quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:40 schreef timbob het volgende:
het geheim van de rode pijltjes is:
aah! [afbeelding] *hartaanval*
gorgel....
En toen was timbobje er weer bovenopquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:43 schreef timbob het volgende:
*stuiptrek*
niet zo ongedurig jij!quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toen was timbobje er weer bovenop
Nou vertel op!!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
niet zo ongedurig jij!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Hoi Tom_Tom-
PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PIquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:07 schreef Tania18 het volgende:
Wat een gezelligheid weer![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het was wel saai zonder mij he?
Ik had het helemaal niet over jou lieve schatquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI PI![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over jou lieve schat![]()
Ik bedoelde het gewoon in het algemeen![]()
Jaaaa...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh
Maar het zonnetje van ShowChat is net binnengekomen dus vanaf nu wordt het gezellig![]()
Nee, maar als jij het zegt zal het vast mooi zijnquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jullie weten natuurlijk niet wie/wat Saybia is..
Dat is vast The Day After Tomorrow, dat je bedoelt. Of The Second You Sleep.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:14 schreef Svensational het volgende:
Saybia ken ik wel.Ze hadden een heel leuk liedje een keer. Maar ik weet niet meer hoe die heet
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaaa...Tom
The Second You Sleep is het jaquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is vast The Day After Tomorrow, dat je bedoelt. Of The Second You Sleep..
Ik ga donderdag over een week naar hun concert in Eindhoven.
Oh en Tania, nu hoef je niet zo te gaan slijmen he..
Ik probeer te voorkomen dat je weer weggaatquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en Tania, nu hoef je niet zo te gaan slijmen he..
quote:
Volgens mij is ie een beetje bang van die anderquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..]Wat beweegt die linker z'n bek raar
Maar als ik die llinker ben, dan klopt ie dus nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie een beetje bang van die ander![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als ik die llinker ben, dan klopt ie dus niet![]()
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:26 schreef Svensational het volgende:
Je gaat toch niet een illegale handeling verrichten he
Ik merk hetquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh
Maar het zonnetje van ShowChat is net binnengekomen dus vanaf nu wordt het gezellig![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
tania is muziek van Saybia aan het opzoeken
Lieve, lieve, ZOWIEE.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi!
Ik heb Saybia live gezien![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:08 schreef ZOWIEE het volgende:![]()
Ik heb speciaal voor jou je favoriete nummer neergezet![]()
Jaloers?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:10 schreef Tania18 het volgende:
Wat een klef gedoe hier![]()
Nee hoor, ik hou van klef gedoequote:Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaloers?.
ok het was eigenlijk een van mijn favoriete nummersquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is al een stuk beter..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 officiele: The Second You Sleep en These Are The Days (de 2e is vandaag uitgekomen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:10 schreef niksan het volgende:The Day After Tomorrow
The Second You Sleep
Hoeveel albums hebben ze eigenlijk??
Ja....quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:16 schreef Duiveltja het volgende:
Valt het jullie ook op dat de vrouwelijke deelnemers van Fear Factor vaak niet lelijk zijn?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:57 schreef timbob het volgende:
hoi
I know.quote:Op zondag 12 september 2004 00:04 schreef timbob het volgende:
jij hebt ook geen sociaal leven dus!
En hind minder goed?quote:Op zondag 12 september 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
* Duiveltja vind Joss Stone nu ook goed.
Wat moet je dan wel niet over deze zeggen?quote:Op zondag 12 september 2004 00:04 schreef timbob het volgende:
jij hebt ook geen sociaal leven dus!
Ik alleen 's avondsquote:Op zondag 12 september 2004 02:04 schreef timbob het volgende:
ik werk alleen doordeweeks
Volgens mij staan al die gebeurtenissen in verband met elkaar. Ik ga er even over denken.quote:Op zondag 12 september 2004 02:09 schreef timbob het volgende:
wat een enorm boeiende terugreis!
Wat ben jij gemeen zegquote:Op zondag 12 september 2004 02:06 schreef Svensational het volgende:Een konijn die wegrende dus ging ik hem achterna fietsen zodat ie moe werd.
quote:Op zondag 12 september 2004 12:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen zeg![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Feest!
Ik ben nu 3 jaar geregistreerd op Fok!..
quote:Op zondag 12 september 2004 13:54 schreef Riann het volgende:
TVP
quote:Op zondag 12 september 2004 14:27 schreef dunn0w het volgende:..
Ik heb vandaag echt zoon niets-doe dag...
lekker rustig.
quote:Op zondag 12 september 2004 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoef gelukkig niks te doen voor school.
Dinsdag pas weer les
huiswerk??quote:Op zondag 12 september 2004 14:58 schreef BVO het volgende:
Waar gaat het over, niksan?.
quote:Op zondag 12 september 2004 15:05 schreef BVO het volgende:
Niet zo leuk dus?.
Hopen dat wij niet zo hevig beginnen, heb er nog steeds geen zin in..
wil je dat ik hier serieus op in ga?quote:Op zondag 12 september 2004 15:05 schreef BVO het volgende:
En wat vind je zo vervelend aan groepswerk?
Nee hoor, ik weet precies het probleem.quote:Op zondag 12 september 2004 15:08 schreef niksan het volgende:
wil je dat ik hier serieus op in ga?
of ben jij zo'n profiteur die groepswerk relaxed vindt![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet precies het probleem..
Op de middelbare school zaten er genoeg van die profiteurs ja.quote:Op zondag 12 september 2004 15:11 schreef niksan het volgende:
[..]
een lotgenoot
vertel!quote:Op zondag 12 september 2004 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Op de middelbare school zaten er genoeg van die profiteurs ja. :').
Maar hier op die uni moeten we ook in groepjes werken, maar dat bevalt me tot nu toe wél goed..
Ik weet niet.quote:Op zondag 12 september 2004 15:14 schreef niksan het volgende:
[..]
vertel!
wat is het geheim...
quote:Op zondag 12 september 2004 15:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet..
Veel leuke en gemotiveerde mensen denk ik.. Op de middelbare was ik meestal wel degen die het hardste werkte, nu betrap ik me er soms op dat ik anderen meer laat doen.
.
Ja, het was de eerste week.quote:Op zondag 12 september 2004 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]dat heb je goed gedaan! alleen denk je, dat je het aan het eind van het jaar nog steeds leuk vindt
Nu is iedereen nog "gemotiveerd".....
quote:Op zondag 12 september 2004 15:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, het was de eerste week.. Ik denk dat het snel minder gaat worden.
![]()
.
Al neem ik als ik in een groep werk sowieso vaak zelf veel werk op me, hou liever zelf de controle erover..
quote:Op zondag 12 september 2004 15:21 schreef BVO het volgende:
Al neem ik als ik in een groep werk sowieso vaak zelf veel werk op me, hou liever zelf de controle erover..
quote:Op zondag 12 september 2004 16:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Zal vast wel een karaktertrek zijn van een waterman![]()
Zie je welquote:Op zondag 12 september 2004 16:26 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
* Tania18 is ook een waterman
Om half zes zat je nog te fokkenquote:Op zondag 12 september 2004 16:29 schreef timbob het volgende:
ik ben weer wakker!
het was een beetje laat vanacht
ohja, ik was al een tijdje wakker hoor
Leeuw, hoezo?quote:Op zondag 12 september 2004 16:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zie je wel
Is Svensational soms Ram??![]()
Owquote:Op zondag 12 september 2004 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leeuw, hoezo?
* niksan snapt er niets meer van....quote:Op zondag 12 september 2004 16:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ow![]()
Nee laat maar![]()
Maar ik had daarvoor nog wat nuttigs gedaanquote:Op zondag 12 september 2004 16:31 schreef timbob het volgende:
[..]
alsof jij vroeg naar bed ging
quote:Op zondag 12 september 2004 16:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ow![]()
Nee laat maar![]()
BVO, jij en ik zijn alledrie waterman en we willen alledrie graag controle houden, daarom dacht ik dat het misschien een karaktereigenschap van watermannen wasquote:Op zondag 12 september 2004 16:35 schreef niksan het volgende:
[..]
* Tania18 snapt er niets meer van....
was het dan zo logisch dat ik waterman ben??![]()
Ik ben nog niet helemaal nuchter denk ikquote:Op zondag 12 september 2004 16:35 schreef Svensational het volgende:
[..]Je bent een beetje vaag vandaag
.
*gaat horoscoop naquote:Op zondag 12 september 2004 16:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BVO, jij en ik zijn alledrie waterman en we willen alledrie graag controle houden, daarom dacht ik dat het misschien een karaktereigenschap van watermannen was![]()
Een konijn achternagezetenquote:Op zondag 12 september 2004 16:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik had daarvoor nog wat nuttigs gedaan
quote:De Waterman is een sterk individu: vrij van geest en altijd op zoek naar nieuwe zaken en denkbeelden. Vastgeroeste denkwijzen en patronen boezemen hem afkeer in. Hij keert zich af van mensen die hem proberen in te tomen of ideeën op te leggen: hij wil zijn eigen weg kiezen.
Hij staat niet alleen open voor nieuwigheden, hij is ook standvastig. Een eenmaal genomen besluit zal hij niet zomaar over boord zetten. Hij kan dan ook wel eens het verwijt krijgen dat hij "koppig" is.
Als hij zich in een team bevindt streeft ernaar te doen wat voor iedereen het beste is, met inachtneming van zijn eigen behoeften. Op het moment dat het groepsbelang in strijd is met zijn eigen behoeften kan dit problemen opleveren. Echter, hij zal er altijd naar streven dat een ieder zijn deel krijgt.
quote:Op zondag 12 september 2004 16:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Klopt best wel toch![]()
quote:Waterman, jouw sterrenbeeld staat voor hoop en dromen, vriendschap en wensen. Je bent een idealistische filantroop. Je weigert om met de grote massa mee te lopen, je bent origineel en doet de dingen waarschijnlijk anders dan ieder ander. Onder dit sterrebeeld geboren, ben je steeds op zoek naar kennis en het zoeken naar antwoorden. Jullie zijn gemakkelijk in de omgang en de aardigste mensen op deze wereld.
Je hebt de neiging om vriendschap te willen sluiten met een ieder die je ontmoet. Hierdoor plaats je jezelf soms in ongebruikelijke situaties met de vreemdste karakters. In relaties kom je soms over als koel, maar onder de oppervlakte bestaat een uiterst zacht-moedig zorgzaam persoon. Voor jou, komt passie pas met een stimulerende conversatie en intellectuele waardering.
Jouw sterrenbeeld valt onder de lucht-tekens, d.w.z. intellectueel en communicatief. Je analiseert dingen en je plannes zijn vaak goed doordacht.
Je regerende planeet is Uranus. In astrologie, staat Uranus voor verandering en het onverwachte. Het staat ook bekend om zijn uitvindingen en moderne wetenschappen. Uranus, zorgt voor een liberale persoonlijkheid maar met een sterke mening. Als Waterman heb je de neiging om vernieuwend en soms eccentrisch te zijn. Je kunt zelfs een discussie starten alleen als intellectuele oefening.
Samen met Stier, Leeuw en Schorpioen ben je een perfectionist en ben je bestand tegen verandering.
ik nietquote:Op zondag 12 september 2004 17:29 schreef timbob het volgende:
[..]
ik hou wel van stieren
das liefquote:Op zondag 12 september 2004 17:40 schreef timbob het volgende:
[..]
nou
dan hou ik wel voor 2
das raar... want stieren zijn helemaal niet sociaal..quote:Op zondag 12 september 2004 17:41 schreef timbob het volgende:
zo ben ik
ik doe vaak alsof ik niet sociaal benquote:Op zondag 12 september 2004 17:43 schreef dunn0w het volgende:
[..]
das raar... want stieren zijn helemaal niet sociaal..
Ik geloof er echt totaal niet in, maar als ik dit lees...quote:Op zondag 12 september 2004 16:50 schreef niksan het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik geloof er echt totaal niet in, maar als ik dit lees....
Dit ben ik gewoon..
Relexed!quote:Op zondag 12 september 2004 17:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben vet chaotisch
[..]
* noteerd![]()
Op een paar dingen na klopt het redelijkquote:Sterrenbeeld: Boogschutter (Sagitarius)
Geboren tussen: 23 novemeber en 23 december
Element: Vuur
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Boogschutter zijn:
spontaan, tolerant, rondreizend
open, onrealistisch, sportief
overdreven, idealistisch, extrovert
levenslustig, rusteloos, eigenwijs
De boogschutter is een spontaan mens. De boogschutter is bijzonder eerlijk en direct in alles wat hij/zij doet en zegt. De waarheid is erg belangrijk voor de boogschutter. Ook al heeft hij/zij niet de intentie om mensen te kwetsen, de eerlijkheid en directheid kan er soms toe leiden dat hij/zij mensen pijn doet. Het optreden van de boogschutter is niet altijd even tactvol. Waarschijnlijk kan het hem/haar niet zoveel schelen, omdat het voor de boogschutter nu eenmaal belangrijk is de waarheid te vertellen. Toch is het goed voor de boogschutter af en toe eens stil te staan bij de manier waarop hij/zij op andere mensen overkomt en hier rekening mee te houden in zijn/haar communicatie met andere mensen.
De boogschutter heeft een optimistische instelling en kijkt altijd naar de toekomst. Heeft de boogschutter een doel bereikt, dan stelt hij/zij onmiddellijk het volgende doel vast en begint daaraan te werken. Het leven moet voor de boogschutter avontuurlijk zijn, met telkens nieuwe uitdagingen en mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen. De boogschutter staat nooit lang stil en wil het leven in volle teugen genieten.
De boogschutter houdt ervan om op pad te gaan, zodat hij/zij zijn/haar enorme hoeveelheid energie kwijt kan. De boogschutter houdt van reizen en van sporten, en dan vooral buiten sporten, maar ook van uitgaan. De boogschutter wil graag onder de mensen zijn, vooral mensen die hem/haar nieuwe interessante dingen kunnen vertellen. De boogschutter is nu eenmaal nieuwsgierig en wil het antwoord op elke vraag weten. De boogschutter wordt vrij gemakkelijk in een groep opgenomen, omdat hij/zij spontaan en prettig in de omgang is. Hij/zij beschikt over een natuurlijke charme die hem/haar vooral aantrekkelijk maakt voor mensen van het andere geslacht.
De boogschutter heeft een enorme behoefte aan vrijheid in de ruimste zin van het woord. Als mensen een boogschutter beperkingen proberen op te leggen, zal hij/zij zich daar op alle mogelijke manieren tegen verzetten. De boogschutter wil het leven leven zoals het uitkomt. Ook is de boogschutter niet gemakkelijk te beïnvloeden. De boogschutter is pas bereid van richting te veranderen, als hij/zij zelf tot de conclusie is gekomen dat die andere richting de juiste is.
Hey Leoniequote:Op zondag 12 september 2004 19:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben steenbok, wat zegt dat over mij?
quote:Sterrenbeeld: Steenbok (Capricorn)
Geboren tussen: 23 december en 21 januari
Element: Aarde
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Steenbok zijn:
hardwerkend, organiserend, geduldig
serieus, betrouwbaar, onzeker
voorzichtig, structurerend,nauwgezet
formeel, gereserveerd, conservatief
De steenbok is een serieus mens, met een bijzondere vorm van humor. De steenbok is doelgericht en heeft een enorm uithoudingsvermogen, hetgeen hem/haar de mogelijkheid geeft om vooral successen op de lange termijn te behalen. Waar andere mensen al lang hadden afgehaakt, houdt de steenbok vol tot het bittere einde. De steenbok beschikt over veel geduld.
De steenbok doet geen ondoordachte dingen. Voordat hij/zij tot actie overgaat denkt de steenbok goed na over de gevolgen en weegt de verschillende alternatieven tegen elkaar af. De steenbok is praktisch ingesteld en beschikt over een goed financieel en economisch inzicht. Omdat de steenbok vrij conservatief is, is de kans dat hij/zij in zijn/haar leven grote financiële winsten behaalt vrij klein. Om die te behalen moet je bereid zijn risico's te nemen, iets dat niet echt bij de steenbok past. Daar staat tegenover, dat de kans dat de steenbok zonder geld komt te zitten eveneens heel klein is. De steenbok kan goed met geld omgaan.
De steenbok houdt van structuur en houdt ervan dingen die niet gestructureerd zijn of niet gestructureerd verlopen te structureren en in goede banen te leiden. De steenbok is zeer geschikt voor werk bij overheden of andere instellingen waar duidelijke structuren heersen en een duidelijk taakverdeling is. De steenbok voert zijn/haar werk met nauwkeurigheid uit en is bereid de verantwoordelijkheid daarvoor te dragen. De steenbok houdt niet van mensen die hun verantwoordelijkheden ontlopen.
De steenbok is ambitieus en wil graag iets bereiken en betekenen in de wereld. Status is niet onbelangrijk. Voor de steenbok hebben dingen alleen waarde als hij/zij er hard voor heeft gewerkt. Dingen die gewoon zijn komen aanwaaien geven geen voldoening. De steenbok zal nooit de eer opeisen voor iets dat hij/zij niet gedaan heeft. Als zaken tastbare resultaten opleveren, geeft dat de steenbok de meeste voldoening.
Ja, dat dacht ik ook al toen ik het las.quote:Op zondag 12 september 2004 19:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dat klopt niet helemaal moet ik zeggen![]()
Leuk!!quote:Op zondag 12 september 2004 19:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Sims 2 gespeeld
en ik ga zo proberen hem hier te installeren
Ik heb het hele spel gedownloadquote:Op zondag 12 september 2004 19:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk!!
Je kan ook bekende mensen erin zetten. Moet je van die patches downen.
Ik had het ook gezien jaquote:Op zondag 12 september 2004 19:15 schreef dunn0w het volgende:
Weetje... ik zat zonet The bachelor te kijken... viel me ineens op dat het wordt ingesproken voor Inge Ipenbrug (Martine -GTST).
Half 9 kijken wij ERquote:en half negen komt There's Something about mary op tv (Yorin - hier zie je alles!)
Ja, eigenlijk is de kans dat ik hem vanavond draaiend krijg is miniemquote:Op zondag 12 september 2004 19:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk!!
Je kan ook bekende mensen erin zetten. Moet je van die patches downen.
Volgens mij zijn ze voor 1, maar je kan het proberen.quote:Op zondag 12 september 2004 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het hele spel gedownload :') Waar kun je die patches krijgen?
quote:Op zondag 12 september 2004 19:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is de kans dat ik hem vanavond draaiend krijg is miniemdus aan patches ben ik nog niet toe
![]()
hoe was je saaie weekend ?
Zal ik dan ook maar eens ER gaan kijken.. speciaal voor jou en beev?...quote:Op zondag 12 september 2004 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het ook gezien jaIk zag haar gisteren ook in Westenwind
[..]
Half 9 kijken wij EREn TSAM heb ik echt al 100 keer gezien
Ik heb The day after tomorrow gekekenquote:Op zondag 12 september 2004 19:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze voor 1, maar je kan het proberen.
http://www.simsbox.com/the_sims_downloads.htm
[..]
![]()
Ja euh....saai he
Ik heb wel The Terminal gekeken
inde bios¿quote:Op zondag 12 september 2004 19:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb The day after tomorrow gekeken![]()
Hier en daar waren er wel wat gaten in het verhaal, maar het is wel een leuke feelgoodfilm.quote:Op zondag 12 september 2004 19:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, hij gaat op zich wel, en hoe was de terminal?
je bent een vroege slaper zeg!quote:Op zondag 12 september 2004 21:54 schreef dunn0w het volgende:
Truste....
kusje voor bob
Gewoon Relexed!quote:Op zondag 12 september 2004 22:22 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
![]()
I Will Follow him.. Lalala..quote:Op zondag 12 september 2004 22:31 schreef timbob het volgende:
[..]
je achtervolgt me gewoon he!
kom dan gewoon in m'n msn, net zo makkelijk
Misschien bedoelt ze Bob van O.???quote:Op zondag 12 september 2004 22:22 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik??quote:Op zondag 12 september 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Ik had trouwens gedacht dat BVO boos zou zijn dat ik zomaar een GTST Tournament zou beginnen
Dat was ook mijn gedacht dus.quote:Op zondag 12 september 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Is ook niet zo dat ik per se de tournaments moet organiseren hoor... Ik vind het meestal leuk om te doen, en zolang dat zo is en er uit het stemmen blijkt dat de mensen hier het ook leuk vinden, wil ik het doen, maar als iemand anders het wil is dat natuurlijk ook best.
quote:Op zondag 12 september 2004 23:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ECHTNIE!
quote:Op zondag 12 september 2004 23:12 schreef Svensational het volgende:
Dizer!!!!!![]()
![]()
Je bent er alleen nog maar om te zeggen dat je moe bent
Ik werd ook moe van het gezeur en had er ff geen zin meer in.quote:Op zondag 12 september 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedacht dus.Er werd zo gekut met dat andere tournament dat ik dacht: Ik open er zelf wel 1
En dan was je potverdikkeme nog jarig ookquote:Op zondag 12 september 2004 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb het echt te druk gewoon. Ik volg zelf les, ik geef zelf vier soorten lessen, heb daarnaast nog eens projecten, ik sport (een beetje) en ik werk 2 dagen in de week. Internet kom ik niet meer zo vaak op![]()
Maar je was niet zo blij geweest als het onderwerp "Favoiete Vete" was geweest he??quote:Op zondag 12 september 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik werd ook moe van het gezeur en had er ff geen zin meer in..
Dank je..
quote:Op zondag 12 september 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan was je potverdikkeme nog jarig ook
Dan niet nee.quote:Op zondag 12 september 2004 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je was niet zo blij geweest als het onderwerp "Favoiete Vete" was geweest he??(Met Ludo &Janine
)
Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen gaan zeggen "Het zou toch over de favoriete vete gaan?"
quote:Op zondag 12 september 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, De ShowChat-babe is in da house![]()
Ach, ze stemmen heus welquote:Op zondag 12 september 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
Er waren van de 18 mensen maar 2 mensen die jouw onderwerp in hun top 3 hadden, waaronder jij. Zullen wel aardig teleurgesteld zijn..
Bobquote:Op zondag 12 september 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
Anita!.
Oh jawel. En zoniet, dan niet.quote:Op zondag 12 september 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ze stemmen heus wel![]()
Van 11:00 tot 14:45.quote:Op zondag 12 september 2004 23:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bob![]()
Tot hoelaat moet je morgen??
Misschien moet je de bio-stabil eens proberen, ik hoorde van iemand dat als ze de biostabil gebruikte ze zichzelf geen oud wijf meer voeldequote:Op zondag 12 september 2004 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
Maar ik voel me meer een oud wijf eigenlijk op dit moment![]()
Kan je tenminste nog een beetje uitslapenquote:Op zondag 12 september 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Van 11:00 tot 14:45.
Valt best mee dus..
Goed idee, ik zal vanavond even kijken hoe ik hem kan bestellenquote:
Ja, 9:15 gaat de wekker pas.quote:Op zondag 12 september 2004 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kan je tenminste nog een beetje uitslapen
Had je ook al veel huiswerk dit weekend?
Het is gewoon de allersimpelstequote:Op zondag 12 september 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh jawel. En zoniet, dan niet..
Ik vind het persoonlijk een leuk onderwerp..
Waarom voel je je dan een oud wijf?quote:Op zondag 12 september 2004 23:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal vanavond even kijken hoe ik hem kan bestellen![]()
En tuurlijk heb ik niet gedronken![]()
Erg he, zeker ook nog allemaal in het Engels?quote:Op zondag 12 september 2004 23:41 schreef BVO het volgende:
En die boeken... zijn zó dik...
En tóch was die vrij populair... niet bij mij hoor, dat niet..quote:Op zondag 12 september 2004 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is gewoon de allersimpelsteMaar van sommige kandidaat-tournaments werd ik echt niet goed: Favoriete locatie
quote:Op zondag 12 september 2004 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is gewoon de allersimpelsteMaar van sommige kandidaat-tournaments werd ik echt niet goed: Favoriete locatie
Groot gedeelte wel.. wiskunde-boek van 350 blz. volledig in het engels...quote:Op zondag 12 september 2004 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Erg he, zeker ook nog allemaal in het Engels?![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]Favoriete Locatie is leuk!!!
Zie hier de winnaarquote:*het huis van Ludo Sanders*
Heb je echt 64 locaties opgenoemd??quote:Trouwens, was er maar liefst een uur bezig met het noemen van 64 locaties!!
Let op deze smiley -->quote:Op zondag 12 september 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan een oud wijf?
Wat ontzettend gemeen van je om mij zo laat op de avond in de maling te nemenquote:Op zondag 12 september 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Let op deze smiley -->![]()
![]()
Goh...quote:Op zondag 12 september 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
* Svensational heeft net geleerd hoe de wasmachine werkt
Daar heb ik geen tijd voor...quote:Op zondag 12 september 2004 23:48 schreef Svensational het volgende:
Heb je echt 64 locaties opgenoemd??Dan begin je toch gewoon zelf een Tournament?
Sorryquote:Op zondag 12 september 2004 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ontzettend gemeen van je om mij zo laat op de avond in de maling te nemen
quote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh...
Dus de 1e 21 jaar van je leven liep je altijd in vuile kleren?![]()
Nee, voor dat onderwerp hoef je op mij niet te rekenenquote:Op zondag 12 september 2004 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor...
Ik hoop nog steeds dat ooit jij of Beev dat gaat doen
quote:Op maandag 13 september 2004 00:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders gaan dinsdag op vakantie en ik wist nog niet hoe deze wasmachine werkte![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]Relaxed!! Het huis voor je alleen
Dan zet je hem toch buiten als je 's avonds naar bed gaat?quote:Op maandag 13 september 2004 00:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar wel 's ochtends vroeg de hond uitlaten en daar heb ik nu echt geen zin in![]()
Ze (!) is al 15 en als ik haar niet vroeg genoeg naar buiten laat ligt de hele kamer vol met plasjes (als je geluk hebt dan en er niet wat anders ligtquote:Op maandag 13 september 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zet je hem toch buiten als je 's avonds naar bed gaat?
Sorry, flauw grapje
Onze hond is ook heel oud geworden. 15 of 16 ofzo dacht ikquote:Op maandag 13 september 2004 00:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze (!) is al 15 en als ik haar niet vroeg genoeg naar buiten laat ligt de hele kamer vol met plasjes (als je geluk hebt dan en er niet wat anders ligt)
Beetje incontinent ofzo![]()
Wat voor hond hadden jullie?quote:Op maandag 13 september 2004 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Onze hond is ook heel oud geworden. 15 of 16 ofzo dacht ik
quote:Op maandag 13 september 2004 00:17 schreef BVO het volgende:
Ik háát honden.
quote:Op maandag 13 september 2004 00:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een Golden Retriever. Ik zat in groep 5 toen ze haar lieten inslapen. Maar volgens mij ging het daarvoor helemaal niet zo slecht. Ze werd ineens heel ziekquote:Op maandag 13 september 2004 00:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat voor hond hadden jullie?
Ik hoop eigenlijk wel dat ze nog een paar jaar ouder wordt, maar ze gaat best hard achteruit![]()
Ze hoort en ziet ook al bijna niks meer![]()
Wij hebben eenquote:Op maandag 13 september 2004 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind alleen kleine honden leuk
quote:Op maandag 13 september 2004 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind alleen kleine honden leuk
Het komt meestal als je het niet verwachtquote:Op maandag 13 september 2004 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een Golden Retriever. Ik zat in groep 5 toen ze haar lieten inslapen. Maar volgens mij ging het daarvoor helemaal niet zo slecht. Ze werd ineens heel ziek
Ik ben benieuwd hoe onze felicitatiepost eruit zal gaan zienquote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef BVO het volgende:
Doe jij maar, Svenniepennie..
Ik werd tussen de middag opgehaald van school door m'n moeder en die zei dat ze haar hadden laten inslapen. Ik had de hele morgen in spanning gezeten. Maar ik dacht dat ze en grapje maakte :') Toen we bijna thuis waren besloot ik om te gaan huilen en het toch te gelovenquote:Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het komt meestal als je het niet verwacht![]()
Maar 15 is voor een Golden Retriever wel oud volgens mij.
Wij krijgen een apart topic.quote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe onze felicitatiepost eruit zal gaan zien![]()
Dan heb ik van de afgelopen 7 SC's er 6 geopend.quote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef BVO het volgende:
Doe jij maar, Svenniepennie..
quote:Op maandag 13 september 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik werd tussen de middag opgehaald van school door m'n moeder en die zei dat ze haar hadden laten inslapen. Ik had de hele morgen in spanning gezeten. Maar ik dacht dat ze en grapje maakteToen we bijna thuis waren besloot ik om te gaan huilen en het toch te geloven
En ik mocht niet daar de crematie, dat was de eerste keer dat ik mocht overblijven op school
Ik hoop hetquote:Op maandag 13 september 2004 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij krijgen een apart topic..
Alleen Tommerd kreeg een apart topicquote:Op maandag 13 september 2004 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij krijgen een apart topic..
Al sla je me doodquote:Op maandag 13 september 2004 00:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Waarom mocht je niet naar de crematie dan??
Woeiiiiiquote:Op maandag 13 september 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
Ik open 'em wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |