dank je :')quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:39 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind ze allemaal even zielig :') .
Ken die users nieteens...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:38 schreef blablasjit het volgende:
Aangezien ik merk nu ik wat meer me met fok bezighoud ik ook users een beetje leer kennen...
Niet:
M_M
Wel:
Marty26
Quietguy
Foksuk1981
quietguy is een moderatorquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken die users nieteens...
Mensen met zon achterlijk icon wil ik niet kennenquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:43 schreef blablasjit het volgende:
[..]
quietguy is een moderator
Achterlijk icon EN een jankerd...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat is er mis met m'n icon?quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achterlijk icon EN een jankerd...
Het geeft je een kneuzenjankerd uitstraling.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat is er mis met m'n icon? [afbeelding]
De jouwe vind ik ook zo... je vorige vond ik positieverquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het geeft je een kneuzenjankerd uitstraling.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:52 schreef p-etr-a het volgende:
Verkapt "wat vind jij van QuietGuy"-topic.
Dat vind ik een leuke mod/user/nerd!
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[qoute] Het geeft je een kneuzenjankerd uitstraling.
Ach... ik zat laatst in de trein en daar zaten 2 kerels met elkaar te babbelen over tekenfilms op TV. Vooral fan van Dragonball Z, je kent het type wel...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat is er mis met m'n icon? [afbeelding]
Shirley was altijd liefquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:55 schreef Vampz het volgende:
Shirley...![]()
Spongebob heeft een lagere geweldsfactor en een hogere liefdesfactor dan DragonBall Zquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach... ik zat laatst in de trein en daar zaten 2 kerels met elkaar te babbelen over tekenfilms op TV. Vooral fan van Dragonball Z, je kent het type wel...
Anyway... die hadden het dus ook over Sponge Bob: 'Jah, en dan loop d'r zo'n stuk kahs in beeld'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |