Goal?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:39 schreef kLowJow het volgende:
JAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hij kan net zoals de Tokkies vet beroemd worden met de goede managerquote:Leuk boektje voor op de plee
De verzamelde reactie's van Gneis op het net in boekvorm.
lulde G-Worm op Oct 15, 04 | 9:48 am | IP: 217.170.45.14
Hij heeft geluk:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:41 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/47162#1640113
Hij wil interviewer voor Fok worden
quote:Er is niet echt een opleiding vereist;
Een Moslimhater met een zwak voor Tolkien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
5.
Gaan we slechte vragen stellen of gaan we er iets aan doen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:43 schreef Sidekick het volgende:
Blijven we nu steken op 456?
Ga je nu Meki achterna?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een Moslimhater met een zwak voor Tolkien.
Argggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh, zit nu aan de Grolsch, ook lekker maar dit is beter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:41 schreef Parabola het volgende:
DoG is in da house
Biertje?
[afbeelding]
Waar hij is, kan ik nooit komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga je nu Meki achterna?
Hee Schoonheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:44 schreef Tuana het volgende:
knip knip
![]()
Prima. Wat doe jij aan de Grolsch als je maandag tentamen hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Argggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh, zit nu aan de Grolsch, ook lekker maar dit is beter.
Hoe is het?
Waarom komt er dan een tumor op af? Blijf bij je leest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:49 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een Aids-titel.
LOLquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom komt er dan een tumor op af? Blijf bij je leest.
Om even mijn angsten te overwinnen, plus puur bijgeloof. Ik heb op mijn HBO altijd mijn Wiskunde tentamens gehaald als ik genoeg gezopen had, als ik netjes nuchter bleef kwam ik meestal uit in de 1,1 tot 2,4quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:48 schreef Parabola het volgende:
[..]
Prima. Wat doe jij aan de Grolsch als je maandag tentamen hebt
Ga maar gauw doen dan. Wij vermaken ons een stuk beter zelfs zonder jou welquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moet 600 (nog 500) pagina's bestuderen voor maandag.
Tumoren krijg je niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:55 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ga maar gauw doen dan. Wij vermaken ons een stuk beter zelfs zonder jou wel
Godzijdank hoef ik er niet zoveel aan te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moet 600 (nog 500) pagina's bestuderen voor maandag.
Lesbische dochters zijn okay. Ik heb liever datquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
zeker lesbische dochters.
totdat je een opgevoerde ( waterstof gevoede ) strap-on vindt ben ik bang.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Lesbische dochters zijn okay. Ik heb liever datbaby-bola
over 16 jaar met een tsjikkie thuiskomt dan met zo'n puberende nozem op zijn opgevoerde waterstof-scooter
Heb me ex het zien doen, en ja, ik werd er zeer opgewonden vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
Vinden jullie het ook zo ontzettend geil als twee bitsjes met elkaar zoenen in de kroeg?
Niet van die tuinbroektypes maar gewone exemplaren.
Wat de Fok! is er mis met tuinbroek-bitsjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
Vinden jullie het ook zo ontzettend geil als twee bitsjes met elkaar zoenen in de kroeg?
Niet van die tuinbroektypes maar gewone exemplaren.
Dat ze maar beter niets anders aan kunnen trekken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Wat de Fok! is er mis met tuinbroek-bitsjes
Niet zo erotiserende bitsjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Wat de Fok! is er mis met tuinbroek-bitsjes
Dat werd tijd.quote:Balkenende hoopt deze maand 'weer mee te draaien'
DEN HAAG - Premier Balkenende hoopt "eind deze maand weer mee te draaien''. Dat zei hij vrijdag bij het verlaten van het ziekenhuis in zijn woonplaats Capelle aan den IJssel. Na een operatie aan zijn rechtervoet moet de minister-president revalideren.
Balkenende heeft gedurende zijn verblijf in het ziekenhuis de politiek "op afstand gevolgd'' via radio, televisie en ANP-berichten. Hij vindt dat vice-premier Zalm hem goed heeft vervangen. Naar verwachting zal Balkenende op 29 oktober aanwezig zijn, als in Rome de Europese Grondwet wordt ondertekend. De minister-president kwam onder luid applaus op krukken uit het ziekenhuis naar buiten, waar veel pers zich stond te verdringen.
Balkenende zei over het conflict met de vakbeweging, dat "de aanblik van een verdeeld Nederland niet goed is.'' Volgens hem is nu van belang om ondanks de meningsverschillen "samen naar oplossingen te zoeken.'' Hij wees erop dat de coalitie door ideeën rond "spaarvut'' en vervroegd pensioen voor mensen met slijtende beroepen probeert een brug te slaan.
Balkenende liet weten, dat het "heel goed gaat'' met hem. Hij was blij dat hij na "spannende weken'' in het ziekenhuis weer naar zijn gezin kan gaan. De minister-president heeft twee wonden aan zijn rechtervoet en draagt een aangepaste schoen om die niet te veel te belasten.
Het zou best kunnen dat door de rust hij wat minder rood gloeit van afkeer tov de vakbonden dan Zalm, De Geus etc.quote:Balkenende zei over het conflict met de vakbeweging, dat "de aanblik van een verdeeld Nederland niet goed is.'' Volgens hem is nu van belang om ondanks de meningsverschillen "samen naar oplossingen te zoeken.'' Hij wees erop dat de coalitie door ideeën rond "spaarvut'' en vervroegd pensioen voor mensen met slijtende beroepen probeert een brug te slaan.
Pbquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:14 schreef Parabola het volgende:
M_U![]()
Lekker ge'fietst'?
Zeg, ik ga hier over me nek. Kun je dit soort teksten niet beperken tot een niet nader genoemd subforum?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Drugshond het volgende:
Wat is gum-ballen..........
Dat is als je een trio doet met 2 meiden. Waarbij de twee vrouwtjes het sperma van mond naar mond verplaatsen.
Nee, dat heet snowballen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Drugshond het volgende:
Dat is als je een trio doet met 2 meiden. Waarbij de twee vrouwtjes het sperma van mond naar mond verplaatsen.
Domineer ze dan eens voor mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef Miss_User het volgende:
[..]
JdW & RQ: ik ken anders een paar hele smalkelijke tuinbroekbtsjes![]()
Zijn ze ook nog communistisch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef Miss_User het volgende:
Q JdW & RQ: ik ken anders een paar hele smalkelijke tuinbroekbtsjes![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef sizzler het volgende:
dacht ik ergens gelezen te hebben
quequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog communistisch?
Als ik een trio doe met 2 meiden, hoe komen we dan aan sperma?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Drugshond het volgende:
Sorry, poging tot humor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:31 schreef Miss_User het volgende:
[..]
que
JA, HIER!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:33 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Als ik een trio doe met 2 meiden, hoe komen we dan aan sperma?
Daar heb je Meki voor nodig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:33 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Als ik een trio doe met 2 meiden, hoe komen we dan aan sperma?
Met of zonder okselhaar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef Miss_User het volgende:
Q JdW & RQ: ik ken anders een paar hele smalkelijke tuinbroekbtsjes![]()
beide hangen nog rond op Fok!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:23 schreef sizzler het volgende:
D_o_G terug, Para terug, nu alleen Heros en Kozzmic nog.![]()
* memories*
Hij bedoelt, vrouwen met tuinbroeken zijn communisten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:31 schreef Miss_User het volgende:
[..]
que
Dan is het toch geen trio meer, droppiequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
JA, HIER!
Heros ook nog??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:34 schreef Parabola het volgende:
[..]
beide hangen nog rond op Fok!
Als jij je gaat excuseren voor het maken van grappen gespeend van humor, kan je wel bezig blijven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sorry, poging tot humor.
Jij bedoelt, vrouwen met tuinbroeken hebben okselhaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met of zonder okselhaar?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:36 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Jij bedoelt, vrouwen met tuinbroeken hebben okselhaar
ofzo
ik kon het toch proberen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:35 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dan is het toch geen trio meer, droppie![]()
Johan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:37 schreef Drugshond het volgende:
Wie begon hier over lesbische koppels... ?! ..... ik niet......
kwam een paar weken geleden aanwippen in RJPquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Heros ook nog??
Weet jij wel dat Stalin meer mensen heeft vermoord dan Hitler?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:37 schreef Monidique het volgende:
Ik ben communistisch...
John Kerryquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:37 schreef Drugshond het volgende:
Wie begon hier over lesbische koppels... ?! ..... ik niet......
Persoonlijk, of onder leiding van?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Weet jij wel dat Stalin meer mensen heeft vermoord dan Hitler?
Nazisme is zo slecht nog niet, denk er maar 's aan.
anderhalve maand geleden, dat isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:38 schreef Parabola het volgende:
[..]
kwam een paar weken geleden aanwippen in RJP
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:
Hitler staat op 6 mln toch?
Volgens sommige Franse politici staat het aantal ter discussiequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Wel iets meer.
En nieteens in POL.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:44 schreef Parabola het volgende:
[..]
anderhalve maand geleden, dat is
Raad-Je-Plaatje 135
Nee, jij bent een extreem rechtse sociaal democ:raat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:37 schreef Monidique het volgende:
Ik ben communistisch...
Wat is het verschil in uiterlijk tussen een bi en hetroseksuele vrouw. En bij een deel van de lesbiennes zou je het ook niet kunnen zien. Betere vraagstelling zou zijn: Wie vindt je het geilst ( of : van wie krijg je de hardste plassert )quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:43 schreef Drugshond het volgende:
Poll: Welke vrouwen zien er beter uitHetro Bi Pot Geen enkele
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat was toch het "grapje" destijds van Gretta Duisenberg? Hoeveel handtekeningen wilt u? Nou 6 miljoen ofzo. haha.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Wel iets meer.
Het lijkt me dat dan alle oorlogsdoden zijn meegerekend, maar ik ben geen expert.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:48 schreef Drugshond het volgende:
J.Stalin... gedurende zijn bewind ... 30-35 miljoen.. maar volgens Sessy zou dat best wel eens 40 miljoen kunnen zijn geweest.
Done...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat is het verschil in uiterlijk tussen een bi en hetroseksuele vrouw. En bij een deel van de lesbiennes zou je het ook niet kunnen zien. Betere vraagstelling zou zijn: Wie vindt je het geilst ( of : van wie krijg je de hardste plassert )
Kijk dat zijn pas prestaties om trots op te zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:48 schreef Drugshond het volgende:
J.Stalin... gedurende zijn bewind ... 30-35 miljoen.. maar volgens Sessy zou dat best wel eens 40 miljoen kunnen zijn geweest.
Zo : Nu kon ik eindelijk stemmenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Done...
![]()
Dat is dan alleen nog de Holocaust. Dan heb je ook nog de massamoorden op de Polen, de Russen, de Oekrainers (gedeeltes hiervan behoren bij de Holocaust), de zigeuners, Jehova's Getuigen, homosexuelen, dwangarbeiders, Tsjechen, Slowaken, burgers uit vrijwel alle bezette gebieden...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat was toch het "grapje" destijds van Gretta Duisenberg? Hoeveel handtekeningen wilt u? Nou 6 miljoen ofzo. haha.
Ik zou het zo 1 2 3 niet weten eigenlijk.
Dat zijn enkel de vermoorde Joden. Daarnaast zijn er nog wat zigeuners, communisten en ander minderwaardig gespuis. Militaire slachtoffers, en de collateral damage onder de bevolking daarbuiten gelaten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:
Hitler staat op 6 mln toch?
Maar op hoeveel staat de teller zo ongeveer dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is dan alleen nog de Holocaust. Dan heb je ook nog de massamoorden op de Polen, de Russen, de Oekrainers (gedeeltes hiervan behoren bij de Holocaust), de zigeuners, Jehova's Getuigen, homosexuelen, dwangarbeiders, Tsjechen, Slowaken, burgers uit vrijwel alle bezette gebieden...
Het was maar een geintje....je leest dat wel 's op Fok, dat Hitlers holocaust gerelativeerd wordt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Persoonlijk, of onder leiding van?
Hitler staat op 6 mln toch? Hoeveel heeft Stalin er dan laten vermoorden?
En wie is de grootste massamoordenaar aller tijden?
Er zijn zo'n vijfentwintig miljoen Russen omgekomen, waarvan een groot aantal burgers. Alles bij elkaar genomen zou ik zeggen dat Hitler voor zeker vijftien miljoen doden verantwoordelijk was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar op hoeveel staat de teller zo ongeveer dan?
Ik ben er ook geweest, sindsdien ben ik geen neonazi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef sizzler het volgende:
Best veel eigenlijk.
Ik ben een jaar of 8 geleden naar Auswitsch (Polen) geweest. Echt verschrikkelijk. Eigenlijk zou iedereen daar een keer heen moeten. Vooral neonazi's.
Ja, er was niet echt veel gecentraliseerde macht in dat gebied....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef Monidique het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van de Mongolen als de toekenning "grootste rijk" zou doen vermoeden.
Ik weet niet precies hoe het geregeld was, hoewel zo'n groot rijk onmogelijk centraal geregeld kon worden, maar dat het al weer rap uiteenviel, betekent voor mij dat het een grote verzameling land was en zeker niet het grootste rijk ooit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, er was niet echt veel gecentraliseerde macht in dat gebied....
Oh, ik was met zo'n emotioneel type meegegaan, dat doe ik echt nooit meer. De hele tijd janken en zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, sindsdien ben ik geen neonazi..
quote:Verder doe je het voorkomen alsof de Tweede Wereldoorlog gisteren pas ten einde kwam, terwijl dat in werkelijkheid al bijna 60 jaar geleden geschiedde. Ook is het een misvatting te menen dat Hitler het meest recente en grootste voorbeeld van genocide is in de moderne wereld geschiedenis. Deze twijfelachtige eer komt aan Stalin toe (60 miljoen doden), op de voet gevolgd door Mao (35 miljoen doden), met Hitler als een 'goede' derde (20 miljoen doden).
Eikel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, sindsdien ben ik geen neonazi..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het geregeld was, hoewel zo'n groot rijk onmogelijk centraal geregeld kon worden, maar dat het al weer rap uiteenviel, betekent voor mij dat het een grote verzameling land was en zeker niet het grootste rijk ooit.
Mja, dezelfde vraag kun je met de VN stellen....hoewel er toen al wel een volkenbond was ....(wat weer een uitvloeisel van WO-I was)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Eikel.
Zouden we eigenlijk een verenigd europa hebben gehad, die net zo ver is als nu, als er geen WO II was geweest? Maw, als Hitler er niet was geweest, dan waren we nu misschien nog een verdeeld Europa.
De genocide op de Joden is, afgezien van de massamoord in Rwanda, wel het voorbeeld van de meest geconcentreerde moordpartij uit de geschiedenis. Verder geloof ik dat Mao veel meer doden op zijn naam heeft dan Stalin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:06 schreef Drugshond het volgende:
Het wordt nog veel meer.... gedurende iemands bewind
uit een ander form
[..]
Gristenenquote:
Anderen bonden droog stro aan het lichaam van de Indianen, staken dat in brand en verbrandden ze op die manier. Adelijken werden op de volgende manier gedood: ze werden vastgebonden aan roosters gemaakt van latten die op hooivorken rustten. De christenen stookten daaronder een zacht vuur: de gefolterden schreeuwden het uit onder deze afschuwelijke martelingen tot ze beetje bij beetje de geest gaven. Al wat ik hier zeg en nog veel meer heb ik met eigen ogen gezien.
Alles wat tussen het jaar driehonderd en het jaar achttienhonderd is gebeurd, is uitgevoerd door christenen. Althans, zolang het Europeanen betreft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gristenen![]()
Nogmaals, maar de geschieskundigen kunnen mij daar op andere gedachten brengen, zijn de cijfers niet van toepassing voor de term genocide, daar ik betwijvel dat Stalin 60 miljoen mensen moedwillig heeft laten doden en dat hiet een groot aantal oorlogsdoden bij zit. Zei het als kannonvoeder als burgerslachtoffers,. ik denk dat je met die twee groepen opgeteld al een behoorlijk end komt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:06 schreef Drugshond het volgende:
Het wordt nog veel meer.... gedurende iemands bewind
uit een ander form
[..]
Wat mij betreft zitten hier wel zo'n drie gevallen van genocide bij; op de Oekraieners, op de Polen, en op een inheems volk waarvan de naam mij schaamtelijk genoeg niet te binnen wil schieten. En op de Russen zelf, natuurlijk. Als je vijfentwintig miljoen doden van 60 aftrekt, houd je er nog altijd veel over.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nogmaals, maar de geschieskundigen kunnen mij daar op andere gedachten brengen, zijn de cijfers niet van toepassing voor de term genocide, daar ik betwijvel dat Stalin 60 miljoen mensen moedwillig heeft laten doden en dat hiet een groot aantal oorlogsdoden bij zit. Zei het als kannonvoeder als burgerslachtoffers,. ik denk dat je met die twee groepen opgeteld al een behoorlijk end komt.
Ben je de Germanen vergeten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alles wat tussen het jaar driehonderd en het jaar achttienhonderd is gebeurd, is uitgevoerd door christenen. Althans, zolang het Europeanen betreft.
Ach, later werden er ook mensen gekerstend, ja, maar die zal je niet zo snel in de meest gelezen geschiedenisverhaaltjes lezen, denk ik. Ok, de Vikingen dan. En nog wel meer, natuurlijk, maar daar gaat het meestal niet over. Dus ik zat inderdaad wel verkeerd, maar het grootste gedeelte van wat men hoort van toen is toch christelijk... volgens mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben je de Germanen vergeten?
Dankzij de kerk Monidique .......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:11 schreef Monidique het volgende:
Het racisme werd "uitgevonden" rond 1500
Wat?
Echt? De kerk had er juist alle belang bij om te verklaren dat de Indianen mensen waren, anders viel er niets meer te bekeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dankzij de kerk Monidique .......![]()
Is dit ook wetenschap ?!?
Ja, maar daarvoor moest eerst besloten worden dat ze een ziel hadden en dus mensen waren, anders kon je ze ook niet bekeren. Het was dus wel paternalisme, maar niet van stond af aan verdelgingsracisme.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:26 schreef Drugshond het volgende:
De kerk zag deze mensen juist als heidenen die bekeerd moesten worden omdat ze geen westers geloof hadden. En daar is heel hard tegen opgetreden... dat ze de bijbel moesten accepteren. Deden ze dat niet... dan was het de brandstapel....
En net als in de tweede wereld oorlog zweeg het vaticaan weer......terwijl ze er wel van op de hoogte waren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[...]
Nou ja, de moord op de Indianen is toch door een pater bekend gemaakt en de Spaanse koningen hebben ook wel hun best gedaan de Indianen te beschermen. Maar over het algemeen was het inderdaad laakbaar weinig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En net als in de tweede wereld oorlog zweeg het vaticaan weer......terwijl ze er wel van op de hoogte waren.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:59 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
Die joden (israeliëten) weten inmiddels ook wel wat genocide is trouwens! Je kunt niet zeggen dat ze niks geleerd hebben van WO II.
Sterker nog.... van het westen krijgen ze een dikke pluimquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:59 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
Die joden (israeliëten) weten inmiddels ook wel wat genocide is trouwens! Je kunt niet zeggen dat ze niks geleerd hebben van WO II.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef sizzler het volgende:
Nee, dat heet snowballen.
Nee, dan waren we wel degelijk een verenigd Europa geweest. Wel als republiek van de Sovjet-Unie. Vergeet niet dat Stalin in 1939 ook Polen is binnengevallen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:07 schreef sizzler het volgende:
Eikel.
Zouden we eigenlijk een verenigd europa hebben gehad, die net zo ver is als nu, als er geen WO II was geweest? Maw, als Hitler er niet was geweest, dan waren we nu misschien nog een verdeeld Europa.
Het is geruststellend om te weten dat er nog aardig wat belezen personen in Nederland rondlopen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef sizzler het volgende:
Dat hebben ze wel samen gedaan met de duitsers (of beter gezegd iets na de duitsers op 1 sept 1939). Middels een geheim manifest was deze afspraak vooraf vastgelegd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:45 schreef Lithion het volgende:
Nee, dan waren we wel degelijk een verenigd Europa geweest. Wel als republiek van de Sovjet-Unie. Vergeet niet dat Stalin in 1939 ook Polen is binnengevallen.
In 1939 niet.... in 1945 wellicht (hij had er genoeg manschappen voor... maar dankzij de A-bom hadden de russen niet zo veel zin meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Toch geloof ik niet zo dat Stalin heel Europa wilde veroveren.
Je kunt je beter afvragen wat een verenigd Eiropa nu zou inhouden als WO-I niet was gebeurd, aangezien die politek invloedrijker was. Ook al was het zo'n stompzinnige oorlog...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:45 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nee, dan waren we wel degelijk een verenigd Europa geweest. Wel als republiek van de Sovjet-Unie. Vergeet niet dat Stalin in 1939 ook Polen is binnengevallen.
Leg die vraag eens voor aan Sessy : Beslan ouders nemen bloedwraakquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:51 schreef Monidique het volgende:
Maar zonder Hitler, was er dan nog wel een Stalin? Wat ik bedoel is: het is nogal onzinnig om één factor uit de geschiedenis te halenn. Leuk, hoor, om daar over te fantaseren, maar moeilijk.
Altijd lastig, Duitsland uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:53 schreef Monidique het volgende:
...en het altijd sterke Duitsland.
Daar heb je een Stalin voor nodig...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:53 schreef Monidique het volgende:
Nee, ik geloof ook niet dat 'ie heel Europa wilde veroveren. Volgens mij waren zijn agressieve plannen in Europa vooral bedoeld om een buffer te creëren tussen Rusland en het altijd sterke Duitsland. En zelfs al zou Hitler er niet zijn geweest, dan bestonden de volkeren van Duitsland, Frankrijk, Italië en Engeland nog wel en die zouden zich niet zomaar overgeven. Je hebt een Hitler nodig om de Tweede Wereldoorlog te beginnen, maar je hebt zeker geen Hitler nodig om je land te verdedigen.
quote:
Sessy
Je moet niet vergeten dat toen de Duitse legers bij Moskou stonden Stalin begon te beseffen dat hij een HELE grote fout had gemaakt door in 1932-1939 de gehele Russische legerleiding in kampen op te sluiten.
Die zijn vervolgens met spoed teruggehaald, hebben zelf langs de linies gereden om te zien hoe de situatie was (niemand wist dat in de paniek van '41 en vvroege '42) en vervolgens hebben ze tegen Stalin gezegd, deze oorlog kunnen we winnen maar dan willen we iedereen die nu in de kampen zit die vroeger een hoge post in het leger had daaruit hebben, en als dat niet kan dan kunnen we niets voor u doen meneer Josef Vissarionovich, en Stalin zei 'doe maar'.
Vervolgens hebben al deze generalen, marshalls, en andere bekende figuren er alles aan gedaan om stukje bij beetje alle grond terug te veroveren - en ze konnen zich geen verlies veroorloven, want hun vrouwen en kinderen zaten nog steeds in de gevangenis!!! Als ze niet zouden winnen, zouden hun vrouwen en kinderen "verdwijnen", maar goed die tactiek van Stalin heeft gewerkt, ze hebben dat gedaan wat onmogelijk leek in nog geen jaar tijd.
Ik denk dat je strekking van mijn post niet helemaal volgt. Er wordt gesteld dat zonder Hitler Europa onder Sovjet-heerschappij zou staan, maar dat zou impliceren dat de Tweede Wereldoorlog de verdediging van Europa tegen de Russen is geweest, terwijl ik van mening ben dat ook zonder Hitler de bevolking van Europa zich niet zo snel zou laten onderwerpen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar heb je een Stalin voor nodig...
[..]
Zonder Hitler was Duitsland nog decenia's lang een 3e wereldland in Europa gebleven... En de russen zouden ons (denk ik) niet aangevallen hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:59 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat je strekking van mijn post niet helemaal volgt. Er wordt gesteld dat zonder Hitler Europa onder Sovjet-heerschappij zou staan, maar dat zou impliceren dat de Tweede Wereldoorlog de verdediging van Europa tegen de Russen is geweest, terwijl ik van mening ben dat ook zonder Hitler de bevolking van Europa zich niet zo snel zou laten onderwerpen.
Dat denk ik ook niet........ wat een boer niet kent, vreet hij niet.quote:terwijl ik van mening ben dat ook zonder Hitler de bevolking van Europa zich niet zo snel zou laten onderwerpen.
Indirect wellicht wel ja, maar het is natuurlijk koffiedik kijken wat de ambities van Stalin waren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:59 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat je strekking van mijn post niet helemaal volgt. Er wordt gesteld dat zonder Hitler Europa onder Sovjet-heerschappij zou staan, maar dat zou impliceren dat de Tweede Wereldoorlog de verdediging van Europa tegen de Russen is geweest
Volgens mij ook.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:08 schreef Monidique het volgende:
Ik denk in ieder geval dat Engeland Duitsland wel had geholpen als Hitler er niet geweest zou zijn. Alleen, zou dat nodig zijn? Frankrijk trok zich al voor Hitlers heerschappij uit Duitsland terug, geloof ik.
Nou, daarvan was al kort na Versailles geen sprake meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder Hitler was Duitsland nog decenia's lang een 3e wereldland in Europa gebleven
Duitsland (als ook de wereld) heeft flink te lijden gehad onder de recessie. En de economie cijfers van Duitsland was zo-ie-zo slecht te noemen in de jaren '20-er jaren.(nog slechter dan in de rest van Europa !!).. Duitsland zat echt in een diepe dip..tussen 1920-1930.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou, daarvan was al kort na Versailles geen sprake meer.
Ondertussen overschreden de leningen aan Duitsland de herstelbetalingen al.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Duitsland (als ook de wereld) heeft flink te lijden gehad onder de recessie. En de economie cijfers van Duitsland was zo-ie-zo slecht te noemen in de jaren '20-er jaren.(nog slechter dan in de rest van Europa !!).. Duitsland zat echt in een diepe dip..tussen 1920-1930.....
Waar .....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Duitsland heeft vrijwel geen 'herstellingsbetalingen' gedaan aan Frankrijk.
Veel lenen is geen goeie drijfveer voor een economie..... zeker niet na de beurs crash in 1929. Duitsland had ook een hyper inflatie... die ongekende vormen aannam..... een ei voor 100.000 D-mark... en dat soort grappen.... ik ga wel ff googlen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Ondertussen overschreden de leningen aan Duitsland de herstelbetalingen al.
Uiteraard was die inflatie bizar. Maar de staat van de Duitse economie wordt ook wel enigzins overdreven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar .....
[..]
Veel lenen is geen goeie drijfveer voor een economie..... zeker niet na de beurs crash in 1929. Duitsland had ook een hyper inflatie... die ongekende vormen aannam..... een ei voor 100.000 D-mark... en dat soort grappen.... ik ga wel ff googlen.
quote:Bron : http://www.libertyhaven.c(...)y/hiperinflager.html
Hyperinflation in Germany
We need not here analyze many political and social aspects of this ominous development in the Western world. But we should like to review the history of the greatest inflation of the century, the German hyperinflation of the early 1920's, and the ideological causes that brought it about. For history is the glass through which we may behold the deeds and errors, the foibles and misfortunes of mankind.
The German inflation, too, began with a creeping rate of one and two per cent. When World War I broke out, the central bank (Reichsbank) immediately suspended redeemability of its notes in order to prevent a run on its gold reserves. Then it offered assistance to the central government toward financing the war effort. As taxes are always unpopular the government preferred to borrow huge amounts of money to cover its budgetary deficits. And the central bank assisted every issue of new treasury obligations by discounting much of it. Thus, a large percentage of government debt found its way into the vaults of the Reichsbank and an equivalent amount of printing-press money into the peoples' cash holdings. As in other belligerent countries, the central bank was monetizing the growing government debt.
By the end of the war, the amount of money in circulation had risen fourfold and prices some 140 per cent. Yet, the German mark had suffered no more than the British pound, was somewhat weaker than the American dollar, but stronger than the French franc. Five years later, in December 1923, the Reichsbank had issued 496.5 quintillion marks each of which had fallen to one trillionth of its 1914 gold value.1
How stupendous! Practically every item of trade was costing trillions of marks. The American dollar was quoted at 4.2 trillion marks, the American penny at 42 billion marks. How could a European nation that prided itself on its high levels of education and scholarly knowledge suffer such a thorough destruction of its money? Who would inflict on a great nation such evil which had ominous economic, social, and political ramifications not only for Germany but for the whole world? Was it the victors of World War I who, in diabolical revenge, devastated the vanquished country through ruinous financial manipulation and plunder?
Idd dat was het ook... een behoorlijke overshoot van hetgeen wat er echt aan de hand was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Uiteraard was die inflatie bizar. Maar de staat van de Duitse economie wordt ook wel enigzins overdreven.
Wheheheheheheh....... wat een rukbeer ben je ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef RichardQuest het volgende:
Dat waren de Joden.
Druk in beraadquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
GC Moderatie deeltsje zoveel
Nog steeds geen goede reactie van die GC-suckers.
Ja, die vage mod zegt dat het in ONZ moet, nou verplaats 'm dan ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Druk in beraad
http://www.frombullsheaven.nl/quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
http://retecool.com/comments.php?id=3973_0_1_0_C
http://www.mistery-design.nl/![]()
![]()
Gneis-bericht bij Retecool heeft de meeste reacties van de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
http://retecool.com/comments.php?id=3973_0_1_0_C
http://www.mistery-design.nl/![]()
![]()
Die opmerkingen.....quote:
quote:kantklossen op het web dus >^v<, is dat het vooruitzicht?
quote:Ik verlang meer terug naar de tijd van vóór www.adslvooriedereen.nl
quote:Dit gaat groot worden....
Het opzetten van een CCCP-kledinglijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:03 schreef Lithion het volgende:
[..]
Indirect wellicht wel ja, maar het is natuurlijk koffiedik kijken wat de ambities van Stalin waren.
Ik een trui en ik heb het warm.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb een beige shirt aan. Met niks erop. Slons.
Open trouwens eens ergens een matig post-opkrik-topic, wil je.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb een beige shirt aan. Met niks erop. Slons.
Komt vast door de thee. Welke smaak?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:28 schreef Monidique het volgende:
Ik... walg.
Vind jij RQ ook zo schattig om te zien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:29 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Haaaaiii lieffiequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:35 schreef Harry_Sack het volgende:
dag tiepmiepjes
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Open trouwens eens ergens een matig post-opkrik-topic, wil je.
Nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Of zit hier humor in verscholen die ik niet begrijp?
Het flip-flop gehalte van de Fok!Crew doet John Kerry nog verbazen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
Tering Tering Tering jantje: Fantopic Gneis van de Frontpage
Moet je horen wat deze mod zegt. OMFG.
forumcrewquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het flip-flop gehalte van de Fok!Crew doet John Kerry nog verbazen.
Alsof de FP-crew zo geloofwaardig is met jij en R@b in 1 team.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
forumcrew
Zij modden Gneis tenminste nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alsof de FP-crew zo geloofwaardig is met jij en R@b in 1 team.
Niet danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alsof de FP-crew zo geloofwaardig is met jij en R@b in 1 team.
Zijn de POL-usuals altijd zo "aanwezig" op andere fora op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Zij modden Gneis tenminste niet
Mooi kruisje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:24 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Retecool linkt niet door.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:24 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
... Heineken bier?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:29 schreef Monidique het volgende:
Als ik zeg "de mens is een kuddedier en dat drinkt..." dan zeggen jullie?
http://story.news.yahoo.c(...)p_on_re_mi_ea/iraq_8quote:U.S. Pounds Fallujah As Ramadan Begins
BAGHDAD, Iraq - U.S. warplanes pounded the insurgent stronghold of Fallujah, where residents were marking the first day of the holy month of Ramadan on Friday, a day after city leaders suspended peace talks and rejected the Iraqi government's demands to turn over terror mastermind Abu Musab al-Zarqawi. U.S. troops detained Fallujah's top negotiator in the peace talks, witnesses said. Khaled al-Jumeili, an Islamic cleric, was arrested as he left a mosque after prayers in a village about 10 miles south of Fallujah, they said. There was no immediate U.S. comment.
In Baghdad, a car bomb blew up near a police station in a southwestern district, destroying two police vehicles. The U.S. military said 10 people were killed in the blast and four others wounded, though initial reports from the Iraqi Interior Ministry and hospitals said one dead and 11 wounded.
In a statement read at sermons in mosques in Baghdad and elsewhere, Fallujah's clerics called for civil disobedience across Iraq if the Americans try to overrun the insurgent bastion. And if that doesn't halt an offensive, the clerics said they would proclaim a jihad, or holy war, against multinational forces "as well as those collaborating with them."
The clerics insisted al-Zarqawi was not in the city as U.S. and Iraqi commanders claim, saying his presence "is a lie just like the weapons of mass destruction lie."
"Al-Zarqawi has become the pretext for flattening civilians houses and killing innocent civilians," the statement said.
Al-Zarqawi's Tawhid and Jihad group has claimed responsibility for Thursday's twin bombings inside Baghdad's heavily guarded Green Zone — home to U.S. officials and the Iraqi leadership — which killed six people, including three American civilians, and wounded 27 others, mostly Iraqis. A fourth American was missing and presumed dead.
Two Iraqis were killed, at least one of them a suicide bomber. The identity of the other wasn't known. The group's claim, which could not be verified, was posted on a Web site known for its Islamic contents.
The bold, unprecedented attack, which witnesses and a senior Iraqi official said was carried out by suicide bombers, dramatized the militants' ability to penetrate the heart of the U.S.-Iraqi leadership even as authorities step up military operations to suppress Sunni Muslim insurgents in other parts of the country.
Elsewhere, several mortar rounds believed fired from Syria exploded Friday near the border town of Husaybah, said Marine Lt. Col. Chris Woodbridge. There were no casualties. Marines say mortar attacks from Syrian territory have increased in recent weeks though it's unclear who is launching them.
Fallujah, west of Baghdad, is considered the toughest stronghold of insurgents, who have controlled the city since the end of a bloody, three-week Marine siege in April.
Idem.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:39 schreef Monidique het volgende:
Is er nog iets waar ik even mijn mening over wil laten schijnen? Ik denk het niet. Moet ik nog ergens op reageren in FB? Ik denk het niet. Heb ik zin in Civ? Ik denk het niet. Goed.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zo, mijn laatste creative creatie. Gezien het niveau draag ik hem op aan onze frontpager.
[afbeelding]
Dat is alleen voorbehouden aan mensen met twee X chromosonen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
nueken?
Wat moeten die mensen zich gelukkig prijzen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is alleen voorbehouden aan mensen met twee X chromosonen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zo, mijn laatste creative creatie. Gezien het niveau draag ik hem op aan onze frontpager.
[afbeelding]
Ik heb hier hetzelfde. Gevangen in verveeldheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:39 schreef Monidique het volgende:
Is er nog iets waar ik even mijn mening over wil laten schijnen? Ik denk het niet. Moet ik nog ergens op reageren in FB? Ik denk het niet. Heb ik zin in Civ? Ik denk het niet. Goed.
Is dat zo'n nichterig bubbeltjesdrankje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:54 schreef Sidekick het volgende:
.
Reversi, iemand?
http://frontpage.fok.nl/play.fokquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat zo'n nichterig bubbeltjesdrankje?
Omdat ik dan niet meer kan zeuren dat ik het niet speel...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:16 schreef Drugshond het volgende:
Waarom speel je geen go op de PC ?!
Civ als bordspelquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet meer kan zeuren dat ik het niet speel...
Nee, ik hou gewoon niet zo van dat soort spelletjes op de PC. Geef mij maar een bordspel. Zelfs Civilization is eigenlijk leuker als bordspel. Met vrienden. En bier. Chips. Etcetera.
Achterlijk geloofquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:52 schreef Meki het volgende:
Eerste dag Ramadan voorbij
Nog 29 dagen
Bron?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:56 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat de dood er op een gegeven moment gewoon ingeëvolueerd is. Eerst had je waarschijnlijk allemaal onsterflijke wezens, maar na verloop van tijd was het genetisch voordeliger om te sterven en toen zijn de onsterfelijke wezens gewoon uitgestorven. Dat denk ik.
Dat ik met mijn tampeloeres jouw achteringang een nieuw kleurtje geef, is ook natuurlijk, toch maakt dat voor onze cultuur niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Achterlijk geloof
Vasten is 100% onnatuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
blaat
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat ik met mijn tampeloeres jouw achteringang een nieuw kleurtje geef, is ook natuurlijk, toch maakt dat voor onze cultuur niet zoveel uit.
Nee hoor, je Suske en Wiske Abu Ghraib-omslag heeft de wereld veranderd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:14 schreef Monidique het volgende:
Zoals het voor mijn bestaan was, zo zal het zijn nadat ik ben heengegaan.
Fuck yeah, dude!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee hoor, je Suske en Wiske Abu Ghraib-omslag heeft de wereld veranderd.
Nee hoor, de geschiedenis zal zich heus niet in omgekeerde volgorde afspelen hoor. Daarom is het altijd anders nadat je bent heengegaan. Tenzij je in een superconservatief moslimland woont uiteraard.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:14 schreef Monidique het volgende:
Zoals het voor mijn bestaan was, zo zal het zijn nadat ik ben heengegaan.
Wist je dat ik vanochtend met een briljante actie heb voorkomen dat het uitging? Check.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:19 schreef Monidique het volgende:
Hey, ik ben een egoïstische lul, ik heb het uiteraard over mij. Niet over de wereld, of dat soort oninteressante zaken.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee hoor, de geschiedenis zal zich heus niet in omgekeerde volgorde afspelen hoor. Daarom is het altijd anders nadat je bent heengegaan. Tenzij je in een superconservatief moslimland woont uiteraard.
Ik denk ... aan lekkere wijven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:56 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat de dood er op een gegeven moment gewoon ingeëvolueerd is. Eerst had je waarschijnlijk allemaal onsterflijke wezens, maar na verloop van tijd was het genetisch voordeliger om te sterven en toen zijn de onsterfelijke wezens gewoon uitgestorven. Dat denk ik.
70 maagden na de dood..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:21 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk ... aan lekkere wijven.
Ga jij eens vasten voor een dagquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Achterlijk geloof
Vasten is 100% onnatuurlijk.
Ik geloof dat 'ie heette:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Suske en Wiske
en de Grimmige Gevangenishumor.
Dan wel een hele dag echt vasten, he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij eens vasten voor een dag
als jij het haalt dan heb ik respect voor je
You're a UN pussy.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
I'm a great crusader:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie heette:
[afbeelding]
You've got more waffles than house with pancakes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
You're a UN pussy.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
You've got more waffles than house with pancakes.
Jah waarom nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan wel een hele dag echt vasten, he?
Moet je onder de wapens?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:43 schreef Meki het volgende:
Algerije Wil met Marokko oorlog
heb ik begrepen
Laat me raden, Algerije is een Oliediefquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:43 schreef Meki het volgende:
Algerije Wil met Marokko oorlog
heb ik begrepen
Neeh maar ik ga Marokko dan wel helpenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet je onder de wapens?
Neeh Saharadiefquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Laat me raden, Algerije is een Oliedief
De gekken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:49 schreef Meki het volgende:
Neeh Saharadief
Zit Israel om geld verlegen? Dan kun je daar nog wel terecht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh maar ik ga Marokko dan wel helpen
ik denk dat ik een Atoomwapen ga kopen
Noord Koreaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zit Israel om geld verlegen? Dan kun je daar nog wel terecht.
Maar dan heeft Kim niets meer om Bush mee te dreigen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Noord Korea
Ik ga denk ik daarheen om het te kopen
en dan in me box stoppen
oow dat is dan een groot probleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar dan heeft Kim niets meer om Bush mee te dreigen.
Sub-teil, engels voor "subtiel". Duurt wel ff voor je dat doorhebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Gisteren bijgewoond; lezing van een docent die ''deficit spending'' niet uit kon spreken.
Ga je gang Meki.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dat is dan een groot probleem
Dan ik atoombom van Nederland stelen die ligt hier dichtbij
Onze atoombommen weghalen om een ander conflict op te lossen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:57 schreef Meki het volgende:
oow dat is dan een groot probleem
Dan ik atoombom van Nederland stelen die ligt hier dichtbij
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
Fantopic Gneis van de Frontpage!
Ik moet nog steeds jouw mailadres hebben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:06 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie het... zelfs Gneis komt een kijkje nemen.....
- Uber LoL
So...en dan wat ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
In deze communicatiebunker, die dag en nacht bemenst is.
Indymedia is weer zo'n omroeptoeter van mensen die bemand ''seksistisch'' vinden.
Het klinkt belachelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
So...en dan wat ?
Ja ik dacht... ik help het topic maar eens eventjes op weg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:05 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
http://story.news.yahoo.c(...)p_en_mu/prince_videoquote:Prince's New Video Sparks Racism Debate
MINNEAPOLIS - Prince is once again stirring up some controversy. The Rock and Roll Hall of Famer is generating debate with a new music video depicting an Arab-American teenage girl imagining herself as a suicide bomber.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:07 schreef pberends het volgende:
Ik moet nog steeds jouw mailadres hebben.
Toch is dit wel goed, als je anorexia hebt blijft zo'n gordel niet zitten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://story.news.yahoo.c(...)p_en_mu/prince_video
Hirsi Ali heeft een trend veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |