Helaas was Leonie je voorquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:09 schreef _bigmac_ het volgende:
FiPo
dat had ik altijd al eens willen doen ;D
Nee hoor, ik vind hem goedquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:09 schreef Svensational het volgende:
Dit is mij slechtste SC ooit
Nietesquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:05 schreef Tania18 iets wat niet waar is:
Hee, jij begint door te zeggen dat je geen kleren aan hebt hoor
Boeit nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:09 schreef Svensational het volgende:
Dit is mij slechtste SC ooit
Volgens mij is het lied alleen niet van K3quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind hem goed![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nietes
quote:Ik ga ff wat kleren aandoen
Wel hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij is het lied alleen niet van K3
Ik zie nergens staan dat ik naakt benquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja maar het is wel logisch dat wij dat dachtenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik naakt ben
Wat ben je in een romantische buiquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:13 schreef Svensational het volgende:
Mijn ogen zeggen alles
Ik vind gewoon dat hij mooi kan zingenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat ben je in een romantische bui![]()
Oke, sorry hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat hij mooi kan zingen
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, sorry hoor![]()
Die vond jij toch niet leuk?!?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Zullen we weer normale avatars doen?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:20 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen ik ga (met kleren aan)
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef Bupatih het volgende:
Hé, ga eens Herman Finkers kijken in plaats vanKaren
, Kathleen en Kristel
Stelletje cabaretbarbaren....
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt een mooie bewegende avatarquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Graag!![]()
Maar jij bent me nu belachelijk aan het maken in je handtekening en dat is nog minder leukquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die vond jij toch niet leuk?!?![]()
Jij mij ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij bent me nu belachelijk aan het maken in je handtekening en dat is nog minder leuk
Ach lieverd, wil je een bewegende avatar?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt een mooie bewegende avatar![]()
Ik moet dan weer die stomme nemen![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt een mooie bewegende avatar![]()
Ik moet dan weer die stomme nemen![]()
Jij mij meer...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij mij ook![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach lieverd, wil je een bewegende avatar?
Nee, daarop lijk ik misvormdquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef ZOWIEE het volgende:
of je neemt degene die Sven nu heeft, die is ook mooi
En dan denkt iedereen weer dat ik het ben omdat ik die avatar de hele tijd had. En Tania wil niet een avatar van zichzelf...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef ZOWIEE het volgende:
of je neemt degene die Sven nu heeft, die is ook mooi
Niet! Herman is ongeveer de populairste Idol ooitquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij mij meer...
deed ik al van af 8uur. en straks toch even een halfuurtje dat huis checken en als het goed is kijk ik het af.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef Bupatih het volgende:
Hé, ga eens Herman Finkers kijken in plaats vanKaren
, Kathleen en Kristel
Stelletje cabaretbarbaren....
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:31 schreef Svensational het volgende:
Hier, deze beweegt
[afbeelding]
Koffiequote:Op zaterdag 4 september 2004 20:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ga koffie drinken
In Almeloquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet! Herman is ongeveer de populairste Idol ooit![]()
'quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:36 schreef dunn0w het volgende:
Jullie gaan weer veels te snel...
Ik kan niet eens ff rustig me haren wassen.. of jullie hebben alweer een nieuw SC..
eerst ff fohnenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
'
aah klaar met douchen tijd om te camen![]()
Ik vond hem leukquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Iets doms met Jim op Ned2
Lekker hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Koffie![]()
![]()
![]()
Huhquote:Laatste bezoek: 6 uur, 53 minuten geleden
Ook voor mij?!?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
Ik ga ook weer, heb een feestje ergens..
![]()
. (die laatste is voor slechts een paar personen bedoeld.
).
En het camen danquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:55 schreef dunn0w het volgende:
Ik ga slapen...
of althans... in bed tv kijken.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ook voor mij?!?![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
![]()
).
Vraag'ens niet naar de bekende weg!quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ook voor mij?!?![]()
Dankje welquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
![]()
).
Kom eens online.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
shit... vergeten te kijken...
Jat die van dunn0w.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:58 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil een roze avatar
Ik kan alleen niks vinden![]()
Ik vind het best wel jammer, ik kon altijd met je pratenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Het spijt me ik moet je ook verlaten ik ga tv kijken .
Ik vind hem zo mooiquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi!
He, waarom heb jij je avatar nog niet veranderd?
Ik heb toch niks betersquote:Op zondag 5 september 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Emma!!!!!!!!![]()
![]()
Deze avatar is wel erg saai zeg.
That's the spirit!quote:Op zondag 5 september 2004 10:29 schreef niksan het volgende:
GOEDEMORGEN!!!!![]()
wat een heerlijke dag!
ik heb bakken vol huiswerk, maar dat weerstaat mij niet om heerlijk te gaan zonnen![]()
zo even bijkomen
lekker weer he?quote:Op zondag 5 september 2004 10:52 schreef niksan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch Ali B ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het best wel jammer, ik kon altijd met je praten
we waren met z'n tweeen zo verenigd als de staten.
Nee, die van jou blijft ook alleen maar in de lucht fladderen, zonder vooruit te gaanquote:Op zondag 5 september 2004 02:50 schreef Duiveltja het volgende:
Sven wat heb je een tegenvallende avatar.
Je plaatje zoomt in...en nog wat meer....nog een beetje..ietsje meer en DAN!! zoomt hij weer uit.
Wat een anticlimax
Ik ook.quote:Op zondag 5 september 2004 10:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]Ik heb zonet een stukje Summerbase gekeken..... waardeloos programma.. maar je krijgt er wel een zomer gevoel van..
Wat moet ie dan doen na de zoom???quote:Op zondag 5 september 2004 02:50 schreef Duiveltja het volgende:
Sven wat heb je een tegenvallende avatar.
Je plaatje zoomt in...en nog wat meer....nog een beetje..ietsje meer en DAN!! zoomt hij weer uit.
Wat een anticlimax
En je avatar ziet er ook lekker zonnig uitquote:Op zondag 5 september 2004 09:44 schreef dunn0w het volgende:
Goedemorgen......
Ik ben weer helemaal bij geslapen![]()
.
wie is dat dan op je avatar......quote:Op zondag 5 september 2004 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat moet ie dan doen na de zoom???
Ja stoer he!quote:Op zondag 5 september 2004 11:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is toch Ali B ?![]()
![]()
![]()
Staat erbovenquote:Op zondag 5 september 2004 11:22 schreef niksan het volgende:
[..]
wie is dat dan op je avatar......![]()
aha! geen wonder dat ik dat niet zagquote:Op zondag 5 september 2004 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Staat erbovenKotsende Ariel (ONM) Maar deze is maar voor eventjes, maar ik mocht Tania niet meer als avatar...
quote:Op zondag 5 september 2004 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja stoer he!Hij is nu op TMF
Ik ben er nogquote:Op zondag 5 september 2004 12:09 schreef Duiveltja het volgende:
Niemand?
Ok dan ga ik weer weg [afbeelding]
de Animaniacs geweldig was dat toenquote:Op zondag 5 september 2004 01:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was de Cartoon Express. Dat stond niet op de video. Mijn tekening is daar wel ooit geweest.. Een tekening van een trein (hoe origineel). En daarna begonnen de Animaniacs, mijn favoriete tekenfilm toen.
Sorry lieve schat, maar ik moet je nu verlaten.quote:Op zondag 5 september 2004 15:41 schreef Christine het volgende:
Hai Sven
Heb je wel kleren aan?quote:Op zondag 5 september 2004 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry lieve schat, maar ik moet je nu verlaten.
Ik vind het best wel jammer, ik kon altijd met je praten..
Ik niet.quote:Op zondag 5 september 2004 17:21 schreef Svensational het volgende:
*misses Dizer*
Jaaaa, die is leuk he, ik had hem alquote:Op zondag 5 september 2004 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
Voor de kattenliefhebbers een filmpje met grappige katten
Klik
Hij zeurt in 't GTST-topic (dat ook steeds meer op een soap begint te lijkenquote:Op zondag 5 september 2004 19:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan geen leuk plaatje vindenquote:Op zondag 5 september 2004 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben je ongesteld, Tania?
Ik ook nietquote:Op zondag 5 september 2004 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zeurt in 't GTST-topic (dat ook steeds meer op een soap begint te lijken)
En ik hou niet van mensen die zeuren..
Zo doet BVO dat natuurlijk ook met meisjes. De ene dag houdt hij van ze, de volgende dag staan ze op straat.quote:Op zondag 5 september 2004 19:24 schreef Tania18 het volgende:
Maar ik moest wel lachen BVO, want een paar dagen geleden opende je nog een topic met alleen maar lof over Dizer![]()
Iddquote:Op zondag 5 september 2004 19:29 schreef Duiveltja het volgende:
Die Hind-obsessie is anders wel redelijk hardnekkig.
En een vetzak.quote:Op zondag 5 september 2004 19:31 schreef Tania18 het volgende:
Maar ook daar komen al scheurtjes in hoor, laatst noemde hij d'r al een trut![]()
Nietquote:Op zondag 5 september 2004 19:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd
Maar ook daar komen al scheurtjes in hoor, laatst noemde hij d'r al een trut![]()
En hij moest lachen om Christine's post over de Hamsterweken bij AHquote:Op zondag 5 september 2004 19:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En een vetzak.
Ja, oke je hebt helemaal gelijk, je hebt er geen trut genoemd dusquote:Op zondag 5 september 2004 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet![]()
.
Ik zei als reactie ergens op: Het blijft natuurlijk gewoon een arrogante trut. Maar wel een leuke.
Ze leest mee.quote:Op zondag 5 september 2004 19:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, oke je hebt helemaal gelijk, je hebt er geen trut genoemd dus![]()
Ja!quote:Op zondag 5 september 2004 19:33 schreef BVO het volgende:
Gaan jullie zo ook naar Expeditie Robinson kijken?.
Nee, zo leuk als Giovani en Karin zullen ze niet zijn.quote:Op zondag 5 september 2004 19:34 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om ER te kijken![]()
Die mensen zagen er nou ook niet echt boeiend uit eigenlijk![]()
Wat???quote:Op zondag 5 september 2004 19:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd
Oke dan, sorry het zijn BIJNA allemaal ouwe lullenquote:Op zondag 5 september 2004 19:40 schreef BVO het volgende:
Niet.
Ze zijn 60, 43, 43, 26, 35, 27, 22, 42, 26, 23, 34, 37, 23, 41, 29, 39, 33 en 22..
Dank jequote:Op zondag 5 september 2004 21:04 schreef Svensational het volgende:
EmmaJe avatar is leuk
ER ook
quote:Op zondag 5 september 2004 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ZOWIEE, wat vond je van Jeff?.
Nou ja, in het begin was het wel lekker, maar de wind werd steeds sterker, dus toen zijn we maar naar huis gegaanquote:Was het niet lekker op het strand??![]()
Foto's?quote:Op zondag 5 september 2004 21:51 schreef ZOWIEE het volgende:
ik ben wel in zee geweest![]()
Ik schat de kans op foto's zeer laag inquote:Op zondag 5 september 2004 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Foto's?
quote:Op zondag 5 september 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik niet..
Klein kind.quote:Op zondag 5 september 2004 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
* BVO vindt BVO een eersteklas achterbakse eikel!
Moet je horen wie dat zegt. Wie zit hier tegen zijn fok!vrienden achterbaks te doen?quote:Op zondag 5 september 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Klein kind.
Geef 'ns een voorbeeld.quote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je horen wie dat zegt. Wie zit hier tegen zijn fok!vrienden achterbaks te doen?
ICQ is zo passéquote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geen ruzie!
Mail/MSN/ICQ/IRC elkaar maar ofzo..
Klaar is juid leukquote:Op zondag 5 september 2004 23:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ik heb wat gemist geloof ik!! *neemt ook popcorn*
wat een lelijke avatar Sven
Hoeft niet, want ik ga hier niet verder op in. Als BVO al die dingen meent wat ie heeft gezegd, dan meen ik ook wat ik heb gezegd. Ik kap met deze onzin en wat hij allemaal vindt en wat niet vindt. Hij wat hij vindt boeit me totaal niet.quote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ik mag alweer aan de popcorn
Svurno en ik hebben hetzelfde avatar.quote:Op zondag 5 september 2004 23:18 schreef Dada het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Niksquote:Op zondag 5 september 2004 23:18 schreef Dada het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Dan moet je ook met een voorbeeld komen.quote:Op zondag 5 september 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoeft niet, want ik ga hier niet verder op in. Als BVO al die dingen meent wat ie heeft gezegd, dan meen ik ook wat ik heb gezegd. Ik kap met deze onzin en wat hij allemaal vindt en wat niet vindt. Hij wat hij vindt boeit me totaal niet.
Zo, iemand nog gisteren the beach gekeken?
Ik vond het een leuke film!! Verassend leuk en ik ga hem kopen op dvd
Alle Nederlanders waren stom jaquote:Op zondag 5 september 2004 23:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vond Klaar juist de stomstesamen met de rest van de Nederlanders
Ik heb em een paar jaar terug gezien, in een periode van 6 weken ofzo. Ik vonmd er neit veel aanquote:Op zondag 5 september 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het een leuke film!! Verassend leuk en ik ga hem kopen op dvd
Had hem al in de bios gezien en vond hem een beetje tegenvallen, gister ben ik halverwege afgehaaktquote:Op zondag 5 september 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film!! Verrassend leuk en ik ga hem kopen op dvd
Ja, en die ene met die blonde krullen was ook wel leuk (naam vergeten), er was trouwens 1 nederlander (ook naam vergeten) die ook wel een heel klein beetje leuk wasquote:Op zondag 5 september 2004 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alle Nederlanders waren stom ja![]()
Ik vond die Mohamed wel leuk![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Lief zijn BVO![]()
![]()
Is het enige dat ik heb gezegd.quote:Als je bedoelt dat ik het gezeur over die spoilers van jou en Frey vervelend en kinderachtig vind en dat ik bijv. Frey, als 'ie zo zeurt, liever kwijt dan rijk ben, meen ik ja..
Het is al goed schatquote:Op zondag 5 september 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Is het enige dat ik heb gezegd..
Sorry Anita..
.
quote:Op zondag 5 september 2004 23:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Had hem al in de bios gezien en vond hem een beetje tegenvallen, gister ben ik halverwege afgehaakt![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb em een paar jaar terug gezien, in een periode van 6 weken ofzo. Ik vonmd er neit veel aan
Ik weet het.quote:Op zondag 5 september 2004 23:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is al goed schat
Wij moeten ook wel eens gezeur van jou over Hind aanhoren![]()
Leonie!
quote:Op zondag 5 september 2004 23:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou![]()
![]()
Iedereen??? BVO is de enige die onaardig doet hoorquote:Op zondag 5 september 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Kan iedereen misschien gewoon ff aardig doen tegen elkaar?![]()
Dat doe ik altijd, Svurno.quote:Op zondag 5 september 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Kan iedereen misschien gewoon ff aardig doen tegen elkaar?![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen??? BVO is de enige die onaardig doet hoor![]()
Ik vind je toch wel lief hoor BVO
Virginie Ledoyenquote:Op zondag 5 september 2004 23:34 schreef Dada het volgende:
Even tussendoor: Dizer jij hebt een hele mooie nieuwe avatar. Het blijft echt een prachtfilm.
Ik vind The Beach ook een hele leuke film. Zag hem jaren geleden in de bioscoop. En hoe heet dat Franse meisje uit de film ook alweer? Verdoyen? Ledoyen. Heel mooi meisje. Maar verder vond ik DiCaprio goed acteren en leuk verhaal. Het flippen vond ik goed gedaan.
quote:Het flippen vond ik goed gedaan.
Lekker weer vandaag he BVO?!?quote:Op zondag 5 september 2004 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]. De enige is Dizer hoor.
.
Hij begint met-smilies, waarna ik alleen maar zeg wat ik gezegd heb.
.
.
Inderdaad daarna niet veel meer van gehoord. Ze zal het in Frankrijk vast nog wel goed doen maar daarbuiten is ze stil ja.quote:Op zondag 5 september 2004 23:37 schreef niksan het volgende:
Virginie Ledoyenbeetje een one-day fly gebleven.
Ja echt. Heb de film nu al een hele tijd niet meer gezien maar vond de film destijds erg goed. Het flippen vond ik een erg leuke wending van de film. De krankzinnigheid van de geest werd natuurlijk niet zo goed neergezet als bijv. in Apocalypse Now maar toch.quote:
Ik ben een voorstander van vrede op aardequote:Op zondag 5 september 2004 23:40 schreef Svensational het volgende:
Tania18 en ik zijn hier de vredesstichtersEn bedankt dat je nog even de Op herhaalt, Emma! Dat was wel even nodig!
Je zei dat je Dizer niet miste omdat hij alleen maar zeurdequote:Op zondag 5 september 2004 23:42 schreef BVO het volgende:
Svurno, weet jij wat ik verkeerd gezegd heb?.
Nou... en dat is alles?quote:Op zondag 5 september 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei dat je Dizer niet miste omdat hij alleen maar zeurde
'quote:Op zondag 5 september 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei dat je Dizer niet miste omdat hij alleen maar zeurde
Zou je dat bij Hind wel doen??quote:Op zondag 5 september 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
Ik ga echt niet smekend op de grond of hij terug wil komen hoor..
Nee, bij niemand.quote:Op zondag 5 september 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zou je dat bij Hind wel doen??![]()
* BVO nieuwe poging doet
SOrry Anita.quote:Op zondag 5 september 2004 23:50 schreef Tania18 het volgende:
Nu ga ik me ook een beetje aan jou irriteren BVO![]()
Ik wil niet heel lullig zijn, maar jij bent de zeikerd hier. Ik heb 1x in dat GTST topic gezegd: "wat doen die spoilers in de OP" en jij blijft er 3 dagen lang in elke mogelijk SHO topic dat ik kom erover doorzeurenquote:Op zondag 5 september 2004 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, bij niemand..
Ik bedoel... ik heb gewoon een hekel aan mensen die gaan zitten zeuren om van die hele kleine dingen (zoals in dat GTST-topic). En dan kan het wel Dizer zijn, als hij ook zo gaat zeuren dan ga ik me ook aan hém irriteren ja.
Dan zou ik het nog maar eens lezen, dat over die spoilers ging over Frey.quote:Op zondag 5 september 2004 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil niet heel lullig zijn, maar jij bent de zeikerd hier. Ik heb 1x in dat GTST topic gezegd: "wat doen die spoilers in de OP" en jij blijft er 3 dagen lang in elke mogelijk SHO topic dat ik kom erover doorzeuren
Jij hebt opeens een probleem met mij, jij haat me omdat ik zeur...pfeuf...wat ben jij moeilijk zeg
Dat is trouwens wel heel erg overdreven.quote:Op zondag 5 september 2004 23:52 schreef Dizer het volgende:
Jij hebt opeens een probleem met mij, jij haat me omdat ik zeur...pfeuf...wat ben jij moeilijk zeg
Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 6 september 2004 00:00 schreef BVO het volgende:
Zo, en nu zeg ik er niks meer over..
quote:Waar is Dizer trouwens?? Hij posit wel in andere topics behalve GTST/SC. Is hij kwaad om die spoilers?![]()
quote:Nja, ik vind dat met die spoilers maar gezeur![]()
En dat zijn er maar twee van de velen. (eerste quote is van svennie)quote:Op zondag 5 september 2004 19:21 schreef BVO het volgende:
Hij zeurt in 't GTST-topic (dat ook steeds meer op een soap begint te lijken)
En ik hou niet van mensen die zeuren..
Ach jah, maar nu niet meer.quote:Op maandag 6 september 2004 00:11 schreef Svensational het volgende:
En jullie mochten elkaar altijd zo graag
Ik vond die andere nou juist leukerquote:Op maandag 6 september 2004 00:21 schreef Svensational het volgende:
Dankje Dizer. Deze is leuker dan die eerste
Maar ik wou gaarg Klaar met hoedjequote:Op maandag 6 september 2004 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond die andere nou juist leuker
is dat mens uit ER?quote:Op maandag 6 september 2004 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik wou gaarg Klaar met hoedjeEn BVO wou die andere ook graag
quote:Op maandag 6 september 2004 01:14 schreef Svensational het volgende:
Oh ja, dan kun je uitnodigingen versturen he![]()
Nope.quote:Op maandag 6 september 2004 10:57 schreef timbob het volgende:
ben ik de enige die op deze maandag op de computer zit?
En dan herdenken we RLSquote:Op maandag 6 september 2004 11:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen is SHO jarig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |