idd en ook altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:05 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie post Robbie.
Zitten mooie acties bij, maar dat van Vitesse vind ik echt nepsfeer.
Wat dat betreft is Heracles ook zeker een aanwinst voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik vind die van Heracles zeer vet.
Absoluut ja, en dat geldt volgens mij ook voor Sparta.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Heracles ook zeker een aanwinst voor de eredivisie.
Je hebt niet veel gemist in elk geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gemist. Het komt dus ook nog vanav bij de samenvatting oid?
Mooi doekquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[afbeelding]
Het hoogtepunt van afgelopen vrijdag...
Met de nadruk op even. Je ziet tijdens die uitzending wel 10x willekeurige, niet boeiende, supporters in beeld maar fatsoenlijk een tifoactie in beeld brengen is blijkbaar te lastig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi doek.
Bij de samenvattingen van gisteren zag ik ook even het doek van FC Twente, hulde![]()
.
En jammer dat de cheografie in de rest van het stadion er niet opkwam.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Met de nadruk op even. Je ziet tijdens die uitzending wel 10x willekeurige, niet boeiende, supporters in beeld maar fatsoenlijk een tifoactie in beeld brengen is blijkbaar te lastig.
Te worden?! Volgens mij hebben de meeste zichzelf respecterende supporters al jaren zoiets.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:08 schreef Cart_man het volgende:
God, begint een hype te worden, het sfeerteam.
Mooi gesponsord he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuw Noord (Heerenveen) ook goed bezig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend. We hebben inderdaad 800 T-shirts van Bavaria gekregen, maar het enige wat zij hebben gedaan is de rekening betalen. Die doeken zijn gewoon uit eigen zak betaald en handgemaakt. En de rookbommen kwamen gewoon van tifo.it.quote:
Je kunt niet ontkennen dat dit fenomeen de laatste paar jaar uit de grond schiet...Kan me niet herinneren dat dit al langer dan 3 jaar aan de gang is. Bijna overal zie je tegenwoordig 'bandieri's' en al dat andere gedoe...quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef Stpan het volgende:
[..]
Te worden?! Volgens mij hebben de meeste zichzelf respecterende supporters al jaren zoiets.
dus? komt de sfeer in 't stadion toch alleen maar ten goedequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat dit fenomeen de laatste paar jaar uit de grond schiet...Kan me niet herinneren dat dit al langer dan 3 jaar aan de gang is. Bijna overal zie je tegenwoordig 'bandieri's' en al dat andere gedoe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |