Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiėren kan, maar discussiėren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
De txt-versie: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:11 schreef SHERMAN het volgende:
fipo
al in orde. had nog txt staan van deel 11. ff de topics er vlug bijgeplaatstquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ik maak zo ff een .txt die ik op mijn webspce zetzal er ff een linkje bij zetten dan.
GRRRR kom je nou pas meequote:Op dinsdag 28 september 2004 23:20 schreef Jump het volgende:
[..]
al in orde. had nog txt staan van deel 11. ff de topics er vlug bijgeplaatst
sorry. heb men txt bij de OP geplaatst.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
GRRRR kom je nou pas mee
Ik hou niet van colaquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:31 schreef Jump het volgende:
[..]
sorry. heb men txt bij de OP geplaatst.
colaatje ? [afbeelding] [afbeelding]
Blijkbaar is ie niet zo goedquote:Op woensdag 29 september 2004 07:13 schreef SHERMAN het volgende:
Goeiemorgen
Ben ik geen mens meer danquote:Op woensdag 29 september 2004 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensen
En marty uiteraard ook!
Boeiequote:Op woensdag 29 september 2004 11:35 schreef SHERMAN het volgende:
@ QG ik was lekker sneller met de link naar het centrale topic
Luie pats nerdquote:Op woensdag 29 september 2004 11:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
BoeieNu hoefde ik alleen maar te copy pasten
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:23 schreef Marty26 het volgende:doei doei tot morgen mensen
Ik wil jou weblog helemaal niet :')quote:Op woensdag 29 september 2004 17:44 schreef Slarioux het volgende:
Tot morgen!
Zie signature!
Je hebt niks te willen!quote:Op woensdag 29 september 2004 17:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik wil jou weblog helemaal niet
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen!
stelletje homo'squote:Op woensdag 29 september 2004 18:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor
![]()
Ik heb al gereageerdquote:Op woensdag 29 september 2004 17:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen!
Ik heb nog een vriendinquote:Op woensdag 29 september 2004 18:26 schreef blablasjit het volgende:
[..]
stelletje homo's
Dat zijn geen homo's, meisjes lopen toch ook vaak hand in hand?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:26 schreef blablasjit het volgende:
[..]
stelletje homo's
Soms overweeg ik wel is om homo te wordenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:36 schreef blablasjit het volgende:
jah maar das anders(blablabla jah just kidding)
De ware loopt wel ergens rondquote:Op woensdag 29 september 2004 18:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Soms overweeg ik wel is om homo te wordenals ik kijk naar mijn "relaties" met meiden...
Vast welquote:Op woensdag 29 september 2004 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
De ware loopt wel ergens rond![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:33 schreef Jump het volgende:
goedenavond
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:33 schreef Jump het volgende:
goedenavond
Nee je bent Martyquote:Op woensdag 29 september 2004 08:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ben ik geen mens meer dan![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:51 schreef Jump het volgende:
Dag renesite
Dag slarioux
dag sherman![]()
(kut, tab werkt niet, firefox != mirc)
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:51 schreef Jump het volgende:
Dag renesite hehehe
Dag slarioux
Dag sherman
Dag jump
Dag Godlike![]()
(kut, tab werkt niet, firefox != mirc) owh?
Niemand zwaait naar mijquote:Op woensdag 29 september 2004 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zwaai je niet?![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:17 schreef QuietGuy het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Niemand zwaait naar mij
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij met bijna iedereenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
iemand die blij met me is
irc.tweakers.netquote:Op woensdag 29 september 2004 20:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Niemand zwaait naar mij
Ik voelde me eindelijk een keertje belangrijkquote:Op woensdag 29 september 2004 20:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik ben blij met bijna iedereen
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:00 schreef blablasjit het volgende:
hahaha dat plaatje was fullscreen van QG en ik had nog niet op de page geklikt hahaha ik denk van whaa kut ik? geen virtueel geheugenhahaha is het een plaatje
ik gelukkig nietquote:Op donderdag 30 september 2004 11:01 schreef QuietGuy het volgende:
[..]maar ik had dat dus écht vanmorgen...
Cool! ow en laat je digicam thuis, die dingen zijn verboden in bioscopen tegenwoordigquote:Op donderdag 30 september 2004 11:04 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik gelukkig nietmaar ik klikte wel alsof ik het had
Ik ga zaterdag na colleteral whiehie
haha ik vind het prachtig trouwens... verdwijnen al die cams van internet en houden we de rips en dvd-r's overquote:Op donderdag 30 september 2004 11:07 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Cool! ow en laat je digicam thuis, die dingen zijn verboden in bioscopen tegenwoordig
Precies, zo worden de kutversies gelijk gefiltertquote:Op donderdag 30 september 2004 11:09 schreef blablasjit het volgende:
[..]
haha ik vind het prachtig trouwens... verdwijnen al die cams van internet en houden we de rips en dvd-r's over
Beetje, het wil niet zoals ik het wilquote:Op donderdag 30 september 2004 11:38 schreef Slarioux het volgende:
Chaggie Chandler?
zo mijn buikje is weer gevuld met boterhammetes met kip kerry, salami en eiersaladequote:Op donderdag 30 september 2004 12:00 schreef Chandler het volgende:
Lunch? hmm... klinkt intressant
Jij was er niet ,quote:Op woensdag 29 september 2004 20:17 schreef QuietGuy het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij was er niet ,
HOI QG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi sherman!quote:Op donderdag 30 september 2004 15:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi sherman!
(Kut Firefox, WIE zet hem nou op offline werken)
Ajo, ik ben al vanaf half 2 (niet kwart over 1 omdat ik vrdme op de foto moestquote:Op donderdag 30 september 2004 17:10 schreef Jump het volgende:
de docent was "afwezig" in het laatste uurtje, beetje vroeger thuis
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:12 schreef blablasjit het volgende:
ik ga veeeel later naar huis! hehehe ik ga feyenoord - odd grenland bekijken als bedrijfsuitjevanaaf in de kuip!
Lees je mail maarquote:Op donderdag 30 september 2004 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]feyenoord
![]()
Blabla in shirtje aanmoedigenw00h00
edit
Weet iemand de link anar het zipje van fok smilies voor in MSN? metsmilie enzo?
Heb m verwijdert paar weken geleden, heb m nu weer nodig, en de fucking search helpt ook al niet![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Lees je mail maar
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]de windows sidebar, vertelt me dmv. popupje dat ik mail heb
Danke shon!
Ja hequote:Op donderdag 30 september 2004 20:19 schreef Renesite het volgende:
email chatten is ook wel te doen hoor![]()
mazzelpik... vandaar dat je vanacht nog zo laat op fok zat roflquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:35 schreef SHERMAN het volgende:
Goeie morgen
Ben lekker vrij vandaag
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
mazzelpik... vandaar dat je vanacht nog zo laat op fok zat rofl
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
WEEKEND![]()
![]()
ik heb ook geen zin meer in vandaag!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:46 schreef Marty26 het volgende:
Overgens nog mensen die een weblog opzet en intro willen bouwen voor me?
Ben er nogal slecht in zegmaarbak er echt geen reet van
Ik zou graag test persoon voor je wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:54 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin meer in vandaag!
maar die weblog... hehe ben er nu eentje aant maken. aangezien ik een leek ben in programeren en een opdracht moest verzinnen voor me stage om het te leren. Ik ben nu een weblog aant maken met verschillende gebruikers profielen etc.kan al uitlezen en toevoegenalleen nog editten en deleten.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:35 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb net kadootjes gekocht want renee is overmorgen jarig
ze krijgt deze trouwens al vanavond
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:35 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb net kadootjes gekocht want renee is overmorgen jarig
ze krijgt deze trouwens al vanavond
Ik al veeel langerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:30 schreef Renesite het volgende:
Zei iemand weblog maken?
Tulk wel, best makkelijk (Pivot) phpen
Makkelijk mee te werken voor mensen met een beetje inzicht enzo![]()
Heb al weekend, al anderhalf uur![]()
Ik word later leraar, mijn engels lerares is vrijdags, zaterdags, zondags, en maandags altijd vrijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik al veeel langer![]()
Hahahahahahquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word later leraar, mijn engels lerares is vrijdags, zaterdags, zondags, en maandags altijd vrij![]()
ik blijf student, gans de maandag vrijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word later leraar, mijn engels lerares is vrijdags, zaterdags, zondags, en maandags altijd vrij![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:32 schreef Renesite het volgende:![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:26 schreef Jump het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:23 schreef Renesite het volgende:
Sims 2-en illegaal zodat ik niet kan bouwen![]()
mijn zus gaat het kopen, maa ik speel dat spel niet. vind het persoonlijk een kutspelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:08 schreef blablasjit het volgende:
hehe ik heb hem legaal gekocht
Geen sarcasme meer van jou kantquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:30 schreef Godlike02 het volgende:
MOet je me aantal weken missen
Ligt er beetje aan hoe snel de kpn en hoe snel de isp is!
Misschien ga ik wel niet over voordat het geregeld is
Die vind ik dan het leukstquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:31 schreef blablasjit het volgende:
hahahaha ik kwam dit tegen met opruiming hdd :
1 april grappen:
Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
En dan het halve forum bannen![]()
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
en dan server 0.00 plat leggen (2 april) en dan alle posts plaatsen
![]()
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen.
Het forum is succesvol van de server verwijderd.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi mensen
Dat is jje eigen probleemquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen sarcasme meer van jou kant
Huillie![]()
Ik doe jaarlijks minstens 4 week zonder![]()
Wrong.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is jje eigen probleem
Ik wil niet zonder
kan ik beetje lastig werken he!!
Maar werken is je vast vreemd.
Vandaar je reactie, sommige mensen doen meer dan alleen msn sletten
JIj begint dat ik niet moet zeiken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wrong.
Ik msn niet of nauwelijks
Hij staat aan, maar thats all,
Werken wil ik wel, maar als je als 15jarige nergens aangeworden word is het best jammer dat dan mensen zeggen dat je niet wilt werken![]()
Dan praat je ook over 1990quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JIj begint dat ik niet moet zeiken.
Kennelijk denk je gelijk dat ik alleen voor me lol inet heb![]()
En ik vind het heel zielig dat je zo jong bent en nergens mag werken
Maar vind het ook vreemd dat ik al vanaf me 14e baantjes heb gehad.
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:46 schreef Slarioux het volgende:
Lief doen, hup hup!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:51 schreef blablasjit het volgende:
goedemorgen!
goeimiddagquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:51 schreef blablasjit het volgende:
goedemorgen!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:19 schreef Jump het volgende:
[..]
goeimiddag
nog ggeen last van je arm van altijd te zwaaien ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
RSI enzo....quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:27 schreef Jump het volgende:
[..]
nog ggeen last van je arm van altijd te zwaaien ?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:38 schreef Renesite het volgende:goeie vroege middag
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:16 schreef toetatoet het volgende:
hoi hoi
Herken ik mezelf inquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:15 schreef blablasjit het volgende:
wat een inhoud.!
Ik heb de sims 2 gespeeldhaha ik vind het leuker om mensen te maken dan dat hele spel hhaha
Ditoquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]ik verveel me
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]ik verveel me
dat vind ik nou lief van jequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]geen idee wie je bent, maar ik leef met je mee
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:27 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ik blijf zwaaien![]()
ja bijna wel ja, dan maar zoquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Lamme arm
Vind me vriendin ook altijd van mequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dat vind ik nou lief van je
dat snap ik best jaquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vind me vriendin ook altijd van me![]()
Vind jij me ook leif dan? :')quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:43 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dat snap ik best ja
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vind jij me ook leif dan? :')
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is IRC?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:21 schreef Slarioux het volgende:
Kom anders eens naar IRC jullie 2
phpdev ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:22 schreef Chandler het volgende:
weet iemand hoe dit heet?
[[url=http://upload.bruggema.nl/index.php?i=v&ip=-646260440&name=ditwilik.jpg&size=384]afbeelding][/url]
ik wil dit gebruiken in mijn visualbasic projectje (teminste zo iets), waar is meer info over dit te vinden?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:44 schreef Jump het volgende:
sherman, je hebt de FP gehaald: MSN Messenger 7 uitgelekt
Kijk in iedergeval iemand die zin heeft in de maandagquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:41 schreef blablasjit het volgende:Mogguh!
Ow ik heb al zin in deze week. ASP-en word steeds leuker
Zodra de weblog af is dan mag je hem testenquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kijk in iedergeval iemand die zin heeft in de maandag
hahah.....
Overgens wil ik wel je Weblog gebeuren hebben als dat mag? Als tester ofzo?
* blablasjit is nog aan het wakker worden![]()
O zeker weten i stay Tunedquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:52 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Zodra de weblog af is dan mag je hem testenIk ga hem zoiezo vanaaf ff naar huis mailen en kijken of ik me webserver aan de praat kan krijgen! Maa nu heeft ie erg veel bugs
en issie nog lang niet af! stay tuned
hahahahahquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:00 schreef QuietGuy het volgende:
Ik trek offtopic-posts aan in dat topic
voor mijn gevoel is het pas 11 uur... alleen dan zonder trek in lunchquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:39 schreef Marty26 het volgende:
* blablasjit pakt nog maar een litertje Koffie
En kut tijd schiet niet op vandaag integenstelling van BlaBla.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef Marty26 het volgende:
:w * SHERMAN gaat weer vloertje schuren.
zeg heb jij een leuke handleiding hoe ik php op me iis krijg voor mij n00bquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb wel net PHP en MySQL met mijn ISS 6.0 ingesteld, misshcien dat ik het eerst tijdelijk op mijn server host
C:\PHP\IISConfig.exe een keer startenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:47 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zeg heb jij een leuke handleiding hoe ik php op me iis krijg voor mij n00b![]()
zou het zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:48 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
C:\PHP\IISConfig.exe een keer starten
bij mij was 't zo makkelijk iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:51 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zou het zo makkelijk zijn
volgens mij heb ik een oudere php zip package op me pc staan! Ik kijk wel ff en anders word het weer dld-enquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
bij mij was 't zo makkelijk idd
Zit trouwens alleen in de PHP 4.3.9 zip package en niet in de PHP 4.3.9 installer
hahahhahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:35 schreef blablasjit het volgende:
mogguh Sherman!
wat een nerd talk op de vroege ochtendmeer meer meer
ik maak ook een sitequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hahahhaha
Jullie doen tenminste leuke dingen op de computer met school of werkals ik informatica heb dan moet ik een site gaan maken
![]()
Niet met Frontpage neem ik aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:41 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik maak ook een site
Voor mij toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:41 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik maak ook een site
Ga eens leren Jump je zit er niet voor nietsquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:32 schreef Jump het volgende:
hoi hoi van in de les gegevensbeheer
ja, ik zit nu al half uur te zoeke op verdomd queryquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ga eens leren Jump je zit er niet voor nietshahahahahaha
Eindelijk doe je weer wat aan je schoolquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:51 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, ik zit nu al half uur te zoeke op verdomd query![]()
nee met ASPquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niet met Frontpage neem ik aan![]()
Echt wel dat ik hem ga gebruikenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:35 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nee met ASP![]()
en ik maak hem zodat IKASP kan leren en kan ik er iemand mee blij maken dan
dus marty 26 mag hem gebruiken als ie dat wil als ie ooit af komt!
wie weet vind je hem wel zwaar klotequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Echt wel dat ik hem ga gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
* blablasjit snapt even niet waar je het over hebt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:34 schreef Renesite het volgende:
Heb nergens last vanhostje van een paar eurootjes en wat aankloten, lekker makkelijk.
Iets verneuken? Backupje vragen en hopla, geen haan die er naar kraait![]()
Ik heb vorige week een gamecube gekochtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
ff ps2 uitzoeken
ik een broodje kaas/hespquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een gamecube gekocht
Is leuk voor de kiddiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een gamecube gekocht
hopelijk voor hem hebben ze niet de vorm van spongebobquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is leuk voor de kiddies
Spongebobquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:46 schreef Jump het volgende:
[..]
hopelijk voor hem hebben ze niet de vorm van spongebob
Ik heb een hostje, ik hoef geen PHP enzo te instalerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:22 schreef blablasjit het volgende:
[..]
* Renesite snapt even niet waar je het over hebt!
Interessant beroepquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:20 schreef Hiawatha het volgende:
Zoooo, da's lang geleden dat ik iets op Fok! gepost heb. Ben nu sinds begin september full-time aan het werk. Leuk werk, dat wel, maar ook wel druk. Werk in de IT Security. Mag dus nu legaal hacken!
Heb ik nog spannende dingen gemist in DIG?
Voor mij dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is leuk voor de kiddies
Hehehe ik hekel sowieso dat MSN+-pakket. De eerste versies vond ik nog OK. maar als je op moet gaan letten tijdens de installatie wordt het eng voor mij.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:38 schreef Troel het volgende:
Mijn vader in de bocht:
via mijn oom had hij gehoord over messenger plus! Hij heeft het geinstalleerd en gisteren heeft ie ook gehoord over Ad-aware. En wonder boven wonder begon dat natuurlijk gigantisch veel fouten te geven.
Vanochtend kijk ik ernaar, en ja hoor, de lop.com searchbar
Hij's verwijderd nu, maar ik had hem natuurlijk moeten laten zitten, alleen maar om te laten zien dat je sommige programma's maar beter niet kan installeren
Begin met PHP. Daarna kan je namelijk enorm makkelijk doorstromen naar Cquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:29 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensen vraagje:
Ik wil van de winter een taal leren schrijven. Nee geen spaans ofzo. Maar byv Xhtml of Php of weet ik veel wat.
Wat is aan te raden waar heb ik wat aan? Ik ben nieuw in dit soort dingen en het enige wat ik kan is DOS. voel me oud Maar ja wil dus deze winter iets nieuws gaan leren om zo ook daar beetje meer van te begrijpen. Nu weet ik dat iedereen hier zo een beetje dingen schrijft. Zo Tell me wat is leuk en goed te leren voor Marty en waar heeft die wat aan.![]()
Tnx alvast.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:21 schreef blablasjit het volgende:
Hey Sherman?! Ik zie nu al dat je ook de gehele tijd bij het CSI MIAMI forum zit hahaha
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:14 schreef Jump het volgende:
goedemiddag deze woensdag 6 oktober 2004 14u14
Ik kijk ze allemaal op de tvquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:20 schreef blablasjit het volgende:
Marty: ik zie ook op de cams big waves. nasty sweel zo te zien dat wel! maar ach!
Sherman: whiehie CSIovermorgen aaf weer op de NL buis. of doe je net zoals mij lekker illegaal?
Iedereen:
Hoe wist jij datquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:42 schreef SHERMAN het volgende:
Truste mensen
Morgen word een mooie dag
Omdat ik vandaag een half jaar samen ben met mijn vriendinquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat![]()
![]()
wat lees ik daar downloadenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik kijk ze allemaal op de tv
Dus niks downloaden
Hoe lang we het nog gaan redden is wat andersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:25 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wat lees ik daar downloaden![]()
flappie met je vriendin overigens
Waar blijven mijn modrechtenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jij bent de afgelopen maanden een user geweest die in positieve zin op viel bij mij.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe lang we het nog gaan redden is wat anders
Maar bedankt
ik zou die nooit willen. pff geen tijd-/zin voor/in!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waar blijven mijn modrechten
Kan betersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:50 schreef blablasjit het volgende:
[..]gaat het niet lekker? das wel wat minder dan
good luck
Neem mij nou niet te serieusquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:52 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik zou die nooit willen. pff geen tijd-/zin voor/in!
en zet het ff in je handtekening ofzo
okay sorry ben melig. kzal nu weer normaal doen
je hoeft alleen maar te kunnen fokken om een mod te zzijnquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neem mij nou niet te serieus
Ik weet te weinig van computers om mod te zijn
Succesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:58 schreef blablasjit het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar te kunnen fokken om een mod te zzijnik denk niet dat er van je verwacht word dat je ff een nieuw uber forum codeert
ik ga kung fu-en... fijna avond allen!
* Renesite moet ook maar weer eind deze maandquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:10 schreef Jump het volgende:
* Renesite is terug met een hoopje haar minder op zen hoofd
ik moet niet gaan, zij komt naar hierquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Jump moet ook maar weer eind deze maand
Ik heb alleen wel mijn eerste 9 binnenvoor economie,. en een 8.8 die dubbeltelt voor Engels
![]()
Ik ben vandaag echt brak. Ik denk dat ik wat verkeerds heb gegeten ofzo!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
bij mij was 't zo makkelijk idd
Zit trouwens alleen in de PHP 4.3.9 zip package en niet in de PHP 4.3.9 installer
Mogge mensenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:22 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag echt brak. Ik denk dat ik wat verkeerds heb gegeten ofzo!!!
IK heb die zip package gedownload met iis installer maar ik kan hem ff niet vindenin die package!
Werkt dat ook al op MP3's.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:27 schreef QuietGuy het volgende:
Gooi G-Spot er even overheen
Als hij kan zien wat voor audio-track in een film zit kan hij dat van een muziekbestand ook zien lijkt mequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Werkt dat ook al op MP3's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |