Wow zo'n uitlaat wil ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hehehe,
jullie denken ma dat ik et nie meen, mja ik hep pas een mooie sebring uitlaatje gescored, en die zit nu onder me auto.
hij hang echt vet laag, ma nu schuurd hij over de grond as ik een drempel pak
En het geluit is echt om je op af te sjorre![]()
Ik wil graag de groeten doen aan Tjabboquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:04 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Wow zo'n uitlaat wil ik ook
Heb ik gedaan, hij wou ze niet hebben dus je krijgt ze terugquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil graag de groeten doen aan Tjabbo![]()
doe dat maar als je wilt
je LIEGT, ik kijk nu naar de webcam van TJabbo en zie geen "kale homo"quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, hij wou ze niet hebben dus je krijgt ze terug![]()
Oh jee, hebben we hier ook al kale homo's op de kamer zitten ????quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je LIEGT, ik kijk nu naar de webcam van TJabbo en zie geen "kale homo"
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Oh jee, hebben we hier ook al kale homo's op de kamer zitten ????![]()
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hehehe,
jullie denken ma dat ik et nie meen, mja ik hep pas een mooie sebring uitlaatje gescored, en die zit nu onder me auto.
ik hoef geen foto's van zijn gesjorr hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef daNpy het volgende:
En die blok beton uit je kofferbak halen.
Verlagen doe je niet zo
\o/.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hey! het is wel een afstammeling van de kever he! Stoeprand verplichtquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef daNpy het volgende:
En die blok beton uit je kofferbak halen.
Verlagen doe je niet zo
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoef geen foto's van zijn gesjorr hoor![]()
ik pak liever drempeltjes met 110 km/u dan te klinken als een bromvliegjequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef riceboy het volgende:
Hehehe,
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:13 schreef JAY-T het volgende:
Kanker hé.. laat die kerel toch, hij heeft tenminste een hobby..
inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2004 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]optiefen, met je kanker
![]()
Oprotten met je kanker. Je hebt geen idee waar je over praat. Jij wel dan? Ja.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:13 schreef JAY-T het volgende:
Kanker hé.. laat die kerel toch, hij heeft tenminste een hobby..
Bij de kever ligt de motor al achterin.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey! het is wel een afstammeling van de kever he! Stoeprand verplicht
Heel toevallig heb ik ook een idee waar ik over praat ja.. wat kun je tegenwoordig nog wel zeggen dan zonder dat je er iemand mee beledigd?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:17 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
Oprotten met je kanker. Je hebt geen idee waar je over praat. Jij wel dan? Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |