quote:Op maandag 31 januari 2005 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een nepclub.
quote:Eigen site voor de Groningen Fanatics
De Groningen Fanatics (GF) groeien met de dag. Tifo-acties in het stadion, de GF-merchandise en nog meer plannen in het verschiet. Met de komst van een eigen website denken we ons weer een stap in de goede richting te begeven. De site die te vinden is onder www.groningenfanatics.nl staat vol met nieuwtjes over de GF en wordt je op deze manier op de hoogte gehouden over de Tifo-acties. Daarnaast zijn er op de site veel fotoverslagen te vinden van de voorbereidingen en wedstrijden zelf, kan je GF-merchandise bestellen en kan je je mening geven op het forum.
Bron: GroningenFanatics.nl
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 februari 2005 22:02 schreef InnocentFR het volgende:
Tifo actie Feyenoord - 020 gaat vorig jaar overtreffen!
De wedstrijd was met een uurtje uitverkocht, deze foto is voor de wedstrijd genomen. Is ook direct de enige uitwedstrijd in het jaar waarvan van te voren duidelijk is dat het uitverkocht zal zijn. Tenminste dit gold in het Oosterpark, ik ben benieuwd hoe het volgend jaar gaat.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie doekjes Cruoninga. Wat is dat voor belabberd gevuld uitvak trouwens?
Martin Drent!quote:Op zondag 20 februari 2005 21:34 schreef Cruoninga het volgende:
Oud-spelers van FCG. Toppers en culthelden:
Erg mooi gedaan weer!quote:Op zondag 20 februari 2005 21:34 schreef Cruoninga het volgende:
Oud-spelers van FCG. Toppers en culthelden:
lol foutjequote:Op maandag 21 februari 2005 14:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie daar Van Dijk, Koeman en Roossien, maar geen Drent hoor.
Dit was tijdens de spelersopkomst, dus voor de wedstrijd. De tweede colonne van Twente kwam vrij laat. Later was het wel vol.quote:Op maandag 21 februari 2005 14:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vroeg het natuurlijk omdat ik had verwacht dat het uitvak uitverkocht was... en waarom een foto van ergens vóór de wedstrijd plaatsen? Lijkt me nogal logisch dat Twente op dat moment geen TIFO-actie heeft/doet.
aRENa! Wat origineel! Daar moet je iets mee doen joh!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Cart_man het volgende:
Niet bijzonder.
Bij dat rookbommetje, dacht ik dat de aRENa in de fik stond. Jammer dat het niet zo mocht zijn.
Netjesquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ook nog maar een keer
De enige tifo die ze in de kuip kennen is het gelijktijdig gooien van aanstekersquote:Op maandag 21 maart 2005 16:36 schreef Cart_man het volgende:
Niet bijzonder.
Bij dat rookbommetje, dacht ik dat de aRENa in de fik stond. Jammer dat het niet zo mocht zijn.
En sneeuwballen.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
De enige tifo die ze in de kuip kennen is het gelijktijdig gooien van aanstekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |