lekker boeiendquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:45 schreef Erasmusch het volgende:
Groningen is goed bezig, lijkt zo. Alleen jammer van dat twinlife reclamebord
tvp
Schijnt dat de belantstelling verschrikkelijk tegenvalt, zowel bij SV & FP98... Onze bus (WSU) is wel zo goed als uitverkocht (1 bus). Hoe het met eigen vervoer zit weet ik niet...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:50 schreef NordKaos het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ultra's van de westside morgen naar Amsterdam afreizen....
Ja, ik geloof dat ze bij FC Volendam toen de spelers het veld betraden drie oranje ballonnen hebben opgelatenquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:44 schreef Grunner het volgende:
Gisteren nog wat gebeurt in de Gouden Gids Divisie?
Weet niet welk geluid jij dan gehoord hebt op 2x Ajax en wat fluitconcerten in de 2de helft na!quote:Op zondag 26 september 2004 14:12 schreef NordKaos het volgende:
Dan moet je die popcorn uit je oren halen.... Als je dit serieus meent dan begin je echt doof te worden...
quote:Op zondag 26 september 2004 03:00 schreef DarkShine het volgende:
Arena: 89 minuten lang stil
Haha, tuurlijk commentaar geven op iedere club die met een trom naar de Arena komt. Heb net nog gasten gesproken over gister en we zijn het allemaal erover eens dat het gewoon een dooie boel was gisteren!quote:Op zondag 26 september 2004 15:33 schreef JaWi het volgende:
[..]!
Ik denk dat we in een ander stadion hebben gezeten. De sfeer was okay.
Ik zou toch je oren eens na laten kijken. Komt zeker door die kuttrommel van Roda.
Dan moet je met de CL komenquote:Op zondag 26 september 2004 15:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk commentaar geven op iedere club die met een trom naar de Arena komt. Heb net nog gasten gesproken over gister en we zijn het allemaal erover eens dat het gewoon een dooie boel was gisteren!
Ik vind die 1x per jaar naar de UFO al te veel! Weet zowiezo niet wat ik bij jullie Europese matchen te zoeken heb.quote:Op zondag 26 september 2004 15:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan moet je met de CL komen.
Dat is geen 1x gezongen gisteren...quote:Het Roda-legioen plaagde de Ajax-aanhangers met de leus: ‘Ajax-publiek’.
Ja, als je het niet prettig vind zing je met ons mee als je door de tegenpartij heen moet...quote:d nummer één is; Ajax wordt in Roda kringen uitgesproken als ‘ajakkes’. Gearriveerd bij de Amsterdam ArenA moesten de Roda-supporters een gedeelte tussen het Ajax-publiek lopen naar het uitvak. Veel Limburgers voelden zich hierbij niet prettig.
Zo, hadden we meerdere trommels mee? Heb er maar 1 gezienquote:Sfeerbeeld:
Er waren naar schatting 350 Roda-fans meegereisd. 90 minuten lang waren WIJ de veertigduizend Ajax-aanhangers vocaal de baas. De WSU zorgde voor trommels en vlagvertoon. Het 'Ajax-publiek' deed haar scheldnaam weer eer aan.
vocaal de baas? Ik heb jullie 1 keer horen pruttelen (edit, je zegt zelf ook 40 man), en dat kon ik niet eens verstaan. En verder die trommelquote:Op zondag 26 september 2004 17:08 schreef DarkShine het volgende:
Voerendaal moet je ook niet serieus nemen, gister was de 1ste keer dat ik hem bij een uitmatch zag. Is trouwens hetzelfde webaapje als Dutchtifo (Tim V).
[..]
Dat is geen 1x gezongen gisteren...
[..]
Ja, als je het niet prettig vind zing je met ons mee als je door de tegenpartij heen moet...
[..]
Zo, hadden we meerdere trommels mee? Heb er maar 1 gezien
Het was een dooie boel in de Arena, maar in het uitvak was het ook maar een 40/50 tal die 90 minuten zongen en aan het vlaggen waren!
hoe vond je het in 409?quote:Op maandag 27 september 2004 00:46 schreef JaWi het volgende:
Dat zeg ik!
Ik moest er wel om lachen eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 september 2004 00:52 schreef Erasmusch het volgende:
Grunn had gelijk met die kinderrijmpjes van NAC. Vandaag weer 1 over Schreuder, maakt niet uit waar het op slaat als het maar rijmt en er iets van een belediging in zit.
en dat was eerst wel zo dan?quote:Op maandag 27 september 2004 00:51 schreef JaWi het volgende:
Mensen die niet vreemd opkijken als je je emotie toont, vloekt of whatever. En qua zicht zijn het prima plaatsen
.
Door de stadionomroeper werd de Zuid-tribune overigens even voor de wedstrijd nog 'de beste/fanatiekste supportersgroep van Nederland!!' genoemd...quote:Op maandag 27 september 2004 01:02 schreef Yeahinho het volgende:
Nu ik hier trouwens toch ben kan ik maar meteen even m'n fotootje van de Vitesse-sfeermakers posten.
[afbeelding]
Het valt natuurlijk mee. Maar ik laat mijn emoties in de vrije loop als ik voetbal kijk.quote:Op maandag 27 september 2004 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat was eerst wel zo dan?![]()
2 Zwenkvlaggen, 10 kleine vlaggen en 1 trom, we kwamen met 1 bus dus meer dan genoeg dus, aangezien er geen sfeeractie gepland was.quote:Op zondag 26 september 2004 17:40 schreef JaWi het volgende:
Nou wat een enorme vlaggenmassa.
Zoals je leest, ik schrijf nergens dat wij vocaal de baas waren. Ik zet er 'gewoon' bij dat het maar een 40/50 tal waren, ik schrijf iig. nergens dat er een goeie sfeer was terwijl het gewoon doods was!quote:Op maandag 27 september 2004 00:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vocaal de baas? Ik heb jullie 1 keer horen pruttelen (edit, je zegt zelf ook 40 man), en dat kon ik niet eens verstaan. En verder die trommel. Als je die functioneel inzet ok, maar dit was gewoon 90 minuten trommelen op niets af. Tering wat was dat irritant.
Dan nodig ik dat soort mensen graag uit om een wedstrijd met mij te beleven.quote:Op maandag 27 september 2004 01:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het valt natuurlijk mee. Maar ik laat mijn emoties in de vrije loop als ik voetbal kijk.
Als er enorme kansen gemist worden ofzo, dan hoor je geen 'potverdikkie, wat naar'.
En dan zitten er mensen met kinderen naast je die je raar aankijken, vragen of het wat minder kan. Vragen of je kan gaan zitten enz.
Dat hoeft van mij niet
Gelukkig is dat maar op enkele plaatsen.
Ik ben toe aan lenzenquote:Op maandag 27 september 2004 01:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
2 Zwenkvlaggen, 10 kleine vlaggen en 1 trom, we kwamen met 1 bus dus meer dan genoeg dus, aangezien er geen sfeeractie gepland was.
Als je naar een beschermde omgeving wilt gaan, moet je niet naar het voetbalstadion gaan. Maar goed, dat begrijpt niet iedereenquote:Op maandag 27 september 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan nodig ik dat soort mensen graag uit om een wedstrijd met mij te beleven.
Yeahinho heeft elke thuiswedstrijd de eer
Tis voor je emoties toch wel een stuk beter om tussen 'het volk' te zitten heb ik gisteren gemerkt. Bij elke slechte pass moest ik me inhouden om die bobo's niet tot last te zijn, en wanneer Hofs weer eens iemand onderuit schoffelde kon ik niet eens een lekkere godver richting die geel-zwarte homo zijn kop slingerenquote:Op maandag 27 september 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan nodig ik dat soort mensen graag uit om een wedstrijd met mij te beleven.
Yeahinho heeft elke thuiswedstrijd de eer
dat viel mij ook meequote:Op maandag 27 september 2004 01:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
2 Zwenkvlaggen, 10 kleine vlaggen en , we kwamen met 1 bus dus meer dan genoeg dus, aangezien er geen sfeeractie gepland was.
[..]
weet ikquote:Zoals je leest, ik schrijf nergens dat wij vocaal de baas waren. Ik zet er 'gewoon' bij dat het maar een 40/50 tal waren,
Das Tim V. van Dutchtifo en Rodafanclubvoerendaal. Gastje wat gister voor het eerst alleen naar een uitwedstrijd ging volgens mij (ik heb hem iig nog nooit gezien bij een uitmatch behalve gister!). Zegt opzich genoeg hoe serieus je zijn verslag moet nemen...quote:Op maandag 27 september 2004 01:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat viel mij ook mee
[..]
weet ik, ik reageerde eigenlijk op die gozer die jij quote
en daar zou ik dus schijt aan hebben.quote:Op maandag 27 september 2004 01:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis voor je emoties toch wel een stuk beter om tussen 'het volk' te zitten heb ik gisteren gemerkt. Bij elke slechte pass moest ik me inhouden om die bobo's niet tot last te zijn, en wanneer Hofs weer eens iemand onderuit schoffelde kon ik niet eens een lekkere godver richting die geel-zwarte homo zijn kop slingeren.
Das idd. de Limburgse vlag.quote:Op maandag 27 september 2004 01:38 schreef JaWi het volgende:
Die grote, is dat provincievlag van Limboland?
Ja! Maar anno 2004 is dat de normaalste zaak van de wereld in Nederlandquote:Op maandag 27 september 2004 01:43 schreef JaWi het volgende:
Even heel wat anders, is het niet ontzettend irritant om de wedstrijd te zien door die netten?
Zit net het fotoverslagje op http://www.rodajcfans.nl/ te bekijken.
En je reden daarvoor is?quote:Op maandag 27 september 2004 01:42 schreef MaxPower het volgende:
Dat kan je toch geen TIFO meer noemen?
5 zwaaivlaggen...quote:Op maandag 27 september 2004 01:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En je reden daarvoor is?
Ben benieuwd wat NieuwNoord in petto heeft.quote:Op maandag 27 september 2004 14:34 schreef MaxPower het volgende:
Iedereen die donderdag onder het eten om 18:00 lekker naar Heerenveen - MPT gaat kijken:
Let even op de TIFO rechts achter de goal! Hopelijk laat de NOS dat zien bij de opkomst van de spelers...
Komt een aardige actie aan volgens mij.
Tegen Den Bosch ja...quote:Op maandag 27 september 2004 01:02 schreef Yeahinho het volgende:
Nu ik hier trouwens toch ben kan ik maar meteen even m'n fotootje van de Vitesse-sfeermakers posten.
[afbeelding]
2 Zwenkvlaggen, 10 kleine vlaggen & 1 trom.quote:Op maandag 27 september 2004 14:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
5 zwaaivlaggen...![]()
Het was even wachten op een foto, maar e.e.a. gebeurde op deze manier dus:quote:Op maandag 27 september 2004 22:04 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ook hier wel even worden gemeld denk ik: schitterend afscheid van André Hazes door de F-Side!
Kippenvel jaquote:Op donderdag 30 september 2004 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het was even wachten op een foto, maar e.e.a. gebeurde op deze manier dus:
[afbeelding]
Je ziet wat bleekjesquote:Op donderdag 30 september 2004 18:29 schreef NordKaos het volgende:
[afbeelding]
Ze haalden het mooi in beeld toen de spelers het veld betraden, maar de vlaggen vielen me op het eerste oog wat tegen. Bandieri en grote vlaggen deden het wel goed, maar ik was nog aan het wachten op foto's hier..quote:Op donderdag 30 september 2004 23:08 schreef MaxPower het volgende:
Was er nog iets te zien van de TIFO-achtige actie van 't Fean?
stuk of honderd medium sized vlaggen in de kleuren blauw en wit in de vakken achter de goal.
(gelukkig niet van die gesponsorde plastic vlaggetjes dit keer gelukkig)
Dat is tegenwoordig elke bezoekende club.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch vandaag (vocaal) de baas in Rotterdam.
En waarom moeten wij ieder jaar alles inleveren in Breda... Naja hoop dat de 20ste alles binnenkomt, of ik er dan bij ben is nog onzeker...quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
Zelfgemaakt kiekje van de opkomst bij NAC - De Graafschap van gisteren:
[afbeelding]
In het uitvak heeft zowat elke meegereisde supporter een eigen vlag/bandieri in zijn of haar handen, en op Vak G een leuk Breda-spandoekje dat over de hoofden gaat.
Nou ik zit aan de overkant van het uitvak en hoorde er erg weinig van. Neemt niet weg dat er van onze kant geen sfeer was, maar das al 2 seizoenen zo, heel sporadisch komt het nog wel eens voor. Ze willen het blijkbaar zo in de Kuip, helemaal vol met gezinnen die een daagje uit gaan, niks mag meer, en er lopen tegenwoordig al van die sportschooljongens bij de beveiling, die lopen te dreigen met een stadionverbod.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch vandaag (vocaal) de baas in Rotterdam.
Normale lui die geen 10 spelfouten per zin maken op een forum doen dat ook niet, dus je hoeft je excuses niet te maken vind ikquote:Op maandag 4 oktober 2004 02:13 schreef DarkShine het volgende:
Tsja de sfeer in Enschede, tsja de sfeeracties in Enschede...
Wat heb je eraan als iedereen die zaterdag in het stadion was het heeft over het verstoren van de minuut stilte door een aantal lui in het Rodavak...Merendeel van het vak liet meteen blijken dat ze stil moesten zijn, maar het was al te laat, uitvak bleef hierdoor onrustig... Schaam me diep...
Excuses aan de Twente fans iig. Ikzelf (met mij ook de WSU) distansieer me hier volledig van!
Dat is het legioen van nu. Helaas maar waar.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:59 schreef TerroRobbie het volgende:
mja wij hebben jullie helemaal niet gehoord.. (op een enkele keer hand in hand en niet its sterk dan... na)
Ook bijzonder: 2 gasten die zich bij een 3-1 voorsprong toch zo laten opfokken dat ze op het glas van het uitvak gaan slaan en uitdagen waarna ze enkele momenten later ( wel erg bereidwillend) van het vak werden gehaald...
Kheb wel meer gehoord, maar dat is logisch omdat ik ook aan andere kant zit. Die trommels waren wel weer wat jammer? Jullie waren op het begin en eind wel aardig te horen alleen in het midden van de wedstrijd niet, vanaf mijn kant dan. Feyenoord wederom niet veel massaal gezongen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:59 schreef TerroRobbie het volgende:
mja wij hebben jullie helemaal niet gehoord.. (op een enkele keer hand in hand en niet its sterk dan... na)
Ook bijzonder: 2 gasten die zich bij een 3-1 voorsprong toch zo laten opfokken dat ze op het glas van het uitvak gaan slaan en uitdagen waarna ze enkele momenten later ( wel erg bereidwillend) van het vak werden gehaald...
Inderdaad...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:33 schreef Cruoninga het volgende:
Dat stukje van mij uit de OP is inmiddels behoorlijk achterhaald lijkt me. Moet maar eens herschreven worden?
Nou, doe je best.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:33 schreef Cruoninga het volgende:
Dat stukje van mij uit de OP is inmiddels behoorlijk achterhaald lijkt me. Moet maar eens herschreven worden?
leest u meneer kerkrade deze colum dan maar eens.quote:
Twente doet het. Maar waarvoor precies? Om hun ploeg te ondersteunen uiteraard maar is een andere reden van het uitvoeren van zulke actie's niet het aftroeven van de supporters van de tegenstander?? Er valt dus weinig af te troeven aangezien hun tegenstanders zich meestal niet eens afgetroefd voelen.
Waar, waarom, hoezoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:50 schreef Cruoninga het volgende:
Hannover'96 - Groningen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is een oude OP. Je hoeft me echt niet veel te vertellen over de Nederlandse TIFO Scene.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:37 schreef TukkerBart1965 het volgende:
[..]
leest u meneer kerkrade deze colum dan maar eens.
http://www.rodaworld.limb(...)ente-rjc/indexna.php
Vanwege het interland voetbal had Groningen een oefenwedstrijd in Duitsland tegen Hannover. Ergens in de buurt van Hannover.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar, waarom, hoezo.
Gave bandieri's (of weet ik het hoe je dat noemt) zitten erbij zeg!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:55 schreef DarkShine het volgende:
Ja, en eronder ACAB.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zie ik daar Chief WiggumAl ga je dan wel een beetje de kant op van WII...
(Jaquard) Bannersquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gave bandieri's (of weet ik het hoe je dat noemt) zitten erbij zeg!!
quote:Wie is die creatieveling onder jullie?(en heeft ie soms nog wat tijd over?
)
Je wilt toch zeker niet zeggen dat al die 15 die dingen zo even uit de losse pols kunnen tekenen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die creatieveling is een groep van zo'n 15 man. Waarvan ik er 1 ben. Afgelopen week 2 avonden en 2 middagen aan gewerkt.
flinke tifo actiequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:50 schreef Cruoninga het volgende:
Hannover'96 - Groningen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een paar rookfakkels. Kondig ik het hier dan aan als een 'flinke tifo-actie'?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
flinke tifo actie![]()
1 fakkeltje![]()
wat maakt dat uit joh, laat lekker lullenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En een paar rookfakkels. Kondig ik het hier dan aan als een 'flinke tifo-actie'?
Volgens mij laat FC Groningen vaak genoeg acceptabele actie's zien voor Nederlandse begrippen. Wat voor flinks heb jij de laatste tijd nog zoal georganiseerd??
Zit onder de TvL tribune (onoverdekt zuid) dus helaas kan ik niet alles zien vanaf daar, ik zal eens kijken of ik mn camera eens mee kan nemen en wat foto's kan maken van west.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:31 schreef Cruoninga het volgende:
Groningen - Utrecht (3-0)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar hebben we zo een manier voor, heb die iig. nog niet op een site van een andere NL Tifo groep zien staan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je wilt toch zeker niet zeggen dat al die 15 die dingen zo even uit de losse pols kunnen tekenen?
Thx!quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:09 schreef JaWi het volgende:
Ziet er goed uit DarkShine.
Projector?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:11 schreef DarkShine het volgende:
Daar hebben we zo een manier voor, heb die iig. nog niet op een site van een andere NL Tifo groep zien staan.
Ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:02 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Projector?
making of, met één fquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja.
The making off nu op: http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=20&pageID=310
Staat al een langere tijd op www.tifosivak410.nl maar dat terzijde. De bandieri's zien er erg lekker uit!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:11 schreef DarkShine het volgende:
Daar hebben we zo een manier voor, heb die iig. nog niet op een site van een andere NL Tifo groep zien staan.
quote:Voor de 25e confrontatie tussen FC Twente en FC Groningen begon werd in het Arke Stadion traditioneel een voorwedstrijd met megagrote spandoeken gespeeld. FC Groningen startte met een groot doek met het stadswapen, waarop FC Twente antwoordde met een vierluik van doeken waarin de 'slachting' van FC Groningen werd uitgebeeld met uiteindelijk een aanbieding van 'Z-peklappen'. In Enschede had men de actie niet stil kunnen houden, want in het Groningen-vak antwoordden de 400 FC-fans met een doek 'Vandaag wordt FC Twente geslacht'.
Dat zeker niet, maar in die Arena zal het toch nooit een hel wordenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:48 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Idd.. mooie actie van 410.. leuk om te zien...
Maar denk je dat de spelers van feyenoord zoiets hadden van: wat een hel?
Mwoah..quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar in die Arena zal het toch nooit een hel worden.
en om eerlijk te zijn: in de rest van de Nederlandse stadions ook niet
Je moet de rol van het vuurwerk niet overdrijven, met die doeken kun je heel wat qua sfeer en intimidatie. Maar dan moeten ze:quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:39 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Daar verschillen we dus van mening over...
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het best knap al die mooie tekeningen op die grote doeken enzo..
Maar tifo is in mijn ogen bedoeld om te zorgen dat de tegenstander onder de indruk is danwel geintimideert door de sfeer..
En naar mijn bescheiden mening werken 50 fakkels en rookpotten dan beter dan wat spandoekjes...
Zal best dat wij er het stadion voor hebben, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:04 schreef ChAoZ-026 het volgende:
[..]
Mwoah..
Jullie hebben er wel het stadion voor om een flinke hel te maken...
Hele lange zijde vol fakkels en rook...
Waar een wil is is een weg..
Maar in stadions als de arena en ook gelredome is het allemaal te klinisch...
Leuk betoog..quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je moet de rol van het vuurwerk niet overdrijven, met die doeken kun je heel wat qua sfeer en intimidatie. Maar dan moeten ze:
1: Groot, heel groot
2: Heel veel wisselende doeken met teksten aan het adres van je tegenstander
Een club als Sampdoria of Genoa staat heel goed bekend om de Tifo acties, maar daar komt helemaal niet zo veel vuurwerk aan te pas.
Napoli had vroeger doeken zo groot als de gehele Curva, dan heb je het over 60 bij 100 meter, dat maakt indruk.
Tegenwoordig om de 5 minuten wisselende teksten, ook over de volle breedte.
Kijk eens in het sfeerfoto's topic zou ik zeggen voor zat voorbeelden zonder of met minimaal gebruk van vuurwerk.
Dat het wel kan in nederland.. maar niet mag in nederland!quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zal best dat wij er het stadion voor hebben, maar wat wil je daarmee zeggen?
Het mag niet, dus wat voor stadion je ook hebt: (veel) vuurwerk komt er niet in.....
en In Italie kan dit 'gewoon'quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:29 schreef ChAoZ-026 het volgende:
In nederland is gewoon teveel regelgeving..
^quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zal best dat wij er het stadion voor hebben, maar wat wil je daarmee zeggen?
Het mag niet, dus wat voor stadion je ook hebt: (veel) vuurwerk komt er niet in.....
Absoluut mee eens.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:39 schreef ChAoZ-026 het volgende:
En naar mijn bescheiden mening werken 50 fakkels en rookpotten dan beter dan wat spandoekjes...
Heb je alleen niet kunnen ontdekken op de foto's (die in dat sfeerfoto's topic staan).quote:Op woensdag 17 november 2004 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut mee eens.
Heb het met Standard dit seizoen nu 2-maal meegemaakt en dat maakt veel meer indruk dan wat spandoekjes,al was Canal+ wat minder blij ermee![]()
toch gek,met zo'n bolle kopquote:Op woensdag 17 november 2004 09:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je alleen niet kunnen ontdekken op de foto's (die in dat sfeerfoto's topic staan).
daar mag het welquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Stpan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oehoe sterretjes bij Sparta-GA Eagles.
Van de leiding mocht het, en de KNVB kon dit ook niet verbieden. De actie is alleen uitgesteld van Sparta-Fortuna tot Sparta-GAE vanwege het overlijden van Prins Bernhard.quote:
Met wat hulp van een bevriend supporterslegioen lukt het welquote:Op maandag 17 januari 2005 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Roda JC - Alemannia Aachen
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: Alemannia World
[afbeelding]
Bron: West Side Ultras
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: RodaWorld
KickOff na afloop:
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje YNWA
Ja, inderdaad veel Aachen fans. Zie je dat dat voetbal in Duitsland ook meer leeft als hier, maar daar heeft de media ook een aandeel in!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:55 schreef MaxPower het volgende:
Het lijkt wel bijna uitverkocht in het PLS? Zeldzaamheidje...
Veel Duitse Fans?
Cambuur wordt genoemd. Enorm triest spandoek zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:45 schreef MaxPower het volgende:
Wat TIFO rond de wedstrijd tegen Stuttgart:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
helaas vanwege de mist geen foto's vanaf de andere kant, dus geen mooie overzichtsfoto toen alle banners de lucht in gingen
Kun jij vinden.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:08 schreef Yeahinho het volgende:
Die actie tegen Willem II vind ik om eerlijk te zijn kut.
Leuk, een beetje van die gekleurde confetti de lucht in schieten, maar dat noem ik dus geen tifo!
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een nepclub.
quote:Eigen site voor de Groningen Fanatics
De Groningen Fanatics (GF) groeien met de dag. Tifo-acties in het stadion, de GF-merchandise en nog meer plannen in het verschiet. Met de komst van een eigen website denken we ons weer een stap in de goede richting te begeven. De site die te vinden is onder www.groningenfanatics.nl staat vol met nieuwtjes over de GF en wordt je op deze manier op de hoogte gehouden over de Tifo-acties. Daarnaast zijn er op de site veel fotoverslagen te vinden van de voorbereidingen en wedstrijden zelf, kan je GF-merchandise bestellen en kan je je mening geven op het forum.
Bron: GroningenFanatics.nl
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 februari 2005 22:02 schreef InnocentFR het volgende:
Tifo actie Feyenoord - 020 gaat vorig jaar overtreffen!
De wedstrijd was met een uurtje uitverkocht, deze foto is voor de wedstrijd genomen. Is ook direct de enige uitwedstrijd in het jaar waarvan van te voren duidelijk is dat het uitverkocht zal zijn. Tenminste dit gold in het Oosterpark, ik ben benieuwd hoe het volgend jaar gaat.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie doekjes Cruoninga. Wat is dat voor belabberd gevuld uitvak trouwens?
Martin Drent!quote:Op zondag 20 februari 2005 21:34 schreef Cruoninga het volgende:
Oud-spelers van FCG. Toppers en culthelden:
Erg mooi gedaan weer!quote:Op zondag 20 februari 2005 21:34 schreef Cruoninga het volgende:
Oud-spelers van FCG. Toppers en culthelden:
lol foutjequote:Op maandag 21 februari 2005 14:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie daar Van Dijk, Koeman en Roossien, maar geen Drent hoor.
Dit was tijdens de spelersopkomst, dus voor de wedstrijd. De tweede colonne van Twente kwam vrij laat. Later was het wel vol.quote:Op maandag 21 februari 2005 14:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vroeg het natuurlijk omdat ik had verwacht dat het uitvak uitverkocht was... en waarom een foto van ergens vóór de wedstrijd plaatsen? Lijkt me nogal logisch dat Twente op dat moment geen TIFO-actie heeft/doet.
aRENa! Wat origineel! Daar moet je iets mee doen joh!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Cart_man het volgende:
Niet bijzonder.
Bij dat rookbommetje, dacht ik dat de aRENa in de fik stond. Jammer dat het niet zo mocht zijn.
Netjesquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ook nog maar een keer
De enige tifo die ze in de kuip kennen is het gelijktijdig gooien van aanstekersquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Cart_man het volgende:
Niet bijzonder.
Bij dat rookbommetje, dacht ik dat de aRENa in de fik stond. Jammer dat het niet zo mocht zijn.
En sneeuwballen.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
De enige tifo die ze in de kuip kennen is het gelijktijdig gooien van aanstekers.
Is vorig jaar al gebeurd, weet je nog.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
aRENa! Wat origineel! Daar moet je iets mee doen joh!![]()
Echt joh?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is vorig jaar al gebeurd, weet je nog.
Nog 2 dagen hè, is het al weer 8 jaar geleden.![]()
Anders hou je je smoel.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is vorig jaar al gebeurd, weet je nog.
Nog 2 dagen hè, is het al weer 8 jaar geleden.![]()
Heerlijk die mensen die me niet kennen.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heerlijk die internet 'hooligans'![]()
Ik zal er zijn overigens. Benieuwd naar jullie tifo.
Ow.. noemen ze vieze zwarte rook tegenwoordig ook al tifoquote:
Ik ken je niet nee. Je zult vast wel een hele stoere gozer zijn enzo. Maar om hier in een tifo topic een beetje uit het niets te gaan provoceren over de dood van 2 Ajacieden zegt al genoeg over je eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heerlijk die mensen die me niet kennen.
Internethooliganisme is trouwens ok.![]()
![]()
Er waren ook blauwe rookpotten maar die waren snel uit, en deze zwarte overheerste een beetje teveelquote:Op maandag 21 maart 2005 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow.. noemen ze vieze zwarte rook tegenwoordig ook al tifo![]()
Dacht toen ik dat zag ook dat er iets mis was gegaan...
Kijk dit lijkt tenminste er tenminste op!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ook nog maar een keer
Hey, ze houden bij jullie allemaal d'r witte velletje voor hun hoofd!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:44 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je de blauwe rookpotten, die waren wel okay, alleen snel uit dus.
Ja weet ik hoe dat wapen eruit zietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
Zoals hierboven gezegd is het de Zweedse vlag.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja weet ik hoe dat wapen eruit ziet.
Wie maakt er dan ook een Zweedse vlag voor twee van die spelers die over een seizoen weer weg zijn.
( 13 + 59 ) : 25 = bijna 3 doelpunten per wedstrijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Wie maakt er nou een een vlag met DAAR SCOREN --> (OF DAAR <-- ) als er toch nooit gescoord wordt???
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek hequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:29 schreef Gerbenator het volgende:
Alleen zo jammer dat de meeste spelers niet in de richting van de pijl scoren...
Rustig, rustig, denk aan je hart. Ik gun jullie verder het beste hoor, heb al zin in de uitwedstrijd bij jullie. Als het goed is zit ik toch niet in het vak waar overbodig oud ijzer aan gedoneerd wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek he.
Wat een zielig gedoe wordt het toch weer. Wie begon er nou bijdehand te doen met het plaatsen van het wapen van Enschede? Net of jullie weten hoe het wapen van Den Bosch eruit ziet.....
Nu je het zo zegt... sommige clubs gebruiken hun stadswapen en vlag regelmatig en anderen juist helemaal nooit. Die van Den Bosch heb ik nog nooit gezien en ken ik daardoor ook niet. Waarom eigenlijk niet? Even opzoeken leert ons dat die toch best stoer is, met die knuppels enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek he.
Wat een zielig gedoe wordt het toch weer. Wie begon er nou bijdehand te doen met het plaatsen van het wapen van Enschede? Net of jullie weten hoe het wapen van Den Bosch eruit ziet.....
Relax...ook ik wist niet hoe het wapen van Den Bosch eruit zag! En dat spandoek met die pijlen kan ik wel waarderen trouwens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:39 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Relax...ook ik wist niet hoe het wapen van Den Bosch eruit zag! En dat spandoek met die pijlen kan ik wel waarderen trouwens.
En evenals Gerbenator kijk ik ook uit naar de uitwedstrijd tegen jullie.
Kan het me voorstellen met 12 nederlagen op rij...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel vanSfeer is kut de laatste tijd.....
![]()
dat snap ik dat je zo reageert,je hebt zeker nog kaartjes voor de wedstrijd bij ons nodigquote:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=12quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen met 12 nederlagen op rij...
En dan de laatste match zo defensief ingesteld beginnen, en nog ligt alles compleet open achterin... Niet echt lekker om te zien...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=12
tsja,dat doet je gemoedstoestand idd niet goed
we hebben het gehele seizoen tot nu toe getracht naar voren te spelen en dat ging gigantisch mis dus probeerde ze wat anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan de laatste match zo defensief ingesteld beginnen, en nog ligt alles compleet open achterin... Niet echt lekker om te zien...
Als je 1x in de hoek zit waar de klappen vallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we hebben het gehele seizoen tot nu toe getracht naar voren te spelen en dat ging gigantisch mis dus probeerde ze wat anders.
De laatste weken is het gewoon kut,daarvoor had het er veel meer ingezeten
Kut, ik maar hopen dat ik niet te opzichtig door de mand ging vallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:06 schreef DutchGooner het volgende:
dat snap ik dat je zo reageert,je hebt zeker nog kaartjes voor de wedstrijd bij ons nodig
Alles kan, waar een wil is, is een weg. Niet is onmogelijk, gewoon doen en de ballen er voor hebben.. en het spel slim spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schitterend, maar hoe kan dat in hemelsnaam met de combi mee worden gesmokkeld?!
Bij deze:quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Yeahinho het volgende:
Aardig sfeeractietje van de Volta-Side vanmiddag. Zal straks een fotootje posten.
Dat is niet van de VoltaSide maar van de OWF, Orange White Fanatics. Een groepje wat zich heeft afgesplitst van de Volta aangezien ze de sfeer daar maar ruk vonden.quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Yeahinho het volgende:
Aardig sfeeractietje van de Volta-Side vanmiddag. Zal straks een fotootje posten.
Deze actie was gewoon op de Volta-Side hoorquote:Op maandag 4 april 2005 09:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is niet van de VoltaSide maar van de OWF, Orange White Fanatics. Een groepje wat zich heeft afgesplitst van de Volta aangezien ze de sfeer daar maar ruk vonden.
De sfeeracties bij RBC word gehouden door de OWF. Zij maken en betalen de materialen ervoor. Hun groep zit inderdaad (nog op) dezelfde tribune, maar daar zou verandering inkomen.quote:Op maandag 4 april 2005 12:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze actie was gewoon op de Volta-Side hoor.
Onze 'tifo-acties' worden ook georganiseerd door het sfeerteam, maar dan zeg je toch ook gewoon "de M-Side had een leuke sfeeractie".
hahahahaha wat triest, sorry hoor maar dit is echt een lachertje hahaha tifo met een grote T hiero hahahaquote:Op maandag 4 april 2005 00:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bij deze:
[afbeelding]
COME ON ORANGE ARMY dacht ik te ontwaren.
Het gaat hier dan ook om RBCquote:Op maandag 4 april 2005 19:53 schreef Moody het volgende:
Je hebt weinig relativeringvermogen volgens mijDen Bosch is geen AS Roma....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:08 schreef Bananenman het volgende:
Kaos op 410 gister
En vanwege de actie 'Geef Ajax zijn gezicht terug!'
Nieuw logo...
...Waar het oude overheen getrokken werd!
Ze moeten het gezien hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuk gedaan, die actie met het oude logo
quote:Ultras Vak-P vrijdag 19 augustus op Talpa.
Gezien de tegenvallende kijkcijfers van Talpa als gevolg van het platte vermaak en hersenloze amusement, heeft De Mol persoonlijk besloten keihard in te grijpen. Men besloot om het niveau van de Nieuws, Sport en Entertainment (NSE) en De Wedstrijden op te krikken. Dit was natuurlijk maar op één manier mogelijk. Een interview met de nummer één Tifosi van Nederland, de Ultras Vak-P.
Onder druk van het gerinkel van een grote zak geld en de hijgende adem van onze penningmeester zijn de Ultras uiteindelijk overstag gegaan en heeft de commercie weer eens gewonnen.
Morgen zijn deze exclusieve beelden van dé sfeermakers van Nederland te bewonderen in NSE en De Wedstrijden.
bron: www.vakp.nl
quote:
7 uurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef MaxPower het volgende:
Hoe laat begint dat NSB?
idd en ook altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:05 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie post Robbie.
Zitten mooie acties bij, maar dat van Vitesse vind ik echt nepsfeer.
Wat dat betreft is Heracles ook zeker een aanwinst voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik vind die van Heracles zeer vet.
Absoluut ja, en dat geldt volgens mij ook voor Sparta.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Heracles ook zeker een aanwinst voor de eredivisie.
Je hebt niet veel gemist in elk geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gemist. Het komt dus ook nog vanav bij de samenvatting oid?
Mooi doekquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[afbeelding]
Het hoogtepunt van afgelopen vrijdag...
Met de nadruk op even. Je ziet tijdens die uitzending wel 10x willekeurige, niet boeiende, supporters in beeld maar fatsoenlijk een tifoactie in beeld brengen is blijkbaar te lastig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi doek.
Bij de samenvattingen van gisteren zag ik ook even het doek van FC Twente, hulde![]()
.
En jammer dat de cheografie in de rest van het stadion er niet opkwam.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Met de nadruk op even. Je ziet tijdens die uitzending wel 10x willekeurige, niet boeiende, supporters in beeld maar fatsoenlijk een tifoactie in beeld brengen is blijkbaar te lastig.
Te worden?! Volgens mij hebben de meeste zichzelf respecterende supporters al jaren zoiets.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:08 schreef Cart_man het volgende:
God, begint een hype te worden, het sfeerteam.
Mooi gesponsord he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuw Noord (Heerenveen) ook goed bezig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend. We hebben inderdaad 800 T-shirts van Bavaria gekregen, maar het enige wat zij hebben gedaan is de rekening betalen. Die doeken zijn gewoon uit eigen zak betaald en handgemaakt. En de rookbommen kwamen gewoon van tifo.it.quote:
Je kunt niet ontkennen dat dit fenomeen de laatste paar jaar uit de grond schiet...Kan me niet herinneren dat dit al langer dan 3 jaar aan de gang is. Bijna overal zie je tegenwoordig 'bandieri's' en al dat andere gedoe...quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef Stpan het volgende:
[..]
Te worden?! Volgens mij hebben de meeste zichzelf respecterende supporters al jaren zoiets.
dus? komt de sfeer in 't stadion toch alleen maar ten goedequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat dit fenomeen de laatste paar jaar uit de grond schiet...Kan me niet herinneren dat dit al langer dan 3 jaar aan de gang is. Bijna overal zie je tegenwoordig 'bandieri's' en al dat andere gedoe...
Vind je? Valt zwaar tegen...TIFO is even wat leuks laten zien en daarna valt het weer stil...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:07 schreef Breemz het volgende:
[..]
dus? komt de sfeer in 't stadion toch alleen maar ten goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |