Moet dat dan altijd??quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:08 schreef Bioslock het volgende:
Het klinkt niet echt vernieuwend.
Wij komen toch alleen in topics over geweldige bands?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:21 schreef Apfel het volgende:
Zapper![]()
Waar ben ik jou toch alweer eens eerder tegen gekomen
Valt het in de categorie... Je had er maar beter bij kunnen?quote:Op donderdag 16 september 2004 08:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nou, dat optreden gisteren, was lang niet slecht!
Wel als je stopt met een band, en een nieuwe begint, met bijna dezelfde muzikanten.quote:Op maandag 6 september 2004 14:32 schreef Dezz het volgende:
[..]
Moet dat dan altijd??
Nee, dat niet. Daarvoor is de muziek niet bijzonder genoeg vrees ik. Maar het is wel een band die terecht op een festival als PInkpop kunt verwachten!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Apfel het volgende:
[..]
Valt het in de categorie... Je had er maar beter bij kunnen?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Daarvoor is de muziek niet bijzonder genoeg vrees ik. Maar het is wel een band die terecht op een festival als PInkpop kunt verwachten!
En ja.. Mark Tremonti stond te pielen als een gek. Eigenlijk is het best een goede gitarist
Hmm, die hele cd is geweldig, dus dit klopt niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:34 schreef Zapper het volgende:
De cd is echt geweldig, op 2 nummers na dan, maar verder, echt ontzettend goed!
Open Your Eyes ook, al was het alleen voor die gitaarsoloquote:Op woensdag 22 september 2004 09:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
MIjn favorieten: nummer 2 en nummer 5, de titelsong en Metalingus!!
Vooral op Shed My Skin he, idd geweldige stem die kerel ... Maarrrrrrrrrr Light My Way van Audislave vind ik toch zo een geweldig nr, over Chris gesproken, dat nr doet me echt aan de Soundgarden tijd denken kwa stem iig danquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
EIndelijk weer eens een zanger die niet klinkt als de oude Eddie Vedder. Nee, Myles klinkt als Chris Cornell.
nee, dat is niet de reden (cradle of kut en stone sour staan er toch ook?).quote:Op donderdag 30 september 2004 15:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Krijg je ervan als je site geen aandacht besteedt aan populairdere harde muziek.
Je vergist jequote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is er al gemeld dat Alter Bridge komende maanden ergens in de Melkweg speelt? Geinteresseerden moeten even opzoeken wanneer www.melkweg.nl
Eeuwige verwarring komt mij ten deelquote:Op zondag 16 januari 2005 19:07 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Je vergist je
Ze spelen begin maart eerst in Tivoli en een dag later in de 013Tivoli daar ga ik bij zijn!
Hopelijk hebben ze wat nieuw materiaalquote:Op zondag 16 januari 2005 19:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Eeuwige verwarring komt mij ten deel![]()
Had ik die arme kinders bijna naar Amsterdam gestuurd![]()
LOL. Dat was niet zo'n grote opgave. Hij gooide er wel twee dozijn het publiek inquote:Op maandag 7 maart 2005 01:56 schreef D3nn15 het volgende:
Terug van Tivoli
Wat vetttttt, ze speeldden ook nrs van Led Zeppelin, The Who, Black Sabbath
En ik heb een stok van de drummer gevangen![]()
Die zanger was geweldig manquote:Op maandag 7 maart 2005 22:15 schreef Steffie het volgende:
[..]
LOL. Dat was niet zo'n grote opgave. Hij gooide er wel twee dozijn het publiek in
Verder was het een prima concert. Al vind ik de kwaliteiten van de zanger toch niet helemaal geweldig. Ik heb me wel prima vermaakt en de sfeer van het publiek was echt super.
Nee. Ben geen fan dus hoef er ook geen een te hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 22:33 schreef D3nn15 het volgende:
Die zanger was geweldig manMooie stem heeft die
Sfeer was idd erg ok, mensen zongen goed mee enzo...
Wel een aantal jaMaar heb jij er 1 dan?
Hoiquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:55 schreef Zapper het volgende:
Wij komen toch alleen in topics over geweldige bands?
Voor de veranderingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:40 schreef Dizer het volgende:
Hoikomen we elkaar weer tegen bij een goede band
![]()
Die haal je nogal eens aan, nu weerquote:
Ok, ooit blonde plukjes gehad.. ik snap echt niet wat je bedoeldquote:
3voor12 Tilburg: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=10279quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zal straks nog een link naar een review hier plaatsen...
doe niet zo stoer, alsof je die bent ontdekt hebt. je hebt die CD ook maar gratis gekregen omdat de redactie van ALOHA er niks mee kon!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb die cd al sinds september maar ik luister m nog regelmatig
Omdat ik de muziek moest leren kennen vanwege het interview met de zanger en de drummerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:29 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
doe niet zo stoer, alsof je die bent ontdekt hebt. je hebt die CD ook maar gratis gekregen omdat de redactie van ALOHA er niks mee kon!![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat ik de muziek moest leren kennen vanwege het interview met de zanger en de drummer![]()
Die zanger wel maar die heeft dan ook geen 30 miljoen cd's verkochtquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Lucky bastard..volgens mij zijn t best aardige gasten of niet?
Whahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die zanger wel maar die heeft dan ook geen 30 miljoen cd's verkochtDie drummer is zo'n typisch Amerikaanse bink. Type ijshockeyheld. Ow ja.. en zo stoned als een garnaal
![]()
Mark en de bassist waren met de Oor-afgevaardigden bezigquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Whahaheb je Marc niet gesproken? Volgens mij is hij ook best ok..maar Myles komt wel het aardigst over iig
vooral live
Jij doet die interviews voor Fok! ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mark en de bassist waren met de Oor-afgevaardigden bezig
Nee ik heb stage gelopen bij muziekblad Aloha en daarvoor heb ik wat bands en artiesten kunnen interviewen. De redactie van Oor kwam ook vaak tegen op die manier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Jij doet die interviews voor Fok! ?
Zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
De zanger is echt een kei van een gast!Toen bij het concert steeds een armpje geven en zo en dingen zeggen.. vet gaaf!
Damn.. ze zitten meer in Europa dan in de VSquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef Apfel het volgende:
Ze komen weer![]()
Via Mojo Clubcircuit agenda
21 nov 2005 - Alter Bridge
Paradiso (main hall), Amsterdam
Ik ben er zeker weer bij!![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef Apfel het volgende:
Ze komen weer![]()
Via Mojo Clubcircuit agenda
21 nov 2005 - Alter Bridge
Paradiso (main hall), Amsterdam
Ik ben er zeker weer bij!![]()
Ik mag het hopen, dat hadden ze in 013 beloofd.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef D3nn15 het volgende:
Ik ben er ook weer bij![]()
Zullen ze wat nieuwe nrs geschreven hebben ondertussen?
Een heleboel bands vinden spelen in een kleine zaal juist veel leuker !quote:Op maandag 7 maart 2005 17:31 schreef D3nn15 het volgende:
Enthousiastelingen zeg
Metalingus was echt supergoed live, met die drum intro erbij en Tremonti was ook aardig aan het pingelen
Toch mooi dat die gasten zulke kleine clubs met zoveel overgave spelen, ze waren met Creed toch gewend aan grote zalen en hier en daar een arena...
Logan was bere goed! Heb het album gekocht en gelijk laten signeren door die gasten! Ze waren echt zupercool! Gelachen met zequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef D3nn15 het volgende:
Het was idd beregoed... Niks gevangen helaas maar ik had in tivoli al een drumstok gevangen dus boeiend
Logan verbaasde me! Ze waren ook goed!
Trouwens, je hebt het over Tivoli... bedoel je niet 013?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef D3nn15 het volgende:
Het was idd beregoed... Niks gevangen helaas maar ik had in tivoli al een drumstok gevangen dus boeiend
Logan verbaasde me! Ze waren ook goed!
Neen, tivoli in maart dit jaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trouwens, je hebt het over Tivoli... bedoel je niet 013?
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:55 schreef D3nn15 het volgende:
En wakker... Weinig reactie nog hier na gisteren?
Ik stond helemaal vooraan in het midden. Nog zo vaak met Miles gelachen als we oog in oog kwamenquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:14 schreef D3nn15 het volgende:
Ik ben nog steeds enthousiastWat een geluidje stond dichtbij het podium, die bass en drums gingen door mijn hele lichaam heen
In loving memory bij dat akoestische toegift was echt geweldig, wat een stem heeft die myles!
Als ze volgende keer komen met een nieuwe album ben ik weer van de partij!
Ik stond echt 2 meter daarachter ofzo en iets meer richting de linker kantquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik stond helemaal vooraan in het midden. Nog zo vaak met Miles gelachen als we oog in oog kwamenHeb hem een paar keer en hand gegeven en zo. Was echt mega gaaf. Was in de 013 ook zo! Zij spelen veel met het publiek! Leuk is dat! Bij ons als iedereen ging springen, hoefden wij niet te springen. Het ging vanzelf, hele grond begon echt keihard te shaken
![]()
Maar je vind de cd die ze hebben gemaakt wel goed? Als je de cd zowiezo al matig vind wat wil je dan verwachtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:43 schreef ready_to_rock het volgende:
Tja..
Zaal ging uit zijn dak hoor ,maar ik vond er weinig tot niets aan !
De mannen zijn zeker niet in staat om ons een met een avond vullend programma te verassen.
Bovendien hebben ze behoorlijk last van een te groot ego.
De zanger moet even laten horen dat hij ook (waardeloos) gitaar kon spelen.Echt een trieste vertoning.
Daarna moest de gitarist zonodig ook nog even ego trippen en wel op een weinig originele manier.Dat wil zeggen door middel van Van Halen lickjes (die hij overigens niet eens goed kon spelen) te laten horen.Mijn broek hing nu onderhand wel op mijn knieën...
En of dit alles nog niet genoeg was, werd er ' Whole lot of Rosie' van AC/DC ingezet.Nou, elke willekeurige coverband had het beter gedaan.Nog meer rampspoed stond ons te wachten want na deze aanfluiting werd ' Rock 'n Roll ingezet van Led Zep.Dit was volgens mijn bescheiden mening het absolute diepte punt van het 'concert'.
Maar goed de mannen hebben maar en CD gemaakt en je moet toch wat hè...
Daarna maar weer een eigen nummer en wat denk je ?? Het ik half tien en ze stoppen er mee.Deze zelf ingenomen mannetjes willen nu al dat dat zaal gaat brullen om en toegift en dat terwijl ze niets maar dan ook niets hebben gepresteerd nog.
Mijn humeur heeft nu reeds een diepte punt bereikt.En dan hem ik het nog niet eens over de kwaliteit van het geluid gehad.
Totaal geen definitie.Een grote brij die ook nog eens veel te hard stond.
Nou nadat de zaal een minuut of wat voor een toegift had gebruld komen de macho muziekanten weer op het podium.
Gelukkig spelen ze nog wel een paar goede nummers. Maar voor mijn was de lol er al vanaf.
Kort samen gevat...Niet voor herhaling vatbaar voor mij.
ik stond naast d3nn15, mini-fok-meetquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:27 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Ik stond echt 2 meter daarachter ofzo en iets meer richting de linker kantJa die Myles is wel een ventje zeg echt goed hoe die het publiek bespeelt... En ook hoe die gitaar speelt! Toen hij zelf even in de spotlight stond, klonk goed! Toen erachteraan Tremonti
Metalingus blijf ik toch 1 van de beste nrs vinden, geweldig dat drum intro en dan zo een keihard nr, heerlijk!
zeikstraalquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:43 schreef ready_to_rock het volgende:
Tja..
Zaal ging uit zijn dak hoor ,maar ik vond er weinig tot niets aan !
De mannen zijn zeker niet in staat om ons een met een avond vullend programma te verassen.
Bovendien hebben ze behoorlijk last van een te groot ego.
De zanger moet even laten horen dat hij ook (waardeloos) gitaar kon spelen.Echt een trieste vertoning.
Kort samen gevat...Niet voor herhaling vatbaar voor mij.
wat de neger zegtquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:53 schreef D3nn15 het volgende:
Dat verwaand vind ik ook onzin, ze spelen juist met heel veel overgave en enthousiasme...
Als ze zo verwaand waren hadden ze wel de Heineken Music Hall opgezocht ipv de kleinere tentjes...
ja, jammer alleen dat je zo weinig hebt aan die invalshoek, tenzij je geïnteresseerd bent in hoe blij het publiek doetquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
Er was iemand linksboven die de hele tijd alles heeft gefilmd
Op hun website stond een tijd geleden uitleg hierover. Ik geloof dat er geen moer van klopte.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true![]()
maart toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:41 schreef D3nn15 het volgende:
Ik hoorde ook geruchten dat ze in de tussentijd een live cd zouden uitbrengen om de mensen zoet te houden tot de studio releaseIk hoop het...
Overigens las ik dat de opnames van de nieuwe cd klaar zijn en ze in pre productie fase gaan ...
Vind Tilburg net even te ver uit de buurt....op hun website staat nog geen Europese tour, das jammer!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef ralfseltje het volgende:
30 Januari in 013:
http://www.013web.nl/
wat is goed nou weer voor een understatement voor de beste release van dit jaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef Susie het volgende:
CD is binnen en helemaal goed!!
Oke, je leest duidelijk mijn post verkeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat is goed nou weer voor een understatement voor de beste release van dit jaar![]()
U heeft de nieuwe cd dus nog niet...want daar hebben wij het inmiddels over!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef Zygje het volgende:
Metalingus is erg goed, maar one day remains vind ik toch net iets beter.
Goddank de 013quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
Waarom nou weer 013. Wat is er toch met al die artiesten. HMH mensen!!! HMH HMH
![]()
!
Idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
Die uithalen van de zanger in dat nummer zijn gewoon super.
Ja ik heb foto's, zal ze zo ff bekijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog foto's of filmpies gemaakt?? iemand
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's, zal ze zo ff bekijken.
Sorry.quote:
hopelijk is dat waarquote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef Susie het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat ze in november bij mij in de buurt gaan komen, HMH!
Nog even een toevoeging: BEN JALOERS OP JULLIE!!!
en rock am ring; hopelijk ook naar werchter, over het algemeen altijd beter dan pinkpop.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:13 schreef Susie het volgende:
Ze komen in ieder geval naar Pink Pop.
Gevonden: http://www.jimmyalter.nl/detail.php?detailtype=media&id=1311quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:18 schreef Krissinas het volgende:
Er is geloof ik door Jimmy Alter (www.jimmyalter.nl) een interview gedaan en wat van de show gefilmd ofzo. Staat alleen nog niet op de site...
Ik heb ze daar gezien, was leuk.quote:
ik denk dat ik wel gaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef Pantur het volgende:
Alter bridge is echt geweldig!
Vorige keer in 013 geweest, en 7 december naar de HMH!!
Vet topic trouwens, die al 4 jaar aan de gang is
Wie gaat er nog meer naar HMH?? Weet iemand al wanneer de nieuwe CD uitkomtOf is dat nog een beetje te vroeg..
whehequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Pantur het volgende:
Hehe, topper! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ben erbij!! Riep in januari al dat ze naar HMH moesten komen en gelukkig luisteren ze naar mij....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef Pantur het volgende:
Alter bridge is echt geweldig!
Vorige keer in 013 geweest, en 7 december naar de HMH!!
Vet topic trouwens, die al 4 jaar aan de gang is
Wie gaat er nog meer naar HMH?? Weet iemand al wanneer de nieuwe CD uitkomtOf is dat nog een beetje te vroeg..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:44 schreef Sickert het volgende:
Wow wat een lief persoon is die vriendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:47 schreef xalo het volgende:
Waaaa, ik ben door 'n vriend uitgenodigd om mee te gaan naar 't concert!En ik hoef het niet te betalen ook niet.
![]()
Damn, wat heb ik er zin in
Echt 'n schatjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wow wat een lief persoon is die vriend![]()
ff serieus. Serieus?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef Tokus het volgende:
Wist je ook al dat ze er een dvd gaan opnemen?
Ff gegoogled en inderdaad... ze gaan een DVD opnemen!quote:
Tip; Knal oranje!quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Susie het volgende:
[..]
Ff gegoogled en inderdaad... ze gaan een DVD opnemen!
Ik ga maar vast verzinnen wat aan te doen dus... hahaha!!![]()
Nog meer kriebels in de buik en kippevel op de armen
Hè, dan viel niet alleen mij het opquote:Op maandag 8 december 2008 13:20 schreef PouwelZ het volgende:
Ik heb me btw vooral verbaasd over de leeftijd van het publiek. Ben een paar weken geleden naar Disturbed geweest en daar lag de gemiddelde leeftijd echt zo'n 10 jaar jonger. Achteraf gezien had je dit kunnen verwachten gezien de doelgroep en kwaliteit/style van de muziek natuurlijk, maar ik had er van te voren niet zo over nagedacht, en dan is dat toch wel ff een shockVerder was het ook eigenlijk niet te vergelijken met Disturbed & Shinedown natuurlijk.
Alter Bridge is best wel m'n nieuwe #1
Die lampen waren inderdaad echt irritant... Hopen dat het ook echt veel toevoegt aan de DVD dan maar (lees: hopelijk ben ik te zienquote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef Susie het volgende:
Ondanks dat de lampen best veel aan stonden,
Ik dacht eerder te lezen dat iemand hier het publiek te jong vond?? Maar nu begrijp ik weer dat het juist oud was??quote:Op maandag 8 december 2008 17:28 schreef PouwelZ het volgende:
Ja ik ben 20 en voelde me daar best jong
ja juist redelijk oud publiek dusquote:Op maandag 8 december 2008 17:56 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder te lezen dat iemand hier het publiek te jong vond?? Maar nu begrijp ik weer dat het juist oud was??Ik dacht wel op een gegeven moment iemand te zien lopen waarvan ik dacht dat het mijn vader had kunnen zijn (60+ zeg maar)!
Vanaf de officiele sitequote:While they are in Anaheim, they will also take a look at the first edit of the new LIVE DVD. No news yet as to when this will be out but the hope is late February or March.
quote:
jong keb t je ook op msn gezegdquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:07 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
En dat moet ik via FOK van je te horen krijgen en niet via msn?![]()
Wel goed nieuws
Helemaal nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef murpheh het volgende:
[..]
jong keb t je ook op msn gezegd :S
Van de officiele sitequote:In other news, our LIVE DVD is still in the editing process. We will not make our end of February release like we hoped but we will update you with a firm date once the editing is done. In fact, Myles himself will be heading to New York City early next week to see how things are progressing. After that, Myles will catch a plane to Orlando to have a good solid week and a half of writing Alter Bridge III (working title) with Mark until they leave for Texas.
Oneens.quote:
Mwah hij is wel aardig, maar ik vind 'm niet echt geweldig ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Sickert het volgende:
DVD nogsteeds niet uit
wel 2 previews
plus dat deze versie goddelijk blijft:
Ik heb geen idee en ik was er ook niet bij, maar ik ga 'm wel kopen als dat kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef livalo het volgende:
En, wat vinden jullie van de previews? 29 september zou de deluxe DVD uitkomen, maar weet iemand of dat ook voor Nederland het geval is? Ik hoop van wel, aangezien het opgenomen is in de HMH..
Hier staat trouwens alle informatie op over de DVD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_from_Amsterdam_(live_DVD)
En natuurlijk nog de linkjes van youtube:
&
woowww vette sjit zeg.. jammer dat ik er niet bij was....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef livalo het volgende:
En, wat vinden jullie van de previews? 29 september zou de deluxe DVD uitkomen, maar weet iemand of dat ook voor Nederland het geval is? Ik hoop van wel, aangezien het opgenomen is in de HMH..
Hier staat trouwens alle informatie op over de DVD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_from_Amsterdam_(live_DVD)
En natuurlijk nog de linkjes van youtube:
&
quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef Rory78 het volgende:
*kick*
De plaatselijke platenboer had het over een Amerikaanse (grijze import) en Nederlandse DVD en veel onduidelijkheid over de verschijningsdatum. Wie weet meer?
Dit staat er op de site. Verdomme.quote:Hello Alter Bridge Nation,
It is with a heavy heart that we have to inform you that our DVD, Alter Bridge - Live From Amsterdam, has been delayed temporarily.
We spoke to our manager and he has informed us that some legal issues have arisen with our old label, Wind-Up, and our current label, Universal. He hopes to have these issues resolved soon and we are hoping to announce a new release date next week.
We deeply regret this delay and as soon as we hear word when our DVD will be released worldwide we will post a new blog, so make sure to check back.
Keep Rocking,
Alter Bridge
waar? (legaal)quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef haakon het volgende:
mp3tjes van het concert staan wel online !
nieuwsgroepen FTD-nummer: 1105034quote:
Precies een jaar later. Timing hebben ze wel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef thedeedster het volgende:
Ik heb 'em besteld!![]()
Kan nu exclusief op Amazon.com. Let wel goed op dat je de juiste regio bestelt.
7 december komt hij officeel uit.
In NL dan hopelijk wel voor zo ongeveer half februari??quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef haakon het volgende:
Hij staat al wel op I'net, maar vanaf volgend jaar pas te krijgen in de winkels
binnenharken?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ben de dvd toevallig net aan t binnenharken!
Alter Bridge Rules! Ik zag op hun site dat er weer een tour komt 2010/2011
nog even wachten dus...
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Patrijz het volgende:
[..]
binnenharken?kan hem nog niet vinden...
Check, heb 'em nu opstaan. Staat trouwens in het "boekje" dat er 8K in de HMH kan, maar dat is gewoon onzin. Vaag dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef Rory78 het volgende:
Toen ik vanmiddag thuiskwam na een dag hard werken, lag er een mooi pakketje van Amazon op me te wachten..
Ben nu aan het genieten en al richting het einde (Rise Today). Mooie produktie; heerlijk om weer eens zo'n no-nonsense DVD-registratie te zien.
http://www.heineken-music-hall.nl/page/106/Facts%20&%20Figuresquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Check, heb 'em nu opstaan. Staat trouwens in het "boekje" dat er 8K in de HMH kan, maar dat is gewoon onzin. Vaag dus.
Kijken of ik die kop van mij of m'n broer nog kan vinden...
Damnn lekker dvdtje zeg!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef Rory78 het volgende:
Toen ik vanmiddag thuiskwam na een dag hard werken, lag er een mooi pakketje van Amazon op me te wachten..
Ben nu aan het genieten en al richting het einde (Rise Today). Mooie produktie; heerlijk om weer eens zo'n no-nonsense DVD-registratie te zien.
Bedankt voor de moeite. Ik lees het volgende;quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Patrijz het volgende:
[..]
http://www.heineken-music-hall.nl/page/106/Facts%20&%20Figures
Haha... ik dacht ook zeker dat er minder in konden, dus dacht kijk zelf even... ik weet ook niet hoe ze die dingen berekenen, maar het zal waarschijnlijk toch wel in de buurt komen van die 6-8k! Best veel, man!quote:
hahha mijn buren ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |