Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef slashme het volgende:
[..]
Wat jij fout vind wil niet zeggen dat dat algemeen als fout wordt gezien.
van die bazaarquote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waar heb je die Pioneer radio nou gekocht?![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is alleen maar wanneer ik het zeg.
Standaard bedoel je? Misschien groepskorting voor die taalcursus.quote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij deze. Zelfs de jostiband zou dit niet als standaartvervoermiddel willen hebben.
Nee dit was een spoor taal fouten op post.quote:Op maandag 13 december 2004 16:38 schreef slashme het volgende:
[..]
Standaard bedoel je? Misschien groepskorting voor die taalcursus.
quote:Op maandag 13 december 2004 16:38 schreef slashme het volgende:
[..]
Standaard bedoel je? Misschien groepskorting voor die taalcursus.
LOLquote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Dat is alleen maar wanneer ik het zeg.
Bij deze. Zelfs de jostiband zou dit niet als standaartvervoermiddel willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje dislectisch of niet?quote:Op maandag 13 december 2004 15:20 schreef riceboy het volgende:
hey ja het klinkt ook egt te vet man! echt strak cool geluid!
En nie fukken met me wieldoppen die zijn echt gaaf als je ze in aktie ziet!
En voor die losers die me niet geloofd hebbe nou kun je zien dat dit me eigen tunig projektje is.![]()
slasme bedant voor je kompeliment ik ben nog niet op meetings geweest maar dat wil ik nog wel gaan doen hebbe jullie ook meetings want dan kom ik ook een keer!
het boeite me erg weinig of het echt is of niet. Het zal wel niet, maar ik vind het toch wel erg lachenquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:12 schreef FlowDesign het volgende:
Dat jullie allemaal nog steeds serieus reageren op zo'n duffe kloon zeg
Of jij snapt niet dat iedereen gewoon lekker meelult.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:12 schreef FlowDesign het volgende:
Uit de kloonscan komt nog steeds niet dat het een kloon is... Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat het een echte user is...quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:12 schreef FlowDesign het volgende:
Dat is eng....quote:Op woensdag 15 december 2004 10:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uit de kloonscan komt nog steeds niet dat het een kloon is... Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat het een echte user is...
wtf is dat voor ding?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef VanDread het volgende:
Wow we zijn nog aan de gang![]()
Deeeee shiiiit die pics! Brilliant! ^_^
Maaruh waarom geen spinners? Die zijn ook kewl johDeze zijn veel te open, of je mot er van die echt dikke dichte velgen onder gooien (kom op mensen hoe heten die ... prachtige... dingen
)
Deze dingen zijn ook de shiteen echte turbo die je zelf erop kan zetten
![]()
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)43862&category=33741
Geven je NOG meer boost!
Sorry heb ik wel vaker last van....![]()
Misschien een update voor de kloonscanquote:Op woensdag 15 december 2004 10:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uit de kloonscan komt nog steeds niet dat het een kloon is... Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat het een echte user is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |