staan ik heb hem in het rood besteld dezelde kleur als me auto.

ik hep ook gehoort dat de autostyle niet zo goede reputatie hep maar ik vin de spullen die ze daar hebben vet gaaf en nie duur. Nu moet ik nog een goed adresje hebbe voor het spuiten van me dakspoiler die ik bestelt heb. Weet iemand een goeje liefst niet zo duur als het kan

Ik woon in de buurt van hengelo dus als iemand daar wat weet

Hengelow de gekstuh!!!
  vrijdag 5 november 2004 @ 10:59:13 #156
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23093193
ik lees net van die spinning rims zijn die trouwen duur misschien?
  vrijdag 5 november 2004 @ 11:21:51 #157
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23093578
bedankt trouwens voor de link naar teamibiza.nl want daar staan te gekke doe-het-zelf dingen op zoals het make van je eigen racegaas

hier staat ' ie: http://teamibiza.futurized.nl/report/grill/grill.htm

nlpower heeft wel mooie grills te koop:

is dat wat of nie?
pi_23094036
of spinning rims duur zijn vraagt ie .
pi_23094129
Maar wel leuk dat je je nu meer op auto's richt kikkerlikker, die karpers werden ook saai he
  vrijdag 5 november 2004 @ 12:01:21 #160
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23094284
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 11:46 schreef Henkmanz het volgende:
of spinning rims duur zijn vraagt ie .
Dat is vragen naar de bekende weg, zoals dat zo mooi genoemd wordt....
pi_23094810
Nah die spinning-wieldoppen zijn nie duur hoor =)
pi_23095285
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 10:59 schreef riceboy het volgende:
ik lees net van die spinning rims zijn die trouwen duur misschien?
Die zijn stervens duur. Red je niet met 2000 Nog een nadeel is dat je er niet harder mee mag dan 120 km/h.

Maar van je beginreacties. Van een powerfilter en andere uitlaat ga je auto echt geen kilometer harder. Je krijg er een gering vermogen bij. Als er 2 pk bij komt mag je denk ik al erg blij zijn. Wil je meer vermogen dan zou ik een benzinedrukverhoger erop laten zetten.
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
  vrijdag 5 november 2004 @ 13:45:13 #163
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23096386
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Kijk! Nog een kloon!

Oh nee, een blanke neger

Ach, jij, ga toch lekker buiten spelen
pi_23096649
Trouwens ik weet niet wat voor steek je heb maar volgens mij 4*100. In deze maat heb ik nog een set 15" velgen leggen die er eerst bij mij hebben onder gezeten. Die kan je krijgen voor 200. Is nog geen tiende van die prijs van die spinners
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_23096710
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:57 schreef Veilside_red het volgende:
Trouwens ik weet niet wat voor steek je heb maar volgens mij 4*100. In deze maat heb ik nog een set 15" velgen leggen die er eerst bij mij hebben onder gezeten. Die kan je krijgen voor 200. Is nog geen tiende van die prijs van die spinners
ach ik heb hem al een openluchtfilter aangeboden, maar daar gaat ie ook niet op in, bewijst de grote grap weer!
pi_23099849
Nou is het wel leuk geweest kloon.
Ik vind het eerder irritant dan leuk eigenlijk.
pi_23100833
oeh een 1.4 tunen
pi_23103920
Hij is echt gek geworden!
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:49:11 #169
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23104343
Dude, laat wat foto's zien van wat je tot nu toe hebt gedaan, of is dit echt een grap? Je "koopt" van alles, maar je laat niks zien...
pi_23119147
Hij heeft zoveel gekocht dat ie geen digicam meer kan betalen!
  zaterdag 6 november 2004 @ 16:06:29 #171
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23121778
Mijn god, ik heb ik weken niet zo gelachen
Ben zelfs mijn kater van gisteravond er even door vergeten.
Geweldige grap TS! (hoop ik voor je).
!
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_23400853
hij durft denk ik nie meer !!!!!!!!
  maandag 22 november 2004 @ 21:45:57 #173
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23502263
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:57 schreef Joefje het volgende:
hij durft denk ik nie meer !!!!!!!!
Het is dus duidelijk, een hele slechte grap....
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:55:43 #174
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23515058
Hehehe,

jullie denken ma dat ik et nie meen, mja ik hep pas een mooie sebring uitlaatje gescored, en die zit nu onder me auto.

hij hang echt vet laag, ma nu schuurd hij over de grond as ik een drempel pak

En het geluit is echt om je op af te sjorre
pi_23515265
pi_23515349
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hehehe,

jullie denken ma dat ik et nie meen, mja ik hep pas een mooie sebring uitlaatje gescored, en die zit nu onder me auto.

Wow zo'n uitlaat wil ik ook
pi_23515435
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:04 schreef VinnyTheDuke het volgende:

[..]

Wow zo'n uitlaat wil ik ook
Ik wil graag de groeten doen aan Tjabbo

doe dat maar als je wilt
pi_23515644
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik wil graag de groeten doen aan Tjabbo

doe dat maar als je wilt
Heb ik gedaan, hij wou ze niet hebben dus je krijgt ze terug
pi_23515668
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef VinnyTheDuke het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, hij wou ze niet hebben dus je krijgt ze terug
je LIEGT, ik kijk nu naar de webcam van TJabbo en zie geen "kale homo"
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:17:16 #180
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_23516140
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

je LIEGT, ik kijk nu naar de webcam van TJabbo en zie geen "kale homo"
Oh jee, hebben we hier ook al kale homo's op de kamer zitten ????
pi_23518239
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:

[..]

Oh jee, hebben we hier ook al kale homo's op de kamer zitten ????
jij bent kaal...
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:27:56 #183
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23526431
quote:
Hehehe,

FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_23526621
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef WhiteAssNigga het volgende:

[..]

FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoef geen foto's van zijn gesjorr hoor
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:09:01 #185
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_23527695
Als ie vet laag hangt, moet je hem
1 schoonmaken
2 fatsoenlijk monteren
pi_23527714
of je bandenspanning controleren
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:11:12 #187
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_23527765
En die blok beton uit je kofferbak halen.
Verlagen doe je niet zo
pi_23527989
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef daNpy het volgende:
Verlagen doe je niet zo
pi_23528076
of je laat je moeder eerst uitstappen voordat je over een drempel rijd
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:23:56 #190
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23530385
quote:
\o/.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23547966
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef daNpy het volgende:
Verlagen doe je niet zo
Hey! het is wel een afstammeling van de kever he! Stoeprand verplicht
  woensdag 24 november 2004 @ 21:31:23 #192
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23551774
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik hoef geen foto's van zijn gesjorr hoor
pi_23552998
Kanker hé.. laat die kerel toch, hij heeft tenminste een hobby..
pi_23554167
quote:
Hehehe,

ik pak liever drempeltjes met 110 km/u dan te klinken als een bromvliegje
pi_23554213
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:13 schreef JAY-T het volgende:
optiefen, met je kanker
pi_23554476
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

optiefen, met je kanker
inderdaad
pi_23561387
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:13 schreef JAY-T het volgende:
Oprotten met je kanker. Je hebt geen idee waar je over praat. Jij wel dan? Ja.
  donderdag 25 november 2004 @ 15:31:11 #198
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_23567203
quote:
Op woensdag 24 november 2004 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hey! het is wel een afstammeling van de kever he! Stoeprand verplicht
Bij de kever ligt de motor al achterin.

En met een enorm waterhoofd compenseer je dat gewicht mooi bij de voorwielen.
pi_23568417
quote:
Op donderdag 25 november 2004 11:17 schreef Ronald1903 het volgende:

[..]

Oprotten met je kanker. Je hebt geen idee waar je over praat. Jij wel dan? Ja.
Heel toevallig heb ik ook een idee waar ik over praat ja.. wat kun je tegenwoordig nog wel zeggen dan zonder dat je er iemand mee beledigd?

Maar iig.. je zult wel begrijpen wat ik bedoel met dat bericht..

Tis gewoon kansloos zoals vele personen hier die jongen zitten af te zeiken..
Hij vind het leuk om die auto zo te maken, laat hem dan ook lekker..
  donderdag 25 november 2004 @ 16:49:14 #200
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_23569111
ben t wel een beetje eens met JAY-T.... hoe triest t ook mag zijn, hij vind et leuk, laat em dan....
En ik denk dat 95% van wie zit te zeiken zelf nog op zon opoefiets rijdt :|

en iedereen die zeikt over het tunen van een 1.4, wat maakt t uit, wat heb je aan vermogen en snelheid hier in NL? he-le-maal NIKS!
tja alleen als je regelmatig bonnetjes wil van onze plisievrinden.
Anyway je kan nog wel je auto 'mooi' maken ook al heeft ie maar 60 PK, en ja mooi is een mening en dat is voor iedereen verschillend.

Geef die kerel een break, ook al is dit nep of whatever....
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_23583357
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
inderdaad
*agrees*

@ 2NutZ
Ieder forum heeft een bepaald niveau, en dat niveau hier ligt duidelijk niet op dat van riceboy.
Om heel eerlijk te zijn, snap dus ook niet wat hij hier zoekt, zijn er geen leuke ibiza fora waar ze hem lekker willen helpen? en wss nog beter ook.
Moeten de mensen op dit forum hem dan lekker ze gang laten gaan.... waarom zouden ze?
Velen zijn actieve leden op dit forum en mogen dus best zeggen wat ze vinden dunkt me.

En als je vind dat ik zeik en op een opoefiets rijd, klopt
Echter rijd ik in auto's met 4x zoveel vermogen als et autootje van de TS als bijbaantje en heb ik gewoon geen auto nodig want er staat er altijd wel 1 voor de deur om te pakken

60pk vind ik zelfs voor nederland wel wat weinigjes hor

Het valt me trouwens op dat mensen hem wel spullen aanbieden enzo
maar dat de ts daar niet op gereageerd heeft....
en toen.....
pi_23590560
Ik rij lekker in opel corsa 1.2 uit 85

CORSA POWER !!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_23726989
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

ik pak liever drempeltjes met 110 km/u dan te klinken als een bromvliegje

Sinds wanneer haalt een bx 110?
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 23:23:30 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23727017
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:22 schreef slashme het volgende:

[..]

Sinds wanneer haalt een bx 110?

Yo
pi_23727312
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Yo

hoi
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:00:33 #206
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_23732217
mijn bx haalt 196km/u
alleen jammer dat ie momenteel (weer) stilstaat vanwege pech
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23754794
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:00 schreef Metro2005 het volgende:
mijn bx haalt 196km/u
alleen jammer dat ie momenteel (weer) stilstaat vanwege pech

typisch
  maandag 13 december 2004 @ 11:26:52 #209
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23938495
Zo ik hep nu eindelijk fotos gemaakt met me kamaraad!

ik heb al de ramen laten verdonkeren en een mooie antenne. felgen hep ik geen geld voor dus ik hep me mooie bling bling velgies gekocht het staat echt vet! kijk zelf maar!
ik heb al een tijdje me sebering uitlaatje, hij zit nog wel wat laag bij de grond maar echt er komt mooi geluit uit!

hier me mooie raambant, de R van power die is rood die moet ik nog even zwart of blauw maken maar het staat al best vet man!

me ramen en mooie stikker!

me wieldoppies, lijkt echt vet zeker als de auto rijd dan lijken het net echte felgen.

en ik hep ook een mooie andere antenne, voor een hele mooie ontvangst van me radio, ik hep een mooie poineer radio

ik hep vette stoelhoezen gekoch bij de autostyle winkel en het staat best mooi en ik hep ook neo verligting in de auto maar dat moet ik nog wel wat wegwerken maar snachs staat dat supercool

hier me poineer radio met de neon en me JBL basbox met versterker die hep ik tweedehans gekocht maar echt mooi geluid joh de buren kunne goed meegeniete!

ik hep nu eers niks meer in bestelling want het gelt is op misschien wil ik nog andere felgen en daarna ga ik met me pappe kijken voor een andere luchtfilter want die konde we niet krijge hier in de buurt mja het gelt is toch op dusssss.

wat vinde jullie ervan

[ Bericht 99% gewijzigd door riceboy op 13-12-2004 12:03:34 ]
  maandag 13 december 2004 @ 12:17:44 #210
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_23938889
stoelhoezen zijn imo een beetje jammer, maar verder ziet-ie er redelijk netjes uit... Ik ben niet zo'n fan van raamstickers, die mag er wat mij betreft af....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_23939288
Ik neem terug wat ik gezecht heb

die wieldoppen zijn dus echt FOUT he..
en die stickers, neon, stoelhoezen ook allemaal FOUT en enorm LELIJK

pi_23939540
Gheh, bekend dashboard. Zo zag die in m'n caddy er ook uit (In de polo/caddy/inca/arosa/en blijkbaar dus ook de ibiza zit het zelfde dash )
pi_23939597
Je doet ons Seat rijders niet bepaald eer aan met zo'n gruwelijk gedrocht. Misschien dat het er op de bodem van het Ijsselmeer wel leuk uitziet maar op de weg zeker niet.
pi_23939667
Mega vette bling bling wagen man! In deze riceboy-bak kan je genoeg kipjes oppikken.

Je moet nu wel gaan sparen voor een spoiler, anders hoor je er alsnog niet bij.

Doet ie ook 0-100km/uur in 25seconden? Vet man!
  maandag 13 december 2004 @ 13:05:36 #215
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23939751
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:17 schreef Xtreem het volgende:
stoelhoezen zijn imo een beetje jammer, maar verder ziet-ie er redelijk netjes uit... Ik ben niet zo'n fan van raamstickers, die mag er wat mij betreft af....
hey extreme bedankt voor je kompliment ik ben dr zelf ook bes blij mee.
een spoiler komt eerst niet die had ik willen bestellen mja die was echt vet duur dus dat gaat niet door.
pi_23939785
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:57 schreef Kentaro het volgende:
Je doet ons Seat rijders niet bepaald eer aan met zo'n gruwelijk gedrocht. Misschien dat het er op de bodem van het Ijsselmeer wel leuk uitziet maar op de weg zeker niet.
GEWELDIG
  maandag 13 december 2004 @ 13:07:55 #217
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23939839
Je hebt wel minimaal 20pk extra door die raamband en wieldoppen of niet.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_23939850
Die velgen zeggen alles
pi_23939889
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:05 schreef riceboy het volgende:

[..]

een spoiler komt eerst niet die had ik willen bestellen mja die was echt vet duur dus dat gaat niet door.
Een Opel Manta niet wat voor jou ?
  maandag 13 december 2004 @ 13:13:30 #221
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_23939909
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:05 schreef riceboy het volgende:

[..]

no probs...
spoiler zou ik ook maar niet doen... staat meestal niet zo mooi...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_23939973
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:12 schreef VinnyTheDuke het volgende:
Een Opel Manta niet wat voor jou ?
Ik zou een taalcursus voor de TS aanraden
  maandag 13 december 2004 @ 13:24:53 #223
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_23940126
OMFG je kan me wegdragen!!

ik ga kapot
pi_23940463

p.s. waar heb jij die Pioneer radio gekocht? Ik had dezelfde en die is toevallig gestolen
  maandag 13 december 2004 @ 13:44:40 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23940521
oh shit gek ik ga kapot hier wat een graf debiel zeg
Als je blieft zeg me niet dat je serieus genomen wilt worden.

Zelfs een helmjostie kan dit niet eens verzinnen.

OH SHIT ik heb pijn in m,n buik
  maandag 13 december 2004 @ 13:46:54 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23940577
quote:
Op maandag 13 december 2004 11:26 schreef riceboy het volgende:
wat vinde jullie ervan
Het enige dat ik vind is dat je beter je geld aan een cursus nederlands kunt uitgeven...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_23940635
Die yoichie neamd juilie alemal in de maelling, geweeldich
  maandag 13 december 2004 @ 13:55:31 #228
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_23940763
Egt super gedaan
JBL is egt zwaar fet
En je wieldoppeh zijn egt wel strak !!!
pi_23940916
OMFG!!!! Ik ga KAPOT!!!!
pi_23941012
Ik fint je spinners echt stoer .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23941120
Ziet er keurig afgewerkt uit. Hier heb je zeker wel veel tijd ingestoken!
Ga je nu ook naar meetings?
pi_23941127
quote:
maandag 13 december 2004
me wieldoppies, lijkt echt vet zeker als de auto rijd dan lijken het net echte felgen.
OMG die tekst zie ik nu pas
  maandag 13 december 2004 @ 14:18:27 #233
108556 Meeh
Triumph Speed Four
pi_23941312
doe eens niet

[ Bericht 94% gewijzigd door ThaFreak op 13-12-2004 15:14:54 (sommige dingen zijn niet grappig meer) ]
pi_23941544
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zou een taalcursus voor de TS aanraden
Neuh, hij kan beter Opel Manta gaan rijden, in die scene is goed taalgebruik ook taboe.
Renault Clio 1.5 dCi
pi_23941611
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:27 schreef jeucken het volgende:

[..]

Neuh, hij kan beter Opel Manta gaan rijden, in die scene is goed taalgebruik ook taboe.
pi_23942492
erg mooi gedaan allemaal. Ik zou nog proberen om de pot op je uitlaat dubbelloops te maken . helemaal af dan!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  maandag 13 december 2004 @ 15:20:33 #237
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23942656
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:55 schreef Fugie het volgende:
Egt super gedaan
JBL is egt zwaar fet
En je wieldoppeh zijn egt wel strak !!!
hey ja het klinkt ook egt te vet man! echt strak cool geluid!

En nie fukken met me wieldoppen die zijn echt gaaf als je ze in aktie ziet!
En voor die losers die me niet geloofd hebbe nou kun je zien dat dit me eigen tunig projektje is.

slasme bedant voor je kompeliment ik ben nog niet op meetings geweest maar dat wil ik nog wel gaan doen hebbe jullie ook meetings want dan kom ik ook een keer!
pi_23942802
hahahaha...meetings. Ik kom echt niet meer bij! Riceboy je bent echt een lache vent!
Ge wit het ooit nooit nie.
pi_23942863
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:20 schreef riceboy het volgende:

[..]

En voor die losers die me niet geloofd hebbe nou kun je zien dat dit me eigen tunig projektje is.

slasme bedant voor je kompeliment ik ben nog niet op meetings geweest maar dat wil ik nog wel gaan doen hebbe jullie ook meetings want dan kom ik ook een keer!
Ja vet gaaf man, wij willen die dikke bak van je weleens bekijken.
VET ZEG, ECHT VET !!!!!!!
  maandag 13 december 2004 @ 15:30:09 #240
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23942875
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:05 schreef D-Devil het volgende:
Ik fint je spinners echt stoer .
hey haha ja ik zie je reactsie nu pas maar haha het zijn geen spinners hoor gewoon mooie bling bling felgendoppe!
pi_23942881
Je hebt al een paar keer met je uitlaat aan de grond gezeten zie ik, neem de drempels eens wat rustiger
  maandag 13 december 2004 @ 15:34:08 #242
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23942973
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef BazzoS het volgende:
Je hebt al een paar keer met je uitlaat aan de grond gezeten zie ik, neem de drempels eens wat rustiger
Hey ja BassoZ klopt ik wil me kamaraad nog vrage of hij een stukje uit de bumer kan vrezen want dan kan hij wat omhoog hij schuurt soms ook als ik zachies rij.
pi_23943014
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef riceboy het volgende:

[..]

hey haha ja ik zie je reactsie nu pas maar haha het zijn geen spinners hoor gewoon mooie bling bling felgendoppe!
Hang je trouwens ook nog een keer zo'n klein bh'tje aan de binnenspiegel, of een vossestaart is ook wel erg VET.
pi_23943102
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:

[..]

Hang je trouwens ook nog een keer zo'n klein bh'tje aan de binnenspiegel, of een vossestaart is ook wel erg VET.
Dude!

Dobbelstenen zijn pas de shit!
  maandag 13 december 2004 @ 15:39:08 #245
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_23943118
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:

[..]

zech kan je niet normaal doen ofzow blijf dan weg ofzow
dat gelt voor iedereen trouwens het is nu niet leuk meer iedereen die vroeg om fotows en nu zijn er fotows en weinig leuke reaktsies.
pi_23943228
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef riceboy het volgende:

[..]

dat gelt voor iedereen trouwens het is nu niet leuk meer iedereen die vroeg om fotows en nu zijn er fotows en weinig leuke reaktsies.
Dat zie je verkeerd riceboy, iedereen is juist heel erg enthousiast over die enorme vette bak van je.
Het is dat wij dat allemaal niet kunnen betalen, anders had iedereen denk ik wil in zo'n vette ibiza willen rijden, maar ja je kunt niet alles hebben he ?
Maar ik zou zeggen ga zo door kerel, het begint er nu echt op te lijken.
pi_23943416
quote:

[..]
Volgens mij hebben wij voorlopig geen meetings meer na het laatste 'succes'.
Maar er zal vast nog wel een kermis in de buurt zijn binnenkort. Wij staan dan altijd bij de draaimolen.
  maandag 13 december 2004 @ 15:51:22 #248
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_23943431
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef riceboy het volgende:

[..]

sorry hoor, maar vind je gek?!

je bent gewoon fouter dan fout bezig, nog fouter dan stereotype "getjoende" auto's. Als je zo met auto accesoires aan de gang gaat dan WEET je dat er zulke reacties op gaan komen. Klaar uit.

En dan heb ik het nog niet eens over je nederlandse taalkunde, want daar kun je mischien weinig aan doen en daar laat ik me dan ook niet over uit.

no offence.. maar je vraagt er gewoon om.
pi_23943499
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef Hugster het volgende:

[..]

sorry hoor, maar vind je gek?!

je bent gewoon fouter dan fout bezig, nog fouter dan stereotype "getjoende" auto's. Als je zo met auto accesoires aan de gang gaat dan WEET je dat er zulke reacties op gaan komen. Klaar uit.
Wat jij fout vind wil niet zeggen dat dat algemeen als fout wordt gezien.
  maandag 13 december 2004 @ 15:55:59 #250
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_23943550
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef slashme het volgende:

[..]

Het is wel algemeen bekend wat fout en niet fout is hoor.
pi_23943917
Waar heb je die Pioneer radio nou gekocht?
  maandag 13 december 2004 @ 16:19:09 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23944096
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef slashme het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk
Dat is alleen maar wanneer ik het zeg.

Bij deze. Zelfs de jostiband zou dit niet als standaartvervoermiddel willen hebben.
  maandag 13 december 2004 @ 16:21:03 #253
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_23944158
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waar heb je die Pioneer radio nou gekocht?
van die bazaar
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

pi_23944513
quote:

[..]
Bij deze. Zelfs de jostiband zou dit niet als standaartvervoermiddel willen hebben.
Standaard bedoel je? Misschien groepskorting voor die taalcursus.
pi_23944639
Riceboy is een kloon dit kan gewoon niet waar zijn hoe erg!
pi_23944709
Laat die jongen lekker, als hij dat nou leuk vind
Overigens vind ik wel, dat NIEMAND voor een ander kan bepalen wat fout is.

maandag 13 december 2004 @ 16:47:40 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23944752
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:38 schreef slashme het volgende:

[..]

Nee dit was een spoor taal fouten op post.
Om te kijken welke mierenneuker echt goed is
pi_23944869
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:38 schreef slashme het volgende:

[..]

pi_23944906
quote:

[..]

Je hebt helemaal gelijk

LOL

@Ricerboy, blijf maar doorgaan met het tjoenen van je auto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23955031
Dat zie je verkeerd riceboy, iedereen is juist heel erg enthousiast over die enorme vette bak van je.
Het is dat wij dat allemaal niet kunnen betalen, anders had iedereen denk ik wil in zo'n vette ibiza willen rijden, maar ja je kunt niet alles hebben he ?
Maar ik zou zeggen ga zo door kerel, het begint er nu echt op te lijken.

Toppie hoor !!!!!! Maar ik blijf lekker bij mun nie getunede (of hoe je da ook schrijft) corsa uit '85
pi_23956460
Vette bak joh. Ik weet bijna wel zeker dat je makkelijk meekomt met een Ibiza Cupra.
Stikstof in je banden is ook vet kwel. Als ik jou was zal ik eerst een machtig mooie pook halen met lampjes derin. Ze moeten natuurlijk wel matchen bij je neon he.

Keep up the good work
pi_23956515
He Riceboy jij rottige lutser, waarom rij je dat vrak niet het kanaal in en koop je een echte Ibiza

en dat is helemaal standaard, daar kan zelfs jij niks meer aan verkloten
pi_23956636
quote:

Beetje dislectisch of niet?

@Bovenganger
Je verloochent wel je eigen afkomst nu he!
pi_23957416
Wat een prachtbak!

* O M F G : ' )
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 14 december 2004 @ 01:12:11 #265
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_23958519
Dat jullie allemaal nog steeds serieus reageren op zo'n duffe kloon zeg
Age of fruity enlightenment!
pi_23964471
hahahahahahaha, ik heb echt al lang niet meer zo gelachen. OMFG wat een grafbak
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 01:12 schreef FlowDesign het volgende:
het boeite me erg weinig of het echt is of niet. Het zal wel niet, maar ik vind het toch wel erg lachen
pi_23969006
quote:
Of jij snapt niet dat iedereen gewoon lekker meelult.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_23969398
Ik weet nog wel iets anders, ontzettend leuks om met je auto te doen:

Met je WA verzekeringetje valt er niet veel geld uit te slepen, koop daarom maar weer een fiets en denk tijdens al je fietsritjes maar 'ns goed na hoe je je volgende 'tjoening project' wèl fatsoenlijk gaat aanpakken! Wat een eersteklas raspauper zeg...
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_23984718
quote:
Uit de kloonscan komt nog steeds niet dat het een kloon is... Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat het een echte user is...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_23984808
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:44 schreef MutZ het volgende:

[..]

Uit de kloonscan komt nog steeds niet dat het een kloon is... Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat het een echte user is...
Dat is eng....
I am the Alpha and the Omega
  woensdag 15 december 2004 @ 10:51:57 #271
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_23984859
Echt een vette auto. Die trekhaak maakt hem helemaal af.
pi_23985319
Wow we zijn nog aan de gang
Deeeee shiiiit die pics! Brilliant! ^_^
Maaruh waarom geen spinners? Die zijn ook kewl joh Deze zijn veel te open, of je mot er van die echt dikke dichte velgen onder gooien (kom op mensen hoe heten die ... prachtige... dingen )
Deze dingen zijn ook de shit een echte turbo die je zelf erop kan zetten
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)43862&category=33741
Geven je NOG meer boost!

Sorry heb ik wel vaker last van....
en toen.....
  woensdag 15 december 2004 @ 11:23:15 #273
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_23985474
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef VanDread het volgende:
Wow we zijn nog aan de gang
Deeeee shiiiit die pics! Brilliant! ^_^
Maaruh waarom geen spinners? Die zijn ook kewl joh Deze zijn veel te open, of je mot er van die echt dikke dichte velgen onder gooien (kom op mensen hoe heten die ... prachtige... dingen )
Deze dingen zijn ook de shit een echte turbo die je zelf erop kan zetten
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)43862&category=33741
Geven je NOG meer boost!

Sorry heb ik wel vaker last van....
wtf is dat voor ding?
pi_23985602
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:44 schreef MutZ het volgende:

[..]

Misschien een update voor de kloonscan
  woensdag 15 december 2004 @ 12:56:00 #275
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23987583
Dramatisch, ik zag de eerste zin en dacht, mooi foto's, maar dat gevoel maakte gauw plaats voor een groot verdriet. Dat je je auto zo mooi kunt vinden, triest.

Ff lachen:

Keep up the ... work!!
pi_23987964
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
wtf is dat voor ding?
Een "ik doe niets anders dan herrie maken en geef geen vermogen meer nepturbo"
en toen.....
pi_23988082
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:44 schreef ook_gek het volgende:
oh shit gek ik ga kapot hier wat een graf debiel zeg
Als je blieft zeg me niet dat je serieus genomen wilt worden.

Zelfs een helmjostie kan dit niet eens verzinnen.

OH SHIT ik heb pijn in m,n buik
teringmongool! ik lig op de grond van het lachen om jou man!

heb je gemist opde meeting!
  woensdag 15 december 2004 @ 13:27:48 #278
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_23988295
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef t0n het volgende:

[..]

teringmongool! ik lig op de grond van het lachen om jou man!

heb je gemist opde meeting!
He t0n, ook in dit topic?

Zo leer je nog eens wat van andermans tjoeningprojekte of niet?
pi_23988306
nou echt, denk dat ik maar deze stijl ga doen!!
pi_23994259
euh.

Kloon anyone?
pi_24008758
Echte Joekie Joekie Tuning
Ex Twingo Driver, rijd nu met VW Transporter T5 :-)
Bekijk mijn auto op www.jeroenpekkeriet.nl
pi_24037463
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:33:54 #283
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24041714
kansloos...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:33:12 #284
27988 phuck
Chasing rabbits
pi_24043116
Eerlijke mening, zonder gein:
Terug bouwen naar origineel, een paar knappe lichtmetalenvelgen eronder of gewoon nette stalen velgen, iets verlagen en klaar.

Ik zou hier voor geen goud in willen rijden,
maar je vroeg wat wij er van vonden, dus geven wij daar onze meningen over.

Gewoon je eigen smaak aanhouden
Feed your head
pi_24044201
-dubbel-

[ Bericht 94% gewijzigd door HTSpower op 17-12-2004 20:25:00 ]
pi_24044208
-ach niet zo boeiend-

[ Bericht 100% gewijzigd door HTSpower op 17-12-2004 20:25:21 ]
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:24:57 #287
100116 Twingo_Driver
** Vroomshoop **
pi_24044443
Als je het mooi wil doen kan je beter even doorsparen en wat moois kopen eerlijk gezegd.

Mijn advies
Ex Twingo Driver, rijd nu met VW Transporter T5 :-)
Bekijk mijn auto op www.jeroenpekkeriet.nl
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:35:59 #288
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24044723
OK, ik kom hier niet meer, is niet goed voor m'n hart.
Zelden zo'n sip hok gezien.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:00:26 #289
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_24047965
die wieldoppen. dat meen je toch niet!!!!

ik kom niet meer bij
pi_24052873
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:04 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Of jij snapt niet dat iedereen gewoon lekker meelult.
Meelullen? Ben je wel helemaal lekker ofzo? Uitlachen bedoel je
Age of fruity enlightenment!
pi_24056399
quote:
Op maandag 13 december 2004 11:26 schreef riceboy het volgende:
ik heb al de ramen laten verdonkeren
Waar en voor hoeveel heb je je ramen laten doen????? (en waarom heb je ze niet zwart laten maken?)
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_24060026
hij hoi ik heb me rame zelf gedaan gewoon donkere stikkers gekoch en same met me kamaraad hep ik die erop gemaakt.
ik heb foor deze kleur gekoze omdat dat echt vet cool staat bij een rooje ibiza

als je meer tips wil dan moet je het maar late weten hoor!geen probleem.
pi_24060165
Hoe heb je die uber13373 wieldoppen gemonteerd?
pi_24061372
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:44 schreef BazzoS het volgende:
Hoe heb je die uber13373 wieldoppen gemonteerd?
Ik denk met pritt vastgeplakt.
pi_24062357
het is niet mijn favoriete wagen hehe, maar ach, als riceboy er blij mee is dan vind ik het prima
pi_24062635
Heeft die echt 100 kleuren rood of komt dat door de flits?

zaterdag 18 december 2004 @ 19:00:50 #297
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_24063187
OMFG ik zie die plaatjes net voor het eerst
je kan me echt wegdragen nu

maar helaas:

zaterdag 18 december 2004 @ 19:13:40 #298
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24063455
na het commentaar van Metro kan op dit topic een slotje! een beter einde is der niet
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24166842
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:36 schreef riceboy het volgende:
hij hoi ik heb me rame zelf gedaan gewoon donkere stikkers gekoch en same met me kamaraad hep ik die erop gemaakt.
Donkere stikkers gekocht? Wat voor stickers? Welke winkel?
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_24170085
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef One_conundrum het volgende:
na het commentaar van Metro kan op dit topic een slotje! een beter einde is der niet
lijkt me een goeie....
pi_24170431
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')