Is vorig jaar al gebeurd, weet je nog.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
aRENa! Wat origineel! Daar moet je iets mee doen joh!![]()
Echt joh?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is vorig jaar al gebeurd, weet je nog.
Nog 2 dagen hè, is het al weer 8 jaar geleden.![]()
Anders hou je je smoel.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is vorig jaar al gebeurd, weet je nog.
Nog 2 dagen hè, is het al weer 8 jaar geleden.![]()
Heerlijk die mensen die me niet kennen.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heerlijk die internet 'hooligans'![]()
Ik zal er zijn overigens. Benieuwd naar jullie tifo.
Ow.. noemen ze vieze zwarte rook tegenwoordig ook al tifoquote:
Ik ken je niet nee. Je zult vast wel een hele stoere gozer zijn enzo. Maar om hier in een tifo topic een beetje uit het niets te gaan provoceren over de dood van 2 Ajacieden zegt al genoeg over je eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heerlijk die mensen die me niet kennen.
Internethooliganisme is trouwens ok.![]()
![]()
Er waren ook blauwe rookpotten maar die waren snel uit, en deze zwarte overheerste een beetje teveelquote:Op maandag 21 maart 2005 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow.. noemen ze vieze zwarte rook tegenwoordig ook al tifo![]()
Dacht toen ik dat zag ook dat er iets mis was gegaan...
Kijk dit lijkt tenminste er tenminste op!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ook nog maar een keer
Hey, ze houden bij jullie allemaal d'r witte velletje voor hun hoofd!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:44 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je de blauwe rookpotten, die waren wel okay, alleen snel uit dus.
Ja weet ik hoe dat wapen eruit zietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
Zoals hierboven gezegd is het de Zweedse vlag.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja weet ik hoe dat wapen eruit ziet.
Wie maakt er dan ook een Zweedse vlag voor twee van die spelers die over een seizoen weer weg zijn.
( 13 + 59 ) : 25 = bijna 3 doelpunten per wedstrijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Wie maakt er nou een een vlag met DAAR SCOREN --> (OF DAAR <-- ) als er toch nooit gescoord wordt???
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek hequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:29 schreef Gerbenator het volgende:
Alleen zo jammer dat de meeste spelers niet in de richting van de pijl scoren...
Rustig, rustig, denk aan je hart. Ik gun jullie verder het beste hoor, heb al zin in de uitwedstrijd bij jullie. Als het goed is zit ik toch niet in het vak waar overbodig oud ijzer aan gedoneerd wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek he.
Wat een zielig gedoe wordt het toch weer. Wie begon er nou bijdehand te doen met het plaatsen van het wapen van Enschede? Net of jullie weten hoe het wapen van Den Bosch eruit ziet.....
Nu je het zo zegt... sommige clubs gebruiken hun stadswapen en vlag regelmatig en anderen juist helemaal nooit. Die van Den Bosch heb ik nog nooit gezien en ken ik daardoor ook niet. Waarom eigenlijk niet? Even opzoeken leert ons dat die toch best stoer is, met die knuppels enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek he.
Wat een zielig gedoe wordt het toch weer. Wie begon er nou bijdehand te doen met het plaatsen van het wapen van Enschede? Net of jullie weten hoe het wapen van Den Bosch eruit ziet.....
Relax...ook ik wist niet hoe het wapen van Den Bosch eruit zag! En dat spandoek met die pijlen kan ik wel waarderen trouwens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:39 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Relax...ook ik wist niet hoe het wapen van Den Bosch eruit zag! En dat spandoek met die pijlen kan ik wel waarderen trouwens.
En evenals Gerbenator kijk ik ook uit naar de uitwedstrijd tegen jullie.
Kan het me voorstellen met 12 nederlagen op rij...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel vanSfeer is kut de laatste tijd.....
![]()
dat snap ik dat je zo reageert,je hebt zeker nog kaartjes voor de wedstrijd bij ons nodigquote:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=12quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen met 12 nederlagen op rij...
En dan de laatste match zo defensief ingesteld beginnen, en nog ligt alles compleet open achterin... Niet echt lekker om te zien...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=12
tsja,dat doet je gemoedstoestand idd niet goed
we hebben het gehele seizoen tot nu toe getracht naar voren te spelen en dat ging gigantisch mis dus probeerde ze wat anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan de laatste match zo defensief ingesteld beginnen, en nog ligt alles compleet open achterin... Niet echt lekker om te zien...
Als je 1x in de hoek zit waar de klappen vallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we hebben het gehele seizoen tot nu toe getracht naar voren te spelen en dat ging gigantisch mis dus probeerde ze wat anders.
De laatste weken is het gewoon kut,daarvoor had het er veel meer ingezeten
Kut, ik maar hopen dat ik niet te opzichtig door de mand ging vallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:06 schreef DutchGooner het volgende:
dat snap ik dat je zo reageert,je hebt zeker nog kaartjes voor de wedstrijd bij ons nodig
Alles kan, waar een wil is, is een weg. Niet is onmogelijk, gewoon doen en de ballen er voor hebben.. en het spel slim spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schitterend, maar hoe kan dat in hemelsnaam met de combi mee worden gesmokkeld?!
Bij deze:quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Yeahinho het volgende:
Aardig sfeeractietje van de Volta-Side vanmiddag. Zal straks een fotootje posten.
Dat is niet van de VoltaSide maar van de OWF, Orange White Fanatics. Een groepje wat zich heeft afgesplitst van de Volta aangezien ze de sfeer daar maar ruk vonden.quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Yeahinho het volgende:
Aardig sfeeractietje van de Volta-Side vanmiddag. Zal straks een fotootje posten.
Deze actie was gewoon op de Volta-Side hoorquote:Op maandag 4 april 2005 09:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is niet van de VoltaSide maar van de OWF, Orange White Fanatics. Een groepje wat zich heeft afgesplitst van de Volta aangezien ze de sfeer daar maar ruk vonden.
De sfeeracties bij RBC word gehouden door de OWF. Zij maken en betalen de materialen ervoor. Hun groep zit inderdaad (nog op) dezelfde tribune, maar daar zou verandering inkomen.quote:Op maandag 4 april 2005 12:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze actie was gewoon op de Volta-Side hoor.
Onze 'tifo-acties' worden ook georganiseerd door het sfeerteam, maar dan zeg je toch ook gewoon "de M-Side had een leuke sfeeractie".
hahahahaha wat triest, sorry hoor maar dit is echt een lachertje hahaha tifo met een grote T hiero hahahaquote:Op maandag 4 april 2005 00:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bij deze:
[afbeelding]
COME ON ORANGE ARMY dacht ik te ontwaren.
Het gaat hier dan ook om RBCquote:Op maandag 4 april 2005 19:53 schreef Moody het volgende:
Je hebt weinig relativeringvermogen volgens mijDen Bosch is geen AS Roma....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:08 schreef Bananenman het volgende:
Kaos op 410 gister
En vanwege de actie 'Geef Ajax zijn gezicht terug!'
Nieuw logo...
...Waar het oude overheen getrokken werd!
Ze moeten het gezien hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuk gedaan, die actie met het oude logo
quote:Ultras Vak-P vrijdag 19 augustus op Talpa.
Gezien de tegenvallende kijkcijfers van Talpa als gevolg van het platte vermaak en hersenloze amusement, heeft De Mol persoonlijk besloten keihard in te grijpen. Men besloot om het niveau van de Nieuws, Sport en Entertainment (NSE) en De Wedstrijden op te krikken. Dit was natuurlijk maar op één manier mogelijk. Een interview met de nummer één Tifosi van Nederland, de Ultras Vak-P.
Onder druk van het gerinkel van een grote zak geld en de hijgende adem van onze penningmeester zijn de Ultras uiteindelijk overstag gegaan en heeft de commercie weer eens gewonnen.
Morgen zijn deze exclusieve beelden van dé sfeermakers van Nederland te bewonderen in NSE en De Wedstrijden.
bron: www.vakp.nl
quote:
7 uurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef MaxPower het volgende:
Hoe laat begint dat NSB?
idd en ook altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:05 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie post Robbie.
Zitten mooie acties bij, maar dat van Vitesse vind ik echt nepsfeer.
Wat dat betreft is Heracles ook zeker een aanwinst voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik vind die van Heracles zeer vet.
Absoluut ja, en dat geldt volgens mij ook voor Sparta.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Heracles ook zeker een aanwinst voor de eredivisie.
Je hebt niet veel gemist in elk geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gemist. Het komt dus ook nog vanav bij de samenvatting oid?
Mooi doekquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[afbeelding]
Het hoogtepunt van afgelopen vrijdag...
Met de nadruk op even. Je ziet tijdens die uitzending wel 10x willekeurige, niet boeiende, supporters in beeld maar fatsoenlijk een tifoactie in beeld brengen is blijkbaar te lastig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi doek.
Bij de samenvattingen van gisteren zag ik ook even het doek van FC Twente, hulde![]()
.
En jammer dat de cheografie in de rest van het stadion er niet opkwam.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Met de nadruk op even. Je ziet tijdens die uitzending wel 10x willekeurige, niet boeiende, supporters in beeld maar fatsoenlijk een tifoactie in beeld brengen is blijkbaar te lastig.
Te worden?! Volgens mij hebben de meeste zichzelf respecterende supporters al jaren zoiets.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:08 schreef Cart_man het volgende:
God, begint een hype te worden, het sfeerteam.
Mooi gesponsord he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuw Noord (Heerenveen) ook goed bezig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend. We hebben inderdaad 800 T-shirts van Bavaria gekregen, maar het enige wat zij hebben gedaan is de rekening betalen. Die doeken zijn gewoon uit eigen zak betaald en handgemaakt. En de rookbommen kwamen gewoon van tifo.it.quote:
Je kunt niet ontkennen dat dit fenomeen de laatste paar jaar uit de grond schiet...Kan me niet herinneren dat dit al langer dan 3 jaar aan de gang is. Bijna overal zie je tegenwoordig 'bandieri's' en al dat andere gedoe...quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef Stpan het volgende:
[..]
Te worden?! Volgens mij hebben de meeste zichzelf respecterende supporters al jaren zoiets.
dus? komt de sfeer in 't stadion toch alleen maar ten goedequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat dit fenomeen de laatste paar jaar uit de grond schiet...Kan me niet herinneren dat dit al langer dan 3 jaar aan de gang is. Bijna overal zie je tegenwoordig 'bandieri's' en al dat andere gedoe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |