Tip; Knal oranje!quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Susie het volgende:
[..]
Ff gegoogled en inderdaad... ze gaan een DVD opnemen!
Ik ga maar vast verzinnen wat aan te doen dus... hahaha!!![]()
Nog meer kriebels in de buik en kippevel op de armen
Hè, dan viel niet alleen mij het opquote:Op maandag 8 december 2008 13:20 schreef PouwelZ het volgende:
Ik heb me btw vooral verbaasd over de leeftijd van het publiek. Ben een paar weken geleden naar Disturbed geweest en daar lag de gemiddelde leeftijd echt zo'n 10 jaar jonger. Achteraf gezien had je dit kunnen verwachten gezien de doelgroep en kwaliteit/style van de muziek natuurlijk, maar ik had er van te voren niet zo over nagedacht, en dan is dat toch wel ff een shockVerder was het ook eigenlijk niet te vergelijken met Disturbed & Shinedown natuurlijk.
Alter Bridge is best wel m'n nieuwe #1
Die lampen waren inderdaad echt irritant... Hopen dat het ook echt veel toevoegt aan de DVD dan maar (lees: hopelijk ben ik te zienquote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef Susie het volgende:
Ondanks dat de lampen best veel aan stonden,
Ik dacht eerder te lezen dat iemand hier het publiek te jong vond?? Maar nu begrijp ik weer dat het juist oud was??quote:Op maandag 8 december 2008 17:28 schreef PouwelZ het volgende:
Ja ik ben 20 en voelde me daar best jong
ja juist redelijk oud publiek dusquote:Op maandag 8 december 2008 17:56 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder te lezen dat iemand hier het publiek te jong vond?? Maar nu begrijp ik weer dat het juist oud was??Ik dacht wel op een gegeven moment iemand te zien lopen waarvan ik dacht dat het mijn vader had kunnen zijn (60+ zeg maar)!
Vanaf de officiele sitequote:While they are in Anaheim, they will also take a look at the first edit of the new LIVE DVD. No news yet as to when this will be out but the hope is late February or March.
quote:
jong keb t je ook op msn gezegdquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:07 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
En dat moet ik via FOK van je te horen krijgen en niet via msn?![]()
Wel goed nieuws
Helemaal nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef murpheh het volgende:
[..]
jong keb t je ook op msn gezegd :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |