TIFO in Utrecht....?quote:Op zondag 28 maart 2004 22:25 schreef Moody het volgende:
wel leuk ja....
Groningen hoort samen met Twente en Utrecht tot de top van de Nederlandse tifo-scene vind ik....
Heb je ook nog iets van de wedstrijd kunnen zien?quote:
toch ook wel ajax moet ik toegevenquote:Op zondag 28 maart 2004 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
hm, heb je gelijk in
tifo is niet gelijk aan sfeer...
top5 tifo in Nederland?? (in willekeurige volgorde)
- twente
- groningen
- ??
- ??
- ??
Nee TIFO noemen ze dat!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
SPAM!
Ajax, Feyenoord (laatste tijd minder) en dan nog wat TIFO op kleinere schaal...quote:Op zondag 28 maart 2004 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
hm, heb je gelijk in
tifo is niet gelijk aan sfeer...
top5 tifo in Nederland?? (in willekeurige volgorde)
- twente
- groningen
- ??
- ??
- ??
* Moody houdt van lijstjesquote:Op zondag 28 maart 2004 22:58 schreef Yeahinho het volgende:
Moody, is het je al wel opgevallen dat dit deel 4 van dit topic is?
Met andere woorden: deze discussie is al veel vaker gevoerd... maar vooruit, van mij mogen we wel eens opnieuw een lijstje maken hoor!
in willekeurig volgorde zei ik nogquote:Op zondag 28 maart 2004 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
als je TIFO een beetje in de gaten houdt, weet je dat Ajax daar heel erg goed in bezig is
en als je dan dat lijstje maakt en Ajax op het laatst zet krijg ik altijd een beetje jeuk
haha jahoor met het begin van de wedstrijd werden ze los geknipt zodat ze naar beneden vielenquote:Op zondag 28 maart 2004 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Heb je ook nog iets van de wedstrijd kunnen zien?
Utrecht?...quote:Op zondag 28 maart 2004 22:25 schreef Moody het volgende:
wel leuk ja....
Groningen hoort samen met Twente en Utrecht tot de top van de Nederlandse tifo-scene vind ik....
alleen jammer dat de wedstrijd niet om aan te zien..euh horen was
[quote]Op zondag 28 maart 2004 22:25 schreef Moody het volgende:
wel leuk ja....
Feyenoord was dood en doodstil gister, enige beetje geluid kwam uit het uitvak. Men kon ook harder juichen voor de tussenstand in Tilburg dan voor hun eigen club...quote:Op zondag 28 maart 2004 22:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
toch ook wel ajax moet ik toegeven
Feyenoord alleen als ze zin hebben en PSV timmert aan de weg
't ging over TIFO,niet over sfeerquote:Op maandag 29 maart 2004 11:36 schreef DarkShine het volgende:
Feyenoord was dood en doodstil gister, enige beetje geluid kwam uit het uitvak. Men kon ook harder juichen voor de tussenstand in Tilburg dan voor hun eigen club...
Ajax heeft goeie jaquard banners en spandoeken, maar gezang valt me toch tegen.
PSV, het enige wat ik daar een maand geleden hoorde waren fluitconcerten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |