Het enige dat ik vind is dat je beter je geld aan een cursus nederlands kunt uitgeven...quote:
OMG die tekst zie ik nu pasquote:maandag 13 december 2004
me wieldoppies, lijkt echt vet zeker als de auto rijd dan lijken het net echte felgen.
Neuh, hij kan beter Opel Manta gaan rijden, in die scene is goed taalgebruik ook taboe.quote:Op maandag 13 december 2004 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zou een taalcursus voor de TS aanraden
quote:Op maandag 13 december 2004 14:27 schreef jeucken het volgende:
[..]
Neuh, hij kan beter Opel Manta gaan rijden, in die scene is goed taalgebruik ook taboe.
hey ja het klinkt ook egt te vet man! echt strak cool geluid!quote:Op maandag 13 december 2004 13:55 schreef Fugie het volgende:
Egt super gedaan![]()
JBL is egt zwaar fet![]()
En je wieldoppeh zijn egt wel strak !!!
Ja vet gaaf man, wij willen die dikke bak van je weleens bekijken.quote:Op maandag 13 december 2004 15:20 schreef riceboy het volgende:
[..]
hey ja het klinkt ook egt te vet man! echt strak cool geluid!
En nie fukken met me wieldoppen die zijn echt gaaf als je ze in aktie ziet!
En voor die losers die me niet geloofd hebbe nou kun je zien dat dit me eigen tunig projektje is.![]()
slasme bedant voor je kompeliment ik ben nog niet op meetings geweest maar dat wil ik nog wel gaan doen hebbe jullie ook meetings want dan kom ik ook een keer!
hey haha ja ik zie je reactsie nu pas maar haha het zijn geen spinners hoor gewoon mooie bling bling felgendoppe!quote:
Hey ja BassoZ klopt ik wil me kamaraad nog vrage of hij een stukje uit de bumer kan vrezen want dan kan hij wat omhoog hij schuurt soms ook als ik zachies rij.quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef BazzoS het volgende:
Je hebt al een paar keer met je uitlaat aan de grond gezeten zie ik, neem de drempels eens wat rustiger
Hang je trouwens ook nog een keer zo'n klein bh'tje aan de binnenspiegel, of een vossestaart is ook wel erg VET.quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef riceboy het volgende:
[..]
hey haha ja ik zie je reactsie nu pas maar haha het zijn geen spinners hoor gewoon mooie bling bling felgendoppe!
Dude!quote:Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Hang je trouwens ook nog een keer zo'n klein bh'tje aan de binnenspiegel, of een vossestaart is ook wel erg VET.
![]()
zech kan je niet normaal doen ofzow blijf dan weg ofzowquote:Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Hang je trouwens ook nog een keer zo'n klein bh'tje aan de binnenspiegel, of een vossestaart is ook wel erg VET.
![]()
Dat zie je verkeerd riceboy, iedereen is juist heel erg enthousiast over die enorme vette bak van je.quote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef riceboy het volgende:
[..]
zech kan je niet normaal doen ofzow blijf dan weg ofzow![]()
dat gelt voor iedereen trouwens het is nu niet leuk meer iedereen die vroeg om fotows en nu zijn er fotows en weinig leuke reaktsies.
Volgens mij hebben wij voorlopig geen meetings meer na het laatste 'succes'.quote:Op maandag 13 december 2004 15:20 schreef riceboy het volgende:
[..]
slasme bedant voor je kompeliment ik ben nog niet op meetings geweest maar dat wil ik nog wel gaan doen hebbe jullie ook meetings want dan kom ik ook een keer!
sorry hoor, maar vind je gek?!quote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef riceboy het volgende:
[..]
zech kan je niet normaal doen ofzow blijf dan weg ofzow![]()
dat gelt voor iedereen trouwens het is nu niet leuk meer iedereen die vroeg om fotows en nu zijn er fotows en weinig leuke reaktsies.
Wat jij fout vind wil niet zeggen dat dat algemeen als fout wordt gezien.quote:Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
sorry hoor, maar vind je gek?!
je bent gewoon fouter dan fout bezig, nog fouter dan stereotype "getjoende" auto's. Als je zo met auto accesoires aan de gang gaat dan WEET je dat er zulke reacties op gaan komen. Klaar uit.
Het is wel algemeen bekend wat fout en niet fout is hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef slashme het volgende:
[..]
Wat jij fout vind wil niet zeggen dat dat algemeen als fout wordt gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |