Zo ik hep nu eindelijk fotos gemaakt met me kamaraad!
ik heb al de ramen laten verdonkeren en een mooie antenne. felgen hep ik geen geld voor dus ik hep me mooie bling bling velgies gekocht het staat echt vet! kijk zelf maar!
ik heb al een tijdje me sebering uitlaatje, hij zit nog wel wat laag bij de grond maar echt er komt mooi geluit uit!
hier me mooie raambant, de R van power die is rood die moet ik nog even zwart of blauw maken maar het staat al best vet man!
![]()
me ramen en mooie stikker!
![]()
me wieldoppies, lijkt echt vet zeker als de auto rijd dan lijken het net echte felgen.
![]()
en ik hep ook een mooie andere antenne, voor een hele mooie ontvangst van me radio, ik hep een mooie poineer radio
![]()
![]()
ik hep vette stoelhoezen gekoch bij de autostyle winkel en het staat best mooi en ik hep ook neo verligting in de auto maar dat moet ik nog wel wat wegwerken maar snachs staat dat supercool
![]()
hier me poineer radio met de neon
![]()
en me JBL basbox met versterker die hep ik tweedehans gekocht maar echt mooi geluid joh de buren kunne goed meegeniete!
![]()
![]()
ik hep nu eers niks meer in bestelling want het gelt is op misschien wil ik nog andere felgen en daarna ga ik met me pappe kijken voor een andere luchtfilter want die konde we niet krijge hier in de buurt mja het gelt is toch op dusssss.
wat vinde jullie ervan
[ Bericht 99% gewijzigd door riceboy op 13-12-2004 12:03:34 ]
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(