quote:Chippie er in en je hebt een serieus snelle auto.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:26 schreef Rekkie het volgende:En dan in de 1.9 TDi Sport uitvoering met 130 PK
Ik heb er net ff een proefritje mee gemaakt.... nou ik loop nu nog met me mond open
ExTaxi
quote:Tja maar het zal een leasebak worden.....
Op vrijdag 28 maart 2003 18:17 schreef ExTaxi het volgende:[..]
Chippie er in en je hebt een serieus snelle auto.
155-165 pk.ExTaxi
Over 2 weken staat ie klaar voor ons!
quote:Dat nieuwe model?
Op zaterdag 29 maart 2003 18:54 schreef pebbje het volgende:
We hebben net (na een jaar plezierig in een Leon te hebben gereden) de volgende auto gekocht:
Merk : SEAT
Brandstof : Benzine
Model : Ibiza
Bouwjaar : 2002
Uitvoering : 1.4 16V 74KW (sport)
Kilometerstand : 11100
Kleur : Zwart
Hij is redelijk aangekleed:
Cruise control
ABS
Airbags voor en zij
Radio-cd speler
8 speakersOver 2 weken staat ie klaar voor ons!
quote:van leon naar ibiza ?? ik zou het eerder anders om doen denk ik ( ik rij nu in een ibiza 2001) of valt het kwa binnenruimte wel mee??
Op zaterdag 29 maart 2003 20:15 schreef pebbje het volgende:
Yups
quote:De Leon was onze lease-auto. Aangezien ik per 1 april een nieuwe baan heb, zonder lease-auto, moest ik 'm weer inleveren. Het enige waar we qua ruimte op inleveren is de kofferbak en de achterbank.
Op zaterdag 29 maart 2003 23:00 schreef marz01 het volgende:[..]
van leon naar ibiza ?? ik zou het eerder anders om doen denk ik ( ik rij nu in een ibiza 2001) of valt het kwa binnenruimte wel mee??
Als lease-auto was de Leon nog wel betaalbaar, maar als 'eigen' auto heeft 'ie nauwelijks toegevoegde waarde op de Ibiza, afgezien van de beenruimte achterin. Maar ja, daar zitten we zelf toch nooit...
quote:Dus jij ziet ook niet het verschil tussen een polo en een golf ?
Op zaterdag 29 maart 2003 23:04 schreef AirwiN het volgende:[..]
De Leon was onze lease-auto. Aangezien ik per 1 april een nieuwe baan heb, zonder lease-auto, moest ik 'm weer inleveren. Het enige waar we qua ruimte op inleveren is de kofferbak en de achterbank.
Als lease-auto was de Leon nog wel betaalbaar, maar als 'eigen' auto heeft 'ie nauwelijks toegevoegde waarde op de Ibiza, afgezien van de beenruimte achterin. Maar ja, daar zitten we zelf toch nooit...
quote:Nope! Maar dat zijn ook geen Seats.
Op zondag 30 maart 2003 10:49 schreef fetcher het volgende:
Dus jij ziet ook niet het verschil tussen een polo en een golf ?
quote:Ik heb een Leon, en op de achterkant van mijn gordels staat van wel
Op zondag 30 maart 2003 11:47 schreef AirwiN het volgende:[..]
Nope! Maar dat zijn ook geen Seats.
quote:Ik ben afgelopen september van Ibiza 1998 naar Ibiza nw.model 1.4 sport 75 kw gegaan, maar ik vindt de binneruimte al kleiner geworden, laat staan als je van Leon naar Ibiza zou gaan!
Op zaterdag 29 maart 2003 23:00 schreef marz01 het volgende:[..]
van leon naar ibiza ?? ik zou het eerder anders om doen denk ik ( ik rij nu in een ibiza 2001) of valt het kwa binnenruimte wel mee??
quote:Lekker belangrijk als je alleen voorin zit, zoals die ene poster schreef.
Op maandag 31 maart 2003 21:57 schreef Essebes het volgende:Ik ben afgelopen september van Ibiza 1998 naar Ibiza nw.model 1.4 sport 75 kw gegaan, maar ik vindt de binneruimte al kleiner geworden, laat staan als je van Leon naar Ibiza zou gaan!
Nogmaals, om zoveel meer te betalen voor ruimte die niet of nauwelijks wordt gebruikt vind ik zonde. Bovendien, in die Leon reed ik (beroepsmatig) 50000 kilometer per jaar. Als ik in de Ibiza daar 1/10 van rijd, dan is dat al veel. De eisen aan comfort zijn dus ook 'iets' veranderd.
Anyhoe, nog één weekje en dan kunnen we de sleutels in ontvangst nemen... wiehoe!
Ik vind het echt jammer dat ze niet ruimer/groter/hoger zijn, want ik vind het echt leuke autotjes
quote:LoL ben jij dan zo groot???
Op woensdag 2 april 2003 23:46 schreef Darknezz het volgende:
Ik heb gisteren gekeken of ik in een cordoba paste...
Maar echt niet dus, veels te klein helaas
Ik heb/had een beetje rond gekeken op internet en ik vind het leuke modellen en ze zijn niet te deur... ik dacht laat ik dan maar eens kijken of ik wel in pas voordat ik er een ga kopen....
De stoel gaat ten eerste niet ver genoeg naar achter...
En ten tweede is het dak voor mij veel te laag....![]()
Ik vind het echt jammer dat ze niet ruimer/groter/hoger zijn, want ik vind het echt leuke autotjes
met navigatie systeem
Daar zit echt alles op tegenwoordig !!
Mooie diepezwarte metallic lak & mooie velgjes erbij
quote:ja is mooi, (wel mooi grote velgen er onder zetten dan hè)
Op donderdag 3 april 2003 22:21 schreef realbase het volgende:
Ik mag nieuwe leasebak uitzoeken
Kga voor de Seat Leon 1.6 16V Signomet navigatie systeem
Daar zit echt alles op tegenwoordig !!Mooie diepezwarte metallic lak & mooie velgjes erbij
quote:2.05M Vrij groot ja
Op donderdag 3 april 2003 12:38 schreef Rekkie het volgende:[..]
LoL ben jij dan zo groot???
quote:dat is de bedoeling jah !!
Op donderdag 3 april 2003 22:27 schreef Rekkie het volgende:[..]
ja is mooi, (wel mooi grote velgen er onder zetten dan hè)
quote:Hoeft geen probleem te zijn hoor... Gewoon de dealerversie doen. OK, is wel iets duurder, maar voor mij is er een getunede Ibiza TDi besteld. alle 3 de leasemaatschappijen (ING,Arma en LageLanden) gingen in hun offerte akkoord met die tuning
Op vrijdag 28 maart 2003 19:00 schreef Rekkie het volgende:[..]
Tja maar het zal een leasebak worden.....
en ik ben nu 90pk TDI gewend....dus ik vind dit al een vooruitgang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |