Ja weet ik hoe dat wapen eruit zietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
Zoals hierboven gezegd is het de Zweedse vlag.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja weet ik hoe dat wapen eruit ziet.
Wie maakt er dan ook een Zweedse vlag voor twee van die spelers die over een seizoen weer weg zijn.
( 13 + 59 ) : 25 = bijna 3 doelpunten per wedstrijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Wie maakt er nou een een vlag met DAAR SCOREN --> (OF DAAR <-- ) als er toch nooit gescoord wordt???
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek hequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:29 schreef Gerbenator het volgende:
Alleen zo jammer dat de meeste spelers niet in de richting van de pijl scoren...
Rustig, rustig, denk aan je hart. Ik gun jullie verder het beste hoor, heb al zin in de uitwedstrijd bij jullie. Als het goed is zit ik toch niet in het vak waar overbodig oud ijzer aan gedoneerd wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek he.
Wat een zielig gedoe wordt het toch weer. Wie begon er nou bijdehand te doen met het plaatsen van het wapen van Enschede? Net of jullie weten hoe het wapen van Den Bosch eruit ziet.....
Nu je het zo zegt... sommige clubs gebruiken hun stadswapen en vlag regelmatig en anderen juist helemaal nooit. Die van Den Bosch heb ik nog nooit gezien en ken ik daardoor ook niet. Waarom eigenlijk niet? Even opzoeken leert ons dat die toch best stoer is, met die knuppels enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vandaar ook juist die pijl en eigenlijk het complete spandoek he.
Wat een zielig gedoe wordt het toch weer. Wie begon er nou bijdehand te doen met het plaatsen van het wapen van Enschede? Net of jullie weten hoe het wapen van Den Bosch eruit ziet.....
Relax...ook ik wist niet hoe het wapen van Den Bosch eruit zag! En dat spandoek met die pijlen kan ik wel waarderen trouwens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:39 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Relax...ook ik wist niet hoe het wapen van Den Bosch eruit zag! En dat spandoek met die pijlen kan ik wel waarderen trouwens.
En evenals Gerbenator kijk ik ook uit naar de uitwedstrijd tegen jullie.
Kan het me voorstellen met 12 nederlagen op rij...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel vanSfeer is kut de laatste tijd.....
![]()
dat snap ik dat je zo reageert,je hebt zeker nog kaartjes voor de wedstrijd bij ons nodigquote:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=12quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen met 12 nederlagen op rij...
En dan de laatste match zo defensief ingesteld beginnen, en nog ligt alles compleet open achterin... Niet echt lekker om te zien...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=12
tsja,dat doet je gemoedstoestand idd niet goed
we hebben het gehele seizoen tot nu toe getracht naar voren te spelen en dat ging gigantisch mis dus probeerde ze wat anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan de laatste match zo defensief ingesteld beginnen, en nog ligt alles compleet open achterin... Niet echt lekker om te zien...
Als je 1x in de hoek zit waar de klappen vallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
we hebben het gehele seizoen tot nu toe getracht naar voren te spelen en dat ging gigantisch mis dus probeerde ze wat anders.
De laatste weken is het gewoon kut,daarvoor had het er veel meer ingezeten
Kut, ik maar hopen dat ik niet te opzichtig door de mand ging vallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:06 schreef DutchGooner het volgende:
dat snap ik dat je zo reageert,je hebt zeker nog kaartjes voor de wedstrijd bij ons nodig
Alles kan, waar een wil is, is een weg. Niet is onmogelijk, gewoon doen en de ballen er voor hebben.. en het spel slim spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schitterend, maar hoe kan dat in hemelsnaam met de combi mee worden gesmokkeld?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |