Mja er zitten alleen geen vage tekens cq. enters voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:18 schreef Slarioux het volgende:
Ehm, dat ken ik van mijn weblog, die tekens. Als ik ook maar een letter verander, dan pleurt ie dat er ook voor. Bij mij is het iets met Unix / DOS tekst indeling. Geen idee waar het vandaan komt.
Nee sorry, heb ik al geprobeerd. Ik heb 't probleem ook al een paar maanden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:47 schreef _jero_ het volgende:
Verwijder de handtekening eens, sluit Outlook, open Outlook en voeg de handtekening weer toe, helpt dat?
Ik ben de beheerderquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:28 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet niet hoet het zit op je werk, maar je kan vragen of systeembeheer je outlook profiel op de exchange opnieuw aanmaakt, of dat ze je netwerkprofiel verwijderen. Dan moet het opgelost zijn.. Maar het is wel vreemd inderdaad.
Nee, daarin staat dit:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:36 schreef Slarioux het volgende:
Zet in dat HTML bestandje eens alles op één regel?
Ook geen oplossingquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:44 schreef Slarioux het volgende:
Weet ik
Maar zet het eens op één regel dan? Wie weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |